Nouuuhouuuquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:35 schreef Bupatih het volgende:
HIND IS NIET TOF
DAT HELE IDOLS-GEBEUREN ZUIGT
EN GTST IS WÉL TOF
Stom grapje zo als wel meer bij jouquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
rustig maar Dizer, mijn topic was een grapje en heb al om een slotje verzocht bij de mods
Sorry _bigmac_, ik zal me gedragenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Stom grapje zo als wel meer bij jou
Yasmin wel!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef Deefje het volgende:
GODVER. Ik hoop dat Isabella en Yasmin niet levend uit dat gebouw komen. En wat betreft Martine. Die zal nu niet lang meer leven.
FORZA LUDO!!!!!!!!!!!!
jij bent coolquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef Deefje het volgende:
GODVER. Ik hoop dat Isabella en Yasmin niet levend uit dat gebouw komen. En wat betreft Martine. Die zal nu niet lang meer leven.
FORZA LUDO!!!!!!!!!!!!
Dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:59 schreef Deefje het volgende:
Zou Ludo nu echt helemaal geen geld meer hebben? Ik kan hem anders wel wat lenen!
Kheb nog wat op mn saldo staan!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?.
Het is nu toch zomerstop, dus iedereen kan hier eventjes stemmen. [Ronde 2] GTST Tournament: Miss GTST 2004.
.
Heel veel. Ik denk dat Ludo en Nick nu veel closer gaan worden! 2 Echte LUDO's !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:18 schreef Dizer het volgende:
Nick zal hem vast en zeker gaan helpen. Hij heeft toch iets van 20 miljoen of zo?
Hoeveel had ie voor die aandelen gekregen?
Nick is meer Ludo dan dat Stefano dat is. Alhoewel Stefano en Ludo samen is echt vet!!!Trouwens, vindt op de ene of andere manier Stefano toch wat lijken op Ludo (qua uiterlijk..) Weet niet...zal wel de lengte en postuur zijn denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef Deefje het volgende:
[..]
Heel veel. Ik denk dat Ludo en Nick nu veel closer gaan worden! 2 Echte LUDO's !!!!!!!!!!!!![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:52 schreef Dizer het volgende:
Oude afleveringen...
Ze moeten doen van alle 13 seizoenen de laatste paar afleveringen en de eerste paar afleveringen van een zomerstop uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |