Mooie titel, BVO.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:20 schreef BVO het volgende:
Yasmin verdient het ook om in de titel te staan, zij heeft de hoofdrol vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze is vanavond toch al vol hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:20 schreef DaMart het volgende:
*zucht*
Schuiven we mijn Isabella titel dan door naar # 73 ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok... maar kan dat wel... twee keer hetzelfde personage in de titel ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze is vanavond toch al vol hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je de hoofdrol hebt in de zomercliff mag dat zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok... maar kan dat wel... twee keer hetzelfde personage in de titel ?
Jaaa!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef DaMart het volgende:
Ik zal vanavond trouwens wel weer wat captures maken en hier posten.... voor de liefhebbersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je de hoofdrol hebt in de zomercliff mag dat zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stem voor vanavondquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
Wat denken jullie: springt Charlie vanavond of direct ná de zomer op uit haar rolstoel vanwege 't brandje???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat heb jij een klote icoonquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef dunn0w het volgende:
Isabella topic!!!!!!!! Gewelidig BVOom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij wordt volgepost met verwachtingen voor na de zomer en opgevolgd door #73quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:40 schreef Miss_S het volgende:
Spannend, wat gebeurt er eigenlijk met dit topic na vanavond?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat heb jij een klote icoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop