quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:59 schreef just me het volgende:
zo'n avond als vanavond overtreft het meest hevige orgasme
Kinderhand is gauw gevuld?quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:59 schreef just me het volgende:
zo'n avond als vanavond overtreft het meest hevige orgasme
de 2e helft heb ik ook Tsjechie - Duistland zitten kijken. Die corner die van de lijn werd gehaald heeft mijn gezondheid ook niet echt bevorderd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:51 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb gewoo, veel harder zitten juichen bij de goal van Baros dan bij een Nederlands doelpunt
wat ene opluchting was dat
en wat heb ik staan springen
is alweer een tijd geleden dat het zo erg was
of de bal van ballack die werd tegengehoudenquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
de 2e helft heb ik ook Tsjechie - Duistland zitten kijken. Die corner die van de lijn werd gehaald heeft mijn gezondheid ook niet echt bevorderd.
hallooooooow Bjoro!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:24 schreef Bjoro het volgende:
hallo hooltjes
Kunnen we hier niet een topic serie starten vol met quotes van de meest stomme opmerkingen uit het EK forum?quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat een niveau in het EK forum.Mensen die gerust roepen dat Nederland tegen de Fransen mag in de halve finales.
En meer.
You do your thing.quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een topic serie starten vol met quotes van de meest stomme opmerkingen uit het EK forum?
Exact. En dat optimisme is nergens op gebaseerd maar dat hoeft bij voetbal ook niet. Het is gewoon blind achter de meute aanhuppelen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:22 schreef DIGGER het volgende:
Moet btw wel zeggen dat NL in de goeie poulehelft zit, zonder Fransen en zonder Tsjechen.
Doorgaan met strafschoppen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we dit keer doorgaan met strafschoppen en er tegen Engeland uitvliegen. En daar kan ik goed mee leven
Hey slome, doe eens wakker worden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mogguh
Maar als ie straks 6 is, is ie al sneller.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:13 schreef SCH het volgende:
Is dat kind van Digger er nou al? Frank de Boer is nog sneller
Ik denk het ook, met haar hockeystickjequote:Op donderdag 24 juni 2004 09:47 schreef DIGGER het volgende:
Maar als ie straks 6 is, is ie al sneller.
anders kan het altijd nog korfbal worden !!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:54 schreef SCH het volgende:
Ik denk het ook, met haar hockeystickje![]()
mag domme forums ook ???quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:13 schreef DIGGER het volgende:
Zow, topic geopend, komt u maar met alle debiele stomme idiote foutieve opmekringen van het EK forum: [EK04 in VBL] Merkwaardige EK quotes
Ik denk idd dat iedereen opeens overdreven optimistisch is. Maar dat is Nederland, geen idee hebben en hard gillen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:22 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Leuk dat Nederland door is ten koste van dat brandhout elftal van die moffen, maar waarom denkt direct al weer meer dan 3/4 dat Nederland wel ff die kwartfinale wint en ook een onbegrijpelijk hoog percentage dat NL kampioen wordt? daar heb ik zo'n teringhekel aan dat nergens op gebaseerde opportunisme.
Moet btw wel zeggen dat NL in de goeie poulehelft zit, zonder Fransen en zonder Tsjechen.
Dat is zo, maar niet alleen in Nederland.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk idd dat iedereen opeens overdreven optimistisch is. Maar dat is Nederland, geen idee hebben en hard gillen.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:48 schreef popolon het volgende:
De Engelsen zijn ook al kampioen, zelfs de BBC is mij te lovend.
dan schijt je die er toch gewoon uit ???quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
Nou zijn we door - en toch voel ik gewoon nog een keutel zitten
Wat schuift het?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil meer foute EK forum quotes, kom op!
Dus het blijkt maar weer,SCH is absoluutn niet origineelquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Meest gehoorde grap van gisteravond inderdaad...
En die gasten maar zingen
"waaaaaar iiiiis dieeee beamer nouuuu"
Dat is dus inderdaad de grote vraag...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:42 schreef SCH het volgende:Maar hoe raak je in godsnaam een beamer kwijt.
Is ook niet echt een goedkoop ding toch.
Ik heb Zeeuwse humorquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus het blijkt maar weer,SCH is absoluutn niet origineel
Zuinig zijn met humor is 1, maar jij hebt het helemaal nietquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb Zeeuwse humor
daar gaat je extra winst met de EK wedstrijden van NLquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad de grote vraag...
Vrees dat ie gejat is, in alle drukte en stress na de wedstrijd van zaterdag heeft iemand dat ding opgeruimd, en dat waarschijnlijk niet erg zorgvuldig gedaan...
En nee die zijn nie goedkoop
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Hey paps, rommelt er nog niets?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:14 schreef DIGGER het volgende:
![]()
nee, toch, da's niet zo meui !!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
!
Is MSN kapoet, of komt het door mijn nieuwe zone-alarm
En ik ben nog steeds ziek![]()
![]()
Ik ben al vanaf dinsdagavond niet meer buiten geweestquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:49 schreef Bjoro het volgende:
tochtig steegje staan te??
www.albert.nlquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf dinsdagavond niet meer buiten geweest
Moet zo wel weer naar buiten, de koelkast is leeg
dan moet je het nog naar de koelkast brengenquote:
Rot us op met die gesubsidieerde rommelquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:52 schreef pfaf het volgende:
* SCH gooit I am kloot - strom warning in de cd-speler.
Je struiklt er haast over op het EK forum, die domme opmerkingen:quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil meer foute EK forum quotes, kom op!
ga jij anders ff in de kelder zitten, kunnen wij genieten van kwaliteitquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Rot us op met die gesubsidieerde rommel
EK hool welteverstaan!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef just me het volgende:
Justme draagt Cynix voor als "hool van de week"
Welk IKEA-meubelstuk gaat bij jou in de hens...
Heeft ze je lid van de SP gemaaktquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Hi!
frankyMcG heeft sinds gisteren officieel een relatie!
Vertel?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:57 schreef het volgende:
Hi!
FrankyMcG heeft sinds gisteren officieel een relatie!
IKEAquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef just me het volgende:
* DIGGER draagt Cynix voor als "hool van de week"
Welk IKEA-meubelstuk gaat bij jou in de hens...
Ik vind die band geweldig hoor - mijn opmerking had een pfafiaanse lading, moet ie maar niet ineens in POL gaan postenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga jij anders ff in de kelder zitten, kunnen wij genieten van kwaliteit
I am kloot, ga k zien op lowlands
Sufferdquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:57 schreef FrankyMcG het volgende:
* SCH heeft sinds gisteren officieel een relatie!
Het topic was verplaatst vanuit NWS, ik kom écht niet in POL, écht niet, heb het niet eens in mijn AT staan.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die band geweldig hoor - mijn opmerking had een pfafiaanse lading, moet ie maar niet ineens in POL gaan posten![]()
Hoi Pa, dit is mijn toekomstige ex!quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens is de topictitel wel van toepassing op mij.
Ze pakte gisteren de trein om 00:15, echter die viel uit vanwege de storm.
Dus ik kon haar meteen voorstellen aan mijn ouders vanmorgen aan het ontbijt!
Fotooooo'squote:Op donderdag 24 juni 2004 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertel?
Details willen we zien, sappige en smeuige verhalen willen we lezen.
Haar maten en inkomen willen we weten, enzovoort.
waarop pa zegt.. en hoelang moet ik de naam van deze gaan onthoudenquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoi Pa, dit is mijn toekomstige ex!
En hoe ging dat?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens is de topictitel wel van toepassing op mij.
Ze pakte gisteren de trein om 00:15, echter die viel uit vanwege de storm.
Dus ik kon haar meteen voorstellen aan mijn ouders vanmorgen aan het ontbijt!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het topic was verplaatst vanuit NWS, ik kom écht niet in POL, écht niet, heb het niet eens in mijn AT staan.![]()
I am kloot, moet je zeker gaan zien rubbereend.
tssssssskquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]als t in t schema past ga k zeker kijken, maar er staan bands hoger op mn verlanglijstje om te gaan zien
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En hoe ging dat?
(Ma Franky dacht dat de dakgoot het zou begeven in de storm maar weet nu dat het geluid van Zolder van de twijfelaar van Franky af kwam?)
volgens mij ookquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
tsssssssk
Maar volgens mij hebben we het daar al eerder over gehad.
Zo,deze is beterquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:18 schreef Suijk het volgende:
Hup Portugal Engeland. DikkopjeDat blonde wijf met oorbelletjes en zijn vriendjes mogen weer naar huis.
Van Figo,Ronaldowijf en consorte kan ik weer niet echt vrolijk wordenquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:23 schreef Suijk het volgende:
Is ook wat voor te zeggen.
Maar ik hoop echt dat Portugal doorgaat. En dat Beckham weer op een stomme manier rood krijgt. De broertjes Neville in de halve finale...*ril*
Het leeg zijn en britpop hebben zeer nauw met elkaar te makenquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:14 schreef pfaf het volgende:
't Is hier echt rustig vandaag.
* Tony_Montana67 schenkt zichzelf maar een Grolschje in, gooit nog wat Britpop in de stereo en trekt z'n Engeland shirtje aan.
goed te horen Bluezz!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:41 schreef Bluezz het volgende:
evening
Tukkie gedaan, gegeten, in het zonnetje/wind gezeten doet wonderen
iddquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van Figo,Ronaldowijf en consorte kan ik weer niet echt vrolijk worden
Engels of Portugees biertje?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef just me het volgende:
doe mij nog maar één biertje dan
ik heb verdorie alleen de verlening kunnen zien ivm een kut vergadering.. ik was voor de engelsen maar geef me maar een Portugees biertjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Engels of Portugees biertje?
Just, lees het topic en je weet hetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:26 schreef just me het volgende:
wat is er dan aan de hand??
uiteraard ondertussen gelezen en ik zal "achter" wel ff vragenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Just, lees het topic en je weet het
mocht dit opgelost worden, dan beloof ik enkele vakantiefoto'squote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:30 schreef just me het volgende:
[..]
uiteraard ondertussen gelezen en ik zal "achter" wel ff vragen
hou het topic maar even in de gaten!
verdorie.. ik heb je gemist
is goed.. daar hou ik je aan!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
mocht dit opgelost worden, dan beloof ik enkele vakantiefoto's
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Verbaast me dat ik zo vroeg wakker ben.Ging pas om 0:45 slapen.
Je bent een kuthool, maar wel onze kuthoolquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat er in m'n sig staat is geen grapje, nee.Maar sommige mensen hebben het danig verknald voor Nederland bij mij.
Kom aanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een kuthool, maar wel onze kuthool![]()
Moet je ook maar niet in hetEK forum komenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat er in m'n sig staat is geen grapje, nee.Maar sommige mensen hebben het danig verknald voor Nederland bij mij.
Ik ben nog steeds voor Engeland, alleen het zijn mensen in mijn prive-sfeer die gewoon zorgen dat ik niet meer voor Nederland kan zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet in hetEK forum komen
Slap om zo tijdens hettoernooi van favoriet te wisselen
Ik hoop ook dat Zweden wint hoor, maar ik vind Zweden te veel de 'ideale' tegenstander van NL qua voetbal, denk dat Zweden +/- 40% kans heeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb gisteren lopen vloeken als ware ik Doc na een zekere wissel tijdens NL - Tsjechiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:33 schreef Doc het volgende:
Italië en Engeland liggen eruit. EW kan eindelijk bevallen.
titel van het topic ietsje aangepast
Die overigens nergens op slaat, daar niet van.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Engeland, alleen het zijn mensen in mijn prive-sfeer die gewoon zorgen dat ik niet meer voor Nederland kan zijn.
Ik noem een Hitler vergelijking?
Nou bedanktquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:35 schreef DIGGER het volgende:
Maar vanwege het gelach om andere ploegen die het overkomt, zou een dramatisch/last minute/onterechte exit van NL natuurlijk het mooiste zijn
Ik las hetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb gisteren lopen vloeken als ware ik Doc na een zekere wissel tijdens NL - Tsjechie
2e keer, kom aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:39 schreef SCH het volgende:
Portugezen zijn![]()
Pas een beetje op met die zelfhaat hier, er zijn steeds meer kinderen in Hools.
Zolang ze uit de buurtvan een voetbal blijven heb ik helemaal niet tegen ze, maarzodra ze hun goudkleurige voetbalschoentjes aan gaan trekken ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:39 schreef SCH het volgende:
Portugezen zijn![]()
Pas een beetje op met die zelfhaat hier, er zijn steeds meer kinderen in Hools.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2e keer, kom aan.
15 is geen kind, maar ook geen volwassene.
Had ik het over jou?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
15 is geen kind, maar ook geen volwassene.
Ik vond het gisteren nog wel meevallen. Een paar keer een verongelijkte blik. (quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Zolang ze uit de buurtvan een voetbal blijven heb ik helemaal niet tegen ze, maarzodra ze hun goudkleurige voetbalschoentjes aan gaan trekken ...
O jawel, meermalen, maar zeker toen ik meen Lampard een overtreding halvewege de Portugese helft toen de Portugezen kans hadden op een counter, toen stonden ze direct met 3 tegelijk te zeuren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren nog wel meevallen. Een paar keer een verongelijkte blik. () Maar ik heb deze wedstrijd geen gevraag om kaarten gezien.
Ik ben hier anders wel de jongste, dus je zou zo denken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik het over jou?![]()
Die hier regelmatig post, that is. (Carmen rekenen we even niet mee als 'vaste' Hool.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben hier anders wel de jongste, dus je zou zo denken.
Gelukkig gemist, scheelt weer heel wat gescheld en gevloek voor de t.v.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O jawel, meermalen, maar zeker toen ik meen Lampard een overtreding halvewege de Portugese helft toen de Portugezen kans hadden op een counter, toen stonden ze direct met 3 tegelijk te zeuren.
Ja, maar ik ben snel aangebrand enzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:02 schreef Suijk het volgende:
Maar Lego, je was toch voor Engeland als ze tegen NL zouden spelen?
Dat mensen in je omgeving je uit maken voor rotte vis is niet tof, maar wij zijn toch aardig tegen je?
enquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:08 schreef DIGGER het volgende:
Vuile vieze gore geblondeerde miniscule tering maaghong hufter thuisfluiter laag overvliegend kanker hangbuik zwijn, uit de baarmoeder geslingerde nageboorte van een mislukt genetisch experiment tussen een zeekoe en een struisvogel tenenskaas kwekekende pleurislijer krijg de blafhik van je Portugese homo vriendjes en verrek in een hoekje met je vliegende vinketering achterlijke wausnek!
Meier, ik haat je!
Ik ben jaloers op je subtiliteit en je bondigheidquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:02 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Kut-Portugal![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
en
[..]
Ik ben jaloers op je subtiliteit en je bondigheid
Een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
en
[..]
Ik ben jaloers op je subtiliteit en je bondigheid
Hij stapte naast de bal. Doordat het zand was op de stip, sprong de bal op. Toen raakte hij m dus te laag.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:17 schreef Bjoro het volgende:
heb nog niet teruggelezen, maar hebben jullie ook gezien dat die bal bij de penaltie v beckham wegrolde ????
Ook ja. En dat alle Real spelers, op Zidane na, gruwelijk lopen te falen op dit toernooi.quote:Of was dit weer een bewijs dat hij met een Nederlands mokkeltje heeft liggen stoeien ??
die bal rolde wat weg jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:17 schreef Bjoro het volgende:
heb nog niet teruggelezen, maar hebben jullie ook gezien dat die bal bij de penaltie v beckham wegrolde ????
Of was dit weer een bewijs dat hij met een Nederlands mokkeltje heeft liggen stoeien ??
ja bij BevD gezien, Beckham schiet op een of andere manieer met zn linkervoet een stuk de grond in waardoor de bal verroldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:17 schreef Bjoro het volgende:
Of was dit weer een bewijs dat hij met een Nederlands mokkeltje heeft liggen stoeien ??
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:13 schreef popolon het volgende:
Trots op Nederland.
tong, het heeft geholpen.![]()
dmv loting bepaald.....hij gooide 2x een muntje op.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:10 schreef ErikT het volgende:
Ik snapte niet dat de scheids niet naar de andere goal ging. Het is toch geen strandvoetbal?
-Late reactie-quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Haha, Franky, hoe reageerden ze?
Dus deze hou je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
-Late reactie-
Mijn moeder had hetzelfde meegemaakt toen ze voor de eerste keer bij mijn pa thuiskwam! Zo Vader, Zo Zoon!
quote:Overigens goed nieuws: de vrouw van mijn neef is zojuist bevallen van een gezond meisje (Robin), weliswaae ruim een maand te vroeg. Maar moeder een kindje maken het goed!
Die is nog steeds ziek thuis en wacht op pleegbroeder Bloedgeil die vanavond, na het golfen haar verder gaat verzorgen dit weekend.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
zuster bluezz was er niet
Ja sta negende geloof ik...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:29 schreef RedGuy het volgende:
Doen hier nog mensen mee aan de VI EK manager Leauge ofzo? In de subleauge Fok?
zuster bluezz heeft zichzelf weer uit bed getakeld, maar ze wil er eigenlijk inblijvenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
zuster bluezz was er niet
ik alleen in de hools sub league, en ben vergeten te wisselenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:29 schreef RedGuy het volgende:
Doen hier nog mensen mee aan de VI EK manager Leauge ofzo? In de subleauge Fok?
De Hools Subleauge ken ik niet, maar in de Fok subleauge sta ik 6e.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik alleen in de hools sub league, en ben vergeten te wisselen
Time will Tell!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Dus deze hou je?
You're next!quote:![]()
kom toch eens wat minder in het ek forum......quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben echt nog steeds in een pest humeur, en voor al dat hypocriete oranje tering teletoeter volk hoop ik dat Nederland ook op een manier het toernooi uitgekegeld wordt zoals Engeland nu, of Italie of Spanje 2 jaar geleden, dan piepen die teringlijers wel anders, worden het direct hypocriete jankebalken.
Dat kan wel, maar andere dingen zijn niet te stoppen. (Autotoeters bijv.)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom toch eens wat minder in het ek forum......
die zijn te stoppenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar andere dingen zijn niet te stoppen. (Autotoeters bijv.)
Ik kan simpelweg niet elke auto die hier langs komt saboteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zijn te stoppenmaar dat gaat wat ver.......
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben echt nog steeds in een pest humeur, en voor al dat hypocriete oranje tering teletoeter volk hoop ik dat Nederland ook op een manier het toernooi uitgekegeld wordt zoals Engeland nu, of Italie of Spanje 2 jaar geleden, dan piepen die teringlijers wel anders, worden het direct hypocriete jankebalken.
Je kunt wel de radio aanzetten... als de muziek maar hard genoeg is hoor je het echt niet hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan simpelweg niet elke auto die hier langs komt saboteren.
of oordopjes.......quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:34 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Je kunt wel de radio aanzetten... als de muziek maar hard genoeg is hoor je het echt niet hoor!![]()
Da's wel een mooi iets om te doen zodra NL uit het toernooi ligt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar andere dingen zijn niet te stoppen. (Autotoeters bijv.)
Dan vermoord ik m'n oren, ook weinig zin in.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of oordopjes.......
Je hebt ook van die dingen die je in je oren kunt doen zodat je niets hoort.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan vermoord ik m'n oren, ook weinig zin in.
Niet bij de hand.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:40 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Je hebt ook van die dingen die je in je oren kunt doen zodat je niets hoort.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ook mee gaan feesten.... Minder ergernissen, meer plezier! Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet bij de hand.
Laat Nederland er maar uitvliegen, Italië EK 2000 stijl.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet bij de hand.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:44 schreef DIGGER het volgende:
btw Tuindwerg, have a snack (hint)
Dode teletoeters.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:42 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ook mee gaan feesten.... Minder ergernissen, meer plezier! Wat wil je nog meer?![]()
je klok staat stil?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:46 schreef Bjoro het volgende:
ppppfffffffff..........kan iemand mij vertellen waarom er geen einde lijkt te komen aan deze middag ??
nee, m'n eigen vrouw is al zwanger, vind ik voldoende.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:46 schreef tuindwerg het volgende:
Wil je me dik hebben ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee, m'n eigen vrouw is al zwanger, vind ik voldoende.
bedoelde dat je niet zo moet happen (in een ander topic)
ik hou toch van je hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Oranje lipstickquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik hou toch van je hoor
Zeker, ik heb schijnbaar een of andere dronken oude vent wijsgemaakt dat ik jezus was en dat Rozenburg alsmaar rechtdoor was en aan het einde links (hij moest naar Rozenburg) Kan me er alleen niet veel van herinnerenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:20 schreef tuindwerg het volgende:
Inq!Leuke dagen gehad?
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:02 schreef Inquistor87 het volgende:
Zeker, ik heb schijnbaar een of andere dronken oude vent wijsgemaakt dat ik jezus was en dat Rozenburg alsmaar rechtdoor was en aan het einde links (hij moest naar Rozenburg) Kan me er alleen niet veel van herinneren.
*proest*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:02 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Zeker, ik heb schijnbaar een of andere dronken oude vent wijsgemaakt dat ik jezus was en dat Rozenburg alsmaar rechtdoor was en aan het einde links (hij moest naar Rozenburg) Kan me er alleen niet veel van herinneren.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:17 schreef pascalheister het volgende:
zo gewoon is dat niet mm
ja nu niet meer !!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je klok staat stil?
ach portugal wint ook een keertje dankzij falen van engelandquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rondje op kosten van Beckham
italie is er helaas niet meerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet bij de hand.
Als in:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
nu komen mijn ouders ook nog onverwachts langs (onverwacht betekent bij hen dat ze het aankondigen)
Nou nog net niet gelukkig.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:52 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Als in:
Ik sta binnen 5 minuten voor je deur?
Ken uw geschiedenis.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
italie is er helaas niet meer![]()
Overdraagbaar!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wist niet dat penalties missen sexueel overdraagzaam was............![]()
Geinponem!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach portugal wint ook een keertje dankzij falen van engeland
ja, dankje henk, dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond feestje van een gast die in 8 jaar zijn VWO gedaan heeft!
Heaumeau!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nog een rondje op kosten van Beckham, omdat ie zo mooi was.
Ik ga nu ook onwijs feesten! Want...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Bier zal d'r niet minder om smaken!
Le-zen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ja, goed topic.
Portugal, Portugal, Portugal, Portugal!!!
Schoppen om het schoppen is not done.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nee man, dit is veel te leuk. Vooral omdat er weer heel veel op in gaan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Bier zal d'r niet minder om smaken!
Hehe, hij zit je te zieken manquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag ik er even aan toevoegen dat dit een teken van zwakte in mijn ogen is? Je wil de waarheid niet onder ogen zien, volgens mij.
Ik haat het als mensen dat doen, dat is in mijn ogen ook een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hehe, hij zit je te zieken man.
Man, al vanaf Portugal - Griekenland zitten er een hoop te zeiken en te zaniken over de Portugese spelers en de Engelsen te vereren. Als Portugal verliest wordt er in eerste instantie een topicdeel van een titel voorzien met mijn naam er in. Mag ik dan een klein beetje terug pesten na zo'n fijne overwinning?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag ik er even aan toevoegen dat dit een teken van zwakte in mijn ogen is? Je wil de waarheid niet onder ogen zien, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |