Die is ietsje hogerquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
zo neem je een Neeskens pingel
Neen!quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:27 schreef golfer het volgende:
Kom op Portugal, mis nou!
Dat zou leuk zijn,,,quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:29 schreef Doc het volgende:
NL dus tegen Portugal ...
Als....enzovoort.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:29 schreef Doc het volgende:
NL dus tegen Portugal ...
1 subforum lagerquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:30 schreef Chadi het volgende:
Relluh Relluh Relluh Relluh
Nederland verdient geen hoofdletter?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:30 schreef pascalheister het volgende:
jammer
ricardo beetje veel eigendunk zeg
Dan schakelt nederland Portugal maar uit
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Portugal gaat verdiend door, zij hebben de wedstrijd uiteindelijk gemaakt, niet de Engelsen
Eerlijk gezegd is dat gewoon wel waar ...quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Portugal gaat verdiend door, zij hebben de wedstrijd uiteindelijk gemaakt, niet de Engelsen
hoofdletters hoor kijk maarquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nederland verdient geen hoofdletter?
Counteren..quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:31 schreef okee6 het volgende:
Portugal blijft de te kloppen ploeg. Hoe deden die Grieken dat ook alweer ...
Geen kamer is groot genoeg voor zijn ego dus die zal wel op het veld staanquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Vraag me af waar Figo zich nu bevindt. Zou hij mee aan het feesten zijn?
Figoquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Vraag me af waar Figo zich nu bevindt. Zou hij mee aan het feesten zijn?
Mocht NL. de halve finales halen dan hoop ik dat hij wordt opgesteldquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Figo wordt hopelijk niet meer opgesteld.
Jawohl.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:34 schreef Doc het volgende:
Was dat Engels doelpunt terecht afgekeurd?
Ik vond van wel. De Engelsen niet ...
Daar zijn het kut-Portugesen voor ...quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:34 schreef popolon het volgende:
Maar ze deugen nog steeds niet
En het lag ook al aan de penaltystip....quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:34 schreef Doc het volgende:
Na je optimistische juiste voorspellingen van afgelopen dagen, ga ik geheel met je mee.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar als de Zweden verslagen worden is de finale al zeker. Het was een leuke wedstrijd tussen twee zéér matige teams. Geen opbouw, geen stootkracht en geen inzicht
Nouja Terry had toch alle recht om daar te staan? De keeper loopt tegen hem op zonder dat hij hem tegenhoudt.. Campbell komt er overheen en die scoort. Opzich onterecht dus.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:34 schreef Doc het volgende:
Zweden-Portugal kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:36 schreef Doc het volgende:
Ik had graag NL - Engeland gezien ...
Die molshoop bedoel je?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:35 schreef Murray het volgende:
[..]
En het lag ook al aan de penaltystip....
![]()
Qua spanning wel, maar niet qua voetbal. Dit was rommelig, vol met passie, maar zonder verdere gedachte. Spelers wisten vaak niet te doen als ze in balbezit waren. Dat de verdedigers de beste mensen van het veld waren zegt wat dat betreft genoegquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik vind dat deze wedstrijd weinig onderdoet voor NL-Tsjechië, of er misschien wel bovenuit steeg.
En dan ook nog de perfecte penalty, in het zijnetquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:38 schreef Suijk het volgende:
En gewoon met zijn blote handen die bal pakken.
Ik vind hem wel een beetje een held hoor. Gewoon die verantwoordelijkheid daarna pakken om die pingel dan zelf te nemen.
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Die molshoop bedoel je?
Terry hinderde hem duidelijk hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:37 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Nouja Terry had toch alle recht om daar te staan? De keeper loopt tegen hem op zonder dat hij hem tegenhoudt.. Campbell komt er overheen en die scoort. Opzich onterecht dus.
Zowieso gaf Meier altijd het voordeel aan Portugal...
Dat is een slap excuus.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
De Engelsen zijn het niet erg met de scheids eens in ieder geval.
Je zou de rest eens moeten zien in ircquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een slap excuus.
Hadden ze het maar in de eerste helft moeten afmaken.
Benieuwd of Ericson ook zijn ontslag gaat nemen?
Rooney moet zn verdriet nog verdrinkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:46 schreef Chadi het volgende:
zo de bierbrouwers in portugal krijgen vanaf nu flinke omzet daling
Nou ik denk het niet omdat zijn spelers geen strafschop kunnen nemen hij is Rijkaard nietquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een slap excuus.
Hadden ze het maar in de eerste helft moeten afmaken.
Benieuwd of Ericson ook zijn ontslag gaat nemen?
Ik vond het ook geen overtreding, keeper werd niet aangevallen.. (imo)quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:34 schreef Doc het volgende:
Ik vond het ook niet overtuigend genoeg om het doelpunt af te keuren..quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen overtreding, keeper werd niet aangevallen.. (imo)
Jammer voor je Stuart, ik had het je graag gegund om pas in de halve finale te worden uitgeschakeld.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er kapot van![]()
Nee precies, je hoeft toch ook niet voor de keeper weg te springen? Jij hebt toch ook het recht om daar te staan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vond het ook geen overtreding, keeper werd niet aangevallen.. (imo)
Mee eens. Hoewel ik het die portugezen niet gun, waren ze zeker de betere. Engeland haalde alle spelers die nog een beetje drang hadden de aanvallers te ondersteunen van het veld af..quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:43 schreef placebeau het volgende:
Prachtige wedstrijd. Veel meer spanning kan een wedstrijd niet hebben denk ik. En ook de terechte winnaar. De Engelsen waanden zich al in de halve finale en dat moet je niet doen.
Als het helpt: jullie zijn er in ieder geval in stijl uit gegaan.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er kapot van![]()
Life can be such a bitch at times...quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er kapot van![]()
Maar niet het recht om de keeper vast te houden en te beletten om omhoog te springen en dat is wat Terry deed.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:49 schreef DaMayan het volgende:
Nee precies, je hoeft toch ook niet voor de keeper weg te springen? Jij hebt toch ook het recht om daar te staan?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar niet het recht om de keeper vast te houden en te beletten om omhoog te springen en dat is wat Terry deed.
Met pijn in me hart, zal ik toch maar zeggen, Gefeliciteerd methodmichquote:methodmich (Columnist) - donderdag 24 juni 2004 @ 20:27
Okee. Veel plezier en succes, je zult het nodig hebben.
En als jullie winnen, feliciteer ik je morgen. Andersom hoop ik ook.
Was inderdaad wel een handje van Terry, maar toen sprong die keeper al op een achterlijke wijze naar die bal zodat hij al nooit bij kon komen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar niet het recht om de keeper vast te houden en te beletten om omhoog te springen en dat is wat Terry deed.
Niet naar voren aapie, de bal sprong omhoog. Als de bal naar voren (in de richting van het doel had gerold) had ie hem toch nooit over kunnen schietenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:29 schreef -Hans- het volgende:
Rooney zijn middenvoetsbeentje is gebroken, hij had dus sowieso niet verder kunnen spelen dit toernooi.
Op de slomo was DUIDELIJK te zien dat de bal naar voren rolde toen David B. zijn penalty wilde nemen, helaas maar waar voor David.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niet naar voren aapie, de bal sprong omhoog. Als de bal naar voren (in de richting van het doel had gerold) had ie hem toch nooit over kunnen schietenHeb je nooit zelf gevoetbald?
En zo is het. En Beckham mag terug naar de tekentafel. Wat een amateur. Net als Figo overigens. En Raul niet te vergeten. Het belabberde seizoen van Real laat zn sporen na, alleen Zidane lijkt de dans te ontspringen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die goal werd terecht afgekeurd
Zwaai maar lekker weg. Maar als jij vanaf een positie achter de bal denkt te kunnen zien dat ie wegrolt in een rechte lijn heb je hele goeie ogen. Je zag gewoon duidelijk dat de bal omhoog sprong, maar omdat jij hem ziet bewegen denk je automatisch dat ie wegrolt. Jammer dat je niet nadenkt bij wat je ziet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..](teveel onzin, bekijk de beelden nog maar eens goed
)
Je vergeet nog Michel Salgado die, omdat die zo'n slecht seizoen draaide, acteerde dat ie geblesseerd was. En Helguera die geen pepernoot heeft geraakt samen met Raul Bravo. Zelfs Morientes was superslecht omdat ie officieel onder contract staat bij Madrid. En ook Roberto Carlos raakt geen bal tijdens z'n vakantie in Brazilie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
En zo is het. En Beckham mag terug naar de tekentafel. Wat een amateur. Net als Figo overigens. En Raul niet te vergeten. Het belabberde seizoen van Real laat zn sporen na, alleen Zidane lijkt de dans te ontspringen.
Dat doelpunt werd volkomen terecht afgekeurd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
Over 120 minuten een terechte overwinning maar zelfs na het moment 583 keer teruggekeken te hebben blijf ik erbij dat de wedstrijd maar 90 minuten had moeten duren,Terry werd ten slot van rekening geduwd door een Portugees waardoor ie licht tegen de keeper aankwam,maar ja,we kennen Urs Maier,alles voor de favorieten
Ik denk dat het punt van Digger is dat als er een andere scheids was geweest, met hetzelfde spelbeeld, dat er misschien niet eens pingels nodig waren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:21 schreef Suijk het volgende:
Je zou ook boos kunnen zijn op Beckham. Die de hele wedstrijd niet te zien was en gewoon weer een pingel verprutst.
Klopt, maar de wedstrijd had na 90 minuten gewoon afgelopen moeten zijn, ware het niet voor die Zwitserse teringlijer.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:21 schreef Suijk het volgende:
Je zou ook boos kunnen zijn op Beckham. Die de hele wedstrijd niet te zien was en gewoon weer een pingel verprutst.
Engelsen speelden veel te laf. Als ze na de 1-0 blijven doorspelen, zit een 2-0 er gewoon aan te komen. Maar nee, ze trekken met z'n allen naar achteren, trappen alles wild weg en laten de Portugezen terug in de wedstrijd komen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:33 schreef pfaf het volgende:
Wat een pot.
100% terrecht dat Portugal doorging, ze waren ruim een maat te groot voor Engeland.
Ik had meer het idee, dat ze niet beter konden. Want waarom konden ze niets meer forceren na de 1-1? Misschien lag het wel aan Rooney, maar als je als Engeland afhankelijk bent van een 18 jarig jochie......quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Engelsen speelden veel te laf. Als ze na de 1-0 blijven doorspelen, zit een 2-0 er gewoon aan te komen. Maar nee, ze trekken met z'n allen naar achteren, trappen alles wild weg en laten de Portugezen terug in de wedstrijd komen.![]()
Tja, hetzelfde spelbeeld. Misschien had door die andere scheids Portugal wel één van die 27 schoten op doel gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt van Digger is dat als er een andere scheids was geweest, met hetzelfde spelbeeld, dat er misschien niet eens pingels nodig waren.
Dat was dus 100% flauwe kul. Nogmaals: Zelfs ze grensrechter, die er veel beter voor stond, keurde het doelpunt direct en zonder aarzeling goed en er was ook niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:43 schreef pfaf het volgende:
Toch niet die afgekeurde goal? Dat was 110% terrecht!
quote:I have come to the exsisting conclusion that..
THE REFS A TWAT
quote:He jumped up, and the pussy goal keeper fucked up. No discussion necessary, it should have been a goal.
quote:Theres not much you can do when you are playing against 12 men.
Bye.
quote:England were fucking cheated and every fucker knows it
end of.
quote:it should have been a goal, but we deserved to lose because of our attitude after scoring in the 3rd minute. Its was painfull to watch.
quote:Its football, not ballet. You must expect some physical contact. Terry and Campbell out-jumped the goaly.
Half the portuguese players look like women, and i wouldnt be surprised if they gave the ref pre-match blowjobs. That ref makes me feel sick. He's a cunt.
Pre-match blowjobquote:The ref fucked us up good and proper there, the keeper was flapping about like a schoolgirl ffs
And Ashley Cole was brilliant, he had Ronaldo in his back pocket all game.
Ik zal er nog eens naar kijken. In onze beleving werd de keeper in z';nkeepergebied gehinderd bij het vangen van de bal. Maar ik zal er nog eens naar kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was dus 100% flauwe kul. Nogmaals: Zelfs ze grensrechter, die er veel beter voor stond, keurde het doelpunt direct en zonder aarzeling goed en er was ook niks aan de hand.
Terry stond er al, Terry hing al in de lucht en die Portugese duikelaar van een keeper loopt er dan zonder te kijken onder/tegenaan, het is eerder nog een overtreding andersom dan dat Terry ook maat iets verkeerd doet.
Meier zelf stond er niet goed voor maar had in deze gewoon op de grensrechter af moeten gaan, maar nee, hij moest 'het mannetje' zijn, dus keurt hem af.
Denk dat ook een stuk angst meespeelt, als Scheids op z'n moment onterecht een doelpunt goedkeuren is erger dan onterecht afkeuren, dus kiest ie voor dat laatste.
Maar Engeland is gewoonweg bestolen door die tering maaghond uit Zwitserland.
Niks geen twijfel, niks dubieus, gewoon een 100% zuivere goalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:44 schreef popolon het volgende:
Als er twijfel is mag je hem best dubieus noemen.
Bij deze.
Volgens mij ook, heb 't maar 2 keer gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niks geen twijfel, niks dubieus, gewoon een 100% zuivere goal
Omdat het verder niemand van de buitenlandse media ene reet kan schelen dat Engeland eruit ligt (miischien mede door het spelbeeld - maar dat maakt geen flikker uit, Engeland is van een zege beroofd).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alleen in Engeland werd het voorval dubieus genoemd, in andere landen werd er nauwelijks over dat moment gepraat...
Trouwens wel dubieus dat bij de virtual replay, je ook de view van Urs Meier kunt kiezen, die bij het lijstje van de Portugal spelers staat!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:17 schreef pfaf het volgende:
Na het zien van de virtual replay van BBC ( voorzover dat een geldig meduim is ) blijf ik bij mijn eerste statement dat het terrecht afgekeurd is.
Tuurlijk, maa rla sje de hand in eigen boezem steekt heb je gescoord, na het uitvallen van Ronney weinig meer gedaan in aanvallend opzicht, maar wel goed verdedigd, het staat in de 89e minuut nie tvoor niets 1-1, en als je dan een goal maakt die onterecht wordt afgekeurd, ligt dat niet aan het elftal, maar aan de scheids.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:14 schreef Suijk het volgende:
Het is niet helemaal eerlijk om alles op de scheids te schuiven. Hand in eigen boezem steken kan geen kwaad. Engeland had gewoon weinig te vertellen en moest het hebben van foutjes aan Portugese kant.
LOL.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Trouwens wel dubieus dat bij de virtual replay, je ook de view van Urs Meier kunt kiezen, die bij het lijstje van de Portugal spelers staat!
Paul Robinson is een betere goalie denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:04 schreef pfaf het volgende:
James blijft een enge grabbelaar trouwens, iedere keer dat er een bal bij hem in de buurt kwam, hield ik m'n hart vast. Al 3 wedstrijden trouwens.
Cole is so wie so ALTIJD een goede speler (I hate to admit it, but it's true). Een van de redenen waarom SCUM in seizoen 2002-2003 en niet AFC de PL won was een blessure van Cole in het voorjaar 2003.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:06 schreef pfaf het volgende:
OH ja: Cole was echt geweldig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat verdedigen er niet mooi uit kan zien? Tjonge wat een grandioze pot van hem.
Klopt inderdaad, daarnaast helpt het als je de slomo een paar keer heel goed bekijkt.quote:Maar als jij vanaf een positie achter de bal denkt te kunnen zien dat ie wegrolt in een rechte lijn heb je hele goeie ogen.
Ja, daar snap ik de logica ook even niet van hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:36 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat de verslaggever niet wist dat als je je schoen verliest je een vrije trap tegenkrijgt.
Dan moet Beckham een vent zijn en tegen de scheids zeggen dat die penaltystip verrot is, en ze naar de andere kant hadden gemoeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, daarnaast helpt het als je de slomo een paar keer heel goed bekijkt.![]()
Je verdere uitleg is hartstikke leuk en of de bal nou opsprong of niet daar kunnen wij het nog lang over hebben, ik blijf erbij dat de bal ' gewoon ' naar voren rolde vanwege de in ' zeer ' slechte situatie verkerende penaltystip waar de Engelsen terecht boos over zijn want zij hebben al voor de wedstrijd hun beklag gedaan over de penaltystip. (en dat zal dan wel zo zijn neem ik aan..)
Cole was écht goed, ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:06 schreef pfaf het volgende:
OH ja: Cole was echt geweldig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat verdedigen er niet mooi uit kan zien? Tjonge wat een grandioze pot van hem.
Ik weet niet beter of deze regel bestaat. Waar het voor is moet je mij niet vragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik de logica ook even niet van hoor.
Uitleg?
Misschien omdat hun niet begonnen met het nemen van de strafschoppen, het was wel heel grappig om te zien dat iedereen na de gemiste strafschop van David Beckham de grond begon aan te stampen en extra lang de tijd nam om de bal goed neer te leggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dan moet Beckham een vent zijn en tegen de scheids zeggen dat die penaltystip verrot is, en ze naar de andere kant hadden gemoeten.
[q]
Bovendien de Portugesen moesten vanaf exact dezelfde stip hun strafschoppen nemen, waarom doen zij dat dan wel goed?
Als je een beetje had opgelet, was je duidelijk geworden dat beide panalty stippen er vreselijk bij lagen, de FA heeft hierover voorafgaand aan de wedstrijd al 2 keer officeel over geklaagd bij de UEFA.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Maar goed ze zouden er verstandiger aan hebben gedaan om die andere kant te kiezen,
Die andere was ook slecht? dat heb ik niet mee gekregen. Uit het artikel op NOS txt kan ik ook niet opmaken dat beide stippen in slechte conditie waren maar dat was dus wel het geval.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, was je duidelijk geworden dat beide panalty stippen er vreselijk bij lagen, de FA heeft hierover voorafgaand aan de wedstrijd al 2 keer officeel over geklaagd bij de UEFA.
En het was zuur dat Becks als 1e zou ervaren hoe dramatisch slecht de pentalty stip was, alle andere schutters waren daarna natuurlijk ook gewaarschuwd.
lolquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:08 schreef Doc het volgende:
Maar David heeft z'n instructies nu gekregen ...
[afbeelding]
Enquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Engeland heeft verloren omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn. Als je spelers als Phil Neville en Vassell moet opstellen, dan verdien je het niet om door te gaan.
Maakte wel een goal,maar die werdt afgekeurd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
EnSol Campbell
... speelde goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
EnSol Campbell
Ging niet over deze wedstrijd, ik vind hem in het algemeen een erg matige voetballer die niet in een nationaal eftal thuishoort.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:17 schreef Doc het volgende:
[..]
... speelde goed.
Oh, raar. Ik vind het een van de betere verdedigers in Engeland.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ging niet over deze wedstrijd, ik vind hem in het algemeen een erg matige voetballer die niet in een nationaal eftal thuishoort.
Ze konden ook niet beter,ze werden gewoon min of meer overlopen door de Portugezen,heeft niets met lafheid te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had meer het idee, dat ze niet beter konden. Want waarom konden ze niets meer forceren na de 1-1? Misschien lag het wel aan Rooney, maar als je als Engeland afhankelijk bent van een 18 jarig jochie......
idd,daar moeten ze niet over zeiken tenzij ze alleen linkspoten de pingels lieten nemen want die hadden er minder last van.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dan moet Beckham een vent zijn en tegen de scheids zeggen dat die penaltystip verrot is, en ze naar de andere kant hadden gemoeten.
Bovendien de Portugesen moesten vanaf exact dezelfde stip hun strafschoppen nemen, waarom doen zij dat dan wel goed?
Ze hebben ook geen wereldteam maar wie wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Engeland heeft verloren omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn. Als je spelers als Phil Neville en Vassell moet opstellen, dan verdien je het niet om door te gaan.
Na Cole de beste gisteren van Engelandquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
EnSol Campbell
Maar Phil Neville en Vassell en Heskey horen niet in het elftal thuis.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen wereldteam maar wie wel?
Als je zo gaat redeneren heeft alleen Frankrijk en misschien Brazilie een wereldteam
Horen Bosvelt,vd Meyde in Oranje thuis?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:38 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar Phil Neville en Vassell en Heskey horen niet in het elftal thuis.
Dank je RedGuy!quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:35 schreef RedGuy het volgende:
Nou, Portugal moeten we, net zoals Zweden, makkelijk kunnen pakken.
Tegen Griekenland in de finale dus..
Gefeliciteerd methodmich!
Die goal is terecht afgekeurd, vind ik. Alleen in de PL wordt zo'n goal door sommige arbiters misschien geteld, in internationaal verband worden ze altijd afgekeurd. Het is gewoon hinderen, hoe je het ook wendt of keert. Dat mag op die plaats volgens de regels gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben de laatste die zegt dat Engeland beter was, daar was in Engeland ook iedereen het over eens (iig de gehele ploegen van BBC, ITV en SKY), maar feit was dat het in de 89e minuut door knap verdedigen van de Engelsen nog 1-1 stond toen ze een correct doelpunt scoorden die de wedstrijd beslist had.
Met een goeie scheidsrechter ha dje dus gewoon 2-1 gewonnen, ookal waren de Portugezen beter.
En het gaat met niet om die Portugezen, maar om die kut scheids.
Dat laatste is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook. Je kan Portugal verwijten dat ze inderdaad slecht met de kansen omgaan, maar dat er geen tactiek of inzicht is, is onzin.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar als de Zweden verslagen worden is de finale al zeker. Het was een leuke wedstrijd tussen twee zéér matige teams. Geen opbouw, geen stootkracht en geen inzicht
Dank je. Volgende keer beter joh!quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met pijn in me hart, zal ik toch maar zeggen, Gefeliciteerd methodmich![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ergens anders gezegd? Als ik het goed heb niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Heerlijk, die mensen die niet durven toegeven dat Portugal gewoon de betere ploeg was en dus verdiend door is gegaan. Maakt zo'n zege alleen maar mooier.
idd. Bye bye Englandquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Heerlijk, die mensen die niet durven toegeven dat Portugal gewoon de betere ploeg was en dus verdiend door is gegaan. Maakt zo'n zege alleen maar mooier.
Ik heb al meerdere malen gezegd dat die tering Portugezen beter waren,L-E-Z-E-Nquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Dus als je in dit geval door een Portugees geduwd wordt en daardoor als Engelsman zeer licht tegen de Portugese keeper aankomt is dat terecht?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die goal is terecht afgekeurd, vind ik. Alleen in de PL wordt zo'n goal door sommige arbiters misschien geteld, in internationaal verband worden ze altijd afgekeurd. Het is gewoon hinderen, hoe je het ook wendt of keert. Dat mag op die plaats volgens de regels gewoon niet.
Wel alle respect voor de manier waarop de Engelsen nog tot 2-2 kwamen, want ik dacht dat ze gebroken waren.
Ook als desbetreffende speler door een Portugees wordt geduwd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:20 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het geen rare beslissing van de scheids. De keeper wordt gehinderd, dat ziet ie, dan fluit ie. De keeper is bijna heilig in dat gebied, de scheids kiest daar dus partij voor de keeper.
Er werd door beide partijen veel getrokken en geduwd op dat moment. Ik kan me niet voorstellen dat die Portugees dacht: Kom, ik duw hem tegen de keeper, zodat de scheids denkt, dat hij onze keeper hindert. De scheids beslist op zo'n moment 9 van de 10 keer in het voordeel van de keeper.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook als desbetreffende speler door een Portugees wordt geduwd?
Dat is alleen bij de eerste 5, daarna moeten de andere 6 spelers. De volgorde daarvan maakt volgens mij niet uit. Als het maar steeds iemand is die nog geen penalty heeft genomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe zit het trouwens met de penalty serie
Een Portugees kwam bij de beslissende penalty aanlopen maar Ricardo stuurde hem weg.
Is dit niet vastgelegd van tevoren wie welke pingel neemt?
Het gaat er niet om wat die speler denkt maat wat hij doet,en hij duwde kortom,genaaidquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er werd door beide partijen veel getrokken en geduwd op dat moment. Ik kan me niet voorstellen dat die Portugees dacht: Kom, ik duw hem tegen de keeper, zodat de scheids denkt, dat hij onze keeper hindert. De scheids beslist op zo'n moment 9 van de 10 keer in het voordeel van de keeper.
En er waren ook Engelsen die aan het duwen waren, dat kun je ook niet ontkennen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat die speler denkt maat wat hij doet,en hij duwde kortom,genaaid
OK,bedanktquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de eerste 5, daarna moeten de andere 6 spelers. De volgorde daarvan maakt volgens mij niet uit. Als het maar steeds iemand is die nog geen penalty heeft genomen.
Zou kunnen,ik heb me eerlijk gezegd alleen maar op dat moment geconcentreerd maar dit is het enigste moment wat er nu toe doetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
En er waren ook Engelsen die aan het duwen waren, dat kun je ook niet ontkennen.
Dat is dan ook de gewenste instelling, dacht ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:20 schreef Suijk het volgende:
Maar goed, dit zeg ik als ik er naar kijk terwijl ik niet een uitgesproken voorkeur heb.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:31 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat gewoon wel waar ...
De Engelsen hadden al - net als NL ook een penalty trauma --
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klassevoetbal, Portugal heeft verdiend gewonnen.
Zulk voetbal is gewoon erg mooi, en 6-5 na penalties is een 'goede' manier om eruit te gaan.![]()
Ik heb genoten vanavond, hoewel m'n hart dat waarschijnlijk niet heeft.
Gefeilciteerd Portugal-aanhangers, ze hebben verdiend gewonnen. Zeker gezien het spelbeeld in de 2e helft, dat Portugal in de hoofdrol had.
Ik vind dat deze wedstrijd weinig onderdoet voor NL-Tsjechië, of er misschien wel bovenuit steeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:43 schreef placebeau het volgende:
Prachtige wedstrijd. Veel meer spanning kan een wedstrijd niet hebben denk ik. En ook de terechte winnaar. De Engelsen waanden zich al in de halve finale en dat moet je niet doen.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:49 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel ik het die portugezen niet gun, waren ze zeker de betere. Engeland haalde alle spelers die nog een beetje drang hadden de aanvallers te ondersteunen van het veld af..
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:33 schreef pfaf het volgende:
Wat een pot.
100% terrecht dat Portugal doorging, ze waren ruim een maat te groot voor Engeland.
En wat knap van Ronaldo dat hij die penal durfte te nemen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:28 schreef RedGuy het volgende:
Geen gelul, terecht afgekeurd.
Portugal was de minst slecht spelende ploeg en zullen in de halve finale door Nederland uit het tournooi worden geschopt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben de laatste die zegt dat Engeland beter was, daar was in Engeland ook iedereen het over eens (iig de gehele ploegen van BBC, ITV en SKY), maar feit was dat het in de 89e minuut door knap verdedigen van de Engelsen nog 1-1 stond toen ze een correct doelpunt scoorden die de wedstrijd beslist had.
Met een goeie scheidsrechter ha dje dus gewoon 2-1 gewonnen, ookal waren de Portugezen beter.
En het gaat met niet om die Portugezen, maar om die kut scheids.
En ik heb niemand het tegendeel zien posten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
Over 120 minuten een terechte overwinning maar zelfs na het moment 583 keer teruggekeken te hebben blijf ik erbij dat de wedstrijd maar 90 minuten had moeten duren,Terry werd ten slot van rekening geduwd door een Portugees waardoor ie licht tegen de keeper aankwam,maar ja,we kennen Urs Maier,alles voor de favorieten
En bedankt LGquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
Over 120 minuten een terechte overwinning maar zelfs na het moment 583 keer teruggekeken te hebben blijf ik erbij dat de wedstrijd maar 90 minuten had moeten duren, ,we kennen Urs Maier,alles voor de favorieten
Men kijkt nog wel eens ergens overheen als hij 290 posts door moet spitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En bedankt LG![]()
![]()
Natuurlijk is het ietwat chargerend, maar Portugal wist vaak niet wat ze met alle ruimte aanmoesten. opbouwend was het vaak erg matig en de middenvelders waren vaak meer met elkaar of zichzelf bezig, dan met de wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook. Je kan Portugal verwijten dat ze inderdaad slecht met de kansen omgaan, maar dat er geen tactiek of inzicht is, is onzin.
Dat laatste ben ik het met je eens. Maar wegduwen is gewoon niet gebeurd de keeper sprong tegen Terry op en pas nadat de keeper omlaag kwam ging een arm van Terry tegen/over hem.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:47 schreef SCH het volgende:
Huh, dat er nog mensen buiten Engeland zijn die vinden dat die goal onterecht is afgekeurd. Kom op zeg, de keeper wegduwen mag niet, moeten we dat nou nog uitleggen?
Ik gunde het Engeland veel meer maar ze hebben het volledig aan zichzelf te wijten. Beetje pech met Rooney maar vooral de Advocaat-achtige manier van spelen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:53 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het met je eens. Maar wegduwen is gewoon niet gebeurd de keeper sprong tegen Terry op en pas nadat de keeper omlaag kwam ging een arm van Terry tegen/over hem.
Je neemt die Nederlandse commentator toch niet serieus?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:54 schreef SCH het volgende:Dan heb je heel wat anders gezien. Het was gewoon geen goal. Je hoort er ook niemand over behalve de Engelsen.
De enigste die duwde was die Portugees,die keeper werd helemaal niet geduwdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:47 schreef SCH het volgende:
Huh, dat er nog mensen buiten Engeland zijn die vinden dat die goal onterecht is afgekeurd. Kom op zeg, de keeper wegduwen mag niet, moeten we dat nou nog uitleggen?
Ik gunde het Engeland veel meer maar ze hebben het volledig aan zichzelf te wijten. Beetje pech met Rooney maar vooral de Advocaat-achtige manier van spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |