idd ik zit al de hele tijd te refreshen om te kijken of er al een antwoord van onze kim is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef s9601694 het volgende:
ik zeg cynisch dat kim wat stliller moet zijn omdat dit topic tot nu toe alleen maar vragen en geen antwoorden oplevert (en ik me daarom afvraag of dit allemaal wel zo serieus opgevat moet worden) en meneer de moderator flikkert mij eraf..
Eerst worden alle vragen in dit topic verzameld, de meest geschikte vragen worden naar Kim gestuurd en daar geeft zij dan antwoord op.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef s9601694 het volgende:
ik zeg cynisch dat kim wat stliller moet zijn omdat dit topic tot nu toe alleen maar vragen en geen antwoorden oplevert (en ik me daarom afvraag of dit allemaal wel zo serieus opgevat moet worden) en meneer de moderator flikkert mij eraf..
De vragen worden binnenkort naar Kim gestuurd en dan pas hoef je op een antwoord te rekenen. Als je de oude BN-er vragentopics had gevolgd had je dat geweten...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef Nicket het volgende:
[..]
idd ik zit al de hele tijd te refreshen om te kijken of er al een antwoord van onze kim is.![]()
Het Fok! BN interview: de spelregels en verzoekjesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef Nicket het volgende:
[..]
idd ik zit al de hele tijd te refreshen om te kijken of er al een antwoord van onze kim is.![]()
Omdat mensen nu dit item vinden op de FP en hierdoor vragen gaan stellen, hoeft niet te betekenen dat mensen tientallen topics moeten doorlezen om hierover een mening danwel vraag te hebben. Dit forum heeft honderden topics en het is onmogelijk deze allen te lezen, je kan dan wel stellen dat jouw opmerking als onredelijk ervaren kan worden. Ik ben toch regelmatic op Fok! te vinden en heb nog niet eerder een BN vragen onderdeel gezien noch wist ik van het bestaan af.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:50 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
De vragen worden binnenkort naar Kim gestuurd en dan pas hoef je op een antwoord te rekenen. Als je de oude BN-er vragentopics had gevolgd had je dat geweten...
quote:Puberale kutonzinposts worden onherroepelijk verwijderd.
quote:Op woensdag 15 oktober 2003 20:10 schreef static het volgende:
Algemeen
We starten deze week met een nieuw fenomeen in het SHO forum: het Fok! BN interview.
Wat heb je nou altijd van een BN'er willen weten? Welke brandende vragen heb je?
Stel ze hier in SHO, en misschien dat ze beantwoord gaan worden; de antwoorden zullen uiteraard ook op de FP geplaatst worden.
De spelregels
blabla
PS: houd het wel een beetje netjes; vragen als 'Wil je met me neuken' zijn overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |