Plaats hier alle debiele foute stomme opmerkingen die je op het EK forum tegenkomt van je teletoeterende landgenoten!quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:54 schreef FireFoz het volgende:
Ik ga voor portugalHet is moeilijk om te zeggen hoeveel de score zal worden... maar aangezien ik vind dat engeland een beetje overschat wordt omdat ze zo "goed" van bulgarije (BULGARIJE!) gewonnen hebben, en portugal van SPANJE, dat toch wel ff een andere kwaliteit is, ga ik voor portugal
Ook speelt portugal thuis want ze nog extra ophitst/stimuleert denk ik...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:36 schreef maartena het volgende:
Frankrijk ontmoet Griekenland in de halve finale
En de post die er aan vooraf ging:quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee tegen Frankrijk of Griekenland..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 03:05 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Halve is toch tegen Portugal of Engeland, of niet?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 03:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zweden moet je kunnen pakken, dan de halve finale tegen Frankrijk; veel minder goed dan een aantal jaar geleden maar ook die moet je kunnen verslaan en dan sta je al weer in de finale tegen Tsjechië.
En die ging daar weer aan vooraf.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Edman is dus geschorstquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Edman wordt de Zweed die een speler op de positie van der Meijde op moet vangen.
Ik zweer je dat Overmars die hele Edman 't snot voor de ogen sprint. Omdat Edman niet de allersnelste is van de backs.
Vind je dat een merkwaardige quote?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Edman is dus geschorst
Als je het een beetje volgt had je het wel gewetenquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Vind je dat een merkwaardige quote?
Ik denk dat de meerderheid hier niet weet (wist) dat Edman geschorst is.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vind je dat een merkwaardige quote?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:12 schreef DIGGER het volgende:
Plaats hier alle debiele foute stomme opmerkingen die je op het EK forum tegenkomt van je teletoeterende landgenoten!
Moet je maar niet zo'n opmerking maken als je het niet weet.quote:Ik denk dat de meerderheid hier niet weet (wist) dat Edman geschorst is.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:23 schreef ILCILA het volgende:
We gaan ze net zo afdrogen als Yougoslavië in 1998 (kwartfinale: 6-1)
Wel een mooie kwartfinale, daar niet van. (Bergkamp.)quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:57 schreef Oldbie het volgende:
de fransen komen in de halve finale tegen NL....als ze van Engeland weten te winnen....en Nl van de Zweden uiteraard
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jij heb er geen kijk op. Hij was zeer dreigend aanwezig, werkte hard, en had een paar goeie actie's en kansen. Niet alles lukte, maar zo kan ik er nog wel een hoop noemen.
Ik wordt zo simpel van die leken hier. ."
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
de ultieme topper, uit een lofzang over Mandy. Betreffende user vond hem ongeveer de beste man van het veld
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:28 schreef Karrakas het volgende:
Zal vast wel een topic over geweest zijn, maar ik als newbie wil toch weten waarom ze Reizer er niet uitgegooid hebben, die gast is inmiddels wel afgeschreven...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hun middenveld goed werkt zijn ze lastig.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Nyluzzz het volgende:
en daar hebben ze ljungberg lopen en die werkt meestal wel goed
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:20 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
teamgenoot van bronckhorst erop...en probleem opgelost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |