Volgens mij een stier. HeeftTorino als ik het goed heb ook. 't Zal wel in het stadswapen van Turijn zitten of zo?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
wat is dat voor ding in dat gele gedeelte van het club logo ?
mooie topic opening
Voor wie ben jij dan??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:39 schreef ZIOPPA het volgende:
Mooi, een Juve-fan! Lekker ruzie maken volgend jaar!![]()
Idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar van de clubs uit het Noorden kan ik het best leven met Juve
dat denk ik ook.....zeker nu hij de Italiaanse verdediging heeft verslagen.......quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Lijkt me ook wel de nieuwe club van Zlatan te worden.
Moet dat niet zijn voor het WK?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:03 schreef Leviathan23 het volgende:
een stadion die gebouwd is in 1990 en werd speciaal gebouwd voor de olympische spelen van dat jaar
Je ziet zijn icon en weet niet voor wie ZIOPPA is????quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:19 schreef Leviathan23 het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan??
jaja zag het later....voor Fiorentina.....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je ziet zijn icon en weet niet voor wie ZIOPPA is????
inderdaad het WK......quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn voor het WK?
Hoe komt Juventus eigenlijk aan de bijnaam Oude Dame? Want Juventus betekent toch jeugd? Of
heeft dat te maken dat ze in 1897 zijn opgericht?
Over de bijnaam: De Oude Dame zijn verschillende verhalen; de ene is dat een oudere dame de club kort in het bezit heeft gehad een ander verhaal is dat in het hele begin was er altijd een oude dame die de trainingen en wedstrijden ging bekijken en zo is de naam gebleven........quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn voor het WK?
Hoe komt Juventus eigenlijk aan de bijnaam Oude Dame? Want Juventus betekent toch jeugd? Of
heeft dat te maken dat ze in 1897 zijn opgericht?
ja vind hem minder maar misschien is het wennen.....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
nieuwe logo al gezien ?
ik vind nieuwe shirtje ook al wat minderquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:08 schreef Leviathan23 het volgende:
[..]
ja vind hem minder maar misschien is het wennen.....
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:39 schreef ZIOPPA het volgende:
Mooi, een Juve-fan! Lekker ruzie maken volgend jaar!![]()
quote:New Juve satisfies Capello
Fabio Capello claims his side will be hard to beat this season after the late arrivals of Fabio Cannavaro and Zlatan Ibrahimovic.
"This is my Juventus," said the tactician. "My squad is strong and we will be competitive in Italy and in Europe."
Capello had been asking for new faces ever since his arrival from Roma and his club have delivered.
They yesterday confirmed the capture of Inter stopper Cannavaro and then completed a move for the Swedish striker before the transfer window closed.
"I’m happy with the arrival of Ibrahimovic," added the tactician. "He has great quality and represents an investment for the future."
However, Juventus have also sold this summer after Fabrizio Miccoli joined Fiorentina and Valencia netted Marco Di Vaio.
But Capello, who will also have Emerson at his disposal this term following his summer move, has kept hold of Ruben Olivera.
The young Uruguayan has been immense in pre-season and the tactician wants to turn him into a major player.
"Olivera is a youngster who we need to be patient with," he continued. "We shouldn’t rave about him when he does well or criticise him when he struggles.
"We need to keep in mind what happened when Henry was at Juventus and Milan had Vieira. Patience is key."
So how will Juventus play under Capello in the new campaign? Expect a classic 4-4-2 or even a 4-3-2-1.
Possible 4-4-2: Buffon; Zebina, Thuram, Cannavaro, Zambrotta; Camoranesi (Olivera), Emerson, Blasi (Tacchinardi), Nedved; Del Piero, Trezeguet (Ibrahimovic).
Possible 4-3-2-1: Buffon; Zebina, Thuram, Cannavaro, Zambrotta; Emerson, Blasi (Tacchinardi), Nedved; Del Piero, Ibrahimovic; Trezeguet.
transfer was toch niet doorgegaan ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:56 schreef methodmich het volgende:
Waar is Mutu? Nog geen nummer?
Nope, en nu al helemaal niet in de Serie B.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:37 schreef Biertjuhhhh het volgende:
als torino daar speelt, zit dat stadion dan eigenlijk wel een beetje vol???
Ze wilden toch ook weer terug naar oude stadion.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nope, en nu al helemaal niet in de Serie B.
Bij Juve zit het ook zelden vol hoor, alleen de Derby en de toppers tegen Milan en Inter verkopen uit en soms Roma.
Stadion is te groot/ongezellig en er komt ook een nieuw stadion aan voor Juve en Torino met minder plaatsen (dacht tussen de 50 en 60 duizend)
En Mutu zit idd nog 'gewoon' bij Chelsea
dat was het kicken waardquote:
Dat lukt ze niet meer Juve heeft een veel beter programma voor de boeg.quote:
quote:Het voltallige bestuur van de Italiaanse voetbalclub Juventus is afgetreden. De aanleiding is het schandaal over scheidsrechterstoewijzingen dat recentelijk bij toeval ontstond. Naast het bestuur van de club zijn ook president en vice-president Franco Carrara en Innocenzo Mazzini van de Italiaanse voetbalbond FIGC afgetreden.
Juventus-directeur Luciano Moggi staat centraal in een onderzoek naar de handel en wandel van managementbureau GEA, waarvan zijn zoon Alessandro directeur is. Zo'n 200 spelers en coaches laten hun zaken door GEA behartigen. President Antonio Giraudo wordt ook in de gaten gehouden in verband met het frauderen met transfergelden. Het toewijzingsschandaal kwam aan het licht nadat de telefoon van Moggi werd afgetapt naar aanleiding van de GEA-zaak.
Dat zou wel mooi zijn. K*t clubquote:Op zondag 14 mei 2006 15:56 schreef venomsnake het volgende:
--edit.
Juve is net kampioen geworden.![]()
Ik ben benieuwd hoe Juve gestraft gaat worden..
Het is b.v. mogelijk dat Juventus als straf word terug gezet naar de serieB
Dat zou heftig zijn.![]()
Let us pray, let us pray.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Scandal could cost Juventus £200M.
Precies, en rap een beetjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Koers van het aandeel Juve op de beurs gedaald met 43%In twee dagen tijd!
Kapot moeten ze.
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Kapot moeten ze.
Klote club!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Kapot moeten ze.
Die heeft Ajax genaaid, en misschien zelfs wel een beetje de belasting ontdoken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:51 schreef Badabingea het volgende:
Hoe zit dat nou met Ibra?
ja oké, maar gaat daarmee gebeuren dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die heeft Ajax genaaid, en misschien zelfs wel een beetje de belasting ontdoken.
wat een onzinquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Juventus terug zetten zou wel hypocriet zijn, als de Italianen hun competitie zo willen spelen dan moeten ze dat maar doen
het gaat alleen stapje verder dan alleen het sportieve gedeelte
Zonde van het brandhout, dat stadion is zonder dat het in brand heeft gestaan al troosteloos genoeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:25 schreef DANILXL het volgende:
kutjuve. Wie steekt het stadion effe in de fik?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef TimoBasso het volgende:
Ik kan niet wachten...![]()
Mocht "juve" ten onder gaan.. hoop ik dat AC Bastardi ook mee gaat![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Forza Juve
Dat jullie lekker mogen boeten voor jullie daden, corrupte klootzakken!
Een kapitein verlaat toch pas als laatste het zinkende schip toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:10 schreef TimoBasso het volgende:
Hoorde net dat Fabio Capello al ontslag heeft genomen,Bastardi!!
Denk dat de gemiddelde Italiaan hier geen moeite mee heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
Wat ik me afvraag.
Zou een echte supporter nu nog achter zijn club kunnen staan nadat je jarenlang besodemieterd bent door de club...?
ik zet mijn geld op Roma of Interquote:
wantquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef -Wolf- het volgende:
En bedankt Juve, dat je ons ook mee de diepte insleurt.
Del Piero bellissimo!!quote:
Ik dacht dat woensdag de uitspraak zal zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef TimoBasso het volgende:
D-day voor Juventus vandaag..
Lazio was er zelf bij hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef -Wolf- het volgende:
En bedankt Juve, dat je ons ook mee de diepte insleurt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Maar goed, eindigen we tenminste weer een seizoen boven Juve.
Dat weet je pas aan het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
Maar goed, eindigen we tenminste weer een seizoen boven Juve.
Same here.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het jammer, al is het wel terecht.
dat is te hopen voor hem!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef twi het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Deschamps, maar gevoel voor "instappen op het juiste moment" krijgt 'ie een 10 met een griffel. Hij kan alleen alleen maar omhoog.
het is geen RBC hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
met -30 degraderen ze toch gelijk weer naar C ?
Er zijn altijd wel spelers te porren die voor Juventus willen spelen, die van een hoger kaliber zijn dan de gemiddelde Serie B speler. Dus ze zullen in elk geval het linkerrijtje wel kunnen halen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
met -30 degraderen ze toch gelijk weer naar C ?
Fortes Rodriguezquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wat voor namen zouw je nu moeten linken aan een nieuw juventus
kuyt![]()
charisteas![]()
Met min dertig beginnen, dan mag je wel een superseizoen draaien wil je niet alsnog degraderen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef twi het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Deschamps, maar gevoel voor "instappen op het juiste moment" krijgt 'ie een 10 met een griffel. Hij kan alleen alleen maar omhoog.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wat voor namen zouw je nu moeten linken aan een nieuw juventus
kuyt![]()
charisteas
Als AJAX afgelopen seizoen -30 had, waren ze 17e geworden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met min dertig beginnen, dan mag je wel een superseizoen draaien wil je niet alsnog degraderen.
De clubs in de Serie B zijn geen push-overs...
Nee, ik zie de volgende degradatie wel gebeuren komend jaar voor Juve.
Kijk, dat bedoel ik. En dan ben je in Italie dus het bokkie...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als AJAX afgelopen seizoen -30 had, waren ze 17e geworden.
Nee dat zie je fout. Je vergeet namelijk dat we het hier niet over 34 wedstrijden hebben, maar over 46 wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met min dertig beginnen, dan mag je wel een superseizoen draaien wil je niet alsnog degraderen.
De clubs in de Serie B zijn geen push-overs...
Nee, ik zie de volgende degradatie wel gebeuren komend jaar voor Juve.
Hij heeft toegegeven dat hij wil blijven bij Juventus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef sjimz het volgende:
Is het al zeker dat Nedved blijft dan?
En wie wordt de keeper als Buffon vertrekt?
Is het iets?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:30 schreef TimoBasso het volgende:
En Landry Bonnefoi zal wel hoogstwaarschijnlijk de opvolger van Buffon worden.
Frans jong talent komt van AS Cannes in 2001,Heeft jeugd teams gehad & paar keer verhuurd geweest ..quote:
38 toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout. Je vergeet namelijk dat we het hier niet over 34 wedstrijden hebben, maar over 46 wedstrijden.
Deze quote ga ik bewarenquote:
Een speler die ik toch hoog had zitten bij Inter.quote:
Aan de wieg staan van een nieuw Juventus lijkt me ook mooi..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een speler die ik toch hoog had zitten bij Inter.
Een echte werker op het middenveld.
Verloor zijn basisplek en bleef tot dat zijn contract was afgelopen en nu dit voor hem...
quote:
Ik denk dat er nogal wat clubs in de rij stonden voor Nedved hoor..quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Buffon had ik niet verwacht. Nedved wel die is toch ver over zijn top zoals we bij het WK konden zien. Volgens mij wil zelfs Spart praag hem niet meer hebben.
Wat versta jij onder het onmogelijke ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Wel erg leuk dat Buffon en Nedved nu ook blijven.
Zouden ze dan toch al het onmogelijke kunnen presteren volgend seizoen???
Promotie is zeker niet onmogelijk hoor, alleen zal dat dan zeer waarschijnlijk wel via de play-offs moeten gebeuren door die strafpunten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Wel erg leuk dat Buffon en Nedved nu ook blijven.
Zouden ze dan toch al het onmogelijke kunnen presteren volgend seizoen???
Met -30. Dan moeten ze wel ongeëvenaard goed gaan pesteren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Promotie is zeker niet onmogelijk hoor, alleen zal dat dan zeer waarschijnlijk wel via de play-offs moeten gebeuren door die strafpunten.
Promotie dus, zoals DIGGER aangeeft. Technisch gezien niet onmogelijk, maar zou toch wel heel knap zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het onmogelijke ?
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Nieuws van de zaakwaarnemer van Nedved:
Nedved blijft wellicht toch niet bij Juve, er liggen biedingen van Monaco en deSpurs
Eind van de week zou ie de knoop doorhakken (na het hoger beroep dus).
quote:Zlatan en Trezeguet blijven bij Juve
Zlatan Ibrahimovic en David Trezeguet blijven voor het naar de Serie B gedegradeerde Juventus voetballen. Dat stelt Juve's nieuwe coach Didier Deschamps donderdag in een interview met de Franse krant Le Parisien. "Zij blijven bij de club, net als middenvelder Camoranesi."
Deschamps is teleurgesteld over de gerechtelijke uitspraak, die hij onterecht noemt. Enkele spelers van Juventus hebben na de terugzetting naar de Serie B voor een andere club gekozen. Toppers als de Zweedse oud-Ajacied Ibrahimovic, de Tsjech Nedved en de Franse spits Trezeguet hadden zich nog niet over hun toekomst uitgelaten in het openbaar. Waarop Deschamps baseert dat Ibrahimovic, Trezeguet en Camoranesi in Turijn blijven spelen, vermeldt Le Parisien niet.
Met beide spelers leveren ze heel wat goals in.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef DIGGER het volgende:
Zlatan wordt gelinkt aan Milan, maar Torres zou daar 1e keus zijn voor de plek van Sheva.
Wie moeten ze anders halen? Toni?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met beide spelers leveren ze heel wat goals in.
Kan maar zowel Zlatan als Torres staan bekend als weinig scorende spitsen.quote:
Zlatan is gewoon stront, maar Torres scoort toch nog aardig veel bij een subtopper:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan maar zowel Zlatan als Torres staan bekend als weinig scorende spitsen.
In de oefenduels is hij al aardig op dreefquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef zjroentje het volgende:
Palladino, is dat die spits van Italië U21 dat op het WK in Nederland acteerde?
Hij wil echt gaan sterren voor Juve,zo een optie tot koop afdwingen bij Juvequote:Op zondag 30 juli 2006 08:33 schreef DIGGER het volgende:
Bojinov nog beter zelfs, die lijkt te beseffen dat dit z'n kans is.
Misschien een vorm van club liefde?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
Zlatan zou toch wel gek zijn als hij zou blijven? Wat hij heeft nou te zoeken in de serie B?
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.quote:
Is Bojinov gehuurd?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hij wil echt gaan sterren voor Juve,zo een optie tot koop afdwingen bij Juve
[..]
Misschien is het wel heel goed voor zijn carriere,volgens vele een zinkend schip terug te brengen naar de top..quote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.
Winnen in de serie B wordt denk ik niet als een prestatie van wereldformaat gezien. Juve kan alleen maar verliezen de komende tijd.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel goed voor zijn carriere,volgens vele een zinkend schip terug te brengen naar de top..
we zullen wel zien
Ja,voor 1 jaartje.. met optie tot koop.quote:
Als bondscoach van Zweden zit j denk ik ook niet zo te wachten op een Serie B spits in een roulatie systeem. teven mist Zlatan de metaliteit om in de Serie B alles te geven volgens diverse bronnen. In de Italiaanse media wordt ie al bestempeld als speler die geen offers kan brengen, zowel qua loyaliteit als qua 200% inzet, ook al is het Serie B.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.
Exact, Zlatan lijkt me nou niet de speler die qua mentaliteit en solidariteit op de eerste rij zit. En waarom zou je 2 seizoenen opofferen?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als bondscoach van Zweden zit j denk ik ook niet zo te wachten op een Serie B spits in een roulatie systeem. teven mist Zlatan de metaliteit om in de Serie B alles te geven volgens diverse bronnen. In de Italiaanse media wordt ie al bestempeld als speler die geen offers kan brengen, zowel qua loyaliteit als qua 200% inzet, ook al is het Serie B.
Dat is die van Monaco ofniet?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
Juve is in elk geval zo goed als rond met Givet
Veel respect naar de club & trainer..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Zelfs een international van Frankrijk. Die dus wel de opmerkelijke stap richting Serie B wil gaan zetten....
Verkopen aan clubs die smeken om subtoppers? ( Ajax,Rangers,Villareal.. )quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef twi het volgende:
En voor veel subtoppers een extreem makkelijke manier om je in de kijker te kunnen spelen bij een topclub. Vraag me af wat ze na komend seizoen met al die net-niet spelers doen.
Wel sneu voor Zalayeta, die dacht vast nu eindelijk eens eerste spits te worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Verkopen aan clubs die smeken om subtoppers? ( Ajax,Rangers,Villareal.. )
Juventus heeft op dit moment zeer goed elftal met een mix van zeer ervaren spelers,
Buffon,Del Piero,Nedved,Kovac,Birindelli en een stel zeer talent volle spelers.. Bojinov,Palladino,Marchionni,Guzman...
De enigste die van mij mogen vertrekken zijn Tudor en Zalayeta![]()
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel sneu voor Zalayeta, die dacht vast nu eindelijk eens eerste spits te worden.
Pardon? Ik heb hem uitgefloten horen worden, boegeroep van een half stadion (voller kan het nooit gezeten hebben) etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:13 schreef TimoBasso het volgende:
Mocht Zlatan naar Inter gaan noem ik dat echt een naaistreek...
Na een behoorlijk slecht seizoen.. toch nog alle steun krijgen van de Bianconeri,nooit uitgefloten.
Helemaal vergeten..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb hem uitgefloten horen worden, boegeroep van een half stadion (voller kan het nooit gezeten hebben) etc.
Man, zelfs spandoeken tijdens de wedstrijd gemaakt aan z'n adres om zich op te offeren en 100% te geven ipv een beetje laks te gaan lopen poorten en zo.
Ja, die forceert weer een transfer. Zelfde gedrag als bij Ajax destijds.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef TimoBasso het volgende:
Zlaten is niet komen op dagen tijdens een oefenwedstrijd.. "knieblessure ..."
Giovanni Cobolli Gigli,is daar zeer woedend over..
Wat zei ik ....quote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef zjroentje het volgende:
Zlatan naar Cesena, La Spezia en Frosinone. Ik zie het ook niet gebeuren.
Volgens s'mij is het nog niet zeker of wel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Zlatan naar AC Milan voor 28 mil euro
En hoe, vreselijke blunder tussen Kovac en Boumsong.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:46 schreef Dylan Dog het volgende:
En Rimini scoort dus in ondertal...
Hangt er vanaf... Ze gaan van -17 naar -16.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:26 schreef Radegast het volgende:
Whehe, eerste puntverlies al vandaag.
Yep, goed vertaald.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:06 schreef Erasmusch het volgende:
ESPULSI: 23’ s.t. Cristiano per doppia ammonizione
Eruit gestuurd wegens 2e gele kaart?
Waar kan ik dat nieuwsbericht lezen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:04 schreef twi het volgende:
Strafvermindering heb je gemist. Misschien moeten we die baardapen in Afghanistan maar gewoon een nieuw doelwit geven.
NOS teletekst.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat nieuwsbericht lezen?
Natuurlijk niet, Fiorentina speelt Serie A. Daarbij heeft Fiorentina ook strafvermindering gehad naar -3 punten. Net als de overige clubs. De enige die de lul is, is AC Milan. Die hebben namelijk geen strafvermindering gehad en staan nog op -8 strafpunten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uitspraak is pas maandag toch?
Maja wel genaaid, Juventus wordt minder gestraft dan bijvoorbeeld Fiorentina.. en dat slaat nergens op
Ze staan nu al virtueel 2e (nog een wedstrijd tegoed) dus da's voor de kerst 1e en begin maart al zeker van promotiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van -17 naar -9, dat wordt dus zeker promoveren
jullie zijn toch vriendjes met juvequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze staan nu al virtueel 2e (nog een wedstrijd tegoed) dus da's voor de kerst 1e en begin maart al zeker van promotie![]()
Wel hulde aan Del Piero trouwens, 200 Juve goals. Dan was die van vandaag wel in 1e instantie hinderlijk buitenspel, blunder van de keeper en 1 die zelfs Adriano in z'n huidige vorm gemaakt zou hebben, maar toch, mijlpaal.
Ik heb een bloedhekel aan Juvequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie zijn toch vriendjes met juve
Niks, ik hoopte dat je meer zou happen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Ja en?
Elke FC Den Haag fan is toch ook niet automatisch fan van Legia Warschau of Club Brugge?
Eensquote:Juve is gewoon een kut club, corrupt, niet de club van Turijn en ik moet er niks van hebben.
Alessio Ferramosca, 17 jaar, aanvallerquote:
Ze hadden ws. teveel gezopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:17 schreef BigFire het volgende:
hoe kunnen ze nou verdrinken? dan moet het water wel heeeeeel koud zijn en de weersomstandigheden wel heeeeel slecht zijn geweest.
Als je in heel koud water valt kun je een hartaanval krijgen of ik shock raken enzo verdrinkenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:17 schreef BigFire het volgende:
hoe kunnen ze nou verdrinken? dan moet het water wel heeeeeel koud zijn en de weersomstandigheden wel heeeeel slecht zijn geweest.
Nou als de kant te hoog is en je er niet meer uit komt, dan raak je vanzelf onderkoeld....quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je in heel koud water valt kun je een hartaanval krijgen of ik shock raken enzo verdrinken![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Juve is gewoon een kut club, corrupt, niet de club van Turijn en ik moet er niks van hebben.
D'r zijn alcoholisten die minder aandacht krijgen als ze door zo'n ongeval sterven...quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:47 schreef SCH het volgende:
Fijn voor die jongens dat ze zoveel aandacht krijgen op de website van Juve
quote:Juventus eert jeugdspelers met shirt
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 18 december om 21:12
De spelers van Juventus dragen morgenavond in het competitieduel tegen Bologna speciale shirts om de twee jeugdspelers te eren die afgelopen vrijdag de dood vonden.
Alessio Ferramosca en Riccardo Nerri (beiden 17 jaar) verloren het leven door een tragissch ongeluk op het trainingscomplex van Juventus. De jeugdspelers probeerden een bal uit een nabijgelegen meertje te halen, maar verloren de strijd tegen het ijskoude water.
Als teken van respect en medeleven aan de familie heeft Juventus een speciaal shirt ontworpen dat morgenavond tegen Bologna gedragen zal worden. Op de tricots prijken de namen van Ferramosca en Nerri.
Bewijs werd gisteren maar weer eens geleverd (*@%#*^#%@)@!)%#$#(%@)@)_@_%$^!&@) corrupte (@^#()@_)# clubquote:
En hoe...quote:Op woensdag 20 december 2006 12:28 schreef De_Ananas het volgende:
Dat ze zelfs in de Serie B nog alles met 1-0 winnen
Als ze dit jaar promoveren dan krijgen ze volgend jaar echt wel weer een goede sponsor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef TimoBasso het volgende:
Misschien al oud nieuws..
Hoofdsponsor Tamoil stopt er na dit seizoen mee..
Weer nieuwe kopzorgen..
quote:Ik heb een bloedhekel aan Juve
quote:Juve is gewoon een kut club, corrupt, niet de club van Turijn en ik moet er niks van hebben.
quote:Juve![]()
quote:Die komen d'r dus weer aardig goed vanaf, stelletje corrupten.
eenschquote:Veel juve haters hiero.Als ik voor mn eigen praat haat ik ze ook, corrupte club.
Buffon gaat gewoon weg als ze niet promoveren, maar zelfs als ze promoveren moeten de aankopen dusdanig zijn dat ze om de bovenste plaatsen mee gaan doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
Zdenek Grygera schijnt persoonlijk rond te zijn met Juve. Die kan er dus naar toe.
Buffon wil misschien weg als ze niet promoveren.
Tudor mag nog steeds weg, maar ze kunnen blijkbaar geen koper vinden.
Playoffs toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe kun je promoveren naar de Serie A, muv het kampioenschap?
Dat was na het nieuws dat de puntenaftrek werd verminderd toch wel duidelijk? Ze vechten inmiddels om de bovenste plaatsen en winnen bijna alles.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dus juve zal wel promoveren, kutclub![]()
Neuh, nieuwe mogelijkheden. Juve speelt volgend jaar weer in de Serie A, heeft de meeste fans (door heel Italie heen - niet in Turijn) en alle ogen zullen dan weer op ze gericht zijn. Denk dat er genoeg firma's zijn die dit juist als de mogelijkheid zien om bij Juve op het shirt te geraken, was anders nl. nog geen sprake van geweest.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef TimoBasso het volgende:
Misschien al oud nieuws..
Hoofdsponsor Tamoil stopt er na dit seizoen mee..
Weer nieuwe kopzorgen..
2e worden of de play-offs winnen (P3-P6)quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe kun je promoveren naar de Serie A, muv het kampioenschap?
Het was wel een mooie contract wat op tafel lag, 235 miljoen.. in 5 jaar?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neuh, nieuwe mogelijkheden. Juve speelt volgend jaar weer in de Serie A, heeft de meeste fans (door heel Italie heen - niet in Turijn) en alle ogen zullen dan weer op ze gericht zijn. Denk dat er genoeg firma's zijn die dit juist als de mogelijkheid zien om bij Juve op het shirt te geraken, was anders nl. nog geen sprake van geweest.
Sandro...Capitan Billyquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef DIGGER het volgende:
Bij Juve zijn ze dit seizoen wel goed in begrafenissen organiseren, er gaan d'r bij bosjes zo.
Misschien een gok bedrijf ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neuh, nieuwe mogelijkheden. Juve speelt volgend jaar weer in de Serie A, heeft de meeste fans (door heel Italie heen - niet in Turijn) en alle ogen zullen dan weer op ze gericht zijn. Denk dat er genoeg firma's zijn die dit juist als de mogelijkheid zien om bij Juve op het shirt te geraken, was anders nl. nog geen sprake van geweest.
Verstandige keuze van Den Haag....quote:
De supporters hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Verstandige keuze van Den Haag....![]()
... deze man aanbidden Del Pieroquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef Chen het volgende:
[..]
De supporters heEr gaan binnenkort ook iets van 20 man naar Juve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |