Dat zou wel mooi zijn. K*t clubquote:Op zondag 14 mei 2006 15:56 schreef venomsnake het volgende:
--edit.
Juve is net kampioen geworden.![]()
Ik ben benieuwd hoe Juve gestraft gaat worden..
Het is b.v. mogelijk dat Juventus als straf word terug gezet naar de serieB
Dat zou heftig zijn.![]()
Let us pray, let us pray.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Scandal could cost Juventus £200M.
Precies, en rap een beetjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Koers van het aandeel Juve op de beurs gedaald met 43%In twee dagen tijd!
Kapot moeten ze.
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Kapot moeten ze.
Klote club!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef Radegast het volgende:
Kapot moeten ze.
Die heeft Ajax genaaid, en misschien zelfs wel een beetje de belasting ontdoken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:51 schreef Badabingea het volgende:
Hoe zit dat nou met Ibra?
ja oké, maar gaat daarmee gebeuren dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die heeft Ajax genaaid, en misschien zelfs wel een beetje de belasting ontdoken.
wat een onzinquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Juventus terug zetten zou wel hypocriet zijn, als de Italianen hun competitie zo willen spelen dan moeten ze dat maar doen
het gaat alleen stapje verder dan alleen het sportieve gedeelte
Zonde van het brandhout, dat stadion is zonder dat het in brand heeft gestaan al troosteloos genoeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:25 schreef DANILXL het volgende:
kutjuve. Wie steekt het stadion effe in de fik?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef TimoBasso het volgende:
Ik kan niet wachten...![]()
Mocht "juve" ten onder gaan.. hoop ik dat AC Bastardi ook mee gaat![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Forza Juve
Dat jullie lekker mogen boeten voor jullie daden, corrupte klootzakken!
Een kapitein verlaat toch pas als laatste het zinkende schip toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:10 schreef TimoBasso het volgende:
Hoorde net dat Fabio Capello al ontslag heeft genomen,Bastardi!!
Denk dat de gemiddelde Italiaan hier geen moeite mee heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
Wat ik me afvraag.
Zou een echte supporter nu nog achter zijn club kunnen staan nadat je jarenlang besodemieterd bent door de club...?
ik zet mijn geld op Roma of Interquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |