@bianconeri vindt dit leukquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:10 schreef Tarado het volgende:
blij dat het geld al binnen istwitter:InterYaLautaro twitterde op woensdag 24-07-2019 om 13:47:47Juventus 0-1 Inter (De Ligt Own Goal) 😄Great corner from Sensi and flick on from Gagliardini https://t.co/hBIja0ZB4n reageer retweet
Waarom zou ik het leuk vinden als mijn club een goal tegen krijgt?quote:
hij is nu al beter dan wat er staat, die oude stramme mannetjes hebben hun beste tijd wel gehadquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zou ik het leuk vinden als mijn club een goal tegen krijgt?
Dat de Ligt niet goed genoeg is voor de basis van Juve was sws wel duidelijk. Dat ik het geld verkwisting vind voor een wisselspeler, tja.
Maar ik wil niet dat Juve tegengoals krijgt. Van mijn part leert de Ligt dit jaar heel erg veel van een Chiellini. Dat hij ooit wel waarde kan hebben.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is nu al beter dan wat er staat, die oude stramme mannetjes hebben hun beste tijd wel gehad
nee maar hij zit wel al boven die opaatjesquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de Ligt is nog lang geen top.
Wat zeggen een paar oefenpotjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ben nu al Sarri moe. Dit wordt een seizoen van niks
Zijn stijl past gewoon niet bij Juve.quote:
Een geheel nieuwe speelstijl erin slijpen kost nu eenmaal tijd en resultaten op het begin, maar daarna zal het wellicht wel zijn vruchten afwerpen als je meer vermaakt wordtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zijn stijl past gewoon niet bij Juve.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |