Met beide spelers leveren ze heel wat goals in.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef DIGGER het volgende:
Zlatan wordt gelinkt aan Milan, maar Torres zou daar 1e keus zijn voor de plek van Sheva.
Wie moeten ze anders halen? Toni?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met beide spelers leveren ze heel wat goals in.
Kan maar zowel Zlatan als Torres staan bekend als weinig scorende spitsen.quote:
Zlatan is gewoon stront, maar Torres scoort toch nog aardig veel bij een subtopper:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan maar zowel Zlatan als Torres staan bekend als weinig scorende spitsen.
In de oefenduels is hij al aardig op dreefquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef zjroentje het volgende:
Palladino, is dat die spits van Italië U21 dat op het WK in Nederland acteerde?
Hij wil echt gaan sterren voor Juve,zo een optie tot koop afdwingen bij Juvequote:Op zondag 30 juli 2006 08:33 schreef DIGGER het volgende:
Bojinov nog beter zelfs, die lijkt te beseffen dat dit z'n kans is.
Misschien een vorm van club liefde?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
Zlatan zou toch wel gek zijn als hij zou blijven? Wat hij heeft nou te zoeken in de serie B?
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.quote:
Is Bojinov gehuurd?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hij wil echt gaan sterren voor Juve,zo een optie tot koop afdwingen bij Juve
[..]
Misschien is het wel heel goed voor zijn carriere,volgens vele een zinkend schip terug te brengen naar de top..quote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.
Winnen in de serie B wordt denk ik niet als een prestatie van wereldformaat gezien. Juve kan alleen maar verliezen de komende tijd.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel goed voor zijn carriere,volgens vele een zinkend schip terug te brengen naar de top..
we zullen wel zien
Ja,voor 1 jaartje.. met optie tot koop.quote:
Als bondscoach van Zweden zit j denk ik ook niet zo te wachten op een Serie B spits in een roulatie systeem. teven mist Zlatan de metaliteit om in de Serie B alles te geven volgens diverse bronnen. In de Italiaanse media wordt ie al bestempeld als speler die geen offers kan brengen, zowel qua loyaliteit als qua 200% inzet, ook al is het Serie B.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.
Exact, Zlatan lijkt me nou niet de speler die qua mentaliteit en solidariteit op de eerste rij zit. En waarom zou je 2 seizoenen opofferen?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als bondscoach van Zweden zit j denk ik ook niet zo te wachten op een Serie B spits in een roulatie systeem. teven mist Zlatan de metaliteit om in de Serie B alles te geven volgens diverse bronnen. In de Italiaanse media wordt ie al bestempeld als speler die geen offers kan brengen, zowel qua loyaliteit als qua 200% inzet, ook al is het Serie B.
Dat is die van Monaco ofniet?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
Juve is in elk geval zo goed als rond met Givet
Veel respect naar de club & trainer..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Zelfs een international van Frankrijk. Die dus wel de opmerkelijke stap richting Serie B wil gaan zetten....
Verkopen aan clubs die smeken om subtoppers? ( Ajax,Rangers,Villareal.. )quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef twi het volgende:
En voor veel subtoppers een extreem makkelijke manier om je in de kijker te kunnen spelen bij een topclub. Vraag me af wat ze na komend seizoen met al die net-niet spelers doen.
Wel sneu voor Zalayeta, die dacht vast nu eindelijk eens eerste spits te worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Verkopen aan clubs die smeken om subtoppers? ( Ajax,Rangers,Villareal.. )
Juventus heeft op dit moment zeer goed elftal met een mix van zeer ervaren spelers,
Buffon,Del Piero,Nedved,Kovac,Birindelli en een stel zeer talent volle spelers.. Bojinov,Palladino,Marchionni,Guzman...
De enigste die van mij mogen vertrekken zijn Tudor en Zalayeta![]()
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel sneu voor Zalayeta, die dacht vast nu eindelijk eens eerste spits te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |