38 toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout. Je vergeet namelijk dat we het hier niet over 34 wedstrijden hebben, maar over 46 wedstrijden.
Deze quote ga ik bewarenquote:
Een speler die ik toch hoog had zitten bij Inter.quote:
Aan de wieg staan van een nieuw Juventus lijkt me ook mooi..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een speler die ik toch hoog had zitten bij Inter.
Een echte werker op het middenveld.
Verloor zijn basisplek en bleef tot dat zijn contract was afgelopen en nu dit voor hem...
quote:
Ik denk dat er nogal wat clubs in de rij stonden voor Nedved hoor..quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Buffon had ik niet verwacht. Nedved wel die is toch ver over zijn top zoals we bij het WK konden zien. Volgens mij wil zelfs Spart praag hem niet meer hebben.
Wat versta jij onder het onmogelijke ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Wel erg leuk dat Buffon en Nedved nu ook blijven.
Zouden ze dan toch al het onmogelijke kunnen presteren volgend seizoen???
Promotie is zeker niet onmogelijk hoor, alleen zal dat dan zeer waarschijnlijk wel via de play-offs moeten gebeuren door die strafpunten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Wel erg leuk dat Buffon en Nedved nu ook blijven.
Zouden ze dan toch al het onmogelijke kunnen presteren volgend seizoen???
Met -30. Dan moeten ze wel ongeëvenaard goed gaan pesteren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Promotie is zeker niet onmogelijk hoor, alleen zal dat dan zeer waarschijnlijk wel via de play-offs moeten gebeuren door die strafpunten.
Promotie dus, zoals DIGGER aangeeft. Technisch gezien niet onmogelijk, maar zou toch wel heel knap zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het onmogelijke ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |