ik zet mijn geld op Roma of Interquote:
wantquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef -Wolf- het volgende:
En bedankt Juve, dat je ons ook mee de diepte insleurt.
Del Piero bellissimo!!quote:
Ik dacht dat woensdag de uitspraak zal zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef TimoBasso het volgende:
D-day voor Juventus vandaag..
Lazio was er zelf bij hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef -Wolf- het volgende:
En bedankt Juve, dat je ons ook mee de diepte insleurt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Maar goed, eindigen we tenminste weer een seizoen boven Juve.
Dat weet je pas aan het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
Maar goed, eindigen we tenminste weer een seizoen boven Juve.
Same here.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het jammer, al is het wel terecht.
dat is te hopen voor hem!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef twi het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Deschamps, maar gevoel voor "instappen op het juiste moment" krijgt 'ie een 10 met een griffel. Hij kan alleen alleen maar omhoog.
het is geen RBC hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
met -30 degraderen ze toch gelijk weer naar C ?
Er zijn altijd wel spelers te porren die voor Juventus willen spelen, die van een hoger kaliber zijn dan de gemiddelde Serie B speler. Dus ze zullen in elk geval het linkerrijtje wel kunnen halen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
met -30 degraderen ze toch gelijk weer naar C ?
Fortes Rodriguezquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wat voor namen zouw je nu moeten linken aan een nieuw juventus
kuyt![]()
charisteas![]()
Met min dertig beginnen, dan mag je wel een superseizoen draaien wil je niet alsnog degraderen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef twi het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Deschamps, maar gevoel voor "instappen op het juiste moment" krijgt 'ie een 10 met een griffel. Hij kan alleen alleen maar omhoog.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wat voor namen zouw je nu moeten linken aan een nieuw juventus
kuyt![]()
charisteas
Als AJAX afgelopen seizoen -30 had, waren ze 17e geworden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met min dertig beginnen, dan mag je wel een superseizoen draaien wil je niet alsnog degraderen.
De clubs in de Serie B zijn geen push-overs...
Nee, ik zie de volgende degradatie wel gebeuren komend jaar voor Juve.
Kijk, dat bedoel ik. En dan ben je in Italie dus het bokkie...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als AJAX afgelopen seizoen -30 had, waren ze 17e geworden.
Nee dat zie je fout. Je vergeet namelijk dat we het hier niet over 34 wedstrijden hebben, maar over 46 wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met min dertig beginnen, dan mag je wel een superseizoen draaien wil je niet alsnog degraderen.
De clubs in de Serie B zijn geen push-overs...
Nee, ik zie de volgende degradatie wel gebeuren komend jaar voor Juve.
Hij heeft toegegeven dat hij wil blijven bij Juventus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef sjimz het volgende:
Is het al zeker dat Nedved blijft dan?
En wie wordt de keeper als Buffon vertrekt?
Is het iets?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:30 schreef TimoBasso het volgende:
En Landry Bonnefoi zal wel hoogstwaarschijnlijk de opvolger van Buffon worden.
Frans jong talent komt van AS Cannes in 2001,Heeft jeugd teams gehad & paar keer verhuurd geweest ..quote:
38 toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout. Je vergeet namelijk dat we het hier niet over 34 wedstrijden hebben, maar over 46 wedstrijden.
Deze quote ga ik bewarenquote:
Een speler die ik toch hoog had zitten bij Inter.quote:
Aan de wieg staan van een nieuw Juventus lijkt me ook mooi..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een speler die ik toch hoog had zitten bij Inter.
Een echte werker op het middenveld.
Verloor zijn basisplek en bleef tot dat zijn contract was afgelopen en nu dit voor hem...
quote:
Ik denk dat er nogal wat clubs in de rij stonden voor Nedved hoor..quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Buffon had ik niet verwacht. Nedved wel die is toch ver over zijn top zoals we bij het WK konden zien. Volgens mij wil zelfs Spart praag hem niet meer hebben.
Wat versta jij onder het onmogelijke ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Wel erg leuk dat Buffon en Nedved nu ook blijven.
Zouden ze dan toch al het onmogelijke kunnen presteren volgend seizoen???
Promotie is zeker niet onmogelijk hoor, alleen zal dat dan zeer waarschijnlijk wel via de play-offs moeten gebeuren door die strafpunten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Wel erg leuk dat Buffon en Nedved nu ook blijven.
Zouden ze dan toch al het onmogelijke kunnen presteren volgend seizoen???
Met -30. Dan moeten ze wel ongeëvenaard goed gaan pesteren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Promotie is zeker niet onmogelijk hoor, alleen zal dat dan zeer waarschijnlijk wel via de play-offs moeten gebeuren door die strafpunten.
Promotie dus, zoals DIGGER aangeeft. Technisch gezien niet onmogelijk, maar zou toch wel heel knap zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het onmogelijke ?
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Nieuws van de zaakwaarnemer van Nedved:
Nedved blijft wellicht toch niet bij Juve, er liggen biedingen van Monaco en deSpurs
Eind van de week zou ie de knoop doorhakken (na het hoger beroep dus).
quote:Zlatan en Trezeguet blijven bij Juve
Zlatan Ibrahimovic en David Trezeguet blijven voor het naar de Serie B gedegradeerde Juventus voetballen. Dat stelt Juve's nieuwe coach Didier Deschamps donderdag in een interview met de Franse krant Le Parisien. "Zij blijven bij de club, net als middenvelder Camoranesi."
Deschamps is teleurgesteld over de gerechtelijke uitspraak, die hij onterecht noemt. Enkele spelers van Juventus hebben na de terugzetting naar de Serie B voor een andere club gekozen. Toppers als de Zweedse oud-Ajacied Ibrahimovic, de Tsjech Nedved en de Franse spits Trezeguet hadden zich nog niet over hun toekomst uitgelaten in het openbaar. Waarop Deschamps baseert dat Ibrahimovic, Trezeguet en Camoranesi in Turijn blijven spelen, vermeldt Le Parisien niet.
Met beide spelers leveren ze heel wat goals in.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef DIGGER het volgende:
Zlatan wordt gelinkt aan Milan, maar Torres zou daar 1e keus zijn voor de plek van Sheva.
Wie moeten ze anders halen? Toni?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met beide spelers leveren ze heel wat goals in.
Kan maar zowel Zlatan als Torres staan bekend als weinig scorende spitsen.quote:
Zlatan is gewoon stront, maar Torres scoort toch nog aardig veel bij een subtopper:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan maar zowel Zlatan als Torres staan bekend als weinig scorende spitsen.
In de oefenduels is hij al aardig op dreefquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef zjroentje het volgende:
Palladino, is dat die spits van Italië U21 dat op het WK in Nederland acteerde?
Hij wil echt gaan sterren voor Juve,zo een optie tot koop afdwingen bij Juvequote:Op zondag 30 juli 2006 08:33 schreef DIGGER het volgende:
Bojinov nog beter zelfs, die lijkt te beseffen dat dit z'n kans is.
Misschien een vorm van club liefde?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
Zlatan zou toch wel gek zijn als hij zou blijven? Wat hij heeft nou te zoeken in de serie B?
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.quote:
Is Bojinov gehuurd?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hij wil echt gaan sterren voor Juve,zo een optie tot koop afdwingen bij Juve
[..]
Misschien is het wel heel goed voor zijn carriere,volgens vele een zinkend schip terug te brengen naar de top..quote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.
Winnen in de serie B wordt denk ik niet als een prestatie van wereldformaat gezien. Juve kan alleen maar verliezen de komende tijd.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel goed voor zijn carriere,volgens vele een zinkend schip terug te brengen naar de top..
we zullen wel zien
Ja,voor 1 jaartje.. met optie tot koop.quote:
Als bondscoach van Zweden zit j denk ik ook niet zo te wachten op een Serie B spits in een roulatie systeem. teven mist Zlatan de metaliteit om in de Serie B alles te geven volgens diverse bronnen. In de Italiaanse media wordt ie al bestempeld als speler die geen offers kan brengen, zowel qua loyaliteit als qua 200% inzet, ook al is het Serie B.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Met alle respect maar daar geloof ik niet zo in. Misschien bij Del Pierro en zo maar zo lang speelt Zlatan er nog niet en die zit in een belangrijke fase van zijn carriere.
Exact, Zlatan lijkt me nou niet de speler die qua mentaliteit en solidariteit op de eerste rij zit. En waarom zou je 2 seizoenen opofferen?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als bondscoach van Zweden zit j denk ik ook niet zo te wachten op een Serie B spits in een roulatie systeem. teven mist Zlatan de metaliteit om in de Serie B alles te geven volgens diverse bronnen. In de Italiaanse media wordt ie al bestempeld als speler die geen offers kan brengen, zowel qua loyaliteit als qua 200% inzet, ook al is het Serie B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |