Dat is die van Monaco ofniet?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
Juve is in elk geval zo goed als rond met Givet
Veel respect naar de club & trainer..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Zelfs een international van Frankrijk. Die dus wel de opmerkelijke stap richting Serie B wil gaan zetten....
Verkopen aan clubs die smeken om subtoppers? ( Ajax,Rangers,Villareal.. )quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef twi het volgende:
En voor veel subtoppers een extreem makkelijke manier om je in de kijker te kunnen spelen bij een topclub. Vraag me af wat ze na komend seizoen met al die net-niet spelers doen.
Wel sneu voor Zalayeta, die dacht vast nu eindelijk eens eerste spits te worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Verkopen aan clubs die smeken om subtoppers? ( Ajax,Rangers,Villareal.. )
Juventus heeft op dit moment zeer goed elftal met een mix van zeer ervaren spelers,
Buffon,Del Piero,Nedved,Kovac,Birindelli en een stel zeer talent volle spelers.. Bojinov,Palladino,Marchionni,Guzman...
De enigste die van mij mogen vertrekken zijn Tudor en Zalayeta![]()
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel sneu voor Zalayeta, die dacht vast nu eindelijk eens eerste spits te worden.
Pardon? Ik heb hem uitgefloten horen worden, boegeroep van een half stadion (voller kan het nooit gezeten hebben) etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:13 schreef TimoBasso het volgende:
Mocht Zlatan naar Inter gaan noem ik dat echt een naaistreek...
Na een behoorlijk slecht seizoen.. toch nog alle steun krijgen van de Bianconeri,nooit uitgefloten.
Helemaal vergeten..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb hem uitgefloten horen worden, boegeroep van een half stadion (voller kan het nooit gezeten hebben) etc.
Man, zelfs spandoeken tijdens de wedstrijd gemaakt aan z'n adres om zich op te offeren en 100% te geven ipv een beetje laks te gaan lopen poorten en zo.
Ja, die forceert weer een transfer. Zelfde gedrag als bij Ajax destijds.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef TimoBasso het volgende:
Zlaten is niet komen op dagen tijdens een oefenwedstrijd.. "knieblessure ..."
Giovanni Cobolli Gigli,is daar zeer woedend over..
Wat zei ik ....quote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef zjroentje het volgende:
Zlatan naar Cesena, La Spezia en Frosinone. Ik zie het ook niet gebeuren.
Volgens s'mij is het nog niet zeker of wel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Zlatan naar AC Milan voor 28 mil euro
En hoe, vreselijke blunder tussen Kovac en Boumsong.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:46 schreef Dylan Dog het volgende:
En Rimini scoort dus in ondertal...
Hangt er vanaf... Ze gaan van -17 naar -16.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:26 schreef Radegast het volgende:
Whehe, eerste puntverlies al vandaag.
Yep, goed vertaald.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:06 schreef Erasmusch het volgende:
ESPULSI: 23’ s.t. Cristiano per doppia ammonizione
Eruit gestuurd wegens 2e gele kaart?
Waar kan ik dat nieuwsbericht lezen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:04 schreef twi het volgende:
Strafvermindering heb je gemist. Misschien moeten we die baardapen in Afghanistan maar gewoon een nieuw doelwit geven.
NOS teletekst.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar kan ik dat nieuwsbericht lezen?
Natuurlijk niet, Fiorentina speelt Serie A. Daarbij heeft Fiorentina ook strafvermindering gehad naar -3 punten. Net als de overige clubs. De enige die de lul is, is AC Milan. Die hebben namelijk geen strafvermindering gehad en staan nog op -8 strafpunten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uitspraak is pas maandag toch?
Maja wel genaaid, Juventus wordt minder gestraft dan bijvoorbeeld Fiorentina.. en dat slaat nergens op
Ze staan nu al virtueel 2e (nog een wedstrijd tegoed) dus da's voor de kerst 1e en begin maart al zeker van promotiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van -17 naar -9, dat wordt dus zeker promoveren
jullie zijn toch vriendjes met juvequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze staan nu al virtueel 2e (nog een wedstrijd tegoed) dus da's voor de kerst 1e en begin maart al zeker van promotie![]()
Wel hulde aan Del Piero trouwens, 200 Juve goals. Dan was die van vandaag wel in 1e instantie hinderlijk buitenspel, blunder van de keeper en 1 die zelfs Adriano in z'n huidige vorm gemaakt zou hebben, maar toch, mijlpaal.
Ik heb een bloedhekel aan Juvequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie zijn toch vriendjes met juve
Niks, ik hoopte dat je meer zou happen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Ja en?
Elke FC Den Haag fan is toch ook niet automatisch fan van Legia Warschau of Club Brugge?
Eensquote:Juve is gewoon een kut club, corrupt, niet de club van Turijn en ik moet er niks van hebben.
Alessio Ferramosca, 17 jaar, aanvallerquote:
Ze hadden ws. teveel gezopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:17 schreef BigFire het volgende:
hoe kunnen ze nou verdrinken? dan moet het water wel heeeeeel koud zijn en de weersomstandigheden wel heeeeel slecht zijn geweest.
Als je in heel koud water valt kun je een hartaanval krijgen of ik shock raken enzo verdrinkenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:17 schreef BigFire het volgende:
hoe kunnen ze nou verdrinken? dan moet het water wel heeeeeel koud zijn en de weersomstandigheden wel heeeeel slecht zijn geweest.
Nou als de kant te hoog is en je er niet meer uit komt, dan raak je vanzelf onderkoeld....quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je in heel koud water valt kun je een hartaanval krijgen of ik shock raken enzo verdrinken![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Juve is gewoon een kut club, corrupt, niet de club van Turijn en ik moet er niks van hebben.
D'r zijn alcoholisten die minder aandacht krijgen als ze door zo'n ongeval sterven...quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:47 schreef SCH het volgende:
Fijn voor die jongens dat ze zoveel aandacht krijgen op de website van Juve
quote:Juventus eert jeugdspelers met shirt
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 18 december om 21:12
De spelers van Juventus dragen morgenavond in het competitieduel tegen Bologna speciale shirts om de twee jeugdspelers te eren die afgelopen vrijdag de dood vonden.
Alessio Ferramosca en Riccardo Nerri (beiden 17 jaar) verloren het leven door een tragissch ongeluk op het trainingscomplex van Juventus. De jeugdspelers probeerden een bal uit een nabijgelegen meertje te halen, maar verloren de strijd tegen het ijskoude water.
Als teken van respect en medeleven aan de familie heeft Juventus een speciaal shirt ontworpen dat morgenavond tegen Bologna gedragen zal worden. Op de tricots prijken de namen van Ferramosca en Nerri.
Bewijs werd gisteren maar weer eens geleverd (*@%#*^#%@)@!)%#$#(%@)@)_@_%$^!&@) corrupte (@^#()@_)# clubquote:
En hoe...quote:Op woensdag 20 december 2006 12:28 schreef De_Ananas het volgende:
Dat ze zelfs in de Serie B nog alles met 1-0 winnen
Als ze dit jaar promoveren dan krijgen ze volgend jaar echt wel weer een goede sponsor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef TimoBasso het volgende:
Misschien al oud nieuws..
Hoofdsponsor Tamoil stopt er na dit seizoen mee..
Weer nieuwe kopzorgen..
quote:Ik heb een bloedhekel aan Juve
quote:Juve is gewoon een kut club, corrupt, niet de club van Turijn en ik moet er niks van hebben.
quote:Juve![]()
quote:Die komen d'r dus weer aardig goed vanaf, stelletje corrupten.
eenschquote:Veel juve haters hiero.Als ik voor mn eigen praat haat ik ze ook, corrupte club.
Buffon gaat gewoon weg als ze niet promoveren, maar zelfs als ze promoveren moeten de aankopen dusdanig zijn dat ze om de bovenste plaatsen mee gaan doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
Zdenek Grygera schijnt persoonlijk rond te zijn met Juve. Die kan er dus naar toe.
Buffon wil misschien weg als ze niet promoveren.
Tudor mag nog steeds weg, maar ze kunnen blijkbaar geen koper vinden.
Playoffs toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe kun je promoveren naar de Serie A, muv het kampioenschap?
Dat was na het nieuws dat de puntenaftrek werd verminderd toch wel duidelijk? Ze vechten inmiddels om de bovenste plaatsen en winnen bijna alles.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dus juve zal wel promoveren, kutclub![]()
Neuh, nieuwe mogelijkheden. Juve speelt volgend jaar weer in de Serie A, heeft de meeste fans (door heel Italie heen - niet in Turijn) en alle ogen zullen dan weer op ze gericht zijn. Denk dat er genoeg firma's zijn die dit juist als de mogelijkheid zien om bij Juve op het shirt te geraken, was anders nl. nog geen sprake van geweest.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef TimoBasso het volgende:
Misschien al oud nieuws..
Hoofdsponsor Tamoil stopt er na dit seizoen mee..
Weer nieuwe kopzorgen..
2e worden of de play-offs winnen (P3-P6)quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe kun je promoveren naar de Serie A, muv het kampioenschap?
Het was wel een mooie contract wat op tafel lag, 235 miljoen.. in 5 jaar?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neuh, nieuwe mogelijkheden. Juve speelt volgend jaar weer in de Serie A, heeft de meeste fans (door heel Italie heen - niet in Turijn) en alle ogen zullen dan weer op ze gericht zijn. Denk dat er genoeg firma's zijn die dit juist als de mogelijkheid zien om bij Juve op het shirt te geraken, was anders nl. nog geen sprake van geweest.
Sandro...Capitan Billyquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef DIGGER het volgende:
Bij Juve zijn ze dit seizoen wel goed in begrafenissen organiseren, er gaan d'r bij bosjes zo.
Misschien een gok bedrijf ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neuh, nieuwe mogelijkheden. Juve speelt volgend jaar weer in de Serie A, heeft de meeste fans (door heel Italie heen - niet in Turijn) en alle ogen zullen dan weer op ze gericht zijn. Denk dat er genoeg firma's zijn die dit juist als de mogelijkheid zien om bij Juve op het shirt te geraken, was anders nl. nog geen sprake van geweest.
Verstandige keuze van Den Haag....quote:
De supporters hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Verstandige keuze van Den Haag....![]()
... deze man aanbidden Del Pieroquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef Chen het volgende:
[..]
De supporters heEr gaan binnenkort ook iets van 20 man naar Juve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |