Mooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:19 schreef laffer het volgende:
ik heb wel een serieuze klacht eigenlijk....![]()
ben jij een MOD, schuiverd??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Je hebt alleen inso der foto's om te rukken??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:19 schreef laffer het volgende:
ik heb wel een serieuze klacht eigenlijk....![]()
Nee gelukkig niet. Ik wacht op je klacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:23 schreef laffer het volgende:
[..]
ben jij een MOD, schuiverd??
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:25 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Je hebt alleen inso der foto's om te rukken??![]()
Jah, das een hele serieuze klacht ja...![]()
Kanker, I presume.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:20 schreef laffer het volgende:
krijg ik nog hulp??
er vormt zich nu een rare bochel op m`n rug![]()
![]()
Hee, jij bent weer terug! Tof.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kanker, I presume.
Oh ja? Bluf.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:15 schreef Insomaniac het volgende:
Volgende slowchat/baggerposts worden gedelete.
Streelt Daggla wel nog even snel terug
Er zijn al genoeg topics in EK waar je je onvrede kan uiten.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:23 schreef Derice het volgende:
Steek hier al je oranje attributen in de fik...
Mag ie open en gemoved naar EK dan?
Huiliequote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef Chirma het volgende:
*poging om de ONZ-modjes tegen Dagonet op te zetten*
Hé, jij hier?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Huilie
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef Chirma het volgende:
Waarom ben ik vorige week geband door Dagonet,
okay okay, niet direct, maar als jij er niet was had ik een week door kunnen gaan met kuttopics openenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan heulemaal niet bannen
Ja ja, dat zeggen al die blauwe wormen. En dan een beetje schoorvoetend naar dat rooie krapuul wijzen! Bah, laf.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan heulemaal niet bannen
L.S.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , mag mijn Ik ga naar Middle-Earth topic sticky?
Ik merk dat er veel animo voor is.
Een georganiseerde reis sluit ik overigens niet uit.
Groetjes xxx
VAC
[afbeelding]
en die denk je hier te vinden???quote:Op maandag 21 juni 2004 12:34 schreef junkiesietze het volgende:
Hai, ik heb geen inspiratie.
help.
Allang. Nu de mods nog...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:14 schreef petre86 het volgende:
trouwens... de topics van RKteB worden wel erg vaak opslot gedaan... heeft ie de hint nu nog niet door??
NEEquote:Op maandag 21 juni 2004 14:18 schreef RKteB het volgende:
zal ik hier dan ook maar ff van me laten horen![]()
veel plezier ermee danquote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef RKteB het volgende:
ga iets nuttigs doen
Ja idd, ga eens wat nuttigs doen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef RKteB het volgende:
[..]
wa zijn da voor stomme klik dingetjes!!
en ik ga niet dod!!
ga iets nuttigs doen
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja idd, ga eens wat nuttigs doen.Je computer uit het raam tiefen bijvoorbeeld.
kan iemand clone-search doen?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:41 schreef RKteB het volgende:
Zijn er ook nog lekkere wijven hier ergens of nie?
Hij wilt gewoon bevestiging dat het ons een drol boeit dat hij weer kan posten en hoopt dat we nu stil snikkend achter het toetsenbord zitten wachtend op de volgende fout die hij gaat maken zodat we weer een tijdje van hem af zijn en om dat feit een feestje gaan vieren.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:00 schreef Insomaniac het volgende:
Weebee Houzer.
Wat is er zo kut dan?
over drollen gesproken...quote:Op maandag 21 juni 2004 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon bevestiging dat het ons een drol boeit dat hij weer kan posten en hoopt dat we nu stil snikkend achter het toetsenbord zitten wachtend op de volgende fout die hij gaat maken zodat we weer een tijdje van hem af zijn en om dat feit een feestje gaan vieren.
Hij heeft niet door dat het ons zal jeuken zeg maar :').
We roel!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:55 schreef Xebrozius het volgende:
Wat is het toch, dat in het feedback topic in ONZ de beste humor te vinden is
Aaah je bent blij me weer te zienquote:Op maandag 21 juni 2004 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon bevestiging dat het ons een drol boeit dat hij weer kan posten en hoopt dat we nu stil snikkend achter het toetsenbord zitten wachtend op de volgende fout die hij gaat maken zodat we weer een tijdje van hem af zijn en om dat feit een feestje gaan vieren.
Hij heeft niet door dat het ons zal jeuken zeg maar.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Aaah je bent blij me weer te zien
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik had hem kunnen verwachten: Een slotje zonder sluitpost
Misschien reageerde ik een beetje snel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:03 schreef Fool het volgende:
Ongeduldig!
Mn laatste waarschuwingdit is ook mn eerste volgens mij...
Vind je reactie een beetje overdreven Knut! Het gaf toch aan dat ik ongeduldig was... Ook het niveau van het topic is niet van danig niveau dat zoiets niet kan...
ik denk ook aan jou hoor JaWi, ik mis je heel erg!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef JaWi het volgende:
Groetjes van mij!
Ik hoop dat het goed met jullie gaat
Helaas ben ik er niet meer zo vaak, maar ik denk iedere dag nog aan jullie
Heb je nieuw forum gevond ofzo,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef JaWi het volgende:
Groetjes van mij!
Ik hoop dat het goed met jullie gaat
Helaas ben ik er niet meer zo vaak, maar ik denk iedere dag nog aan jullie :')
tis niet erg, wordt toch wel teruggeziekt, maar ik zie de laatste tijd vaker: Nieuwe film-reviewer stelt zichzelf voor! als bijv.quote:Insomniac schreef:
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
je bent een verschrikkelijke klootzak maar ik ben het helemaal met je eens deze keerquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:17 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand deze mongool van het forum tiefen?
http://forum.fok.nl/user/history/98164
Ik kan mij nochtans niet heugen waarom ik een klootzak ben in jouw ogen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:01 schreef Chirma het volgende:
[..]
je bent een verschrikkelijke klootzak maar ik ben het helemaal met je eens deze keer
neen, net zomin als mijn woorden jou iets doenquote:Op woensdag 23 juni 2004 03:35 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kan mij nochtans niet heugen waarom ik een klootzak ben in jouw ogen?
Heb ik je leed aangedaan op een anoniem forum waar enkel wat teksten worden gepost?
Hebben mijn woordjes jou auw gedaan
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:35 schreef Chirma het volgende:
[..]
neen, net zomin als mijn woorden jou iets doen
Had potentie ja, tot jouw grapjequote:Op woensdag 23 juni 2004 08:45 schreef MikeyMo het volgende:
Fok tijdens de 2e wereldoorlog
ik vond hem eigenlijk best grappig...
mijn grapje stond dan ook te dicht bij de realiteitquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had potentie ja, tot jouw grapjeNiet leuk MM
Ik word een beetje moe van jouw obsessie voor Calvobbes. Leuk dat je elke gelegenheid aanhaalt om hem naar beneden te halen, maar dat hoeft niet in mijn feedbacktopic en ook niet in ONZ-topics die er geen drol mee te maken hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mijn grapje stond dan ook te dicht bij de realiteit
*lief kijkt* => [FB][ONZ] Supermods Inc.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:17 schreef Insomaniac het volgende:
....
Helemaal over het hoofd gezien!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef WAik het volgende:
[..]
*lief kijkt* => [FB][ONZ] Supermods Inc.
![]()
Ik heb toen al het heen en weer geflame weggehaald en static en laffer aangesproken, ik heb een waarschuwing neergezet dat beide partijen moesten stoppen, maar jullie gingen alletwee door en imo was de sfeer niet grimmig, daar static en laffer gewoon aan het dollen waren en niet serieus aan het bashen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:35 schreef WAik het volgende:
ah, fb vindt
tot hoeverre kan gezeik op bepaalde groepen in de samenleving? kheb dan over bijv. [HOMO] 950 - Wat je van ver haalt is lekker [laffer,static ()]
Ik zie in dat topic geen modje rellen hoor.quote:tis niet erg, wordt toch wel teruggeziekt, maar ik zie de laatste tijd vaker: Nieuwe film-reviewer stelt zichzelf voor! als bijv.
vooral als een modje dit soort zaken doet, zal het de breezahgeneratie ook tot rellen aanzettengeen goed voorbeeld...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Misschien reageerde ik een beetje snel.
Als je hem op die manier uitlegt kan ik me er enigzins in vinden.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien!!
! Sorry WAik.
ok, ik had die waarschuwing niet gezienquote:[..]
Ik heb toen al het heen en weer geflame weggehaald en static en laffer aangesproken, ik heb een waarschuwing neergezet dat beide partijen moesten stoppen, maar jullie gingen alletwee door en imo was de sfeer niet grimmig, daar static en laffer gewoon aan het dollen waren en niet serieus aan het bashen..
quote:[..]
Ik zie in dat topic geen modje rellen hoor..
Volgende keer als je iets ziet wat je niet aanstaat, maak dan een topicreport door op dit knopje; [afbeelding] naast de topictitel te klikken. Dan komen wij kijken of het idd nodig is om in te grijpen en een collega-mod terug te fluiten..
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:18 schreef Kletz het volgende:
ik ben et er gewoon niet mee eens.
Vergeven en vergetenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:26 schreef Kletz het volgende:
vergeef mij voor mijn posts..... zat ff te kutten. mijn welgemeende excusses
god PP wat een lekkere grammatica weerquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:30 schreef Dance-Commander het volgende:
ik fok nu nog niet opgeheven?
Nee. Normaal gooi ik dat soort topics meteen op slot, maar heb m vol laten baggeren. Er zijn al een ziljoen van dat soort topics geweest en het is alleen maar postopkrikkerij.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:47 schreef Biancavia het volgende:
Mag er een vervolg op:
Onzinnig verhaal ?
We hebben de zin niet af kunnen maken.
op.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:58 schreef Jolan het volgende:
dag, lief modmens. ( willekeurig ) op. geen in, maar op. dus. dat topic van mij. dat ene. je plas op. niet in.
Mijnes ook niequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:54 schreef de_sjaak het volgende:
vond het best leuk...![]()
Maar het is nu lachen dus gooi hem es open!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Normaal gooi ik dat soort topics meteen op slot, maar heb m vol laten baggeren. Er zijn al een ziljoen van dat soort topics geweest en het is alleen maar postopkrikkerij.
Nee, met zo'n toon bereik je veel.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:28 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Maar het is nu lachen dus gooi hem es open!![]()
Asjeblieft? Dan schrijven we een Fokboek.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, met zo'n toon bereik je veel..
lieve mevrouw mod, zoud u alstublieft het topic weer open willen doen, ik vond het namelijk erg leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:31 schreef Insomaniac het volgende:
Nee, met zo'n toon bereik je veel..
Inso is vrouw.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:11 schreef de_sjaak het volgende:
[..]
lieve meneer mod, zoud u alstublieft het topic weer open willen doen, ik vond het namelijk erg leuk.
aaaaah? [sub]goed argument[/img]quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Inso is vrouw.
En nee is nee.
das niet waar.... want jullie gooien soms een topic wel open dus nee is soms jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Inso is vrouw.
En nee is nee.
Laat het voor 1 keer zo zo zijnquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:14 schreef Kletz het volgende:
[..]
das niet waar.... want jullie gooien soms een topic wel open dus nee is soms ja![]()
Ik sluit me hier bij aan. Er zijn best veel mensen die dit topic weer open willen hebben dus snap niet dat jullie hem niet weer gewoon open gooien.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:15 schreef de_sjaak het volgende:
Er had toch niemand last van dat topic, als wij het leuk vinde om een dom verhaal te schrijve wat maakt dat dan uit.
Dat topic ging niet om postopkrikken. Voor mij niet in elk geval. Dat doe ik 's nachts wel.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:49 schreef The_Yellowman het volgende:
1 vraag.. wat schiet je dan op met postopkrikkerij... of je nou 1 post op het forum hebt of 100.000 ?? ben je dan beter ofzo? of slechter... dat snap ik niet helemaal zo...
nee dat bedoel ik.. wat schiet je op met meer posts??? niks tog.. ik vond 't een leuk topic!quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:30 schreef de_sjaak het volgende:
ik ga echt niet me post opkrikke... wat kan mij het nou schele hoeveel posts ik heb
je hebt et gelezen. wat is daarop uw antwoord?quote:knut zei: zo.
mass delete.
Newbie. Zeiken doe je maar in het FB topic
Dat je een zeikerige newbie bent die tegen de vaste gebruikers aan probeert te schoppen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:01 schreef Kletz het volgende:
[..]
je hebt et gelezen. wat is daarop uw antwoord?
newbie.... damn als mod moet je toch beter weten? beschouw iemand eens als een gelijk persoon.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat je een zeikerige newbie bent die tegen de vaste gebruikers aan probeert te schoppen.
Ik beschouw iedereen als een gelijk persoon de eerste keer dat ik ze zie posten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:23 schreef Kletz het volgende:
[..]
newbie.... damn als mod moet je toch beter weten? beschouw iemand eens als een gelijk persoon.
ja maar et is zo makkelijk om te zeggen: rot toch op want je bent een newbie.... daar gaat et mij gewoon om... en ow nee ik hoef echt niet bij de gevestigde orde te horen... daar doe ik et absoluut niet voor.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik beschouw iedereen als een gelijk persoon de eerste keer dat ik ze zie posten.
Jij hebt echter het typische gedrag van een newbie die tegen de gevestigde orde aan probeert te schoppen
Kan ik ook nks aan doen verder.
Mijn topics zijn een afspiegeling van de actualiteit: zijn er veel moslims in het nieuws dan open ik er ook topics over. En dagelijks verschijnen er wel berichten zowiezo op de fp dus dan worden m'n ingevingen ook gevoed.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:50 schreef Xebrozius het volgende:
C'mon Joog, moslims zijn hot.
Op het nieuws, op de radio, op internet.
Een beetje moslim vertier kan geen kwaad.
Open dat topic van MM eensch.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:49 schreef Kletz het volgende:
Fok democratisch..... haha...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mijn topics zijn een afspiegeling van de actualiteit: zijn er veel moslims in het nieuws dan open ik er ook topics over. En dagelijks verschijnen er wel berichten zowiezo op de fp dus dan worden m'n ingevingen ook gevoed.
Ga een trein koppen met je verstoorde perceptie, misschien helpt het.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mijn topics zijn een afspiegeling van de actualiteit: zijn er veel moslims in het nieuws dan open ik er ook topics over. En dagelijks verschijnen er wel berichten zowiezo op de fp dus dan worden m'n ingevingen ook gevoed.
Some words of wishdom herequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga een trein koppen met je verstoorde perceptie, misschien helpt het..
wauw een verstoorde perceptiequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:49 schreef Kletz het volgende:
Fok democratisch..... haha...
Stilstaand!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeurnewbie
![]()
hahaquote:Username: Snakey
Statistieken
Laatste bezoek: -1 minuten geleden
Aantal posts: 2892 (gemiddeld 8 per dag)
quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:04 schreef Kletz het volgende:
[..]
[..]
haha![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:14 schreef jogy het volgende:
Kletz, wees niet zo'n baby, je krijgt deze keer geen geljik. Life with it.
voud gesgreven?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Whehe
Ik ook van jouquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef Kletz het volgende:
et gaat om et gelijk toch![]()
Principe kwestie....
haha snakey, snakey, snakey........![]()
Nu ga ik ook twijfelen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef jogy het volgende:
Maar "live with it" stond ook gewoon niet goed, dacht ik.
vent ga je benen scheren... en vergeet je enkels niet.... is een moeilijk stukquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
En haal die 50p uit je usericoon, ziet er niet uit man zo'n gare neger die niet kan zingen
verdomme mensen... een band speelt live en you have to live with itquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nu ga ik ook twijfelen.
Ik heb er maar 1, maakt het toch weer wat makkelijker, kutnewbiequote:Op donderdag 24 juni 2004 16:34 schreef Kletz het volgende:
[..]
vent ga je benen scheren... en vergeet je enkels niet.... is een moeilijk stuk![]()
ja en?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:35 schreef Knut het volgende:
Nog iets trouwens dat nogal "weggeeft" dat je newbie ben.
Je icoon is wezeloos groot [afbeelding]
kut voor jequote:Op donderdag 24 juni 2004 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, maakt het toch weer wat makkelijker, kutnewbie![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:42 schreef Kletz het volgende:
maar ja bla bedankt voor et verzetje en ik hou allemaal van u![]()
Ren je dood, zou ik zeggenquote:ja vind je et gek ik heb 2 benen....
Maar het gaat ook om het loslaten van een kwestie, dat is bji jou nog een beetje een probleem.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef Kletz het volgende:
et gaat om et gelijk toch![]()
Owkquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:46 schreef Knut het volgende:
Mededeling : Dit topic is voor serieuze feedback.
Mocht de nutteloze "newbie" war hier doorgezet worden zal dat leiden tot een bannetje ofzo.
Dag Kletzquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:56 schreef Kletz het volgende:
haal alles maar weg knut... is niet de moeite waard om te laten staan....
Jogy je hebt gelijk.
snakey.. haha poeslief na een standje van de mod.... haha ik moet wel om je lachen ....
mods veel succes en plezier de rest van de dag nog en de komende dagen...
ik ga naar huis en naar tivoli utrecht voor killswitch engageluister maar wat op http://www.killswitchengage.com
laterz
wie ben jij? De zelfverklaarde hulpmod ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
En nu opbokken zielepiet, je hebt niks toe te voegen en dat zal de rest van je leven zo blijven.![]()
oeh, gaan we postcounts pimpen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:42 schreef Kletz het volgende:
[knip, blaat]
*meldtquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:04 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
oeh, gaan we postcounts pimpen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:02 schreef stinkie het volgende:
Je mag mij niet he Knut
pfff mods, doorposten na slotje
een kanarie kopen !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:34 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben het er allemaal niet mee eens wat kan ik nu het beste doen?
Een vissie bakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:34 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben het er allemaal niet mee eens wat kan ik nu het beste doen?
Mag ik ook van je houden?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een vissie bakken
Jij welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mag ik ook van je houden?
nee en je caps staat aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:45 schreef Dance-Commander het volgende:
word er nog gemod, GODVERDOMME!???!!!
quote:Gesloten ter beoordeling van de moderators van Onzin.
Nee, het modje was te snel.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:53 schreef Chirma het volgende:
wil ik op m'n naamtopic reageren ben ik net te laat
Ik kén je niet eens. Om iemand niet te mogen, moet ik die persoon eerst kennen. Dat ik je bagger op slot gooi heeft daar niks mee te maken.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:59 schreef FuifDuif het volgende:
Insomniac, mag jij mij niet?
Inso je bent oranje doe es nietquote:Op zondag 27 juni 2004 14:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kén je niet eens. Om iemand niet te mogen, moet ik die persoon eerst kennen. Dat ik je bagger op slot gooi heeft daar niks mee te maken.
En de naam is Insomaniac.
Ik wil gewoon blauw. Maar dat mag niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inso je bent oranje doe es niet
quote:Op zondag 27 juni 2004 14:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil gewoon blauw. Maar dat mag niet..
quote:Op zondag 27 juni 2004 15:21 schreef mjölk het volgende:
høï
Anosmiequote:Op zondag 27 juni 2004 17:35 schreef Anosmie het volgende:
Haai.
Ik had een vraagje.
Waar kan je die leuke kleurtjes voor je naam instellen?.
neuh hij post alleen een geel balletje.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
gezichtsverlies geleden, Bosbeetle?
Dat is een kuikentje die net terugkomt van een thaise massagequote:Op maandag 28 juni 2004 01:01 schreef Briefcase het volgende:
[..]
neuh hij post alleen een geel balletje.![]()
Ben je voor Griekenland ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2004 14:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil gewoon blauw. Maar dat mag niet..
Werd door iemand anders gekickedquote:Op maandag 28 juni 2004 11:32 schreef Houzer het volgende:
Sorry knut ik had niet gezien dat het topic al zo oud was
Niet express getopic kicked dus
Ahquote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Knut het volgende:
[..]
Werd door iemand anders gekicked
Jaquote:Op maandag 28 juni 2004 17:29 schreef Nouk het volgende:
KNUT! We hadden ook al een goeiemorgen topic en een goeiemiddag topic samen vol gemaakt
de pure logica..quote:Op maandag 28 juni 2004 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
En 5 uursshow was altijd om 5 uur
ik bén Logicaquote:Op maandag 28 juni 2004 17:50 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
de pure logica..
Nee. Jullie krijgen 1 goedemorgentopic en daar blijft het bij.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:49 schreef Nouk het volgende:
Juistem. Mag ie om 6 uur open?
O. Nou. Puhuh.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Jullie krijgen 1 goedemorgentopic en daar blijft het bij.
*tong uitsteekt*quote:Op maandag 28 juni 2004 19:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
O. Nou. Puhuh.
Ouwe geilbekquote:Op maandag 28 juni 2004 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
k heb nouk al gezegd wat ik dr van vond en laat ze maar bieden
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ouwe geilbek.
iedereen deed vrolijk mee!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe niet alsof je achterlijk bent.
[13.gif]
vind je het zelf dan geen bagger?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:54 schreef Dance-Commander het volgende:
EN ALLEEN OMDAT JIJ T BAGGER VINDT,VIND NOG NIET IEDEREEN DAT!!!!
[10.gif] en lik mn reet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:54 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
iedereen deed vrolijk mee!
EN ALLEEN OMDAT JIJ T BAGGER VINDT,VIND NOG NIET IEDEREEN DAT!!!!
PUH!
wanneer zullen we afsprekenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[10.gif] en lik mn reet..
alleen als ik in de juiste bui ben!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[10.gif] en lik mn reet..
Sorry, ik was te beroerd om de link op te zoeken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:13 schreef LennyKravitz het volgende:
Dit topic Angry Bunny gesloten want moet centraal...
Mij best, maar in welk van de 999999999 centrale topics had dit gemoeten? Sorry hoor... we hebben het over ONZ en dan nog centrale topics... moet je de search eens zien als je op "centraal" zoekt... daar wordt je toch geen wijs meer uit? Moet ik dat eerst gaan uitspitten dan?
p.s.
Vond zelf ONZ op zich al lekker centraal genoeg hiervoor...![]()
Pardon? Ik moet rustig doen? Waarmee? Stop jij nu eerst maar eens met baggeren zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Hei daar inso, doe eens rustig. Kom er zo toch niet door met dat overbodige gebagger van mij
Met slotjes zettem :'). Hoe kan ik nu nog baggeren als jij de topics waarvan ik denk dat die dicht gaan op slet, voor ik even een verpletterende FIPO maak.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pardon? Ik moet rustig doen? Waarmee? Stop jij nu eerst maar eens met baggeren zeg..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:03 schreef Conflict het volgende:
Waarom gaat mijn topic zometeen dicht?
Slotje staat totaal niet per ongelijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat een ongelofelijke incompetente trieste lul is knut zit perongelijk een slotje op.
kan iemand die weghalen? of mogen topics over knutselsmurf ook al niet meer?
Ik heb genoeg humor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
en dan vergeet ik nog te vragen waarom die humorloze mod Dit topic met een slotje verrast.
ik open de laatste maanden ongeveer 1 topic per 3 dagen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef Knut het volgende:
Of open met mate.
Dat kan ook.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:13 schreef Bayswater het volgende:
Ach Knut heeft gewoon nog wat moeite met de uitschakeling van Zweden, zijn humor is verdwenen en zijn humeur is er slachtoffer van geworden.
het was mijn eerste topic van vandaag jogyquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:06 schreef jogy het volgende:
We laten meer dan genoeg topics open van je, gebruikersnaam, maar soms gaan ze gewoon dicht omdat te slap zijn, je hebt een apart soort humor maar te veel van die topics achter elkaar en ze worden te voorspelbaar waardoor je straks ook nog een reut users hebt die commentaar in je topics gaan geven omdat het saai wordt.
En om dat te voorkomen kan je beter maar topics openen met mate, lijkt me.
Aleen Zweden noemen hun kinderen Knut heb ik altijd vernomenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:14 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hollander hoor
hoor ik daar nou een lama schijten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Nouk het volgende:
Who's the man? Knut is the man
En mijn ouders hebben mij ook knut genoemd ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aleen Zweden noemen hun kinderen Knut heb ik altijd vernomen![]()
Nee dat was ik! ik! ik! Hiero!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hoor ik daar nou een lama schijten?
Of sluit maar, het is immers een illegale reeks.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FOK! De SOOP. The saga continues.
Voor de TTTTttttTTTTtttttdsddtTTttt..
Kan wel zijn hoor, maar je topics zijn op zich wel grappig, sort of ( ligt eraan wie je het vraagtquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het was mijn eerste topic van vandaag jogy
Behalve Inso natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
... en daar komt ook bij dat we er wat vaker en langer rondhangen dan jij...
*krasquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Behalve Inso natuurlijk.
Of ONZIN TopTipTopic! aanpassenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor de TTTTttttTTTTtttttdsddtTTttt.
:').
Awwwquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*kras
Ik lurkte toch best wel lang hoor..
Waarom heb ik me niet gewoon meteen geregistreerd? Dan was ik nu een übertoffe oldbie geweest!!
vuile kut reeks verrader!quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
haha alsof ze naar jouw luister newbie
quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:39 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
vuile kut reeks verrader!
Done trouwens!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor de TTTTttttTTTTtttttdsddtTTttt..
quote:Morse kennelijk niet gewenst
Omdat ie kut was.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom is mijn morse-diss uit het disstopic verwijderd ?
Deze dus:
[..]
Ik denk meer dat het een wat impulsieve actie was. Hij was binnen twee minuten verdwenen, inclusief kutreactie van iemand die het duidelijk niet begreep.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat ie kut was.
Dan is de grap er vanafquote:Moet je er maar een vertaling onder zetten,
Krijg een leven man! Zie de humor er van in. Als ik nou constant aan het baggeren zou zijn was het wat anders, maar kijk eens naar mijn posthistory. Wat een kutsmoesquote:dit is geen morse code forum ofzo.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
Er werd gewoon lekker ontopic gepost steeds, dus heb ik wat slowchat verwijderd en die domme morse-post van jou, omdat er daardoor nog meer offtopic posts zouden komen.
Het is geen flauwe smoes. Ik heb je post om die reden verwijderd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
![]()
Het was hardstikke ontopic ! Dat jij het een "domme morse-post" vind is hardstikke subjectief en geen criterium om hem te verwijderen. Ik heb verdomme moeite gedaan om een leuke diss te maken en dat ie in morse was hoorde daar een beetje bij. Dat ie binnen twee minuten gedelete was geeft al aan dat je niet eens moeite hebt gedaan om er ook nog even over na te denken. Op zich niet erg als je wat te impulsief iets verwijderd, maar kom dan niet met zo een flauwe smoes aanzetten.
Omdat jij het een "domme morse-post" vind (dus omdat jij niet onmiddelijk begrijpt wat er staat)??? Ik kan het bijna niet geloven. Ik heb IVD de moeite genomen om een extra creatieve diss te schrijven. Hoe ontopic kan iets zijn ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is geen flauwe smoes. Ik heb je post om die reden verwijderd.
quote:IVD
Niet! *KLIK*quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:31 schreef pekel het volgende:
goeiemorgen op donderdag de 31e juni moet 1 juli zijn?.
Insomaniacverdommequote:Op donderdag 1 juli 2004 10:44 schreef Knut het volgende:
[..]
Had het dan in gewoon Nederlands gedaan. Het zorgde nu voor alleen maar offtopic reacties. En ik heb geen teletijdmachine, dus kan ook niet terug in de tijd om het te heroverwegen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat jij het een "domme morse-post" vind (dus omdat jij niet onmiddelijk begrijpt wat er staat)??? Ik kan het bijna niet geloven. Ik heb IVD de moeite genomen om een extra creatieve diss te schrijven. Hoe ontopic kan iets zijn ?
Potverdomme?quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hey Inso, kun je die vloek wijzigen?
Betekent dit, dat ik in elke willekeurige andere taal mag lopen dissen in dat topic?quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
Had het dan in gewoon Nederlands gedaan. Het zorgde nu voor alleen maar offtopic reacties. En ik heb geen teletijdmachine, dus kan ook niet terug in de tijd om het te heroverwegen..
En wat betekent IVD?
Exact 1 offtopic reactie van iemand die het niet begreep. Waar ik direct met uitleg op heb gereageerd. Maar die reactie + mijn uitleg zijn ook verdwenen. En dat het in morse was, was nou juist de grap: in het Nederlands was het gewoon niet leuk geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had het dan in gewoon Nederlands gedaan. Het zorgde nu voor alleen maar offtopic reacties.
Dat hoeft ook niet.quote:En ik heb geen teletijdmachine, dus kan ook niet terug in de tijd om het te heroverwegen. :') .
Zie alhierquote:En wat betekent IVD?
Allemaal verbasteringen van vloeken. Probeer eens wat scheldwoorden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:56 schreef Insomaniac het volgende:
Potverdomme?
Potevrdrie?
Jeetjemina?
Pick one!
01001010 01100001 00101100 00100000 01101111 01101011 01100001 01111001 00101100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101000 01100101 01100010 01110100 00100000 01100111 01100101 01101100 01101001 01101010 01101011 00101100 00100000 01110111 01100101 00100000 01101101 01101111 01100101 01110100 01100101 01101110 00100000 01101110 01101001 01100101 01110100 00100000 01111010 01101111 00100000 01111010 01100101 01110101 01110010 01100101 01101110 00100000quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Exact 1 offtopic reactie van iemand die het niet begreep. Waar ik direct met uitleg op heb gereageerd. Maar die reactie + mijn uitleg zijn ook verdwenen. En dat het in morse was, was nou juist de grap: in het Nederlands was het gewoon niet leuk geweest.
[..]
Dat hoeft ook niet.
[..]
Zie alhier
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:07 schreef jogy het volgende:
[..]
01001010 01100001 00101100 00100000 01101111 01101011 01100001 01111001 00101100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101000 01100101 01100010 01110100 00100000 01100111 01100101 01101100 01101001 01101010 01101011 00101100 00100000 01110111 01100101 00100000 01101101 01101111 01100101 01110100 01100101 01101110 00100000 01101110 01101001 01100101 01110100 00100000 01111010 01101111 00100000 01111010 01100101 01110101 01110010 01100101 01101110 00100000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2004 11:46:52 ]
Constipatie? Nee dus.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef Knut het volgende:
Pmmmmm. Pffppffmp pppppffmf fmpppfmmfmfp mppmpppppfmm mppmppppp fmpmpppffmffpppmfmmppmffpppmpm ppfpfm ppmmmmppp.
Pmmmpp ppf ffpppf mmppffmffpmfpmmmmmpppfmpmpp pfmppffmmfmp ppmmppfmp ppmppfpfffmmmpp mmfppfmpmmpp mfffmm fpmmpppfffppmffpmmmpmmpppffmpm. MpfFmfMmfPmpMffPppMfm PmfMffFpmMpp FppMffFmpMfp MffFmp!
bijdeze dusquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
bannaanvraag
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:23 schreef Bosbeetle het volgende:
zou een modje zo vriendelijk willen zijn om de posts van DrWolffenstein uit het GPD te willen halen ?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorry, ik kon het niet laten. Ban me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |