Alsof het daarvan over gaat.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:31 schreef MUUS het volgende:
Ik moest lachen om de nick van de TS.
Wat betekent dat?
Juist, tijd om naar bed te gaan.
Welja, trap mijn hoop maar de grond in, Tijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof het daarvan over gaat.
Hey kom op, een gevoel voor humor is iets goeds juist. Dat moet je koesteren.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welja, trap mijn hoop maar de grond in, Tijn.
ALSOF HET NIKS IS HE?!
Wow.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:34 schreef Ratecaver het volgende:
My endeldarm now belongs
to you.
My endeldarm now belongs to you.[/b]
Nou moest ik lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wow.
Dat gaat diep, man.
Da's toevallig, ik zat net om mijn laatste flauwe post te lachen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey kom op, een gevoel voor humor is iets goeds juist. Dat moet je koesteren.
Je bent zo'n figuur die gedichtjes maakt als je 'em 2 woorden geeft!!!!! Net als de verslaafden op Hoog Caterijne!!!!!!!! Wat leuk!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:36 schreef Ratecaver het volgende:
Diep.
Dat is inderdaad
waar deze jongeman
deze gezonde Hollandse
jongeman
behoefte aan heeft.
Diep.
Diep in mij.
Harmen Siezen diep in mij.
Oh geweldig, nu komt er een gedicht over Harmen Siezen op Hoogh Caterijne.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent zo'n figuur die gedichtjes maakt als je 'em 2 woorden geeft!!!!! Net als de verslaafden op Hoog Caterijne!!!!!!!! Wat leuk!!!!
Hey, beter dan een gedicht over Harmen Siezen in z'n blote reet op alle TV-kanalen tegelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh geweldig, nu komt er een gedicht over Harmen Siezen op Hoogh Caterijne.
JE WEET DAT IK VISUALS KRIJG BIJ ALLES TIJN!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey, beter dan een gedicht over Harmen Siezen in z'n blote reet op alle TV-kanalen tegelijk.
Oh shit.
Nou, dan is het wel echte liefde.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:40 schreef Ratecaver het volgende:
En hoe zijn vuist mijn kont in gaat.
Hij past precies.
Precies op maat
Hey, tis nog altijd beter dan Harmen Siezen en Marga van Praag die samen 69'en op alle TV-zenders tegelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
JE WEET DAT IK VISUALS KRIJG BIJ ALLES TIJN!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |