Oke.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Dora, zou je alsjeblieft kunnen stoppen met het getroll? Bij voorbaat dank.
Het begon net leuk worden. Spelbreker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Dora, zou je alsjeblieft kunnen stoppen met het getroll? Bij voorbaat dank.
Meki, even een normale vraag, dan verwacht ik ook een normaal antwoord. Wat zou je ervan vinden als (ALS hij het heeft gedaan, ik zeg niet dat het zo is) Mohammed een 9-jarig meisje had gesekst? Zou je dat normaal vinden?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:01 schreef Meki het volgende:
![]()
dan zou ik geen Moslim zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Meki, even een normale vraag, dan verwacht ik ook een normaal antwoord. Wat zou je ervan vinden als (ALS hij het heeft gedaan, ik zeg niet dat het zo is) Mohammed een 9-jarig meisje had gesekst? Zou je dat normaal vinden?
Ja, laten we die discussie weer eens voeren. Binnen 3 pagina's vliegen de bans je om je oren...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Meki, even een normale vraag, dan verwacht ik ook een normaal antwoord. Wat zou je ervan vinden als (ALS hij het heeft gedaan, ik zeg niet dat het zo is) Mohammed een 9-jarig meisje had gesekst? Zou je dat normaal vinden?
Vind je de hadieth (de overleveringen) betrouwbaar genoeg?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zou ik geen Moslim zijn
Mara dat is gelul
Dat is niet waar
Waaruit blijkt dan dat het niet waar is?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zou ik geen Moslim zijn
Mara dat is gelul
Dat is niet waar
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vind je de hadieth (de overleveringen) betrouwbaar genoeg?
De islamitische sjaria die jij zo geweldig vindt, is gebaseerd op de hadieth. Vind je de hadieth nou wel of niet betrouwbaar?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin
In de Koran staat niks
Mohamed is mijn Profeet en Allah is mijn god
Ik vrees dat de persoon in kwestie niet op de hoogte is van wat er precies wel of niet in de Koran of Hadith staat, en daarom maar snel terug valt op door ouders geďndoctrineerde standaard zinnetjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De islamitische sjaria die jij zo geweldig vindt, is gebaseerd op de hadieth. Vind je de hadieth nou wel of niet betrouwbaar?
Heb jij eigenlijk een geloof?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:12 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ik vrees dat de persoon in kwestie niet op de hoogte is van wat er precies wel of niet in de Koran of Hadith staat, en daarom maar snel terug valt op door ouders geďndoctrineerde standaard zinnetjes.
Ik ben een Kafhir. Net als meki.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een geloof?
Uiteraard, of is het vandaag pasen en pinksteren?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:24 schreef Maerycke het volgende:
Hoi!
Is het meer moslimbashtijd?
Nee, je bent te laat.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:24 schreef Maerycke het volgende:
Hoi!
Is het meer moslimbashtijd?
We hebben nu geen domme sukkels in ons midden dus nee, het is geen tijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:26 schreef Maerycke het volgende:
Ja luitjes, wat is het nou? Wel of niet tijd voor moslimbashing?
Zonder twijfel.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:30 schreef Cybarite het volgende:
Stel je voor dat iemand in jou de Heiland zag Dora, zou je dan nog zo'n voorman der fundamentalistisch-secularisten zijn ?
Sla-pen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zonder twijfel.
Het christendom. En als het christendom ook niet bestond, andere anti-liberale en intolerante stromingen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben benieuwd.
Als de islam niet zou bestaan, wie of wat zou je dan moeten bashen?
Communisten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben benieuwd.
Als de islam niet zou bestaan, wie of wat zou je dan moeten bashen?
Want het christendom is namelijk een minder grote bedreiging?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het christendom. En als het christendom ook niet bestond, andere anti-liberale en intolerante stromingen.
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:44 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Want het christendom is namelijk een minder grote bedreiging?
Whehequote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Communisten.
Denk jij...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja.
Die staan uiteraard aan 'onze' zijde, gij onwetende.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:48 schreef Sidekick het volgende:
Zionisten.
Er zijn minder Christen fundamentalisten en die wonen voor het grootste deel in Amerika.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:44 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Want het christendom is namelijk een minder grote bedreiging?
Wel, laat allereerst duidelijk zijn dat ik mij niet bedreigd voel, niet door moslimterrorisme en ook niet door Russisch nationalisme. Het laatste acht ik overigens gevaarlijker. Maar hoed, als het gaat om een keuze tussen islam en christendom, dan is het mij duidelijk dat islamitische terreur veelvuldig zich richt op het Westen, terwijl er van christelijke terreur nauwelijks sprake is.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:48 schreef Cybarite het volgende:
Denk jij...
Hehe, en Amerika vormt natuurlijk totaal geen bedreiging...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:50 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Er zijn minder Christen fundamentalisten en die wonen voor het grootste deel in Amerika.
Ben je bang voor een miljoen moslims?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:07 schreef Davitamon het volgende:
Er wonen in Nederland ook geen miljoen Amerikanen.
Het ging om de vraag welke groep een grotere bedreiging vormt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ben je bang voor een miljoen moslims?
Ach, wat zijn moslims? Mensen met een tintje uit een islamitisch land, dan ben ik zeker een christen? Maar goed, andere discussie...
Die versta ik tenminste nog.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:15 schreef Sidekick het volgende:
650.000 Fryzen. We nemen het land over!
Foppe de Haan voor caudillo?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:15 schreef Sidekick het volgende:
650.000 Fryzen. We nemen het land over!
Misselijk ventje. De Friezen spreken een andere taal, niemand die er naar kraait.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:28 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Het ging om de vraag welke groep een grotere bedreiging vormt.
[..]
Die versta ik tenminste nog.
Met Doraatje erbij wordt er altijd voor gezorgd dat er maar één onderwerp aan bod komt...hij hoort beter thuis op de FP.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:01 schreef Cybarite het volgende:
Maar goed, ik ben slechts een bescheiden FP'er, dat zal mij wel te boven gaan, aangezien men hier pretendeert dat het niveau hier stukken hoger zou liggen dan op de FP...![]()
Anders jaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:40 schreef Maerycke het volgende:
Maar dat is anders, RQ...
Mogge allemaal
speciaal voor RQ >quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Gaat het nu nog over hetzelfde?
Nu nog grappige plaatjes en een verkeerd gebruik van het woord ''is'', en wij zijn er weer.
Inderdaad, het gaat best snel. Als je nu achteraan aansluit (ongeveer plaats 200), dan ben je ongeveer over 8-10 dagen aan de beurt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb me gister ingeschreven en ben meteen 25 plaatsen (minimaal) gestegen!
Nou ik heb me aangemeld hoor, eens kijken hoe het looptquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb me gister ingeschreven en ben meteen 25 plaatsen (minimaal) gestegen!
moslims en allochtonen..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
waar zullen we het vandaag eens over hebben?
Wat een afbeelding!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doen ze ook is wat met politiek
Waag het niet om aan Castro te komen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat ketchupincidentje is wel geinig, dat daar mensen moord en brand over schreeuwen slaat nergens op, maar beluister dat radiofragmentje ff wat eerder is gepost...
Nee, waar zijn homo's en vrijheid van meningsuiting nu goed voor?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waag het niet om aan Castro te komen...
Nergens voorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, waar zijn homo's en vrijheid van meningsuiting nu goed voor?
Want dan valt 'ie om?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waag het niet om aan Castro te komen...
het kabinet valt dit jaar om ...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Want dan valt 'ie om?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Want dan valt 'ie om?
Ja, hoe krijg je anders voetvolk?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:28 schreef RichardQuest het volgende:
Is Castro tegen homo's?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:43 schreef Tuana het volgende:
Volgende week Parkpop![]()
Vette bagger is dat.quote:13.30-13.55
Instant Mix
quote:Tsjechische brouwerij beloont team met bier
De Tsjechische bierbrouwerij Bernard heeft een bijzondere premie gezet op het behalen van het Europees kampioenschap door het nationale team. Mocht Tsjechië de finale winnen dan krijgt iedere speler 160 liter bier in het komende jaar. Coach Karel Bruckner wordt extra beloond, voor de rest van zijn leven krijgt hij 60 liter bier per jaar van de brouwerij.
Tsjechen zijn de grootste bierdrinkers ter wereld met een gemiddelde jaarlijkse consumptie van 60 liter. Woordvoerder Zdenek Mikulasek denkt dat de premie het team zal aansporen. "Ze verdienen al een hoop geld met het binnenhalen van de titel, maar we denken dat het gratis bier de extra motivatie kan zijn die het team zal inspireren voor goud te gaan," aldus Mikulasek.
De brouwerij heeft het aanbod gefaxt naar het hotel waar het Tsjechische team in Portugal verblijft, maar heeft nog geen reactie ontvangen. Tsjechië neemt het op het EK vanavond op tegen het Nederlands elftal.
Zulke opmerkingen maken snel duidelijk wie Nederlander is!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik dek dat Tsjachie vanavond wint, en zelfs he EK gaat winnen.
Ik ga voor Roy Paci & Aretuska, en natuurlijk voor Outlandishquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Vette bagger is dat.
Zuco 103 is wel leuk
Jan Koller.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nedved, en die kale van Hoydonck
Ze motte kiezen, Fries of Nederlander. En anders oprottuh. Moeten ze zich maar gedragen naar onze normen en waardenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen maken snel duidelijk wie Nederlander is!
Friezen
Omdat het een moslim is zekerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ga voor Roy Paci & Aretuska, en natuurlijk voor Outlandish![]()
Let op m'n woorden. Nederland gaat Tsjechië keihard in de kont naaienquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
Ik heb al gezegd dat Tsjechië met 2-1 gaat winnen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.heersers.nl/
Cocq a l'aine, zelfs.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:10 schreef Monidique het volgende:
Al-Qaida may 'reward' American president with strike aimed at keeping him in office, senior intelligence man says
Johan, je staat zij-aan-zij met Bin Laden.
Ja, gaat echt super makkelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je het? Sweeeeeet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Mijn piemol wordt al stijf, UnderWorld.
Kokkie, bedankt.quote:'Helft Shell-top wist van overwaardering'
Een begin dit jaar vertrokken topmanager van de NAM, Hans Bouman, heeft in april in een persoonlijke email aan Shell-topman Jeroen van der Veer het advies gegeven om de helft van de 400 hoogste managers van Shell te ontslaan. Shell kwam eerder dit jaar in de problemen omdat het 23 procent van de bewezen olie- en gasreserves moest schrappen. Door dit schandaal werden al drie topmanagers weggestuurd.
Bouman werkte ongeveer dertig jaar bij Shell en was tot begin dit jaar verantwoordelijk voor het Groningse gasveld. "Jullie moeten zeer snel aankondigen dat vijftig procent van de top 400 wordt ontslagen. Zij wisten allemaal wat er aan de hand was en deden niets dan wachten totdat alles voorbij was", aldus Bouman in de email.
Cultuur
Uit onderzoek van het NRC is gebleken dat er binnen Shell sinds tien jaar een cultuur aanwezig is waarin topmanagers gedwongen worden om onhaalbare beloften te doen. Alleen door overwaardering konden de managers namelijk nog financiering voor hun projecten krijgen.
Waarschuwingen
Het NRC maakte eerder al bekend dat Shell hiervoor al in 2002 gewaarschuwd zou zijn. Nu blijkt volgens de krant dat er zelfs in 2000 al interne waarschuwingen zijn geweest. Zo heeft Roelof Platenkamp, momenteel directeur van de NAM, al in juni 2000 als voorzitter van een interne werkgroep een waarschuwing gegeven. Hij waarschuwde de directeur van de belangrijkste divisie van Shell, Exploratie en Productie (EP), voor "overschattingen van sleutelfactoren om financiering zeker te stellen". Bovendien merkte hij al op dat "projecten te optimistisch [lijken] in zowel exploratie en productie" en waarschuwde hij dat Shell daarom terecht dreigde te komen in een "cyclus van te grote beloften en tegenvallende prestaties".
Sir Philip Watts
Volgens betrokkenen zou Sir Philip Watts de stuwende kracht achter de bedrijfscultuur geweest zijn. Voordat hij in maart gedwongen opstapte, circuleerde er volgens het NRC al 'hatemail' onder de topmanagers. Hierin zou de inmiddels vertrokken topman onder andere uitgemaakt worden voor "leugenaar" en zou gezegd zijn dat Watts "mag branden in de hel".
Watts stelde in de jaren negentig het Amerikaanse energiebedrijf Enron als grote voorbeeld voor Shell. Er werd gesteld dat Enron bewees dat een omzetgroei van tien procent mogelijk was. In 2001 bleek in één van de grootste boekhoudschandalen ooit dat hier helemaal niets van waar was.
PBerends, een vriendje van Sidekick!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
Zo te zien is de slowchat nog steeds bagger. Tuana ga eens over politiek praten of flikker op.
* e-mailtje naar AIVD stuurt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
We zullen in Nederland een sterke, brede beweging op moeten bouwen die net zoals in Spanje af gaat rekenen met een premier die Bush' wereldorde ondersteunt. We roepen daarom iedereen op om mee te helpen met mobiliseren!
Ketchup pakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
* e-mailtje naar AIVD stuurt.
I'll ketchup with Verdonk later.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ketchup pakt.
flikker toch op man.. die paar honderd relschoppende mokro's aangevuld met wat geitenwollensokken en een verdwaalde SPér....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
We zullen in Nederland een sterke, brede beweging op moeten bouwen die net zoals in Spanje af gaat rekenen met een premier die Bush' wereldorde ondersteunt. We roepen daarom iedereen op om mee te helpen met mobiliseren!
Comité 26 Juni
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:37 schreef Koos Voos het volgende:
EINDHOVEN - De vermiste 7-jarige Libaan Ali is teruggevonden in Somalië. Dat heeft een woordvoerder van de politie zaterdag bekendgemaakt.
De Somalische jongen verdween dinsdagmiddag. Het kind was voor het laatst gezien op een speelterreintje, vlakbij de woning waar de jongen samen met zijn oma woont. Dat is in de Eindhovense wijk Woensel.
Hier wordt ik zoooooooo doodziek van ... laat ze gvd die politie inzet maar betalen !![]()
Ik wil ze wel enkele sterke, brede bewegingen laten ervaren.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:41 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
flikker toch op man.. die paar honderd relschoppende mokro's aangevuld met wat geitenwollensokken en een verdwaalde SPér....![]()
ga maar gebukt staan.. stuur ik wel een grote neger langsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil ze wel enkele sterke, brede bewegingen laten ervaren.
[underworld]quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
I'll ketchup with Verdonk later.
WHAHAHAHAHAHAHA!
Ik? Dora zeikt altijd voor fouten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[underworld]
Ketchup is geen werkwoord.
Wie is "ze"? Lees ik nou ergens overheen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:37 schreef Koos Voos het volgende:
EINDHOVEN - De vermiste 7-jarige Libaan Ali is teruggevonden in Somalië. Dat heeft een woordvoerder van de politie zaterdag bekendgemaakt.
De Somalische jongen verdween dinsdagmiddag. Het kind was voor het laatst gezien op een speelterreintje, vlakbij de woning waar de jongen samen met zijn oma woont. Dat is in de Eindhovense wijk Woensel.
Hier wordt ik zoooooooo doodziek van ... laat ze gvd die politie inzet maar betalen !![]()
Ik heb ze wel....maar heb je niet meer last van het feit dat je documenten kwijt bent?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:35 schreef Ype het volgende:
Verdomme, mijn pc is weer gecrasht. En ik ben nu alles kwijt. Wie wil mij al die smileys sturen?
Heb jij die dan? NEEN! Dus kan ik vragen of je me die even op kunt sturen? NEEN!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb ze wel....maar heb je niet meer last van het feit dat je documenten kwijt bent?
Dat had ik gelukkig. De meest noodzakelijke dingen heb ik THANK GOD op een andere schijf staan.quote:Laat iemand je systeem partitioneren, dan heb je daar minder snel last van
http://www.nytimes.com/20(...)usiness/19trade.htmlquote:W.T.O. Rules Against U.S. Cotton Subsidies
By TODD BENSON
Published: June 19, 2004
SĂO PAULO, Brazil, June 18 - In a landmark decision, the World Trade Organization ruled against American cotton subsidies in a case brought by Brazil, officials from the two countries said on Friday.
The decision could eventually lead the United States to reduce subsidies for its entire farm sector and encourage other countries to challenge such aid in wealthy nations, analysts said.
The W.T.O. report, which was not made public, upheld a preliminary ruling in April that supported Brazil's claim that the more than $3 billion in subsidies the United States pays its cotton farmers distorts global prices and violates international trade rules.
"We are very satisfied with the panel's decision," Roberto Azevedo, who heads the trade disputes department at Brazil's foreign ministry, said in a phone interview from Brasília. "Once this is all over with, we expect the United States to comply with the ruling."
In Washington, Bush administration officials criticized the decision, arguing that the best way to address distortions in world agriculture trade was through negotiations, not litigation. The officials also said the United States would appeal, a process that could drag on for months, and possibly more than a year.
"We believe U.S. farm programs were designed to be, and are, fully consistent with our W.T.O. obligations," Richard Mills, a spokesman for the United States trade representative, Robert B. Zoellick, said in a telephone interview.
"We will defend U.S. agricultural interests in every form we need to, and we have no intention of unilaterally disarming," he added, referring to the $19 billion in annual subsidies paid out to American farmers.
The W.T.O. ruling is not expected to be made public until late August. An arbitration panel will then decide what damages are due and to what extent Brazil can retaliate if the United States does not comply with the ruling. In another recent case involving steel, President Bush chose to lift subsidies rather than face penalties.
In its complaint, Brazil, the world's fifth-largest cotton producer, used data from the United States Department of Agriculture to argue that the subsidies led to increased American cotton output, robbing Brazil of potential export markets and undermining the livelihoods of its farmers.
If Washington scrapped the subsidies, Brazil estimated, American cotton exports would fall 41 percent and production would drop 29 percent. That, in turn, would lead to a 12.6 percent increase in world cotton prices, helping struggling cotton farmers from Brazil to West Africa.
Brazil also claimed that the United States was providing illegal export subsidies to American agribusiness companies, who were given $1.7 billion to buy American cotton from 1999 to 2001, the period covered in the W.T.O. challenge. The combined aid has helped make the United States the world's top cotton exporter, with more than 40 percent of the world market.
As the first successful challenge of a wealthy nation's agricultural subsidies, the cotton case could help energize global trade talks, which have been stalled for more than a year over agriculture.
The decision also sets a precedent that could encourage more W.T.O. complaints from other developing countries that feel unfairly punished by the $300 billion in annual farm subsidies and supports paid to farmers in the world's richest nations.
"This has a value as a precedent that goes very far and broad," said Gary Hufbauer, a trade specialist at the Institute for International Economics in Washington. "It opens the doors for countries who are affected by agricultural subsidies to challenge a lot of other subsidies: sugar, corn, almost any product."
Brazil was joined in the case by Argentina, Australia, Benin, Canada, Chad, China, the European Community, India, New Zealand, Pakistan, Paraguay, Taiwan and Venezuela, all of which were third parties.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Heb jij die dan? NEEN! Dus kan ik vragen of je me die even op kunt sturen? NEEN!
quote:Dat had ik gelukkig. De meest noodzakelijke dingen heb ik THANK GOD op een andere schijf staan.
Nee, meer omdat ik Aisha een mooie naam vind... Ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat het een moslim is zekerRacist.
In dat geval had je de vraag waar je dit:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
:') Ik ben je al maanden aan het hacken en je schijf elke week aan het ghosten, Ypje. Ik heb alles.
Als antwoord gaf op mijn antwoord op die vraag ook niet hoeven stellen of wel?quote:[..]
1: Bagger... Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
Zo te zien is de slowchat nog steeds bagger. Tuana ga eens over politiek praten of flikker op.
Peetje is een beetje jaloers joh.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
1: Bagger... Hoor wie het zegt![]()
2: Wie ben jij om mij te commanderen?![]()
Ypje, wil je je smileytjes nog of niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:55 schreef Ype het volgende:
[..]
In dat geval had je de vraag waar je dit:
[..]
Als antwoord gaf op mijn antwoord op die vraag ook niet hoeven stellen of wel?
Ik vind het een kutnaam.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, meer omdat ik Aisha een mooie naam vind... Ik weet niet waarom![]()
Ik lees geen teksten van zwakzinnige zwevende TRU'ers.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom Fortuyn dood moest
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
1: Bagger... Hoor wie het zegt![]()
2: Wie ben jij om mij te commanderen?![]()
Idd, nog nooit van de term "opmaak" gehoord.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.reboot.nl/![]()
![]()
Wat een krotsite.
Nee dank je, ik ben inmiddels weer volledig voorzien.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ypje, wil je je smileytjes nog of niet?
Volgens mij hebben ze nog nooit van HTML gehoord zelfs....het is in FP gemaaktquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Idd, nog nooit van de term "opmaak" gehoord.
Don't mess with the name Aishaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind het een kutnaam.
Yo, all ma sistahs out there
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog nooit van HTML gehoord zelfs....het is in FP gemaakt
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Don't mess with the name Aisha![]()
Isn't she lovely
Life and love are the same
Life is Aisha
The meaning of her name
![]()
Zelfs buiten voetbal om kunnen ze zich niet gedragen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:26 schreef Koos Voos het volgende:
voor alle relnichten hier :
knokken in Big Brother UK> http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004240000-2004281245,00.html
't Zijn ook al-tijd de buitenlanders hčquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:26 schreef Koos Voos het volgende:
voor alle relnichten hier :
knokken in Big Brother UK> http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004240000-2004281245,00.html
Ik zeg: "Alle Engelanders het lant uit! Het enigste wat ze doen is bier drinkuh en relluh!".quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Zijn ook al-tijd de buitenlanders hč
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:32 schreef RichardQuest het volgende:
Alleen de rotte appels...
Afgelopen donderdagavond heel veel "hang-Britten" in Leiden gezien.... In elke straat had je weer een groepje Britten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:31 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zeg: "Alle Engelanders het lant uit! Het enigste wat ze doen is bier drinkuh en relluh!".
Wat meer nuance graag. Of heeft Bush ook zes miljoen mensen in gaskamers geduwd?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:37 schreef Monidique het volgende:
Bush=Hitler
Punt
Daar ben ik het wel mee eens. Een langere lesplicht zou ook kunnen helpen. En .... tandartsen!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:43 schreef Tuana het volgende:
Die Engelsen hebben gewoon weer een Iron Lady, iemand als Margaret Thatcher nodig...
Zionist.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat meer nuance graag. Of heeft Bush ook zes miljoen mensen in gaskamers geduwd?
Dus jij vind Saddam Hoessein een fatsoenlijk leider voor z'n land? Laten zitten die massamoordenaar?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zo is het. Met z'n Nieuwe Wereld Orde
Pardon? Wat heb ik met Israel te maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zionist.
Bush = Hitler. Zionist.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus jij vind Saddam Hoessein een fatsoenlijk leider voor z'n land? Laten zitten die massamoordenaar?
We kunnen dan ook beredenen dat ze Hitler beter hadden kunnen laten zitten.
Ik kan ook zo'n dooddoener verzinnen:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bush = Hitler. Zionist.
Zie, het woord alleen al bevredigt hem.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Okay
Arafat=quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n dooddoener verzinnen:
Arafat=kindermoordenaar. Extremist.
Zou je in het vervolg je betoog wat beter kunnen onderbouwen?
Zeg, heb je de OP wel gelezen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n dooddoener verzinnen:
Arafat=kindermoordenaar. Extremist.
Zou je in het vervolg je betoog wat beter kunnen onderbouwen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:59 schreef Mohammed. het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs Allah-adepten.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot het samenzweren tegen de ischlam
Hhhhooooohhhhhhhaaaaaaahhhhh *tuana* hhuuhhhhhhquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie, het woord alleen al bevredigt hem.
Ja hallo, we wilden hier een ontspannen sfeer behouden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ype!
In het algemeen? Of moet ik die stuk voor stuk uitleggen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
Johan, wat beteken al jouw titels nou eigenlijk?
Ze zijn altijd zo onbegrijpelijk. Waar haal je ze vandaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In het algemeen? Of moet ik die stuk voor stuk uitleggen?
Ik vind het persoonlijk niet ontspannen als Amerikaanse presidenten die geen genocide plegen met Hitler vergeleken worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Zeg, heb je de OP wel gelezen?
[..]
Maar je kunt best vergelijkingen trekken. Ze hebben allebei gebruik gemaakt van ontevredenheid om de wapenindustrie te verveelvoudigen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet ontspannen als Amerikaanse presidenten die geen genocide plegen met Hitler vergeleken worden.
Welke ontevredenheid? Kom maar op met je complottheorieenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar je kunt best vergelijkingen trekken. Ze hebben allebei gebruik gemaakt van ontevredenheid om de wapenindustrie te verveelvoudigen. :')
Ontevredenheid over moslims.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke ontevredenheid? Kom maar op met je complottheorieen![]()
Wat hadden Amerikanen nou met moslims te maken voor 9-11?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Ontevredenheid over moslims.
Euhm, ze sponsorden ze.....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat hadden Amerikanen nou met moslims te maken voor 9-11?
Ja bepaalde groepen in de jaren tachtig. Maar Amerika werd toch echt aangevallen en maakte zich daarvoor echt niet druk over moslims . Waar haal je dit vandaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Euhm, ze sponsorden ze.....
Nee, ze moesten natuurlijk wel een excuus hebben voor de grootste industrie van het land.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja bepaalde groepen in de jaren tachtig. Maar Amerika werd toch echt aangevallen en maakte zich daarvoor echt niet druk over moslims.
Uit de realiteit.quote:Waar haal je dit vandaan?
Daar gaan we weer. Complottheorieen. Heb je niks beters?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, ze moesten natuurlijk wel een excuus hebben voor de grootste industrie van het land.
[..]
Uit de realiteit.
Psalm 23. Maar expressief op zich.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
Bijvoorbeeld de huidige, wat moet ik daar nou mee?
Complottheorieën?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Complottheorieen. Heb je niks beters?
Om een oude rekening te vereffenen en om een machtsbasis in het midden-oosten op te bouwen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
PJORourke, waarom geloof jij dat er een oorlog is gevoerd? Om welke redenen?
Het is al te laat om Noord-Korea aan te vallen. Ze hebben al hun mortierkracht (en dat schijnt verdomde veel te zijn) op Seoul gericht. Een aanval en pats: weg 8 miljoen mensen. Dat is dus geen reele optie, we zullen het met tergend trage en waarschijnlijk zinloze gesprekken moeten doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Complottheorieën?
Als je serieus gelooft dat de VS die oorlog tegen Irak heeft gevoerd uit humanitaire overwegingen, terwijl je kennis hebt van het bestaan van Noord-Korea, die de wereld regelrecht bedreigt (wat Irak niet eens deed) en druk bezig is met de opbouw van nucleaire wapens (wat Irak niet eens deed) en het volk op een wanstaltige manier behandelt, dan zou ik me toch even achter de oren krabben.
Dat idee hield ze in Irak anders niet tegen. Er zit geen olie in de grond, er is geen behoefte aan een machtsbasis daar en ze hebben hun vernieuwde militaire krachten al kunnen uitoefenen op Irak.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is al te laat om Noord-Korea aan te vallen. Ze hebben al hun mortierkracht (en dat schijnt verdomde veel te zijn) op Seoul gericht. Een aanval en pats: weg 8 miljoen mensen. Dat is dus geen reele optie, we zullen het met tergend trage en waarschijnlijk zinloze gesprekken moeten doen.
Beide groepen vergeten alles toch uiteindelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:12 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Mensen die tweetalig zijn zouden minder snel dement worden. Dat is de conclusie van een onderzoek dat is gedaan door medewerkers van de York University in Canada. Zij voerden tests uit onder een groep vrijwilligers in de leeftijd van 30 tot 88 jaar. De ene helft van de deelnemers bestond uit Canadezen die alleen Engels spraken en de andere helft uit Indiërs die zowel vloeiend Engels als Tamil spraken. Uit het onderzoek kwam naar voren dat de tweetalige participanten aanzienlijk sneller reageerden op de testvragen dan de anderen. Ook bleken zij op hogere leeftijd minder last te hebben van vergeetachtigheid.
In hoeverre is zo'n test betrouwbaar? Ze hebben een groep (hoe groot?) vrijwilligers gestest, die uit Canadezen en Indiers bestond. Wie zegt dat de groep representatief is? En wie zegt dat er daadwerkelijk een correlatie tussen deze twee zaken is? Misschien is het wel gewoon toevallig, of ligt het aan iets heel anders dan tweetalig zijn. De uitkomsten van zo'n test kan je makkelijk manipuleren...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:12 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Mensen die tweetalig zijn zouden minder snel dement worden. Dat is de conclusie van een onderzoek dat is gedaan door medewerkers van de York University in Canada. Zij voerden tests uit onder een groep vrijwilligers in de leeftijd van 30 tot 88 jaar. De ene helft van de deelnemers bestond uit Canadezen die alleen Engels spraken en de andere helft uit Indiërs die zowel vloeiend Engels als Tamil spraken. Uit het onderzoek kwam naar voren dat de tweetalige participanten aanzienlijk sneller reageerden op de testvragen dan de anderen. Ook bleken zij op hogere leeftijd minder last te hebben van vergeetachtigheid.
Sorry hoor, maar er stonden geen iraakse mortieren gericht op een wereldstad. Iraq ligt ook niet in de achtertuin van China, waarmee de VS geen ruzie mee kunnen maken (handelstekort). En idd het risico voor Amerika is beperkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat idee hield ze in Irak anders niet tegen. Er zit geen olie in de grond, er is geen behoefte aan een machtsbasis daar en ze hebben hun vernieuwde militaire krachten al kunnen uitoefenen op Irak.
Het eerste wat ze zouden kunnen doen is een plotselinge nachtelijke aanval op de strategische stellingen aldaar. Dat lukte ze in Irak ook. Althans, wat heet strategisch? Het is van geen belang voor de VS. Je hoort er vrijwel nooit wat over in de media. Ik trek mijn conclusies hierover daarom ook lekker makkelijk.
Dat er mortieren gericht staan is met een gerichte actie van het gigantische militaire apparaat van de VS toch zo verholpen? Of is het nu ineens niet toereikend? Wat boeit de VS China nou. Vrijwel de hele wereld was tegen de Irak-oorlog onder de omstandigheden toendertijd en daar hadden ze ook geen boodschap aan, China incluis. En wat je zegt is nog eens krom, aangezien de VS de oorlog juist begon omdat Irak een grote bedreiging was voor de vrede in de regio (Israël) en zelfs de wereld (de VS). Dat was naar eigen aannames. Zuid-Korea bedreigt de wereld direct.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er stonden geen iraakse mortieren gericht op een wereldstad. Iraq ligt ook niet in de achtertuin van China, waarmee de VS geen ruzie mee kunnen maken (handelstekort). En idd het risico voor Amerika is beperkt.
Dat klinkt als erg cool zeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:46 schreef Koos Voos het volgende:
Ongeveer tweehonderd mensen reageerden op een oproep op het internet om mee te doen aan een flashmob in het centrum van Amsterdam zaterdagmiddag.
Alle deelnemers moesten ergens in het centrum verzamelen met een gekleurde plastic tas. Eenmaal daar werd de menigte naar de Nieuwmarkt gedirigeerd. Daar bleek dat er gevoetbald ging worden.
De plastic tassen fungeerden als hesjes en er werd spontaan een balletje getrapt. Na exact zes minuten was alles weer afgelopen en ging iedereen net zo plotseling weg als het begonnen was.
Jezus, ik dat flashmobben hardstikke dood was...![]()
Het klinkt iig cooler dan Ype.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat klinkt als erg cool zeg.
Zou POL blij zijn met die bezoekjes van Doraatje?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zouden de inwoners van Halsteren blij geweest zijn met die bezoekje van Meki?
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het klinkt iig cooler dan Ype.
Aanslag op mijn koffiepot.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En de paus ook.
Als vrouwen je complimentjes geven, moet je je pas echt zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Vrouwen zeggen dan altijd dat ze Ype een hartstikke leuke naam vinden.
Uiteraard. Een verpauperd boerendorpje is toch ook blij als het een bezoek krijgt vd Prins?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zou POL blij zijn met die bezoekjes van Doraatje?
Ziehier het antwoord op je vraag over Halsterenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Uiteraard. Een verpauperd boerendorpje is toch ook blij als het een bezoek krijgt vd Prins?
Meki is een moslim, geen prins.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ziehier het antwoord op je vraag over Halsteren
Ach, ze zien me tenminste nooit 'als een broer' gelukkig.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als vrouwen je complimentjes geven, moet je je pas echt zorgen gaan maken.
Jij bent een homo, geen prins.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Meki is een moslim, geen prins.
Er stond eerst 'aap' ipv 'moslim', maar dat heb ik veranderd omdat ik geen zin heb in gezeur van ds. Sidekick (POL-Sneek).quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent een homo, geen prins.
Je wordt de laatste tijd steeds extremistische in je anti-moslim beleid Dora.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Er stond eerst 'aap' ipv 'moslim', maar dat heb ik veranderd omdat ik geen zin heb in gezeur van ds. Sidekick (POL-Sneek).
Inderdaad, hij is de fundamentalistische extremist, niet Meki.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Je wordt de laatste tijd steeds extremistische in je anti-moslim beleid Dora.
Hou daar eens mee op ofzo.
Sukkel.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdad, hij is de fundamentalistische extremist, niet Meki.
Nee. Moeten die moslims mij maar niet zo irriteren met hun domme geblaat.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Je wordt de laatste tijd steeds extremistische in je anti-moslim beleid Dora.
Hou daar eens mee op ofzo.
Meki.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee. Moeten die moslims mij maar niet zo irriteren met hun domme geblaat.
Hij kan tenminste fatsoenlijk zijn mening verkondigen, jij niet. Elke keer als hij wat zegt, wat dan ook, scheld je hem de huid vol. Erg zielig. Als je niet fatsoenlijk kunt discussiëren, begin dan niet met discussiëren en ga naar een ander subforum.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sukkel.
Meki
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
Meki is een grote mongool met internet.aansluiting . het feit dat er op Fok fans van hem rondlopen zegt mij wel iets... over die fokkers..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Meki.
Hij geeft zijn mening en jij kaffert hem echt overal helemaal uit.
Ik zie vaak genoeg extremistische meningen van jouw kant en dat vanuit een volledige anoniemiteit alwaar jij Meki volgt op zijn homepage en weet ik veel wat.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Meki.
Hij geeft zijn mening
quote:en jij kaffert hem echt overal helemaal uit.
Ik heb Meki, na een bedreiging van zijn kant, al een keer aangeboden hem mijn adres te geven zodat hij met 10 broers en 30 neven eens langs kon komen, maar daar ging hij niet op in. Islam, religion of the Bravequote:Ik zie vaak genoeg extremistische meningen van jouw kant en dat vanuit een volledige anoniemiteit alwaar jij Meki volgt op zijn homepage en weet ik veel wat.
Dus jij vindt het normaal om bij een discussie mensen voor elk beest uit te maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee. Moeten die moslims mij maar niet zo irriteren met hun domme geblaat.
fatsoenlijk discussiëren .....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij kan tenminste fatsoenlijk zijn mening verkondigen, jij niet. Elke keer als hij wat zegt, wat dan ook, scheld je hem de huid vol. Erg zielig. Als je niet fatsoenlijk kunt discussiëren, begin dan niet met discussiëren en ga naar een ander subforum.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:51 schreef pberends het volgende:
Weisglas die banned Jan M. toch ook niet? Precies.
Dat jij zijn meningen verwerpelijk vindt maakt hem geen mongool, maar als jij hem daarvan beschuldigd maakt dat het jou wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:22 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Meki is een grote mongool met internet.aansluiting . het feit dat er op Fok fans van hem rondlopen zegt mij wel iets... over die fokkers..![]()
Definieer 'fatsoenlijk je mening verkondigen'.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij kan tenminste fatsoenlijk zijn mening verkondigen, jij niet.
Oooh, ik noem hem de hele tijd ezel?quote:Elke keer als hij wat zegt, wat dan ook, scheld je hem de huid vol.
Hij iig wel. "Ezel".quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal om bij een discussie mensen voor elk beest uit te maken?
ach, ik heb over jou gedrag hier ook wel mijn bedenkingen.. kloontjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat jij zijn meningen verwerpelijk vindt maakt hem geen mongool, maar jou.
Geef dan je mening, ipv. telkens hem en de hele islam totaal belachelijk te maken. Waarbij Meki niet de enige moslim is waar je dat bij doet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Die arme jongen geeft slechts zijn mening. "Ik hoop dat het Westen getroffen wordt door een 2de 9/11, leiders vd Hamas zijn onschuldig, homo's zijn geen mensen", etc. Als dit allemaal van jou mag, waarom mag ik dan niet mijn mening geven over dat toonbeeld van intelligentie?
Bij elke reactie van Meki.quote:[..].
Waar dan?
Na wat voor situatie kwam die bedreiging?quote:[..]
Ik heb Meki, na een bedreiging van zijn kant, al een keer aangeboden hem mijn adres te geven zodat hij met 10 broers en 30 neven eens langs kon komen, maar daar ging hij niet op in. Islam, religion of the Brave.
Idd. Je mag Meki geen mongool noemen, want dan ben je zelf een mongoolquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:26 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ach, ik heb over jou gedrag hier ook wel mijn bedenkingen..
Nadat jij hem al een paar keer zat uit te schelden en zijn geloof simplistisch keihard de grond instampt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hij iig wel. "Ezel".
Ga je nou ontkennen dat je hem voor beesten uitmaakt? Ben je dement of zo? Net zei je nog dat je "aap" zei tegen hem. Varken, aap, geitenneuker, ik heb het allemaal voorbij zien komen in je "inhoudelijke" posts.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Definieer 'fatsoenlijk je mening verkondigen'.
[..]
Oooh, ik noem hem de hele tijd ezel?
Bij Mutant01 doe ik dat nooit. Waarom niet? Omdat hij gematigd is en normale meningen heeft, in tegenstelling tot Meki en onschuldig.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Geef dan je mening, ipv. telkens hem en de hele islam totaal belachelijk te maken. Waarbij Meki niet de enige moslim is waar je dat bij doet.
Dat is geen voorbeeld.quote:Bij elke reactie van Meki.
Geen idee, naar aanleiding van een stukje over de islam op mijn site.quote:Na wat voor situatie kwam die bedreiging?
Ik zie RQ niet een bepaalde user telkens uitschelden bij elke reactie.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:26 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ach, ik heb over jou gedrag hier ook wel mijn bedenkingen.. kloontje![]()
Nee, ik ben geen kloon, en ik scheld andere mensen niet uit voor van alles en nog wat tijdens een discussie.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:26 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ach, ik heb over jou gedrag hier ook wel mijn bedenkingen.. kloontje![]()
Ooooh, op die fiets. Hij mag mij wel voor ezel uitmaken, maar als ik hetzelfde doe, mag het opeens weer nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Nadat jij hem al een paar keer zat uit te schelden en zijn geloof simplistisch keihard de grond instampt.
Ik heb je het bij Mutant ook zien doen. En bij Kirmizi ook vaak, terwijl die ook normale reacties plaatst. Maar daar ben je het natuurlijk niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bij Mutant01 doe ik dat nooit. Waarom niet? Omdat hij gematigd is en normale meningen heeft, in tegenstelling tot Meki en onschuldig.
Nee, ik zal je wijzen op het vorige topic uit de SC-reeks.quote:[..]
Dat is geen voorbeeld.
Achja. Leuk stukje ongetwijfeld. Jij lokt die woede gewoon zelf uit.quote:[..]
Geen idee, naar aanleiding van een stukje over de islam op mijn site.
Nee, dat ontken ik niet. Wel vind ik het opvallend dat je mij er wel op aanspreekt en dat "mens" niet. Typerend weer.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat je hem voor beesten uitmaakt? Ben je dement of zo? Net zei je nog dat je "aap" zei tegen hem. Varken, aap, geitenneuker, ik heb het allemaal voorbij zien komen in je "inhoudelijke" posts.
Oooh, door bijvoorbeeld "ezelezelezelezelezel" te zeggen als iemand "Mekimekimekimekimeki" zegt?quote:Fatsoenlijk je mening verkondigen is een discussie niet ingaan door meteen een ander uit te schelden.
Je hebt gelijk. BIjvoorbeeld bij de onthoofding van Nick Berg: 'moet de topictitel niet zijn: "vrijheidsstrijders onthoofden bezetter"'?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb je het bij Mutant ook zien doen. En bij Kirmizi ook vaak, terwijl die ook normale reacties plaatst.
Jij ook bij mij. Rechtvaardigt dat het als ik jou morgen op je bek kom slaan? Nee, natuurlijk niet.quote:Achja. Leuk stukje ongetwijfeld. Jij lokt die woede gewoon zelf uit.
Nu noem je ook de meest irritante zuigende Fokkers op die er te vinden zijn.. op SCH na dan..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb je het bij Mutant ook zien doen. En bij Kirmizi ook vaak, terwijl die ook normale reacties plaatst. Maar daar ben je het natuurlijk niet mee eens.
[..]
Nee, ik zal je wijzen op het vorige topic uit de SC-reeks.
[..]
Achja. Leuk stukje ongetwijfeld. Jij lokt die woede gewoon zelf uit.
Ik ben boodschappen doen.
En ik dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:34 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Nu noem je ook de meest irritante zuigende Fokkers op die er te vinden zijn.. op SCH na dan..![]()
Het zou mij in ieder geval een goed gevoel geven..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. BIjvoorbeeld bij de onthoofding van Nick Berg: 'moet de topictitel niet zijn: "vrijheidsstrijders onthoofden bezetter"'?.
[..]
Jij ook bij mij. Rechtvaardigt dat het als ik jou morgen op je bek kom slaan? Nee, natuurlijk niet.
zuig jij ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En ik dan?.
Gelukkig waart hier een kloon rond die verdacht veel lijkt op de retoriek van X.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Ik mis Raymond toch wel.
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
zuig jij ?
Die is echt geniaal. Vooral die usericon, jammer dat die is verwijderd door de corrupte crew.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gelukkig waart hier een kloon rond die verdacht veel lijkt op de retoriek van X.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:40 schreef RichardQuest het volgende:
[Deel 342] Groot-Israel, Groot-Armenie, Groot-Balkenende
[POL-SC 340] Naar de hel
Ik heb me maar tot 2 SC's beperkt...
Achter de pcquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:30 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ben ff aan het indrinken ...![]()
Snap dat dan. Meki == Allahquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Sinds wanneer vallen opmerkingen over Allah daar ook onder?
Meki voelt zich verwant met Allah, als ik jouw vriend uitscheld voor pedo voel jij je toch ook beledigd met plagiaat?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Sinds wanneer vallen opmerkingen over Allah daar ook onder?
Dude, typ je nou in computertaal?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Snap dat dan. Meki == Allah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |