abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:55:26 #51
909 Num
Núm dus!
pi_19393256
Mijjn complimenten voor de posts tot nu toe.

Eerst even een opmerking voor de genen die voorstander zijn van een 'masterplan'. Stel dat jullie gelijk hebben met die complotten en stel dat jullie succes hebben met een actie er tegen. Zou dat dan niet deel zijn van het grote complot en zou dat dan niet uiteindelijk de bedoeling kunnen zijn. Chaos brengen door het volk te laten denken dat een bepaalde groep verkeerd bezig is zodat een derde groep uiteindelijk de boel over kan nemen.

Als de complotten al bestaan (wat voor mij absoluut geen uitgemaakte zaak is) dan kan je er pas iets aan doen als je de uiteindelijke doelstellingen weet. En die weet je niet. Zelfs als je ze hebt weet je niet of het wel de uiteindelijke doelstellingen zijn en acties die je voert kunnen daardoor contra productief zijn.
En stel dat die uiteindelijke doelstellingen van de illuminatie nou eens helemaal niet zo negatief zijn? Stel dat ze eigenlijk het beste met de mensheid voor hebben (laten we even ruimdenkend zijn). Moeten we er dan wel op tegen zijn?

Volgens mij kan je dus echt pas wat doen als je uiteindelijke doelstellingen weet. Dan kan je gerichte acties doen. Als het doen van acties er op is gericht om achter de uiteindelijke doelstellingen te komen dan ben je uiteraard wel redelijk bezig. Maar zie de waarschuwingen van enkele post hiervoor over hoe theorieen vaker zijn misbruikt.
pi_19396300
HeEt enige wat we kunnen doen is een statement maken op momenten dat we ons geconfronteerd zien tussen de keuze die we zouden moeten maken voor onszelf (natuur) of het grote geld (het bedrijfsbelang). Zolang we dit soort dingen niet doen (collectief voor onszelf, onze natuur kiezen) zal ook niet duidelijk worden dat we misbruikt worden
pi_19398019
quote:
En stel dat die uiteindelijke doelstellingen van de illuminatie nou eens helemaal niet zo negatief zijn? Stel dat ze eigenlijk het beste met de mensheid voor hebben (laten we even ruimdenkend zijn). Moeten we er dan wel op tegen zijn?
Het beste met de mensen voorhebben en:

* Een aids-virus creeeren
* Irak radioactief besmetten met depleted uranium
* Medicijnen op de markt brengen die een zelfmoorddrang veroorzaken.
* De voedselketen vergiftigen met zaken als aspartaam en sodium fluoride.
* Kinderen ontvoeren en martelen.

etc etc etc

Nah.....nee

[ Bericht 23% gewijzigd door ramzes op 25-05-2004 18:30:10 ]
  dinsdag 25 mei 2004 @ 18:19:50 #54
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19398931
quote:
Als de complotten al bestaan (wat voor mij absoluut geen uitgemaakte zaak is) dan kan je er pas iets aan doen als je de uiteindelijke doelstellingen weet. En die weet je niet.
Als we buitenaards leven en andere dimensies even buiten spel laten:

Globalisatie. De wereld moet 1 groot land worden. Het centraliseren van macht is daarvoor noodzakelijk. Een centrale wetgeving en in de toekomst een centrale Europese Regering en leger. Van Turkije tot Engeland en van Spanje tot Zweden, echt veel verder lijkt de EU voorlopig niet uit te kunnen breiden.

Organisaties als het IMF / WTO / Wereldbank / Verenigde Naties / NAVO zijn hiervoor een andere sleutel. Organisaties waar topmannen agenda's kunnen geven aan mensen die uitgenodigd worden zijn de Council On Foreign Relations, the Trilateral Commission en Bilderberg. Wat er op deze ontmoetingen wordt besproken? We hebben een idee maar er wordt nooit 1 woord over gezegd. Het verschijnt zelfs niet in de kranten. Die mogen zich alleen focussen op de G8.

Dit is het standaard stuk. Men kan genoeg bewijzen hiervoor vinden met wat rondspeuren.

Dit klinkt allemaal leuk. Ik vind de euro bv heerlijk. Maar als men goed kijkt naar de werkwijze van deze organisaties dan wordt het al snel duidelijk dat we hier te maken met een cartel dat compleet zonder geweten opereert. Ik wou dat ik hier een kortebeschrijving kan geven maar het is gewoon zo waanzinnig complex. Iemand zal echt alle voorgaande links zelf af moeten lopen.

En het is juist dit totaal gebrek aan geweten (Ik praat over pure moedwillige massaziekte en massamoord) dat zo ongelofelijk is.

lalala.....Middenklasse moet weg. Er moet uiteindelijk een werkklasse en een elite komen.....ff afraffelen...kom net een grandioos voorbeeld van freemasonry symbolisme tegen in de krant.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:12:58 #55
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_19400428
aanvullend op alle overige schitterende reacties:

het is erg belangrijk indeed om je voorkennis op alle zaken (wetenschap, politiek, spiritueel) te hebben, anders mis je de inzichten waar wij van uitgaan. Want de rode draad zien we wel degelijk door bovengenoemde onderwerpen lopen en niet alleen op basis van het intellectueel, waar zovelen enkel en alleen op vertrouwen(ook ik vaak), maar ook op basis van je gevoel, je spiritualiteit : Je leeft immers, je wordt hoog opgeleid om vervolgens bij je entree in het bedrijfsleven de boeken te lezen die gaan over de '48 wetten van de macht' , 'hoe word ik een rat?' nr 50 manipulator rules. Allemaal boeken die te koop worden aangeboden op carrieresites. Je ziet de wereld om je heen wat er gebeurt, de oceaanen zijn bijna DOOD (geloof je het niet, begin bij het internet), kun je het je voorstellen, geen walvissen (jacht is weer goedgekeurd) meer, dolfijnen, geen koraal etc. De westerse wereld begint steeds meer aan zijn eigen hachje te denken, nu in een tijd dat het steeds slechter en slechter gaat met de overige 3/4 van wereldbevolking(allemaal ontwikkelingslanden) .

Genvoedsel dat, volgens een artikel in de Juni uitgave van Quest, zeer binnenkort voor ons niet eens een keuze zal zijn. Hoewel fabrikanten verplicht zijn te vermelden dat genetisch gemanipuleerd voedsel in het product is verwerkt : staat er niets vermeld op producten als : een pizza waarin ketchup van gentomaten is verwerkt of biefstuk&melk verkregen van koeien die enkel genetisch gemodifceerd voedsel eten.

subtiel of een open voorstel?

Met deze achtergrond in je broekzak zie je zeker die paranoia rode lijn, omdat je immers door het leven wel hebt geleerd, dat de mens veel doet voor geld en nog meer voor macht, dat ze alle middelen hiertoe hebben omdat zowel subtiel als openlijk te doen 10 % hebben ze je immers zelf geleerd ofdan wel zie je het duidelijk om je heen :

1 de implantaten, Baja beachtclub Rotterdam is eral mee begonnen

2 het biometrisch paspoort

3 de euro, de globalisering altogether

4 de rare politieke leugens die nu naar boven komen

5 de moslims, de palastijnen waartegen wel degelijk oproer wordt gekweekt

enzo kunnen we natuurlijk nog wel ff door gaan, maar dit hoeven we elkaar natuurlijk allang niet meer te vertellen. En als je je gezonde getrainde verstand er goed bij gebruikt mag ik wel degelijk hopen dat je de verschillen kunt zien in wat er nu werkelijk op aarde aan de hand is.

Velen van ons hebben zich die vraag werkelijk gesteld: en hoe zit het nou allemaal werkelijk? ben ik nou zo gek? of moet ik er gewoon ff een paar boeken bij pakken om m'n mening, gevoel wat beter te kunnen sturen?

en als ons dat nadat we die vraag na maanden lezen, laten bezinken, reflecteren enz enz. op een ons voor ons eerlijke manier tot dit punt komen.....

dan vraag je je toch af....
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:27:53 #57
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_19400857
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef Num het volgende:

Eerst even een opmerking voor de genen die voorstander zijn van een 'masterplan'. Stel dat jullie gelijk hebben met die complotten en stel dat jullie succes hebben met een actie er tegen. Zou dat dan niet deel zijn van het grote complot en zou dat dan niet uiteindelijk de bedoeling kunnen zijn. Chaos brengen door het volk te laten denken dat een bepaalde groep verkeerd bezig is zodat een derde groep uiteindelijk de boel over kan nemen.

Als de complotten al bestaan (wat voor mij absoluut geen uitgemaakte zaak is) dan kan je er pas iets aan doen als je de uiteindelijke doelstellingen weet. En die weet je niet. Zelfs als je ze hebt weet je niet of het wel de uiteindelijke doelstellingen zijn en acties die je voert kunnen daardoor contra productief zijn.

Volgens mij kan je dus echt pas wat doen als je uiteindelijke doelstellingen weet. Dan kan je gerichte acties doen. Als het doen van acties er op is gericht om achter de uiteindelijke doelstellingen te komen dan ben je uiteraard wel redelijk bezig. Maar zie de waarschuwingen van enkele post hiervoor over hoe theorieen vaker zijn misbruikt.
maar die uiteindelijke doelstellingen zijn toch ook grotendeels bekend. Dat is waar juist verder terug in de posts en in de beginpost met genoeg url's aan gerefereerd wordt. Als je daarvan allemaal al weet, weet je ook dat het niet wijs is een actie tegen de illuminati te starten. We moeten juist werken aan onszelf, spiritueler worden opdat we wijzer & sterker worden en alekaar aansteken < zou ik dus het liefst zeggen. Maar als ik dan de rest van je post lees, vraag ik me af of je niet eerst met wat serieuze politieke geschiedenis boeken moet beginnen. maar goed, jij zelf alleen weet waar je kennis en gevoel allemaal uit bestaat

------

ik pleit dus voor meer awareness en vooral ook aan je zelf werken spiritueel (ben zelf ook een beginnelingtje, dus dit pleit ook zeker voor mij), want volgens mij geeft het spirituele gedeeltje je juist zeer veel inzichten en daarmee ook een meer en verfijnder zicht op de mogelijkheden om er een positieve draai aan te geven. Met het intellectule alleen gaat dit zeker niet lukken. Zoals ook in een ander TRUTH topic wordt vermeld spirituele groepsformatie is erg belangrijk en erg powerfull < laat je fantasie daar eens over heen gaan. werkelijk alles in mogelijk. herinner je, je het jongetje nog in de MATRIX die zijn lepel om kon buigen?

dinsdag 25 mei 2004 @ 21:43:22 #58
Nothing as it seems
pi_19404972
quote:
de moslims, de palastijnen waartegen wel degelijk oproer wordt gekweekt
Ik zag net een foto van Ocelan (PKK leider) in Rotterdams Dagblad met een nogal interessant symbol (2 zelfs) naast hem. Ik ging naar de officiële PKK site en viel letterlijk van me stoel. Ik heb nog nergens zoveel illuminati symbolisme bij elkaar gezien. Zal wel een apart draadje maken voor dit symbolisme. Ben even druk aan het scannen.
quote:
laat je fantasie daar eens over heen gaan. werkelijk alles in mogelijk. herinner je, je het jongetje nog in de MATRIX die zijn lepel om kon buigen?
C2C - Uri Geller interview. Aan de geschokte telefoontjes te horen is lepelbuigen geen onzin. Of ander bestek for that matter
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  woensdag 26 mei 2004 @ 01:02:59 #59
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_19410249
Ik daag iedereen die overtuigd is van het bestaan van deze groeperingen uit om te infilteren en kennis te nemen van hun geheimen. Maak er je levenswerk van om ze op te sporen en neer te halen. Je zult zien dat de groeperingen bestaan, dat hun doelstellingen zo megalomaan zijn als je had verwacht, dat je er nauwelijks binnen kan komen en ook dat ze in de praktijk vrijwel geen macht hebben.
Iedereen die claimt deze macht wel te hebben is per definitie verdacht... vraag je af wat iemand wil bereiken door te zeggen dat hij kennis heeft waar anderen niet over beschikken en waarom deze persoon die kennis ueberhaubt zou hebben als het om zulke grote geheimen gaat.
Mensen smullen van mysteries, van complotten en verhalen over macht en manipulatie. Je hersenen zijn erg geschikt om dingen met elkaar in verband te brengen. Zo werkt de menselijke samenleving echter niet. Iedereen streeft een persoonlijke agenda na. De wereld, de economie en de politiek volgen een patroon van deels chaos en deels entropie. De door mensen geplande verbanden die we zo graag willen zien over meerdere decennia of zelfs eeuwen zijn er simpelweg niet, net als de goden die we vroeger aannamen om verbanden te leggen tussen onze acties en de gebeurtenissen om ons heen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 26 mei 2004 @ 06:19:44 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19412432
RM-rf wat doe jij hier in godsnaam naast het Bashen van de waarheid?
of geloof je nogsteeds in de onzin genaamd vaste werkelijkheid van alles is allang ok en we hebben democratie???

pfff

de reden waarom *ik* geen moeite meer doe om alles te onderbouwen is lui als JOU
van die mensen die je alle waarheid in de wereld recht voor de neus kan houden en NOG zal je het ontkennen en zeggen : je bent gewoon gek...

ik ken jou soort en ik wens daar geen moeite aan te nemen

ik ga geen seconde overhebben om jou te overtuigen
je hebt zelf alle middelen en als je dat laat liggen en hier alleen maar komt om ons zwart te praten
kan je beter naar de Front Page gaan.

ik reageer na deze post iig niet .
wees maar heel blij als Toshitsugu dat wel doet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 06:29:14 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19412444
quote:

opzich niet zo vreemd argument...
maar ik weet hoe de illuminati in elkaar zitten...
(dmv contacten.)
en het zijn juist hun , die achter de chip zitten
ze willen een NWO waarin iedereen bezit van het systeem is , voor degenen die werken is dit geen ramp , en voor de rest zal er weinig veranderren aan de wereld behalve wat wetten en geen land-land oorlogen meer , dit klinkt opzich mischien zo erg niet , maar dan de anderre kant...

je bent *letterlijk * bezit van het systeem , geen ziektewet , geen uitkering voor zwakken
helemaal geen onderbouwing , als je niet kan werken ga je dood , klaar
daarnaast is het zo dat alles door de top alleen beslist word , geen kans meer op groeien met het werk wat je wil doen , je krijgt werk aangewezen en dat heb je te doen of je gaat dood
alles wat je bezit *LEEN* je van de Top.
als je dood bent krijgt een ander niet alleen je huis , maar ook je auto , je kunstgebit , te kleren
letterlijk alles wat diegene maar kan gebruiken , er is dus geen individualiteit meer
de waarheid naast dit systeem zal voor eeuwig opgeborgen liggen...

kan je je voorstellen voor eeuwig in zon slaaf systeem te zitten?
je bent NIKS meer?
een SLAAF met wat rommel om te vermaken , en voor de rest...
dat is dus wat er komt. de NWO.

het is natuurlijk nog wel wat uitgebreider dan deze beschrijving , maar geen extra vrijheden...
ik kan je zeggen dat deze versie zelfs nog wat afgezwakt is...

daarom , is het nodig om ertegen te vechten , en wel met de waarheid , nu het nog kan.

groet.
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:41:00 #62
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19412971
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 06:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

opzich niet zo vreemd argument...
maar ik weet hoe de illuminati in elkaar zitten...
(dmv contacten.)
wie zegt dat die contacten niet in het complot zitten?
quote:
en het zijn juist hun , die achter de chip zitten
wie zijn *zij* dan?
quote:
ze willen een NWO waarin iedereen bezit van het systeem is , voor degenen die werken is dit geen ramp , en voor de rest zal er weinig veranderren aan de wereld behalve wat wetten en geen land-land oorlogen meer , dit klinkt opzich mischien zo erg niet , maar dan de anderre kant...

je bent *letterlijk * bezit van het systeem , geen ziektewet , geen uitkering voor zwakken
helemaal geen onderbouwing , als je niet kan werken ga je dood , klaar
dat laatste geldt in de meeste landen. nederland is eerder uitzondering dan regel
quote:
daarnaast is het zo dat alles door de top alleen beslist word , geen kans meer op groeien met het werk wat je wil doen , je krijgt werk aangewezen en dat heb je te doen of je gaat dood
alles wat je bezit *LEEN* je van de Top.
als je dood bent krijgt een ander niet alleen je huis , maar ook je auto , je kunstgebit , te kleren
letterlijk alles wat diegene maar kan gebruiken , er is dus geen individualiteit meer
dat is nu ook al zo met erfrecht, wilde je het dan je graf mee innemen?
quote:
de waarheid naast dit systeem zal voor eeuwig opgeborgen liggen...
hoe wil men dat te werk stellen?
quote:
kan je je voorstellen voor eeuwig in zon slaaf systeem te zitten?
je bent NIKS meer?
een SLAAF met wat rommel om te vermaken , en voor de rest...
dat is dus wat er komt. de NWO.
de missing piece is wat het doel is van de nwo. mensen opsluiten in een systeem, WAT HEB JE DAAR AAN?
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:34:57 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19413539
wat je er aan hebt?

wij niks , de elite blijft de elite ipv in status te dalen naar gelijke
totale macht , de elite voor altijd van hun plaats verzekerd....

ik liet ook wat dingen weg in mijn beschrijving...
daarom lijkt het nog wat mee te vallen.
ik ga *nu* nog geen details prijsgeven...
dat zou namelijk nog niet begrepen worden in het stadium van algemeen besef.

ik leg het binnenkort wel verder uit.

indertussen was er nog iets anders waar ik wel wat over kwijt kan

je zei : wie zegt dat de contacten niet in het complot zitten...
nu dan , dat is simpel
de contacted zijn united into one organisation
mijn organisatie.

moeilijk te geloven?

we staan voor Information retrieval at the highest clearance
en Space exploration (zet daar ook bij : New Technology Retrieval , maar dat is zo'n vreemde uitdrukking)
dat betekend , dat wij alle achtergehouden informatie wegpeuterren , waar we eigenlijk geen weet van mogen hebben , maar via via wel , als je begrijpt wat ik bedoel
en dat openbaar maken aan het publiek , of even wat menselijker gezegd , het volk.
dat is omdat het tijd is om alles openbaar te maken.
waarom het tijd is *kan* ik nog niet prijsgeven
dat zou ons agenda schaden =)

maar ok , weet iig dat we een op kennis geselecteerde group hebben.
iedereen kan deze group joinen , iedereen die *de* waarheid wil.
en in contact wil komen met de members etc.
met *de* waarheid bedoel ik niet zo'n doorsnee uitdrukking....
het is niet een sekte ... we verkondigen niet *ONZE* waarheid
maar stellen de verboden documenten etc. ter beschikking in een community.
we hebben wel een punt waarop we het massaal naar buiten brengen....
maar dat duurt nog even dus.

hoop dat je het nu wat snapt.

ps. de group is een camo van de org.
dus niet de org. zelf.
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:40:53 #64
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19413625
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:
wat je er aan hebt?
meer wat zij er aan hebben
quote:
ik ga *nu* nog geen details prijsgeven...
dat zou namelijk nog niet begrepen worden in het stadium van algemeen besef.
klopt, daar zijn we te dom voor
quote:
je zei : wie zegt dat de contacten niet in het complot zitten...
nu dan , dat is simpel
de contacted zijn united into one organisation
mijn organisatie.

moeilijk te geloven?
kans is groot dat het infiltranten zijn, nwo zit tenslotte overal, nietwaar..
quote:
we staan voor Information retrieval at the highest clearance
een cursus nederlands?
quote:
dat betekend , dat wij alle achtergehouden informatie wegpeuterren , waar we eigenlijk geen weet van mogen hebben , maar via via wel , als je begrijpt wat ik bedoel
natuurlijk begrijp ik dat. zeg maar ahw mensen die iets teveel weten martelen totdat ze zelf geloven dat ze informatie achterhouden en het prijsgeven
quote:
dat zou ons agenda schaden =)
nog meer verborgen agenda's, nu wordt het tenminste wel interessant
quote:
maar ok , weet iig dat we een op kennis geselecteerde group hebben.
kennis van?
quote:
iedereen kan deze group joinen , iedereen die *de* waarheid wil.
ik ben bang dat ik je moet teleurstellen; *de* waarheid bestaat niet. veel mensen die dit dachten hebben zich begeven in een strijd die miljoenen levens gekost heeft, ten koste van iets wat er niet is
quote:
het is niet een sekte ... we verkondigen niet *ONZE* waarheid
jamaar... dat zegt elke sekte
quote:
maar stellen de verboden documenten etc. ter beschikking in een community.
we hebben wel een punt waarop we het massaal naar buiten brengen....
maar dat duurt nog even dus.

hoop dat je het nu wat snapt.

ps. de group is een camo van de org.
dus niet de org. zelf.
je eigen groep vertrouw je iets te goed als ik het zo hoor
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:33:40 #65
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19419004
Hallo, ik ben lid van de illuminatie. Mijn familie is al eeuwen S&B.
Kappe hiermee nu! Want jullie brengen onze geheimen in gevaar.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:57:55 #66
909 Num
Núm dus!
pi_19419540
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 01:02 schreef Flurry het volgende:
Mensen smullen van mysteries, van complotten en verhalen over macht en manipulatie.
Inderdaad daarom kom ik ook graag in Truth
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 06:19 schreef BaajGuardian het volgende:
RM-rf wat doe jij hier in godsnaam naast het Bashen van de waarheid?
of geloof je nogsteeds in de onzin genaamd vaste werkelijkheid van alles is allang ok en we hebben democratie???
Wat is de waarheid? Hoe kan je van anderen verwachten dat ze open voor iets staan als jij met zulke oogkleppen op elke kritiek afwijst. Wees blij dat RM-rf in ieder geval argumenten gebruikt. Ik kan de posts van RM-rf zeer waarderen, na deze post die van jou een stuk minder.
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:42:06 #67
95784 Thedudeness
thc is lekker
pi_19424138
welneeeej, en trouwens...bemoei je met je eigen zaken
Roerbak ei, Roerbak ei, heroine dealen op een klinderboerderij
pi_19425091
hallo allemaal,

dit zijn altijd erg interessante verhalen en het is ook erg goed. maar als de illuminati (zoals in de openingspost stond) die martelingen in ïrak "stuurt" zullen ze daarmee de wereld bevolking schokken maar als irak 1 amerikaan ombrenkt is de wereld meer geschokt.
Dus ze zullen echt niet zo dom zijn om dit te gebruiken ik denk dat ze eerder met een groot land/continent ruzie gaan zoeken. zoals rusland?

ik ben er nog maar net bij hoor met illunati en majestick gedoe dus ik weet er niet zoveel van dus als jullie mij kunnen corigeren dan hoor ik dat vanzelf wel

sorry voor typfouten en kromme zinsbouw
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:54:03 #69
Nothing as it seems
pi_19427184
quote:
Ik daag iedereen die overtuigd is van het bestaan van deze groeperingen uit om te infilteren en kennis te nemen van hun geheimen.
Das niet zo makkelijk. Je kan namelijk niet joinen, je moet uitgenodigd worden. Als mensen zien van: "Hé, die gast denkt zoals wij denken en hij kan een nuttige functie vervullen" dan wordt je stap voor stap toegelaten. Anders heb je pech en kom je nooit wat weten. (tenzij je er perongeluk tegenaan loopt)

Tenminste, dat is de stelling over freemasonry die ik overal lees. Verklaart ook meteen waaron Klaas de groenteboer nooit lid is van zo'n organisatie. Alleen de mensen met veel macht: Adel, bankiers & eventuele zakenpersonen. En dan nog, er zijn 32 of 33 verschillende niveaus van kennis dus geen wonder dat de gewone mens er nooit lucht van krijgt.

"de leugen is anders op ieder niveau" las ik ergens in een interview. Zal best wel zo zijn.

In het andere topic zet ik een mogelijk verslag neer van iemand die in zo'n organisatie heeft gezeten.
pi_19972562
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:33 schreef X-Ray het volgende:
Hallo, ik ben lid van de illuminatie. Mijn familie is al eeuwen S&B.
Kappe hiermee nu! Want jullie brengen onze geheimen in gevaar.
als ik nieuwsbericht Geen bewijs complot Irak en al-Qaeda zo lees, dan is het niet wij die al die geheimen in gevaar brengen
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:28:01 #71
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_20002380
sorry, kom net binnen gevallen, we can ff een re-cap maken betreffende de volgende zaken (aub zonder links, gewoon korte beknopte uitleg)

- Illuminati

- Bohemian Grove (waar is de link naar die film)

valt illuminatti trouwens onder dat kaartspel?
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_20008619

Dit is het logo van een amerikaans project onder leiding van Darpa.
Voor meer info: www.darpa.mil
  zaterdag 19 juni 2004 @ 01:21:15 #73
97809 Kanneda
Love For All and All for Love
pi_20009329
Illuminatie ghehe ik geloof het niet.
Ik weet het wel zeker!!!!
Bekijk ook eens de OMEGA FILES op www.niburu.nl
Selamat Gajun! Selamat Kasijaram!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:28:47 #74
97809 Kanneda
Love For All and All for Love
pi_20017061
Illuminatie = vrijmetselaarij
Deze brief heb ik al een tijdje in mijn bezit. van wie dit komt en hoe ik eraan gekomen ben geef ik niet vrij maar ik weet dat dit geen onzin is.
Het mooie van dit allemaal is dat er wel degelijk iets aan de hand is in de wereld en hoewel er in het verleden vaak websites met dit soort info abrupt werden verwijderd
(vooral in Amerika tot zo'n 8 jaar geleden), en dat ze (illuminatie) de varandering van bewustzijn niet kunnen tegengaan omdat dit galactisch bepaald is (invloeden van de standen met de sterren) en voortkomt uit de eenheid van liefde...............maar goed..... ghehehe
nu eerst een Heel opmerkelijk verhaal met hopelijk wat antwoorden voor..............

Ik ben een vrijmetselaar (maçon) met een hoge rang. Uitgezonderd de cosmetische randactiviteiten van de vrijmetselarij, is het ons verboden over al datgene te praten, wat wij bespreken, besluiten en doen. Wellicht staat het u bij wat Wolfgang Amadeus Mozart en Paus Johannes Paulus I is overkomen. Derhalve ben ik gedwongen onderstaande anoniem met u te delen.

De vrijmetselarij is een wereldwijde organisatie. De belangrijkste componenten van onze organisatie zijn de Rotary en de Lions. Officieel houdt de vrijmetselarij zich in het kort bezig met individuele zelfontplooiing en liefdadigheidsacties. Veel mensen worden echter een vrijmetselaar omdat zij hopen carrière te maken door gebruik te kunnen maken van het krachtige maçonnieke netwerk. Echter, de organisatie en de mensen achter de vrijmetselarij hebben ook een eigen (verborgen) doelstelling: zoveel mogelijk macht bezitten en uitoefenen. Daarom kan niet iedereen een vrijmetselaar worden. De maçonnieke wereld is alleen geïnteresseerd in talentvolle mensen die in hun vakgebied grote prestaties (kunnen) leveren. Hoe meer mensen met een maatschappelijk hoge positie lid zijn, des te groter de macht van de vrijmetselarij is.

Over de gehele wereld is de vrijmetselarij goed vertegenwoordigd in de media, de ambtenarij, de politiek, de ministeries van justitie, de grote concerns, de financiële instellingen, de religieuze en spirituele bewegingen, de politie, het leger en de verschillende geheime diensten. Vooral de media zijn voor ons van cruciaal belang. Het bovenvermelde wil niet zeggen dat de meeste mensen in die organisaties vrijmetselaren zijn, maar de sleutelposities zijn wel in handen van vrijmetselaren, waardoor wij die organisaties controleren. Zoveel mogelijk macht, met liefst zo min mogelijk mensen is daarbij ons devies. Veel mensen bij die organisaties en zelfs bij de vrijmetselarij, zijn zich niet eens bewust van het feit dat zij slechts onze instrumenten zijn die onze doelen dienen.

Ook in Nederland heeft de maçonnieke orde veel macht. Belangrijke besluiten worden door ons genomen. In de hierboven genoemde organisaties en instellingen worden onze beslissingen slechts bekrachtigd. Geen enkel, voor ons belangrijk besluit kan worden genomen en uitgevoerd zonder onze goedkeuring.

Bij belangrijke beslissingen gaan wij als volgt te werk:

Allereerst wordt er door ons een beslissing genomen. Vervolgens wordt er een probleem(/situatie) gecreëerd waarvoor wij de oplossing (lees: de reeds genomen beslissing) al hebben. De media en/of de "onafhankelijke" organisatie(s) attenderen de samenleving dan op het 'grote' probleem en vragen de betrokken instanties om met oplossingen te komen. Dan wordt de beslissing die wij reeds genomen hadden, ook officieel door die 'onafhankelijke' instanties genomen.

De Nederlandse vrijmetselarij heeft een vooraanstaande rol in de wereld. Ook het Koninklijk Huis van de Oranjes is een belangrijke naam bij internationale topconferenties, zoals de Bilderberg vergaderingen, die door de vrijmetselarij worden georganiseerd. De professor die Maxima wegwijs maakte in 'Nederlan'" is overigens ook een goede bekende van deze bijeenkomsten. Bill Clinton en Tony Blair kwamen pas na hun deelname aan deze vergaderingen aan de macht. Ook Ad Melkert was na zijn deelname bestemd om premier te worden. Voor hem persoonlijk liep het echter anders dan gepland, o.a. door de opkomst van Fortuyn.

Zonder overdrijven en met een gemengd gevoel van trots en schaamte, kan ik u zeggen dat wij de ware heersers zijn van de wereld, maar de vrijmetselarij wil de totale macht. Een belangrijk obstakel daarbij is het feit dat er veel landen zijn. Dit betekent ook dat er veel landen gecontroleerd moeten worden. Daarom wil de vrijmetselarij dat de landen zich heel geleidelijk aan, zonder dat de burgers het beseffen, verenigen in federaties waarbij veel bevoegdheden worden overgedragen aan een liefst niet (rechtstreeks) door de burgers gekozen orgaan van de federatie. In de EU is dit de Europese Commissie. Het zal u niet verbazen dat veel commissieleden, zoals de heer Bolkestein die voor zijn diensten door ons met deze functie beloond is, heel goed naar ons luisteren. Op de lange duur moeten de verschillende federaties samensmelten tot één unie die wij achter de coulissen zullen besturen. Bestuur de bestuurders.

Om dit doel te bereiken, hanteren wij verschillende middelen en tactieken. Een belangrijke tactiek is het op verschillende niveaus tegen elkaar opzetten en uitspelen van mensen en groeperingen. Verdeel en heers is onze strategie. Zo kan de vrijmetselarij, achter de schermen, het meeste invloed uitoefenen. Indien er geen tegenstellingen of tegen elkaar staande groeperingen zijn, worden er tegenstellingen en vijanden gecreëerd. Zo laten wij bijvoorbeeld veel linkse organisaties geloven dat de armoede in de wereld ontstaat doordat, niet wij, maar multinationals de wereld globaliseren. Indien manipulatie door de media niet voldoende bleek te zijn, hebben we niet geschuwd daden tegen een groep te verrichten en dit vervolgens door een andere groepering te laten opeisen. Waar wij vooral beducht voor zijn, zijn sterke groeperingen of partijen. Indien een partij of groepering te sterk wordt, wordt die groepering verzwakt en worden de anderen ondersteund.

De ontwikkelingslanden worden in onze strategie opzettelijk arm gehouden. Dit doen wij voornamelijk met het IMF en de door ons neergezette regeringsleiders. Indien een land of gebied toch te sterk dreigt te worden, zorgen wij voor conflicten en onrusten. Vooral in de arme gebieden in de wereld zijn er vele regeringen en staten gekomen en gegaan. Maar veel is er niet veranderd en zolang de vrijmetselarij dat niet wil ,zal er ook niks veranderen.

Begin jaren '90 kozen wij een nieuwe vijand waarvan wij dachten dat het voor onze doeleinden het grootste obstakel zou zijn. Met alle mogelijke middelen bestrijden wij deze beweging. Wij laten zelfs een land als proefobject fungeren. Niet zelden gaan wij met onze tegenstanders mee om ze zodoende in een door ons gewenste richting te duwen. Zo richten wij met behulp van de inlichtingendiensten zelf ook verwante groeperingen van deze beweging op en laten wij deze groepering allerlei handelingen verrichten. Ook heeft de vrijmetselarij in deze beweging leden. Wij vernietigen vaak onze tegenstanders van binnenuit. Wat zich in de beginjaren '90 zich in de wereld heeft afgespeeld en wat de toestand van de vijand is, zal u snel duidelijk worden als u alles vanuit een vogelperspectief bekijkt.

Wij werken ook soms met individuen samen, totdat wij ze niet meer kunnen gebruiken. In het verleden hebben we bijvoorbeeld in Chili Pinochet gebruikt. Toen wij hem niet meer nodig hadden, hebben wij hem aan de kant gezet. Maar onze macht in Chili (en Zuid-Amerika) hebben wij nog steeds. Ook hadden wij met Milosevic gezamenlijke interessen. Daarom hebben we pas nadat hij het karwei geklaard had, hem laten arresteren. Andere Servische kopstukken hadden echter minder geluk. Zij werden geliquideerd. Milosevic speelde niet voor niets met de gedachte Clinton en Blair te laten verhoren door het Internationale Gerechtshof. Denkt u ook dat het toeval is dat juist het Nederlandse leger naar een gebied werd verstuurd waar later een genocide werd gepleegd?

In Nederland was er Fortuyn. Hij begreep goed dat wij een beweging tot vijand hadden uitgeroepen en maakte daar handig gebruik van. Hij was niet te beroerd om daarbij ook onze belangen te dienen. Nadat sommige van zijn ideeën tot gemeengoed waren geworden hadden wij hem echter niet meer nodig. Hij zou door zijn open en directe houding en werkwijze zelfs een groot gevaar voor ons, de internationale gevestigde orde, zijn geworden. Zijn dood kwam voor mij dan ook niet als een verassing. De oproep van Mens, meteen na de aanslag, om op de VVD te stemmen spreekt voor zich.

De hele waarheid over de dood van Fortuyn kan alleen in de openbaarheid komen als er een open en door een breed publiek gedragen onafhankelijk onderzoek komt, dat ook het Koninklijk Huis, de geheime diensten en de vrijmetselarij onderzoekt. Het is ook evident dat de individuele onderzoeksleden ook daadwerkelijk onafhankelijk zijn. Zo niet dan zullen, net als in het verleden bij sommige onderzoeken, de 'daders' achter gesloten deuren zelf wel eens de daad moeten onderzoeken. Indien de vrijmetselarij en andere organisaties nader worden onderzocht, zullen ook diverse mysterieuze en andere historische gebeurtenissen over de hele wereld opgehelderd kunnen worden. Men kan daarbij bijvoorbeeld denken aan de Bijlmerramp en de laatste verkiezingen in de Verenigde Staten.

Net als bij eerdere tegenstanders besloten ook wij met de partij LPF mee te gaan en die stroming van binnenuit te neutraliseren. De partij mag, net zoals D'66, blijven bestaan als wij daarin invloed kunnen uitoefenen. Het is de taak van Herben om, zo onopvallend mogelijk, niet alleen de partij te verzwakken, maar ook de bevolking te demoraliseren en hun hoop op vernieuwing, cru gezegd, de grond in te boren. Herben hoeft zich over zijn eigen toekomst geen zorgen te maken. Trouwe dienaren worden door de vrijmetselarij altijd beloond. Net zoals Ruud Lubbers beloond werd met een functie bij de VN, nadat hij Brinkman en zijn eigen partij had getorpedeerd, weet Herben dat zijn kamikaze niet zonder beloning zal blijven.

Een grote hindernis voor ons is internet. Door de opkomst van internet verloren de traditionele media en daarmee de gevestigde orde, macht. Nu kunnen immers ook individuele burgers met elkaar communiceren zonder dat wij ze beïnvloeden. De communicatiemogelijkheden en daarmee de intellectuele vrijheden zijn vergroot. We hebben in het begin geprobeerd internet te stoppen. Zo deed 'ons' bedrijf Microsoft niet mee aan internet. Toen desondanks internet toch was doorgebroken, besloten wij Netscape te vernietigen en zelf mee te doen aan internet om zodoende de mogelijkheden van dit medium te beperken. Veel innovatie is er van Microsoft dan ook niet gekomen.

Internet ondersteunt democratie, terwijl wij eigenlijk geen democratie willen hebben. Daarom proberen wij onze greep op internet te vergroten. Veel grote hacks en DOS-aanvallen zijn met onze instemming gepleegd. Wij creëerden met onze media een gevoel dat internet onveilig en gevaarlijk is, en dat internet vooral gebruikt wordt door criminelen, zedendelinquenten en terroristen. Tevens hadden wij hiermee een argument om controle op en over internet uit te oefenen. Ook zorgden wij ervoor dat er op lokaal en internationaal niveau, veel wetgeving kwam die de vrijheden van internetters beperkte.

Toen wij de macht uit handen wilden nemen van bestaande machthebbers, hebben wij de mensen van de bestaande machtsblokken losgeweekt met het individualisme. Nu wij de macht hebben, is het individualisme een gevaar voor ons. Mede om die reden worden de rechten van de (individuele) burgers beperkt en zaaien we angst onder de bevolking om zodoende ook groepssaamhorigheid en gehoorzaamheid te krijgen.

U begrijpt dat we een belangrijke periode in de wereldgeschiedenis in gaan. Ik ben ervan overtuigd dat u nu de wereld door een andere bril zult bekijken en dat u de gebeurtenissen om u heen beter zal kunnen doorgronden. Als een vrijmetselaar die u kent, het bovenstaande niet kan onderschrijven, kunt u hem/haar op zijn/haar woord geloven. Zij weten niet beter. Door de organisatiestructuur van de vrijmetselarij zijn alleen de hoogste rangen van deze feiten op de hoogte. Het woord 'wij' en 'ons' heb ik taalkundig gebruikt om het een en ander aan u duidelijk te maken en niet omdat ik trots ben maçon te zijn. Ik vraag u allen om vergiffenis voor mijn bijdrage aan dit geheel.

Voor een mooiere wereld

(was niet ondertekend)

Lees meer over vrijmetselarij:

Herben, M. Wat is vrijmetselarij, Via Lucis (http://www.vialucis.nl)
Ramdharie, S., In de loge is het politiek debat zelfs uit den boze, de Volkskrant, 6 juli 2002
Vermeulen, F., 'Constant gevecht tegen aantijgingen', NRC Handelsblad, 2 juli 2002
Zwaap, R., 'Op u komt het aan', De Groene Amsterdammer, 7 juli 1999
De officiële site van 'De Orde van Vrijmetselaren onder het Grootoosten der Nederlanden'
Stichting Argus' site over vrijmetselarij
Tonie.net deed in juni 2002 verslag over een open huis bij de vrijmetselaars en reageerde ook op deze brief...............

VREDE BEGINT BIJ DE WAARHEID.................
de waarheid is dicht bij............
Selamat Gajun! Selamat Kasijaram!
pi_20018062
Met betrekking tot dit onderwerp is er denk ik een heel erg leuk evenwicht.
Wat het namelijk is, het kan straks allemaal leuk en aardig een elite groep zijn die omdat ze veel te veel geld hebben de complete macht over de aardbol hebben. Alle informatie van elk mogelijk levend wezen op de aarde tot hun beschikking hebben en gewoon kunnen doen en laten wat ze willen.
De populatie op de aarde is op dat moment 6 miljard, dus het word een flinke bezigheid om deze groep onder controle te krijgen. Met alle technologische mogelijkheden van tegenwoordig moet dat opzich geen probleem zijn. Maar het blijven mensen die de macht in handen hebben. En zij maken fouten. Zij hebben dan ook bepaalde instrumenten om ons te kunnen beinvloeden (media etc).

Wat als dat masterplan nou helemaal niet zo master is, en wij als bevolking van de aarde door verschillende manieren het vertrouwen in onze regering en dus dan ook over de wereldelite kwijtraken. Puur om de reden dat we het zat zijn om als slaven behandelt te worden en mee te doen aan de show. Met 6 miljard mensen sta je sterk en heeft die hele elite geen woord meer te vertellen over ons. Op dat moment is er chaos. En op dat moment hebben wij dus de macht terug. (dit is ook 1 van de redenen waarom men cashgeld zo graag kwijt wil(zorgt voor chaos mbt financien))

We hebben op dit moment een juridisch systeem waar we met zijn allen in geloven. Wat er dan ook gebeurt zijn wetswijzigingen die de mensen van het masterplan steeds weer een stap verder brengen tot hun doel. Deze wetswijzigingen zorgen er alleen voor dat wij niks meer te zeggen hebben en zij hiermee kunnen doen wat ze willen. Dan lijkt mij, dat we met zijn alleen op dat moment ook het vertrouwen kwijtraken als er dadelijk simpel in de wet staat, dat we allemaal bespied mogen worden omdat we mogelijk terrorist kunnen zijn. Weer een extra reden voor chaos.

Wat ik hiermee bedoel, is dat dit evenwicht ervoor zorgt dat de machtsbalans op aarde in stand blijft en ondanks dat dat evenwicht misschien wat aan het afhellen is naar de elitekant. Zie ik het niet gebeuren dat wij dadelijk niks meer te zeggen hebben en dat er dus een elitegroepje doet wat hij wil.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 19:01:36 #76
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_20020886
zie je het niet gebueren? mensen zijn schapen........
The more debt, the better
pi_20022296
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 16:19 schreef Gatts het volgende:
Met betrekking tot dit onderwerp is er denk ik een heel erg leuk evenwicht.
Wat het namelijk is, het kan straks allemaal leuk en aardig een elite groep zijn die omdat ze veel te veel geld hebben de complete macht over de aardbol hebben. Alle informatie van elk mogelijk levend wezen op de aarde tot hun beschikking hebben en gewoon kunnen doen en laten wat ze willen.
De populatie op de aarde is op dat moment 6 miljard, dus het word een flinke bezigheid om deze groep onder controle te krijgen. Met alle technologische mogelijkheden van tegenwoordig moet dat opzich geen probleem zijn. Maar het blijven mensen die de macht in handen hebben. En zij maken fouten. Zij hebben dan ook bepaalde instrumenten om ons te kunnen beinvloeden (media etc).

Wat als dat masterplan nou helemaal niet zo master is, en wij als bevolking van de aarde door verschillende manieren het vertrouwen in onze regering en dus dan ook over de wereldelite kwijtraken. Puur om de reden dat we het zat zijn om als slaven behandelt te worden en mee te doen aan de show. Met 6 miljard mensen sta je sterk en heeft die hele elite geen woord meer te vertellen over ons. Op dat moment is er chaos. En op dat moment hebben wij dus de macht terug. (dit is ook 1 van de redenen waarom men cashgeld zo graag kwijt wil(zorgt voor chaos mbt financien))

We hebben op dit moment een juridisch systeem waar we met zijn allen in geloven. Wat er dan ook gebeurt zijn wetswijzigingen die de mensen van het masterplan steeds weer een stap verder brengen tot hun doel. Deze wetswijzigingen zorgen er alleen voor dat wij niks meer te zeggen hebben en zij hiermee kunnen doen wat ze willen. Dan lijkt mij, dat we met zijn alleen op dat moment ook het vertrouwen kwijtraken als er dadelijk simpel in de wet staat, dat we allemaal bespied mogen worden omdat we mogelijk terrorist kunnen zijn. Weer een extra reden voor chaos.

Wat ik hiermee bedoel, is dat dit evenwicht ervoor zorgt dat de machtsbalans op aarde in stand blijft en ondanks dat dat evenwicht misschien wat aan het afhellen is naar de elitekant. Zie ik het niet gebeuren dat wij dadelijk niks meer te zeggen hebben en dat er dus een elitegroepje doet wat hij wil.
waar ik zeker op hoop -hoe het bij de gros van de wereldbevolking gebeuren zal-, is dat net zoals dat zo'n beetje met mij is gegaan: dat je ineens wakker wordt, door de vele inzichten die je ineens hebt verkregen door je daawerkelijk ook ff in de materie te verdiepen niet alleen dit, maar alle historische gebeurtenissen van deze aarde. En dan zie je die rare rode lijn er ineens doorheen lopen. die je dus ook begint te herkennen in de hedendaagse wereldpolitiek

Ik hoop dat dat bij kan dragen aan indeed verandering . want tot nog toe worden we ook in een soort van schaapjeshoek gedrukt
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:21:12 #78
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20096152
People sheeple zeggen ze wel eens...

[offtopic] heb hem al gepost bij Alex Jones topic, maar bij http://www.lastingnetworks.com/alex/ kun je een flink aantal Alex Jones films downloaden. Voor mensen die weinig zin hebben in veel lezen op sites, maar liever een film kijken die je een blik gunt in het werk van the NWO [/offtopic]
"... she kidnapped herself."
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:59:40 #79
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20102291
@BaajGuardian & iedereen
quote:
zoals een(sitenaam)
deze staat in de cache van een bekende zoekmachine ...... tenminste niet lang geleden nog wel
be quick and rip

---edit---yiha ..web.archive.org

[ Bericht 30% gewijzigd door coz op 22-06-2004 20:04:44 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_20181236
weet niet waar ik dit kon neerzetten maar dacht aan deze topic:

BEFORE YOU BELIEVE MAINSTREAM MEDIA “NEWS,”
ASK YOURSELF THESE IMPORTANT QUESTIONS!
DID YOU GET...

1.THE WHOLE STORY?
Were you told:

Who was involved? – Was there anyone else involved that they did not mention?
What took place? – Does this make sense? Were there related events that were not mentioned?
Where it occurred?
When it happened? – Was it a result of or response to anything?
Why is this story being reported and why is this story getting so much attention? Is it vital news?

2. INFORMATION ABOUT THE SOURCE? Were you told:

Who supplied the information and do you know the background or involvement of the sources?
What corroboration exists?
Where the information originated?
When the facts were revealed?
Why the story was released and why was it released now?

3. IMPORTANT BACKGROUND?
Were you told:

Who was previously involved?
What led up to the event?
Where contributing events took place?
When earlier incidents occurred?
Why the events are connected?

4. A BIASED PERSPECTIVE?
Were you told:

Who has a different view of the events?
What part of the story was speculation?
Where opposing viewpoints can be found?
When political gain is possible?
Why no challenge has been offered?

5. A PREPARED SCRIPT?
Were you told:

Who stands to gain political points or media ratings?
What facts are missing or glossed over?
Where does the opposition stand on the issue?
When the story will be corroborated?
Why there is no supporting evidence?

ik doe dit al jaren maar misschien voor mensen die net CT lezen leuk als handleiding.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 15:43:19 #81
33189 RM-rf
1/998001
pi_20181552
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]

nee, dat _is_ het niet...

dat logo kwam opeens kort na 9-11 naar boven kort voordat de Patriot Act door het Congress zou moeten worden goedgekeurd.

het logo was al vervangen door een ander, minder 'big-brother-achtig', maar ook de manier waarop Projectleider Pointdexter (iemand met een enorm slechte naam, direkt betrokkene Iran-Gate en inlichtingendienst-chef die juist ontslagen was na Irangate) het presnteerde was enorm overduidelijk hemeltergend (zoek maar eens op die powerpoint-presentatie).

Vervolgens is het project weggestemd door het Congress, deze hebben het budget eraf gehaald, kort daarna werd de patriot-act wel goedgekeurd ...

Wat dat betreft vermoed ik voornamelijk een politiek spelletje, al de congress-leden die zichzelfs als voorvechters van het privacy-recht zien, hadden waarschijnlijk moeite met de patriot-act, hierop konden zij afgerekend worden.
Juist door dat Information Awareness konden deze congressleden zich weer voordoen als 'voorvechters van de privacy', en toch ook voor de Patriot-act stemmen ....

een kwestie van politieke 'spin' en helaas zijn juist de paranoia-sites ook prima te gebruiken door de spin-doctor's, immers enkel op basis van zo'n 'eng' loogootje, of de medewerking van Pointdexter roepen deze gelijk op tot een anti-hype, richt iedereen zich op een kleien duif, terwijl de aandacht van iets als de Patriot Act wordt afgeleid ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20182236
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:31 schreef jojoja het volgende:
weet niet waar ik dit kon neerzetten maar dacht aan deze topic:

BEFORE YOU BELIEVE MAINSTREAM MEDIA “NEWS,”
ASK YOURSELF THESE IMPORTANT QUESTIONS!
DID YOU GET...

..knip...

ik doe dit al jaren maar misschien voor mensen die net CT lezen leuk als handleiding.
dit geld natuurlijk ook voor alle niet oficiele media
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_20184580
zekerrrrrrrr
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:46:49 #84
90061 coz
pi_20184882
juist wel ....

herriner jij je het journaal nog met die mexicaanse ufo uitzending ???
nee .. oh .. nou deze iig ... http://www.the-evidence-r(...)nt/mex_ufo_event.wmv ...

ik vind die opening op ze minst ongelukkig gekozen .... "ze zien ze vliegen ... maar dan letterlijk" ... dat is in de volksmond dus dat ze gek zijn ... letterlijk en figuurlijk
pi_20279251
...het zou allemaal leuker zijn dat het andersom was..

dat de Illuminati juist de GOEDE zijn en niet de slechte...zal in iedergeval al deze verhalen intressanter maken.....

nietwaar?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:36:27 #86
90061 coz
pi_20279422
hoe bedoel je ... dan kloppen namelijk de verhalen niet .. en ik betwijfel of ze interessanter worden...

tis de belastingdienst niet
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:05:34 #87
90061 coz
pi_20280147
een keer zoeken op trilateral

tis natuurlijk niet door mij geverifieerd ofzo maar ... oud directeur cia .. rockefeller..rothschild....iemand van het bestuur van european central bank ....zelfs de deputy maniging director van de wereldbank ...president emeritus stanford university ... bult andere directeuren ... en een oud minister van financien ...rara welk land ...en dit is zo te zien het lijstje van a-k ..(op de eerste paar na)..

iig ... politiek (van ambassadeurs tot de secretary general,european convention).. nieuws...(eindredactie natuurlijk) economie (directeuren van bedrijven en banken)...

met zo'n clubje wil je iig geen ruzie
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:13:12 #88
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_20280314
Het is aan het span de kar te trekken, het is aan de voerman het span te leiden maar het is aan de weg om de voerman te sturen en aan de wolven om kar, span en voerman tot staan te brengen.

Een half woord moet volstaan waar zinnen falen. Steek geen stokken tussen de spaken als er wolven huilen.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:21:18 #89
90061 coz
pi_20280516
quote:
Steek geen stokken tussen de spaken als er wolven huilen.
sow das cryptisch .... maaruh ... mag ik de jip en janneke ik bedoel ermee te zeggen dat ook ff ?
pi_20303346
Mooi topic dit maar de plannen moeten veel omvattender zijn dan dat er daadwerkelijk bekend is voor de mensen die al meer weten dan de "massa".

Bijvoorbeeld het plan om de middenklasse weg te werken...voor de elite een goed idee maar ik denk wel dat ook zij de gebeurtenissen van china ten tijde van Mao in hun achterhoofd hebben. Daar werd de elite of de mensen die er van verdacht werden gewoon vernederd en in de mmeste gevallen vermoord. Aangezien de elite in kwantiteit kleiner is dan zal de elite ook verdeeldheid moeten strooien om de werkersklasse te kunnen misleiden zodat deze geen gevaar worden. Maar er moet wel degelijk een (kleinere) middenklasse worden gemaakt om meer invloed in de wereld te krijgen.

Die brief over die vrijmetselaarij heb ik al eens eerder gelezen en ik heb er mijn twijfels bij wat betreft de echtheid omdat er in mijn optiek alles aangelegen moet zijn om niets naar buiten te brengen. Aan de andere kant kan dit het eerder genoemde verdeeldheid strooien zijn.

Over het masterplan heb ik wat andere ideeen; ik vermoed dat er geen echt concreet oud masterplan is maar dat er richtlijnen zijn opgesteld waarnaar er een zoveeljarenplan wordt gemaakt. Dit omdat niet alles gestuurd kan worden en men zo snel en voor de bevolking ongemerkt in deze "incidenten" in kan springen.

Eerder in het draadje stond ook dat geloofskwesties tegen elkaar worden "uitgespeeld"...dit lijkt mij waar. Religies zijn uiteindelijk verhalen van mensen om een volk onwetend te houden(ignorence is bliss) en om te onderdrukken. Zou het bijvoorbeeld toeval zijn dat Jesus Christus, Adonis, Osiris, Mthral en Dionysus allemaal op 25 december geboren zijn? De volkeren die de religies beleiden worden tegen elkaar uitgespeeld.
Religie is zoals Marx zei het opium van het volk.

Op de vorige bladzijde stond ook dat de aanval op Pearl Harbour als een donderslag bij heldere hemel insloeg. De aanval was uit Japans oogpunt wel te rechtvaarden omdat Japan een land is met bijna geen grondstoffen en de belegering op Pearl Harbor de toevoer van olie blokkeerde.

Ik vind die samenzweringtheorien erg interessant en ik zou me er wel wat in willen verdiepen maar welke literatuur zou ik het beste mee kunnen beginnen?
wie het kleine niet eert is ambitieus
  woensdag 30 juni 2004 @ 12:31:10 #91
90061 coz
pi_20303695
TRU verzamel topic
de counter NWO (oftewel vrije wereld orde) ROTG
Get chipped!! menselijke chippromo-campagne
Rennes-le-Château
Freemasonry (vrijmetselarij) symbolisme wereldwijd
en deze laatste vraag ... een goed overzicht ... hoor ik vaker .(wil zelf ook). hier wil ik ook iets mee doen
(vannacht een paar conspiracy sites lopen rippen ... 500+mb .. )
pi_20388542
om nog even terug te komen op dit stukje van David Icke
quote:
Op dit moment worden Amerika en haar inwoners gebruikt om de agenda te versnellen. Dit zelfde plan omvat ook een, uiteraard gemanipuleerd, conflict te veroorzaken jegens China opdat ook deze supermacht verdwijnt en geheel onder controle komt van de "Illuminati world government" die uiteindelijk opgericht zal worden om de schade & consequenties van de verschrikkelijke conflicten in de afgelopen jaren op te ruimen c.q. te herstellen.
vind ik onderstaand nieuws-bericht van Prison Planet toch erg verontrustend:
quote:
30-06-2004

De VS is van plan een groot vertoon van kracht te demonstreren in de Grote Oceaan voor de neus van China om indruk te maken op Peking.

Middels een oefening met de codenaam Operation Summer Pulse 04, wordt verwacht dat de VS een nog nooit voorgekomen aantal van 7 vliegdekschepen met de schepengroep die daarbij hoort (CSG's) bijeen zal brengen op een veilige afstand van de Chinese kustlijn – maar nog steeds binnen schietafstand – na half juli. Dit is de eerste keer in de geschiedenis van de Amerikaanse Marine dat het 7 van zijn 12 CSG's naar één plaats stuurt.

Volgens een verklaring van het Ministerie van Defensie moet Summer Pulse een nieuw vlootplan uittesten dat tot doel heeft de vechtkracht van de Amerikaanse marine en haar voorbereid zijn op crisistijden te verhogen. De oefening behelst het uitsturen van 6 CSG's naar een probleemgebied binnen 30 dagen en nog twee binnen 90 dagen.

Hoewel de verklaring niet vermeldt waar de 7 CSG's zullen oefenen, zegt de website van de marine dat de USS Carl Vinson, de Abraham Lincoln, de John C. Stennis en de Kitty Hawk gisteren op de Grote Oceaan waren. De USS Enterprise en Harry Truman zijn in de Atlantische Oceaan, terwijl de USS George Washington in de Perzische Golf is.

Volgens een bericht op Sina, een invloedrijke website in China, wijzen de tekenen op een samenkomen van alle 7 CSG's in de Grote Oceaan. Bronnen in Peking zeggen dat China er van uitgaat dat Summer Pulse haar als publiek in gedachten heeft, een verdenking die versterkt wordt door rapporten dat strijdkrachten van Taiwan op de deelnemerslijst van de oefening staan.

In het licht van herhaaldelijk gegeven waarschuwingen van Peking dat zij als laatste redmiddel geweld zullen gebruiken om koste wat kost Taiwan ervan te weerhouden onafhankelijk te worden, voelt de VS zich gedwongen Peking een schot voor de boeg te geven.

In het verleden volstonden de VS er mee één CSG naar een probleemgebied te sturen om haar aanwezigheid te laten voelen. Dat gebeurde in het verleden verschillende keren toen de spanningen in de Straat van Taiwan hoog opliepen. Er werden er twee gestuurd om ernstige bezorgdheid uit te drukken toen China in 1996 raketten over de Straat schoot als oefening.

In een gevechtssituatie worden er drie of vier uitgezonden, wat het geval was in de Golfoorlog in het begin van de jaren negentig en in de recente oorlog met Irak. Maar nog nooit tevoren heeft de VS in vredestijd 7 CSG's naar hetzelfde toneel gestuurd. De gevolgen voor China zijn zeer ernstig.

Volgens de Kanwa Defence News, die zich specialiseert in Chinese militaire zaken, kan Peking op het ogenblik één CSG aan. “Maar over 5 tot 10 jaar kan het zeker 7 aan”, zegt de Heer Chang Hong-yi, hoofd van Kanwa, in een interview met The Straits Times.

"China’s militaire potentieel is enorm en in militair-technische termen is de kloof zich snel aan het sluiten", voegde hij eraan toe. Een andere Chinese bron, die niet met name genoemd wil worden, is optimistischer. "Zelfs nu kan China gemakkelijk 2 CSG's aan", zegt hij, maar hij gaf toe dat het in geen geval 7 tegelijk aan zou kunnen.

Dit betekent dat als China oorlog wil voeren over Taiwan, het in staat moet zijn er binnen 30 dagen te landen en de macht te grijpen. Anders kunnen er 6 CSG's arriveren en aan het gevecht meedoen. "Dit laat de Chinezen geen andere keus dan de oorlog bliksemsnel te beginnen en te eindigen", zegt de bron.

Politiek gezien is Summer Pulse in de ogen van de Chinezen niets anders dan pure intimidatie. "Dit is machtspolitiek van de 21e eeuw", merkte de bron op, eraan toevoegend dat het het Chinese volk zou herinneren aan hun eeuwenlang diepgevoelde vernedering door westerse machten – en de goede relaties tussen de VS en China op het spel zou zetten.
  zondag 4 juli 2004 @ 08:40:59 #93
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20402015
quote:

je hebt gelijk , het is part of the plan.

maar ons ROTG (de vrije wereld orde) probeert ipv chaos juist bewust-zijn te creeeren

door rotg komt er dus nooit een OWG-NWO-ILL.
maar een FWO
  zondag 4 juli 2004 @ 08:50:29 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20402031
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]

Darpa is HET hoofd achter alle Defense department projects en Black ops.
  zondag 4 juli 2004 @ 09:07:01 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20402067
de orginele illuminati leiders waren gevestigd in schotland , genaamd : ROTSCHILD
dezen werden letterlijk gezien als goden , hun wil was wet.

nu leven dezen niet meer.

rotschild en de illuminati valt nu onder een ander.
Masonry is illuminati
het word voorgedaan als een christengroep om sterker te zijn , of lijken...
deze wereld word wel degelijk gecontroleerd.
de methode? : GELD

iedereen wil wel geld!

zou jij iemand die je niet kent doden , een totaal weerloos slachtoffer , en jij een machinegeweer
als je er 10.000.000.000 euro voor zou krijgen?
ontken het maar niet.

dat is de pest , iedereen zou het doen , wat men ook roept dat zn ideologie is of geloof
als men in problemen zit (ook al door GELD gebrek) zal men ALLES doen.
je moet zogenaamd toch *overleven?*

en trouwens
KANNEDA :

ik vergeef iedereen.
mits de toekomst op de waarheid concentreerd.
een stop op illuminati activiteit.
dat is de enige manier
  zondag 4 juli 2004 @ 11:20:57 #96
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_20402864
*infinite love is the only way*
- David Icke -

zondag 4 juli 2004 @ 12:06:48 #97
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_20403532
ik was zojuist op google.nl aan het bekijken hoeveel zoekres. je krijgt als je zoekt naar "illuminati". Zie ik ineens bij de zoek resultaten een DVD review van Tomb Raider, hier een stukje :
quote:
VERHAAL
Lara Croft ontdekt een geheimzinnige tikkende klok onder de spullen van wijlen haar vader, Lord Croft. Jaren geleden vertelde Lara's vader over de Illuminati, een geheime organisatie, die op zoek was naar een oude klok, welke de sleutel van tijd en ruimte zou zijn. Als de Illuminati de klok te pakken krijgen, zal de tijd stilstaan en komen onze voorouders weer tot leven. Lara beschikt over 48 uur voordat alle planeten op één dezelfde lijn staan, wat een volledige zonsverduistering zal veroorzaken. De magische driehoek zal dan zijn krachtigste uitwerking hebben. Zal Lara Croft er binnen de 48 uur in slagen om de wereld te redden?
nou kijk ik erg weinig van dergelijke films omdat ik er gewoon niet geinteresseerd in ben. dus de meeste van jullie zullen dit al wel hebben geweten.

toch bizar dat er dan op zo'n manier een film van gemaakt wordt
  maandag 5 juli 2004 @ 00:20:07 #98
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20419083
ok zag net het nieuws over "The freedom Tower" en de granieten steen die daar als eerste steen is geplaatst....ga nu ff proberen uit te vinden of deze "vrijmetselarij" manier geplaats is !.

jullie horen
  maandag 5 juli 2004 @ 10:00:51 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20422871
ik vind ergens die toren op een reusachtige Obelisk , met antenne...lijken...
krijg er weer een raar gevoel bij...zoiets als , volgens mij heeft het weer een doel dat het er zo uitziet.
het is ontworpen door een joods figuur toch? , of heb ik dat mis..
nou iig , het lijkt nog op een obelisk met antenne ...

offtopic *

Blackgirl... ik heb je de sitchin al gestuurd , heb je ze al binnen? (in rar)

offtopic *
  dinsdag 6 juli 2004 @ 11:44:56 #100
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20436152
Hier een paarlinks naar een interview van Alex Jones door Jeff rense

3 uur luisterplezier voor de geintereseerde !

http://boss.streamos.com/(...)rense_062804_hr1.wax

http://boss.streamos.com/(...)rense_062804_hr2.wax

http://boss.streamos.com/(...)rense_062804_hr3.wax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')