De invloed van Freemasonry via de wereldtopIn dit stukje wordt duidelijk dat een religieuze.occulte groep wel degelijk grote invloed heeft in de wereld. Dit is nog lang niet alles en vooral het reptilian-stuk en tekstgedeelte is weggelaten. Ook heb ik zelf wat symbolisme vandaag ontdekt en erbij neergezet. (en das niet het minste)
Mijn kennis over freemasonry (vrijmetselarij) symbolisme is behoorlijk beperkt maar ik zal proberen wat toevalligheden neer te zetten samen met een zwaar beknopte info.
Freemasonry is enkele eeuwen terug ontstaan onder die specifieke naam. Waar de symbolisme in eerste instantie is ontwikkeld is onbekend al heeft het grote overeenkomsten met Egyptische, Babylonische en Sumerische mythology. De symbolen en hun betekenissen kunnen makkelijk ouder zijn (misschien wel universeel imho) aangezien de moderne menselijke beschaving zich na een grote vernietiging tijdens de laatste ijstijd vanaf de Caucases opnieuw is gaan uitbreiden. Aangezien er te weinig (lijkt opzettelijk) bekend is over onze oergeschiedenis kunnen we de oorsprong niet weten.
Symbolisme is een taal. Voor de gewone mens betekent het normaal gesproken niks bijzonders. Mensen die ingewijd zijn in die bepaalde leer zullen het herkennen.
Numerologie is ook heel belangrijk. Dit mijd ik grotendeels, want hier weet ik niks vanaf.
3 van de belangrijkste symbolen van de Illuminati:
-
fakkel (of zon)-
een duif-
een rode roosDe fakkel symboliseert de zon, de “illuminated” en kan afgebeeld worden als de Phoenix, zon, een fakkel, een leeuw (de manen), blonde haardos, een licht achter een hoofd of (wat ik sinds vandaag schat) een brandende kaars.
De Phoenix is een mythologische vogel dat iig teruggaat tot de Egyptische mythologie.
Wat een duif en een rode roos betekend weet ik niet meer. Ze komen iig regelmatig naar voren.
Andere belangrijke symbolen waarvan ik de betekenis allemaal niet zeker weet.:
Falles – wordt afgebeeld als een penis of een obelisk. – mannelijke energie.
Piramide – Met of zonder capstone-met-oog. Groot illuminati symbool. Niemand weet zeker of de piramide van Gizeh ooit een capstone heeft gehad. De top is wel mooi plat en vierkant.
Uil – Kan zowel positief als negatief zijn. Waarschijnlijk afhankelijk van kleur. Komt werd iig gebruikt in het oude Rome, oud-Griekenland en Egypte.
Boog – Royal arch of freemasonry – geen idee wat die betekend. Viaduct-achtige boog heb ik het over.
White power teken – Heette officieel niet zo. Een kruis me een cirkel erachter.
Pentagon, dubbele driehoek en dubbele vierhoekDe obelisk symboliseert de mannelijke energie (penis van Osiris geloof ik) en vangt die energie op uit de cosmos.
De
“dome”, zoals je vaak ziet bij kerken, moskeëen en het capitol hill, symboliseert de vrouwelijke energie. (en schijnt dit op te vangen)
**Zoek het werk van Christopher Dunn en John de Salvo na over Russische testen met piramides en hoe bepaalde vormen een nog onbekende energie kunnen sturen. (zie links) Blijkbaar een vergeten kennis.
Wat voorbeelden van freemasonry symbolisme logo's:![]()
De passer, de driehoek met de zon, de dubbele driehoek. Het onderste 3-weg teken is het symbool van een boog.
![]()
Voorbeeld van de Egyptische roots of freemasonry. Zoom in voor de egyptische tekens.
![]()
Kruis, zon en de Phoenix vogel.
![]()
Sterren (pentagrammen, passer, driehoek met oog en een zon.)
![]()
Freemason tekens, de naam Aleister Crowley blijft opkomen bij de naam van dit boek. Weet niet of het van hem is. Notice: Zon, kruis met cirkel, driehoek met oog en zonnestralen. Vrouwe justita komt van een Egyptische god af. Vergeten welke.
![]()
Zie de slangen en de twijgjes (maretak?)deze keer.
![]()
driehoek, ogen, phoenix vleugels, Omega-teken, serpenten
![]()
Een masonic lodge.
Nu gaan we deze symbolen terugzoeken in logo's van regeringsinstellingen:![]()
![]()
De bekende twijgen van freemasonry.
![]()
Cirkel met kruis. Ben vergeten waar dat CIA symbool vandaan komt.
![]()
MI5 - UK binnenlandse veiligheidsdienst. 3-hoek, oog, falles in de kroon.
![]()
US data mining programma. Is stopgezet maar gaat verder onder DARPA en een andere instantie. Project werd gerund door een veroordeelde criminele generaal.
![]()
FEMA - De instantie die het hele land gaat overnemen in geval van nood.
![]()
US great seal. Originele was met de Phoenix die door heel Europa bij de adel vookwamvoorkwam.
![]()
Zakencentrum van London. Dit zou eerst het gebouw worden van de financial times. Het gezicht is van Winston Churchill, een Illuminati.
![]()
De partijen van Engeland...
NIEUWVandaag zelf gevonden, had er nog niemand over gehoord. Zag in de krant het pentagram met de fakkel en besloot de website te checken.....ongelofelijk. De zon op de koerdische vlag, de duiven, de rode rozen, de brandende kaars, het pentagram, het teken van de Sovjetunie. (ook occult)
![]()
Eerste design-vlag van de verenigde staten.
Nieuw Zelf gevonden - Een inkoppertje. Lockheed is samen met Boeing de grootste gevechtsvliegtuig producent.
Nieuw Zelf gevonden. - Oval office. Op de white house site geeft Bush een rondleiding. Staat hij te praten over hoe mooi hij de zon vind. Is alleen niet helemaal duidelijk of die de zon door de ramen bedoeld, of die op de vloer....
Vrijwel alle adelijke logo's van de afgelopen eeuwen bevatten deze freemason symbolen. Hier zijn er 2:
Nieuw Zelf gevonden -17th eeuws logo van Geneve. De Zon, de Phoenix en de sleutel. De sleutel is heel kenmerkend door alle logo's van deze tijd.
Nieuw Zelf gevonden -17th eeuws logo ergens in duitsland. De phoenixen hebben een gouden gloed bij hun hoofd. De takkken zijn precies de takken van het US seal. (en de VN) Dat alle presidenten van deze adelijken afstammen is dus geeneens zo gek.
Stedenlijke bouwwerken:![]()
Een pentagon is het centrum van een pentagram. Trek de lijnen door in een punt. Zie de zonnestralen in het midden.
![]()
Vrijheidsbeeld in frankrijk EN in NY. Fakkel en kroon symboliseren zon. Die van NY staat iig op eenfundament van dubbel vierkant.
![]()
Voetstuk van het vrijheidsbeeld in NY. Freemasonry.
![]()
Romeinse God Juno. Is griekse God Isis. Vrijheidsbeeld?
![]()
Vaticaanse afdruk van dezelfde god.
![]()
De grootste obelisk ter wereld. Oorsprong van die dingen? 555 feet hoog. De dome staat in de buurt. Op 1 rechte lijn zelfs.
![]()
![]()
Geimporteerde obelisk in parijs. IJffeltoren is een creatieve variant.
![]()
De plek waar Kennedy vermoord is en waar zijn graf staat, staat nu een obelisk met een eeuwige vlam.
![]()
De plek waar Diana vermoord is staat een eeuwige vlam inc pentagram. De plek waar ze begraven is staat een eeuwige vlam. Op het meer bij haar begraafplaats zijn 4 zwarte zwanen losgelaten. Haar broer (geloof ik) deed dat nadat hij dat in en droom doorkreeg. Heleboel symboliek rond haar dood.
![]()
Vaticaan. De dome en de obelisk naast elkaar.
![]()
De millennium dome en aan de overkant van het water de canary tower. De millenium dome was korte tijd afgesloten tijdens de overgang van 2000 naar 2001. Niemand weet waarom. In de canary tower zitten allerlei geheime diensten en dubieuze bedrijven. Geen publieke toegang. Ook staat het pal naast Greenwich...major illuminati. En laast hoorde ik dat het reuzenrad dat in de buurt staat "the eye" heet.
![]()
tuin van het US congressgebouw.
![]()
Freemasonry gebouw. De zon is erg duidelijk. Het ligt precies op 1 lijn met 2-3 andere regeringsgebouwen. Ben vergeten welke.
![]()
De arch, een freemason symbool. De 12 straten zijn de stralen. (zodiac?) De zon staat zelfs afgebeeld op het wegdek. Inc eeuwige vlam natuurlijk.
![]()
In een rechte lijn. De boog.
![]()
Nog verder in een rechte lijn kom je een kleinere boog tegen, en dan deze glazen piramide. De piramide bestaat uit 666 driehoekige stukken glas. De opdracht is gegeven door Miterrand, een freemason.
![]()
![]()
2 sfinxen in London bij Cleopatra's needle.
![]()
De grote zwarte piramide van Las Vegas.
![]()
Hotel in Spokane, US.
![]()
Europees Monetair Instituut, FrankFurt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Denver airport, een verhaal op zich....
people:George Wahington. 1 van de Founding Fathers van Amerika:
![]()
![]()
Als je even goed kijkt word al direct duidelijk dat Georgie een freemason was.
![]()
Zou het waar zijn? Het ontblote lichaam en vooral de armen zijn inderdaad wel frappant. De bekende rituelen spreken voor zich.
![]()
Mooie piramide.
![]()
Wie het beste zijn buren kan verlinken krijgt de piramide-met-oog.
![]()
Het graf van de oprichter van Jehova's getuigen.
![]()
Een soldaat van Nazi-duitsland. Skull & bones, swastica, twijgjes, phoenix/adelaar, malteser kruis.
![]()
De scepters van de koningin van Engeland.
![]()
Pharma en psychiatrische industrie worden gerund met Rockefeller geld.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bohemian grove logo.
![]()
![]()
![]()
![]()
En de overduidelijke satanische aard van onze wereldleiders. Waarschijnlijk is dit freemasonry aan de top. De bijbel had dus toch gelijk.
![]()
![]()
![]()
Olympische vlam.
![]()
medische logo. Serpenten komen overal terug.
Er is meer, veel meer...check je europese papiergeld maar. Wat staat er op ieder briefje en op veel munten? Een royal arch of freemasonry. De duitse 2 euro munt heeft een mooie phoenix.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.