abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2004 @ 03:42:30 #1
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19411860
De invloed van Freemasonry via de wereldtop

In dit stukje wordt duidelijk dat een religieuze.occulte groep wel degelijk grote invloed heeft in de wereld. Dit is nog lang niet alles en vooral het reptilian-stuk en tekstgedeelte is weggelaten. Ook heb ik zelf wat symbolisme vandaag ontdekt en erbij neergezet. (en das niet het minste)

Mijn kennis over freemasonry (vrijmetselarij) symbolisme is behoorlijk beperkt maar ik zal proberen wat toevalligheden neer te zetten samen met een zwaar beknopte info.

Freemasonry is enkele eeuwen terug ontstaan onder die specifieke naam. Waar de symbolisme in eerste instantie is ontwikkeld is onbekend al heeft het grote overeenkomsten met Egyptische, Babylonische en Sumerische mythology. De symbolen en hun betekenissen kunnen makkelijk ouder zijn (misschien wel universeel imho) aangezien de moderne menselijke beschaving zich na een grote vernietiging tijdens de laatste ijstijd vanaf de Caucases opnieuw is gaan uitbreiden. Aangezien er te weinig (lijkt opzettelijk) bekend is over onze oergeschiedenis kunnen we de oorsprong niet weten.

Symbolisme is een taal. Voor de gewone mens betekent het normaal gesproken niks bijzonders. Mensen die ingewijd zijn in die bepaalde leer zullen het herkennen.

Numerologie is ook heel belangrijk. Dit mijd ik grotendeels, want hier weet ik niks vanaf.

3 van de belangrijkste symbolen van de Illuminati:

- fakkel (of zon)
- een duif
- een rode roos

De fakkel symboliseert de zon, de “illuminated” en kan afgebeeld worden als de Phoenix, zon, een fakkel, een leeuw (de manen), blonde haardos, een licht achter een hoofd of (wat ik sinds vandaag schat) een brandende kaars.

De Phoenix is een mythologische vogel dat iig teruggaat tot de Egyptische mythologie.

Wat een duif en een rode roos betekend weet ik niet meer. Ze komen iig regelmatig naar voren.

Andere belangrijke symbolen waarvan ik de betekenis allemaal niet zeker weet.:

Falles – wordt afgebeeld als een penis of een obelisk. – mannelijke energie.
Piramide – Met of zonder capstone-met-oog. Groot illuminati symbool. Niemand weet zeker of de piramide van Gizeh ooit een capstone heeft gehad. De top is wel mooi plat en vierkant.
Uil – Kan zowel positief als negatief zijn. Waarschijnlijk afhankelijk van kleur. Komt werd iig gebruikt in het oude Rome, oud-Griekenland en Egypte.
Boog – Royal arch of freemasonry – geen idee wat die betekend. Viaduct-achtige boog heb ik het over.
White power teken – Heette officieel niet zo. Een kruis me een cirkel erachter.
Pentagon, dubbele driehoek en dubbele vierhoek

De obelisk symboliseert de mannelijke energie (penis van Osiris geloof ik) en vangt die energie op uit de cosmos.
De “dome”, zoals je vaak ziet bij kerken, moskeëen en het capitol hill, symboliseert de vrouwelijke energie. (en schijnt dit op te vangen)

**Zoek het werk van Christopher Dunn en John de Salvo na over Russische testen met piramides en hoe bepaalde vormen een nog onbekende energie kunnen sturen. (zie links) Blijkbaar een vergeten kennis.

Wat voorbeelden van freemasonry symbolisme logo's:

De passer, de driehoek met de zon, de dubbele driehoek. Het onderste 3-weg teken is het symbool van een boog.

Voorbeeld van de Egyptische roots of freemasonry. Zoom in voor de egyptische tekens.

Kruis, zon en de Phoenix vogel.

Sterren (pentagrammen, passer, driehoek met oog en een zon.)

Freemason tekens, de naam Aleister Crowley blijft opkomen bij de naam van dit boek. Weet niet of het van hem is. Notice: Zon, kruis met cirkel, driehoek met oog en zonnestralen. Vrouwe justita komt van een Egyptische god af. Vergeten welke.

Zie de slangen en de twijgjes (maretak?)deze keer.

driehoek, ogen, phoenix vleugels, Omega-teken, serpenten

Een masonic lodge.

Nu gaan we deze symbolen terugzoeken in logo's van regeringsinstellingen:

De bekende twijgen van freemasonry.

Cirkel met kruis. Ben vergeten waar dat CIA symbool vandaan komt.

MI5 - UK binnenlandse veiligheidsdienst. 3-hoek, oog, falles in de kroon.

US data mining programma. Is stopgezet maar gaat verder onder DARPA en een andere instantie. Project werd gerund door een veroordeelde criminele generaal.

FEMA - De instantie die het hele land gaat overnemen in geval van nood.

US great seal. Originele was met de Phoenix die door heel Europa bij de adel vookwamvoorkwam.

Zakencentrum van London. Dit zou eerst het gebouw worden van de financial times. Het gezicht is van Winston Churchill, een Illuminati.

De partijen van Engeland...

NIEUWVandaag zelf gevonden, had er nog niemand over gehoord. Zag in de krant het pentagram met de fakkel en besloot de website te checken.....ongelofelijk. De zon op de koerdische vlag, de duiven, de rode rozen, de brandende kaars, het pentagram, het teken van de Sovjetunie. (ook occult)

Eerste design-vlag van de verenigde staten.

Nieuw Zelf gevonden - Een inkoppertje. Lockheed is samen met Boeing de grootste gevechtsvliegtuig producent.

Nieuw Zelf gevonden. - Oval office. Op de white house site geeft Bush een rondleiding. Staat hij te praten over hoe mooi hij de zon vind. Is alleen niet helemaal duidelijk of die de zon door de ramen bedoeld, of die op de vloer....

Vrijwel alle adelijke logo's van de afgelopen eeuwen bevatten deze freemason symbolen. Hier zijn er 2:

Nieuw Zelf gevonden -17th eeuws logo van Geneve. De Zon, de Phoenix en de sleutel. De sleutel is heel kenmerkend door alle logo's van deze tijd.

Nieuw Zelf gevonden -17th eeuws logo ergens in duitsland. De phoenixen hebben een gouden gloed bij hun hoofd. De takkken zijn precies de takken van het US seal. (en de VN) Dat alle presidenten van deze adelijken afstammen is dus geeneens zo gek.

Stedenlijke bouwwerken:

Een pentagon is het centrum van een pentagram. Trek de lijnen door in een punt. Zie de zonnestralen in het midden.

Vrijheidsbeeld in frankrijk EN in NY. Fakkel en kroon symboliseren zon. Die van NY staat iig op eenfundament van dubbel vierkant.

Voetstuk van het vrijheidsbeeld in NY. Freemasonry.

Romeinse God Juno. Is griekse God Isis. Vrijheidsbeeld?

Vaticaanse afdruk van dezelfde god.

De grootste obelisk ter wereld. Oorsprong van die dingen? 555 feet hoog. De dome staat in de buurt. Op 1 rechte lijn zelfs.

Geimporteerde obelisk in parijs. IJffeltoren is een creatieve variant.

De plek waar Kennedy vermoord is en waar zijn graf staat, staat nu een obelisk met een eeuwige vlam.

De plek waar Diana vermoord is staat een eeuwige vlam inc pentagram. De plek waar ze begraven is staat een eeuwige vlam. Op het meer bij haar begraafplaats zijn 4 zwarte zwanen losgelaten. Haar broer (geloof ik) deed dat nadat hij dat in en droom doorkreeg. Heleboel symboliek rond haar dood.

Vaticaan. De dome en de obelisk naast elkaar.

De millennium dome en aan de overkant van het water de canary tower. De millenium dome was korte tijd afgesloten tijdens de overgang van 2000 naar 2001. Niemand weet waarom. In de canary tower zitten allerlei geheime diensten en dubieuze bedrijven. Geen publieke toegang. Ook staat het pal naast Greenwich...major illuminati. En laast hoorde ik dat het reuzenrad dat in de buurt staat "the eye" heet.

tuin van het US congressgebouw.

Freemasonry gebouw. De zon is erg duidelijk. Het ligt precies op 1 lijn met 2-3 andere regeringsgebouwen. Ben vergeten welke.

De arch, een freemason symbool. De 12 straten zijn de stralen. (zodiac?) De zon staat zelfs afgebeeld op het wegdek. Inc eeuwige vlam natuurlijk.

In een rechte lijn. De boog.

Nog verder in een rechte lijn kom je een kleinere boog tegen, en dan deze glazen piramide. De piramide bestaat uit 666 driehoekige stukken glas. De opdracht is gegeven door Miterrand, een freemason.

2 sfinxen in London bij Cleopatra's needle.

De grote zwarte piramide van Las Vegas.

Hotel in Spokane, US.

Europees Monetair Instituut, FrankFurt.

Denver airport, een verhaal op zich....

people:

George Wahington. 1 van de Founding Fathers van Amerika:

Als je even goed kijkt word al direct duidelijk dat Georgie een freemason was.

Zou het waar zijn? Het ontblote lichaam en vooral de armen zijn inderdaad wel frappant. De bekende rituelen spreken voor zich.

Mooie piramide.

Wie het beste zijn buren kan verlinken krijgt de piramide-met-oog.

Het graf van de oprichter van Jehova's getuigen.

Een soldaat van Nazi-duitsland. Skull & bones, swastica, twijgjes, phoenix/adelaar, malteser kruis.

De scepters van de koningin van Engeland.

Pharma en psychiatrische industrie worden gerund met Rockefeller geld.

Bohemian grove logo.

En de overduidelijke satanische aard van onze wereldleiders. Waarschijnlijk is dit freemasonry aan de top. De bijbel had dus toch gelijk.

Olympische vlam.

medische logo. Serpenten komen overal terug.

Er is meer, veel meer...check je europese papiergeld maar. Wat staat er op ieder briefje en op veel munten? Een royal arch of freemasonry. De duitse 2 euro munt heeft een mooie phoenix.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  woensdag 26 mei 2004 @ 04:01:46 #2
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19411935
het is nu tijd

roep uw mensen op , en strijd , niet met zwaard en macht
maar met WAARHEID

verspreid
en maak de wereld bewust.
de tijd van slavernij behoort achter ons te liggen.
de conspirancy tegen het volk is werkelijkheid...
wie dit leest , wie deze kennis nu bezit , verspreid
vertel het aan uw buur , uw vrienden , uw familie , uw kennis , en ieder die u tegen komt
maak het openbaar.

want dit lezen en daarna onverschillig denken , ik kan er toch niets aan veranderren is de grootste fout die je kant maken!!
als ieder die dit leest , het verspreid , zal het lukken.

we hebben geen keus.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:09:58 #3
69074 apestaart
Nu komt de aap uit de mouw
pi_19412721
Zoals je misschien weet is de vrijmetselarij ontstaan uit de tempelbouwers, die ooit tot de meest hoog aangeschreven beroepsgroepen behoorden.
De gildes zijn uitgegroeid tot plekken waar de vrijmetselarij in beginsel is ontstaan.
Bijna alle symbolen die er in de vrijmetselarij bestaan zijn universeel in het geloof. Vandaar dat ze op een groot aantal punten terugkomen in overheidsinstellingen en andere organisaties over de hele wereld.

Leuk dat je zoveel voorbeelden hebt kunnen vinden. Het bewijst de universaliteit ervan. Maar om hiermee aan te geven dat vrijmetselarij de wereld overneemt: leuk geprobeerd... ga eens opnieuw zoeken, maar dan beginnend met een geloofsinstelling. Kom je een heleboel dezelfde dingen tegen.

En ga je dan roepen dat de kerk de wereld overneemt?
I love deadlines
I like the wooshing sound they make as they fly by
-douglas adams-
pi_19412787
mooie plaatjes
-
pi_19412814
Heb je een 1 dollar biljet wel eens van dichtbij gezien?
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_19412859
Sjiek joh!

Je definieert zo'n beetje alle mogelijke symbolen als behorende bij een bepaalde groep, en "bewijst" daarmee dat ze overal aanwezig zijn!

Ofwel: Als het nu om 1 of 2 symbolen zou gaan, zou ik je gelijk geven. Maar aangezien je hier een stuk of 10 symbolen neemt, en die ook nog eens érg vrij interpreteerd (7 mogelijke afbeeldingen voor één symbool?) kun je zo'n beetje alles wat je kunt bedenken daar onder scharen.

De plaatselijke schaakvereniging heeft een toren als logo; dat valt onder het fallus (let op de u in plaats van een e) symbool. De plaatselijke schaakvereniging wordt dus gerund door de Illuminati!

Weet je wat? Volgens mij is iedereen op de hele wereld lid van de Illuminati! Het is een complot!
oh.... wacht..... tegen wie is dat complot gericht dan? Als iedereen er lid van is?.......
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:12:54 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19413262
Toshitsugu...
care to join my org?
kan iemand als jou wel plaatsen...

mijn org. ROTG heeft al een aantal mensen van hogerre status...
en ook van meer kennis van zaken dus...

zeg maar ja of nee.
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:14:40 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19413282
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 08:21 schreef splendor het volgende:
mooie plaatjes
mooie avatar
pi_19413558
Bijzonder lachwekkend, aangezien het precies andersom is.

Alle symbolen die je noemt zijn symbolen die al 10.000 jaar over de hele wereld gebruikt worden, regeringsinstellingen halen ze niet van de vrijmetselaars, ze halen ze allemaal uit de geschiedenis.

Zoek toch niet altijd over verbanden waar er geen zijn...
pi_19413639
quote:
Een soldaat van Nazi-duitsland. Skull & bones, swastica, twijgjes, phoenix/adelaar, malteser kruis.
Nu moet ik nog meer lachen, verdiep je eens in de symbolisme van het derde rijk.

De "skull and bones" worden al sinds de keizertijd gebruikt, het was het teken van elite eenheden waarmee werd aangegeven dat ze willde sterven voor hun Keizer,

De swastika is door de nsdap gekozen omdat het er krachtig uit zag, dat was de enigste redenatie erachter.

Die twijgjes zijn rangonderscheidingstekens die al eeuwen in de europese militaire historie terug komen,

Er is helemaal geen Phoenix te zien, alleen een adelaar die ook al eeuwen het symbool van Duitsland is..

En welk maltezer kruis Het kruis wat je laat zien is een Ritterkreuz, een onderscheiding die al sinds de tijd van de oorlogen tegen napoleon uitgereikt word. Ontworpen door een grafisch vormgever.

Helemaal 0,0 verband met vrijmetselaars, reptilians etc etc
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:46:24 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19413705
waar denk je dat de vrijmetselaars die symbolen vandaan haalden general?
JUIST

freemason is een soort geloof of levenswijze , meer anti geloof , maar ok
ik weet hoe freemason in elkaar zit ik heb het uitgebreid bestudeerd.

de illuminati zijn Freemasons.

net als dat Osama Muslim is.

de illuminati zitten ACHTER de regering
achter de illuminati zit de OA
de basis en top van de NWO

het is dus helemaal niet lachwekkend.
maar diep triest..

er zijn duizenden bewijzen.

deze plaatjes zijn opzich ook niet echt al te onderbouwend , dat is zo
maar wat ermee gezegd word is de zeer aanwezige waarheid.
je kan je er in verdiepen , en dan 100% zeker tot de conclusie komen dat het waar is
of wachten tot je een tag en chip hebt en dan , regret the past.

its up to you.

maar het afdoen als lachwekkende onzin...
dat is gewoon kortzichtig.
soz.

groet.
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:49:12 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19413746
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:

ik weet hoe freemason in elkaar zit ik heb het uitgebreid bestudeerd.
dat kan iedereen zeggen
pi_19413808
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn duizenden bewijzen.
Nee, er zijn duizenden zaken die je zou kunnen aanvoeren als bewijs, en die net zo goed iets totaal anders kunnen betekenen..... net als de OP laat zien.....
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:59:32 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19413914
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:41 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nu moet ik nog meer lachen, verdiep je eens in de symbolisme van het derde rijk.

De "skull and bones" worden al sinds de keizertijd gebruikt, het was het teken van elite eenheden waarmee werd aangegeven dat ze willde sterven voor hun Keizer,

De swastika is door de nsdap gekozen omdat het er krachtig uit zag, dat was de enigste redenatie erachter.

Die twijgjes zijn rangonderscheidingstekens die al eeuwen in de europese militaire historie terug komen,

Er is helemaal geen Phoenix te zien, alleen een adelaar die ook al eeuwen het symbool van Duitsland is..

En welk maltezer kruis Het kruis wat je laat zien is een Ritterkreuz, een onderscheiding die al sinds de tijd van de oorlogen tegen napoleon uitgereikt word. Ontworpen door een grafisch vormgever.

Helemaal 0,0 verband met vrijmetselaars, reptilians etc etc
waar denk je dat *het occulte* op gebaseerd is dan?
op de oude magie namelijk , Bohemain is niet voor niks een rituele samenkomst.
en wie komen daar?
alle presidenten die amerika tegenwoordig achterelkaar *kiest* , ja tuurlijk
Bush Sr , Bush jr , en Kerry zijn zowieso al behoorlijk goeie vriendjes met elkaar
niet te vergeten is kerry inderdaad een achter neef van bush
bill clinton was een Cia DrugsBaron , maar jij hebt vast geen clearance om die files in te zien
komt over 15 jaar wel boven

maar oke even terug naar topic.
de scull & bones is opgericht in yale
en gebruikten de gebruiken van het doods geloof
daar hoort toevallig ook dat kopje met beenderren bij ja
ze moesten overigens ook als ritueel in een doodskist mastruberen , elke president heeft dat gedaan
(S&B leden)
ONLY DEATH EQUALS DEATH
is hun phraise

nu dan , waar het occulte vandaan komt , de oudheid dus
de egyptenaren hadden ook een Doods geloof
net als de Sumeriers
en de Atlantiers

het stamt dus af van die Door de geschiedenis verspreid OCCULTE afbeeldingen

waarom duiken er op gebouwen , als plattegrond en op vlaggen en geld , de chip zelfs
en meer en meer locaties de Occulte symbolen uit de oudheid op?

waarom zouden de regeringen dat doen?

geef jij daar maar eens antwoord op.

mijn antwoord is : omdat de illuminati wel degelijk de wereld runnen.
en wij doen er allemaal aan mee.
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:03:27 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19413994
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:

waarom duiken er op gebouwen , als plattegrond en op vlaggen en geld , de chip zelfs
en meer en meer locaties de Occulte symbolen uit de oudheid op?

waarom zouden de regeringen dat doen?
sinds wanneer bouwen regeringen gebouwen, maken zij plattegronden en chips?
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:04:40 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19414009
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:53 schreef Croga het volgende:

[..]

Nee, er zijn duizenden zaken die je zou kunnen aanvoeren als bewijs, en die net zo goed iets totaal anders kunnen betekenen..... net als de OP laat zien.....
nee , zoals ik zei , zijn er 1000 den BEWIJZEN
ik heb het niet over vermoedens , maar FEITEN die aantonen dat er wel DEGELIJK een ILLUMINATI
achter zit.

ik doel dus niet direct op de bovenstaande foto's maar ga jij maar eens met een zweefvliegtuigje boven washington hangen.
en let goed op de manier waarop het patroon ligt tussen het pentagon , het witte huis , de memorials
en het stadion. (+het beruchte hotel)

inderdaad , in een gigantische Pentagram met ingebouwde piramide inclusief all seeing eye.

nu jij weer.
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:05:41 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19414032
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik heb het niet over vermoedens , maar FEITEN die aantonen dat er wel DEGELIJK een ILLUMINATI
achter zit.

ik doel dus niet direct op de bovenstaande foto's maar ga jij maar eens met een zweefvliegtuigje boven washington hangen.
en let goed op de manier waarop het patroon ligt tussen het pentagon , het witte huis , de memorials

inderdaad , in een gigantische Pentagram met ingebouwde piramide inclusief all seeing eye.

nu jij weer.
als ik in nederland willekeurig een aantal grote gebouwen kies, kan ik ook elk symbool er van maken wat ik wil
pi_19414110
idd Alicey, dat is bewezen. Als je alle kerken in nederland gaat pakken dat kun je een swastika, een driehoek, een smillie etc etc. er van maken,
pi_19414131
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

achter zit.

nu jij weer.
Hoe maak jij die stap toch? er is symbolisme dus illuminatie
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:12:14 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19414173
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

sinds wanneer bouwen regeringen gebouwen, maken zij plattegronden en chips?
snap je het echt niet , of sluit je jezelf af?

de regering werkt daar niet zoals hier in nederland

er is geen democratie geen vrije orders...
alles werkt vanuit het belang van de OA

die betreffende symbolen zijn beslist door de OA

en gebouwd\geprint door de OA (op order van de OA dus)

(OA=Omega Agency , hetgeen aan de top van de top van de elite der elite)
OA beslist alles.
weet alles.
is alles.
op deze aarde wat te maken heeft met waar normale mensen nooit zullen komen
de waarheid.

maar er is nu wel een moment waarop de waarheid eindelijk tastbaar is...
en dit moment duurt maar kort
want hierna komt er een periode van totale angst , een taktiek van OA
maar velen zullen het geloven
en de OAhet groene licht geven
politiek beslist of niet.
iedereen is angst.

nu het nog kan , zou ik maar eens goed gaan nadenken , over deze wereld
waarom de ene kant arm is
waarom het condoom in afrika niet mag
waarom de chip komt
waarom politieke leiders altijd blijven zitten , no matter the critics
(kijk naar rumsfeld , en bush)
en denk na , hoe het kan dat de Amerikaanse economie in de duizendmiljarden in schulden zit
en NOG een oorlog betaald
drugs wars?

er is veel meer aan de hand dan je zou denken.
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:16:34 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19414267
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

als ik in nederland willekeurig een aantal grote gebouwen kies, kan ik ook elk symbool er van maken wat ik wil
hardstikke knap van je maar het gaat hier niet om WILLEKEURIGE gebouwen
maar om de paar belangrijkste gebouwen.

en dat zijn er dus niet meer dan 6
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:18:46 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19414307
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

snap je het echt niet , of sluit je jezelf af?

de regering werkt daar niet zoals hier in nederland
nee, maar ondanks dat heb ik jp nog nooit een chip zien bakken, of een gebouw zien ontwerpen
quote:
er is geen democratie geen vrije orders...
alles werkt vanuit het belang van de OA

die betreffende symbolen zijn beslist door de OA
dan bestaat de oa al heel erg lang dus? (denk aan tienduizenden jaren)
quote:
en gebouwd\geprint door de OA (op order van de OA dus)

(OA=Omega Agency , hetgeen aan de top van de top van de elite der elite)
OA beslist alles.
weet alles.
is alles.
op deze aarde wat te maken heeft met waar normale mensen nooit zullen komen
de waarheid.
waarom zetten ze hun symbolen er dan in/op? dat is toch juist opvallend! veel beter is het om gewoon zonder symbolen te werken, dan valt het ook niet op...
quote:
nu het nog kan , zou ik maar eens goed gaan nadenken , over deze wereld
waarom de ene kant arm is
omdat men verdomt verantwoordelijkheid te nemen
quote:
waarom het condoom in afrika niet mag
je doelt nu op die demente bejaarde in het vaticaan?
quote:
waarom de chip komt
de chip is er al ongeveer sinds de jaren 50, en daarom kun jij nu met je pc'tje op internet zitten. waarom stel je de vragen niet waarom er computers zijn gekomen, waarom er internet is gekomen etc.?
quote:
waarom politieke leiders altijd blijven zitten , no matter the critics
(kijk naar rumsfeld , en bush)
onschendbaarheid
quote:
en denk na , hoe het kan dat de Amerikaanse economie in de duizendmiljarden in schulden zit
en NOG een oorlog betaald
amerika is echt niet de enige die niet met geld kan omgaan, kijk maar op de wekelijkse insolventie-lijsten
quote:
drugs wars?

er is veel meer aan de hand dan je zou denken.
er is veel aan de hand, alleen snap ik niet waarom je de link legt naar illuminati/ao/schaduwregeringen. ook zonder die elementen is alles te verklaren
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:19:39 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19414323
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hardstikke knap van je maar het gaat hier niet om WILLEKEURIGE gebouwen
maar om de paar belangrijkste gebouwen.

en dat zijn er dus niet meer dan 6
ik mis het vrijheidsbeeld anders nog, verder vind ik dat hotel helemaal niet zo belangrijk...
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:22:43 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19414372
ik leg die link , omdat het zo is.

ik kan niet beterre bewijzen geven dan te zeggen , zoek er zelf eens naar

typ van mij part voor de lol eens op google wat trefwoorden

en verdiep je er tijdelijk in.

praat daarna maar weer tegen mij.

groet
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:24:02 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19414394
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

ik mis het vrijheidsbeeld anders nog, verder vind ik dat hotel helemaal niet zo belangrijk...
het vrijheidsbeeld dtaat toevallig niet in washington maar newyork.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')