Ze hebben de site vernieuwd en daarmee de illegale activaties ongedaan gemaakt. Gewoon naar de site gaan en gratis nieuwe activatie aanvragen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:43 schreef GhostMan84 het volgende:
ik had eerst ook zo'n accountje bij dvd-profiler, maar die is ineens verdwenen
begrijp er niks van
jah, heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Ze hebben de site vernieuwd en daarmee de illegale activaties ongedaan gemaakt. Gewoon naar de site gaan en gratis nieuwe activatie aanvragen.
Komop zeg, slecht hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:40 schreef Eluc het volgende:
Ik heb geen dvd profiler (meer), dus jullie moeten het hiermee doen
Nou, op gegeven moment deed ie t niet meer. Kreeg de hele tijd foutmeldingen enzo. Dus toen deed ik m maar weg.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Komop zeg, slecht hoor
Hoezo heb je het niet meer dan?
OMGquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:23 schreef kinky_queen het volgende:
de mijne: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/kinky%20queen mocht je geen linkje hebben naar het programma...
![]()
ik koop dvd's vanaf het begin ongeveerquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:26 schreef Hare het volgende:
Hoe lang ben je al aan het sparen?
Of is er gewoon veel geld te verdienen in de KRUIT DESIGNER business???
Yep.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:18 schreef Frollo het volgende:
Verbal, die Twin Peaks, is dat de versie mét de pilot?
Dus dat is serieus een beroep? Wat doe je precies dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik koop dvd's vanaf het begin ongeveer
in de kruit designer business is geen ene reet meer te verdienen in NL
[afbeelding]
het was een serieus beroep, ik maakte kruit (als in pang pang)quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:31 schreef Hare het volgende:
Dus dat is serieus een beroep? Wat doe je precies dan?
Coolquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
het was een serieus beroep, ik maakte kruit (als in pang pang)
[afbeelding]
Het groeit niet aan de ....quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:09 schreef Hare het volgende:
Cool
Was het eerste waar ik aan dacht, maar wist niet dat daar echt een beroep voor was.![]()
grappig.. als jouw collectie echt is ingevoerd op datum van aanschaf, dan is je smaak beter geworden in de loop der tijd..quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Cool
Was het eerste waar ik aan dacht, maar wist niet dat daar echt een beroep voor was.![]()
Ja? Hoezo dat precies?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:16 schreef furanku het volgende:
[..]
grappig.. als jouw collectie echt is ingevoerd op datum van aanschaf, dan is je smaak beter geworden in de loop der tijd..
*edit.. die push smiley?? hoe kwam ik daar nou weer bij...
Hoe wou je een collectie beoordelen dan? Op zo'n manier als op dvd.nl/forum. Ik vind dat toch maar helemaal niks daar hoor. Krijg je minpunten als je Godfather niet in je collectie hebt zitten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:20 schreef furanku het volgende:
Linkje posten is nix wanneer er niet wordt beoordeeld eigenlijk :}
Ik heb ook niks met de Godfather-films. Ik zal wel niet van film houden, denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef Hare het volgende:
Ik vind Godfather nou echt niet zo geweldig dus is dat voor mij een pluspunt.
owwww, je mag je rips dus ook meetellen???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:35 schreef TiMmS het volgende:
http://members.home.nl/somers
Alweer 100 DVD's
Hij waarschijnlijk wel.. maargoed, hij heeft ook Lizzie Mcguire the movie in zijn collectie dus je kunt hem niet serieus nemen..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef Hare het volgende:
[..]
owwww, je mag je rips dus ook meetellen???
Sorry hoor, maar het is trilogy.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:08 schreef Pietjuh het volgende:
triology
Ik vind alleen het eerste deel goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:31 schreef Verbal het volgende:
Ik heb ook niks met de Godfather-films. Ik zal wel niet van film houden, denk ik.
V.
Tweede deel vind ik ook best goed, maar het derde is wat minder.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:09 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vind alleen het eerste deel goed
maar ja, ik heb dan ook geen verstand van films
![]()
Woehoe, love hina!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:12 schreef Koekwaus het volgende:
Weinig Films... wel goede..
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/KOEKWAUS
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef Markster het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zo trots over hoeveel DVD's of MP3's ze hebben.
Ik ben niet trots op hoeveel DVD's ik heb, en ben niet zwaar onder de indruk van mensen die meer DVD's hebben, ben daar ook niet jaloers op en ik kijk niet neer op mensen die minder DVD's hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef Markster het volgende:
Pcies, wat heb ik eraan om te weten welke dvd's een ander heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef Markster het volgende:
Wat heb je eraan om te weten Welke IT-blunders anderen hebben gemaakt?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:59 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Pcies, wat heb ik eraan om te weten welke dvd's een ander heeft.
Geen antwoord op m'n vraag, maar wat jij wiltquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om te weten Welke IT-blunders anderen hebben gemaakt?
Om maar één van de vele duizenden topics aan te roeren.
M.a.w. als je er geen kont aan vindt, blijf dan weg uit het topic. Anderen vinden het namelijk wel leuk.
V.
Nou voor mij is dat eigenlijk heel simpel te beantwoorden. Als ik iemands collectie bekijk en ik vind dat deze persoon er veel "goede" films tussen heeft zitten die in mijn straatje passen, dan word het voor mij interessant om te kijken welke films in die lijst ik niet ken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:59 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Pcies, wat heb ik eraan om te weten welke dvd's een ander heeft.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:39 schreef bdekort het volgende:
[..]
Nou voor mij is dat eigenlijk heel simpel te beantwoorden. Als ik iemands collectie bekijk en ik vind dat deze persoon er veel "goede" films tussen heeft zitten die in mijn straatje passen, dan word het voor mij interessant om te kijken welke films in die lijst ik niet ken.
Als dan uit een aantal reviews blijkt dat het mij wel een goede film lijkt, kan ik mijn collectie weer uitbreiden hehe
Das een antwoord, daar zit wat in.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
![]()
Precies de reden waarom ik dit topic opende iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:39 schreef bdekort het volgende:
O, het was een vraag ...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:46 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Geen antwoord op m'n vraag
ik mis FREAKSquote:Op maandag 21 juni 2004 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/SaintOfKillers
Nr. 268 (al heb ik wel een andere versie, maar jaquote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik mis FREAKS
Ow jaquote:Op maandag 21 juni 2004 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nr. 268 (al heb ik wel een andere versie, maar ja)
Zekersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:31 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Woehoe, love hina!!
Geweldige serie is dat!!!
Mooi lijstje.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/SaintOfKillers
Bedankt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:57 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Mooi lijstje.![]()
Ik zie dat je showgirls nog wilt hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
net geupdate:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/mhuitinga/dvd/
copy - zijn gekopieerde DVD's
import - zijn niet Nederlands ondertitelde DVD's
en de prijzen zijn de prijzen die ik er voor betaald heb...
damn... je zou bijna gaan denen dat we hier met een klassieker te maken hebben...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zie dat je showgirls nog wilt hebben.
Deze:
[afbeelding]
Is voor 22 euro te krijgen op dvdsoon
fijn programma hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:23 schreef kinky_queen het volgende:
de mijne: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/kinky%20queen mocht je geen linkje hebben naar het programma...
www.dvdprofiler.com daar kun je het programma installeren
ik ben zeer benieuwd
![]()
Zelf de gegevens van de films uploaden naar DVDProfiler! Je naam wordt dan genoemd bij de DVD, is toch wel grapppig. En je helpt dus anderen ermee.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:37 schreef dolle_hond het volgende:
iemand tips hoe ik die er toch bij kan krijgen zonder dat ik uren moet zoeken in de krochten van DVDPROFILER
een quentin fan...quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:34 schreef filmxtra.nl het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Filmxtra.nl
Je hebt smaak...quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:46 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Ceased2Be
Mijn collectie.
Dit is minus de 'preview-kopiën' want die vind ik niet meetellen.
ik redeneer: is er een filmavond en iemand mag de dvd uitkiezen, dan kunnen ze die dvd's ook kiezen... derhalve voeg ik ze maar toe in mijn collectiequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:46 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Ceased2Be
Mijn collectie.
Dit is minus de 'preview-kopiën' want die vind ik niet meetellen.
O... ze kunnen ze best kiezen uit de kast, geen probleem. Ik behandel ze alleen niet als 'echte' dvd's.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik redeneer: is er een filmavond en iemand mag de dvd uitkiezen, dan kunnen ze die dvd's ook kiezen... derhalve voeg ik ze maar toe in mijn collectie
nee, ze liggen bij mij ook op de stapel maar ik vul ze wel bij in mijn collectie... en als ikz e weer wegflikker of vervang pas ik mijn collectie lijst aanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O... ze kunnen ze best kiezen uit de kast, geen probleem. Ik behandel ze alleen niet als 'echte' dvd's.
Da ken ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, ze liggen bij mij ook op de stapel maar ik vul ze wel bij in mijn collectie... en als ikz e weer wegflikker of vervang pas ik mijn collectie lijst aan
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da ken ook![]()
vananvond dan nog maar eens 50 titels toevoegen![]()
The Neverending Storyquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:03 schreef Crook het volgende:
www.thecrook.nl/dvd.html
Een oudje hoor, ik heb 'm al anderhalf jaar niet bijgewerkt ofzo. Ik denk dat ik nu ongeveer driedubbel zoveel titels heb staan in de kast
Van jongs af aan een favoriet geweest!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef MasterWouter het volgende:
The Neverending Story![]()
Hier zit er nog eenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:14 schreef Crook het volgende:
[..]
Van jongs af aan een favoriet geweest!
mooi, dan weet jij vast wel wie of wat het figuur Atreyu is in die filmquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:22 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Hier zit er nog een![]()
geen ideequote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:36 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
mooi, dan weet jij vast wel wie of wat het figuur Atreyu is in die film
(er is namelijk een band die zo heet, en ik heb me laten vertellen dattie genoemd is naar een figuur uit The Neverending Story)
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:36 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
mooi, dan weet jij vast wel wie of wat het figuur Atreyu is in die film
(er is namelijk een band die zo heet, en ik heb me laten vertellen dattie genoemd is naar een figuur uit The Neverending Story)
OOOOHHH, ik dacht Wie of Wat Atreyu isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Atreyu. (links)
Atreyu is de held uit het boek (Neverending Story) dat de hoofdrolspeler (Bastian) aan het lezen is.
Er werd toch gevraagd wie of wat de figuur Atreyu in de film isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:16 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Ja, dat snappen we allemaal nog wel SOK
haha ... ja dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:16 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Ja, dat snappen we allemaal nog wel SOK
ja, en nu weet ik hetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er werd toch gevraagd wie of wat de figuur Atreyu in de film is
ik snapte de vraag ook niet helemaal goedquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er werd toch gevraagd wie of wat de figuur Atreyu in de film isdus ik dacht, ik zeg het even
Je kan de registratiecode opvragen door naar deze URL te gaan: http://www.intervocative.com/Login.aspx en dan vervolgens in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Hier hoef je niks met domeinen oid. te doen. Wanneer je bent ingelogd, dan kan je door op de link 'Registration' te klikken je registratiecode bekijken. Als je niet betaald heb voor je code, dan kun je natuurlijk ook gewoon een nieuw account aan maken en dan krijg je een gratis code.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:39 schreef GhostMan84 het volgende:
een vraagje/probleem:
kan iemand mij misschien wat duidelijkheid/hulp verschaffen?of misschien moet ik die registratiecode op een hele andere manier opvragen?
owjah, en ik heb niet betaald, ik heb me gewoon gratis aangemeld, dus dan kan ik mn code ook niet meer opvragenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:58 schreef bdekort het volgende:
[..]
Je kan de registratiecode opvragen door naar deze URL te gaan: http://www.intervocative.com/Login.aspx en dan vervolgens in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Hier hoef je niks met domeinen oid. te doen. Wanneer je bent ingelogd, dan kan je door op de link 'Registration' te klikken je registratiecode bekijken. Als je niet betaald heb voor je code, dan kun je natuurlijk ook gewoon een nieuw account aan maken en dan krijg je een gratis code.
Succes!
Ja hoor, je kunt ergens een nieuw nummer geven per dvd. In hetzelfde scherm waar je ook een beoordeling geeft aan de film...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om je eigen nummering/sorting toe te passen. Heb namelijk een aantal verzamelingen (maffia, alien serie, oorlog, jurassic park, Tarantino) die ik graag achter elkaar wil hebben. Buiten dat ik ze allemaal opnieuwe in ga tikken, iemand een optie?
Same here. Deze collectie was voor mij een flinke inspiratiebron en nu ik het weer zie, zie ik weer allemaal leuke nieuwe titels die me leuk lijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:39 schreef bdekort het volgende:
[..]
Nou voor mij is dat eigenlijk heel simpel te beantwoorden. Als ik iemands collectie bekijk en ik vind dat deze persoon er veel "goede" films tussen heeft zitten die in mijn straatje passen, dan word het voor mij interessant om te kijken welke films in die lijst ik niet ken.
Als dan uit een aantal reviews blijkt dat het mij wel een goede film lijkt, kan ik mijn collectie weer uitbreiden hehe
Hey, dat is slim! Die dude heeft in plaats van het collectienummer het jaartal ingevuld. Handig!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:40 schreef De_Schaduw het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/hitch_fan
Zal wel een exclusieve functie voor betalenden zijn. Het is wel handig, valt het niet op dat je teveel DVD's hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hey, dat is slim! Die dude heeft in plaats van het collectienummer het jaartal ingevuld. Handig!
Nee hoor. Een paar posts geleden is hier beschreven hoe je het collectienummer handmatig kunt veranderen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:01 schreef De_Schaduw het volgende:
Zal wel een exclusieve functie voor betalenden zijn.
Ja, maar die persoon heeft misschien ook wel in de 800 DVD's, dan ga je toch niet met de hand elke DVD een jaartal als collectienummer geven? Ben je lang bezig...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee hoor. Een paar posts geleden is hier beschreven hoe je het collectienummer handmatig kunt veranderen.
Toch denk ik heus dat ie het op die manier gedaan heeftquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:25 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Ja, maar die persoon heeft misschien ook wel in de 800 DVD's, dan ga je toch niet met de hand elke DVD een jaartal als collectienummer geven? Ben je lang bezig...
Ik haal liever m'n DVD-kijk-achterstand in op zo'n avondjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Toch denk ik heus dat ie het op die manier gedaan heeft
En zo veel werk is het nou ook weer niet. Eén avondje flink doorpezen, daarna alleen nog maar bijhouden.
Sommige mensen kom je ook OVERAL tegen...quote:Op maandag 26 juli 2004 11:20 schreef LordLynx het volgende:
De mijne:
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=LordLynx
OMFG!! Je gaat binnenkort richting de 1000 dvd'squote:Op donderdag 17 juni 2004 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik koop dvd's vanaf het begin ongeveer
in de kruit designer business is geen ene reet meer te verdienen in NL
[afbeelding]
Eindelijk iemand die een kleinere verzameling heeft dan ik.quote:Op maandag 6 december 2004 21:23 schreef homicidal_maniac het volgende:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/richardramirez
Jazeker, 99 % van wat ik heb gekocht had ik al gezien natuurlijk, slechts enkelen heb ik gekocht vanwege 'the thrill of buying"quote:Op maandag 6 december 2004 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
OMG wat een collectie![]()
Heb je al die films ook gezien?
Gezellige verzameling.quote:Op maandag 6 december 2004 21:23 schreef homicidal_maniac het volgende:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/richardramirez
Wat zit er in die Kurosawa boxset?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:13 schreef REFUSED het volgende:
Alstublieft Hare Kinkyness: Lijstje
niet echt wereldschokkend
Dan ben je dus een wandelde imdb. Je hebt zoveel films gezien.quote:Op maandag 6 december 2004 21:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jazeker, 99 % van wat ik heb gekocht had ik al gezien natuurlijk, slechts enkelen heb ik gekocht vanwege 'the thrill of buying"
Ja, IMDb als het om de bottom top 1000 gaatquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan ben je dus een wandelde imdb. Je hebt zoveel films gezien.
Mooie verslaving
ik zal het ook nog maar even hier postenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zit er in die Kurosawa boxset?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:57 schreef De_Schaduw het volgende:
Ja, IMDb als het om de bottom top 1000 gaat
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:13 schreef REFUSED het volgende:
Alstublieft Hare Kinkyness: Lijstje
niet echt wereldschokkend
Hare majesteit.... maar dan op z'n ...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:05 schreef Hare het volgende:
Sorry hoor, maar dit volg ik even volkomen en helemaal niet
nee, laten we dit snel weer vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2004 02:10 schreef kinky_queen het volgende:
Hare majesteit.... maar dan op z'n ...
ow jezus, ben ik het aan het uitleggen!?!?!?!?
Heb ik iets gezegd?quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:18 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee, laten we dit snel weer vergeten![]()
welk voorval?
ik?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
zijn er nog mensen die zich niet gemeld hebben?
![]()
En dat is te merkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:46 schreef haagse_elfje het volgende:
klik klik
hij is nog niet helemaal af
Ja en ff van 'private' afgooien, we zien nu geen ene reetquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:02 schreef haagse_elfje het volgende:
tis behoorlijk werk ik denk dat ik op de helft zit, dan ff de zooi op alfabet gooien ben ik klaar
Hele nette collectie hoor, alleen jammer van die Beach Boys dingesquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
hij is van Private af...veel plezier met kijken naar mijn schramele collectie
Dank je, dat van die Beach Boys is je vergevenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:45 schreef haagse_elfje het volgende:
Beach Boys ja ach ik ben een btje een surf fanaat, die dvd heeft heel veel mooie surf fragmenten....
Ik wacht ook nog steeds op The Endless Summer die ik al besteld heb moet hem alleen nog ff toevoegen op mijn lijsie
Jij hebt pas een mooie lijst
T zijn iig wel goede filmsquote:Op maandag 4 april 2005 13:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn collectie is nog niet zo groot maar ik ben ook nog niet zo lang bezig met orginele dvd's.
Mijn dvdtjes
Wat heb je voor La Haine betaald? Die lijkt me echt heel vetquote:Op maandag 4 april 2005 14:00 schreef BobRooney het volgende:
mijn collectie is ook nog niet zo groot, check me signature
9 euro ofzo, bij de mediamarkt...vond hem erg goed trouwens, tis een aanraderquote:Op maandag 4 april 2005 14:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heb je voor La Haine betaald? Die lijkt me echt heel vet
Thnx das wel het voordeel van deze lijsten je kunt er makkelijk goede films in vindenquote:
ga naar www.dvdprofiler.com en dan inloggen, dan naar online collectionquote:Op maandag 4 april 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
Hoe verander ik het theme van mijn lijstje?
Ik zie geen wishlist Shogo! hup hup hup aan het werk jij!!quote:Op maandag 4 april 2005 22:19 schreef Shogo het volgende:
Mijn collectie
Hoewel het nog verre van naar mijn zin is.
Die wordt waarschijnlijk groter dan wat ik heb aan dvd's.quote:Op maandag 4 april 2005 22:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik zie geen wishlist Shogo! hup hup hup aan het werk jij!!
![]()
kutquote:Op maandag 4 april 2005 20:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die ik overigens voor 4,99 zag bij de plaatselijke frs
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:55 schreef Smots het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n fijne lijst, maar ik ben er in de loop van de tijd mee opgehouden om 'm up to date te houden. En nu ben ik ook mijn inloggegevens kwijt.
Bovendien heb ik geen zin om weer opnieuw te beginnen om meer dan 1400 dvd's in te gaan voeren.
DOEI
Wat is de TT?quote:
http://www.freerecordshop(...).asp?productid=67019quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef Skv het volgende:
Topictitel, hierin staat dat je je lijstje moet posten, er word nergens gesproken over posten dat je geen zin hebt om het in te vullen
Mensen: [GEZ] DVD La HaineNergens hebben ze 'm
Heb je het balkje met 'niet leverbaar' eronder ook gezien?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef Drikkiej het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop(...).asp?productid=67019
ontopic:http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/drikkiej
Oeps, sorry.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je het balkje met 'niet leverbaar' eronder ook gezien?
Wat een afschuwelijke DVD smaak, voornamelijk SBS 6 films. Weinig om mee te pimpen girly.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Scandalous het volgende:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Scandalous![]()
Wat voorspelbaarquote:Op woensdag 6 april 2005 00:34 schreef SEX het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke DVD smaak, voornamelijk SBS 6 films. Weinig om mee te pimpen girly.
ze heeft wel The Office: The Complete First Series...das een pluspuntjequote:Op woensdag 6 april 2005 00:34 schreef SEX het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke DVD smaak, voornamelijk SBS 6 films. Weinig om mee te pimpen girly.
quote:Op woensdag 6 april 2005 07:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ze heeft wel The Office: The Complete First Series...das een pluspuntje
Ik weet het, ben al bezig met nieuwe foto's in een lagere resolutie.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:54 schreef Skv het volgende:
Alleen de foto's zijn wat groot en geven slecht overzicht op je site
Volgens mij is deze verslaving een stuk gezondenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:39 schreef starbuck het volgende:
Soms wenste ik dat ik aan iets anders verslaafd was dan aan het aanschaffen van dvd's,.....sex of roken of Mc Donalds....![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:39 schreef kinky_queen het volgende:
log in en ga naar online collection vink wishlist aan
![]()
had je het tegen mij KQ?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef kinky_queen het volgende:
Nou krijg ik toch net een mailtje van iemand die commentaar heeft op het feit dat ik allemaal oude films heb...
Kickquote:Op zondag 3 juli 2005 18:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen link naar mijn DVD 'collectie'. Maar ik heb een vraag over DVD Profiler, ik had gezocht met de zoekfunctie (heel erg verrast toen ik Google zag) en toen kwam dit topic er het dichtst bij
Ik heb op deze computer DVD Profiler geïnstalleerd, maar ik wil het op mijn andere computer hebben. Weet iemand of en hoe dat kan? Dus, kan ik het op deze computer weghalen en op de andere computer installeren/downloaden en met dezelfde login naam en wachtwoord weer openen (zodat ik dus niet weer alle cijfers opnieuw moet invoeren)?
Je kan je online profiel ook weer downloaden, weet alleen ff niet zo gauw waar het zit maar het staat ergens in de menu's.quote:
Wow, je hebt alle Hitchcocks! Al die aparte boxenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:28 schreef Motoko het volgende:
mijn lijstje:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/venger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |