quote:Op woensdag 6 april 2005 07:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ze heeft wel The Office: The Complete First Series...das een pluspuntje
Ik weet het, ben al bezig met nieuwe foto's in een lagere resolutie.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:54 schreef Skv het volgende:
Alleen de foto's zijn wat groot en geven slecht overzicht op je site
Volgens mij is deze verslaving een stuk gezondenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:39 schreef starbuck het volgende:
Soms wenste ik dat ik aan iets anders verslaafd was dan aan het aanschaffen van dvd's,.....sex of roken of Mc Donalds....![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:39 schreef kinky_queen het volgende:
log in en ga naar online collection vink wishlist aan
![]()
had je het tegen mij KQ?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef kinky_queen het volgende:
Nou krijg ik toch net een mailtje van iemand die commentaar heeft op het feit dat ik allemaal oude films heb...
Kickquote:Op zondag 3 juli 2005 18:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen link naar mijn DVD 'collectie'. Maar ik heb een vraag over DVD Profiler, ik had gezocht met de zoekfunctie (heel erg verrast toen ik Google zag) en toen kwam dit topic er het dichtst bij
Ik heb op deze computer DVD Profiler geïnstalleerd, maar ik wil het op mijn andere computer hebben. Weet iemand of en hoe dat kan? Dus, kan ik het op deze computer weghalen en op de andere computer installeren/downloaden en met dezelfde login naam en wachtwoord weer openen (zodat ik dus niet weer alle cijfers opnieuw moet invoeren)?
Je kan je online profiel ook weer downloaden, weet alleen ff niet zo gauw waar het zit maar het staat ergens in de menu's.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |