Ze hebben de site vernieuwd en daarmee de illegale activaties ongedaan gemaakt. Gewoon naar de site gaan en gratis nieuwe activatie aanvragen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:43 schreef GhostMan84 het volgende:
ik had eerst ook zo'n accountje bij dvd-profiler, maar die is ineens verdwenen
begrijp er niks van
jah, heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Ze hebben de site vernieuwd en daarmee de illegale activaties ongedaan gemaakt. Gewoon naar de site gaan en gratis nieuwe activatie aanvragen.
Komop zeg, slecht hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:40 schreef Eluc het volgende:
Ik heb geen dvd profiler (meer), dus jullie moeten het hiermee doen
Nou, op gegeven moment deed ie t niet meer. Kreeg de hele tijd foutmeldingen enzo. Dus toen deed ik m maar weg.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Komop zeg, slecht hoor
Hoezo heb je het niet meer dan?
OMGquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:23 schreef kinky_queen het volgende:
de mijne: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/kinky%20queen mocht je geen linkje hebben naar het programma...
![]()
ik koop dvd's vanaf het begin ongeveerquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:26 schreef Hare het volgende:
Hoe lang ben je al aan het sparen?
Of is er gewoon veel geld te verdienen in de KRUIT DESIGNER business???
Yep.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:18 schreef Frollo het volgende:
Verbal, die Twin Peaks, is dat de versie mét de pilot?
Dus dat is serieus een beroep? Wat doe je precies dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik koop dvd's vanaf het begin ongeveer
in de kruit designer business is geen ene reet meer te verdienen in NL
[afbeelding]
het was een serieus beroep, ik maakte kruit (als in pang pang)quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:31 schreef Hare het volgende:
Dus dat is serieus een beroep? Wat doe je precies dan?
Coolquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
het was een serieus beroep, ik maakte kruit (als in pang pang)
[afbeelding]
Het groeit niet aan de ....quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:09 schreef Hare het volgende:
Cool
Was het eerste waar ik aan dacht, maar wist niet dat daar echt een beroep voor was.![]()
grappig.. als jouw collectie echt is ingevoerd op datum van aanschaf, dan is je smaak beter geworden in de loop der tijd..quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Cool
Was het eerste waar ik aan dacht, maar wist niet dat daar echt een beroep voor was.![]()
Ja? Hoezo dat precies?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:16 schreef furanku het volgende:
[..]
grappig.. als jouw collectie echt is ingevoerd op datum van aanschaf, dan is je smaak beter geworden in de loop der tijd..
*edit.. die push smiley?? hoe kwam ik daar nou weer bij...
Hoe wou je een collectie beoordelen dan? Op zo'n manier als op dvd.nl/forum. Ik vind dat toch maar helemaal niks daar hoor. Krijg je minpunten als je Godfather niet in je collectie hebt zitten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:20 schreef furanku het volgende:
Linkje posten is nix wanneer er niet wordt beoordeeld eigenlijk :}
Ik heb ook niks met de Godfather-films. Ik zal wel niet van film houden, denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef Hare het volgende:
Ik vind Godfather nou echt niet zo geweldig dus is dat voor mij een pluspunt.
owwww, je mag je rips dus ook meetellen???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:35 schreef TiMmS het volgende:
http://members.home.nl/somers
Alweer 100 DVD's
Hij waarschijnlijk wel.. maargoed, hij heeft ook Lizzie Mcguire the movie in zijn collectie dus je kunt hem niet serieus nemen..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef Hare het volgende:
[..]
owwww, je mag je rips dus ook meetellen???
Sorry hoor, maar het is trilogy.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:08 schreef Pietjuh het volgende:
triology
Ik vind alleen het eerste deel goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:31 schreef Verbal het volgende:
Ik heb ook niks met de Godfather-films. Ik zal wel niet van film houden, denk ik.
V.
Tweede deel vind ik ook best goed, maar het derde is wat minder.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:09 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vind alleen het eerste deel goed
maar ja, ik heb dan ook geen verstand van films
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |