Dan ben je dus een wandelde imdb. Je hebt zoveel films gezien.quote:Op maandag 6 december 2004 21:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jazeker, 99 % van wat ik heb gekocht had ik al gezien natuurlijk, slechts enkelen heb ik gekocht vanwege 'the thrill of buying"
Ja, IMDb als het om de bottom top 1000 gaatquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan ben je dus een wandelde imdb. Je hebt zoveel films gezien.
Mooie verslaving
ik zal het ook nog maar even hier postenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zit er in die Kurosawa boxset?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:57 schreef De_Schaduw het volgende:
Ja, IMDb als het om de bottom top 1000 gaat
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:13 schreef REFUSED het volgende:
Alstublieft Hare Kinkyness: Lijstje
niet echt wereldschokkend
Hare majesteit.... maar dan op z'n ...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:05 schreef Hare het volgende:
Sorry hoor, maar dit volg ik even volkomen en helemaal niet
nee, laten we dit snel weer vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2004 02:10 schreef kinky_queen het volgende:
Hare majesteit.... maar dan op z'n ...
ow jezus, ben ik het aan het uitleggen!?!?!?!?
Heb ik iets gezegd?quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:18 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee, laten we dit snel weer vergeten![]()
welk voorval?
ik?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
zijn er nog mensen die zich niet gemeld hebben?
![]()
En dat is te merkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:46 schreef haagse_elfje het volgende:
klik klik
hij is nog niet helemaal af
Ja en ff van 'private' afgooien, we zien nu geen ene reetquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:02 schreef haagse_elfje het volgende:
tis behoorlijk werk ik denk dat ik op de helft zit, dan ff de zooi op alfabet gooien ben ik klaar
Hele nette collectie hoor, alleen jammer van die Beach Boys dingesquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
hij is van Private af...veel plezier met kijken naar mijn schramele collectie
Dank je, dat van die Beach Boys is je vergevenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:45 schreef haagse_elfje het volgende:
Beach Boys ja ach ik ben een btje een surf fanaat, die dvd heeft heel veel mooie surf fragmenten....
Ik wacht ook nog steeds op The Endless Summer die ik al besteld heb moet hem alleen nog ff toevoegen op mijn lijsie
Jij hebt pas een mooie lijst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |