Unofficial Clan Serverquote:De 'geschiedenis' van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
tsss....n00bclanquote:Op maandag 14 juni 2004 10:30 schreef Dacide het volgende:
ik heb zojuist een de aaotracker gegevens van alle clanmembers bekeken en ik zie idd dat niemand pipeline speelt (een enkeling heel af en toe, waaronder ik, maar das minimaal)
toch wel vreemd want (ook al speel ik hem niet) pipeline is zekers geen verkeerde map.
Kap is. Pipeline is echt zon map voor honor campers en 203 rapers.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:33 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
tsss....n00bclan![]()
:')quote:Bluetear blaatte in het vorige topic het volgende:
OMG.. wat een gezeik over niks hier zeg.
Is die Axel16 te min voor jullie AA goden ofzo?
*Kots
met de 203 in de ventsquote:Op maandag 14 juni 2004 10:37 schreef Beluga het volgende:
[..]
Kap is. Pipeline is echt zon map voor honor campers en 203 rapers.
Ik denk dat hier een foutje inzit. Er staat inderdaad nergens dat de leden nieuwe leden moeten goedkeuren. Alleen dat je aan voorwaarden moet voldoen en jezelf dan maar gewoon FOk!ker kunt maken. Ik stel voor om dat stukje te veranderen tot:quote:De OP ziet er nu zo uit:
FOK! America's Army Can
Ja, er is een FOK! clan. Iedereen* die lid is van fok.nl kan lid worden.
*Mits je aan de volgende eisen voldoet:
(1) Honor moet minimaal 25 of hoger zijn.
(2) Je moet/wilt "actief" posten dwz sowieso eens per maand op het forum.
(3) Je moet/wilt "actief" spelen dwz sowieso eens per week.
(4) Gelieve volwassen te gedragen.
(5) Geen maar dan ook geen cheats/hacks e.d gebruiken tijdens het spelen.
(6) Nooit een medeclanlid votekicken/uitschelden e.d.
Wanneer je alles gelezen hebt en het je leuk lijkt om met de clan mee te doen en je voldoet aan de bovenstaande eisen, volg dan de volgende stappen:
Zorg dat je een account hebt op America's Army (aanmelden)
Zorg dat je naam begint met [FOK!]. Op de America's Army ledenpagina kun je je gebruikersnaam wijzigen.
Meld je zelf aan bij de aao-tracker.
Meld je op de zojuist genoemde site aan bij de fok!clan..
Het password voor het joinen van de clan bij AAO-tracker, verkrijg je door de clanleader een mailtje te sturen.
Als laatste stap stuur je een mailtje met je gebruikersnaam op fok, je gebruikersnaam op americas army en je emailadres naar dirkjan@webdesigntools.nl. Hij zorgt dat je op de website bij leden bijgevoegd worden.
Tenslotte: blijf actief, anders wordt je waarschijnlijk gekickt.![]()
Iedereen mee eens?quote:De nieuwe OP kom er dan zo uit te zien:
FOK! America's Army Clan
Ja, er is een FOK! clan. Iedereen* die lid is van fok.nl kan in principe lid worden. Wil je ook bij deze clan horen? Zorg dan dat je zowiezo aan deze eisen voldoet:
(1) Honor moet minimaal 25 of hoger zijn.
(2) Je moet/wilt "actief" posten dwz sowieso eens per maand op het forum.
(3) Je moet/wilt "actief" spelen dwz sowieso eens per week.
(4) Gelieve volwassen te gedragen.
(5) Geen maar dan ook geen cheats/hacks e.d gebruiken tijdens het spelen.
(6) Nooit een medeclanlid votekicken/uitschelden e.d.
Neem ook even de laatste topics door, zodat je weet wat er speelt. Wanneer je alles gelezen hebt en het je leuk lijkt om met de clan mee te doen en je voldoet aan de bovenstaande eisen, volg dan de volgende stappen:
Laat je horen in het topic. Stel je even voor, wie je bent, wat je doet en waarom je bij de clan wil. Meestal doen we dan niet al te moeilijk en mag je jezelf een actief lid van de Fok! AA:SF clan noemen.
Daarna:
Zorg dat je een account hebt op America's Army (aanmelden)
Zorg dat je naam begint met [FOK!]. Op de America's Army ledenpagina kun je je gebruikersnaam wijzigen.
Meld je zelf aan bij de aao-tracker.
Meld je op de zojuist genoemde site aan bij de fok!clan..
Het password voor het joinen van de clan bij AAO-tracker, verkrijg je door de clanleader een mailtje te sturen.
Als laatste stap stuur je een mailtje met je gebruikersnaam op fok, je gebruikersnaam op americas army en je emailadres naar dirkjan@webdesigntools.nl. Hij zorgt dat je op de website bij leden bijgevoegd worden.
Tenslotte: blijf actief, anders wordt je waarschijnlijk gekickt.![]()
Hospitalquote:Op maandag 14 juni 2004 10:43 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
met de 203 in de vents![]()
SF Hospital (42.6%) 41.06![]()
volgens mij zitte daar alle honorcampers.....
echt belachelijk dat hospital de enige map is waar je toch 50 punten krijgt als je team wint maar jij dood bent![]()
mee eensquote:Op maandag 14 juni 2004 10:50 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ik denk dat hier een foutje inzit. Er staat inderdaad nergens dat de leden nieuwe leden moeten goedkeuren. Alleen dat je aan voorwaarden moet voldoen en jezelf dan maar gewoon FOk!ker kunt maken. Ik stel voor om dat stukje te veranderen tot:
[..]
Iedereen mee eens?
btw: je hebt er nooit ingezeten, dus hoeven we je er ook niet uit te flikkerenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:02 schreef Axel16 het volgende:
flikker me ermaar uit want als jullie zo gaan doen hoeft het van mij niet meer!!
Ik zie opeens dat Dacide dat ook niet doetquote:Op maandag 14 juni 2004 11:11 schreef Merson het volgende:
En hij gebruikte ook geen hoofdletters.
Robinho, met een 203 in de vent!
Ben ik ook. Alleen speel niet meer zo veel. Veel te lekker weer enzo.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:20 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat Dacide dat ook niet doet![]()
BTW: ik dacht dat jij zo'n pipeline fanaat was?
Hehe, nouja. Het is een toffe map en ik speel niet voor de punten. Ik speel voor de frags, de punten kunnen me gestolen worden itt een of andere Groningse aap.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:43 schreef RobinhoX het volgende:
SF Hospital (42.6%) 41.06![]()
volgens mij zitte daar alle honorcampers.....
echt belachelijk dat hospital de enige map is waar je toch 50 punten krijgt als je team wint maar jij dood bent![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:20 schreef Beluga het volgende:
@axel: fijn dat je jezelf even laat kennen. Dat bedoelen we dus met volwassen gedrag. Toch jammer dat het zo gelopen is. Volgens mij zat de fout meer bij onze communicatie binnen de clan dan bij jouw onbeschoftheid, kwam alleen een beetje laat naar boven. Als WebFreaky of onze lakse CL Flippie je gelijk even verteld had hoe de vork in de steel stak had je et wel begrepen.
quote:Op maandag 14 juni 2004 10:50 schreef Beluga het volgende:
Iedereen mee eens?
Niet? Degene die je gemailed hebt zegt toch anders....quote:Op maandag 14 juni 2004 11:01 schreef Axel16 het volgende:
wat lul je nou..dat heb ik helemaal nooit tegen je gezegt...en ik hoef niet meer ik die KUT clan van jullie, damn wat zijn jullie een stel lompe boeren zeg
Maarja, ik vindt het niet meer dan normaal dat je je netjes voorstelt en eerst ff meespeelt om te checken of WIJ wel zo leuk zijn (en wij jou wel zo leuk vinden).quote:Op zondag 13 juni 2004 23:15 schreef Webfreaky het volgende:
hey,
ik was een tijd niet op het forum, en ik kreeg van die gast een mail dat ie lid mocht worden en of ik hem aan site wilde toevoegen... Ik was iets te goedgelovig en had ff het forum moeten checke sry
- de W van Welkequote:Op maandag 14 juni 2004 11:22 schreef Dacide het volgende:
welke hoofdletters bedoelen jullie?
vertel het me en ik wijzig het
gLuKug Wel HoOr!!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef Dacide het volgende:
Trouwens ik wist niet dat er hier zo gelet werd op hoofdletter gebruik.
Dr Beluga, dat was een van die wetenschappers. Toch? :')quote:Op maandag 14 juni 2004 11:25 schreef Beluga het volgende:
Wetenschappers hebben na empirische experimenten in deze topic reeks geconcludeerd dat users die geen leestekens gebruiken over het algemeen irritante newbies zijn :')
Ik iig, kweet niet of er naast al die HBO'ers hier nog meer academici rondlopenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:27 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Dr Beluga, dat was een van die wetenschappers. Toch?![]()
kom maar opquote:Op maandag 14 juni 2004 11:28 schreef Dacide het volgende:
Hè verdorie, en ik maar denken dat ik allang geen newbie meer ben.
Zo zie je maar, ook IK leer dagelijks nieuwe dingen bij.
Ik hoop niet dat ik je tot veel last ben geweest door dit gebrek aan hoofdletters en interpunctie.
Excuseer mij hiervoor, ik zal proberen het nooit meer te doen.
Maar, als ik ergens een post van jou vind waar geen hoofdletter inzit of een punt aan het einde van een zin dan zwaait er wat
Uhm, een smiley is geen vervanger voor een punt. Zou je dit a.u.b. zo spoedig mogelijk willen wijzigen.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:25 schreef Beluga het volgende:
[..]
- de W van Welke
- de V van Vertel
- de punt na het
Kortom: je leestekens.
Wetenschappers hebben na empirische experimenten in deze topic reeks geconcludeerd dat users die geen leestekens gebruiken over het algemeen irritante newbies zijn![]()
edit: en voor de newbies die stiekum toch hoofdletters gebruiken:
Resultaten behaalt in het verleden door leesteken in-achting-nemers bieden geen garantie voor je intelligentie niveau.
Hahaquote:Op maandag 14 juni 2004 11:32 schreef Dacide het volgende:
tvp
Hahaquote:Op maandag 14 juni 2004 11:31 schreef Dacide het volgende:
[..]
Zucht......![]()
Ik kom er net pas uit...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:34 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Haha![]()
En nu bedtijd, later apen
Zo hoef je ook nie bij een goed georganiseerde clan die wars spelen endergelijke aan te komen, want dan zou je er nooit inkomen.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:02 schreef Axel16 het volgende:
flikker me ermaar uit want als jullie zo gaan doen hoeft het van mij niet meer!!
Ja! Waarom spelen wij geen wars?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:39 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Zo hoef je ook nie bij een goed georganiseerde clan die wars spelen endergelijke aan te komen, want dan zou je er nooit inkomen.
vergeet 1 ding niet, het ligt niet aan ons dat je niet geaccepteerd wordt. Het ligt aan jezelf.
ja, zou wel leuk zijnquote:Op maandag 14 juni 2004 11:40 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ja! Waarom spelen wij geen wars?
Wie gaat dat regelen?
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:40 schreef Beluga het volgende:
[..]
Wie gaat dat regelen?
Nachtdienst gehad oid?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:34 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Haha![]()
En nu bedtijd, later apen
denk dat ie de hele nacht gefragged heeft.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:51 schreef Dacide het volgende:
[..]
Nachtdienst gehad oid?
Jij? Of was Fillipe ofzo niet daarvoor aangewezen? Er was wel iemand....quote:Op maandag 14 juni 2004 11:40 schreef Beluga het volgende:
[..]
Wie gaat dat regelen?
Flip is CL en is zodanig er ook verantwoordelijk voorquote:Op maandag 14 juni 2004 11:58 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Jij? Of was Fillipe ofzo niet daarvoor aangewezen? Er was wel iemand....
Jezus man, je hoeft van mij niet weg te blijven op het forum. Maar doe aub normaalquote:Op maandag 14 juni 2004 12:10 schreef Axel16 het volgende:
blablablabla
Ik stem voor Beluga!!! Of is dit weer iets waar we niet over kunnen stemmen?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:16 schreef Beluga het volgende:
[..]
Flip is CL en is zodanig er ook verantwoordelijk voor![]()
Echter Flip is een lakse hond...
Dus wie wil het van Faler Flip overnemen?
en ik zou iedereen willen vragen eventuele onzinnige reacties (ongeacht van wie ze komen) gewoon relaxed te negeren. Misschien gaan ze dan weg![]()
* Beluga hits the f6 buttonquote:Op maandag 14 juni 2004 12:40 schreef Sambal_HOT het volgende:
Dit is iets wat Rog misschien wel kan. Ik heb er trouwens alle vertrouwen in!!! Yes Rog voor War arranger!!! (of whatever dat ook heet)![]()
Kap es, omdat jij de meeste wijven probeert te regelen, moet ik maar wa-tje gaan spelen. Vergeet niet dat meisjes in Gruning en vooral in Uden behoorlijk wat simpeler zijn dan die stresskoeien hier in Rdamquote:Op maandag 14 juni 2004 13:02 schreef Fillipe het volgende:
Gasten, ik ben niet van plan een heel verhaal te typen dat komt later nog wel. Het komt neer op:Alex kan z'n aarsch stoten. Komt er niet bij. Eensch is met Belug m.b.t policy wijziging. Over war regelaar gesproken, kijk het moge duidelijk zijn dat ik het meeste 'regel' buiten de clan. Dus voor mij hoeft het niet zo, daarom stem ik voor Belug. Nog wat vergeten? Nein, Polizei ! Folgen Bitte !
Ik ga weer tukje doen, later.
Ik ookquote:Op maandag 14 juni 2004 12:51 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wie heeft trouwens de 'longest session' op Tracker? Ik kom niet verden dan 4.78 uur
Ja sorry ik heb een beetje last van S.O.G.
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:01 schreef Dacide het volgende:
ik ben limburger, dus val automatisch af
Dan word het hoog tijd dat jullie die openingspost gaan veranderen.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:38 schreef Beluga het volgende:
[..]
AA-goden:
Axel te min:
geen idee, dat gaan we zien in dit topicvan mij mag ie proberen erbij te komen.
Gezeik om niets:
WEL!we hebben hier een procedure en die gaat nageleefd worden. Er gaan niet zomaar mensen (vriendjes van, mensen die het niet begrijpen) in de clan geschoven worden zonder dat de hele clan et daarmee eens is
Yup, had et ook al gezien. Beetje naar dat die niet kloptequote:Op maandag 14 juni 2004 13:34 schreef Bluetear het volgende:
[..]
Dan word het hoog tijd dat jullie die openingspost gaan veranderen.
Je kan het ook lief aan een Modje vragen en netjes uitleggen wat er verandert dient te worden.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:38 schreef Dacide het volgende:
Openingsposts kunnen niet gewijzigd worden, helaas.
zal zeker in de volgende topic gewijzigd worden om misverstanden te voorkomen.
Klopt, maar je kan er toch wel een beetje vanuit gaan dat men zich eerst ff voorstelt. Het is immers een Fok!-clan en gerelateerd aan Fok!.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:34 schreef Bluetear het volgende:
[..]
Dan word het hoog tijd dat jullie die openingspost gaan veranderen.
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef Dacide het volgende:
haha, eerst nog even vettig stressen om mijn stage te halen. En dan volle bak leren mixen en platen kopen en dan sta ik wel open voor een ontmoeting bij ons thuis eventueel.
Klasse!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
,ik heb vanochtend een gesprek gehad en de begeleider van de HBO en van het bedrijf hebben besloten mij een 8.5 te gunnen voor mij stage.
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Dacide het volgende:
maar even serieus:
@ alle clanmembers: post ff je woonplaats (thuis + evt kamer adres)![]()
dan kunnen we eens inventariseren waar iedereen vandana komt. Dan kunnen we ooit eens op een centrale plek afspreken.
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef Dacide het volgende:
goed gedaan.
ere wie ere toekomt he
Dank U, dank U, dank U......quote:Op maandag 14 juni 2004 14:24 schreef Beluga het volgende:
[..]
Klasse!
Ik woon in Rdam, kom oospronkelijk uit Lunteren.
Ben wel voor een eventuele meet. Groningen schijnt erg gaaf te zijn. Als Flip voor slaapplaatsen zorgt wil ik daar wel een avondje stappen. Wel voor de 8ste graag. Moet nog een zooi dates regelen.
Wow wat een enthousiasme! Beluga je maakt me bangquote:Op maandag 14 juni 2004 14:30 schreef Beluga het volgende:
En wat gaan we op een eventuele meet doen? Dit:
- BBQ-en bij Flip
- indrinken bij Flip
- uitgaan in Groningen
- Tukken bij Flip (helft)
- Tukken bij geregeld wijf (andere helft)
Lijkt me een unieke sociale aangelegenheid om elkaar een beetje te leren kennen. Voor zover dat nog nodig is
Ik ken geen wijfen in Groningen. :') Dat is de andere kant van de wereld Nederland man!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:30 schreef Beluga het volgende:
- BBQ-en bij Flip
- indrinken bij Flip
- uitgaan in Groningen
Lijkt me een unieke sociale aangelegenheid om elkaar een beetje te leren kennen. Voor zover dat nog nodig is
Ach jah, je mag vast die van Flip wel lenenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:36 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ik ken geen wijfen in Groningen.Dat is de andere kant van de wereld Nederland man!
Mag ik ook komen? Ik ken ook mensen in Groningen die bij zo'n vervelende studentenvereniging zitten waar iedereen elkaar een knor vindt.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:30 schreef Beluga het volgende:
- BBQ-en bij Flip
- indrinken bij Flip
- uitgaan in Groningen
Kutknor!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:15 schreef Merson het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik ken ook mensen in Groningen die bij zo'n vervelende studentenvereniging zitten waar iedereen elkaar een knor vindt.
* Beluga hoopt dat ze gaan happen.
Thnxquote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Fillipe het volgende:
Goed bezig Devil, en ik heb je al een mail gestuurd Winter!
Goirle Dames A1 de lekkerste geksteeee!
Oh sorry, ik had hem verwijderd zonder te lezenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Fillipe het volgende:
Leren kreng!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:55 schreef Sambal_HOT het volgende:
He ik ben nog ff bezig, maar daarna ga ik fraggen!!! Ik verwacht veel FOKKERS zo!!
Just ignore him,quote:Op maandag 14 juni 2004 16:01 schreef Axel16 het volgende:
![]()
negeer hem dan ook, ipv steeds te zeggen: ignore himquote:Op maandag 14 juni 2004 16:03 schreef Beluga het volgende:
[..]
Just ignore him,
Misschien gaat ie dan weg.
Voor de rest zou ik willen wijzen op de noodzaak om minderjarige mensen te weren uit gaming clans.
Dat vind ik ook altijd zo stoerquote:Op maandag 14 juni 2004 16:07 schreef Dacide het volgende:
[edit] (lees: ip adres online zetten op een niet nader te noemen forum dat vol zit met echte tweakers en nerds[/edit
Ik vind em eigenlijk wel grapigquote:Op maandag 14 juni 2004 16:06 schreef Dacide het volgende:
[..]
negeer hem dan ook, ipv steeds te zeggen: ignore him![]()
kijk. op zo'n post zaten we te wachten. Bij deze excuses van mijn kant. Alsnog welkom op het forum.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:18 schreef Axel16 het volgende:
wil je echt weten waarom ik 'zo' deed?
omdat jullie me de hele tijd belachelijk lopen te maken en daar kan ik dus niet tegen.
dus als jullie ook niet meer zo willen doen zal ik wel op houden moet 'lompe' dingen posten.
hehequote:Op maandag 14 juni 2004 17:24 schreef Dacide het volgende:
Hooah, roger that!
zo zie je maar dat ik ook niet de verkeerste ben
Voor mij komt et te laat. Unser Axel ist ein vieler gesackt in meiner achtung.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:19 schreef Dacide het volgende:
[..]
kijk. op zo'n post zaten we te wachten. Bij deze excuses van mijn kant. Alsnog welkom op het forum.
Laten we eens met een schone lei beginnen, goed axel?
![]()
OMG kan je dan helemaal niks hebben!?!?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:53 schreef Fillipe het volgende:
Ain't no party like a alcoholic party, sorry zit nog in een verkeerd ritme. Morgen ben ik compleet nuchter en is de oude flip weer terug.
Is weer even tukje doen.
Wel lekker rustig zo...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
OMG kan je dan helemaal niks hebben!?!?![]()
Gast, ga volgend jaar maar mee dan praten we wel verderquote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
OMG kan je dan helemaal niks hebben!?!?![]()
Mwah ik kan niet hockeyen!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gast, ga volgend jaar maar mee dan praten we wel verder
Als je maar een stick kan vasthouden. Gooi die stick maar in de wilgen. En biertjes drinken voor 50 cent kan je vast ook wel.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:29 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Mwah ik kan niet hockeyen!![]()
Holy fuck, wat voer je allemaal uit man?quote:Op maandag 14 juni 2004 19:37 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
No shit.. Honor lost: 49![]()
Dit is niet leuk meer
Ik doe ijshockeyquote:Op maandag 14 juni 2004 19:33 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Als je maar een stick kan vasthouden. Gooi die stick maar in de wilgen. En biertjes drinken voor 50 cent kan je vast ook wel.
Ik denk ook dat het weer fout gaat lopenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:53 schreef Merson het volgende:
Er was toch een hele poos geleden al iemand (Gotens?) die het bij Teamwarfare had geprobeert? En ook een of andere malloot die het over clanbase had? Dat is nooit gelukt. Maar verder moeten jullie doen wat jullie leuk vinden.
Ik ga ook nog ff HS'en of CS'enquote:Op maandag 14 juni 2004 20:05 schreef Flex82 het volgende:
Zo, ff weer een uurtje heerliijk gefietst.![]()
Wel vliegjes happen met wind tegen..... en über zweten met die zon.
Maar wel lekker
Ff douchen en dan frag ik al jullie aarschen wel ff.
*acht jaar in goirle gewoont heeftquote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Fillipe het volgende:
Mwahahahaha, Flip en je Zusje.....quote:Op maandag 14 juni 2004 20:22 schreef webfreaky het volgende:
[..]
*acht jaar in goirle gewoont heeft
zusje hockyt bij mhc goirle![]()
mogelijk suf geneukt door filquote:Op maandag 14 juni 2004 20:46 schreef Fillipe het volgende:
@Gelly, nee ik was niet in Haren, ik zat in Uden.
@Web, haha toevallig kent ze ook ene Floortje? Uit het team Goirle Meisjes/Dames A3 of A1 ?
@Axel, ik zit nu nog bij Meppel (Heren 1), over 'n aantal jaar ga ik in Groningen hockeyen.
//Edit; Je zusje is toch niet op toernooi geweest?
Daar gaat de eer van de familie.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:50 schreef Dacide het volgende:
[..]
mogelijk suf geneukt door fil![]()
Hooah
A3 of A1? Weet je dat niet meer?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:46 schreef Fillipe het volgende:
@Web, haha toevallig kent ze ook ene Floortje? Uit het team Goirle Meisjes/Dames A3 of A1 ?
Ja vergetenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:46 schreef Beluga het volgende:
[..]
A3 of A1? Weet je dat niet meer?
heb je dr nummer nog?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja vergeten, keiklote.
Ja ze had nummer 9.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:59 schreef Beluga het volgende:
[..]
heb je dr nummer nog?
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:03 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ja ze had nummer 9.
Uden de gekstuuhhh1231#!@!!! BRaboland is tof, geef het maar toe. Toe maar.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef Fillipe het volgende:
Haha ze had nog serieus nummer 9 ook volgens mij, of 12 kan ook.
Echt die teksten die ik tegenkwam op de ruggetjes van de vrouwen polo's:
"Wil jij het vleesje tussen onze sandwich zijn"
"Er zijn nog 49 wachtenden voor u"
"Ik wil graag serieus genomen worden"
"Ik kom, hoe kom jij?"Dat zeg ik, hockey is een topsport. Kan erg zwaar zijn.
Ik moet toegeven dat Uden c.q Brabant echt tof isquote:Op maandag 14 juni 2004 23:43 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Uden de gekstuuhhh1231#!@!!! BRaboland is tof, geef het maar toe. Toe maar. :')
OK, duidelijk. Ik ga van ijshockey af en ga op hockeyquote:Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef Fillipe het volgende:
Fil, zijn die hockeydames nou echt serieus zo easy in gebruik? OF is dat ook maar een vooroordeel.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef Fillipe het volgende:
He Dacide als je toch al zo wanhopig bent! Waarom ga je dan niet korfballen? Dan kan je namelijk lekker gemengd douchen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:47 schreef Dacide het volgende:
[..]
Fil, zijn die hockeydames nou echt serieus zo easy in gebruik? OF is dat ook maar een vooroordeel.
anders weet ik wel welke sport ik beoefenenen![]()
Mooi, dan komt de patch 17 jan 2005 ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:15 schreef Dacide het volgende:
ik sprak laatst met een of andere dev op arctic.
volgens hem staat de volgende patch gepland voor 1 augustus, maar kan uitlopen tot oktober
strakke planning daar
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:18 schreef Fillipe het volgende:
Morge
Nee, alleen het is veels te vroegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:21 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds brak?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:24 schreef Fillipe het volgende:
// Edit; Haha te relaxed krijg net een mailtje dat ik eind Augustus nog een toernooi heb in ene Liempde (Boxtel) . Begelijder van DamesssssTe relaxed.
Is zo'n damesteam zo erg lijden dan? Of moet je leiden?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee, alleen het is veels te vroeg
// Edit; Haha te relaxed krijg net een mailtje dat ik eind Augustus nog een toernooi heb in ene Liempde (Boxtel) . Begelijder van DamesssssTe relaxed.
Wat een ontzettend klotespel is t toch soms ook!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:48 schreef Merson het volgende:
Wie doet er over half uurtje mee om grote tijd te 0wnen?
Pipeline, RT of bridge.
Dat komt omdat jij Pipeline verslaafd bent. God straft meteen enzo, jeweettoch.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:23 schreef Merson het volgende:
[..]
Wat een ontzettend klotespel is t toch soms ook!Ik ging naar Filters toe bij Deployment, maar toen zat ik weer naar mn bureaublad te koekeloeren en de 2e keer ging het precies hetzelfde. Nu heb ik geen zin meer.
Te weinig zin en tijd (binnenkort aan de bak in de horeca, m'n spaarrekening keldert te snelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:40 schreef Beluga het volgende:
[..]
Waarom niet?
Onder die netten doorkruipen. Met X en als je eronder door bent dan ben je er. Misschien moet je gewoon goed opletten bij de uitleg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:09 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb het spel ook maar eens gedownload. Ben nu met die hindernissen baan bezig waar je op tijd moet spelen. Weet iemand wat je aan het einde van de baan moet doen? Ik ben al teruggelopen en al maar het lukt me niet :/
Dan heb je niet alles goed opgevolgd wat je instructeur zei. Dus nog een keer overnieuw doen. Zorg dat je alles op de manier doet zoals van je verwacht wordt, dwz blijf rechts als dat moet e.d.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:09 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb het spel ook maar eens gedownload. Ben nu met die hindernissen baan bezig waar je op tijd moet spelen. Weet iemand wat je aan het einde van de baan moet doen? Ik ben al teruggelopen en al maar het lukt me niet :/
Woei, basic-training, hm. Ik zal zo eens kijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:09 schreef Dipstaart het volgende:
Ben dur al uit....je moet 1 pad volgen en dus binnen de witte paaltjes blijven. Het lukt me welquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles goed opgevolgd wat je instructeur zei. Dus nog een keer overnieuw doen. Zorg dat je alles op de manier doet zoals van je verwacht wordt, dwz blijf rechts als dat moet e.d.
Succes, maar komt wel goed hoor
Klopt inderdaad, ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ben dur al uit....je moet 1 pad volgen en dus binnen de witte paaltjes blijven. Het lukt me wel
![]()
* ROG F6 druktquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:34 schreef Fillipe het volgende:
Eitjes heeft tijd zat, die miljonairs-zoon kan dat best regelen.
Die vat ik niet helemaal ...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:43 schreef ROG het volgende:
[..]
* Fillipe F6 drukt
Je bent niet de enige! Beluga heeft het volgens mij ook eens gezegd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:48 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Die vat ik niet helemaal ...![]()
Wat ben je toch ook een lulletje rosewater hehquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:56 schreef ROG het volgende:
F6, voten?
Aha ik heb de nieuwe WA gevonden!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:06 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
En ik wil ook clanwars spelen
...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:17 schreef ROG het volgende:
trek me!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:59 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
...
Hooah!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:09 schreef ROG het volgende:
[..]
Tracken als in iemand opzoeken via AAO Tracker. Knurft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat een loser!!!Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
ja duhquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:42 schreef Dacide het volgende:
wie moest er spelen vandaag dan?
ek wedstijd ofzo?
Ik zit ergens op een server, track mequote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:42 schreef Dacide het volgende:
FRAGGEN FRAGGEN
ikk dus,
welke map?
bridge/mountain pass/arctic/village
Zoals ze in GTA zeggen: "Respect is everything"quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:28 schreef Dacide het volgende:
cumshit is me driftig aan het ownen op arctic
ben weer offline inmiddels.
Cumshit heeft me van alle KIA 70% gekilled. hooah
goed bezig!
volgens mij bevalt deze map je wel zo te zien!
Village zuigt, lijkt te veel op Csar (die ik btw WEL leuk vind).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:42 schreef Dacide het volgende:
Speel je village nog? of heb je geen zin om daar je tijd aan te verdoen?
en what about Mountain en bridge?
thnx voor de tip, zal morgen de plattegrond er eens bij halen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:43 schreef ThA_DeViL het volgende:
1 goede tip voor het rushen als defence op Arctic:
Ga via dat midden deel helemaal aan de rechterkant. Ga dan de east plains in en ga naar assault hills. Nadat je daar iedereen in de rug gepwned hebt ga je de helling af en pwn je iedereen op central cliff in de rug (het beste is om OP de middelste heuvel te staan en van bovenaf alles neer te knallen, je moet wel weten hoe). daarna ga je naar east cliffs, zeg maar dat balkon bij central cliff, daar pwn je waarschijnlijk nog iemand. daarna kan je vanaf daar zelf verzinnen hoe je het objective verdedigd tegen de assault die je vergeten bent te pwnen.
----------
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders ga je maar een keer met me mee
Ja, ik ga maar is naar bed.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef Dacide het volgende:
Op 1 of andere manier trekt CSAR mij niet en village juist wel.
Sleep well, mr ownage A.K cumshit
Ik zal em nog wel eens tekenen op de plattegrondquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:48 schreef Dacide het volgende:
[..]
thnx voor de tip, zal morgen de plattegrond er eens bij halen!![]()
We schoppen hem wel uit de clan, Ei heeft gefaald.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:03 schreef Beluga het volgende:
waarom is Eitjes miljonairszoon en heeft ie nog steeds geen punkass server geregeld![]()
Ik wil ook geen WA zijn. Heb de reden al een paar topics terug gepost.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:03 schreef Beluga het volgende:
Wie wordt er nouw WA? Sambal? Eitjes? Cummy?
En waarom is Eitjes miljonairszoon en heeft ie nog steeds geen punkass server geregeld![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:03 schreef Beluga het volgende:
Ik vind dat we Dacide de clan uit moeten trappen![]()
Beetje droogjes opmerken dat hij niet wist dat NL-GER was vandaag![]()
Dacide heeft lekker de hele wedstijd gevolgt met een biertje en heeft zich van de domme gehouden.![]()
En serieus! Ga die homopraktijken met dat trekken en spuiten en cumshotten even lekker anders doen! Meldt je aan bij het Keldertje!
Ik ben zo hetero als de pest en ben nog net geen homofoob. Dat getrek was een vervolg op het hele "trekpop" gebeuren van Rog (no offence). Hou het maar op een niet grappig grapje dan.
Wie wordt er nouw WA? Sambal? Eitjes? Cummy?
En waarom is Eitjes miljonairszoon en heeft ie nog steeds geen punkass server geregeld![]()
B.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:49 schreef Dacide het volgende:
[..]
Maar in mijns inzien; Als er zelfs in de FOK clan geen plaats is voor (weliswaar blijkbaar misplaatste) grapjes. Dan vind ik het wel triest ja.
Wat denk je dat Beluga aan het doen is!!!![]()
![]()
Maargoed, mocht je echt een probleem er mee hebben dan hou ik bij deze de eer aan mezelf en laat ik me natuurlijk niet uit een clan kicken. Dan stap ik er ook zelf uit.
Al met al denk ik niet dat we het zo ver moeten laten komen![]()
Nu wordt het pas echt spannen. Wie o wie gaat de clan verlaten. Zullen we een POLL beginnen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:08 schreef Eitjes het volgende:
Beluga maakt altijd grapjes. Die gast kan gewoon niet serieus zijn. Echt, een schande. Hij moet uit de Fok Clan.![]()
En dat was weer een grapje. Of toch niet? Oei oei! Spannend!
Als NL speelt is het een nog beter excuus om naar voetbal meer bier te kijken drinken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:12 schreef Dacide het volgende:
Voetbal is voor mij gewoon een of ander verkapt excuus om gewoon grandioos te kunnen zuipen![]()
maar dan wel alleen als nederland speelt.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:08 schreef Eitjes het volgende:
Beluga maakt altijd grapjes. Die gast kan gewoon niet serieus zijn. Echt, een schande. Hij moet uit de Fok Clan.![]()
En dat was weer een grapje. Of toch niet? Oei oei! Spannend!
duidelijk een misverstand van mijn kant uit!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef Beluga het volgende:
[..]ik moet toegeven dat ik niet altijd serieus ben.
@Dacide: je bent pas verneukt als je je vrneukt voeltmisschien een cultuurverschil
Maar ik bedoel dit soort dingen niet vaak serieus. En als ik het wel serieus bedoel merk je dat snel genoeg. (gebruik ik bijvoorbeeld nooit smileys
)
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:45 schreef Flex82 het volgende:
Maar iig, de conclusie is dat het allemaal onzingelul was,
Nee ok, ik bedoelde ook met vrienden. In je eentje is er geen reet aan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:13 schreef Beluga het volgende:
Bier zuipen impliceert niet dat er gezelligheid is.
Maar bier zuipen met je vrienden. En met je vrienden voetbal kijken (of gewoon een beetje hangen en drinken) is meestal gezellig![]()
Het is altijd deprimerend om Beluga tegen te komen. Vooral op Bridge met sniper.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:12 schreef Dacide het volgende:
Was net wakker en dan is het deprimerend om zo'n post van Beluga tegen te komen.
Kom maar op.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:52 schreef Fillipe het volgende:
Belug is een pauper sniper.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:05 schreef Dacide het volgende:
No Label
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2394 MHz with 767MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 420 (5216)
General protection fault!
History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
hooah
Die vind ik wel leuk ja. Pipeline en mountain pass ook welquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:50 schreef Dacide het volgende:
Je kan toch van de brug afspringen!
ff serieus: je kan bridge SE proberen (hierbij kan je ook in het vallei lopen welke onder de brug door loopt)
Heb je een best snelle (overclockte?) CPU, heb je zo'n simpele videokaart. Zonde zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:26 schreef Dacide het volgende:
Fuck alweer, klote m82
No Label
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2394 MHz with 767MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 420 (5216)
General protection fault!
[blaat]
Ik niet, ben aant leren. Misschien vanavond heel eventjes.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:26 schreef ThA_DeViL het volgende:
iemand die wil fraggen??
Ah ik heb een foto gevonden van Beluga.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ik niet, ben aant leren. Misschien vanavond heel eventjes.
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ah ik heb een foto gevonden van Beluga.
[afbeelding]
wel mooie kleren trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:41 schreef Dacide het volgende:
Ik dacht dat hij er veel erger uitzag in het echt.
gniffel gniffel
Zo te zien welquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:45 schreef Dacide het volgende:
Beluga, hebben ze die foto gemaakt in de tijden dat je er nog redelijk goed uitzag?
Offffffftopicquote:As you may or may not be aware, the America’s Army Public Applications Team has recently moved to a new development facility on the grounds of Fort Ord in Monterey, California. Moving a team of this size and all of their equipment is not without challenge – including phone installation and Internet connection delays. However, the team is together and working on the next iteration of America’s Army.
Once fully settled and communication is re-established, Dev will return to a more visible and active role in the community. You may catch them frequenting the forums and IRC on a more regular basis and they will also be available for interviews conducted via third party Community Web sites.
With the release of AA: SF (Downrange) v2.1, the community has helped shine light on several issues; such as “General Protection Faults”. Dev’s message to everyone is that they are fully aware of these problems and despite any limitations due to the move they are working hard to provide solutions and expect to have these problems rectified soon.![]()
The Dev team wants to convey their thanks to the community. They recognize the Community’s input and contributions are among the reasons that America’s Army continues to enjoy such unparalleled success.
So keep your ears and eyes open, because good things are coming your way!
AACM team
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef ROG het volgende:
Da's Flex!
Waar? Ik zie geen plaatje....quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:36 schreef Sambal_HOT het volgende:
Nee dit is Flex! Kijk hij is aan het Flexen!
[afbeelding]
Raar.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:00 schreef Flex82 het volgende:
Waar? Ik zie geen plaatje....
ehh het is http://thebrokenwings.comquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:47 schreef Bubba het volgende:
Oasis en taiga staan op http://brokenwings.com
laterrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |