Unofficial Clan Serverquote:De 'geschiedenis' van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
My Active Topicsquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:42 schreef Dacide het volgende:
hoe zit het nu met die tvp?
ik zie dat jullie dat wel vaker intikken, maarre.....?
ik begrijp dat jullie dat gebruiken als een soort bookmark, maar hoe?
Haha vergeten, die ander was vol geluld zonder dat ik er erg in had. Dus deze heb ik heel snel ff geopend.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:24 schreef ROG het volgende:
Hey man, voeg jezelf toe aan de clanledenlijst!
De plaatjes waren niet beschikbaar, omdat de server van freaky niet berijkbaar was.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:26 schreef Flex82 het volgende:
He Sambal.![]()
tvp
btw: plaatjes in de OP werken niet.
2.0aquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef ThA_DeViL het volgende:
America's Army 2.0a Special Forces
Downloads
Versie 2.0 naar 2.0a
Complete versie 2.0a
Patches
Directe link complete versie 2.0.0a
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:25 schreef Dacide het volgende:
ik snap het nog nie helemaal. Ik klik op my active topics en ik zie (hoe kan het ook anders) de topics waarin ik actief ben geweest.
maar waarom zou iktvp intikken dan? (of is dit soms voor als ik zelf niks te melden heb, maar dan toch een bericht post?)
TVP is volgens mij terug-vind-post.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:25 schreef Dacide het volgende:
ik snap het nog nie helemaal. Ik klik op my active topics en ik zie (hoe kan het ook anders) de topics waarin ik actief ben geweest.
maar waarom zou iktvp intikken dan? (of is dit soms voor als ik zelf niks te melden heb, maar dan toch een bericht post?)
Ik wil hem best editten, maar als ik op invoeren klik krijg ik steeds zo'n mooie 404 paginaquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:30 schreef Merson het volgende:
[..]
2.0a![]()
![]()
![]()
wat is je user id?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:31 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
TVP is volgens mij terug-vind-post.
Zo hebben ze hier 1 keer gereageerd en staat hij dus in de "my active topics" lijst en kunnen ze hem snel terugvinden
correct me if i'm wrong.
En ja ik ga zo nog wel ff arcticen, meerdere vrijwilligers.
Just track me.
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=111429quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:37 schreef Dacide het volgende:
[..]
wat is je user id?
ok, thnx zal het proberen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:52 schreef Dacide het volgende:
als je dood gaat, NERGENS op klikken. Gewoon lekker saai wachten tot de volgende ronde begint.
mocht je per ongeluk toch een ander speler aant spectaten zijn, druk dan op de ACTION knop (first person view)
na een paar rondes flushen kan ook geen kwaad volgend 1 van de devs!
Ey manquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:24 schreef Sambal_HOT het volgende:
He Beluga wanneer schrijf weer eens een stukje 'clan geschiedenis' ???
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:01 schreef Beluga het volgende:
Whahahaa, Cumshot!
Doet me denken aan Cum Fiesta
http://www.americasarmy.com/intel/fullstory.php?i=1148quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:38 schreef Beluga het volgende:
[..]
Mag je niet meer lachen als je weet dat je dood gaat?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:44 schreef Dacide het volgende:
Dit is Tristan
[afbeelding]
Het feit dat hij terminaal ziek was en toch nog lacht op die foto bezorgde me een behoorlijke brok in mijn keel.
alle maps en dus ook alle serverssquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:47 schreef Dacide het volgende:
das raar?
heb je versie 2.1?
update Punkbuster eens manueel )zie openingspost)
welke map?
wat voor soort server? (misschien een besloten clanservertje)
Probeer je 2.1 servers te joinen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:55 schreef Wutangtony het volgende:
2.0.0a
maar ik denk eigenlijk niet dat het daaraan ligt
Hm, dat ga ik misschien eens dit weekend doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:57 schreef Dacide het volgende:
ik krijg van veel mensen te horen dat diegene die de full version downloaden GEEN last hebben van de no label error.
dus eerst AA volledig verwijderen van HD (ook de ini files) en dan de Full version2.1 installeren
Dat heb ik ook geprobeerd en bij mij maakte het in ieder geval niets uit, maar dat is bij elke computer anders.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:57 schreef Dacide het volgende:
ik krijg van veel mensen te horen dat diegene die de full version downloaden GEEN last hebben van de no label error.
dus eerst AA volledig verwijderen van HD (ook de ini files) en dan de Full version2.1 installeren
Hmmz..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:21 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd en bij mij maakte het in ieder geval niets uit, maar dat is bij elke computer anders.
insgelijks. Damn, hoopte al dat hiermee het probleem verholpen was.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:25 schreef ROG het volgende:
[..]
Hmmz..![]()
E and E zeker?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef Wutangtony het volgende:
ok, ik vind dit echt kut. ik denk dat ik me laatste training maar ga proberen. al wordt dat toch niet wat!
meen je dat?? duurt dat zo lang?? ik wordt de hele tijd al na 5 minuten ontdekt bij het eerst kamp dat je tegen komt. en ik maar tijgeren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
E and E zeker?
haha, ok tot over een uurtje of 3 dan maar
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:53 schreef ThA_DeViL het volgende:
Ja, echt shit. Was ik net lekker aan het ownen, tracked ie maar de helft omdat de auth servers down zijnik had minstens 20 kills en 3 KIA's.
en dit heeft ie getracked
----
SF Arctic ?[WC] ??www.aawildcat.com ?HONOR?SERVER
Kills: 7
KIA's: 1
FR: 7
ROE: 0
Length: 00:25:59
----
maarja
oeh, dat is echt het ergste, heb ik ook al een paar keer gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ik ken hetNog erger is als hij het wel tracked maar dat het dan niet bij je lijstje komt
![]()
precies, en je hebt het vaak nodig bij arctic (en de andere maps natuurlijk ook wel). ten minste als je het taktisch doet en je niet gezien wil worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:06 schreef Dacide het volgende:
zoals ik al zei, ik heb er 53 minuten over gedaan.
ik heb hem helaas (voor jou) niet nog eens geprobeerd vanwege tijdgebrek.
mocht je er echt niet uitkomen dan is google je vriend (walkthrough)
maar bedenk wel dat je het dan niet zelf gedaan hebt. dus ben je geen echte specialforces
Ja juist die zoek ik ook al kei lang. Ik raak de heletijd verdwaald in artic.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:22 schreef ROG het volgende:
Heeft er al iemand een kaart van Arctic?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:22 schreef ROG het volgende:
Heeft er al iemand een kaart van Arctic?
Alweer :')quote:Maximum Database Queries Reached, please contact admin@supercomputerinc.com if you are seeing this error
South west gate areaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:57 schreef Eitjes het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Village :
[afbeelding]
wow, dat is een verassing. wat is dat eigenlijk, auth down. Nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:26 schreef Eitjes het volgende:
Goh, verassing jongens : Auth is weer down!![]()
Het is toch niet meer te geloven.. Kom terug Homelan, plz...
haha geinige screensquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:52 schreef VoodooChild het volgende:
Inderdaad klote dat de auth weer down is. Maar toch grappig als je op een server zit en de auth gaat down. Iedereen kan blijven spelen maar verder kan niemand meer op de server komenOp een gegeven moment was het 1 (VIP) tegen 2 ambush. Toen zijn we maar wat op de server gaan kloten
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is dat ventje al langer ziek en wist men er wel vanaf. Ik heb zoiets ook al een keer gelezen toen ik nog heel erg verslaafd was aan AA. Vorig jaar liep er een ontzettende thread op t officiele forum en heel soms waren mensen in-game er over aan t discussieren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:51 schreef Beluga het volgende:
Niet te geloven toch. Hoe alle gamertjes zich weer onwijs laten leiden door een (ver van hun afstaande) gebeurtenis en nu te pas en te onpas overal hartjes met een T erin neerzetten. Terwijl bijna niemand van em gehoord had totdat ie dood ging.
Ik vind et een beetje overdreven
En terecht.quote:Tracker is not longer tracking
I have disabled the stats-tracking system some minutes ago. Too much trouble with the new AA 2.1.0 Server-Software. The crashing servers, messed up server- and playerinfos that we are receiving from gameservers and all the "Authorisation Server Downtimes" are a little bit too much for our system. We need a stable authorisation system and stable game-servers to track your game-sessions ...
Voldoe je aan alle eisen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef ThA_DeViL het volgende:
FOK! America's Army Can
Ja, er is een FOK! clan. Iedereen* die lid is van fok.nl kan lid worden.
*Mits je aan de volgende eisen voldoet:
(1) Honor moet minimaal 25 of hoger zijn.
(2) Je moet/wilt "actief" posten dwz sowieso eens per maand op het forum.
(3) Je moet/wilt "actief" spelen dwz sowieso eens per week.
(4) Gelieve volwassen te gedragen.
(5) Geen maar dan ook geen cheats/hacks e.d gebruiken tijdens het spelen.
(6) Nooit een medeclanlid votekicken/uitschelden e.d.
Wanneer je alles gelezen hebt en het je leuk lijkt om met de clan mee te doen en je voldoet aan de bovenstaande eisen, volg dan de volgende stappen:
Zorg dat je een account hebt op America's Army (aanmelden)
Zorg dat je naam begint met [FOK!]. Op de America's Army ledenpagina kun je je gebruikersnaam wijzigen.
Meld je zelf aan bij de aao-tracker.
Meld je op de zojuist genoemde site aan bij de fok!clan..
Het password voor het joinen van de clan bij AAO-tracker, verkrijg je door de clanleader een mailtje te sturen.
Als laatste stap stuur je een mailtje met je gebruikersnaam op fok, je gebruikersnaam op americas army en je emailadres naar dirkjan@webdesigntools.nl. Hij zorgt dat je op de website bij leden bijgevoegd worden.
Tenslotte: blijf actief, anders wordt je waarschijnlijk gekickt.![]()
een kleine update:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 05:37 schreef Eitjes het volgende:
[..]
En terecht.
quote:News Update: Tracker and AA Auth.-Servers are up and running again. Don't know for how long ... Don't expect that tracker is tracking your stats very accurate. Tracker has a lot of problems when gameservers crashing so many times ...
quote:Authorization Servers are back online.
If you are being kicked from game servers for for unknown D3D8.DLL export, please update your PunkBuster software here:
http://www.punkbuster.com/index.php?page=support-aa.php
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:55 schreef Jeroenus het volgende:
Nou ik word hier echt strontziek van. Speel ik een potje van 700 punten en dan schrijft ie dat niet bij in mijn personal jacket (niet AAO tracker). Net weer ff geprobeerd, ff punten gehaald en gekeken of hij bijschreef. Maar dat doet ie dus niet. Hoe kan dit?
Helaas..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:06 schreef VoodooChild het volgende:
Ok mensen, doe geen moeite meer want niet alleen tracker maar ook het honor-systeem ligt plat. Zo ver ik weet kun je wel inloggen maar worden je punten niet bijgehouden. Lompe boeren * no offence *![]()
Klinkt als een server-crash, gewoon ~ en reconnect intypen. Werkt soms. Of ~ en quit.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik speel ook veel America's Army, maar ik heb nog nooit wat van me laten horen in dit topic. Vandaag wou ik eens lekker gaan spelen, alleen ik krijg de hele tijd rare bugs. Het spel loopt ineens vast in elke map. Ik kan nog wel rondkijken e.d. maar de andere spelers staan stil. Hebben jullie hier ook last van??
Ik heb het al een paar keer op servers gehad vandaag. Maar ik zal het eens proberen thnx.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:23 schreef ROG het volgende:
[..]
Klinkt als een server-crash, gewoon ~ en reconnect intypen. Werkt soms. Of ~ en quit.
Congrats, maar als je veel AA speelt zou je toch een hogere honor moeten hebben?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Honor ligt niet plat. Ik ben vandaag nog van 10 naar 11.
Can I Get A WOOP WOOP
Ik heb het eerst veel gespeeld, en toen heb ik het spel een tijdje uit het oog verloren. Maar nu ben ik met een nieuwe account weer bezig. Ik speel vooral op bridge, en dat vind ik niet de makkelijkste map om punten te scoren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:30 schreef ROG het volgende:
[..]
Congrats, maar als je veel AA speelt zou je toch een hogere honor moeten hebben?
dat is ook mijn lievelingetjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:47 schreef ROG het volgende:
Bridge is
Ik heb mijn punten ook op Bridge gescoord en op Mountain Pass. Tot aan de 35 honor ofzo. Daarna SF Hospital e.d. En nu Arctic als lievelingetje.
Probeer bridge maar eens. Erg frustrerend. Zeker als je eindelijk de M82 hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef RobinhoX het volgende:
hehe ik heb net ff dit topic doorgelezen....
maar wat zeikt iedereen nou over bugs![]()
ik heb het al best vaak gespeeld sinds de update...maar geen enkele bug...
behalve die authservershit van punkbuster volgens mij...
misschien komt het wel omdat ik alleen pipeline speel![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef RobinhoX het volgende:
misschien komt het wel omdat ik alleen pipeline speel![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:55 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Probeer bridge maar eens. Erg frustrerend. Zeker als je eindelijk de M82 hebt.
Nope, zit thuis in de tuin met (WAP) laptopje op schoot, beetje te leren voor mijn tentamens volgende weekquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:53 schreef Sambal_HOT het volgende:
Belug ben je aan het fraggen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:33 schreef Merson het volgende:
[..]
![]()
Weet niet. Speel niet meer zo heel vaak. Heb eigenlijk pas 1 keer online gespeeld met 2.1 en dat was niet zolang, omdat er iemand mijn kogels weg ging koppen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:56 schreef RobinhoX het volgende:
[..]![]()
krijg jij wel bugs op pipeline dan?
en hij is weer is gecrashed voor de veranderingquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:29 schreef ROG het volgende:
Arctic @ Blood Makes the Grass Grow [TFT Honor Server]|140ms|69.25.19.80:1716
Lees de OP helemaal. Dan weet je waar je aan toe bent en wat je moet doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:49 schreef Axel16 het volgende:
wat is het ID en Password van [FOK!] clan?
Serieus! Wie de fuck ben jij en waarom denk je in godsnaam bij FOK! clan te zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:49 schreef Axel16 het volgende:
wat is het ID en Password van [FOK!] clan?
om hem te registreren op aaoTracker
Idd, we need answers!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:26 schreef Beluga het volgende:
[..]
Serieus! Wie de fuck ben jij en waarom denk je in godsnaam bij FOK! clan te zitten.
- Heb je voldaan aan de eisen (zie OP)
- Wat breng je mee in de clan?
- Heb je een beetje humor?
- Wat is je favo map? (strikvraag)
- Wat vind je van de EO jongerendag?
- Waarom is Fillipe een honorcamperhoer?
Graag asap een bevredigend antwoord op elke vraag.
Hmm we zijn brutaal, wen er maar aan. Maar als je de OP zou hebben gelezen (verplicht leesvoer voor nieuwe member). Dan weet je waar je die dingen vandaan kan halen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:29 schreef Axel16 het volgende:
hey...doe niet zo brutaal....ik ben de NIEUWE MEMBER.....ALS JE HET NIET GELOOFT KIJK OP www.fokclan.com !!!!! dus ik vraag heel normaal de id en password of is dat gek..
Ik vroeg het eerst aan ene DirkJan en die zij: " Dat moet je in het forum ff vragen, die weet ik ook niet uit m'n hoofd"
Ow vandaarquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:30 schreef Axel16 het volgende:
je kan me niet herinneren omdat ik er pas vandaag opsta
hehe, dat komt omdat je zomaar ineens member bent. Normaal spelen mensen eerst ff een tijdje mee voordat ze member worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:34 schreef Axel16 het volgende:
ik moet op me opmerkingen passen :S ik wodt verwelkomt met Serieus! Wie de fuck ben jij en waarom denk je in godsnaam bij FOK! clan te zitten.
Niet nodig, tenminste niet naar mij toe.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:35 schreef Axel16 het volgende:
nou hierbij mijn excuses
No problem, aangezien je evenveel honor als mij hebt zal je wel een sterspeler zijn .:Pquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:36 schreef Axel16 het volgende:
ow dat wist ik niet
Speciale aanbieding, reageer NU!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:38 schreef ROG het volgende:
Hahaha!
Oh en als je [FOK!]Fillipe met 1 kogel door zijn hoofd doodt als ie in je team zit krijg je een honorpunt kado!
Hahahahaha, lol.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:40 schreef ROG het volgende:
Oh en Axel, als je met Beluga op Bridge zit en hij weer eens beweert te kunnen snipen, gewoon uitschelden en zeggen dat ie een prutser is en die M24 héél snel moet afgeven aan je.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:48 schreef Axel16 het volgende:
ik heb hem!!! stond er gewoon in.....had ik bljikbaar overheen gelezen
Is toch gewoon je eigen PW die je kwijt bent? Niet die van de clan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:53 schreef Hammerbee het volgende:
Ik heb me perongeluk uitgeschreven op de tracker![]()
![]()
![]()
Sorry but the memberpassword is not correct for this clan. Please go back and check the Clan TrackerID Number and the Memberpassword again! Please note that the passwords are case sensitive! Or ask your clanleader again for the Tracker Clan ID and the correct Memberpassword!
Is dat wachtwoord dan veranderd ofzo?
Van de clan. Ik had dat mailtje nog en wilden kijken of het nog steeds hetzelfde wachtwoord is. Blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:55 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Is toch gewoon je eigen PW die je kwijt bent? Niet die van de clan?
new-line?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:55 schreef Dacide het volgende:
HOOAH< heb zojuist een bestelling van 2100euro de deur uit gedaan.
EIndelijk, aankomende week krijg ik de DJ gear binnen.
o en ik ben zo blij
inderdaad, zit j ook op het forum?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:57 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
new-line?
Dus jij bent de nieuwe Tiesto?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:55 schreef Dacide het volgende:
HOOAH< heb zojuist een bestelling van 2100euro de deur uit gedaan.
EIndelijk, aankomende week krijg ik de DJ gear binnen.
o en ik ben zo blij
Bevestiging.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:03 schreef Dacide het volgende:
[..]
inderdaad, zit j ook op het forum?
Ik had je topic al gezien daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:06 schreef Dacide het volgende:
@hammerbee:
[verhaal]
ik kan niet wachten tot ik ze heb
Srry, dacht dat je een user op GoT was.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef Dacide het volgende:
wat is je nick op new-line flexie?
Gathering of Tweakers. Van http://www.tweakers.net. Het ulitieme Nerd-forum.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:12 schreef Dacide het volgende:
GoT wat is dat dan, komt me erg bekend voor.
Dat had ik al door.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:15 schreef Dacide het volgende:
heb topic al gvonden (user: n00bs)
ben ik dus niet
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:06 schreef Dacide het volgende:
@hammerbee:
mocht je er verstand van hebben, dan heb ik hier de lijsst van producten.
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12673 (2x)
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11078
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=3503 (2x)
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11188
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11195
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=1013
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11564
dat is het dan
ik kan niet wachten tot ik ze heb
Idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef Dacide het volgende:
slimme jonge ben je
hoezo? heb je een leuke zus/zussen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Idd.
We hebben iig een DJ bij de grote FOK! AA-meeting die ik toch wel ooit zie gebeuren lijkt me
Inclusief BBQ en mooie vrouwen niet?
als er iets is van deze gear waa rik zeker van ben, dan is het de monitor set.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Idd.
We hebben iig een DJ bij de grote FOK! AA-meeting die ik toch wel ooit zie gebeuren lijkt me
Inclusief BBQ en mooie vrouwen niet?
ps. Ik hoop voor je dat die monitor-set een beetje mooi gelud geeft. (Flex heeft het niet zo op sets met een apart sub. Flex heeft front-speakers die van zichzelf al wel een Hz of 30 minimaal halen).
Verder leuk spul.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef Dacide het volgende:
[..]
hoezo? heb je een leuke zus/zussen?
Daar ga ik dan wel vanuit.quote:of neemt onze pimp Flip soms de hoer van babylon mee?
quote:als ik tegen die tijd voldoende platen en skills heb, dan ben ik jullie man Hooah![]()
Mooi.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:25 schreef Dacide het volgende:
[verhaal]
hehequote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:27 schreef Dacide het volgende:
zo ff flesje dommelsch ice open trekken.
heb gister btw die film "Stuck on You " gezien. (met die siamese tweeling)
eindelijk weer eens een humor film met enigzins een boeiend verhaal (en een ontzttend, maar dan ook ONTZETTEND lekker wijf)
goed idee, snipen met (iets te veel) bier op is altijd leukquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:27 schreef Dacide het volgende:
zo ff flesje dommelsch ice open trekken.
heb gister btw die film "Stuck on You " gezien. (met die siamese tweeling)
eindelijk weer eens een humor film met enigzins een boeiend verhaal (en een ontzttend, maar dan ook ONTZETTEND lekker wijf)
misschien straks nog, track me:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:56 schreef neffu het volgende:
Iemand fraggen?
rgrquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:01 schreef neffu het volgende:
Je kan mij ook tracken als je wil.
[[url=http://aaotracker.4players.de/trackersig.php?userid=89544]afbeelding][/url]
die van aao tracker?? die heb ik nog wel, ik zal hem ff naar warhawk sturen.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:36 schreef ROG het volgende:
Ik heb het mailtje met het password ook nergens meer helaas, iemand anders?
Mja, ik geloof dat ie die nodig heeftquote:Op zondag 13 juni 2004 12:55 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
die van aao tracker?? die heb ik nog wel, ik zal hem ff naar warhawk sturen.
ok, is al gestuurdquote:Op zondag 13 juni 2004 13:08 schreef ROG het volgende:
[..]
Mja, ik geloof dat ie die nodig heeft
Je hebt em van mijquote:Op zondag 13 juni 2004 14:20 schreef Axel16 het volgende:
ik heb het password gekregen van filipe maar nu heb ik nog geen id number ervan
Oh toen we 1 tegen 1 gingen op arcticquote:Op zondag 13 juni 2004 15:49 schreef ROG het volgende:
O en ik moet toegeven dat ik laatst best ben g3pwn3d door Headshot, blegh.
IK OOK!quote:Op zondag 13 juni 2004 16:07 schreef ThA_DeViL het volgende:
Hier word je toch gek van, ik blijf critical errors krijgen.
Ik!quote:Op zondag 13 juni 2004 16:24 schreef ThA_DeViL het volgende:
Iemand nog zin om op arctic ff te HS'en?? Track me.
Nee, EO jongerendag, strikvraag voor Axel16quote:Op zondag 13 juni 2004 10:31 schreef Sambal_HOT het volgende:
De Clanleader is volgens mij op hockeykamp!
Negativequote:Op zondag 13 juni 2004 16:58 schreef rattaplan het volgende:
zien jullie trouwens mijn icon? Of is dat gewoon weer pleite?
n00bquote:Op zondag 13 juni 2004 15:49 schreef ROG het volgende:
O en ik moet toegeven dat ik laatst best ben g3pwn3d door Headshot, blegh.
Even inbinden mannetje. Je bent pas member als iedereen van de FOK! clan dat ook vind. Laten we het erop houden dat ik er redelijk chagrijnig van wordt als volslagen vreemden zich in t topic melden, zich onwijs gaaf vinden en gelijk een grote bek opzetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:29 schreef Axel16 het volgende:
hey...doe niet zo brutaal....ik ben de NIEUWE MEMBER.....ALS JE HET NIET GELOOFT KIJK OP www.fokclan.com !!!!! dus ik vraag heel normaal de id en password of is dat gek..
Ik vroeg het eerst aan ene DirkJan en die zij: " Dat moet je in het forum ff vragen, die weet ik ook niet uit m'n hoofd"
quote:Op zondag 13 juni 2004 17:32 schreef Beluga het volgende:
[..]
Even inbinden mannetje. Je bent pas member als iedereen van de FOK! clan dat ook vind. Laten we het erop houden dat ik er redelijk chagrijnig van wordt als volslagen vreemden zich in t topic melden, zich onwijs gaaf vinden en gelijk een grote bek opzetten.
@de rest: wie heeft verzonnen dat deze gast inderdaad bij de clan zit? Daar ben ik zo langzamerhand redelijk benieuwd naar. Ik dacht dat er regels waren opgesteld omtrent de hele nieuwlid-procedure. En headshot staat nog niet op de site, maar deze gast al wel. Hoop dat iemand me het een en ander hierover kan uitleggen.
* ThA_DeViL ookquote:Op zondag 13 juni 2004 17:44 schreef Dacide het volgende:
Dacide is blij dat ie wel geaccepteerd is door de clan
Ja ok, maar jij hebt netjes gevraagd of je weer bij de clan mocht. Geen problemen mee.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik moet nog een mailtje sturen naar webfreaky, maar ik ben altijd overal langzzam mee
nah, vol, vol. Wat heet vol. De maat is druk.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:50 schreef Dacide het volgende:
wat ik denk is dat hij voldeed aan de vereisten in de OP. daarom zou hij ook toegelaten mogen worden tot de clan.
Maar, je kan toch op zijn minst de moeite doen om eerst even te socializen op het forum en kennis maken met de medeclanners. En als hij daarna ook nog eens een redelijk brutaal persoontje blijkt te zijn, dan is idd de maat vol.
quote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef Beluga het volgende:
[..]
nah, vol, vol. Wat heet vol. De maat is druk.
Aleen de procedure is geschonden. En als gepassioneerd Democraat heb ik daar problemen mee.
Ik wil dus weet hoe dit nou precies gegaan is en of et misschien even opnieuw kan ofzow.
Nee, maar mij wel. Flip zal wel te brak zijn om ook maar iets op te merken. Of misschien heeft ie zich nog niet losgeweekt van zijn hockeychickie die die gisteren geregeld heeft.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:05 schreef Flex82 het volgende:
Hieruit kan ik ook opmaken dat Webfreaky ineens beslist wie er bij de clan mag/kan. Zonder onze mening te vragen of (inderdaad) de procedure te volgen.
Maar ik heb Fillipe nog niet horen klagen als leader.
Wat een 'n weekend inderdaad, té mooi en té fout, euhm inhoudelijk kom ik hier nog wel een keer op terug, nu echt heel diep tukje maken te brak namelijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:08 schreef Beluga het volgende:
Flippie?
Ik denk niet dat je dat leven kunt noemen
Hij heeft et weekend doorgebracht met ladingen bier en dronken vrouwen.
Te fout? Teveel vriendinnen met je vriendjes gedeeld? of heb je je gewoon vergrepen aan je vriendjesquote:Op zondag 13 juni 2004 20:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat een 'n weekend inderdaad, té mooi en té fout, euhm inhoudelijk kom ik hier nog wel een keer op terug, nu echt heel diep tukje maken te brak namelijk.
![]()
http://aaotracker.4players.de/team.phpquote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Axel16 het volgende:
ik had het [FOK!] clan logo als forum signature.(bij aaotracker) en raad is:
Please note:
Your Signature was locked by a forum moderator of this website because it was violating our forum rules! You can change your signature here, but it will not be displayed in the forums anymore!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja... Zucht..quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
auth servers weer down???
Dat dacht je inderdaad verkeerd. We vinden het fijn als wij zeg maar ook weten dat je lid bent. Om daarvoor te zorgen hadden we een paar richtlijnen opgesteld en een "lidwordt-procedure". En je hebt deze met voeten getredenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:54 schreef Axel16 het volgende:
BTW ik dacht dat iedereen welkom was in deze clan..en nu willen jullie me er ineens uitgooien
wat een flut filmquote:Op zondag 13 juni 2004 23:02 schreef Dacide het volgende:
iemand toevaillig naar MTV aant kijken
daar is een geweldige ow budget Z/W film op
GEWELDIG gewoon
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:36 schreef Axel16 het volgende:
EO jongerendag.....nooit van gehoord zal ook zeker wel niks zijn
Ik ben ook 16 en heb er ook nooit van gehoordquote:Op zondag 13 juni 2004 23:42 schreef Merson het volgende:
[..]![]()
![]()
16 was je toch? Algemene ontwikkeling enzo?
Nog steeds 5300 punten voor 64 honor.![]()
Ik ben dan ook al 17,5 en van een generatie ouder.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:43 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Ik ben ook 16 en heb er ook nooit van gehoord![]()
Huilliequote:Op zondag 13 juni 2004 23:50 schreef Bluetear het volgende:
OMG.. wat een gezeik over niks hier zeg.
Is die Axel16 te min voor jullie AA goden ofzo?![]()
*Kots
Lees even de voorgaande topics, dan weet je waar je het over hebt.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:50 schreef Bluetear het volgende:
*Kots
wat ben jij voor een noobquote:Op zondag 13 juni 2004 23:50 schreef Bluetear het volgende:
*Kots
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:50 schreef Bluetear het volgende:
*Kots
uh, okquote:Op zondag 13 juni 2004 23:50 schreef Bluetear het volgende:
*Kots
Zeker zo'n vervelend ventje die zich meteen met dingen bemoeit waar ie niks van weet?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:50 schreef Bluetear het volgende:
*Kots
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:38 schreef Dacide het volgende:
btw flexie, hoe liep het af met je vrouwvriend gisteravond?
ik heb zojuist een de aaotracker gegevens van alle clanmembers bekeken en ik zie idd dat niemand pipeline speelt (een enkeling heel af en toe, waaronder ik, maar das minimaal)quote:Op maandag 14 juni 2004 09:46 schreef RobinhoX het volgende:
speelt deze clan nooit pipeline ofsow![]()
ik ben nog nooit iemand van jullie clan tegen gekomen in een server....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |