Unofficial Clan Serverquote:De 'geschiedenis' van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:45 schreef Fillipe het volgende:
Ik zat al te wachten totdat één van jullie luie aarschjes eindelijk weer eens 'n topic ging openen.
n00bquote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef Dacide het volgende:
g09 ?
De tekstfile wou ik elke week updaten, en anders hoef je alleen maar de afgelopen topicreeksen toe te voegen, voor de rest nietsquote:Op zondag 6 juni 2004 22:49 schreef Dacide het volgende:
btw FLip: Hoe zit dat met het volgende persoon die een nieuw topic aanmaakt. De tekstfile is dan toch niet up to date. word dat gewijzigd?
Doe dat.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:46 schreef Fronsertje het volgende:
g09
Laten we een mooi servertje vinden....
Wie durft mij hier uit te maken voor Noob?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:49 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
n00b
Weet je dat dan niet FLex, Schaam jequote:Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Doe dat.
En wat beteknt g09?
Oh, op die fiets.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:51 schreef Fronsertje het volgende:
Ehm, ingame is dat bij mij Hooah!, is dat niet standaard?
Wat nou???, noem een server en ik kom eraanquote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef Eitjes het volgende:
Mietjes
Waar krijg je last van dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef Dacide het volgende:
mijn rsi begint weer flink op te spelen (no kidding)
dit is echt kut hoor. Ik ga dus mijn nest in.
hey jij ging tukkenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Waar krijg je last van dan?![]()
steken in mijn hand en een ontzettend lam/vermoeid gevoel in mijn hele arm.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Waar krijg je last van dan?![]()
Of nacht.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:40 schreef Eitjes het volgende:
Volgens mij alle mappen waar het niet mistig is
Jij ook voor de jouwnequote:Op maandag 7 juni 2004 12:10 schreef Dacide het volgende:
bedankt voor je nuttige aanvulling Flip
Al geprobeert te updaten?quote:Op maandag 7 juni 2004 15:58 schreef Dacide het volgende:
PB kan mijn rug op!
Heb ik ook rgelmatig op Bridge ja. Echt erg dat ze zulke problemen er niet uit kunnen halen.quote:hehe, zonet heel ff gearctict. Nergens last van gehad
Op bridge had ik trouwens last van de befaamde NO LABEL ERROR
Wat mij betreft mag je weer terug komen.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:35 schreef ThA_DeViL het volgende:
-lap tekst-
thanks!!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:39 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je weer terug komen.![]()
Ik stuur ook gelijk een mailtje, ben al een tijdje opzoek naar die leaked maps.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:39 schreef Fronsertje het volgende:
Had die pietje net gesproken, post inderdaad weinig...vandaar
EHm mic, ik heb em wel voor je ..mail fok_dragontoad apeding hotmail.com, dan kan je em van mijn ftp trekken.
Komt u maar...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:49 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Ik stuur ook gelijk een mailtje, ben al een tijdje opzoek naar die leaked maps.
enquote:Op maandag 7 juni 2004 18:50 schreef Dacide het volgende:
kom op jongens, dat is toch illegaal
hehe
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer kleinquote:Op maandag 7 juni 2004 18:55 schreef Dacide het volgende:
hoe groot acht je de kans dat ik het serieus bedoelde
10 punten pour toiquote:Op maandag 7 juni 2004 18:57 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein![]()
Wat mij betreft ookquote:Op maandag 7 juni 2004 17:39 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je weer terug komen.![]()
Ik zit al een tijdje op fok hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 18:47 schreef Dacide het volgende:
Mic waar kom jij opeens vandaan eigenlijk?
je zit toch pas sinds kort op dit forum, niet?
[edit]
Welkom in elk geval
[/edit]
Ja, dat kan. En ja, dat mag. Je kan er niet voor gebant worden. Je kan dat in zoveel games doen. Harstikke legaal.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Jo mensen.. ik zat vandaag op een server met zo'n gast (=QRF=Aim) als ik me niet vergis, en hij had het erover dat je je ragdoll effects (hoe hoog mensen vliegen en shit) zelf kan veranderen??
Weet iemand hier iets over?
Ach, ik was ook een 25 honor toen ik pas een andere map ging spelenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Jeuj... nog 150 puntjes tot 20 honor.. Die haal ik zo ff binnen.
Ik moet toch eens meer maps gaan spelen als alleen Mout
bedankt, zal ik zo ff doen. Ik kan trouwens me naam niet veranderen, want http://login.americasarmy.com is nog steeds down.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat mij betreft ookstuur mij een mailtje en je ontvangt de FOK-aaotracker pass.
Welkom back, dan maar
Ze zijn bij AA niet zo snel, verdubbel de tijd maar alvastquote:Op maandag 7 juni 2004 19:24 schreef VoodooChild het volgende:
Posted: Sat Jun 05, 2004 12:31 pm
--------------------------------------------------------------------------------
Players,
The login page is temporarily down for maintenance and is expected to be back up within the next 72 hours. This will not, in any way, affect connections to game servers or the accrual of Honor. The only services that are temporarily disabled are signing up new users, and changing the personnel jacket of an existing user.
We appreciate your patience and understanding.
Dat zou dus bijna moeten zijn![]()
Samequote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben even fraggen
ja het spijt me maar ik heb dit spel niet gekocht om een dikke les te volgen. die krijg ik 's middags wel op school. ik wil schieten, en ik kan nu echt wel onderscheid maken tussen mijn vijanden die ik tegen kom. maar heeft iemand wel de antwoorden???quote:Op maandag 7 juni 2004 20:07 schreef Dacide het volgende:
gewoon goed opletten. Je moet het zo zien;
des te meer moeite je voor de trainingen doet, des te blijer je bent als je alles gehaald hebt.
en zo moeilijk zijn ze toch echt niet.
ja ok ik hbeb hem niet gekocht!! jonge jonge moeilijk doen oniequote:Op maandag 7 juni 2004 20:18 schreef Dacide het volgende:
als je echt van mening bent dat je dit spel gekocht hebt, dan zou ik maar even terug gaan naar school.
wist je trouwens dat ik al die serieuze testen een van de grote pluspunten van het spel vind?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:23 schreef Merson het volgende:
Doe nou maar gewoon wat Dacide zeg. Zet m aan, luister netjes. Loop daarna rond in het lokaal en LEES wat er op de bordjes staat.
En maak die toets.![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:18 schreef Dacide het volgende:
als je echt van mening bent dat je dit spel gekocht hebt, dan zou ik maar even terug gaan naar school.
Als de nood het hoogst is.....quote:Op maandag 7 juni 2004 20:23 schreef Dacide het volgende:
[medelijden modus =on]
google doet wonderen
[medelijden modus =off]
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:18 schreef Dacide het volgende:
welke map?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:49 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Als de nood het hoogst is.....
Btw ik ben verder fraggen....ging net fijn voor mijn fragreet.
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:35 schreef ThA_DeViL het volgende:
Nu is mijn vraag of ik weer terug kan in de clan, want ik vond het hier toch wel het leukst![]()
please???![]()
Geen uitzonderingenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:44 schreef Dacide het volgende:
FOK! America's Army Can
Ja, er is een FOK! clan. Iedereen* die lid is van fok.nl kan lid worden.
*Mits je aan de volgende eisen voldoet:
(1) Honor moet minimaal 25 of hoger zijn.
(2) Je moet/wilt "actief" posten dwz sowieso eens per maand op het forum.
(3) Je moet/wilt "actief" spelen dwz sowieso eens per week.
(4) Gelieve volwassen te gedragen.
(5) Geen maar dan ook geen cheats/hacks e.d gebruiken tijdens het spelen.
(6) Nooit een medeclanlid votekicken/uitschelden e.d.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:27 schreef webfreaky het volgende:
wat is er NIET mis met freaky
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Wat zou er mis kunnen zijn met freaky?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef Flex82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef Dacide het volgende:
[..]
Wat zou er mis kunnen zijn met freaky?
![]()
quote:[Dev]nXain
The fully functional Stryker will not make its debut until sometime in the future (most likely after release 2.3.) Release 2.2, which is scheduled to come out later this year, will continue building on the Special Forces theme.
"Overmatch" (release 2.3), which is slated to be released next year, will be the first "America's Army" release to include player drivable vehicles, heavy weapons, and AI. It will be a substantial enlargement to the current game play. It will also continue to deliver the high level of game play realism that has become "America's Army" signature in the gaming world.
It's an understatement to say that there is major new development effort going into the "Americas Army Platform" (the name for the combined technology used for gaming and simulation.) The game will see a substantial amount of new features and game play rolled into it in the future via many releases. I look forward to being able to say more to the AA community as development moves forward this year. There's a lot of great stuff on the drawing boards to be excited about!
James Cowgill
Lead Designer, AA-Gov Applications
Tuurlijk heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:11 schreef Dacide het volgende:
je hebt ook wel gelijk flexie.
Mmm in het begin wel, maar die map trekt mij op de een of andere manier niet. Hij is wel mooi, maar nee niet mijn 'ding'. Nee ik denk dat ik weer vaker Bridge ga spelen, en uiteraard Hospital & Arctic.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:45 schreef Dacide het volgende:
Flip, heb je inmiddels village al gespeeld?
[edit]
op regelmatige basis bedoel ik
[/edit
Stop eens met blaaten en begin eens met schieten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:55 schreef Eitjes het volgende:
Bridge is voor hoeren.
nog 1 keer zo'n opmerking en ik transformeer je intoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:55 schreef Eitjes het volgende:
Bridge is voor hoeren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:59 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Stop eens met blaaten en begin eens met schieten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:09 schreef Dacide het volgende:
[..]
nog 1 keer zo'n opmerking en ik transformeer je into
[afbeelding]
eiersalade![]()
het was je verdiende loon, satansgebroedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:12 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
Ja, zag het gisteren ook. Kill je 5 man met de sniper, krijg je dat gezeik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:52 schreef Fillipe het volgende:
Ha-ha-ha wat een onwijze klote bug ! Tijdens een nieuwe ronde krijg ik op een gegeven moment een warning:
"You have been Idle for 1 round and will be auto-kicked ... bla bla"
Ha-ha terwijl ik gewoon zit te snipen en de hele tijd speel, echt te vaag gewoon. En dan word ik doodgeschoten of is de ronde op zijn eind, en dan wordt ik gewoon uit de server gekicked
.
"You have been Idle for more then 2 rounds ... bla bla"
Te buggy voor woorden is 2.1.
Lijkt me sterk, ik lag namelijk eerst op de weg zelf te snipen. Erg vreemd dit, ging net zo lekker weer krijg je ditquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:59 schreef Fronsertje het volgende:
Misschien los je dat op door niet de hele ronde in dezelfde ruimte te zijn, blijft irritant natuurlijk. Sniper hoeft als alles goed gaat niet eens def tower uit te gaan.
Ben ik dan ook van dat "NO PACKET FLOW" af in Sf hospitalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:36 schreef Dacide het volgende:
sinds ik PB manueel heb geupdate heb ik veel minder last van die errors
Nooit last van gehad in de vorige versies.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:52 schreef Beluga het volgende:
Gast, dat snipen, gekilled worden en dan idle genoemd worden is al sinds 1.9 zo.
Ik wel, vaak zelfs. Op bridge, met m24 en dan blijven zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Nooit last van gehad in de vorige versies.
Ik was al meteen naar de gevangenis gezonden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:19 schreef Dacide het volgende:
dat heb ik altijd als ik @ bridge assault ben.
ik kruip dan onder die vrachtwagen en schiet een shitload van kogels richting def.
komt er een of andere jojo aanzitten die dan precies door mijn spervuur heen loopt.
Resultaat: hij dood, mij noemen ze teamkiller, ik kwaad, ik scheld en BAM votekick faul language
volgens mij ben ik de enige clanlid die nog niet in de prison heeft gezetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik was al meteen naar de gevangenis gezonden.![]()
ik tijger alleen maar, en dan ook nog op de meest langzame manier. ik wordt een beetje gek ervan. ik heb de eerst objective nog niet eens gehaald. dat belooft wat............quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:26 schreef Dacide het volgende:
Even een tip voor de goede orde:
Het maakt niet uit welke weg je neemt, het is namelijk mogelijk vanuit iedere kant (er is geen "goede" kant)
gewoon zorgen dat je heel heel heel langzaam beweegt (voornamelijk kruipen en tijgeren)
Ik zat al in de gevangenis bij de trainingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik was al meteen naar de gevangenis gezonden.![]()
Heb je de eerste keer ook gewoon een kwartier naar je beeldscherm zitten staren en ondertussen naar de wc en wat drinken pakken. Onderwijl wachtend totdat je uit de gevangenis zou mogen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:53 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ik zat al in de gevangenis bij de training![]()
Instructeur neergeknald![]()
Iedere 10 meter die je loopt moet je echt goed rondom kijken wat je ziet, gebruik ook de verrekijker (als die er is, weet ik niet zeker meer) de enemys staan altijd op dezelfde plaats.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:45 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
ik tijger alleen maar, en dan ook nog op de meest langzame manier. ik wordt een beetje gek ervan. ik heb de eerst objective nog niet eens gehaald. dat belooft wat............![]()
Aardige tips!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef VoodooChild het volgende:
Splash screen aanpassen (het logo van AAO als je het spel opstart)
- Maak een bitmap (.bmp) met een maximale resolutie van 800x600 en 8-bit (256 kleuren)
- Hernoem splash.bmp in je AAO\System folder naar splash.bm_ (als backup)
- Save de nieuwe bitmap als splash.bmp in je AAO\System folder
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef Merson het volgende:
[..]
Heb je de eerste keer ook gewoon een kwartier naar je beeldscherm zitten staren en ondertussen naar de wc en wat drinken pakken. Onderwijl wachtend totdat je uit de gevangenis zou mogen?![]()
Voor diegene die nog een week geduld hebben (eindperiode stage, druk druk druk)quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:45 schreef ROG het volgende:
[..]
Aardige tips!
Welke Fokker met Photoshop fixt ons even een clan-splash.bmptje?!Wel stijlvol graag!
Ik werd toen na een poosje gebeld waarom ik niet weer online kwam. Toen kreeg ik de tip van de Escape knop.quote:Op woensdag 9 juni 2004 07:21 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik dacht eerst dat mijn account gebanned werd daarvoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik werd toen na een poosje gebeld waarom ik niet weer online kwam. Toen kreeg ik de tip van de Escape knop.![]()
shit man dit is echt super lastig, ik heb het nou al 698 keer geprobeerd, en alleen nog maar getijgerd. en toch zien ze me de hele tijd. het maakt dus niet uit welke kant je om het kamp heen gaat. welke kant ben ij gegaan dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:26 schreef Dacide het volgende:
[..]
Iedere 10 meter die je loopt moet je echt goed rondom kijken wat je ziet, gebruik ook de verrekijker (als die er is, weet ik niet zeker meer) de enemys staan altijd op dezelfde plaats.
heel veel succes!
![]()
als je deze afrond hoor je er pas echt bij. (althans, je moet eerst ingame 15 honor halen voordat je SF missies mag doen)
Hehe, ik leef met je mee. Ze hebben het mij ook meerdere malen aangedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:23 schreef Dacide het volgende:
Snik![]()
Rog heeft server gekozen waar ik niet op mag. ikke heb pas 22 honor, server wilt dat ik eerst nog honor 25 ga halen voordat ik er op mag spelen.
![]()
Die feature mogen ze er idd zo snel mogelijk uitpleurenquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:06 schreef Fillipe het volgende:
Leuk zo'n Breezer tekstbox/filter straks
Critical error festijn!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:07 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga zo maar weer eens even fraggen op bridgelekker snipen..
Gast, check mijn sessie stats, ik heb jou geowndquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:26 schreef Beluga het volgende:
Whahahaha, flip werd geownt!![]()
![]()
Dat zei ik toch! Zolang je maar niet weer Freaky ging heten. 2 freaky's is gewoon te lastigquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:17 schreef ThA_DeViL het volgende:
ok, login.americasarmy is weer terug online.
Vanaf nu heet ik [FOK!]08freaky.NL
Kap es, je hebt mij geen een keer geraakt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gast, check mijn sessie stats, ik heb jou geownd![]()
Anyway, ik had een error
Gast, ik heb je 1x gesniped vanmiddag lul nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:57 schreef Beluga het volgende:
[..]
Kap es, je hebt mij geen een keer geraakt.
Ik jou twee keer bijna en een keer recht door dat voorhoofdje van je.
ik own jou, is et dus
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:00 schreef Flex82 het volgende:
GvD! 3 errors in 10 minuten.
Flikker maar op met die Bridge. Die kansloze programmeurs moeten eens leren een goed product te maken alvorens het vrij te geven.
Tja, ik noem webfreaky altijd gewoon freaky. Nu zijn er dus 2 freakyquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:56 schreef Beluga het volgende:
[..]
Dat zei ik toch! Zolang je maar niet weer Freaky ging heten. 2 freaky's is gewoon te lastig
Dat helpt geen fuck, geloof me. Die patch is gewoon verrot.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:34 schreef Flex82 het volgende:
Okay, alle drivers ge-update. Alle nieuwe Nforce drivers, nieuwste display-drivers en ik heb de overclock van mijn cpu na maanden maar eens terug gezet.
Kijken of ie nu nog steeds zo vaak een error geeft.
Alweer?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:45 schreef ROG het volgende:
Auth Serv is down geloof ik..
Klopt. Het schijnt vooral te komen door het spectaten van snipers. (of dode snipers... he Flip?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:38 schreef Fillipe het volgende:
Enige wat helpt is gewoon dat als je dood bent, één keer te klikken op je lichaam en vanuit daar rond kijken. Niet maar dan ook niet tussen andere speler togglen met je view. Het is saai ik weet het, maar dit helpt zeker.
Ik had laatst op bridge telkens errors, daarna ging ik niet meer rondkijken en had geen last meer van die errors.
Mja, lijkt er wel op.. game joinen en spectaten kan, chatten/players zien joinen/slot kiezen niet, je honor staat niet in beeld.. en na een tijdje.. [Failed Auth|Comm Error]quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:49 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Alweer?
nee, ik verzin wel wat betersquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:24 schreef ROG het volgende:
ThA_DeViL anders?
Waarom veranderen? Is toch goed?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:06 schreef ThA_DeViL het volgende:
Ik heb altijd al freaky als username gehad, en niet alleen bij aa trouwens
maja ik verzin wel wat anders een andere keer.
Moet van de anderen, want er zijn anders 2 freaky'squote:Op woensdag 9 juni 2004 20:46 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Waarom veranderen? Is toch goed?
Van mij hoeft het niet als je de naam al lang gebruikt. Ik zie het verschil toch wel duidelijk tussen 08freaky en Webfreaky.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:33 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Moet van de anderen, want er zijn anders 2 freaky's
Idd. Weg jij!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:19 schreef Dacide het volgende:
maarre, van alle clanmembers heb ik hier nog het allerminste te zeggen. dus het is niet aan mij om uberhoubt IETS te beslissen
Hehe, het was een grapje he. Begrijp je toch welquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:24 schreef Dacide het volgende:
ok, laterz
Hmm, over een uurtjequote:Op woensdag 9 juni 2004 22:27 schreef Dacide het volgende:
wie gaat zo nog ff fraggen btw?
Ik ga zo slapen idd, moet morgen weer om 7.00 op. En aangezien ik op dit moment 24/7 met pijn zit (verklaart de depressies zo af-en-toe btw) val ik moeilijk in slaap.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:36 schreef Dacide het volgende:
roger that!
en de rest van onze frag members? (of ligt iedereen al in bed haha)
Zitten door je hele lichaam. Is net zoals je bloedvatenstelsel, maar dan met lymfeklieren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:44 schreef Dacide het volgende:
zijn dat niet die klieren die onder in je kin zitten?
of zijn dat die bij je lies?
waar zorgen die eigenlijk voor (weerstand?)
Idd, erg klote. Je kan niet eens een avondje lekker fraggen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:44 schreef Jeroenus het volgende:
Ik word een beetje moe van Auth dat constant down is. Elke keer gekloot. Server gaan ook af en toe ineens allemaal down.
Naja, dan heb je wel wat heftigers dan vitamine nodig. Vooral aangezien je witte bloedcellen volgensmij wat ingewikkelder zijn dan een paar vitamientjes... je moet dan medicijnen tegen de meest "gangbare"zieketen gaan slikken dacht ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:51 schreef Dacide het volgende:
als zo'n klieren verwijderd worden, is die weerstand niet op te vangen dmv viteminetabletten oid?
(doel niet op zo'n kruidvat tabletjes, bedoel meer van zon farmaceutisch spul)
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:50 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik hou deze naam nog ff tijdelijk, daarna verzin ik wat nieuws, is eigenlijk best wel aan vernieuwing toe.
Ik ook. Krijg ik een critcal error dan kap ik en ga ik Arctic spelen ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:07 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga zo bridgen
'Hey gasten, track Eitjes even slecht want die heeft een aimbot, hier een tientje..'quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:18 schreef Eitjes het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Tracker die me weer niet goed trackt.. 14 kills in totaal.. trackt ie er 4
Kap es, we doen niet aan democratie.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet als je de naam al lang gebruikt. Ik zie het verschil toch wel duidelijk tussen 08freaky en Webfreaky.
Maarja, het is een democratie hier dacht ik. Dus ik heb het niet alleen voor het zeggen.
Neequote:Op donderdag 10 juni 2004 10:30 schreef Fillipe het volgende:
Ze zijn bij mij ook 10 kills 'vergeten' dus het zal wel niet aan EI liggen héh rog
Nee, maar ik heb wel net op de VVD gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:12 schreef Beluga het volgende:
[..]
Neejij hebt ook een aimbot :')
Trek me alsjeblieft Belugquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef Beluga het volgende:
sure. moet wel tentamens leren. maar dat moet dan maar even wachten.
mijn shift knop doet et geloof ik niet meer
Ik heb geen problemen met de seksuele geaardheid van bepaalde clanmembers. Maar bespreek zulke dingen aub via mail en niet via een openbaar forumquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Trek me alsjeblieft Belug![]()
Belug is mijn trekpop als sinds het bestaan van de clan, doe us research niewkomertjequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de seksuele geaardheid van bepaalde clanmembers. Maar bespreek zulke dingen aub via mail en niet via een openbaar forum![]()
![]()
![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
// Voor de duidelijkheid, 100% hetero hoor![]()
HOOAH!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:26 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ja ja Sambal is back!!!
Ik hoop jullie weer snel te zien op het slagveld!
Ik ben nu 2.1 aan het downloaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |