2 keer achter elkaar mooi bedoel je?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:28 schreef Tuana het volgende:
Wat is het leven toch mooi![]()
![]()
Kan je niet eens iets beters verzinnen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
T - telkens
E - een
E - egocentrische
F - falafelvreter.
Alsof iemand een erectie krijgt van die lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Kan je niet eens iets beters verzinnen...![]()
Beter goed gejat, dan slecht verzonnenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alsof iemand een erectie krijgt van die lantaarnpaal.
Dat zeiden je broers ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen![]()
Pardon?! Dit topic is officieel later?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit topic is officieel later, maar heeft wel een titel die aan de standaard voldoet, de andere is echter innovatiever.
Hoe raad je dat zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zeiden je broers ook.
Bitchquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, behalve Tuana.
Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en samenzweren.
De eer valt aan een moderator om beider topics te intergreren tot een samenhangend geheel. Een functie die nu tot één van de mogelijkheden behoord dankzij een uitgebreidere gereedschapset die elke mod tot haar* beschikking heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit topic is officieel later, maar heeft wel een titel die aan de standaard voldoet, de andere is echter innovatiever.
Hoe weet JIJ dat? Relkloon??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De eer valt aan een moderator om beider topics te intergreren tot een samenhangend geheel. Een functie die nu tot één van de mogelijkheden behoord dankzij een uitgebreidere gereedschapset die elke mod tot haar* beschikking heeft.
*Mag ook "zijn" zijn
Ik heb het al hersteld.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Pardon?! Dit topic is officieel later?
Sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb het al hersteld.![]()
Nee, MUUS liet het vallen toen ze in TRU 2 topics samensmolt tot 1 topic. Ik weet er echter niet het fijne vanaf. Klonen opsporen kunnen ze ook vrij eenvoudig. Volgens mij word er van elke post een IPadres bijgehouden. Dat zag ik toen het forum nog zware bugs hadquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe weet JIJ dat? Relkloon??
Ga fietsen stelen manquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ploert.
Wat is supergoed? Betekent dit dat je voldoende overhoudt om van mijn diensten gebruik te maken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:44 schreef Tuana het volgende:
Jippie!!! Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een hele leuke baan, en het verdient ook nog eens supergoed![]()
Show me the money![]()
Supergoed betekent dat het drievoudige van mijn vorige salaris ga verdienenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is supergoed? Betekent dit dat je voldoende overhoudt om van mijn diensten gebruik te maken?
Gefeliquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:44 schreef Tuana het volgende:
Jippie!!! Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een hele leuke baan, en het verdient ook nog eens supergoed![]()
Show me the money![]()
En met welke factor neemt je werklast toe, m.a.w. hoeveel groter is je nieuwe krantewijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Supergoed betekent dat het drievoudige van mijn vorige salaris ga verdienen
Leuk geprobeerd, maar helaasquote:En jouw diensten waren toch gratis
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En met welke factor neemt je werklast toe, m.a.w. hoeveel groter is je nieuwe krantewijk?
[..]
Leuk geprobeerd, maar helaas.
Ok, serieus dan maar... Watvoor baan is het?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:57 schreef Tuana het volgende:
[..]For your information: werlast neemt af met 50%, en het salaris stijgt....
![]()
Oh sorry,ik mocht niet zeggen dat je mijn bezit bent...
Klowjow is te huur. Tijdelijk slechts 75 euro p/u incl. hotel. Sla je slag want op =op
Graciasquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gefeli
Het is een baan bij een onderzoeks- /. adviesbureau. Over 2 weken heb ik mijn sollicitatiegesprek, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ok, serieus dan maar... Watvoor baan is het?
en gefeliciteerd
Veel succes dan maar.. ik ga nu naar huisquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:59 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het is een baan bij een onderzoeks- /. adviesbureau. Over 2 weken heb ik mijn sollicitatiegesprek, dus ik ben benieuwd
Zo. Fietsen kopen ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen man
Nu je het zegt, ik heb nog een fiets nodig. Wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo. Fietsen kopen ?
Doei, tot laterquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Veel succes dan maar.. ik ga nu naar huis![]()
ywquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:58 schreef Tuana het volgende:
Gracias
Nu nog de baan daadwerkelijk krijgen en het is tijd voor een feestje
Heb je die van Dr.Daggla in de aanbieding dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo. Fietsen kopen ?
Nee, dat is een psychotische Griek.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je die van Dr.Daggla in de aanbieding dan?
Dat ik eens bij jou achterop mag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog een fiets nodig. Wat vraag je ervoor?
Sterkte met reizen... Tot laterquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yw
Daarom wacht ik nog even met de standaard handgeschud ende gezoen, totdat je alle rondes gehad hebt. Vooral in deze tijden is het lastig. Ik zal actief, doch virtueel, voor je duimen
Ik ga er vandoor, daar het OV niet de neiging heeft te wachten tot mijn aankomst.
Akkoord, een van mijn broers komt het morgen met je afhandelenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat ik eens bij jou achterop mag.
Lover brother. Uitstekend.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Akkoord, een van mijn broers komt het morgen met je afhandelen![]()
Welke van mijn 4 broers zal ik morgen langssturen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lover brother. Uitstekend.
Ben ik nu familie van meki?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:41 schreef Tuana het volgende:
Sorry
Ze waren toch niet zo tevreden met je scriptie?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:59 schreef George-Butters het volgende:
yoh niggaz! Ik heb een baan! Op de productievloer. Het domste werk ooit. Maar het is voldoende om er van te leven.
Niks wat op jouw niveau lag in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Heb ik wat inhoudelijks gemist?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:18 schreef RichardQuest het volgende:
TT
Dit is een grapje, neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij is KUT
Nee, ik zag het. POL en het slowchattopic zijn weer gevult met nietszeggende bagger. Door het aanhoudende lage niveau neem ik niet eens meer de moeite om te posten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:23 schreef Dagonet het volgende:
Niks wat op jouw niveau lag in ieder geval.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik zag het. POL en het slowchattopic zijn weer gevult met nietszeggende bagger. Door het aanhoudende lage niveau neem ik niet eens meer de moeite om te posten.
Nee, een overbodige vraag. Jij hebt het topic geopend namelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:29 schreef Tuana het volgende:
Dit is een grapje, neem ik aan?
Waar? In de wolken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het niveau is inderdaad al laag genoeg, als jij dan ook nog mee gaat posten moeten we gaan graven.
Ga dan niet meebaggeren, maar kom met iets inhoudelijks...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik zag het. POL en het slowchattopic zijn weer gevult met nietszeggende bagger. Door het aanhoudende lage niveau neem ik niet eens meer de moeite om te posten.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ga dan niet meebaggeren, maar kom met iets inhoudelijks...
Marianne Thieme heeft pberends gedist.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Marianne Thieme heeft pberends gedist.
Helaas voor je, je bent te eagerquote:
ze denken zo meer begrip te kweken bij de Turken in Nederland door een moskee te bezoeken in Turkije...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:38 schreef X-Ray het volgende:
Maxima met een hoofddoek.
Zometeen Wouter Bos met baard.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:38 schreef X-Ray het volgende:
Maxima met een hoofddoek.
We hebben gewacht met de serieuze discussies totdat jij er weer bent.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:09 schreef Herostratos het volgende:
Heerlijk,
de slowchat gaat nog steeds nergens over.
Ok, dan begin maarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We hebben gewacht met de serieuze discussies totdat jij er weer bent.
Gromquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:52 schreef sjun het volgende:
[..]
Helaas voor je, je bent te eager
Verzin zelf eens een stelling.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:14 schreef Herostratos het volgende:
[..]
Ok, dan begin maar
![]()
Ah, allahs heilstaat openbaart zich weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:11 schreef Koos Voos het volgende:
Fallujah - Sinds het vertrek van Amerikaanse militairen heeft Fallujah alles weg van een mini-moslimstaat. Wie betrapt wordt op het verkopen van alcohol krijgt zweepslagen en wordt door de stad gereden, mannen moeten hun baard laten staan en kappers mogen geen 'westerse' coup knippen.
Afgelopen zondag werden bijvoorbeeld vier mannen met alleen een onderbroek aan op een pickup-truck door de stad gereden onder luid geroep van 'Allah Akbar' (God is groot). De ruggen van de mannen bloedden van tachtig zweepslagen die zij hadden gekregen wegens het verkopen van alcohol.
De bevolking is erg dankbaar voor de bevrijding ...
iets wat zelfs jij begrijpt .. ? NEEquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Moslims, ze zijn zo inhumaan,
rijg ze aan het spit,
ontdoe ze van hun klit,
als ze het zelf al niet hebben gedaan
rechtse media ...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:47 schreef Monidique het volgende:
Een man neukt een kip, wil daarna zijn gadeslaande vrouw vermoorden en besluit daarna maar zelfmoord te plegen...
Ok, kom maar op met achterlijke cultuur,.
Jullie leren het al.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:49 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
rechtse media ...![]()
BRON!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:46 schreef Koos Voos het volgende:
LUSAKA - Een 50-jarige moslim heeft zichzelf opgehangen nadat zijn vrouw hem had betrapt terwijl hij zijn lusten aan het botvieren was op een kip. Dat maakte de politie in het dorpje Chongwe vrijdag bekend.
De echtgenote van de kippenliefhebber betrapte hem omdat zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde haar te vermoorden maar zij wist te ontsnappen. Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen. De kip is na het incident afgemaakt.
[afbeelding]
quote:Een 50-jarige man uit het Zambiaase dorpje Chongwe heeft zichzelf van het leven beroofd nadat zijn vrouw hem betrapt had terwijl hij seks had. Niet met een andere vrouw, maar met een kip.
De vrouw van de 'dierenliefhebber' ontdekte het gedrag van de man toen zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde zijn echtgenote hierop te vermoorden, maar ze wist te ontkomen. Uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen, pleegde de man zelfmoord. Ook de kip overleefde het seksavontuur niet; het dier werd afgemaakt.
Spaatje, lekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
BRON!
wat een naab.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:56 schreef Monidique het volgende:
[..].
Jezus wat een lijst.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
De hersendoden komen naar je toe deze lente...
http://www.probush.com/traitor.htm
Wat een ongelooflijke stupiditeit zeg.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:40 schreef Monidique het volgende:
Ik stem tegen extreem-rechts en Nederland doet mee!.
SideKoosquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:28 schreef KickSide het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
De hersendoden komen naar je toe deze lente...
http://www.probush.com/traitor.htm
Wat een ongelooflijke stupiditeit zeg.
Ja, je slaapt te weinig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ligt het aan mij of is lezen erg moeilijk? Betekenis lees ik vaak als bekentenis en andersom.
Aan 5 uur heb ik meestal wel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, je slaapt te weinig.
Nee, je hebt minimaal 6 uur nodig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Aan 5 uur heb ik meestal wel genoeg hoor.
Kan, gebruik anders gewoon wegwerplenzen.quote:Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik mijn lenzen nu bijna al een halve maand 24/7 in heb?
Volgens mij komt het door je racistische gedachten. Bronquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Aan 5 uur heb ik meestal wel genoeg hoor.
Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik mijn lenzen nu bijna al een halve maand 24/7 in heb?
Ach, geklets. Anderen zeggen weer dat de mens minimaal 8 uur nodig heeft. Dan houd je toch geen leven meer over?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee, je hebt minimaal 6 uur nodig.
Ja, dan moet ik tweemaal per dag in mijn ogen friemelen. Dan nog liever dag en nacht lenzen.quote:Kan, gebruik anders gewoon wegwerplenzen.
Het is allahs straf voor mijn zonden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door je racistische gedachten. Bron .
Slaap je beter als ik ja zeg?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Je houdt van me he?.
Nah, wel ga ik dan een extra alarmsysteem installeren.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Slaap je beter als ik ja zeg?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:21 schreef Sidekick het volgende:
4 personen als fundering
3 personen, nog meer ontbering
2 duimen als waardering
1 foto, ter lering.
Ik noem dit gedicht: Zionisten-groet uit Abu Ghraib
* Monidique is playing Bush - Bomb (MP3@128kbps, 3.1mb, 1:56/3:22)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:23 schreef Ype het volgende:
Ik verveel me.
Iemand die iets leuks weet?
Kut, mijn edit kwam te laat.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ken ik al.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
* Monidique is playing Bush - Bomb (MP3@128kbps, 3.1mb, 1:56/3:22)
Maak er maar een essay bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:24 schreef Sidekick het volgende:
Kut, mijn edit kwam te laat.
Is het al bijna tijd voor een apart Sidekick-gedichtentopic in LIT?
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:24 schreef Sidekick het volgende:
Is het al bijna tijd voor een apart Sidekick-gedichtentopic in LIT?
Voor bagger is zelfs in ONZ geen plaatsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:28 schreef Monidique het volgende:
En moin gedigte den?
...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor bagger is zelfs in ONZ geen plaats
/end partylinequote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor bagger is zelfs in ONZ geen plaats
Gelukkig was hij niet zo erg als Saddam.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:40 schreef Monidique het volgende:
Hoi,
Ik vind de genocide grpleegd door Hitler erger dan de gruwelen van Stalin.
Hooguit het uiteinde.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben geen lul of zo.
De grootste. Dan kunnen de drie overigen zijn ballen gaan zoeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:20 schreef Tuana het volgende:
[..]
Welke van mijn 4 broers zal ik morgen langssturen?
Nee, maar wel humorloos he, undercover-Drent.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben geen lul of zo.
Uiteraard niet, Johan, maar j moet je niet beledigd voelen als we je zo noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben geen lul of zo.
Ach ja, niet iedereen kan EHBOw doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uiteraard niet, Johan, maar j moet je niet beledigd voelen als we je zo noemen.
Met je studententitel...
Hey, ik ben wel een probleemjongere, okay, idon't fuck with me...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen kan EHBOw doen.
Nee, als je dat deed zou je pas ECHT een probleemjongere zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
, idon't fuck with me...
Het gaat over jou.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nu weer mee te maken?!
Mongoloide Goebbels-wanabe.quote:Poepstampend pleefiguur.
Nee hoor, ik ben de antithese van de titel.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het gaat over jou.
[..]
Mongoloide Goebbels-wanabe.
Ja, en als je nu ook zelfkennis had was je helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de antithese van de titel.
Ik zal haar een snor geven.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En oh ja, Johan, veel succes met dat snormens morgen. Je zult het nodig hebben.
15,50 says you're turned on by me.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, en als je nu ook zelfkennis had was je helemaal geweldig.
Ik zou ook ¤15,50 betalen om een moslimfundamentalist te onthoofden en vervolgens in de Amsterdamse gracht te gooien hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
15,50 says you're turned on by me.
Volgens mij is ze meer toe aan een scheerapparaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal haar een snor geven..
Wel wanneer zij inderdaad jouw rug op kan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze meer toe aan een scheerapparaat.
Volgens mij zou een goede moslima van jou ook wel een "echte" man kunnen makenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze meer toe aan een scheerapparaat.
Een echte man die zijn vrouw slaat? Jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Volgens mij zou een goede moslima van jou ook wel een "echte" man kunnen maken.
Een goede poedel integreert soms.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Een echte man die zijn vrouw slaat? Ja.
.
Dat is nou ware liefde, zoals God het graag ziet... een man en een vrouw in een relatie waar eenieder zijn/haar plek kent...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Een echte man die zijn vrouw slaat? Ja.
.
Eigenlijk was ik van plan Hellenisme en Romeinse Expansie te behandelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:20 schreef Monidique het volgende:
Hebben we het al gehad over...
Johan, vertel es... je specialiseert je dus in de Oude Geschiedenis. Ik neem aan dus Romeinen en Grieken, en dan met name de Grieken, zo schat ik jou...
Besteed je nog enige aandacht aan de pre-klassieke periode?
Van alle POL-users ben jij de irritantste.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:23 schreef Johan_de_With het volgende:
O O O O O, wat zijn Dora's tepels gevoelig.
Waarom jat je dan mijn bijschrift ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van alle POL-users ben jij de irritantste.
Hm... Ja, het hellenisme, dat is wel een mooi iets. Wat mij opvalt is het gemak waarmee "rijken" zich in die bepaalde gebieden zich verspreiden. Kijk naar het hellenisme, Perzische rijken, Arabische rijken, allemaal hebben ze een bepaald gebied. Zal het slechts liggen aan de geografie, of aan een soort eenvormige cultuur die door het hellenisme is ontwikkeld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Eigenlijk was ik van plan Hellenisme en Romeinse Expansie te behandelen.
Ik vind Mesopotamië, uiteraard, ook erg interessant, hoewel ik natuurlijk geen historicus ben, maar het Perzische Rijk, dat kan mij niet warm maken. Wellicht dat het Perzische Rijk eenzelfe gevoel met zich meedraagt als de Weimarrepubliek: het ene slechts als proloog voor het andere...quote:Van de pre-klassieke periode bevalt de Dorische immigratie mij het best.
Verder is heel Mesopotamie fascinerend, en natuurlijk het Perzische Rijk.
Juist daarom.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom jat je dan mijn bijschrift ?
Ah, daar hebben we het prettige gezelschap weer.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:27 schreef Gallo het volgende:
Forza !
Zijn er eigenlijk wel mensen die je wel graag mag?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van alle POL-users ben jij de irritantste.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef Gallo het volgende:
Het romijnse rijk was natuurlijk het meest invloedrijk, beter dan de nederlandse botervloot.
Nu ja, het Perziche Rijk was toch wel wat formidabeler. Het was het grootste rijk tot dan toe, en met name de val van Assyrie en Babylonie zijn nog immer boeiend. De expansie naar India ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
. Wellicht dat het Perzische Rijk eenzelfe gevoel met zich meedraagt als de Weimarrepubliek: het ene slechts als proloog voor het andere...
De één over de knie van de ander?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is nou ware liefde, zoals God het graag ziet... een man en een vrouw in een relatie waar eenieder zijn/haar plek kent...
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:09 schreef Monidique het volgende:
...
Zeg hem maar dat Chopin op dit tijdstip een stuk beter te behappen is.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
<JAM> WOLLT IHR DEN TOTALEN KRIEG ?!
Ja, vooral het Latijns heeft lang standgehouden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef Gallo het volgende:
Het romijnse rijk
a 1 foutje en gelijk dom ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, vooral het Latijns heeft lang standgehouden.
Als de omstandigheden ernaar zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De één over de knie van de ander?
Enkele.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel mensen die je wel graag mag?
Ja, maar ik bedoel, Weimar wordt altijd behandeld als introductie tot Nazi-Duitsland, maar, nu ik er zo over denk, Perzië kan je niet zo vergelijken. Het is een "gewoon" een gebied dat uiteindelijk, althans, na de Romeinse veroveringen, er voor Europa niet echt meer toe doet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ja, het Perziche Rijk was toch wel wat formidabeler. Het was het grootste rijk tot dan toe, en met name de val van Assyrie en Babylonie zijn nog immer boeiend. De expansie naar India ook.
Nee, 100 foutjes en gelijk dom.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:31 schreef Gallo het volgende:
[..]
a 1 foutje en gelijk dom ?
Heb je daar ook een lijstje van op brinkster staan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Enkele.
Het is tenslotte niet elke dag feestquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als de omstandigheden ernaar zijn.
o ja jij was die homoquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, 100 foutjes en gelijk dom.
Nee, dat staat er niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:31 schreef Gallo het volgende:
[..]
a 1 foutje en gelijk dom ?
een foutje is snel gemaakt ...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet.
Al vind ik ''Romijns'' nu niet bepaald verontschuldigbaar.
Geniet maar kastijdt met matequote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is tenslotte niet elke dag feest
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg? Wollt ihr ihn, wenn nötig, totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt noch vorstellen können?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
<JAM> WOLLT IHR DEN TOTALEN KRIEG ?!
Aha. Nu ja, de worsteling tussen Rome en Parthie/de Sassaniden is wel bijzonder interessant. Vooral de slag bij Carrhae en Shapur de Grote.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel, Weimar wordt altijd behandeld als introductie tot Nazi-Duitsland, maar, nu ik er zo over denk, Perzië kan je niet zo vergelijken. Het is een "gewoon" een gebied dat uiteindelijk, althans, na de Romeinse veroveringen, er voor Europa niet echt meer toe doet.
En jij was die uiterst intelligente Italiaan, of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:33 schreef Gallo het volgende:
[..]
o ja jij was die homo
Vreemd. Ik zie weinig mensen zulke domme fouten maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:34 schreef Gallo het volgende:
[..]
een foutje is snel gemaakt ...
Als andere Perzische Rijken zouden Parthen en Sassaniden kunnen gelden, hoewel dat niet correct is.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:33 schreef Monidique het volgende:
Maar jij interesseert je dus in het Perzische Rijk van zo rond het jaar vijfhonder voor Christus (welk ander Perzisch Rijk?)?
ik die mij niet slimmer voor dan ik ben neem een voorbeeldquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En jij was die uiterst intelligente Italiaan, of vergis ik me nu?
Ooit gehoord van interpunctie?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:36 schreef Gallo het volgende:
[..]
ik die mij niet slimmer voor dan ik ben neem een voorbeeld
Meer dan als Italiaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:36 schreef kLowJow het volgende:
Wie vindt Al Pacino geloofwaardig als homo?
Scent of a Manquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:36 schreef kLowJow het volgende:
Wie vindt Al Pacino geloofwaardig als homo?
Wat een slappe link is die link van de Islam is een religie van haat trouwens.quote:Meerdere malen in zijn leven schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Gwewwwwwwweeeeelubbuebububulup..
Ja, ik zou niet precies weten wat er mee bedoeld wordt, hoewel ik het wel kan raden. Tot toch minstens de islamitische invallen hebben ze de karakterestieke Mesopotamische stijlen behouden, ik moet zeggen dat die continuïteit toch wel bijzonder is.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als andere Perzische Rijken zouden Parthen en Sassaniden kunnen gelden, hoewel dat niet correct is.
Maar ik interesseer mij hier inderdaad voor. Het zijn de ''randvolkeren'', op zijn Duits gezegd.
Cruisin, waarin hij als politieagent een undercoveropdracht krijgt om een groep homoseksuelen te infiltreren.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Scent of a Man
Carlito's Gay
Dat waren toch overtuigende films.
Goedemoslim.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Goeienavond
Tja, wen er maar vast aan zou ik zeggen ...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:47 schreef X-Ray het volgende:
Toekomstige NLe koningin met hoofddoek op
[afbeelding]
Het 1e wat ik doe bij het grijpen vd macht is het koningshuis een schop onder de hol geven.
Als "Nederlanders" zich aanpassen in Turkije, dan passen Turken in Nederland zich ook aan, right?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:47 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
Het 1e wat ik doe bij het grijpen vd macht is het koningshuis een schop onder de hol geven.
Ben je hier echt woest over?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:47 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
In dat geval eis ik dat ALLE in NL woonachtige of zelfs maar op VAKANTIE zijnde moslims hun hoofddoek afdoen! Aanpassen dus!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ben je hier echt woest over?
Maxima past zich aan de Turkse cultuur aan, zoals een goede gast behoort te doen. Integratie. Iets waar we in Nederland nu ook de nadruk op leggen.
Prachtig? Wat is er prachtig aan? Zo´n theedoek is altijd lelijk en degradeert de draagster altijd tot een vormeloos omatje.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
Prachtig om te zien, stel je alsjeblieft niet zo aan zeg.
Voorspelbaar. En guess what, ik had natuurlijk al gezocht:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
In dat geval eis ik dat ALLE in NL woonachtige of zelfs maar op VAKANTIE zijnde moslims hun hoofddoek afdoen! Aanpassen dus!![]()
D'r jurk bijv is prachtig, en dat ze een hoofddoekje op heeft moet ze zelf weten. Als jij geen onderbroek draagt maak ik mij toch ook niet druk. Jij vindt het misschien lelijk, en jij vind dat ze "een vormeloos omatje" wordt, dat mag: maar doe niet alsof het een "feit" isquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:22 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Prachtig? Wat is er prachtig aan? Zo´n theedoek is altijd lelijk en degradeert de draagster altijd tot een vormeloos omatje.
Wat is daar in godsnaam prachtig aan?
Dat zijn geen hoofddoeken maar hoeden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voorspelbaar. En guess what, ik had natuurlijk al gezocht:
[afbeelding]
Maar niet dat hoofddoeken nu verworven zijn met onze cultuur; het is gewoon dat het ook niet in onze cultuur zit dat we hoofdeksels verbieden. Onze cultuur heeft een grote mate van vrijheid. Wen er maar aan.
Hmm. Die jurk zie ik nu ook ja. Ook al zo´n moslimding. Bah.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
D'r jurk bijv is prachtig, en dat ze een hoofddoekje op heeft moet ze zelf weten. Als jij geen onderbroek draagt maak ik mij toch ook niet druk. Jij vindt het misschien lelijk, en jij vind dat ze "een vormeloos omatje" wordt, dat mag: maar doe niet alsof het een "feit" is
Wen er maar aan, zeiken is namelijk iets "nederlands", en dat hebben dequote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:28 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoofddoeken maar hoeden.
Verder lacht een ieder mensen die er zo bijlopen uit, en zal niemand het in zijn knar halen te eisen zo te kunnen werken achter bv een gemeentebalie. In tegenstelling tot
Vreemd, ik zie nooit mensen vrouwen met hoofddoek uitlachen, maar misschien is dat iets wat alleen jij met je vriendengroep doet. Niemand zal eisen om zo te werken achter een gemeentebalie, klopt.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:28 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoofddoeken maar hoeden.
Verder lacht een ieder mensen die er zo bijlopen uit, en zal niemand het in zijn knar halen te eisen zo te kunnen werken achter bv een gemeentebalie. In tegenstelling tot
Nogmaals: dit zijn geen hoofddoeken maar hoeden. Maar ik zie ook NOOIT iemand in dergelijke kleding lopen hoor. En ALS men zo iemand ziet dan is het sociaal geaccepteerd om daar geintjes over te maken, zo van: belachelijk wat ouderwets. In tegenstelling tot de nog veel ouderwetsere hoofddoek.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie nooit mensen vrouwen met hoofddoek uitlachen, maar misschien is dat iets wat alleen jij met je vriendengroep doet. Niemand zal eisen om zo te werken achter een gemeentebalie, klopt.
Moslims zijn geen ras, dus ik ben geen racist.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:29 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hmm. Die jurk zie ik nu ook ja. Ook al zo´n moslimding. Bah.
Niet in de lucht schieten he?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga naar een bruiloft, have a fine day everyone!
Klopt. Het is een verwerpelijke ideologie. Net zoals het Nationaal-Socialisme of Communisme. Dus zoals ik een bruinhemd-pakkie of Stalin-pakkie afkeur, keur ik ook de duidelijke islamkleding af.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Moslims zijn geen ras, dus ik ben geen racist.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
In dat geval eis ik dat ALLE in NL woonachtige of zelfs maar op VAKANTIE zijnde moslims hun hoofddoek afdoen! Aanpassen dus!![]()
Dus vrijheid is slecht, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"wen er maar aan". Typische rooie uitspraak van pvda'ers die eerst de zaak vernaggeld hebben en nu niks meer kunnen terugdraaien, al zouden ze het dolgraag willen.
Nee hoor, maar veel autochtonen voelen zich vaak niet meer thuis en dat is ook vrijheid. Van gevoel en waarde. Waarom mag een moslim zich helemaal thuis voelen en een autochtoon niet? Gewetensvragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus vrijheid is slecht, wil je zeggen?
Ja, de autochtoon wordt gediscrimineerd. Waar gaat het heen in de wereld?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom mag een moslim zich helemaal thuis voelen en een autochtoon niet?
Dat komt door de linkse media, aaahikwordnooitmeerbeter, en, niet te vergeten, vijftig jaar lang een communistisch kabinet hebben, helpt ook. Je weet het toch, de smerige vuile bruine islamietjes (afschieten die hap) zijn de vijfde colonne en de Partij van de Allochtonen zal er alles aan doen om deze verderfelijke mensen het land van de eerlijke, hardwerkende Ariër te beroven om dan de Kaliefstaat Europa te maken...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom mag een moslim zich helemaal thuis voelen en een autochtoon niet? Gewetensvragen.
En de titel is: De grootmoeder en de SP tegen kaartmachines.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:28 schreef Sidekick het volgende:
Maatje
Omaatje
Tomaatje
Automaatje
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:34 schreef Monidique het volgende:
De Islam is gevaarlijk en Milosevic is goed, want hij vocht tegen islamietjes en die zijn Untermenschen...
met de dag gekker ...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:34 schreef Monidique het volgende:
De Islam is gevaarlijk en Milosevic is goed, want hij vocht tegen islamietjes en die zijn Untermenschen...
Hoi, (extreem-)rechts!
Kijk, wie is er nu extremistisch? Altijd maar snel iedere opmerking in rechts-extremistische hoek drijven, dan maak je iemand lekker monddood.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat komt door de linkse media, aaahikwordnooitmeerbeter, en, niet te vergeten, vijftig jaar lang een communistisch kabinet hebben, helpt ook. Je weet het toch, de smerige vuile bruine islamietjes (afschieten die hap) zijn de vijfde colonne en de Partij van de Allochtonen zal er alles aan doen om deze verderfelijke mensen het land van de eerlijke, hardwerkende Ariër te beroven om dan de Kaliefstaat Europa te maken...
Je weet toch...
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:48 schreef Sidekick het volgende:
Hoi. :')
Hij vocht tegen terroristen en die zijn inderdaad Untermenschen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:34 schreef Monidique het volgende:
quote:De geïnterviewde, Marianne Thieme, heeft toegezegd dat ze zich vanaf morgen ook zal mengen in de discussie. Ze heeft als username MarianneThieme.
Okay, klinkt geloofwaardig. Mooi zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:48 schreef Sidekick het volgende:
Aaahikwordgek: Ik weet niet of je al overtuigd bent of MarianneThieme de echte Marianne Thieme is: De Partij voor de Dieren hoort in het parlement!!
[..]
Klopt, tegen het extremisme van jouw soort helpt alleen tegenwerende extremisme.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ps: jouw uitspraken zijn extremistisch, dat is jouw verantwoordelijkheid. Leg mij geen woorden in de mond...
Jij bent echt niet helemaal goed wijs.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, tegen het extremisme van jouw soort helpt alleen tegenwerende extremisme.
Sieg...
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:48 schreef Sidekick het volgende:
Hoi.
Klopt!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helemaal goed wijs.![]()
![]()
Hangt er vanaf wat je onder 'wijs' verstaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt!
quote:NEDERLAND STERK IN EUROPEES PARLEMENT
Nederlanders hebben relatief veel macht in het Europees Parlement, omdat zij vaker
dan vertegenwoordigers van andere landen deelnemen aan stemmingen. Effectief
beschikt Nederland daardoor over vier zetels meer dan de 31 officiële zetels.
quote:TURKSE PRESIDENT VETOOT WET
De Turkse president, Sezer, heeft gisteren zijn veto uitgesproken over de nieuwe
onderwijswet die het voor leerlingen van religieuze middelbare scholen gemakkelijker
zou maken om universitair onderwijs te volgen. Volgens de president is de wet in
strijd met het principe van het secularisme, waar de Turkse Republiek op is
gegrondvest.
Heyquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
hoi
Ah, dit is volgens mij wel goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:18 schreef Sidekick het volgende:
Ehm, we gaan niet alle BigBrother-figuren hier testen. Daar is een apart test-topic voor, maar het is wel op eigen risico (zie waarschuwing van nikky in dat topic).
Wat is jouw mening Dora? Ik moet zeggen dat hier toch echt een kern van waarheid in zit. Het huwlijk is iets religieus. Door in te gaan tegen wat de religie wil, stoot je een hele grote groep gelovigen tegen het hoofd.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
This gay marriage thing is tearing my wife and me apart. Now, because of activist judges in Massachusetts and overzealous officials in San Francisco, our union is hanging on by the thinnest of threads.
Back in the simpler days of 2002, when we were planning our wedding, Jeanne and I used to coo fondly at each other about the joys that lay ahead. It wasn't that we were unsupportive of our gay friends, no. We were just looking forward to the government's validation of our relationship's specialness - a license that affirmed that the two of us had made a unique and personal eternal vow to each other. Something uniquer and specialer than any of our homosexual acquaintances could ever even hope for.
We're all for the separation of church and state, naturally, but if the government doesn't define marriage as the sacred union between a man and a woman, who will? Are Jeanne and I expected to treasure our union solely on the basis of our deep love, personal beliefs, public vows, and the government's blessing? Sorry, Judge Pinkypants, but that's just not good enough. Not for us. We need to know that we've got something that's only available to 90% of the population, the select and upstanding few.
Sure, some of us are criminals. Murderers, even. Some of us have committed rape, beaten children, tattooed swastikas on our bodies, abused animals, broken into houses, bilked the government out of millions of tax dollars, lied under oath, cheated on previous spouses, dishonored our fathers and mothers, failed to keep the Sabbath holy, mowed down pedestrians in our SUV's while intoxicated, coveted our neighbors' stuff, gotten ourselves put on death row, sold military secrets to the Chinese, urinated in public places, beaten up people who looked or sounded different than us, and sold drugs in schoolyards.
But we're straight, and that means we can get married. And that's special. Or, at least it was. Jeanne and I could look around at other married couples - at least the ones that aren't currently dealing with serial infidelity, divorce, spousal abuse, or bigamy - and think to ourselves, "Yes, that's what we're striving for. That kind of sanctity."
Are some gay people serious about their commitment to each other? Sure, of course, that's not the point. Let me give you an example. Jeanne and I know this couple, these two men. They've been together for years and years, longer than we have. They live on a farm in Pennsylvania and treasure their time together. They're loved by their community, have saved lives as members of the local fire department and have opened their home to youth groups from the city. They've built a life together based on love and trust. BUT - and here's my point - they're gay. They're both men. And if they're allowed to marry someday, where does that leave us, my wife and me? See what I'm saying? It'd cheapen everything we have.
And that's not a knock on gay people. No no no. America loves its gays. Look at the TV, with all those funny gay people on "Will and Grace," and "Queer as Folk," and "Queer Eye for the Straight Guy." They're funny! Funny, colorful people - they're nature's clowns, really. Like penguins.
And we don’t allow penguins to marry, do we? No, these are dark times in my household. My wife and I look at each other with haunted, suspicious eyes, feeling like we've bought a whole bunch of shares in a stock that is about to be devalued. Suddenly, the eternal, personal vows that we swore to each other will mean very little. We'll basically become roommates who happen to wear matching rings, while meanwhile out our window we'll see gays and penguins feeding each other wedding cake willy-nilly on our very own street corner.
That’s why we need a Constitutional amendment that will protect marriage for straight people. Until we have the right to enter that sacred union, violate it, exit it, and enter it again with somebody else, again and again, regardless of what crimes we commit, until we’re too old and feeble to mouth the words, "I do," - unless we have that right and gay people don't, then there is truly nothing sacred in the United States of America.
http://www.felbers.net/mt/archives/001756.html
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De pijltjes mogen wel?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Zie: Test topic deel XXXVIII (38)
Wat een geneuzel. Soms heb ik echt het idee op de middelbare school te zitten op dit forum.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Zie: Test topic deel XXXVIII (38)
Lekker belangrijk. En nee, het huwelijk is niet iets religieus. Het gaat hier om het burgerlijk huwelijk en de daarbijbehorende financiele voordelen (in Amerika krijgen getrouwden een stuk of 1500 rechten en voordelen).quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:24 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is jouw mening Dora? Ik moet zeggen dat hier toch echt een kern van waarheid in zit. Het huwlijk is iets religieus. Door in te gaan tegen wat de religie wil, stoot je een hele grote groep gelovigen tegen het hoofd.
Het christendom, een religie van haat.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. En nee, het huwelijk is niet iets religieus. Het gaat hier om het burgerlijk huwelijk en de daarbijbehorende financiele voordelen (in Amerika krijgen getrouwden een stuk of 1500 rechten en voordelen).
En als we het overheidsbeleid moeten afstellen op de mening van gelovigen zitten we al helemaal fout. In de jaren 60 waren de Amerikaanse gristenen ook tegen gelijke huwelijksrechten voor blanken en negers.
Zeker.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het christendom, een religie van haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |