quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Roken gebeurt veelal door mensen en vrouwen
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
X-ray is de enige user op fok! die ik zou verraden als we in oorlog terecht zouden komenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Is dat een nieuwe afkorting voor mijn naam ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:36 schreef tvdleur het volgende:
Wat een bs...
Wanneer je bij mij ondergedoken zit zeker?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
X-ray is de enige user op fok! die ik zou verraden als we in oorlog terecht zouden komen
Mwah, ik wil er ook wel bse van maken (bansheeboy essay) Wat jou het meest uitkomtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe afkorting voor mijn naam ?Doorgaans wordt ik nl. getutoyeerd met Bsb
Ja, of als de Russen je zoekenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wanneer je bij mij ondergedoken zit zeker?
Dat kan niet, want de Russen komen nooit door de door mij geleide Germaanse verdedigingslinies heen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, of als de Russen je zoeken
Dat dacht de door velen gerespecteerde en door anderen o zo gehate Adolf Hitler ook, en die ken het niet meer navertellen of nasynchroniserenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:48 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de Russen komen nooit door de door mij geleide Germaanse verdedigingslinies heen.
Hitler was een achterlijke prutser. Ik ben geniaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat dacht de door velen gerespecteerde en door anderen o zo gehate Adolf Hitler ook, en die ken het niet meer navertellen of nasynchroniseren
.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hitler was een achterlijke prutser. Ik ben geniaal.
Dat zei hij dus ook over jouquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Egotistquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Okay, dat ziet er héél bizar uit als je met je muiswiel speeltquote:
Problemen met cookies Sjun?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:51 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verblijd ons met een essay, oh X-Ray
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:03 schreef Castor het volgende:
[..]
Mensen en vrouwen? Zijn vrouwen niet ook mensen BB?
LOLquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Problemen met cookies Sjun?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL
Hij denkt omdat je bijna een zelfde soort zin typte als ik altijd dat je een kloon bent en vergeten was opnieuw in te loggenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leg hem even uit, ik snap de grap nog niet.
Dank je, voor je uitleg.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij denkt omdat je bijna een zelfde soort zin typte als ik altijd dat je een kloon bent en vergeten was opnieuw in te loggen
Niets is zo heerlijk als clonehunting.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij denkt omdat je bijna een zelfde soort zin typte als ik altijd dat je een kloon bent en vergeten was opnieuw in te loggen
BSB is hier al langer actief dan ik, jammer. Als je een beetje goed je best doet vind je vast wel wat klonen. Volgens mij bestaat de helft van FOK! uit klonenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niets is zo heerlijk als clonehunting.
Mwah.. er zit maar zo'n kleine twee jaar tussenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:30 schreef sjun het volgende:
[..]
BSB is hier al langer actief dan ik, jammer.
Ik zou nog een kloon van BSB kunnen zijn...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mwah.. er zit maar zo'n kleine twee jaar tussen
Daar hoeven we bij jou niet goed te zoeken hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:30 schreef sjun het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet vind je vast wel wat klonen.
Als je een beetje je best doet moet je er toch zeker een stuk of acht kunnen vinden. De rest ls veel minder traceerbaar omdat ik de IP adressen van waaraf ik ze benut strikt gescheiden houd en ik ze niet allemaal een soortgelijk karakter, visie op de wereld, politieke voorkeur en woordenschat meegaf. Sommigen zijn nogal subforum gebonden. Ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat je wat klonen van mij en van mijn huisgenoot door elkaar haalt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Daar hoeven we bij jou niet goed te zoeken hoor.
Die is nog in de maakquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:32 schreef Kapmes het volgende:
Waar blijft je nieuwe essay over 't importhuwelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |