Mijn topic 'omhoog gooien' zoals DarkElf het noemt zal niet lukken want er zit een slotje op en aangezien vooralsnog alles gezegd is vind ik dat ook niet erg.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:57 schreef Beach het volgende:
Angst om alleen te blijven
Ik vraag me af hoe het nu met Plato gaat
Kajel ik denk dat jij hier sommige een beetje goede hoop mee geeftquote:Op zondag 30 mei 2004 17:16 schreef Kajel het volgende:
Beste Plato, ik heb gister eens ff dat topic gelezen. Zo verschrikkelijk herkenbaar! Ik ben nu 23. En behoorlijk blij met mn leven. Toen ik 20/21 was helemaal niet zo omdat ik toen ook nog nooit gezoend had en alles eigenlijk wat je schreef. Altijd wel veel vrienden gehad, ook vooral veel vrouwelijke, maar vaak het befaamde "broertje-complex". Maar ik had op een gegeven moment een date met een meisje die ik kende via het internet (love@lycos). En dat was echt een gigantisch mooi meisje. Vond ik, en vond iedereen die de foto zag. En ze zoende mij die avond zomaar! Voor de rest niets uit voortgevloeid, wegens haar persoonlijke probleempjes. Maar dat was niet erg. Want ik heb zonder initiatief te nemen een keer gezoend! En het was makkelijk zat, omdat het zo lekker was haha. 3 maanden erna een meisje in de trein ontmoet. Wederom bloedmooi! Werd mijn vriendin. 2 jaar wat mee gehad. Ze was heel ervaren in bed enzo. En ik nog maagd. No problemo. En nu heb ik die relatie beeindigd omdat de liefde er een beetje uit was voor mij. Als iemand mij dit alles 3 jaar geleden had gezegd, had ik hard gelachen.
De moraal hier is wel, dat toen ik die internet date had, ik met de rest van mijn leven toch al behoorlijk gelukkig was. Leuke studie, veel leuke vrienden enzo. Wel opzoek, maar ik denk dat niemand je kan wijsmaken dat je niet moet zoeken, want dat doe je toch in zo'n geval. Maar zorg dan wel dat je zoekt als een lekker-in-zijn-vel-zittend persoon.
Mwoh... Aan de ene kant absoluut. Maar aan de andere kant ben ik toch al weer drie jaar ouder dan Kajel toen hij zijn eerste vriendin kreeg, dus dat geeft niet echt hoop. Ik wil hier niet weer de hele discussie nieuw leven inblazen want daar is deze topic niet voor bedoeld, maar mijn instelling blijft hetzelfde: Ik geloof pas wat jullie allemaal zeggen op het moment dat ik een vriendin heb en geen minuut eerder.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Kajel ik denk dat jij hier sommige een beetje goede hoop mee geeft![]()
Dat is hem niet meer geworden...bovendien zit de betreffende dame op dit moment aan de andere kant van de wereld. Krijg je met vakantietijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:04 schreef MartinusMagnus het volgende:
"Leuke verlegen jongen maar er komt niets uit"
Update svp!
haha betwijfel het ook maar las het in de policy toen ik voor wat anders keek, dat dit bebruikt moest worden ipv omhoog schoppen... dus ik dacht ach...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik denk dat dit nooit gaat werken. Alsof mensen gaan denken 'eens even in dit topic kijken of mensen nog willen weten hoe het nu met me is..'.
Ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw SC-topic aankomen.
Misschien kun jij 'm attent maken op dit topic?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Mordreth het volgende:
Goed, gnampy is benoemd hier.. dus kan het voor de rest achterwege gelaten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |