abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19467705
Naar aanleiding van de nieuwe regel:
( Let op nieuwe regel: niet meer vragen om updates! )

die plotselinge topickicks moet voorkomen hebben we
toch maar bedacht dat er 1 duidelijk topic moet komen
waarin users kunnen navragen hoe het nu is met mensen
van oude, niet zo oude en misschien wel redelijk recente R&P topics.

Mocht de betreffende user en TS dus willen reageren kan die
altijd zijn of haar topic omhoog gooien aan de hand van posts uit dit topic.

Simpel, duidelijk en vooral overzichtelijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19496660
hoe is het nu basze, ik weet niet of jullie hem nog kennen van dit topic........

Ons kind is opgegeven

maar ben benieuwd hoe het nu met hem en zijn echtgenote gaat.....
pi_19496958
Angst om alleen te blijven
Ik vraag me af hoe het nu met Plato gaat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 30 mei 2004 @ 12:52:51 #4
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19510387
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:57 schreef Beach het volgende:
Angst om alleen te blijven
Ik vraag me af hoe het nu met Plato gaat
Mijn topic 'omhoog gooien' zoals DarkElf het noemt zal niet lukken want er zit een slotje op en aangezien vooralsnog alles gezegd is vind ik dat ook niet erg.

Met mij gaat het nog precies hetzelfde als toen ik de topic opende (wat pas drie weken geleden is). Nog steeds hetzelfde gevoel en de titel van het topic is nog steeds actueel., helaas.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 30 mei 2004 @ 17:16:29 #5
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_19515798
Beste Plato, ik heb gister eens ff dat topic gelezen. Zo verschrikkelijk herkenbaar! Ik ben nu 23. En behoorlijk blij met mn leven. Toen ik 20/21 was helemaal niet zo omdat ik toen ook nog nooit gezoend had en alles eigenlijk wat je schreef. Altijd wel veel vrienden gehad, ook vooral veel vrouwelijke, maar vaak het befaamde "broertje-complex". Maar ik had op een gegeven moment een date met een meisje die ik kende via het internet (love@lycos). En dat was echt een gigantisch mooi meisje. Vond ik, en vond iedereen die de foto zag. En ze zoende mij die avond zomaar! Voor de rest niets uit voortgevloeid, wegens haar persoonlijke probleempjes. Maar dat was niet erg. Want ik heb zonder initiatief te nemen een keer gezoend! En het was makkelijk zat, omdat het zo lekker was haha. 3 maanden erna een meisje in de trein ontmoet. Wederom bloedmooi! Werd mijn vriendin. 2 jaar wat mee gehad. Ze was heel ervaren in bed enzo. En ik nog maagd. No problemo. En nu heb ik die relatie beeindigd omdat de liefde er een beetje uit was voor mij. Als iemand mij dit alles 3 jaar geleden had gezegd, had ik hard gelachen.
De moraal hier is wel, dat toen ik die internet date had, ik met de rest van mijn leven toch al behoorlijk gelukkig was. Leuke studie, veel leuke vrienden enzo. Wel opzoek, maar ik denk dat niemand je kan wijsmaken dat je niet moet zoeken, want dat doe je toch in zo'n geval. Maar zorg dan wel dat je zoekt als een lekker-in-zijn-vel-zittend persoon.
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  zondag 30 mei 2004 @ 22:23:14 #6
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19522332
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:16 schreef Kajel het volgende:
Beste Plato, ik heb gister eens ff dat topic gelezen. Zo verschrikkelijk herkenbaar! Ik ben nu 23. En behoorlijk blij met mn leven. Toen ik 20/21 was helemaal niet zo omdat ik toen ook nog nooit gezoend had en alles eigenlijk wat je schreef. Altijd wel veel vrienden gehad, ook vooral veel vrouwelijke, maar vaak het befaamde "broertje-complex". Maar ik had op een gegeven moment een date met een meisje die ik kende via het internet (love@lycos). En dat was echt een gigantisch mooi meisje. Vond ik, en vond iedereen die de foto zag. En ze zoende mij die avond zomaar! Voor de rest niets uit voortgevloeid, wegens haar persoonlijke probleempjes. Maar dat was niet erg. Want ik heb zonder initiatief te nemen een keer gezoend! En het was makkelijk zat, omdat het zo lekker was haha. 3 maanden erna een meisje in de trein ontmoet. Wederom bloedmooi! Werd mijn vriendin. 2 jaar wat mee gehad. Ze was heel ervaren in bed enzo. En ik nog maagd. No problemo. En nu heb ik die relatie beeindigd omdat de liefde er een beetje uit was voor mij. Als iemand mij dit alles 3 jaar geleden had gezegd, had ik hard gelachen.
De moraal hier is wel, dat toen ik die internet date had, ik met de rest van mijn leven toch al behoorlijk gelukkig was. Leuke studie, veel leuke vrienden enzo. Wel opzoek, maar ik denk dat niemand je kan wijsmaken dat je niet moet zoeken, want dat doe je toch in zo'n geval. Maar zorg dan wel dat je zoekt als een lekker-in-zijn-vel-zittend persoon.
Kajel ik denk dat jij hier sommige een beetje goede hoop mee geeft
OJAAJOH?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 mei 2004 @ 22:24:59 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19522370
doe maar ff niet

[ Bericht 13% gewijzigd door Frenkie op 30-05-2004 22:32:37 ]
  maandag 31 mei 2004 @ 12:44:13 #8
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19532275
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Kajel ik denk dat jij hier sommige een beetje goede hoop mee geeft
Mwoh... Aan de ene kant absoluut. Maar aan de andere kant ben ik toch al weer drie jaar ouder dan Kajel toen hij zijn eerste vriendin kreeg, dus dat geeft niet echt hoop. Ik wil hier niet weer de hele discussie nieuw leven inblazen want daar is deze topic niet voor bedoeld, maar mijn instelling blijft hetzelfde: Ik geloof pas wat jullie allemaal zeggen op het moment dat ik een vriendin heb en geen minuut eerder.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_19579041
MrBadGuy, heb jij je broer nog aangesproken naar aanleiding van je ontdekkingen?
Live it!
pi_21040699
Om me maar aan het R&P-beleid te houden:

Naar aanleiding van het HEMA-topic van Da-Ali-G, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het met cb_17. Je weet wel, die gast die hopeloos verliefd was op een caissiere bij een bouwmarkt, maar de stap niet durfde te nemen om even het een en ander uit te wisselen (qua gespreksstof dan ).

Heeft ie inmiddels bij een (of dezelfde) dame zijn geluk gevonden?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:00:31 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21040945
Ik ben wel benieuwd hoe het nu is met die knul die verliefd was op het meisje bij de bus

Edit: ik bedoel dus Mea, n.a.v. deze topics:
Het busbabe topic
Het busbabe topic [Deel 2]

Half Fok!~heeft meegeleefd...
pi_21041038
"Leuke verlegen jongen maar er komt niets uit"

Update svp!
Vrijwillig gebanned
pi_21041072
Dat meen je niet Dit gaat toch nooit werken
pi_21041361
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:04 schreef MartinusMagnus het volgende:
"Leuke verlegen jongen maar er komt niets uit"

Update svp!
Dat is hem niet meer geworden...bovendien zit de betreffende dame op dit moment aan de andere kant van de wereld. Krijg je met vakantietijd . Bovendien staat aan het einde, vlak voordat het topic werd gesloten, dat zij de handdoek in de ring had gegooid en dat zij inmiddels iemand anders heeft gevonden...
pi_29171877
Aan koekje.erbij wil ik vragen of ze weer happy is?

Twijfels: Gelukkig relatie, maar toch verliefd op een ander.
Carpe diem
pi_29172996
Dit gaat echt NOOIT werken denk k!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29174454
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik denk dat dit nooit gaat werken. Alsof mensen gaan denken 'eens even in dit topic kijken of mensen nog willen weten hoe het nu met me is..'.
haha betwijfel het ook maar las het in de policy toen ik voor wat anders keek, dat dit bebruikt moest worden ipv omhoog schoppen... dus ik dacht ach...
Carpe diem
pi_29175178
Misschien dat ander users die hier komen het wel weten. Het is een poging waard
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_41022995
Nee dus, geen poging waard
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_41023086
pi_41023671
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:39 schreef Pheno het volgende:
Nee dus, geen poging waard
Wat een kutkick.
pi_41023724
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Wat een kutkick.
Ik voel een nieuw SC-topic aankomen.
pi_41024273
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik voel een nieuw SC-topic aankomen.
Ik niet .

pi_41223982
Ik ben wel benieuwd of de vriendin van Gnampy al zwanger is.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_41312259
Ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig naar Gnampy...
pi_41312284
Goed, gnampy is benoemd hier.. dus kan het voor de rest achterwege gelaten worden .
pi_41312473
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Mordreth het volgende:
Goed, gnampy is benoemd hier.. dus kan het voor de rest achterwege gelaten worden .
Misschien kun jij 'm attent maken op dit topic?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:28:29 #29
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_41317030
Misschien even de link naar het topic hier wegzetten..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:03:08 #30
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_41368779
Ik vraag me wel af hoe het met Elastagirl is aan de hand van het topic "Samenwonen gaat steeds minder goed".
Niks moet, niksen mag.
pi_41399129
Hoe zou het met Cc zijn?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:26:59 #32
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_41399462
Heb altijd erg gelachen om san diego grrl en die jongen die altijd topics starte met bijvoorbeeld hoe het voelt om voor het eerst te penetreren. Die was helemaal maf.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:44:48 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_41399923
Hoe zou het met miendobbelsteen zijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_41400432
Voor iedereen:
Als je de topic erbij plaatst van de desbetreffende user is dat ook wel zo leuk voor de andere users (tenminste.. als je die topic kan vinden ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')