Nou ben ik van nature wel een twijfelaar...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:35 schreef Shreever het volgende:
Als je twijfelt aan je relatie zit er al iets niet goed..
Mijn excuses. Is voor het verhaal totaal niet relevant.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:34 schreef koekje.erbij het volgende:
O... uhm... ik ben zo'n vriend...
Had ik ff erbij moeten zetten. (al vraag ik me af of t geslacht voor t verhaal relevant is)
Wennen aan iemand is geen liefdequote:En t is ook weer niet zo dat ik hélemaal niks voor m voel gevoelsmatig...
Best regelmatig 'verliefde' momenten dat ik m echt hartstikke knap en leuk vindt... (maar wel vooral 'cute' en niet snel 'woest aantrekkelijk' inderdaad.)
Sexuele aantrekkingskracht ontbreekt dus wel n beetje ja... maar dacht ook altijd (met m'n romantische voorstelling van een relatie) dat dat ook niet t essentieelste in een relatie is...
En hou inmiddels wel heel veel van m... :s
Nouja, wennen... wennen...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Frenkie het volgende:
Wennen aan iemand is geen liefde
Een beetje sexuele aantrekkingskracht is wel leuk natuurlijk. Ik zou niet zonder kunnen. Maar goed, misschien is dat bij een relatie ook wel minder belangrijk.
Je schreef in je beginstuk dat je hiervoor ook een relatie had. Twijfelde je daar ook zoveel aan alles?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:37 schreef koekje.erbij het volgende:
Maar ben bang dat ik bij een volgende relatie ontdek dat ik dit soort twijfels gewoon altijd heb... en dan heb ik dus misschien 'de ware' laten lopen...
Dus ook tijdens je vorige relatie??quote:Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef koekje.erbij het volgende:
Nouja, wennen... wennen...
Vond hem al 3 jaar leuk voordat we iets kregen...
Ja, maar dat is een paginalang verhaal opzich wat er nu niet toe doet (of misschien wel?)quote:Op woensdag 13 april 2005 12:44 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
[..]
Je schreef in je beginstuk dat je hiervoor ook een relatie had. Twijfelde je daar ook zoveel aan alles?
Dat is inderdaad een heel ander soort relatie.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:51 schreef koekje.erbij het volgende:
[..]
Knip.
Opzich logisch dat de spanning die zo'n situatie/relatie met zich meebrengt niet terug te vinden is in een gewone veilige relatie.
Wat betreft het oud willen worden: heel graag.. en als ik mijn gevoelens een beetje in de hand zou kunnen houden zie ik het ook moeiteloos gebeuren. Ik vertrouw hem ook 100%, alleen mezelf af-en-toe niet...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:58 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Heb je het gevoel dat je oud wil worden met de jongen waarmee je nu samenwoont, ondanks dat je verliefd bent op iemand anders? En ben je echt verliefd op die ander, inclusief de sexuele aantrekkingskracht?
Als ik het dus goed begrijp zoek je iets meer spanning in je relatie. Dat zou je dus met S. ook kunnen bereiken als je met hem hierover zou praten. Misschien kan het allemaal wel iets opgeleukt worden, door elkaar eens wat vaker te verrassen met iets leuks/ spannends. Hier kun je zelf aan werken.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef koekje.erbij het volgende:
[..]
Wat betreft het oud willen worden: heel graag.. en als ik mijn gevoelens een beetje in de hand zou kunnen houden zie ik het ook moeiteloos gebeuren. Ik vertrouw hem ook 100%, alleen mezelf af-en-toe niet...
Misschien moet ik toch op zoek naar iemand die én lief/betrouwbaar is, maar ook af-en-toe voor iets meer spanning zorgt. Tussen mij en S gaat alles ontzettend goed, maar misschien wel té goed: we hebben bijvoorbeeld ook nóóit ruzie gehad.. (allebei te 'soft' wat dat betreft)
Wat betreft die andere verliefdheid: ja, aantrekkingskracht is daar wel sterker, maar dat kan natuurlijk ook komen door het 'onbereikbare', wat in no-time ook kan verdwijnen dus...
Nee.. tja, misschien is t gewoon mijn eigen onzekerheid...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:26 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Even voor mezelf sprekend, ik weet niet of ik de rest van mijn leven genoegen zou nemen met een relatie die het net niet is, zeg maar...
Vind t lastig om daar een eerlijk antwoord op te geven, vooral omdat ik t gewoon echt niet weet.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:36 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Nog een vraag: Vind je het vervelend om zonder relatie te zitten? In de zin van "bang" om alleen te zijn? Zou ook nog een (onderliggende) reden kunnen zijn om bij hem te blijven...
Heb het idee dat hij dat is omdat ie als één van de weinige (enige?) mannen die ik tegenkom ook volledig romantisch/monogaam/trouw e.d. is ingesteld, terwijl ik altijd dacht dat ik zo'n beetje de enige homo was die daar nog in geloofde...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:55 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Maar goed, dan blijft mijn vraag: Als dit de man van je dromen is, waarom twijfel je dan zoveel? Zou je het dan niet gewoon moeten "voelen" dat hij "de ware" is???
Het spijt me om te zeggen, maar dan ben je toch echt de verkeerde tegen gekomen. Ik heb er een aantal in mijn vriendengroep zitten en zij zijn zo monogaam als de pest.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:57 schreef koekje.erbij het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij dat is omdat ie als één van de weinige (enige?) mannen die ik tegenkom ook volledig romantisch/monogaam/trouw e.d. is ingesteld, terwijl ik altijd dacht dat ik zo'n beetje de enige homo was die daar nog in geloofde...
En dan ontdek ik vervolgens dat ik er zelf ook niet toe in staat lijk te zijn![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |