abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:13:27 #1
19231 Basze
Lap Sap, mijn broek is te krap
pi_14836548
Donderdagavond heb ik via de telefoon te horen gekregen van onze kinderarts dat onze zoon, Bram, zijn leukemie terug heeft gekregen.
Binnen 2 maanden na zijn beenmergtransplantatie.

We hebben er nu een ruim half jaar aan chemokuren en bmt opzitten en het leek goed te gaan, maar het mocht allemaal niet baten. Nu het zo snel terug is, blijkt het een resistente vorm en is het medisch gezien niet mogelijk om hem nog te behandelen.

We gaan de komende dagen cq weken dus de doodbegeleiding van onze kleine in. Wel lullig dat je van tevoren weet dat je moet wachten totdat hij stopt met leven.

Ik zou wel willen weten hoe anderen hierover denken...

Wist ik maar wie ik was, waar ik wie ben, en waarom ik daar dan ben...
pi_14836578
sjee, wat kut voor je/jullie zeg!
Hoe oud is Bram...
ik kan me voorstellen dat het vreemd is om te wachten op...
Kan Bram thuis. bij jullie zijn, de laatste tijd?
btw erg apart dat je het per telefoon te horen hebt gekregen...
pi_14836582
Pfoe, da's niet fijn om te horen...
Hoe oud is ie? En denk je dat ie beseft wat dit betekent?

Ik kan overigens erg weinig doen behalve jou (en je vrouw/vriendin) veel sterkte te wensen.

† In Memoriam † zaterdag 22 november 2003 @ 10:19:01 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_14836586
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:13 schreef Basze het volgende:

We gaan de komende dagen cq weken dus de doodbegeleiding van onze kleine in. Wel lullig dat je van tevoren weet dat je moet wachten totdat hij stopt met leven.

Ik zou wel willen weten hoe anderen hierover denken...

Wat vreemd dat je zo'n bericht door de telefoon krijgt!! Je zou mogen verwachten dat dit een persoonlijk gesprek zou zijn.

Natuurlijk is het lullig dat jullie moeten afwachten maar aan de andere kant geeft het ook de kans om er iets moois van te maken, je kunt je op deze manier wel voorbereiden hoe het afscheid moet gaan worden.

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_14836587
Damn, ik kan me er geen voorstelling van maken ben ik bang....
Probeer er nog uit te halen wat er in zit qua mooie momenten.

Sterkte...

zaterdag 22 november 2003 @ 10:21:33 #6
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_14836602
Dit is dus iets dat ik nooit hoop te horen...

Ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid toe!

zaterdag 22 november 2003 @ 10:22:21 #7
19231 Basze
pi_14836605
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:17 schreef Babbelzz het volgende:
sjee, wat kut voor je/jullie zeg!
Hoe oud is Bram...
ik kan me voorstellen dat het vreemd is om te wachten op...
Kan Bram thuis. bij jullie zijn, de laatste tijd?
btw erg apart dat je het per telefoon te horen hebt gekregen...
Bram is 2,5 en we willen niet dat hij in ons huis sterft, omdat we hier fijne herinneringen aan hem hebben. Anders heb je de kans dat je het huis blijft koppelen aan zijn dood. En ze vertelden het via de telefoon omdat we net onderweg naar huis waren vanaf het ziekenhuis na controle. Ze moeten zoiets, zodra ze dat weten, gelijk aan de ouders vertellen.

Als ze de volgende hadden gebeld, hadden ze mijn vrouw alleen thuis bereikt, ik was dan op mijn werk geweest. Nu dus niet.

pi_14836618
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:22 schreef Basze het volgende:

[..]

Bram is 2,5 en we willen niet dat hij in ons huis sterft, omdat we hier fijne herinneringen aan hem hebben. Anders heb je de kans dat je het huis blijft koppelen aan zijn dood. En ze vertelden het via de telefoon omdat we net onderweg naar huis waren vanaf het ziekenhuis na controle. Ze moeten zoiets, zodra ze dat weten, gelijk aan de ouders vertellen.

Als ze de volgende hadden gebeld, hadden ze mijn vrouw alleen thuis bereikt, ik was dan op mijn werk geweest. Nu dus niet.

Is een hospice geen warme plek voor Bram om te overlijden? Is wat anders dan een kil(ler) ziekenhuis...
pi_14836619
Ik wens jullie echt ongelofelijk veel sterkte in deze moeilijke tijd, dit is iets wat je nooit van je leven mee hoopt te maken.
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2003 @ 10:24:41 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_14836620
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:22 schreef Basze het volgende:

[..]

Bram is 2,5 en we willen niet dat hij in ons huis sterft, omdat we hier fijne herinneringen aan hem hebben. Anders heb je de kans dat je het huis blijft koppelen aan zijn dood.

Ik weet dat het heel vreemd klinkt maar het lijkt me juist "mooi" als je kind thuis komt te overlijden, in zijn eigen omgeving, de omgeving waar hij toch 2,5 jaar liefde gekregen heeft.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:25:42 #11
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_14836628
Heel veel sterkte toegewenst
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_14836634
Ik heb thuis een zoontje van 2 jaar en 2 maanden.....
Ik kan me niet voorstellen wat ik zou doen als ik zoiets te horen zou krijgen...... Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd...
There is someting about taking the hood down that puts you in a really good mood
pi_14836637
Vreselijk nieuws
Ik kan niks anders doen dan jullie sterkte wensen

Geniet van de mooie momenten,zorg dat er mooie herinneringen zijn .

sterkte

pi_14836648
sterkte....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:30:30 #15
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_14836661
Opzich leek mij dat ook, maar ik kan me ook wel voorstellen waarom je het niet zou willen doen..

Maar toch, is het voor jullie zoontje zelf niet leuker om in een vertrouwde omgeving te zijn? Dat lijkt mij wel.

pi_14836672
Jeetje, ik wens jullie heel erg veel sterkte.
heb er gewoon geen woorden voor
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_14836674
Nog zo jong

Heel veel sterkte toegewenst.

oops ohh my ...
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:32:43 #18
74994 Martin18
Favorits, downloads, CRACKS
pi_14836677
Ook namens mijn familie,
HEEL VEEL STERKTE!!!!
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:34:16 #19
19231 Basze
pi_14836688
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:30 schreef Untouchables het volgende:
Opzich leek mij dat ook, maar ik kan me ook wel voorstellen waarom je het niet zou willen doen..

Maar toch, is het voor jullie zoontje zelf niet leuker om in een vertrouwde omgeving te zijn? Dat lijkt mij wel.

Na een half jaar in ziekenhuizen verblijven is het ziekenhuis zijn 2e thuis geworden. En daar vermaakt hij zich ook nog prima en hebben ze alle middelen om het zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Wij zullen er continue met hem zijn en spelen.

zaterdag 22 november 2003 @ 10:34:55 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14836690
Wat erg. Kan jullie alleen maar zeer veel sterkte wensen. En probeer voor het moment nog te genieten van de momenten die er nog zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14836699
Ja, Heeeel veel sterkte, ook voor je vrouw, en brammetje zelf..

Succes..

pi_14836711
ik vind het behoorlijk klote voor je/jullie!

Lijkt mij dat je op zo'n moment het leven echt zinloos vindt, kga me maar niet voorstellen wat je al meegemaakt heb en nog gaat meemaken.

Rest mij alleen nog om je sterkte te wensen.

Money Talks but all mine ever says is goodbye
pi_14836712
heel veel sterkte, ik heb er verder geen woorden voor ....
O+ 11-06-2009 O+
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:38:06 #24
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14836720
Da's iets om stil van te worden...

Heel veel sterkte toegewenst!

- edit: clown-smiley is hier niet echt op z'n plaats -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 25-11-2003 01:42]

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:38:45 #25
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_14836726
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:34 schreef Basze het volgende:

[..]

Na een half jaar in ziekenhuizen verblijven is het ziekenhuis zijn 2e thuis geworden. En daar vermaakt hij zich ook nog prima en hebben ze alle middelen om het zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Wij zullen er continue met hem zijn en spelen.

Ok dan, was trouwes geen aanval hoor, maar ik vroeg het me gewoon af .

Veel sterkte toegewenst alvast!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')