We hebben er nu een ruim half jaar aan chemokuren en bmt opzitten en het leek goed te gaan, maar het mocht allemaal niet baten. Nu het zo snel terug is, blijkt het een resistente vorm en is het medisch gezien niet mogelijk om hem nog te behandelen.
We gaan de komende dagen cq weken dus de doodbegeleiding van onze kleine in. Wel lullig dat je van tevoren weet dat je moet wachten totdat hij stopt met leven.
Ik zou wel willen weten hoe anderen hierover denken...
Ik kan overigens erg weinig doen behalve jou (en je vrouw/vriendin) veel sterkte te wensen.
quote:Wat vreemd dat je zo'n bericht door de telefoon krijgt!! Je zou mogen verwachten dat dit een persoonlijk gesprek zou zijn.
Op zaterdag 22 november 2003 10:13 schreef Basze het volgende:
We gaan de komende dagen cq weken dus de doodbegeleiding van onze kleine in. Wel lullig dat je van tevoren weet dat je moet wachten totdat hij stopt met leven.Ik zou wel willen weten hoe anderen hierover denken...
Natuurlijk is het lullig dat jullie moeten afwachten maar aan de andere kant geeft het ook de kans om er iets moois van te maken, je kunt je op deze manier wel voorbereiden hoe het afscheid moet gaan worden.
Sterkte...
quote:Bram is 2,5 en we willen niet dat hij in ons huis sterft, omdat we hier fijne herinneringen aan hem hebben. Anders heb je de kans dat je het huis blijft koppelen aan zijn dood. En ze vertelden het via de telefoon omdat we net onderweg naar huis waren vanaf het ziekenhuis na controle. Ze moeten zoiets, zodra ze dat weten, gelijk aan de ouders vertellen.
Op zaterdag 22 november 2003 10:17 schreef Babbelzz het volgende:
sjee, wat kut voor je/jullie zeg!
Hoe oud is Bram...
ik kan me voorstellen dat het vreemd is om te wachten op...
Kan Bram thuis. bij jullie zijn, de laatste tijd?
btw erg apart dat je het per telefoon te horen hebt gekregen...
Als ze de volgende hadden gebeld, hadden ze mijn vrouw alleen thuis bereikt, ik was dan op mijn werk geweest. Nu dus niet.
quote:Is een hospice geen warme plek voor Bram om te overlijden? Is wat anders dan een kil(ler) ziekenhuis...
Op zaterdag 22 november 2003 10:22 schreef Basze het volgende:[..]
Bram is 2,5 en we willen niet dat hij in ons huis sterft, omdat we hier fijne herinneringen aan hem hebben. Anders heb je de kans dat je het huis blijft koppelen aan zijn dood. En ze vertelden het via de telefoon omdat we net onderweg naar huis waren vanaf het ziekenhuis na controle. Ze moeten zoiets, zodra ze dat weten, gelijk aan de ouders vertellen.
Als ze de volgende hadden gebeld, hadden ze mijn vrouw alleen thuis bereikt, ik was dan op mijn werk geweest. Nu dus niet.
quote:Ik weet dat het heel vreemd klinkt maar het lijkt me juist "mooi" als je kind thuis komt te overlijden, in zijn eigen omgeving, de omgeving waar hij toch 2,5 jaar liefde gekregen heeft.
Op zaterdag 22 november 2003 10:22 schreef Basze het volgende:[..]
Bram is 2,5 en we willen niet dat hij in ons huis sterft, omdat we hier fijne herinneringen aan hem hebben. Anders heb je de kans dat je het huis blijft koppelen aan zijn dood.
Geniet van de mooie momenten,zorg dat er mooie herinneringen zijn .
sterkte
Maar toch, is het voor jullie zoontje zelf niet leuker om in een vertrouwde omgeving te zijn? Dat lijkt mij wel.
quote:Na een half jaar in ziekenhuizen verblijven is het ziekenhuis zijn 2e thuis geworden. En daar vermaakt hij zich ook nog prima en hebben ze alle middelen om het zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Op zaterdag 22 november 2003 10:30 schreef Untouchables het volgende:
Opzich leek mij dat ook, maar ik kan me ook wel voorstellen waarom je het niet zou willen doen..Maar toch, is het voor jullie zoontje zelf niet leuker om in een vertrouwde omgeving te zijn? Dat lijkt mij wel.
Wij zullen er continue met hem zijn en spelen.
Lijkt mij dat je op zo'n moment het leven echt zinloos vindt, kga me maar niet voorstellen wat je al meegemaakt heb en nog gaat meemaken.
Rest mij alleen nog om je sterkte te wensen.
Heel veel sterkte toegewenst!
- edit: clown-smiley is hier niet echt op z'n plaats -
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 25-11-2003 01:42]
quote:Ok dan, was trouwes geen aanval hoor, maar ik vroeg het me gewoon af
Op zaterdag 22 november 2003 10:34 schreef Basze het volgende:[..]
Na een half jaar in ziekenhuizen verblijven is het ziekenhuis zijn 2e thuis geworden. En daar vermaakt hij zich ook nog prima en hebben ze alle middelen om het zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Wij zullen er continue met hem zijn en spelen.
Veel sterkte toegewenst alvast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |