in Loosdrechtquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:49 schreef Juzam_Djinn het volgende:
waar heb je die enzo gespot?
Jah, ik ook, lijkt beetje op zo'n Escelade ofzo waar al die negers die dub doozers ofzo onder flikkeren die ugly zijn :Rquote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:04 schreef Steve-O het volgende:
een enzo![]()
Zag laats een Cadillac SRX
Dit is denk ik de enigste Enzo in Nederland ofniet?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:40 schreef Alfisti het volgende:
* DeFlip reed net lekker in de V6 rond en zag ineens iets rood en laag rijden
* DeFlip wreef eens goed in ogen en had gelukkig een digicam bij zich
* DeFlip ging uit zijn dak toen de meneer even het gas intrapte
[afbeelding]
[afbeelding]
trouwens, zo'n Enzo is best snel![]()
krooymans heeft zelf een donkerblauwe Enzoquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
TERING die enzo
Ik heb hem nog niet mogen spotten
Wie weet ooit in scheveningen
Zou die van krooimans zijn
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
krooymans heeft zelf een donkerblauwe Enzo
Pfff, ga ff ergens anders foto's posten van opgedirkte pauperwagens, dank u.quote:Op zondag 30 mei 2004 04:09 schreef Remon het volgende:
Aangezien ik zo snel geen forum kon vinden voor eigengemaakte foto's en filmpjes (idee?)
pleur ik het maar even hier.
Filmpje: Klik klik!
Voertuig:Peugeot 106
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 mei 2004 04:09 schreef Remon het volgende:
Aangezien ik zo snel geen forum kon vinden voor eigengemaakte foto's en filmpjes (idee?)
pleur ik het maar even hier.
Filmpje: Klik klik!
Voertuig:Peugeot 106
[afbeelding]
Cool - dat kentekennummer!quote:
Dit is dus dezelfde Enzo als die ene op de SPA ferrari daysquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:40 schreef Alfisti het volgende:
* admin reed net lekker in de V6 rond en zag ineens iets rood en laag rijden
* admin wreef eens goed in ogen en had gelukkig een digicam bij zich
* admin ging uit zijn dak toen de meneer even het gas intrapte
[afbeelding]
[afbeelding]
trouwens, zo'n Enzo is best snel![]()
Dat vind ik knap, de Enzo is in 2 kleuren geleverd, Rood en Geel, Kroymans heeft toch wel een speciale Enzo, hij heeft nl de enigste Rode Enzo met Gele wijzerplaten. En ik heb er in mogen zittenquote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
krooymans heeft zelf een donkerblauwe Enzo
En volgens mij nog van een dealer ook wegens groen kenteken of heb ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:19 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dit is denk ik de enigste Enzo in Nederland ofniet?
Je vergeet zwart.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, de Enzo is in 2 kleuren geleverd, Rood en Geel, Kroymans heeft toch wel een speciale Enzo, hij heeft nl de enigste Rode Enzo met Gele wijzerplaten. En ik heb er in mogen zitten
JE vergeet de kleur zwart. JK die zanger uit The UK heeft een zwarte weet je nog welquote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, de Enzo is in 2 kleuren geleverd, Rood en Geel, Kroymans heeft toch wel een speciale Enzo, hij heeft nl de enigste Rode Enzo met Gele wijzerplaten. En ik heb er in mogen zitten
Rood met gele wijzer platenquote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoe kom je daar bij dan
ik heb zelf met met hem gesproken. En hier een foto van krooimans z,n enzo
[afbeelding]
hij heeft de enige rooie enzo met gele wijzer platen.
Jat dat zeg ik tochquote:Op maandag 31 mei 2004 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JE vergeet de kleur zwart. JK die zanger uit The UK heeft een zwarte weet je nog wel
Maar natuurlijk heeft JK een Enzo. Die kerel heeft een eigen circuit notabene, op zn landgoedquote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef Steve-O het volgende:
Heb Jay Kay een Enzo
die kerel heb echt geld teveel.
Niet JK van top gear he. Maar die zangerquote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef Steve-O het volgende:
Heb Jay Kay een Enzo
die kerel heb echt geld teveel.
Er staat anders wel dodge op de achterkantquote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Pringlemaster het volgende:
die dodge stealth is volgens mij tzelfde als mitsubishi 3000 gt als ik het goed heb
Ja ik was op de fiets manquote:Op maandag 31 mei 2004 16:56 schreef -Eddow- het volgende:
Ook_Gek leer es foto's maken..
kan ik dus beter mn video mee nemen hoef ik niet iedere keer te klikkenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik was op de fiets man
Ik hing er achter
MAar uhm ga jij eens een dagje zoals vandaag naar scheveningen. Dan kom je heel
wat moois tegen
maybe heb je hier wat aanquote:Op maandag 31 mei 2004 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staat anders wel dodge op de achterkant
MAar iemand die specs heeft?
Appart want in het pers bericht van Ferrari staat dat hij er alleen zou komen in rood geel en zwart.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:11 schreef Argento het volgende:
De Enzo is in alle denkbare kleuren leverbaar. Feit is dat de meesten hem in rood of geel hebben en een minderheid in het zwart. Een Amerikaanse klant heeft zijn Enzo echter in donkerblauw (met bruin interieur) geleverd gekregen. Kan allemaal hoor.
Ach, wat zegt zon persbericht nu helemaal? Ferrari heeft de Enzo eerst en vooral willen verkopen aan kapitaalkrachten 'oude vrienden' van het merk. Denk je echt dat ze zouden weigeren als een van die speciale klanten een blauwe Enzo zou willen hebben? Natuurlijk niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Appart want in het pers bericht van Ferrari staat dat hij er alleen zou komen in rood geel en zwart.
En dit werd ook bevestigt door top gear.
wie weet heb je mij wel gespotquote:Op maandag 31 mei 2004 21:18 schreef -Eddow- het volgende:
OP aanraden van ook_gek vanaaf ff naar scheveningen geweestAardig wat gespot!
Ik zal zo de foto's ff uppen!
het blijft een übergeile bak iddquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:25 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Foto's :-)
een remorkske??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:36 schreef God_de_Vader het volgende:
Ik ben dit weekend in monaco geweest en OH MY GOD ... das daar dik de moeite ze ...
Een hollander met een Cayenne in mooi zwart ... tot daar alle respect ... en toen ... zag ik daar een remorkske achter hangen ALSTUBLIEFT HE beschaafde mensen zijn het toch niet hoor ... Ik hoefde nog niet naar de platen te kijken uit welk land die kwamen.
Dus een tip voor de mensen die kicken op vette auto's ... go to monaco ...
een nadeel een cola kost er verdorie 5.50 euro
Dat lijkt me heel waarschijnlijk want de eigenaar zelf is ook grieksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:27 schreef seto het volgende:
die staat altijd 2 straten verderop
is van de eigenaar van grieks restaurant dacht ik
Klopt de server is even down :-)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
Boink de foto,s doen het niet![]()
jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet die bak met die viper motor er in?
Die rooie
Boink doe eens snel maken die server![]()
Ik kan dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:49 schreef -Eddow- het volgende:
OKe resize mag ook wel![]()
Wat onwijze nerd dat ie er zon sticker van een camping op plakt!
Vergelijk maar met mijn skyline en die van eddow en bionkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Paar dagen Parijs. Heel veel gezien en ook veel gespot. Alleen lang niet alles op de foto gezet. Vooral op de Champ-Elysées heel veel moois gezien. Véél bmw's en mercedes en om de 3 min. een porsche. Best okay dus.
Overigens dacht ik vanuit de bus een skyline gespot te hebben. Weet het niet zeker.
[afbeelding]
Zou dat kunnen?
Da's gewoon een Primera hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Paar dagen Parijs. Heel veel gezien en ook veel gespot. Alleen lang niet alles op de foto gezet. Vooral op de Champ-Elysées heel veel moois gezien. Véél bmw's en mercedes en om de 3 min. een porsche. Best okay dus.
Overigens dacht ik vanuit de bus een skyline gespot te hebben. Weet het niet zeker.
[afbeelding]
Zou dat kunnen?
In de opelquote:
Oh. Hij zag er anders best vet uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's gewoon een Primera hoor.
Nee niet in de Opel in de Smartquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de opel
Zo dan jij hebt een aardig stuk achter de skyline gereden
Die eerste foto is bij het ANWB gebouw. En de laatste foto is vlak bij mijn huis
En op die laatste foto ongeveer 2min verder rijden zit links een alfa dealer. En daar staan 2 alfa,s GT![]()
Volgende keer zeggen man als je er heen gaat. Ik woon daar echt 2min vandaan fietsen
superchargedquote:Op zondag 6 juni 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dikke corvete met een SUPER dikke motor er in
Die heb ik ook gezien!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dikke corvete met een SUPER dikke motor er in
Elke dag als het mooi weer is! rijden er genoeg Pimps rondquote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef seto het volgende:
is dat een automeeting in scheveningen ofzo?
of rijden er zo vaak van die vette auto`s?
anders ga ik ook wel keertje kijken
is toch maar kwartiertje ver weg
Elke eerste zaterdag van de maand op industrieterrein .............( ff vragen nog , ben er gister geweest en weet het nu al niet meer ) in Den Haag , vlakbij de Uithof.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef seto het volgende:
is dat een automeeting in scheveningen ofzo?
of rijden er zo vaak van die vette auto`s?
anders ga ik ook wel keertje kijken
is toch maar kwartiertje ver weg
ik weet niet welke kleur het is. Heb hem nog niet gezien.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef Tha_Flash het volgende:
@ ook_gek : gisteren stond er een rode H1
die auto rij ik in libanonquote:Op maandag 7 juni 2004 01:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kennis van me heeft een hele grote Blazer. Een hele ouwe rooie blazer. Super ding!
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef -Eddow- het volgende:
Voor de verandering ga ik vanaaf weer naar scheveningen
half acht ga ik hier wegquote:Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo effe rontje ga fietsen. Zo rond half 8
Prachtig, woon zelf in leidschendam. Kom vaak in scheveningen. Prachtig zeker die ontmoetingsplek van de motors daar aan het einde van de boulevardquote:Op maandag 7 juni 2004 20:10 schreef ook_gek het volgende:
ben heel even geweest. Was niks speciaals.
Een dikke jag XKR was het volgens mij.
Ferrari met donkere mensen er in
Paar leuke US auto,s.
BMW X3 en zooi X5
BMW 6 serie zo wel nieuw als oud
Niet veel geks of zo.
Wel zooi leuke motoren die effe leuk het gas open trekken
Wat je gewoon noemtquote:Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef dnzl het volgende:
Porsche is gewoon een 911 Turbo hoor
ten-bolt diff er onderquote:Op maandag 7 juni 2004 21:02 schreef menesis het volgende:
Op de terugweg kwamen we één of andere opgevoerde chevy pickup tegen. We reden met ons raampje open aan de kant van die car. Hij zag dat ik al een foto had gemaakt dus hij het gas even los zodat ie precies naast ons raampje reed om vervolgens even het gas helemaal open te zetten! Wat een geluid kwam daar uit! Onze hele auto trilde zon beetje.
[afbeelding]
[afbeelding]
De GT2 is het topmodel(de snelste en luxste) van de 911 serie met alle luxe denkbaar.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:58 schreef menesis het volgende:
een 911! OK thnx! (zoveel verstand heb ik er ook weer niet van...)
EDIT: de GT2/3 is dan de race uitvoering van de 911?
pas op, PeuC word geil zoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:32 schreef -Eddow- het volgende:
Oke ik heb weer aaridg wat gespot!
[afbeelding]
OH MIJN GOD!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:32 schreef -Eddow- het volgende:
Ga je schamen manquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[afbeelding]
Is dit de Bentely Continental GT ?
Sorryquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je schamen man
Dit is een JAG dat zie je toch zo.
Oh oh jij moet echt wat aan je auto kennis gaan doen
sorry is te licht voor dit vergrijp...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sorry
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sorry is te licht voor dit vergrijp...
PTA-BAN s.v.p
Geloof me met je kop vol in de zon zitten is helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag reed ik samen met een kameraad en mijn broer richting zwembad, stond deze ferrari voor het stoplichtGeluid was
en de kleur hetzelfde als op de foto. Enige domme was dat de eigenaar het dak niet open had
![]()
[afbeelding]
Ja ik ga geen foto van vlak bij nemen als zo'n knakker er in zitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:06 schreef ook_gek het volgende:
Hahahah had ik toch al gezegt
Oh en Eddow. Waarom zo ver af van die ferrari een foto gemaakt
Was je bang voor de donkere mensen die er in zaten
hoe kun je dit nou zeggen.... met je kop in de zon zitten terwijl je achter het stuur zit van een ferrari is gewoon het beste dat er is... en airco is stomquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me met je kop vol in de zon zitten is helemaal niks.
Airco![]()
![]()
bij 30 graden is vol in de zon zitten niet meer leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:35 schreef WiZzi het volgende:
[..]
hoe kun je dit nou zeggen.... met je kop in de zon zitten terwijl je achter het stuur zit van een ferrari is gewoon het beste dat er is... en airco is stom![]()
ieder heeft zn eigen smaak toch...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij 30 graden is vol in de zon zitten niet meer leuk.
Hoezo, wil die agent worden dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
pas op, PeuC word geil zo
nee, TVRquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:19 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Hoezo, wil die agent worden dan?
jep heb ik ook gezien, in de bilt stond hij geparkeerd, wat een groot dingquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:28 schreef wunderbaum het volgende:
Afgelopen zaterdag, regio Utrecht: een gecamoufleerde MPV met een Luxemburgs kenteken (dus deels afgeplakt met zwart plastic zodat hij onherkenbaar is). Kon helaas niet zien wat het type was.
Nee 5 cilinder geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef BazzoS het volgende:
-Ford Probe 24v (zal wel 6 cylinder zijn?)
-Porsche Cayenne S
-Porsche Cayenne Turbo (waar een agent een bonnetje bij stond te schrijven, ivm parkeren op gras)
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef ook_gek het volgende:
MAar uhm ga jij eens een dagje zoals vandaag naar scheveningen. Dan kom je heel
wat moois tegen
is dat in de waalhaven of op de maasvlakte?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Beejeseej het volgende:
Gespot, zondag
Remsporen met bijbehorende supra..
[afbeelding]
[afbeelding]
Een durpske genaamd Hoek van Holland.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:37 schreef hifonics het volgende:
[..]
is dat in de waalhaven of op de maasvlakte?
Heej lang niet gezienquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef Beejeseej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Peugeout "Wannabe Aston Martin" 407quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef Kaj_A het volgende:
De nieuwe peugeot 407, wat een lelijk ding zeg met die grote luchtinlaat voor![]()
Hij is echt mooi! serieus! die lijnen die erin zitten echt!!! whaa!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:33 schreef dnzl het volgende:
[..]
Peugeout "Wannabe Aston Martin" 407
Probleem vind ik dat je in Londen niet weet waar je moet kijken, een S-Klasse s daar net zo ingeburgerd als bij ons een Astra, daar val je dus echt niet in op. Veel Bentley's altijd en je komt ook TVR, McLaren (enige showroom ter wereld) en Lambo's tegen. Heel gaaf. Vorig jaar bij Harrod's ook de filmauto's van James Bond gezien met die geweren uit de motorkap bij de Vanquish en de XKR.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:32 schreef Parvus het volgende:
Ja ik weet niet alle namenHier nog een paar...
de Bentley van achter
[afbeelding]
de Ferrari idem
[afbeelding]
limootje
[afbeelding]
wel geinig Mercedesje
[afbeelding]
X5
[afbeelding]
Bij Harrods stonden echt de vetste bakken
24:5=4,8 kleppen per cilinder?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee 5 cilinder geloof ik.
In die fiat stilo Abarth van me pa zit ook een 2,4 liter motor en dat is toch een een R5quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
24:5=4,8 kleppen per cilinder?
maar hoeveel kleppen heeft die?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In die fiat stilo Abarth van me pa zit ook een 2,4 liter motor en dat is toch een een R5
das dus precies tegenover de maasvlaktequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:00 schreef Beejeseej het volgende:
[..]
Een durpske genaamd Hoek van Holland.
* PeuRac wil er ooit eentje hebbenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:53 schreef BazzoS het volgende:
gister een 850 T5R
Druk druk druk hequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heej lang niet gezien
kennis van me heeft er 1quote:Op zondag 13 juni 2004 16:21 schreef Baklap het volgende:
Buick Riveira
Audi Rs6 Plusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Steve-O wil er ooit eentje hebben![]()
Niks geiler als een familie station car, welke een sportauto blijkt te zijn![]()
K vind zowiezo dat bruin een beetje lelijk... (en dat stuurtje... TJA...quote:Op zondag 13 juni 2004 17:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Les één: Hoe verneuk ik het interieur van m'n Cayenne?
Dat stuurtje op het luchtrooster,.
bedoel je soms de kennis van een vader van een broertje van een vriend van een kennis van me die een keer een verkeerd nummer belde en toen degene aan de telefoon kreeg die ooit eens op een site was waar die naam stond van wie hij isquote:Op zondag 13 juni 2004 17:43 schreef ook_gek het volgende:
hahaha jullie blijven op scheveningen komen
Die hummer is van de vader van een vriendin van m,n zusje.
Komt uit australie en heeft dacht ik een vrachtwagen kenteken. Ze hebben een strandtent.
Claus is dood Sjaakquote:Op zondag 13 juni 2004 18:40 schreef blup het volgende:
Kwerd laast bijna voor me sokken gereden door een dikke Mercedes met 't nummerbord AA-02..
Zaten 2 mensen in, ik gok een claus met z'n chauffeur.
Dat bruin daar moet je idd van houden. Ik vind dat echt een van de mooiste kleuren voor in een autoquote:Op zondag 13 juni 2004 18:12 schreef menesis het volgende:
[..]
K vind zowiezo dat bruin een beetje lelijk... (en dat stuurtje... TJA...)
omg.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:44 schreef Boink het volgende:
[..]
Claus is dood Sjaak
Tenzij ze hem opgezet hebben
oke de vader van een meisje die ik kenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:21 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
bedoel je soms de kennis van een vader van een broertje van een vriend van een kennis van me die een keer een verkeerd nummer belde en toen degene aan de telefoon kreeg die ooit eens op een site was waar die naam stond van wie hij is
Bernhard, maar die heeft ook niet lang meerquote:Op zondag 13 juni 2004 18:59 schreef blup het volgende:
[..]
omg..
Hoe heetie ouwe die nog leeft dan?.
Ik zoek een foto van die auto.. maar kan 'm nergens vinden..quote:Op zondag 13 juni 2004 19:30 schreef Boink het volgende:
[..]
Bernhard, maar die heeft ook niet lang meer. Weer een dagje vrij
Nooit van gehoord? Damn, dat ding is een automaat en rijdt zoooooo hard hèquote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Euhm, Gemballa GT700 Biturbo
Nog nooit van gehoord btw.
Parijs.
Wat info voor jequote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Euhm, Gemballa GT700 Biturbo
Nog nooit van gehoord btw.
Parijs.
Binnen kantquote:· AEROKIT 3
· Front Bonnet GT
· Fender-Extensions fa. / ra.
· Side Skirts GT
· Electronic Lowering
· SPORT-Exhaust System
· RACING-Brake System 380 mm
· Design-Interior with Carbon-Package
· GEMBALLA RACING 22"
· 700 HP / 1050 NM
in het begin werden hier nog dikke bakken gepost, maar moet er voor elk scheithok gepost worden?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef Steve-O het volgende:
Ford streetka
ford mustang bossquote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Welke oto is dat op plaatje 2 ?
foto's wil ik zienquote:Op maandag 14 juni 2004 22:50 schreef Predemius het volgende:![]()
Subaru Impreza 2.5 RS 3 deurs uit 2000
![]()
![]()
Daihatsu Copen
Subaru Impreza STI uit 2001
Bestaan die dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nissan 350Z Cabrio
[afbeelding]
Is op dit moment de enigste in Nederland. Staat te koop in den-haag bij cabrioland.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bestaan die dingen
Die staat er al een maand of 3 hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nissan 350Z Cabrio
[afbeelding]
Nee helaas... Ik zou mischien voor zaterdag kaarjtes opgestuurd krijgen en aangezien het zaterdag is en ik niets ontvangen heb gaat het feest niet doorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die staat er al een maand of 3 hoor
En Eddow ga je nog naar italia zandvoort. Ik ga zondag tot nu toe. Beter gaat het door. Want dan komen hier hele geile ferrari foto,s te staan
Zeer mooi kruisjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:34 schreef wunderbaum het volgende:
In de buurt van Zeist. Prachtige wagen.
[afbeelding]
Huhh waar dan in zeist?? en verkopen ze die dan misschien bij hessing? (ik heb em iig niet zien staan) maar wel meer daar aston's zien staanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:34 schreef wunderbaum het volgende:
In de buurt van Zeist. Prachtige wagen.
[afbeelding]
foto toestel ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:37 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Invicta S1, Ferrari Enzo in rood & geel, Spyker C8 Spyder, Corvette C6, MG X Power, Murcielago, Aston Martin DB7 Zagato (2x), GT-R33 (2x), TVR T350C,Tuscan, Cerbera, Bentley Continental GT, Countach, Diablo, 911 RS, Aston Martin Vantage 600, Ferrari 550 Maranello, 360 Modena, 512TR, 288GTO, Audi S4 cabrio, Audi Le Mans, Lancer EVO V, VI & VII.
Le Mans rocked.![]()
http://www.student.kun.nl/r.ooms/lemans --> Staan de meeste genoemde auto's wel op.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
foto toestel ook![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:37 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
http://www.student.kun.nl/r.ooms/lemans --> Staan de meeste genoemde auto's wel op.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 20:25 schreef marruuuk het volgende:
meer?!!!!!!
Zo te zien wel, maar is dat al die nieuwe versie dan!?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Ford GT40 ?
nee wel een puma en een carrera 4 cabrioquote:Op zondag 20 juni 2004 21:17 schreef -Eddow- het volgende:
Geen foto's van een KA?
Ik zag 'm bij het station met een garage kenteken, zo'n groene.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:02 schreef drelletje het volgende:
[..]
Huhh waar dan in zeist?? en verkopen ze die dan misschien bij hessing? (ik heb em iig niet zien staan) maar wel meer daar aston's zien staan
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:47 schreef Hugster het volgende:
Veel moois gezien vandaag![]()
die heb ik net zien rijden in bilthovenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:58 schreef menesis het volgende:
Zag gisteren een Lamborghini Galardo rijden (op de zeeweg bij Zandvoort). Ik twijfelde eerst of het een Galardo of een Murcielago was, maar toen ik de achterkant zag wist ik zeker dat het een Galardo moest zijn (met die 'blokjes' als achterlichten). Had helaas geen camera bij me...
Dan maar FF een plaatje van Hessing(die tent met die mooie auto's!) jatten:
[afbeelding] En eigenlijk vind ik hem helemaal niet mooi... Vooral de voorkant vin ik lelijk:
[afbeelding]
Je bedoelt deze Spyker?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]. Dát zou ik zeker ook wel eens willen zien!
Met regelmaat in Larenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi foto met Ferrari er naast
Hoe klomk dat ding ?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:13 schreef aKra het volgende:
[..]
Met regelmaat in Laren
Oude f1 Autoquote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef menesis het volgende:
WOW; wat voor ferrari is dat? (die met dat wereldse geluid!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |