Ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
Deze open!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Doei
Ik moet mijn kapitalistische plicht weer gaan doen.
Done, mrs.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
doe even goeie op mister!
Nietes, gelijk. En jij pakt verkeerde volgnummer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Ype het volgende:
Deze is lekker later.
Zullen we samen kijken dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Maerycke het volgende:
@Ype Ik kijk iedere week minstens 2 keer naar CSI.. Ik heb ze zelfs op dvd![]()
Dan verandert een modje dat toch even.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nietes, gelijk. En jij pakt verkeerde volgnummer.![]()
Jij moet nog neuken met Sil.. en dat loopt vast uit!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Zullen we samen kijken dan?
Hij duwt de andere klanten bij het postkantoor ook altijd wegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nietes, gelijk. En jij pakt verkeerde volgnummer.![]()
Je bent er anders snel bij! Kun je even gastslotje op de SC van Ype zetten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Knut het volgende:
Is daar nog een wedstrijd om gaande dan ?
Ik heb niet op zitten letten.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij duwt de andere klanten bij het postkantoor ook altijd weg.
Ik wil haar niet, ik wil jou.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij moet nog neuken met Sil.. en dat loopt vast uit!
Als jij nou eens dood zou gaan he.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent er anders snel bij! Kun je even gastslotje op de SC van Ype zetten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef X-Ray het volgende:
@RQ:
Hierom was hij zo belangrijk:
The Battle of Vienna (as distinct from the Siege of Vienna some hundred-fifty years earlier), marked the final turning point in a 250-year struggle between the forces of Christian Europe and the Ottoman Empire. Over the 16 years following the battle, the Turks would be permanently driven south of the Danube River, never to threaten central Europe again.
Anders was je nu je voorhuid kwijt geweest.
Nou? Wat dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Als jij nou eens dood zou gaan he.....
Ja maar.. zij is meer van jouw leeftijd enzo.. jullie hebben vast heel veel dingen gemeen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik wil haar niet, ik wil jou.
Gewoon hypothetisch.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou? Wat dan?![]()
![]()
[POL SC #298] De slag om Silmarwenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik geef niet om leeftijd, leeftijd is slechts een slechte indicator van potentie, terwijl mijn gevoelens voor jou de leidraad zijn die ik wil volgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja maar.. zij is meer van jouw leeftijd enzo.. jullie hebben vast heel veel dingen gemeen!
Door de mazen vd wet heet zo iets.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je bent wel bang geworden door je ban hè.
Ach, iedereen vocht tegen elkaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Het was trouwens niet zozeer een strijd tussen Christelijk Europa en de Turken, maar tussen de Turken en bepaalde prinsen.
Waar izzz dat kamer?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Advertentie voor een kamer:
Volledig gemeubaliseerd.
In een huis van het Corps.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:53 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Waar izzz dat kamer?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:52 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Het was slecht, heel slecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:52 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Waar izzz die huizzz dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In een huis van het Corps.
Nee, jij hebt het niet begrepen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was slecht, heel slecht.
In de winkelstraat.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Waar izzz die huizzz dan?
G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-unit!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In de winkelstraat.
Oh?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Marijke Vos is zwaar onbeschofd bezig.
Ik zal maar niet over de Tweede Wereldoorlog beginnen,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:56 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat waren pas tijden...
Vast wel. Ik kreeg continu een deja vue uit de glorietijden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het niet begrepen.
Ik wil niet met jou concureren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilt Ype niet. Jij wilt mij![]()
Ze blijft maar doorjengelen terwijl de voorzitter het woord aan iemand anders geeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh?
W-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-winkeldiefstal!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-unit!
Wat, Weisglas?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze blijft maar doorjengelen terwijl de voorzitter het woord aan iemand anders geeft.
Ik ga weer aan de slag, fok gaat beretraag.
Jij kan het weten jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef X-Ray het volgende:
Ach mensen, zo'n 30+ vrouw is ook niet alles hoor, ik spreek uit ervaring
Hij ziet er wel komisch uit, met z'n rooie neusquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:59 schreef Monidique het volgende:
Weisglas is in ieder geval een irritante vent.
Probeer je mij nu af te wijzen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij kan het weten jaOvertuig ze eens!
idd ..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was slecht, heel slecht.
Je hebt gelijk. Ik wil ook niet met jou concureren. Bovendien zijn mijn 30+ ervaringen ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou concureren.
Ik wil alleen maar het aller- allerbeste voor jequote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Probeer je mij nu af te wijzen?![]()
WHAHAHAHAHA! Spoorknor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:04 schreef Tuana het volgende:
Ik ga weer eens richting CS...mag weer gaan forenzen![]()
wordt hoog tijd dat ik een kamer vind
http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/01/06.htmlquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA! Spoorknor.
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wil ook niet met jou concureren. Bovendien zijn mijn 30+ ervaringen ook
niet om over naar huis te schrijven. Hierbij heb ik besloten niet naar de hand van Maerycke te dingen.
30+
Bovendien heb ik al een jonge del
Dat is fijn. Hoelaat zal ik langskomen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar het aller- allerbeste voor je![]()
Volwassen worden is niet zuipen en zooien en je STUFI opmaken voordat je het gekregen hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/01/06.html
Ja, ontken het maar weer, leg er maar weer je antisemitisme/Holocaust dekentje over heen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:09 schreef Monidique het volgende:
En S&B en ergens Joods (uiteraard) en zo...
Ah MokroKees heeft een nieuwe account.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Raak je daar nou werkelijk geshockeerd van?
Tis al eeuwenlang bezig.. en niet alleen in de USA hoor.. Nee, wereldwijd.
Democratie is altijd al een grote leugen geweest. Het bestaat niet. De massa is zodanig gekneed en bewerkt dat het in de illusie leeft dat het inspraak heeft en `vrije keuze`. Beter kan je niet hebben als leiders. Een waterdicht systeem!
Geef de mensen de illusie dat ze vrij zijn en je hebt er als leider een hele makke kudde aan. Niemand zal ooit in opstand komen.
Dat de wereldleiders lid zijn van (duistere) genootschappen is al zo oud als de weg naar Rome.
de spoorstudent heeft juist een spannend dubbelleven, gaat uit in Leiden en in de thuisstad, heeft een dubbele vriendenkring, dubbele baantjes, en natuurlijk ook dubbele liefdesrelaties: in ieder stadje een ander schatjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volwassen worden is niet zuipen en zooien en je STUFI opmaken voordat je het gekregen hebt.
Ik voel iets dat medelijden nadert.
G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g- unit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:10 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Oppassen geblazen voor langharige ongeschoren werkeloze losers uit de Schilderswijk met strakke spijkerbroeken met een scheur erin dus..
Dubbele baantjes. Joechei.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
de spoorstudent heeft juist een spannend dubbelleven, gaat uit in Leiden en in de thuisstad, heeft een dubbele vriendenkring, dubbele baantjes, en natuurlijk ook dubbele liefdesrelaties: in ieder stadje een ander schatje
snappie
Maar nu ga ik
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g- unit.
Gaat het een beetje?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:22 schreef Monidique het volgende:.
Walgelijkheid der Walgelijkheden. Alles is Walgelijkheid.
Kriebels in mijn buik!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijk eens wat ik vond terwijl ik naar Panthers aan het zoeken was:
[afbeelding]
Ik zoek altijd op cumsluts en amateursquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijk eens wat ik vond terwijl ik naar Panthers aan het zoeken was:
[afbeelding]
Het leven dat we leven is het leven van de straatquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Laßt brausen, was nur brausen kann,
In hellen, lichten Flammen!
Ihr Deutschen alle, Mann für Mann,
Fürs Vaterland zusammen!
Und hebt die Herzen himmelan
Und himmelan die Hände!
|: Und rufet alle, Mann für Mann:
Die Knechtschaft hat ein Ende.
.
ken je fusker wel zeker ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zoek altijd op cumsluts en amateurs
Ik heb dat ook gezien, zondag was dat gesprek.quote:
En vooral als ze verder haast kaal zijn. Krasse knarren met knot.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mannen in een pak met staartje zijn onbetrouwbaar, zeker als ze een duits accent hebben.
Toch is die wel fascinerend.
Het heeft iets elitairs, alsof zij de wereld kunnen veranderen. Je hebt altijd 2 partijen: de partij die het echt weet, maar niet geloofd wordt of te technocratisch overkomt en de domme honden die niks weten, maar wel ballen in de zak hebben en opportunistisch de wereld naar hun hand zetten. Ik zou er bijna links van worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En vooral als ze verder haast kaal zijn. Krasse knarren met knot.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het heeft iets elitairs, alsof zij de wereld kunnen veranderen. Je hebt altijd 2 partijen: de partij die het echt weet, maar niet geloofd wordt of te technocratisch overkomt en de domme honden die niks weten, maar wel ballen in de zak hebben en opportunistisch de wereld naar hun hand zetten. Ik zou er bijna links van worden.![]()
Aaargh, die stomme lul van Unilever, Burgmans, wat een opportunist pur sang.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:52 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb er ook smakelijk om gelachen...![]()
Vandaar de ondertiteling?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Die Nederlander sprak trouwens met een AFGRIJSELIJK accent.
ik vroeg hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Ype het volgende:
ONZ-modjes moeten zich echt beter inlezen in POL voordat ze dingen gaan sluiten.
Ja, nu ga ik je dus helemaal niet meer neuken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ik vroeg het
Tering wat heb jij ineens veel macht, om bang van te wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ik vroeg het
Doe net als ik, drink een biertjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik je dus helemaal niet meer neuken.
Ook dat hielp meequote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik je dus helemaal niet meer neuken.
Dudez0rz.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hallo luie luitjes![]()
Ik ben nog brak van gisteren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Doe net als ik, drink een biertje
Of je blijft bij je leest gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:44 schreef Knut het volgende:
[..]
Ook dat hielp mee.
Juist.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Schoenmaker, blijf bij je leest![]()
Huisgenotes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:46 schreef George-Butters het volgende:
les1 in het verkrijgen van een hoge bloeddruk:
Mijn huisgenote (hobby viool spelen, 2 uur per dag). Komt naar buiten gestormd met een verhitte kop. Ze heeft net gehoord op haar voicemail dat afgelopen vrijdag de huisbaas in haar kamer moest zijn. (luister dat ding dan vaker af) Briezend roept ze dat hij toestemming had moeten vragen en dat hij nu een probleem heeft.... Als ze nou zichzelf nagaat dat ze haar telefoon had moeten opnemen, dan zou hij niet in haar kamer zijn geweest... en was er nu niks aan de hand...
Gedane zaken nemen geen keer...![]()
Zoiets futiels, zoveel woede en aggressie
Door een ONZ-modje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je orgie!!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Door een ONZ-modje.
Het moet niet gekker worden, waar gaat het heen?
En er moet iets gedaan worden tegen dat nieuwe machtsmiddel van Silmarwen.
Het topic was dubbel sidekick reageerde niet dago is er niet dus vroeg ik knutquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Door een ONZ-modje.
Het moet niet gekker worden, waar gaat het heen?
En er moet iets gedaan worden tegen dat nieuwe machtsmiddel van Silmarwen.
En je bent ook bekend met de SC-regel?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het topic was dubbel sidekick reageerde niet dago is er niet dus vroeg ik knut
Bovendien staat mn naam in deze titel
Je nummer was verkeerd en jullie waren even snelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:58 schreef Ype het volgende:
[..]
En je bent ook bekend met de SC-regel?
En het volgnummer van deze SC was vanaf het begin goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het topic was dubbel sidekick reageerde niet dago is er niet dus vroeg ik knut
Bovendien staat mn naam in deze titel
Je hebt zo een getalletje he.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je nummer was verkeerd en jullie waren even snel
Juist, dat zei jij.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je nummer was verkeerd en jullie waren even snel
Het zou kunnen dat je een pijnlijke dood gaat sterven.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist, dat zei jij.![]()
Knut
Ype
![]()
![]()
Sil is bezig met een integratie vraagstuk, das toch politiek genoeg?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
juist, Sil is geen politiek en dit is wel een politiek forum
Groningers UNITE!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je Knut zo geil vindt, ga je toch lekker in Onzin spelen...Tot ziens
Randstad Clan FOREVER!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Groningers UNITE!
Knut neemt goede beslissingen, zo iemand heb je nodig in de politiek.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je Knut zo geil vindt, ga je toch lekker in Onzin spelen...Tot ziens
Wij leven tenminste vredig langszij.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Randstad Clan FOREVER!!!!
Wat onsportief.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je een pijnlijke dood gaat sterven.
Dan moet Knut zich aanpassen en zich meer op het politieke vlak moeten roeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sil is bezig met een integratie vraagstuk, das toch politiek genoeg?
En ja daar hoort Knut bij.
Rechtse fascist!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan moet Knut zich aanpassen en zich meer op het politieke vlak moeten roeren.
Hij komt hierheen, wij niet daarheen. (lijkt wel het allochtonenvraagstuk)
Wat? Kansberekening?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat onsportief.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als ik veel bier met iemand kan drinken en een peuk ken roken vind ik het allang goedquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Wij leven tenminste vredig langszij.
Rechts fascisme is okeu! Olé olé!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rechtse fascist!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als ik veel bier met iemand kan drinken en een peuk ken roken vind ik het allang goed
Dude, werk nou mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik woon onder de rook van de suikerfabriek en de sigarettenfabriek...![]()
En tussen allemaal groningers. Niks vredigs aan dus!
Volgende meet he.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als ik veel bier met iemand kan drinken en een peuk ken roken vind ik het allang goed
Dat de Martinitoren zich in jouw huis mag boren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:08 schreef Ype het volgende:
Wat? Kansberekening?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Facisme
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik klikken aan Yvonne en Sidekick en dan krijg jij heel lang straf.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Facisme
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is dus wel een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat de Martinitoren zich in jouw huis mag boren.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Graag, ben ik eindelijk af van die zeikviool
Alleen als je bier drinkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
mag ik mee?
Wat? Jij mag toch ook wel eens met je paal ergens in boren? Waarom de paal Martini niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Dit is dus wel een doodsverwensing.
Wat ik deed niet.
Ja hoor welke meet wil je, die van 4 juni, de 5 jaar Fok meet of de nog nader te bepalen POL meet met diepgang?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
mag ik mee?
Toch was die huisbaas fout. Wat moest die daar behalve slipjes verzamelen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Graag, ben ik eindelijk af van die zeikviool
Te laat....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zooo bedoel ik het niet....
Ik ben er laatst ingeklommen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat? Jij mag toch ook wel eens met je paal ergens in boren? Waarom de paal Martini niet?
In een paal? Homo!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ben er laatst ingeklommen.
Dat wordt weer niks. En die hondenkop tussen de sterren is ook al niet meer orgineel.quote:
Het huis verkopen. Makelaar kwam kijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Toch was die huisbaas fout. Wat moest die daar behalve slipjes verzamelen?
Vergeet niet geld mee te nemen daar Ype al klauwen aan mij kwijt is, hij kan niet bezig blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Sloten bier. Neem ik ook een goed humeur mee
Done!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Sloten bier. Neem ik ook een goed humeur mee
Ben je lekker mee, geluidsoverlast en eruit geflikkerd worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het huis verkopen. Makelaar kwam kijken.
Kerel wil het huisverkopen, omdat hij het gezeik van die zeikviool zat is![]()
Ik woonde er nog niet 2 weken toen ik achter dit gezeik aan kwam![]()
Wist je dat anti-homo's vaak zelf homoseksuele gevoelens hebben?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In een paal? Homo!![]()
Wolffie betaalt ook veel bier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vergeet niet geld mee te nemen daar Ype al klauwen aan mij kwijt is, hij kan niet bezig blijven natuurlijk
Vertel eens over je ervaringen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Wist je dat anti-homo's vaak zelf homoseksuele gevoelens hebben?
He, kijk daar, een moslim!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een stelletje gefrustreerde geilbeesten lopen hier rond zeg
Ik heb al tientallen homo's afgewezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel eens over je ervaringen.![]()
Hahaha, die burqa!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:17 schreef Ype het volgende:
[..]
He, kijk daar, een moslim!
LOL..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was wel een eigen topic waard:
Stem 10 juni: de Weerpartij - Lijst 143
Haai lekkere knuffelallochtoon van me!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een stelletje gefrustreerde geilbeesten lopen hier rond zeg
Bij mij durven ze nooit, ik straal agressie uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb al tientallen homo's afgewezen.
eens komt de ware.. ook voor jouquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb al tientallen homo's afgewezen.
Reet is aangeklaagd door een belgische advocaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
LOL..![]()
(as vrijdag bij reet.. fotofuck je eigen partijposter)
Ik ook, dus ik vermoed dat je gewoon lelijk bent.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij mij durven ze nooit, ik straal agressie uit.
Wat is, pilletjes op ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
HHhhhhuhhuhahaahahhaha
Klopt, en het zal geen man zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
eens komt de ware.. ook voor jou![]()
Doe me een lol en zeg niet: een jongetjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Klopt, en het zal geen man zijn.
Dat zeggen die pollers allemaal ...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Klopt, en het zal geen man zijn.
Ik doe je een lol.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Doe me een lol en zeg niet: een jongetje
Ik zou het niet weten, hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig al trouwen met dieren? Of kinderen adopteren?
Lelijk voor een homo, prima, ik droeg toch al geen rokje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:21 schreef Ype het volgende:
Ik ook, dus ik vermoed dat je gewoon lelijk bent.
Nu nog wat alcohol er overheen en you're in heaven manquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lekker opgepeuzeld.....
Volgens mij was het geen reet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
LOL..![]()
(as vrijdag bij reet.. fotofuck je eigen partijposter)
Maakt voor homo's vast niets uit joh.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lelijk voor een homo, prima, ik droeg toch al geen rokje.
Wat weet je er veel van af.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Maakt voor homo's vast niets uit joh.
Razend interessante lui, die homo's.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat weet je er veel van af.![]()
Over homo's gesproken:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Razend interessante lui, die homo's.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
Pronk hier met je microfoon.
Goed dat die lui de vogelsoorten leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:50 schreef Koos Voos het volgende:
FF voor de geitenwollensokken hier, het gaat goed met het basis onderwijs in Rotterdam.
[afbeelding]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1085461823430.htmlquote:SGP vraagt oordeel aan buitenstaander
Onderzoek declaratiegedrag EU-parlementariër
van onze redactie politiek
2004-05-25 - lezersreacties op dit artikel (4)
DEN HAAG - Ook de SGP wil een onafhankelijk oordeel over de vraag of de europarlementariër van de partij, Belder, ten onrechte een deel van de onkostenvergoeding van het Europees Parlement voor eigen gebruik heeft aangewend.
Het bestuur van de SGP heeft besloten zelf een onderzoek te doen en legt dat onderzoek voor aan een, zoals een woordvoerder het noemt, onafhankelijk persoon uit de Haagse politiek. Zijn conclusie zal nog deze week openbaar worden gemaakt. Ook de Chisten Unie zegde eerder toe eind deze week te komen met de resultaten van een onderzoek naar het declaratiegedrag van haar twee leden in de gezamenlijke fractie in Straatsburg.
Volgens SGP-partijvoorzitter Kolijn is er niet veel aan de hand. Nadat het salaris van europarlementariërs verlaagd werd en gelijk werd gesteld aan dat van leden van de Tweede Kamer, hebben leden van de fractie volgens hem niet meer gedaan dan een deel van de onkostenvergoeding te gebruiken zonder de uitgaven te specificeren. Dat is wellicht niet conform de gedragscode van Nederlandse europarlementariërs uit 1999, maar Kolijn ,,kan dat billijken''. ,,Als de onafhankelijke deskundige daar anders over denkt, moeten we nog eens goed nadenken.''
Het EO-radioprogramma 'De Ochtenden' berichtte gisteren dat een accountant in 2003 meldde niet te kunnen nagaan of alle uitgaven, die de drie europarlementariërs ten laste van de onkostenvergoeding van 44000 euro brachten, ook terecht waren. Bovendien zou delegatieleider Blokland een deel van de onkostenvergoeding gebruiken om van zichzelf een kamer als kantoorruimte te huren.
Blokland hield ook, in tegenstelling tot andere Nederlandse europarlementariërs, de volledige, eigenlijk veel te ruime reiskostenvergoeding van 67 cent per kilometer voor zichzelf. Ook de fractiegenoten van Blokland stortten niets terug.
Blokland rijdt overigens in een eigen auto en niet in een lease auto, zoals gisteren abusievelijk door Trouw werd gemeld. En de europarlementariër die in strijd met de gedragscode bij het Europarlement extra pensioen opbouwde, is niet Blokland maar Van Dam (ChristenUnie).
Die draai jij echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
* Aaahikwordgek draait Drs. P - Dodenrit
Het is zo nu dan wel een leuk nummerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die draai jij echt?
Daar zou Drs. P nog over kunnen zingen, of is die al heen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is zo nu dan wel een leuk nummer.
(Maar ik draai het nooit).
O ja.. das waar ook...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen reet.
ze hadden lubbers als onderwerp laatste keer:
Die botox is echt te gek ..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het was dus een 51-jarige vrouw
Was deze creatie van jou? Ik heb me echt ziek gelachen om die ffv.quote:
ssssstquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was deze creatie van jou? Ik heb me echt ziek gelachen om die ffv.
Onmiddellijk tegen de muur zetten die gek.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Commentaar van een moslim bij beschadigde moskee in Najaf:
"Het zijn Joden. Het zijn ongelovigen."![]()
Eerder in hell. Wie Allah niet gehoorzaamt, is vervloekt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nu nog wat alcohol er overheen en you're in heaven man
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:55 schreef du_ke het volgende:
er hangt hier op de verkiezingsborden overigens alleen nog maar een poster met die grijns van die enge Camiel.
Hier duiken er steeds meer onbekende partijen op ...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:55 schreef du_ke het volgende:
er hangt hier op de verkiezingsborden overigens alleen nog maar een poster met die grijns van die enge Camiel.
De pizza was lekker iig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan ben je duur uit voor zo'n slet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
1 fles Rose: 7, 50
2 porties spaghetti: 12, 50
1 gestoomd overhemd: 8, 50
1 fles schoenspul: 5, 00
1 verliefd meisje dat je onderkost: onbetaalbaar.
Was ist?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora, kom hier.
Handige lui, die oma's, maar dan moet je ze wel hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben blij dat oma jarig was zondag! Ik heb nog voor 2 dagen chinees liggen (na al 2 dagen ervan gegeten te hebben)!
Lief hoor dat ze er zijn, maar meestal heb ik niks met ze.. Vooral niet die ene die de hele dag inquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Handige lui, die oma's, maar dan moet je ze wel hebben natuurlijk.
Zijn zeker van die hanggroepkozijnbejaarden met buitenspiegel of wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lief hoor dat ze er zijn, maar meestal heb ik niks met ze.. Vooral niet die ene die de hele dag in
een gordijn rondloopt (lees: bloemetjesjurk)
Oma's zijn er zat hoor... loop een willekeurig verzorgingstehuis binnen en je hebt er zo een stuk of twintig om je nek hangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Handige lui, die oma's, maar dan moet je ze wel hebben natuurlijk.
Gewoon "Heu oma" scanderen en je hebt zo een zak vol snoep.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oma's zijn er zat hoor... loop een willekeurig verzorgingstehuis binnen en je hebt er zo een stuk of twintig om je nek hangen.
Heeeuuuuuuuuuu!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Gewoon "Heu oma" scanderen en je hebt zo een zak vol snoep.
* DoG komt al aanstrompelen beladen met snoep voor de kindersquote:
Heu!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG komt al aanstrompelen beladen met snoep voor de kinders![]()
Einelijk bezoek
http://www.hbvl.be/nieuws(...)0-98DB-2F0BC2AE52D6}quote:24/05 Woning holebi-verkiezingskandidaat in Wervik beklad
In de nacht van zondag op maandag hebben onbekenden de slogan 'Homo's Neen!' gespoten op de woning van Lorenzo Maddens in Wervik. Maddens is verkiezingskandidaat voor Groen! en komt openlijk op als holebi-kandidaat. Hij vermoedt dan ook dat de graffiti te maken hebben met de nakende verkiezingen.
De 24-jarige Lorenzo Maddens en zijn vriend Giovanni huwden vorig jaar als eerste holebi-koppel in Wervik. Maddens komt voor het eerst op als verkiezingskandidaat en kreeg de 13de effectieve plaats bij Groen! in West-Vlaanderen.
Homo's neen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Kerken Canada tegen nieuwe antidiscriminatiewet
Jij eet Chinezen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben blij dat oma jarig was zondag! Ik heb nog voor 2 dagen chinees liggen (na al 2 dagen ervan gegeten te hebben)!
in haar laatste column noemt ze predikers van de hoofddoek NSB-ers en een blauw hoofddoekje ging nogal van leer - ik vroeg haar waar om emar dat niet mocht zeggen - denigrerend, zei ze - toen zei ik dat het volgens mij niet verboden is om denigrerend te zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Op welk punt heb je haar verdedigd?
Meld je hier maar aanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef SCH het volgende:
ik kom net van een bijeenkomst met o.a. ebru emar (of zoiets) en ik heb het voor haar opgenomen.
ben ik nu eindelijk lid van de rechtse kerk?
Dat mensen nare grappen over je maken betekend nog niet dat ze extreem-rechts zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:00 schreef SCH het volgende:
En gelukkig waren er 2 extreemrechtsen aan de zijkant van de zaal, het was net de muppetshow
Waar was dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:00 schreef SCH het volgende:
Die emar viel me wel een beetje tegen - ze maakt niet echt een gedegen indruk.
En Mijram was ook niet zo Sterk
En gelukkig waren er 2 extreemrechtsen aan de zijkant van de zaal, het was net de muppetshow
Nou deze wel hoor, no doubtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat mensen nare grappen over je maken betekend nog niet dat ze extreem-rechts zijn.
Idd deze is veel beter.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je niks sterkers? Ik ga niet achter zo'n nicht aanlopen
http://www.tumultdebat.nl/quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar was dat?
quote:148 tt-canvas 148 di 25 mei 22:41:13
economie
AFRIKA IN DE LIFT MAAR BLIJFT ZWAK
De Afrikaanse landen hebben vorig jaar
een economische groei van gemiddeld 3,7
procent opgetekend, het hoogste
groeicijfer van de afgelopen vier jaar.
Dat staat in een rapport van de
Afrikaanse Ontwikkelingsbank.
Voor dit jaar rekent de Ontwikkelings-
bank op een gemiddelde groei van 4,3%.
De hogere groei is onder meer te danken
aan de schuldafbouw en de hogere
grondstofprijzen.
De zwakke handelspositie van het zwarte
continent blijft een nadeel. Het
aandeel van Afrika in de wereldhandel
is gedaald van 6 procent in 1980 naar
amper 3 procent in 2002.
ik ook ..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ik zit er weer 's helemaal langs
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:11 schreef Koos Voos het volgende:
tja.. daar heb je wel een stelletje exponenten van het multicul denken bij elkaar.. gezellige avond gehad ?![]()
Ja, de extreme mensen willen nogal gauw schreeuwen en aandacht vragen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:11 schreef SCH het volgende:
je was flitsend en briljant als vanouds rq - maar wat een getetter, ik had net zo goed op fok kunnen blijven.
Ja een van die, beide niet bijzonder goed voor de eetlustquote:
das jou inschattingsfout dan ..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]Hoezo? 3 van de 4 zou ik zeker niet zo'n exponent noemen, integendeel.
Bedoel je misschien Ebru Umar?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef SCH het volgende:
ik kom net van een bijeenkomst met o.a. ebru emar (of zoiets) en ik heb het voor haar opgenomen.
ben ik nu eindelijk lid van de rechtse kerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |