Nee, die hele slimme toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef Koos Voos het volgende:
Gelly, dat is toch die relnicht met die mooie vriendin...![]()
Zo ziet 'ie er wel uit iig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef Koos Voos het volgende:
Gelly, dat is toch die nicht
Latente homoseksueel Xebro uit ware gevoelens voor Gelly.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:34 schreef Xebrozius het volgende:
Iedereen gaat uit van een rel, het is juist de bedoeling tot verzoening.
Pinksteren komt eraan, en de geilige geest komt dan in je. Dus tsja, je moet toch wat.
1 pot vaseline.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Latente homoseksueel Xebro uit ware gevoelens voor Gelly.
wikkel schuurpapier om je lul voor het neuken!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
1 pot vaseline.
1 enorm harde lul.
1 Gelly.
1 nauwe aars.
1 bezoek aan het ziekenhuis.
15 hechtingen.
licht mij eens in.... ik heb weer wat gemistquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:23 schreef X-Ray het volgende:
Hij is opeens mod af trouwens.
Sinds hij zich onsterfelijk belachelijk had gemaakt door met andermans sigs, andermans teksten etc dom te gaan zitten doen is hij amper nog teruggeweest en nu is z'n mod-kleurtje ook al weg.
Vanaf Hans Teeuwen - Industrie of Love: Briljant of een grote sof? daar even die thread doorlezen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
licht mij eens in.... ik heb weer wat gemist
Gelly - Nikky .. is daar een missing link wellichtquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:23 schreef X-Ray het volgende:
Hij is opeens mod af trouwens.
Sinds hij zich onsterfelijk belachelijk had gemaakt door met andermans sigs, andermans teksten etc dom te gaan zitten doen is hij amper nog teruggeweest en nu is z'n mod-kleurtje ook al weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |