abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19294204
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:34 schreef Tomek het volgende:

[..]

flikker toch op man, dat bepaalt iedereen zelf wel
Ja idd. Ik vond het leuk vermaak en dat het misschien slechter was dan al het andere maakt mij geen flikker uit.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:39:41 #52
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_19294216
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
Iedereen die briljant zegt heeft het niet begrepen... het ultieme bewijs dat Hans Teeuwen schijt heeft gekregen aan zijn publiek was wel de enerlaatste sketch waar hij zich gaat liggen rukken op het publiek. Waar die zo van houdt... yeah right.
Volgens mij heb je het zelf gewoon niet begrepen en ben je daarom teleurgesteld.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:40:40 #53
27360 danino
Are you talkin' to me?
pi_19294248
grote sof
pi_19294275
Briljant!
Dat kaboutertje in het glas vond ik het meest hilarisch.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:44:25 #55
42555 Tomek
Take on the world!
pi_19294340
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Ja idd. Ik vond het leuk vermaak en dat het misschien slechter was dan al het andere maakt mij geen flikker uit.
idd, maakt mij ook geen flikker uit
pi_19294896
Het wordt hoe dan ook geen lintje voor Hans Teeuwen
pi_19294922
Ik vond het wel aardig. Dat stukje met die sociaal intelligente vent en zijn naam in bekende nummers, vond ik wel goed gedaan.
pi_19294960
Ik vond 't erg matig.

Dat dan weer wel vond ik daarentegen kwalitatief stukken beter.
The gum you like, is coming back in style.
pi_19295011
paar grappige stukjes
vorige shows waren beter
pi_19295012
de minste van zijn shows

maar nog steeds leuk.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:23:24 #61
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_19295225
quote:
Het in de reet neuken van Beatrix. Veel te simpel, kan iedere broodmongool verzinnen zulke platvoersheid.
LoL, wat een onzin. We hebben net die hele discussie achter de rug wat er wel en niet gezegd mag worden over het Koningshuis, en dan dit. Geniaal. Goede show, iets minder dan zn vorige, maar ik heb genoeg gelachen dus het zit mij wel snor.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:30:29 #62
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19295393
De show was briljant maar haalde bij lange na niet het überbriljante niveau van zijn vorige shows. Ik dacht altijd dat Trui zijn minste was maar van die mening ben ik afgestap na het bekijken van Industry of Love. Jammer want Hans is briljant.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19295485
Toch frappant dat de mensen die zeggen dat de rest het niet begrijpt, vooral de sketches met het anaal nemen van de koningin en de kabouter in de fles leuk vonden.
Het kan aan mij liggen, maar wat valt daar niet aan te begrijpen
Áls er dan nog iets voor "diepzinnige humor" door zou moeten gaan, dan is het dat stuk over sociale intelligentie, maar als dat dan al briljant is, dan snap ik waarom ik er vrij weinig aan vond.
Er zit een dalende lijn in bij Hans, Hard & Zielig en Met een Breierdeck waren hilarisch, Trui en Mannen van de radio waren ook nog leuk, maar Dat dan weer wel en Industry of love waren gewoon ronduit slecht, af en toe leuke momenten, maar niet genoeg voor een heel theaterprogramma.
Om het verschil aan te tonen; de beste grap uit Industry was in mijn ogen "Ik eet vlees uit principe", zijn eerste shows zaten vol met dergelijke humor, nu heeft hij in het hele theaterprogramma slechts in zo'n "briljante" grap en wordt de rest opgevuld met poep en plas humor.
En dat terwijl een Theo Maassen bijvoorbeeld alleen maar beter wordt in hetgeen hij doet.
Dat had ik bij Hans ook gehoopt, maar het is een deceptie gebleken.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:36:29 #64
95415 Bullpit
hangoudere
pi_19295532
IK heb een hekel aan alle dieren, eigenlijk lust ik geen vlees maar ik eet het uit principe
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:34:36 #65
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19298378
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 12:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar dat weten nu, SC
En wat wil je daar nog aan toevoegen dan

Je kan toch niet beredeneren of bewijzen waarom of dat iets leuk is of niet
Hij denkt van wel
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:39:21 #66
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19298542
Wordt ie binnenkort nog herhaald????? Ik heb 'm gisteren gemist. .

* Lynx666 had zelfs nog een herinnerings SMS gekregen .
pi_19298561
de trui was beter!
pi_19298598
De Vliegendepanters, dat zijn pas toppers!
pi_19298636
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:
De Vliegendepanters, dat zijn pas toppers!
Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...
Ze zijn van luchtige, leuke humor naar boerenhuisvrouwenhumor en teveel muziek gegaan .
I was an atheist until I realized I was God
  Moderator vrijdag 21 mei 2004 @ 18:51:03 #71
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_19298673
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...
Ze zijn van luchtige, leuke humor naar boerenhuisvrouwenhumor en teveel muziek gegaan .
Dat laatste programma van ze was inderdaad voor een groot gedeelte erg saai. Dan liever een wat mindere show van Hans Teeuwen...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_19298746
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hmm jammer... Die serie van hen Daar Vliegen de Panters was echt lachen met die tweeling en Piere
pi_19299745
flauwe humor
  vrijdag 21 mei 2004 @ 19:57:36 #74
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_19300191
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:43 schreef Lynx666 het volgende:
Wordt ie binnenkort nog herhaald????? Ik heb 'm gisteren gemist. .

* Lynx666 had zelfs nog een herinnerings SMS gekregen .
wie weet en anders is de dvd vanaf vandaag te koop ik heb hem al in huis voor bij de rest van me cabaret verzameling
pi_19301227
Ik vond hem wel erg leuk...

Ik vind het zeker geen poep- en plashumor, zoals sommigen het noemen.
Het is absurdisme, en dat is het eigenlijk steeds meer geworden de laatste tijd. Mij spreekt het wel aan, maar ik hou persoonlijk toch ook meer van een "realistischere" humor om actualiteit en alledaagse dingen, zoals vaak bij Theo Maassen.
Ik vond z'n zelfverheerlijkingsliedjes erg leuk, en ook het koninginstuk... erg simpel, maar echt ontzettend leuk door de manier en het moment waarop het wordt gebracht.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19301251
Bootsjungen was echt wel geniaal, Drekkige Daisy ook! Verder vond ik circus Baf! en de bekende liedjes met zijn naam er in erg goed. Je kan mij niet vertellen dat je geen beeld hebt gekregen van Circus Baf! Dat geeft dus aan dattie gewoon erg goed is in visualiseren. Op het idee komen om jouw naam in liedjes te gebruiken is al knap op zich, maar om het dan ook zo te doen, dat het klopt en dat het past. Ik vind het knap hoor, om dat te zien in een liedje. Rukken op het podium vind ik te plat, zo heeft ie met de Beatrix act ook lichtelijk de plank misgeslagen. Tuurlijk, absurde grappen over het koningshuis maken toont lef en is wel degelijk leuk, maar dit was te platvloers.
Al met al vond ik het wel degelijk een zeer leuke show, met hier en daar wat rotte plekken. Ook ik vond zijn oudere shows beter, hij is nu wat meer mainstream gegaan met plattere grappen enzo. Althans, die indruk heb ik. Toch kies ik voor briljant, aangezien er geen gulden middenweg is
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:49:28 #77
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_19301488
Geen slechte show, maar ik vond het toch tegenvallen.. Zijn manier van grappen maken (veel geluid en geschreeuw) begint toch een beetje te vervelen na 3,4 shows..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:59:49 #78
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19301745
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het zelf gewoon niet begrepen en ben je daarom teleurgesteld.
Ik ben teleurgesteld omdat ik weet wat hij kan... als je hem gewoon sinds Heist (zijn allereerste show met de jammerlijk overleden Roland Smeenk) hebt gevolgd, weet je gewoon dat dit echt niks is. tuurlijk zaten er grappige stukjes tussen, maar ga nou niet vertellen dat dit ook maar iets weg had van een briljante show.

Ik heb niks tegen Hans Teeuwen, in tegendeel zelfs. Ben een groot van hem... maar hier scoort ie echt geen punten mee. Turlijk heeft iedereen een eigen mening.. maar om maar even de poll van de Frontpage van Fok.nl te nemen:
quote:
Wat vond je van de show van Hans Teeuwen?
Gestart op: 21-05-2004 14:22
Aantal stemmen: 431
Laatste stem: 21-05-2004 20:53
Reacties: 9
Industry of Love (uitgezonden door de VARA!)

Niet gezien - 122 (28.3 %)
Redelijk - 89 (20.6 %)
Matig - 75 (17.4 %)
Geen zak aan - 75 (17.4 %)
Geweldig - 70 (16.2 %)
Als de show echt zo goed was geweest had van de 72% die de show had gezien minstens 40% hem geweldig moeten hebben gevonden... Maar ik zeg niks meer verder.. ga Hard & Zielig kijken zo..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_19301783
Ik kan eigenlijk zo snel geen moment noemen wat ik echt minder vond...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19301980
Ik vond hem geweldig!! Mijn man is op motorweekend, dus ik moest helemaal alleen kijken en normaal lach je in je eentje toch minder snel maar ik ben letterlijk een paar keer van de bank gerold van het lachen!

Misschien is het wel echte Brabantse humor dat niet iedereen het heeft? Zo van, eh Majesteit ga eens BIER halen!

Van de week zei Astrid bij Ruud de Wild dat het typisch mannenhumor is. Daar ben ik het niet mee eens. Alhoewel ik niet van typische vrouwenhumor houd (Friends e.d.), dus misschien heeft ze wel gelijk en heb ik mannenhumor.........?

Whatever, het was helemaal super vooral Gunther Schneider (der Vierte heist Gesicht), Duits is sowieso leuk om belachelijk te maken, zie ook in Jiskefet (de Duitse soldaten, Tampert) , de HansTeeuwenmedley, en de sexscene met Beatrix. Es war richtig Super!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:25:19 #81
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19303896
het stelde me teleur
Veel herhalingen van vorige shows:
  • (Blij) dansen op muziek;
  • Zenuwachtig of stotterend praten;
  • 'Spannend' verhaal vertellen en dan komen met een anti-climax opmerking;
  • zelfde typetjes / stemmetjes

Het wordt tijd dat Hans Teeuwen weer eens met wat nieuws komt, want hij was ooit geniaal
    Maar nu.....
  • Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
    pi_19304522
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2004 22:25 schreef Bupatih het volgende:
    het stelde me teleur
    Veel herhalingen van vorige shows:
  • (Blij) dansen op muziek;
  • Zenuwachtig of stotterend praten;
  • 'Spannend' verhaal vertellen en dan komen met een anti-climax opmerking;
  • zelfde typetjes / stemmetjes

Het wordt tijd dat Hans Teeuwen weer eens met wat nieuws komt, want hij was ooit geniaal
    Maar nu.....
  • Daar heb je een punt, ben ik het mee eens, desalniettemin vond ik het toch zeer vermakelijk. Want Günther Schneider was toch wel iets nieuws in mijn beleven, althans, soort van.... en dat vond ik echt steengoed
    Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
    pi_19304991
    hoewel idd veel herhalingen uit vorige shows heb ik wel flink dubbelgelegen, behalve bij die grappen over beatrix en het rukken op het podium dat vond ik gewoon saai en te plat
    pi_19311846
    hans teeuwen is de man
      zaterdag 22 mei 2004 @ 11:03:11 #85
    65127 T-One_
    i in the middle
    pi_19311969
    Volgens mij vindt iedereen de vorige shows beter omdat ze die al beter kennen. Zoiets moet groeien, door het met anderen over te hebben en de CD DVD of MP3 nog eens te beluisteren. Wanneer je een cd koopt hoeft die de eerste keer ook niet helemaal top te zijn dat kan groeien. Waneer een artiest iets nieuws maakt zijn de echte fans natuurlijk super enthousiast, maar de mindere fans moeten weer even wennen aan het nieuwe.
      zaterdag 22 mei 2004 @ 16:49:31 #86
    34313 glossy
    trotse mama van esmee
    pi_19318140
    ik vind zo ie zo al dat je een cabaret show een paar keer moet zien want je ziet steeds andere dingen,het meeste gaat de 1ste keer meestal langs je heen
    pi_19326430
    Ja, je hebt zeker gelijk en ik vond hem de eerste keer al leuk.

Ik ga nu meteen nog een keer kijken, had hem gelukkig opgenomen.
      zondag 23 mei 2004 @ 00:01:30 #88
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_19326999
    Hans is een slechte parodie van zichzelf geworden. Nog steeds vermakelijk, maar het haalt het niet meer bij het oude werk.
    Ik ga naar huis.
      zondag 23 mei 2004 @ 00:51:19 #89
    38549 dewd
    100% pure
    pi_19327941
    Slecht, gewoon niet leuk meer. Van mij mag ie een paar jaartjes stoppen kijken of ie nog een goede show kan neerzetten.
      zondag 23 mei 2004 @ 01:02:13 #90
    36570 Ongeverfde_Deur
    dan weer open, dan weer dicht
    pi_19328114
    Oh ik heb best een paar keer kunnen glimlachen, maar over het algemeen is het toch weer dezelfde formule: gekke stemmetjes, harde seks, liefde en een beetje raar doen met het publiek. En dat duitse gedoe.. sja, dat kon mn aandacht niet zo trekken verder. *haalt schouders op*
    Het is me wat..
      zondag 23 mei 2004 @ 01:05:09 #91
    79399 Mr.Norris
    ShineOnYouCrazyDiamond
    pi_19328159
    De extra's op de DVD zijn ook interessant. Staat onder andere het hele programma Heist op, de show met Roland Smeenk, waarmee ze Cameretten wonnen en waarmee Teeuwen zijn carriere lanceerde. Kende ik tot nu toe alleen van CD.
      zondag 23 mei 2004 @ 01:19:51 #92
    47580 hoM3r
    Our trip.
    pi_19328424
    Ik vind het ook vooral zo erg voor zijn ouders.
      zondag 23 mei 2004 @ 02:00:04 #93
    44849 Viola_Holt
    Lola rennt
    pi_19328985
    alleen het begin was al fantastisch, schudden met z'n kont op die muziek

klein klein kleutertje was erg goed gedaan, dat gedeelte ook met al die gezichtsuitdrukkingen, het gedicht over liefde, sociale intelligentie, bootsjungen, z'n pianospel...echt heel mooi en goed uitgevoerd.

de liefdesverklaring vond ik ook fantastisch omdat hij ook juist de sfeer best wel had omgegooid met z'n verhaal over Beatrix.
    fokschaap
    pi_19329128
    Minder dan zijn vorige shows, maar toch briljant
      zondag 23 mei 2004 @ 02:13:08 #95
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_19329185
    BRILJANT!!!
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
    pi_19329487
    Iedereen herinnert zich Swiebertje nog wel. Wat een geweldig karakter was dat. Hij ging de veldwachter te lijf, was de nitwit en kon alles maken. En dan heb je Hans Teeuwen, de Swiebertje van cabaret land. Wat heeft Teeuwen zoal gepresteerd ? Nou ja, mongooltjes zijn natuurlijk grappig. Teeuwen weet dat als geen ander, hij is er zelf 1. Dus dan ga je maar lullen over triangel josti's.

Trek een paar gekke bekken en je bent 20 jaar verzekerd van TROS publiek, of RTL4 zoals deze omroep voor de geestelijk wat minder capabele mensen tegenwoordig heet. Daar weet André van Duin alles van. Wie weet mag je lotto getallen trekken voor de plebs.

Nou ja, Teeuwen is natuurlijk geen homo. Misschien dat ie daarom wat minder succes heeft tegenwoordig. Teeuwen is ingehaald door zijn fans die het absurdistische niveau tot een hoger peil wisten te trekken : ze gingen LPF stemmen.

Maar goed, Hans Teeuwen. Men wist in de oudheid al wat vermaak was. Brood en spelen. Tyf een brabo op het toneel en je hebt de lachers op je hand. En dan heeft ie nog geen grap verteld.
    pi_19329545
    Gelly, je kunt niet sarcastisch zijn. Dus probeer het ook maar niet, want het is een enorme aanfluiting.
    Tja.
    pi_19329554
    het zit je hoog, hè gelly

plebs, minder capabele mensen... toe maar, zeg en jij hoort bij welke categorie precies?

nu ja als je je d's en je t's maar uit elkaar kunt houden, hè
    quote:
    nadeel: luisterd heel erg slecht...

geeft niets, hoor , stap ze of lekker slapen anders
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_19329625
    quote:
    Op zondag 23 mei 2004 02:42 schreef tamtam het volgende:
    Gelly, je kunt niet sarcastisch zijn. Dus probeer het ook maar niet, want het is een enorme aanfluiting.
    Klonen zijn typerend voor Teeuwen fans.
    pi_19329679
    quote:
    Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef milagro het volgende:
    het zit je hoog, hè gelly
    absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2004 02:55:23 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')