Ja idd. Ik vond het leuk vermaak en dat het misschien slechter was dan al het andere maakt mij geen flikker uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:34 schreef Tomek het volgende:
[..]
flikker toch op man, dat bepaalt iedereen zelf wel![]()
Volgens mij heb je het zelf gewoon niet begrepen en ben je daarom teleurgesteld.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
Iedereen die briljant zegt heeft het niet begrepen... het ultieme bewijs dat Hans Teeuwen schijt heeft gekregen aan zijn publiek was wel de enerlaatste sketch waar hij zich gaat liggen rukken op het publiek. Waar die zo van houdt... yeah right.
idd, maakt mij ook geen flikker uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vond het leuk vermaak en dat het misschien slechter was dan al het andere maakt mij geen flikker uit.
LoL, wat een onzin. We hebben net die hele discussie achter de rug wat er wel en niet gezegd mag worden over het Koningshuis, en dan dit. Geniaal. Goede show, iets minder dan zn vorige, maar ik heb genoeg gelachen dus het zit mij wel snor.quote:Het in de reet neuken van Beatrix. Veel te simpel, kan iedere broodmongool verzinnen zulke platvoersheid.
Hij denkt van welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar dat weten nu, SC
En wat wil je daar nog aan toevoegen dan
Je kan toch niet beredeneren of bewijzen waarom of dat iets leuk is of niet
Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:
De Vliegendepanters, dat zijn pas toppers!
Dat laatste programma van ze was inderdaad voor een groot gedeelte erg saai. Dan liever een wat mindere show van Hans Teeuwen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...
Ze zijn van luchtige, leuke humor naar boerenhuisvrouwenhumor en teveel muziek gegaan.
Hmm jammer... Die serie van hen Daar Vliegen de Panters was echt lachen met die tweeling en Pierequote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...
Ze zijn van luchtige, leuke humor naar boerenhuisvrouwenhumor en teveel muziek gegaan.
wie weet en anders is de dvd vanaf vandaag te koop ik heb hem al in huisquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:43 schreef Lynx666 het volgende:
Wordt ie binnenkort nog herhaald????? Ik heb 'm gisteren gemist..
* Lynx666 had zelfs nog een herinnerings SMS gekregen.
Ik ben teleurgesteld omdat ik weet wat hij kan... als je hem gewoon sinds Heist (zijn allereerste show met de jammerlijk overleden Roland Smeenk) hebt gevolgd, weet je gewoon dat dit echt niks is. tuurlijk zaten er grappige stukjes tussen, maar ga nou niet vertellen dat dit ook maar iets weg had van een briljante show.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het zelf gewoon niet begrepen en ben je daarom teleurgesteld.![]()
Als de show echt zo goed was geweest had van de 72% die de show had gezien minstens 40% hem geweldig moeten hebben gevonden... Maar ik zeg niks meer verder.. ga Hard & Zielig kijken zo..quote:Wat vond je van de show van Hans Teeuwen?
Gestart op: 21-05-2004 14:22
Aantal stemmen: 431
Laatste stem: 21-05-2004 20:53
Reacties: 9
Industry of Love (uitgezonden door de VARA!)
Niet gezien - 122 (28.3 %)
Redelijk - 89 (20.6 %)
Matig - 75 (17.4 %)
Geen zak aan - 75 (17.4 %)
Geweldig - 70 (16.2 %)
Daar heb je een punt, ben ik het mee eens, desalniettemin vond ik het toch zeer vermakelijk. Want Günther Schneider was toch wel iets nieuws in mijn beleven, althans, soort van.... en dat vond ik echt steengoedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:25 schreef Bupatih het volgende:
het stelde me teleur
Veel herhalingen van vorige shows:(Blij) dansen op muziek; Zenuwachtig of stotterend praten; 'Spannend' verhaal vertellen en dan komen met een anti-climax opmerking; zelfde typetjes / stemmetjes
Het wordt tijd dat Hans Teeuwen weer eens met wat nieuws komt, want hij was ooit geniaal
Maar nu.....
quote:nadeel: luisterd heel erg slecht...
Klonen zijn typerend voor Teeuwen fans.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:42 schreef tamtam het volgende:
Gelly, je kunt niet sarcastisch zijn. Dus probeer het ook maar niet, want het is een enorme aanfluiting.
absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef milagro het volgende:
het zit je hoog, hè gelly
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |