mocht een keer tijd worden he??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
Hij heeft z'n topic!!!
Via de douane waarschijnlijk. Hoop 't niet voor je ...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:19 schreef Hare het volgende:
Ik zal dit topic de komende tijd wel weer mooi volposten. Moeten nog een stuk of 15 dvd's binnenkomen
Mijn "room divider" is allang vol. Met cd's en dvd's. ben nu begonnen met direct op elkaar stapelenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik doe het nu wat rustiger aan juist, m'n kast is bijna vol
Waar heb je die besteld ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Oja, ik heb recentelijk natuurlijk de R3 versie van Army of Darkness besteld. Dat mag in dit topic ook wel even genoemd worden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:49 schreef kinky_queen het volgende:
vandaag van het postkantoor gehaald
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:34 schreef GhostMan84 het volgende:
die staat ook op de "nacht van de wansmaak" dvd
www.dddhouse.comquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Durbin het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld ?
De Nederlandse versie schijnt gedeeltelijk identiek te zijn qua beeldkwaliteit aan de R3 versie (ook via MGM), maar toch weer net niet helemaal in sommige stukken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Stallion75 het volgende:
Heb gisteren Army of Darkness gekocht bij de zaak met de duim in de 3 voor 33 Euro actie en heb de Regio 3 versie ook besteld.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
'invasie vanuit de ruimte'
![]()
tis een heuse b-classic
Heb net de dvd gekeken en ik moet zeggen ik vond het beeld best goed, maar inderdaad in sommige stukken zie je dat het soms wat minder is, vooral bij donkere stukken maar niet echt hinderlijk ofzo. Het geluid is 5.1 Dolby Digital en dat klonk wel goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De Nederlandse versie schijnt gedeeltelijk identiek te zijn qua beeldkwaliteit aan de R3 versie (ook via MGM), maar toch weer net niet helemaal in sommige stukken.
Blijft een raar verhaal met dat Army of Darkness gebeuren.
zie links in de openingspost van ARMY OF DARKNESSquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Heb net de dvd gekeken en ik moet zeggen ik vond het beeld best goed, maar inderdaad in sommige stukken zie je dat het soms wat minder is, vooral bij donkere stukken maar niet echt hinderlijk ofzo. Het geluid is 5.1 Dolby Digital en dat klonk wel goed.
Ben daarom erg benieuwd naar de Regio 3 versie, kijken op welke stukken die beter scoort qua beeld.
Is het trouwens waar de dat Anchor bay een DTS spoor heeft? ik weet niet op welke disc , ik dacht de Disc 1: U.S. Theatrical version maar weet het niet zeker.
Misschien dat iemand anders dit weet?
Bebop!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:33 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Je bedoelt dus dat je ze alle 4 los heb gekocht?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
8 euro per film![]()
![]()
Quadrology is me toch nog net iets te duur... en zo'n Alien fan ben ik nou ook weer niet..
als je één dvd bestelt, is 't geen probleem hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:47 schreef Thermo het volgende:
hm ik zit te twijfelen of ik bij cdwow een bestelling ga plaatsen, zeker nu alsmaar dat douane gezeik is.
Maar ik zag een paar leuke aanbiedingen die bij play toch wat duurder waren
* Roel_Jewel kijkt het eff aan.
Ik heb er 9 in me mandjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
als je één dvd bestelt, is 't geen probleem hoor
En als je een tweede adres hebt, waar je je bestelling kunt laten afleveren, is 't ook geen probleem.
dat gaat je geld kostenquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb er 9 in me mandje![]()
Das dan gewoon toeval want bij mij komen ze gewoon op elke dag van de weekquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:52 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Mijn ervaring is dat de DVD's van cd-wow bijna altijd op zaterdag binnenkomen. Kan je als het meezit elke week 2 DVD's bestellen op 2 verschillende dagen. Tot nu toe is het goed gegaan
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Das dan gewoon toeval want bij mij komen ze gewoon op elke dag van de week
Waar heb je die besteld? En hoe is de beeldkwaliteit?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Dat is niet degene die ik heb besteld, maar was het enige plaatje dat ik kon vinden. Ik heb de cheap-ass versie besteld bij play voor 3,99 pond. Is de Elstree Hill uitgave.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? En hoe is de beeldkwaliteit?
Ja ja het heeft lang geduurd maar nu heb ik toch mijn eigen topicquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:07 schreef Timo20 het volgende:@ topic voor AntiChrist
Die Bitch!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:12 schreef kinky_queen het volgende:
ff aan een mod vragen of die titel veranderd kan worden.
waar en hoe duur?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Oja, ik heb recentelijk natuurlijk de R3 versie van Army of Darkness besteld. Dat mag in dit topic ook wel even genoemd worden.
die 4 dubbel DVD's zijn los 20 euro bij de FRS, de box is iets van 100,-quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je ze alle 4 los heb gekocht?
hier voor 140 HK dollar (16 euro)quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar en hoe duur?
nee de R3 is een 1 disc editiequote:Op woensdag 26 mei 2004 09:36 schreef MikeyMo het volgende:
dat is toch een 2 disc editie?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Kevin Smith Collection (7-Disc's) R3
[afbeelding]
Zatoichi (2-Disc's) R3
[afbeelding]
Ju-On 2 (Bioscoop Film niet de TV-Film) (2-Disc's) R3
[afbeelding]
Is dat Mifune op die tweede disc?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
[afbeelding]
Zatoichi (2-Disc's) R3
[afbeelding]
Ju-On 2 (Bioscoop Film niet de TV-Film) (2-Disc's) R3
[afbeelding]
nee het is niet mifune al zou het een eerbetoon kunnen wezen wegens het feit dat hij in Zatoichi VS Yojimbo (1970) speeldequote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Is dat Mifune op die tweede disc?
Zo ja...wat doet ie erop? eerbetoon aan hem ofzo?
4 nog wel!! das errug netjes ja!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:58 schreef Eluc het volgende:
Heb vanochtend even Play gemaild, omdat ik nog maar 3 van de 7 binnen heb. Sturen ze die andere 4 zonder mokken nogmaals op
Super service!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:35 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die bitch
Nee! Nix Geintje!quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:40 schreef AntiChrist het volgende:
vanwaar deze haat.. ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee! Nix Geintje!Ik haat je ECHT!
![]()
ik heb die dvd's nog niet...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:45 schreef AntiChrist het volgende:
vanwaar deze haat.. ??
hellraiser tin ook nog niet?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik heb die dvd's nog niet... [afbeelding]
ps [afbeelding]
dies onderwegquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:50 schreef AntiChrist het volgende:
hellraiser tin ook nog niet?
W-O-W!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
okee.. don't shoot me... maar is het erg als ik die niet ken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
W-O-W!!!
ja... kevin smith van dogma, jay and silent bob, clerks, mallrats, chasing amy......quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
okee.. don't shoot me... maar is het erg als ik die niet ken?![]()
Twee vragen:quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:19 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Echt supermooi zeg. Zelfde doosje als LoTR: EE enzo, maar zeer mooie zilverkleurig blauw, alles perfect op elkaar afgestemt. Niet zoals de R2 gewoon 2 doosjes samengepropt in kartonnetje
Verder nog:
[afbeelding]
Mijn eerste criterion
Het is deze editie die erin zit. X-men 1.5 dusquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:59 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Twee vragen:
Zit in de X-men box dezelfde editiie als X-men 1.5, of is het de gewone 2-disc van X-men 1? En natuurlijk waar heb je hem gehaald
ik heb ooit eens mezelf aangemeld voor prijsjerijk maar nooit een bon in de mail gekregen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
LOTR:ROTK voor nog geen 13 euro bij de FRS![]()
via site met prijsjerijk en free-id
Zodra je ben aangemeld, moet je gewoon meedoen met een paar vragen (je hoef niet eens te kijken of je goed gokt) dan krijg je 3 dagen later email van FRS met code voor kortingsbon.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb ooit eens mezelf aangemeld voor prijsjerijk maar nooit een bon in de mail gekregen...
ow zal dat het zijnquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zodra je ben aangemeld, moet je gewoon meedoen met een paar vragen (je hoef niet eens te kijken of je goed gokt) dan krijg je 3 dagen later email van FRS met code voor kortingsbon.
Oehquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
[afbeelding]
Wat is dat dan weer voor iets raars? Dus als ik daar de James Bond collectie wil halen gaat dat ook niet meer met de free-id pasquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zie nu opeens dat wanneer ik weer ROTK bestel niet meer 10% korting krijg met free-id pas, blijkbaar zijn ze erachter gekomen dat het dan wel erg goedkoop zou worden
Hoop dat ze het volgende week toevoegen bij de internet only toppers voor 19,99 (dat is dan wel met korting).
Maar is wel een kuteditie wat aankleding betreft btw.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
die X-men dvd's kun je nu best goedkoop in Nederland krijgen btw
Misschien hebben net veel mensen er interesse inquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef kinky_queen het volgende:
Die limited edition van MEMENTO is nu al 3 jaar tekoop
![]()
www.dvdasian.comquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:11 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Oeh. Waar heb je die gehaald?
waar was die ook alweer te krijgen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
de postbode kwam deze net brengen
[afbeelding]
En? Was ie de 125 euro waard?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
die is niet meer te krijgen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
waar was die ook alweer te krijgen?
Jawel. Daarmee had ik destijds ook korting gekregen maar bij FRS proberen ze dubbele korting te verkomen (dit vind ik ook vaag). Zo krijg je geen 10% korting op 3=2 akties, wel op internet only toppers, niet op 1 dags akties zoals vandaag met ROTK, maar wel weer op gewoon afgeprijsde dvd's. Maar op deze dingen kan je wel weer extra korting krijgen met kortingsbonnen van prijsjerijk of dvd-home 4 jarig bestaan aktie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor iets raars? Dus als ik daar de James Bond collectie wil halen gaat dat ook niet meer met de free-id pas
Ik heb hem ook en in mijn ogen is hij het niet waard...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:21 schreef Hare het volgende:
[..]
En? Was ie de 125 euro waard?
Aardige buurvrouwquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:15 schreef pascalheister het volgende:
het mooie pakketje net bij de buurvrouw opgehaald gevuld metSchindler's List Gift Set Scarface S.E. Seven S.E.
![]()
goede keuze, uiteraardquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:07 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
Wat zit daar allemaal voor gepriegel in die doos? En wat is dat gele blok precies? Een stuk zeep ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
want? Op kleine details na zijn ze gelijk aan de r1 versies toch?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar is wel een kuteditie wat aankleding betreft btw.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat zit daar allemaal voor gepriegel in die doos?
En wat is dat gele blok precies? Een stuk zeep ofzo?
dank Uquote:--Edit: Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen---
Ik heb het over de verpakking. Hier in Nl en volgens mij ook de rest van europa krijg je gewoon een hoesje om de twee dvd's. Twee verschillende dvd's die niet eens op elkaar zijn aangepast.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
want? Op kleine details na zijn ze gelijk aan de r1 versies toch?
en dan komt over 2 jaar deel 3 uitquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb het over de verpakking. Hier in Nl en volgens mij ook de rest van europa krijg je gewoon een hoesje om de twee dvd's. Twee verschillende dvd's die niet eens op elkaar zijn aangepast.
De R1 versie heeft dus dezelfde verpakking als een Lotr:EE box, waar alle kleuren op elkaar aansluiten, wat het een echte set maakt. En sowieso is zo'n mooie box natuurlijk een stuk beter dan gewoon een hoesje om twee keepcases heen te pleuren
En die past wel bij het doosje van de R2 collectie?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dan komt over 2 jaar deel 3 uit
past ie niet echt bij je setje
gisteravond nog es gekeken------> ze zijn verzondenquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:57 schreef Timo20 het volgende:
Irritant------------> Kijk ik net hoe t staat met me orders op CDWOW: zijn de seizoenen 1 & 2 van Cold Feet nog steeds niet verzonden
Iemand n idee waarom t zo lang duurt?? Alhoewel, lang: heb ze woensdag nacht besteld. Maar normaal heb ik de volgende dag al n mailtje binnen dat ze verstuurd zijn
begrijp niet dat je naar die rommel kan kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:26 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gehaald:
Texas Chainshaw Messacre 1974 SE
The Trilogy Of The Dead
![]()
hehequote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
begrijp niet dat je naar die rommel kan kijken
![]()
OMGquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
[afbeelding]
Wat een service!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:38 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De R1 dus, en helemaal kapot binnengekomen
Nou maar hopen dat ze niet moeilijk doen over een nieuwe opsturen...
hij is bij de FRS verkrijgbaar 30 euro geloof ik? niet dat ik ermee gezien zou willen wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:55 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, waar halen jullie die trilogy of the dead vandaan, gewoon play ?
terechtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:40 schreef AntiChrist het volgende:
niet dat ik ermee gezien zou willen wordenik heb liever de beste versies
of je verpakt het gewoon goedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat een service!!
Ze sturen een nieuwe op, zonder de kapotte terug te hoeven sturen en doen dat ook nog eens met priority mail. Volgende week is ie al weer binnen!!!
Ik blijf erbij, de nederlandse (web) winkels vallen wat hun service betreft hierbij helemaal in het niet.
Waar is die voor dat bedrag te krijgen dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Besteld voor 9,99
Nu ook echt hopen dat hij in die tinnen doos komt..
Hebben ze hem bij jou wel door de douane gelatenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:37 schreef Gorro het volgende:
Planet of the Apes 35th Anniversary Widescreen Edition
[afbeelding]
Ik heb er ook maar 1 tegelijk besteld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Hebben ze hem bij jou wel door de douane gelaten
Ik moest weer een briefje invullen
Ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:55 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1 tegelijk besteld.
freerecordshop..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar is die voor dat bedrag te krijgen dan?
aha, met prijsjerijk kortingsbonquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:04 schreef furanku het volgende:
[..]
freerecordshop..
Ik weet niet precies wat een digipack is, maar het is in elk geval zo'n zelfde hoesje al bijvoorbeeld Fight Club of de DVD van Saving Private Ryan die ik een paar dagen geleden binnen gekregen heb, alleen dan met glimmend zilver karton.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Maareh, zit ie wel in zo'n mooie digipack?
Weet ik niet , heb net opnieuw geklikt op de link van het mailtje die ik kreeg van hun. Om je account te activeren. Ik laat het wel ff weten als ik weer zo'n bon binnenkrijg..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:13 schreef Hare het volgende:
[..]
aha, met prijsjerijk kortingsbon
Kun je je daar trouwens ook 20 keer voor opgeven met hetzelfde mailadres?
Dat noem ik iig een digipack, het heeft nog veel meer namen (zoals bijvoorbeeld 'hub' ofzo), maar goed, zijn altijd een stuk beter dan gewone keepcases.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:18 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat een digipack is, maar het is in elk geval zo'n zelfde hoesje al bijvoorbeeld Fight Club of de DVD van Saving Private Ryan die ik een paar dagen geleden binnen gekregen heb, alleen dan met glimmend zilver karton.
Heb ik je aangestoken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:22 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
Bassie & Adriaan - De Reis door Europa - Deel 1: Nederland en Frankrijk!
High noon!!! Die wil ook ook nog steeds eens in mijn collectie hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
je hebt compleet gelijk, het is al weer een aantal jaren terug dat de klant echt koning is...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vaag gedoe.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Media Markt (DH) laagste prijs garantie klopt ook niet. Ging ik vandaag ROTK halen, vroeg ik of ik gebruik kon maken van de laagste prijsgarantie omdat het in R'dam 14,99. Weigerden ze omdat het niet binnen 30 km zou liggen terwijl ik al 2 of 3 jaar lang gebruik maakte van laagste prijsgarantie als het in R'dam goedkoper.
Heb toen een klacht ingedient bij de informatie balie en kreeg nog gelijk ook. Kwam nog een medewerker van de dvdafdeling naar beneden die mij een winkelverbod wou geven omdat ik te brutaal zou zijn... tssk.
Stomme is ook dat ze ook ECHT moeilijk deden toen ik vorige maand een seriebox kocht en het voor dezelfde prijs wou als in Rijswijk. Vroegen ze 3x aan of ik volgende keer het gewoon in Rijswijk wil halen ipv daar. Dat ze niet klant vriendelijk zijn, gaat nog maar dat ze niet willen houden aan laagste prijsgarantie vind ik echt debiel.
18 euro ????quote:Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef scanman01 het volgende:
De ECI dvd's zijn binnen:
* 2x Lord of the Rings - Return of the King (2 dvd)
* 2x Kill Bill (2 dvd)
* Schindler's List (2 dvd)
* Matrix Revolutions (2 dvd)
Totaalprijs: 18 euro
Gewoon lid worden van ECIquote:Op zondag 30 mei 2004 12:34 schreef Hare het volgende:
[..]
18 euro ????
Hoe doe je dat dan?
Nou, ik heb hem gekregen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken?(sorry alvast
)
En dan natuurlijk weer doorverkopenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon lid worden van ECI
Krijg je dus 5 dvd's voor heel weinig en Lord of The rings gratis!
En daarna moet je minstens een jaar het viervoudige voor een DVD neertellen?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon lid worden van ECI
Krijg je dus 5 dvd's voor heel weinig en Lord of The rings gratis!
Ik heb m. Kopen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:42 schreef Hare het volgende:
[..]
High noon!!! Die wil ook ook nog steeds eens in mijn collectie hebben![]()
Nee hoor. Er is genoeg te krijgen bij ECI voor een redelijk normale prijs. Met die 5 dvd's en 1 gratis heb je al zo ongeveer 100 euro winst. Reken erop dat je dat niet meer verliest door die 4 aankopen die je daarna nog moet doenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En daarna moet je minstens een jaar het viervoudige voor een DVD neertellen?.
Exact! Ik hou alleen die ene Lord of the Rings. De rest verkoop ik weer. Dikke winst dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:26 schreef Hare het volgende:
[..]
En dan natuurlijk weer doorverkopen
Dikke pretquote:Op zondag 30 mei 2004 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact! Ik hou alleen die ene Lord of the Rings. De rest verkoop ik weer. Dikke winst dus.
Voor een groot deel waar, maar niet helemaal. Je moet dus gewoon de juiste bestelling eruit zoeken en die ook meteen weer verkopen. Zo doe ik het ook en maak daar dus ieder jaar dikke winst op. Ze hadden vorig jaar bijvoorbeeld de Friends Box (serie 1 t/tm 8) voor 150 euro. Die heb ik voor 200 weer verkocht. Zo kun je best een keer per drie maanden iets bestellenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:02 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Dikke pret
Ik ben blij dat ik eindelijk van die lui af ben. Dat 1 keer per kwartaal bestellen staat me niet echt aan. Ik koop liever wanneer ik zelf wil.
Bovendien zijn ze achterlijk duur... Wat bij hun 15 euro kost, ligt bij een ander in de grabbelbak voor 2 euro
je hebt mail!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik heb m. Kopen?
waar???quote:Op maandag 31 mei 2004 01:44 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor maar 17 eurootjes![]()
Volgens mij heeft ie hem via de dvd.nl/forum vraag & aanbodquote:Op maandag 31 mei 2004 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar???
hierquote:Op maandag 31 mei 2004 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar???
ik raad je aan om dan iig niet die UK uitgave te kopen, hoe goedkoop ie ook mag zijn. Het beeld is verrekte wazig. Het lijkt op zo'n vage public domain film transfer van cheapo DVD bedrijven, maar zelfs die hebben films uit die tijd én langer geleden die er beter uitzien.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:42 schreef Hare het volgende:
[..]
High noon!!! Die wil ook ook nog steeds eens in mijn collectie hebben![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:52 schreef De_Schaduw het volgende:
w.dvdbe
[..]
ik raad je aan om dan iig niet die UK uitgave te kopen, hoe goedkoop ie ook mag zijn. Het beeld is verrekte wazig. Het lijkt op zo'n vage public domain film transfer van cheapo DVD bedrijven, maar zelfs die hebben films uit die tijd én langer geleden die er beter uitzien.
Een vergelijking tussen de R2 Universal release en de Tartan R1 uitgaven: http://207.136.67.23/film/dvdcompare/highnoon.htm
Ja, maar niet dit grote verschil. Maar idd, die R1 uitgaven zijn opvallend vaak wat scherper in die vergelijkingen. Is ook wl een beetje de reden dat ik tegenwoordig eigenlijk zowat alleen nog maar R1 koop. En om te voorkomen dat ik later ontdek dat de R2 weer extra's mist en zo...quote:Op maandag 31 mei 2004 17:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Had ik al gezien en blijkt erg vaak het geval te zijn bij vergelijkingen tussen R1 en R2.
Een DVD die in de collectie van ieder zichzelf respecterende horrorfan hoort te zittenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:39 schreef Durbin het volgende:
Zonet toch maar besteld, de R3 van Army of Darkness.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:22 schreef AntiChrist het volgende:
Een DVD die in de collectie van ieder zichzelf respecterende filmfan hoort te zitten
R1 daarentegen mist vaak stukken uit de film zelf.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Ja, maar niet dit grote verschil. Maar idd, die R1 uitgaven zijn opvallend vaak wat scherper in die vergelijkingen. Is ook wl een beetje de reden dat ik tegenwoordig eigenlijk zowat alleen nog maar R1 koop. En om te voorkomen dat ik later ontdek dat de R2 weer extra's mist en zo...
gelulquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef scanman01 het volgende:
R1 daarentegen mist vaak stukken uit de film zelf.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
gelul
BullShitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
R1 daarentegen mist vaak stukken uit de film zelf.
Je lult uit je nek! Ik ben meerdere malen de mist in gegaan met die achterlijke gecensureerde R1 dvd's! Ben nog nooit de mist in gegaan met R2 dvd's. Het barst niet voor niets bij amazon.com van de Rated-R dvd's (die zijn dus zwaar verknipt)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef AntiChrist het volgende:
BullShit
Voor de uncut versie's van films moet je meestal niet bij de europese DVD's wezen (al helemaal niet bij R2-UK)
Ach, het feit is dat ik hier een aantal dvd's heb staan die zwaar gecensureerd zijn:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef kinky_queen het volgende:
dit kan nog leuk worden...
ja, die andere films heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:14 schreef scanman01 het volgende:
(zoals ook Ichi the killer.... om maar in jouw straatje te blijven).
zo even wat voorbeeldjes wat er op R2 gecensureerd isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek! Ik ben meerdere malen de mist in gegaan met die achterlijke gecensureerde R1 dvd's! Ben nog nooit de mist in gegaan met R2 dvd's. Het barst niet voor niets bij amazon.com van de Rated-R dvd's (die zijn dus zwaar verknipt)
Als je bv Killing me softly, Y tu mama tambien, Swimming pool, RomanceX, Wild things, Road trip, Color of night, Original Sin enz enz enz enz koopt op regio 1 moet je heel erg uitkijken wel de juiste versie te hebben
ja iddquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:35 schreef scanman01 het volgende:
edit: laat ook maar
heb jij ze zelf vergeleken met de R2's? ik kan op www.dvdcompare.net niks vinden over cuts zijn allemaal normaal en bij wild things vond ik dit : R1 (America) - No Cuts - Unrated version with an extra 7 minutes of footage. en dat stond niet bij de andere releasesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, het feit is dat ik hier een aantal dvd's heb staan die zwaar gecensureerd zijn:
Original Sin, Y tu mama tambien, Intimacy, Color of night, Wild things.
Dat zijn dus allemaal regio 1 dvd's en totaal verknipt. Dat is mij nog nooit gebeurd met regio 2 dvd's.
Dat wilde ik alleen maar even zeggen, aangezien het in de usa barst van de censuur (zoals ook Ichi the killer.... om maar in jouw straatje te blijven).
Klopt helemaal. Ik heb ook niet gezegd dat dat niet zo is. Maar je moet dus wel donders uitkijken welke versie je te pakken hebt. Als ik zo om me heen vraag weten veel mensen niet eens dat er gecensureerde dvd's bestaan en die weten ook niet wat het verschil is tussen "unrated" en "rated R". Daarom die opmerking waar zo heerlijk op gereageerd werdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:40 schreef AntiChrist het volgende:
Je vergeet overigens dat naast de R-Rated versions er 9 van de 10 keer ook Unrated versions uit zijn..... en dus het gehele gebeuren uncut is.
http://www.amazon.com/exe(...)lance&s=dvd&n=507846quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb jij ze zelf vergeleken met de R2's? ik kan op www.dvdcompare.net niks vinden over cuts zijn allemaal normaal en bij wild things vond ik dit : R1 (America) - No Cuts - Unrated version with an extra 7 minutes of footage. en dat stond niet bij de andere releasesdus ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan haalt
en voor de oplettende dvd verzamelaar wordt het dan:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(paar voorbeeldjes)
Zie mijn bericht om 11:45 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef AntiChrist het volgende:
en zo zie je maar weer dat er ook unrated versie's zijn en die zijn gewoon ongecensureerd. dat amerika nou als alternatief voor de tere zieltjes R-rated versie's uitbrengt dat betekent niet dat jij ze moet kopen je kan ook gewoon de unrated versie's kopen
maar er is toch ook 1 uncut versie? dus dan maakt dat toch niks uit? er zijn ook zat R2 die gecensureerd zijn en daar is geen UNCUT alternatief voorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie mijn bericht om 11:45 uur
En bij dvd compare zie je dus wel dat er 2 versies van wild things zijn.
Dat laatste wist ik dus niet en is mij (gelukkig) nog niet overkomen. Volgens mij komt het op R1 wel veel vaker voor dat er stukken uit zijn gehaald (dat er dus twee versies worden uitgebracht) en dat moet je als koper maar net even weten. Als je dat niet weet heb je kans de verkeerde versie te kopen (god mag weten waarom ze die twee versies uitbrengen trouwens.)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:03 schreef AntiChrist het volgende:
maar er is toch ook 1 uncut versie? dus dan maakt dat toch niks uit? er zijn ook zat R2 die gecensureerd zijn en daar is geen UNCUT alternatief voor
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:23 schreef Hare het volgende:
Nouja, om dan eindelijk dit topic weer eens op te vrolijken met nieuwe aanwinsten.
Hierbij de mijne:
[afbeelding]
Echt supermooi
Ben er erg blij mee!!!
Jepquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. eBay aanwinst?
En dat is precies waar "wij" verkopers op hopenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep
Mijn eerste
Erg leuk om te bieden, alleen werkt wel verslavend, je gaat toch door tot je hem hebt
Iedereen blij dan tochquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is precies waar "wij" verkopers op hopen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:23 schreef Hare het volgende:
Nouja, om dan eindelijk dit topic weer eens op te vrolijken met nieuwe aanwinsten.
Hierbij de mijne:
[afbeelding]
Echt supermooi
Ben er erg blij mee!!!
Je link werkt niet, maar er is een R1 versie die niet gecensureerd is, ik zou eens kijken op sites als DVDpacific.com of DVDboxoffice.comquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:35 schreef Thermo het volgende:
Iemand een idee of er een betere uitvoering van Kids is/uit komt?
http://www.play.com/play2(...)=y&cpage=1&add=90598
Ik zag op mtv dat ze hem 6 juni gaan uitzenden, en dacht direct aan het feit dat ik hem 7 of 8 jaar geleden in de bios gezien heb.
Maar het is beetje lege versie
quote:R1 - (Trimark)
Extras: Theatrical Trailer
Subtitles: English, English HoH, French and Spanish
Picture format: 1.85:1 Non-Anamorphic NTSC
Soundtrack(s): Dolby Digital 2.0 Surround English
Case type: Amaray Case
Notes: 4:3 version also on disc
R2 - (Momentum)
Extras: Theatrical Trailer
Picture format: 1.85:1 Non-Anamorphic PAL
Soundtrack(s): Dolby Digital Stereo English
Case type: Amaray Case
OVERALL: R1
CUTS:
R1 Originally rated NC-17 with cuts, this classification was surrendered with effect from 17/7/95 and is released unrated
R2 51 seconds mainly to a scene of sexual activity with a child sleeping in the background
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Iedereen blij dan toch
53 euro, 65 incl verzendenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]kan ik me voorstellen. voor hoeveel heb je m?
Voor zover ik kan zien kost standaard priority airmail naar nederland 5 dollar. Supersnelle levering (2 tot 4 dagen) kost zelfs 15 dollar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
voor 9 dollar (+ 3 dollar verzenden) [..]
Day of the Dead was laatst op BBC, erg goed!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:26 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gehaald:
Texas Chainshaw Messacre 1974 SE
[afbeelding]
The Trilogy Of The Dead
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo heb ik hem 2 weken geleden op binnen gekregen. Lijkt me gewoon ok.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:52 schreef Hare het volgende:
Alleen ff een vraagje over deze: Dit is eenzelfde soort verpakking als Fight Club SE, Once Upon a Time in the West etc ect. Digipack dus, alleen zonder zeg maar het omhulsel waar je het boekwerkje waar de dvd's in zitten indoet. Is dat wel goed? heb zoiets nog niet eerder gezien??
Ook niets verstevigends ofzo? Misschien toch maar even een mailtje sturen naar Dreamworks. Kun je anders een fotootje uploaden van hoe het er uitziet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:52 schreef Hare het volgende:
Alleen ff een vraagje over deze: Dit is eenzelfde soort verpakking als Fight Club SE, Once Upon a Time in the West etc ect. Digipack dus, alleen zonder zeg maar het omhulsel waar je het boekwerkje waar de dvd's in zitten indoet. Is dat wel goed? heb zoiets nog niet eerder gezien??
Nope, alleen het boekwerkje dus. Rare is ook dat op de achterzijde van het 'boekje' gewoon de inhoud staat, wat dus normaal om het omhulsel zit.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Ook niets verstevigends ofzo? Misschien toch maar even een mailtje sturen naar Dreamworks. Kun je anders een fotootje uploaden van hoe het er uitziet?
Er bestaat geen "gewone" dir's cut. Ze hebben hem de The Bootleg Cut genoemd ipv Director's Cut. Ander naampje, klinkt obscuurder, verkoopt beter (zo denken ze iig).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:08 schreef sweek het volgende:
Wat is nu het verschil tussen die dir's bootleg cut en de "gewone" dir's cut van Almost Famous?
Nouja, bij mij heet 'ie gewoon Director's Cut hoor...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:12 schreef Gorro het volgende:
[..]
Er bestaat geen "gewone" dir's cut. Ze hebben hem de The Bootleg Cut genoemd ipv Director's Cut. Ander naampje, klinkt obscuurder, verkoopt beter (zo denken ze iig).
En heb jij die dan ook zonder het omhulsel om het boekwerk zoals ik zei?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:16 schreef sweek het volgende:
[..]
Nouja, bij mij heet 'ie gewoon Director's Cut hoor....
http://www.dvdprofiler.co(...)p?UPC=712609745764.9
En ben blij met deze editie..
Dit is gewoon een keep case met een totaal ander doosjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef Hare het volgende:
[..]
En heb jij die dan ook zonder het omhulsel om het boekwerk zoals ik zei?
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
Met de 5 films Mr. Blandings Builds His Dream House, Destination Tokyo, The Bachelor And The Bobby-Soxer, My Favorite Wife en Night And Day.
En verder radio productions, Looney Tunes en Tex Avery cartoons en vintage shorts.
Hier kan je hem iig halenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?.
je kan hier eens een kijkje nemen maar hou er rekening mee dat de meeste van dit soort sites natuurlijk geen verzendskosten berekenenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Enigzins offtopic, maar wat is een goede site om prijzen van Regio 1 dvd's te vergelijken?
klikkerdeklik. Al is het even offlinequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
De Schaduw, ik ben benieuwd naar jouw volledige collectie
![]()
heb je een www.dvdprofiler.com ?
DVD Pacific, daar is ie $36.06 (excl. verzending en toeslag per DVD). Het zijn niet veel extra's per DVD hoor, al klinkt dat misschien wel zo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?.
Ik wil al die films wel hebben, dus misschien dat ik 'm aanschaf. Ik heb alleen al wel de DVD van Harvey.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:45 schreef Hare het volgende:
Enig idee of zoiets ook te krijgen is van James Stewart? Ik kan iig nergens iets vinden
[edit]heb al iets moois gevonden
James Stewart Hollywood Legend Series
Komt pas uit op 7 september, maar toch, heb ik iets om naar uit te kijken
Deze films zitten in de box:
Vertigo
Rear Window
Harvey
Winchester '73
Destry Rides Again
36 eurotjes
Oeh, toftoftof. En dan is er ook nogquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Hier kan je hem iig halen
James Stewart Hollywood Legend Series
Ik hoop op nog een mooie box van Paul Newman. Samen met James Stewart denk ik wel mijn favo acteurquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:16 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
klikkerdeklik. Al is het even offline
[..]
DVD Pacific, daar is ie $36.06 (excl. verzending en toeslag per DVD). Het zijn niet veel extra's per DVD hoor, al klinkt dat misschien wel zo.
Warner gooit tegenwoordig regelmatig vintage shorts en tekenfilms op nieuwe DVD's met oude films. Ik ben altijd blij verrastBijv. onlangs met de Marx Brothers Collection, daar zijn o.a. een paar Little Rascals filmpjes op te vinden.
[..]
Ik wil al die films wel hebben, dus misschien dat ik 'm aanschaf. Ik heb alleen al wel de DVD van Harvey.
Die boxsets met oude films zijn leuk geprijsd tegenwoordig
Binnenkort verschijnt er ook een set van Errol Flynn en onlangs is er een verschenen van Judy Garland. En ik geloof dat er ook een box van James Cagney aan zit te komen.
Begin volgende maand verschijnt de Film Noir Collection met daarin The Asphalt Jungle, Gun Crazy, Murder My Sweet, Out Of The Past en The Set-Up. Ook voor $36.06 (excl. verzending en toeslag per DVD) bij DVD Pacific.
En er is ook nog een andere Cary Grant boxset met daarin Father Goose, The Grass Is Greener, Indiscreet, Operation Petticoat en That Touch Of Mink.
Er is ook nog een R2 set met 4 films, maar met een prijs van £29.99 bij play.com is dat echt veel te duur.
De Koning/Keizer/Admiraal der Oosterse DVD-zaken http://www.dvdasian.comquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:59 schreef Gorro het volgende:
[..]
Waar en hoe duur
ik vind dvdasian ook echt een geweldige zaak met zeer mooie spulletjesquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De Koning/Keizer/Admiraal der Oosterse DVD-zaken http://www.dvdasian.com
Slechts $29.90 inclusief verzending, en binnen een week in de bus.
quote:The selected alias (hare_) is not recognized
je hebt waarschijnlijk teveel dvd's in je collectiequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef Hare het volgende:
Waarom doet mijn alias het trouwens niet meer bij dvdprofiler?
[..]
Wel als je die underscore weghaalt maar dat zal vast jouw collectie niet zijn denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef Hare het volgende:
Waarom doet mijn alias het trouwens niet meer bij dvdprofiler?
[..]
Deze wil ik ook nog es aanschaffen:quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:16 schreef De_Schaduw het volgende:
-mooi verhaal over mooie boxsets
Hehe, dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk teveel dvd's in je collectie.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Deze wil ik ook nog es aanschaffen:
The Audrey Hepburn Collection (5 Discs)
[afbeelding]![]()
Hij is mooi hequote:
dvdforumquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:13 schreef Hare het volgende:
Hij is mooi he
Hoe ben jij eraan gekomen? Ook ebay?
Bij mij ook, net als deze trouwens:quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:01 schreef scanman01 het volgende:
5 minuten geleden op de mat:
[afbeelding]
6,50 euro
Waar heb je ze gekocht? Ik wil ze ook namelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:58 schreef GaF het volgende:
Gisteren binnen voor 12,50 per stuk de tinnen versie van Disney Treasures
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:20 schreef Sai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Audrey
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh Mijn God!!! Dus er bestaat toch nog een andere versie dan dat tinbox versie die ik al heb en nu belachelijk jaloers ben dat ik die heb en niet deze!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.cafedvd.co.krquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh Mijn God!!! Dus er bestaat toch nog een andere versie dan dat tinbox versie die ik al heb en nu belachelijk jaloers ben dat ik die heb en niet deze!!
Hoe kom je eraan, waar? Hoeveel??
HELP!!!!
Je bent ziek!quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
die tinbox heb ik overigens ook gewoon, maar goed, van Schindler's List heb ik ook de twee Limited Editions.
ben jij alweer beter dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent ziek!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:23 schreef Timo20 het volgende:
![]()
[offtopic]Kinky_Queen bedankt voor je mailtje btw.[/offtopic]
Hoe kom je voor 6,50 aan de Special Editionquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:01 schreef scanman01 het volgende:
5 minuten geleden op de mat:
[afbeelding]
6,50 euro
CDWOW, met kortingslink. Het is de twee dvd versie, nederlands ondertiteld. En die 6,50 is inclusief verzendkostenquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:47 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hoe kom je voor 6,50 aan de Special Edition![]()
Je moet naar een AA meeting voor dvd-verslaafdenquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ben jij alweer beter dan?
Kortingslink?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
CDWOW, met kortingslink. Het is de twee dvd versie, nederlands ondertiteld. En die 6,50 is inclusief verzendkosten
Kijk hier maar eens rondquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Kortingslink?![]()
Zeer mooie collectie!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
Voor £4.49 (¤6.76) bij CD-Wow met de kortingslink.
En voor de liefhebbers de juiste link van m'n dvd profiler: klikkerdeklikkerdeklik
Ik krijg hem niet gevonden op de CD-wow. Heb je toevallig een directe link naar die DVD?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
Voor £4.49 (¤6.76) bij CD-Wow met de kortingslink.
Thanks!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Zeer mooie collectie!!!
Ik kan 'm ook niet meer vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet gevonden op de CD-wow. Heb je toevallig een directe link naar die DVD?
Is volgens mij ook idd niet meer te krijgen op dit moment. Is wel vaak bij cdwow, flikkeren ze er het laatste beetje uit met leuke stuntprijzenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ik kan 'm ook niet meer vindenHij stond eerst nog in de de Bargain Basement onder genre 'Classic Films'.
Daar was ie zonder kortingslink al £5.99. dus dat moet hard zijn gegaan.
ik heb 'm besteld toen ik zag dat iemand anders 'm hier had gepost. Ik wist niet dat ie goedkoper was, maar dvdpricecheck.co.uk wist dat dus te melden toen ik zocht.
Btw, veel sites geven duizenden resultaten als je op 'M' zoekt. Zoeken op 'fritz' (Fritz Lang dus) wil nog wel es helpen.
Edit: de product code was waarschijnlijk 9644. Daar zit nu geen item meer achter.
Ken geen Koreaansquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.cafedvd.co.kr
80 dollar, excl. verzendkosten.
die tinbox heb ik overigens ook gewoon, maar goed, van Schindler's List heb ik ook de twee Limited Editions.
Super oorlogsfilmquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:43 schreef Dizer het volgende:
Is dat wat trouwens? Weet niet eens of ie goed is....gezien heb
Cool! Wordt druk dit weeken. Heb inmiddels 5 van die 5 euro's oorlogfilms gekocht die ik nog niet gezien heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Super oorlogsfilm
Iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:01 schreef Thermo het volgende:
Jullie zijn eng wat betreft dvd aankompenZo veeel
*jaloers*
Misschien zijn wij simpele zielen wel iets meer budget-gebonden...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Gewoon een tijdje met deze topic reeks meelopen en dan leer je het vanzelf wel
Fantastischquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:42 schreef Joppe het volgende:
Toen ik em destijds zag, heb ik inderdaad erg moeten lachen. Voor die vijf euro's kon ik deze film niet laten liggenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
FantastischOntzettend goed geacteerd, erg grappig en ook een mooie transfer.
Echt een film om aan zwart-wit/oldies schuwe mensen te laten zien. Verveelt geen moment.
138 in de IMDB Top 250quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
FantastischOntzettend goed geacteerd, erg grappig en ook een mooie transfer.
Echt een film om aan zwart-wit/oldies schuwe mensen te laten zien. Verveelt geen moment.
Address Line 1: Straat + huisnummerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:41 schreef DinoPK het volgende:
oops net in het verkeerde topic gepost, dan maar even hier:
fuck**
Ik zie net dat er bij cd wow helemaal geen plaats is om de plaatsnaam in te vullen. Ik woon in Nieuwegein, maar ik heb bij County/State Utrecht ingevuld. De postcode in het betreffende vak, en bij adres alleen maar de straatnaam + huisnummer. Geen nieuwegein dus.
Aangezien de zending al even onderweg is (the usual suspects order, die meerderen hier deze week al hebben ontvangen), kan ik denk ik aannemen dat er iets fout is gegaan?
Hoe doen jullie dat met de plaatsnaam?
als de postcode erop staat, is 't prima. Maakt niet zoveel uit waar die staat.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:08 schreef DinoPK het volgende:
hmm vorige keer een beetje snel besteld, dus het was mij niet opgevallen helaas. Ik neem aan dat de postcode belangrijker is dan de provincie naam in Nederland?
Twijfel een beetje of ik cdwow hierover even moet mailen. Ik vind het er niet duidelijk staan om eerlijk te zijn.
ja nouquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:28 schreef Hare het volgende:
Mijn opbrengst van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje magertjes
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:03 schreef Mike het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ideaal, die aanbiedingen bij cdwow.
Met die link die je net postte, zijn ze nog steeds zo goedkoop hoor...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens zijn die vette aanbiedingen alweer afgelopen, zie ik.
Ja, maar die Planet of The Apes staat er nu voor 13,49 pond (met link). Die was toch véél goedkoper toen ze die speciale Sale hadden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Met die link die je net postte, zijn ze nog steeds zo goedkoop hoor...
Die je nu ziet is de regio 2...volgens mij was de aanbieding de regio 1, maar die staat er niet meer tussen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar die Planet of The Apes staat er nu voor 13,49 pond (met link). Die was toch véél goedkoper toen ze die speciale Sale hadden?
Ah, owkee. Dan heb ik me vergistquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Die je nu ziet is de regio 2...volgens mij was de aanbieding de regio 1, maar die staat er niet meer tussen.
Maar de andere dvd's die ik gekocht heb, staan nog steeds ertussen en voor dezelfde prijs.
Dat hoop ik inderdaad wel ja. Heb er wel verrassende reviews over gelezen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:10 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Een hele goeie film![]()
het was een beetje sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad wel ja. Heb er wel verrassende reviews over gelezen.
Heb ik even aangepast nu.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:23 schreef yohan.nl het volgende:
Wij zien namelijk het volgende plaatje:
knip
zeker geen credit card dat je daar zo tevreden over bent? als r1 voor 6,80 euro te halen bij dvdsoon en voor 6,5 pond bij cd-wowquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
de laatste voor maar 13 euro bij mediamarkt![]()
Ik wil niet eens R1'squote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:58 schreef mooiegek het volgende:
[..]
zeker geen credit card dat je daar zo tevreden over bent? als r1 voor 6,80 euro te halen bij dvdsoon en voor 6,5 pond bij cd-wow![]()
hoezo niet???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:09 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ik wil niet eens R1's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |