Die zijn al weg.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
En, kijken je collega's al vreemd naar je?.
nummer 7 mênquote:Op maandag 24 mei 2004 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nummer 29 lieverd..
Nope. Gewoon een partje.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Och nee he , weer een deel...
4x7 + 7/7quote:Op maandag 24 mei 2004 17:14 schreef eregnimharduh het volgende:
nummer 7 mên
Was te verwachten, die opmerkingquote:Op maandag 24 mei 2004 17:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Neem ook eens een kijkje op irc in het kanaal #onz.
Echt heel leuk daar , 1 van de leukste kanalen van heel het irc!
Een aanrader.
Deze opmerking had ik niet verwacht.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Neem ook eens een kijkje op irc in het kanaal #onz.
Echt heel leuk daar , 1 van de leukste kanalen van heel het irc!
Een aanrader.
Keine zahlen. Das hat der jogy schön gesagt.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:18 schreef jogy het volgende:
Geen nummers!
Virtueel nekschotje geeftquote:Op maandag 24 mei 2004 17:22 schreef Malawi het volgende:
[..]
Keine zahlen. Das hat der jogy schön gesagt.![]()
IK HAD GEEN KEUS, IK MOEST!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Had je dus die cursus niet moeten doen he?!?!
OF WEL DAN!??.
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:05 schreef Dagonet het volgende:
En andere cursisten het soort humor waar Seth nog voor terug zou deinzen onderwijl uitroepend "god wat slecht!".
Jawelquote:Op maandag 24 mei 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]! Dat bestaat niet!
Jaaaaa mensen, het is wat he, met die cursisten.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel
En de meesten moesten er nog om lachen ook![]()
Hier heb je fibe dollah.. Koop maar een ijsje.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:46 schreef Insomaniac het volgende:
Hallo. [afbeelding]
Alles goed met jullie? [afbeelding]
Met mij wel hoor. [afbeelding]
Alles toppie. [afbeelding]
Leuk. [afbeelding]
Fijn. [afbeelding]
Chemo afgelopen?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Maanvis het volgende:
hallo. Ik heb haar. Haar!
Doe.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:46 schreef Insomaniac het volgende:
Hallo. [afbeelding]
Alles goed met jullie? [afbeelding]
Met mij wel hoor. [afbeelding]
Alles toppie. [afbeelding]
Leuk. [afbeelding]
Fijn. [afbeelding]
Ik lachte. Hardop.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier heb je fibe dollah.. Koop maar een ijsje..
!!
I'm hear to please you madam,quote:Op maandag 24 mei 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik lachte. Hardop.
Sorry.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Doe.![]()
Niet.
Zo.
Eng.
Bevalt 2004?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I'm hear to please you madam,.
Ik heb een kriebelende anus.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:54 schreef Kindred_Spirits het volgende:
eys... zijn hier nog mensen met intieme anus wensen?
Dan stap je toch lekker uit de crew. Ofzo.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:52 schreef jogy het volgende:
Ik haat topics waar meerdere moddereters in posten.
Whooooooooooooooooooooopa..quote:Op maandag 24 mei 2004 17:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een kriebelende anus.
Gaquote:Op maandag 24 mei 2004 17:52 schreef jogy het volgende:
Ik haat topics waar meerdere moddereters in posten.
Ja!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chemo afgelopen?
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 24 mei 2004 17:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan stap je toch lekker uit de crew. Ofzo..
Goatse-houding aan neemtquote:Op maandag 24 mei 2004 17:56 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
Whooooooooooooooooooooopa..
zo, na deze fistfuck is dat probleem verleden tijd
Nog steeds last van de Filet Americain?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto's! Foto's!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb weer een doel in mijn leven.
Er is hier een grote dikke bromvlieg en ik heb zo'n ultracoole vliegenmepper tennisracket wat onder stroom staat.. Ik ga die bromvlieg te grazen nemen mensen, hôh hôh hôh!
Hell yeah,quote:Op maandag 24 mei 2004 17:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bevalt 2004?.
Ik heb aarsmaden van de american filet, volgens Dagglaquote:Op maandag 24 mei 2004 17:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
Ik ook! Dat komt doordat ik mijn poepsessie niet af kon maken..
Je hebt al een FOK!beeb. Dus die blauwe kleur heb je ook niet meer nodig.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee [afbeelding]
Waar haal ik dan mijn status vandaan? [afbeelding]
De erkenning? [afbeelding]
De roem?!? [afbeelding]
Jij en Nien ja,quote:Op maandag 24 mei 2004 17:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb aarsmaden van de american filet, volgens Daggla..
Als ie zn kleur kwijt raakt gaat ze vast bij um weg..quote:Op maandag 24 mei 2004 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt al een FOK!beeb. Dus die blauwe kleur heb je ook niet meer nodig..
Ik laat je wel eerst even aan mijn vinger ruiken alvorens je een hand te hand te gevenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij en Nien ja,.
Geef me maar geen hand meer als we elkaar tegenkomen..
Alsof iemand er op zit te wachten om jou tegen te komen zeg.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij en Nien ja,.
Geef me maar geen hand meer als we elkaar tegenkomen..
Ik:quote:Op maandag 24 mei 2004 17:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*tergingbeperkingsknipje.*
Ik had al met haar voor ik belangrijk werdquote:Op maandag 24 mei 2004 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ie zn kleur kwijt raakt gaat ze vast bij um weg...
Jogy, je bnet een kutmod..
Okay, dat vind ik lief van je HEY.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik laat je wel eerst even aan mijn vinger ruiken alvorens je een hand te hand te geven.
Weinig veranderd in 2004 dus,quote:Op maandag 24 mei 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof iemand er op zit te wachten om jou tegen te komen zeg..
Ik heb een klein beetje last van stuipjes, dus je moet beloven dat je niet boos wordt als ik per ongeluk een bepoepte vinger in je neus propquote:Op maandag 24 mei 2004 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, dat vind ik lief van je HEY..
Ja, maar ze is nu bij je vanwege je MACHT.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had al met haar voor ik belangrijk werd.
Ik word er een beetje opgewonden van, Joog.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje last van stuipjes, dus je moet beloven dat je niet boos wordt als ik per ongeluk een bepoepte vinger in je neus prop.
Jaaaaa!quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nu bij je vanwege je MACHT..
Maar met dreft is het er makkelijk uit te wassen hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaaaaa!
De verborgen fora, de rellen, de macht en de status die bij de kleur komt geeft ook een beetje af op de wederhelft.
Wat heb jij een kutdag achter de rug zeg.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik:Ben om vijf uur opgestaan. Heb ongeveer 40 m3 volgeladen met boerderij-inhoud. Heb een boel gereden in een wagen met 20 meter aan ladder er op die: Geen zwaailicht had en Niet harder dan negentig ging.
Is het iemand wel eens opgevallen dat dagen vervelender zijn als je vroeg op moet staan? En dan zit een of andere blauwe onzin-chick ook nog eens vervelende posticonen als smilies te gebruiken!!!
Maar voor de rest voel ik me tippie-toppie hoor.
Ik kom nu zowat klaar..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:06 schreef jogy het volgende:
De verborgen fora, de rellen, de macht en de status die bij de kleur komt
Nah, ik ga niet in elk taalverloederingstopic meedoen. Daarbij valt Xebro's punt niet onder wat in taalverloedering noem. Mijn windmolens liggen meer bij mensen die per ongeluk (continu) fouten maken en vervolgens beweren dat het toch niet uitmaakt.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:59 schreef Dagonet het volgende:
Boenkel!
Topic: Een kleine constatering... Een kleintje maar.
Le-zen
Pos-ten
Goed topic
Sorry. Ik vin je lief en ben benieuwd naar je bij de tijdse kapsel.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weinig veranderd in 2004 dus,.
Juh snapd tog wad ik bedoel?!!!!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 18:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet in elk taalverloederingstopic meedoen. Daarbij valt Xebro's punt niet onder wat in taalverloedering noem. Mijn windmolens liggen meer bij mensen die per ongeluk (continu) fouten maken en vervolgens beweren dat het toch niet uitmaakt.
De duizende mailtjes van mod-grouppies die naaktfoto's van zichzelf sturen en bedelen of je met je genotsknots in hun klaar wilt komenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kom nu zowat klaar..
En daar gaat het op het laatst overquote:Op maandag 24 mei 2004 18:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet in elk taalverloederingstopic meedoen. Daarbij valt Xebro's punt niet onder wat in taalverloedering noem. Mijn windmolens liggen meer bij mensen die per ongeluk (continu) fouten maken en vervolgens beweren dat het toch niet uitmaakt.
Toenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry. Ik vin je lief en ben benieuwd naar je bij de tijdse kapsel.
Kut, geen servetjes bij de hand..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:10 schreef jogy het volgende:
[..]
De duizende mailtjes van mod-grouppies die naaktfoto's van zichzelf sturen en bedelen of je met je genotsknots in hun klaar wilt komen.
Ik krijg dus alleen dreigmails. Niks geen nakende mannen in erecte toestand.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:10 schreef jogy het volgende:
[..]
De duizende mailtjes van mod-grouppies die naaktfoto's van zichzelf sturen en bedelen of je met je genotsknots in hun klaar wilt komen.
En dat allemaal omdat ik opmerkte dat je op iteejer leek?quote:
quote:Op maandag 24 mei 2004 18:13 schreef Conflict het volgende:
Druppel>>emmer>>natquote:Op maandag 24 mei 2004 18:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ik opmerkte dat je op iteejer leek?
Nee, omdat hij er eindelijk achter kwam dat het hippie-isme al voor zijn geboorte een big fashion no-no was.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ik opmerkte dat je op iteejer leek?
Waarvan akte.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het best op jou..
Ik ben blij dat ik kon helpen in het vergroten van je neuk kans percentage.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Druppel>>emmer>>nat
Je kan ook gewoon bukken en je broek uit doen de volgende keer hoor..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik kon helpen in het vergroten van je neuk kans percentage.
I was trying so hard to be a hippie..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, omdat hij er eindelijk achter kwam dat het hippie-isme al voor zijn geboorte een big fashion no-no was..
Ik hou van lang haar normaal gesproken, maar je nieuwe kapsel is behoorlijkquote:
De droom. De mythe. De aantrekkelijkheid. Vervlogen als een gedachte in een V.M.B.O.-brein.quote:Op maandag 24 mei 2004 03:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben West-Fries.
Nôh wat ister dan? Hejje iets tege wesfriese?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wel potverdorie. Heb je een nare dag en dat soort snode zaken, wordt er een topic aangeraden door een man van Oordeel. Dus dat ga je lezen... Wat kom je dat tegen?
[..]
De droom. De mythe. De aantrekkelijkheid. Vervlogen als een gedachte in een V.M.B.O.-brein.
Move over Ketske.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Pretty fuckable huh Rip!quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou van lang haar normaal gesproken, maar je nieuwe kapsel is behoorlijk![]()
Je hebt d'r zeker nog nooit in het echt gezien he?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
De droom. De mythe. De aantrekkelijkheid. Vervlogen als een gedachte in een V.M.B.O.-brein.
quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou van lang haar normaal gesproken, maar je nieuwe kapsel is behoorlijk![]()
Wat wil je daar mee zeggen? NOU!? NOU!?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt d'r zeker nog nooit in het echt gezien he?.
Oe! Man, wat krijg ik altijd zin om het 9 mm argument er bij te halen en die gedachte tezamen met botsplinters en een scharlaken nevel het achterhoofd uit te knallen.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juh snapd tog wad ik bedoel?!!!!!!
Je hoort mij niet klagen iigquote:Op maandag 24 mei 2004 18:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pretty fuckable huh Rip!.
DAT JE EEN LEKKER WIJF BENT ONDANKS DAT JE WESTFRIES BENTquote:Op maandag 24 mei 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? NOU!? NOU!?
Ik voel je pijn Boenkel. Ik heb namelijk een zusje die dol is op die drogreden.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oe! Man, wat krijg ik altijd zin om het 9 mm argument er bij te halen en die gedachte tezamen met botsplinters en een scharlaken nevel het achterhoofd uit te knallen.
ALSOF WESTFRIEZEN NIET LEKKER KENNE WEZE ZEG!quote:Op maandag 24 mei 2004 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DAT JE EEN LEKKER WIJF BENT ONDANKS DAT JE WESTFRIES BENT
Uitzondering bevestigt de regel he..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ALSOF WESTFRIEZEN NIET LEKKER KENNE WEZE ZEG!!
Ik heb anderhalf jaar in Leeuwarden weggekwijnd gewoond. Daar heb ik een Fries (taal, gebied en gebroed) allergie ontwikkeld.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nôh wat ister dan? Hejje iets tege wesfriese?
Ik ben niet zo oppervlakkig dat dat er toe doet.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt d'r zeker nog nooit in het echt gezien he?.
YaddaYadda, blaatblaat.. Neuken?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigt de regel he...
Ah, je bent homo..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben niet zo oppervlakkig dat dat er toe doet.
West Friesland ligt in Noord Holland,quote:Op maandag 24 mei 2004 18:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar in Leeuwarden weggekwijnd gewoond. Daat heb ik een Fries (taal, gebied en gebroed) allergie ontwikkeld.
West-Friesland heeft niks van doen met Friesland! Sterker nog, een beetje goeie West-Fries heeft een hekel aan Friesland! Maar och, een beetje goede West-Fries heeft een hekel aan alles van 'buiten'.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar in Leeuwarden weggekwijnd gewoond. Daat heb ik een Fries (taal, geboed en volk) allergie ontwikkeld.
Heb je zondag al wat te doen,quote:Op maandag 24 mei 2004 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
YaddaYadda, blaatblaat.. Neuken?
Tuurlijk niet. Alle Grieken zijn latente homo's en hebben er helemaal geen probleem mee om af en toe een sterretje mee te pikken tussendoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, je bent homo..
Niet dat ik wat tegen homo's heb hoor..
Nee.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je zondag al wat te doen,.
Was elke allochtoon maar zo goed geintegreerd als jij.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
West Friesland ligt in Noord Holland,.
Ik ben niet bang voor homo's omdat ik weet dat ik hetero ben..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alle Grieken zijn latente homo's en hebben er helemaal geen probleem mee om af en toe een sterretje mee te pikken tussendoor.
3 uur je weet wel waar?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee..
Is dat zo? Zijn homo's niet-oppervlakkig dan? Mmm, misschien word ik wel homo. Geen vent die me dan kan weerstaan. Plus dat de chicks dan ook bij bosjes voor me vallen, die willen me dan gaan bekeren. Puike tip, Daggla.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, je bent homo..
Niet dat ik wat tegen homo's heb hoor..
Ik zal er zijn. Ik en mijn gros condooms.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3 uur je weet wel waar?.
Waren alle West-Friezinnen maar zo tof als jij,quote:Op maandag 24 mei 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Was elke allochtoon maar zo goed geintegreerd als jij..
Tenenkrommend, K.. Ik moest er m'n sokken voor uit doen..quote:Op maandag 24 mei 2004 18:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
wordt ik
Nee mên, dan ben ik niet meer uniek.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waren alle West-Friezinnen maar zo tof als jij,.
Ik heb in principe altijd tijd.. Behalve woensdag,quote:Op maandag 24 mei 2004 18:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, dan ben ik niet meer uniek.
Maar ik moet dus helemaal tot zondag wachten?![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 18:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal er zijn. Ik en mijn gros condooms. Mijn gros condooms en ik
[]
Op volgorde van belangrijkheid Dago.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat ik woensdag nu net een vrije dag hebben.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb in principe altijd tijd.. Behalve woensdag,.
Welke mongool heeft er nu een stukje Friesland niet in de gelijknamige privincie ondergebracht? Dat is net zoiets als een kamp in Zeeland dat ik ooit had. "Boenkel, rij jij alvast op zeeland aan?"quote:Op maandag 24 mei 2004 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
West Friesland ligt in Noord Holland,.
Okay, dan ga ik dus misschien niet hard niesen als ik je ooit eens ontmoet. Sorry, mijn foutje.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
West-Friesland heeft niks van doen met Friesland! Sterker nog, een beetje goeie West-Fries heeft een hekel aan Friesland! Maar och, een beetje goede West-Fries heeft een hekel aan alles van 'buiten'..
Zijn zelfs ook.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik wil wat mensen doodwensen. Gewoon omdat ik daar zin in heb. Waar moet ik daar voor zij?
Oplopend, inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op volgorde van belangrijkheid Dago..
*check*quote:Op maandag 24 mei 2004 18:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat ik woensdag nu net een vrije dag hebben..
What the hell, ik kom nu wel naar je toe. Pik je me op op CS?
R&P? Crewforum? Feedback?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik wil wat mensen doodwensen. Gewoon omdat ik daar zin in heb. Waar moet ik daar voor zij?
Hoi, welkom bij Karboenkeltje maakt stomme fouten!!! Jaaaaa, beste mensen vandaag maakt Karboenkeltje weer kilo's stomme fouten. Hij schudt ze zo uit zijn mouw, het lijkt wel alsof hij stom is.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tenenkrommend, K.. Ik moest er m'n sokken voor uit doen...
Die tweede optie klinkt wel okay.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
R&P? Crewforum? Feedback?
Als je ook nog de uitvoering op je neemt ben je van harte welkom.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik wil wat mensen doodwensen. Gewoon omdat ik daar zin in heb. Waar moet ik daar voor zijn?
Gelukkig weten wij wel beter. Toch?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij schudt ze zo uit zijn mouw, het lijkt wel alsof hij stom is.
Kom op. Je kent me toch? Ik kan nog geen vlieg doodslaan. Als ik dat zou willen hè? Dat wil ik niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als je ook nog de uitvoering op je neemt ben je van harte welkom.
r0s@b4dquote:Op maandag 24 mei 2004 18:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die tweede optie klinkt wel okay.
Mag ik je wachtwoord even?
Jullie weten vast wel beter, ja... Jullie zijn niet zo achterlijk als iets dat heel erg achterlijk is zelfs in vergelijking met hele achterlijke dingen... Ik wel.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gelukkig weten wij wel beter. Toch?
Dan zal ik nog even dit bestaan voortzetten.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kom op. Je kent me toch? Ik kan nog geen vlieg doodslaan. Als ik dat zou willen hè? Dat wil ik niet.
Liefje?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inso, Nientje, Pierre, Joog, Dago, JK, anyone?.
Ik had even een paniekmomentje omdat iedereen die mij dierbaar is niet aanwezig zijn in deze fijne reeks,quote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Liefje?
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inso, Nientje, Pierre, Joog, Dago, JK, anyone?.
Who ya gonna call?!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
paniekmomentje
Ik ben even bezig poppedopje. Je merkt snel genoeg waarmee.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had even een paniekmomentje omdat iedereen die mij dierbaar is niet aanwezig zijn in deze fijne reeks,.
Zaai je chaos ff ergens anders, P!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:11 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Who ya gonna call?!
Ik denk dat ik het weet, maar ik ben alsnog erg nieuwsgierig..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben even bezig poppedopje. Je merkt snel genoeg waarmee..
Dat doet me pijn, Daggla.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zaai je chaos ff ergens anders, P!
Check,quote:Op maandag 24 mei 2004 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
Pssssst Daggla, kom eens hier
Ik ga jou echt wel sufneuken.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Check,!
Ik ben al zo chaotisch P.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:15 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Dat doet me pijn, Daggla.![]()
Hihihihihihihihi..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ga jou echt wel sufneuken..
En dat meisjesachtige gegiebel is geen turnon T!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hihihihihihihihi...
Dat roep je tegen alles en iedereen.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
MWOEHAHAHAHAhAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 24 mei 2004 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dat meisjesachtige gegiebel is geen turnon T!
BRON! LINK! URL!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat roep je tegen alles en iedereen.
Of nog beter, lach niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
MWOEHAHAHAHAhAHAHAHAHAHAHAHHAHA.
Zo beter?.
Mijn fotoboekque.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BRON! LINK! URL!
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of nog beter, lach niet.
Shut up and look pretty.
Hoi HV. En de rest. Ik kom maar is een keertje kijken waar het nu weer over gaatquote:Op maandag 24 mei 2004 20:41 schreef HyperViper het volgende:
hoi [afbeelding]
Misschien komt het door m'n extreme make-over op pagina 1 (of 2)..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:01 schreef NiNi het volgende:
Hee Daggla, ik kan me ook niet omdraaien en je hebt alweer een neukertje te pakken!
Ja, dit valt inderdaad onder de noemer "aardig doen".quote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beloof je op alles wat je heilig is om niet over de zeik te gaan op wat er hier ook getyped wordt? Als je ja typed en nee doet beloof ik je dat ik je ga castreren om de genenpool schoon te houden van jouw DNA en ik pak je modem afquote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hoi HV. En de rest. Ik kom maar is een keertje kijken waar het nu weer over gaat![]()
![]()
*check*quote:Op maandag 24 mei 2004 21:12 schreef NiNi het volgende:
Ohja, welke mietjes werken nu nog met pagina's.
Oh. Sorry he. Jeuken je aarsmaden nog?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:13 schreef jogy het volgende:
[..]
*check*
Tot voor kort had ik altijd alles op 1 pagina..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:12 schreef NiNi het volgende:
Ohja, welke mietjes werken nu nog met pagina's.
Niet als er 25+ plaatjes in een topic staan..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh. Sorry he. Jeuken je aarsmaden nog?
Maar waarom niet gewoon op 300 instellen, is toch makkelijker?
Ja, zeg dan niet op pagina 2. Dan lul je dus een end in de ruimte he. Want je weet helemaal niet wie hoeveel pagina's heeft. Dom.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik altijd alles op 1 pagina..
Werkt perfect in alle fora behalve GAM vanwege de rits aan plaatjes meestal..
Heb nu 4 pagina's van 75.
DAAROM ZEI IK OOK PAGINA 1 (OF 2) BLONDJE.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, zeg dan niet op pagina 2. Dan lul je dus een end in de ruimte he. Want je weet helemaal niet wie hoeveel pagina's heeft. Dom.![]()
Captain Josti of the Triangelbrigade, welkomquote:Op maandag 24 mei 2004 21:22 schreef HyperViper het volgende:
[afbeelding]
Nee, het bleken gewoon korrels te zijn, niets aan de handquote:Op maandag 24 mei 2004 21:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh. Sorry he. Jeuken je aarsmaden nog?
Maar waarom niet gewoon op 300 instellen, is toch makkelijker?
Ik ga niet nog een keer na mezelf reageren mutsquote:Op maandag 24 mei 2004 22:02 schreef NiNi het volgende:
Nomdeju! Waar zijn jullie, stel knagers?
Kut-nerd!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:03 schreef jogy het volgende:
En ik ben Star trek aan het kijken..
Ik ben dood. En het is best tof, dood zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:02 schreef NiNi het volgende:
Nu wel, maarja, nu moet ik wel zien hoe het alfooptquote:Op maandag 24 mei 2004 22:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kut-nerd!.
Deel 5 is waardeloos, dat weet je toch?.
Ik moest TV kijken dus.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:02 schreef NiNi het volgende:
Kan je nu ook rondspoken, in badkamers enzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben dood. En het is best tof, dood zijn.
Iedereen gaat dood. Helemaal. Zo. Ha!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu wel, maarja, nu moet ik wel zien hoe het alfoopt.
Alleen in de badkamers van zeer aantrekkelijke vrouwen helaas.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je nu ook rondspoken, in badkamers enzo?
Xena komt vanaaf!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:03 schreef jogy het volgende:
En ik ben Star trek aan het kijken..
Brak zijn was toch voor mietjes!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben dood. En het is best tof, dood zijn.
Nu niet meer.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moest TV kijken dus.
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Xena komt vanaaf!
Kom bij m'n clubje.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:07 schreef jogy het volgende:
Liet m'n bier vallen.
Waar?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:13 schreef jogy het volgende:
Wat doet god daar nou weer, het was toch een vrouw?![]()
Soulmatequote:Op maandag 24 mei 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Kom bij m'n clubje.
Brak en dood is iets anders. Dood is dood. Als in: dood.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Brak zijn was toch voor mietjes!
Veronica, maar het is een nepgod, hij doet mensen pijnquote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Waar?
As in, bloed die niet meer stroomt of as in Hersendood?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Brak en dood is iets anders. Dood is dood. Als in: dood.
Ja, en tietenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat Xena weer heel slecht geacteerd vechten met een geschminckte meneer?
Dood als in: wormen in je schedel.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
As in, bloed die niet meer stroomt of as in Hersendood?
Ar joe teiping vrom ze kreef ten?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Owja, die ken ik, kutgevoel (figuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2004 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dood als in: wormen in je schedel.
Moet je eerst nog wijn gooien.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Soulmate.
Klopt, vanuit de ene staat kun je namelijk wel posten op een internetforum, QyRoZ. Je leeft, JE LEEFT!!! Muhuwhahaaa!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nu, of wel eens gegooid hebben?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Moet je eerst nog wijn gooien.
Aaai doont niet det. Aaj ken tink ent it apiers on thu skreen.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ar joe teiping vrom ze kreef ten?
Xena leest niet van de auto-cue! Echt niet!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat Xena weer heel slecht geacteerd vechten met een geschminckte meneer?
Ruk while you FOK!?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Voorgaande heb ik helemaal met één hand zo getikt.
Wat doe je met die andere dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Voorgaande heb ik helemaal met één hand zo getikt.
Velllcome to ze grit mysteries of immjortality...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ar joe teiping vrom ze kreef ten?
Eauit gegeauid!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu, of wel eens gegooid hebben?
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat doe je met die andere dan?![]()
He, niet zo wantrouwend. Het is ik, Onschuldboenkeltje. Met de ander was ik nakende drugsconsumptie aan't voorbereiden.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ruk while you FOK!?
Zo zeg, jij hier?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben er hoor,.
Wie hef a konnektjon!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Eauit gegeauid!![]()
Wicked!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:18 schreef QyRoZ het volgende:
Aaj ken tink ent it apiers on thu skreen.
Toeval, of is het voorbestemd?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zo zeg, jij hier?
That's me.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wicked!
Het duurt even, maar dan vind je ook wat!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie hef a konnektjon!.
Ik loop helemaal volquote:Op maandag 24 mei 2004 22:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het duurt even, maar dan vind je ook wat!
Verbeter dan alles!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
He, niet zo wantrouwend. Het is ik, Onschuldboenkeltje. Met de ander was is nakende drugsconsumptie aan't voorbereiden.
Flikker op met je fibe dollah, smiley!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toeval, of is het voorbestemd?
HET IS HET LOT, NIEN!!!
Hoi, JK.
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Flikker op met je fibe dollah, smiley!
Ik wil niet weten waarmee.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik loop helemaal vol.
Ik had tijdens die verbetering al eens een "is" in "ik" veranderd. Heb ik dezelfde fout nu twee keer achter elkaar gemaakt?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Verbeter dan alles!
FYI: Ik ben gewoon thuis!!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarmee.
Ik plaatste mn komma verkeerd. Ik noemde jou een smiley.quote:
Ik moest een beetje lachen,quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik plaatste mn komma verkeerd. Ik noemde jou een smiley.
Emoties, muts! Emoties!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarmee.
Hoe is de voet?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Tè incrowd.
Aren't we the coolest?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Tè incrowd.
En, bevallen ze?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Emoties, muts! Emoties!
Ik heb m'n bier laten vallen, is dat al te incrowd?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Tè incrowd.
Ha! Dat zou wel een heel curieuze zaak zijn niet, Boenkel? Dan wilde uw hersens het toch wel heel erg graag! Wat zou de mysterieuze reden hierachter zijn?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik had tijdens die verbetering al eens een "is" in "ik" veranderd. Heb ik dezelfde fout nu twee keer achter elkaar gemaakt?
Mwoa, het zijn geen scheermes emoties, dus ja,quote:Op maandag 24 mei 2004 22:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En, bevallen ze?
Bie:r:reekspost.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:31 schreef jogy het volgende:
Ik heb m'n bier laten vallen, is dat al te incrowd?
Wat is nou een reeks zonder nummering?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aren't we the coolest?.
Iedereen is welkomquote:Op maandag 24 mei 2004 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bie:r:reekspost.
Geeft maar toe, hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
FYI: Ik ben gewoon thuis!!
Als in NIET BIJ ACHTER JOGY!
Le-zen:quote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef FlyingFox het volgende:
Tè incrowd.
quote:In de officiele openingspost van deze reeks staat:
Iedereen is welkom ! Behalve BMWM3 want die moet een internetverbod krijgen
Andere ex-nachtbarfreaks mogen deze reeks niet verkrachten.
Knaag-emoties dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, het zijn geen scheermes emoties, dus ja,.
Iedereen is even liefquote:Op maandag 24 mei 2004 22:32 schreef jogy het volgende:
Iedereen is welkom [afbeelding]
Blijf godverdomme van m'n theoriten af, viespeukquote:Op maandag 24 mei 2004 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Theoritisch gezien, ja.
En theoretisch?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Theoritisch gezien, ja.
Knabbel-emoties eerderquote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Knaag-emoties dan?![]()
Stalagtieten?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Blijf godverdomme van m'n theoriten af, viespeuk.
eergghhrrheeehhhggggnnnnquote:Op maandag 24 mei 2004 22:35 schreef FlyingFox het volgende:
Jogy en NiNI, nnggrhr!
Mijn brein vervangt een vorm van het werkwoord "zijn" telkens voor "ik". Ik lijd duidelijk aan existentialistische twijfels. Besta ik wel? Is wel echt? Typ ik dit zelf?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat zou de mysterieuze reden hierachter zijn?
FF, gare henk.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Theoritisch gezien, ja.
Wacht even. Ik lach even mee, voor 't idee he. Komtie: Hahahah.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stalagtieten?![]()
dikke autistquote:Op maandag 24 mei 2004 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Theoritisch gezien, ja.
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Knabbel-emoties eerder
RTL4 mensen die het nog veel slechter hebben!quote:Veronica, mensen die het slechter hebben als ons!
Jaaaa mensen, het is wat met die mensen.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:35 schreef jogy het volgende:
Knabbel-emoties eerder
Veronica, mensen die het slechter hebben als ons!
Intressantquote:Op maandag 24 mei 2004 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En jij bent?
Hey Kapitein Josti van de triangel divisie, hoe ist?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
dikke autist![]()
![]()
Ik zag je schuddebuiken!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wacht even. Ik lach even mee, voor 't idee he. Komtie: Hahahah.
Deze post verdient het om gequote te worden, :').quote:Op maandag 24 mei 2004 22:38 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
FF, halfgare autistische aandachtsvragende zaadcel.
helemaal topquote:Op maandag 24 mei 2004 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey Kapitein Josti van de triangel divisie, hoe ist?
Een huilende buitenlander op Veronica!!!![]()
Seth.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa mensen, het is wat met die mensen.
Theoristisch.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
En het scheldwoord van vandaag is: Autist. Au-tist. Doe zelf ook mee. Autist.
Hence thequote:Op maandag 24 mei 2004 22:39 schreef NiNi het volgende:
Seth.
Blijven kijken, straks is er een broekkie op het politiebureau aan het snikkenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef NiNi het volgende:
Ai nevvur hed a bursjdeej, paartie!
Heb je last van overmatig kommagebruik of zo?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef NiNi het volgende:
Ai nevvur hed a bursjdeej, paartie!
Ik zei gewoon dat ik nog nooit een verjaardag had gehad, feestje!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je last van overmatig kommagebruik of zo?.
Oy, zo dronken ben ik nog niet geweest, volgens mijquote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef NiNi het volgende:
Joog, je bent op tv!
:')quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef FlyingFox het volgende:
Ik verlies de grip op het topic.
Is het überhaupt mogelijk grip te hebben op dit topic?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef FlyingFox het volgende:
Laat de dwang op grip gaan, FF, laat het gaan!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef FlyingFox het volgende:
*rode draad geeftquote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef FlyingFox het volgende:
I hate youquote:Op maandag 24 mei 2004 22:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Laat de dwang op grip gaan, FF, laat het gaan!
Laat.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
OMfG, Joog..
Dat linkje uit je sig...
Daggla had drugs in mijn bier gedaan!!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef NiNi het volgende:
Jogy, je moet straks mee naar het bureau!![]()
I love the way you hate mequote:Op maandag 24 mei 2004 22:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
I hate youI hate you
I hate you
Zo ben ik,quote:Op maandag 24 mei 2004 22:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Daggla had drugs in mijn bier gedaan!!.
Ja hé!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
OMfG, Joog..
Dat linkje uit je sig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |