Waarom mag je niet posten in ONZ? Ben je niet grappig ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:47 schreef _bigmac_ het volgende:
Hoi
Ik ben _Bigmac_
Ik mag niet posten in Onz maar in de rest van de forums kom je me vaak tegen.
>15000 posts ja jij bent echt nog een newbiequote:Op donderdag 20 mei 2004 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, nee, ik heb me nog nooit hier voorgesteld, maar daarom doe ik het dus ook even wel hier.
Ik ben dus veldmuis, en ik kom wel eens op fok.
groetjes,
Banaan :')quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:52 schreef stukovich het volgende:
knip
En gelijk al een hartje. Liefquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:52 schreef T1andonly het volgende:
[..]
jij bent wel nieuwhoi
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:52 schreef stukovich het volgende:
knip
quote:Geregistreerd op: woensdag 31 juli 2002
Sssssssssstttttttt Geregistreerd op: zaterdag 13 maart 2004 @ 14:18quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:57 schreef kooba het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
Sssssssssstttttttt Geregistreerd op: zaterdag 13 maart 2004 @ 14:18
[afbeelding]
WEGWEZENquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja maar..
Moet dat in het Newbie Voorsteltopic dan? Moet ik jullie zelf nog de suggestie "open een oldbie-reünie-topic" aan de hand doen? Zijn jullie ZO snugger?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:12 schreef veldmuis het volgende:
Dit is een reunie, Flash!
post hem maar even, dan resize ik hem welquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:13 schreef Riverwoman het volgende:
kan iemand me helpen met een avatar. Degene die ik heb is te groot
Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 9quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:13 schreef Riverwoman het volgende:
kan iemand me helpen met een avatar. Degene die ik heb is te groot
daar ga ik naar toe, doei flashquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:15 schreef veldmuis het volgende:
een oldbie-reünie-topic (H)
Braaf zoquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:16 schreef kooba het volgende:
[..]
daar ga ik naar toe, doei flash![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:18 schreef Riverwoman het volgende:
[afbeelding]
Flash => Ikke mag hier toch nog wel zijn...quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Braaf zo![]()
12 jaar?? Ga dan eens ff gauw je bed in , blaag...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:08 schreef SEX het volgende:
Hoi, ik ben SEX, 12 jaar en mijn hobbies zijn tekenen, bier drinken en postzegels verzamelen.
ben jij dat lieve leuke meisje met blond haar en sproetjes dan wil ik wel met je gaan pennen.
Ik computer vanuit mijn bed.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:13 schreef Pharox het volgende:
12 jaar?? Ga dan eens ff gauw je bed in , blaag...
Ikke ook. Ongever 200 posts in een paar dagen en het wordt maar erger..quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:13 schreef super-muffin het volgende:
ik ben nog steeds een newbie
maar ben al verslaafd aan het worden, hoe er
Bied bier aan *alle Fokkers die dit lezen*quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:09 schreef Klonk het volgende:
Gezellig topic, heeft iemand al bier aangeboden ?
Ja jij ook. Wees welkom en leef je uit...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:09 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bied bier aan *alle Fokkers die dit lezen*
En alle nieuwe members ->Welkom!
Dan ken jij mij nog niet. in 4 dagen al iets van 400 postsquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:15 schreef Pharox het volgende:
[..]
Ikke ook. Ongever 200 posts in een paar dagen en het wordt maar erger..![]()
Heyyyy dus hier moet ik mijzelf introducerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:09 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik zei toch al 'het wordt maar erger'. Ik zit er voor vandaag ook al op zo'n 100.... Tis maar net hoeveel tijd ik heb. Soms heb ik maar een paar uurtjes en de rest van de dag moet ik dan afkicken en afwachten wat er op mijn posts gezegd is. Is al heel zwaar...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:10 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dan ken jij mij nog niet. in 4 dagen al iets van 400 posts
Thanksquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:09 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Geniet ervan!! zou ik zo zeggen..quote:
Handtekeningen zijn ¤10,-quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]! jij bent echt 1 grote newbie
![]()
Hoiiiiiiiiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:41 schreef Drifter__ het volgende:
Hallo![]()
Gezellig! Lust je bier?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:21 schreef Incantrix het volgende:
Ah well, vooruit dan maar :
HOI.
Hoiquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:03 schreef Croupouque het volgende:
Hallo, ik ben Croupouque.
Uiteraard..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:23 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Gezellig! Lust je bier? [afbeelding]
Je klinkt als een Belg.... en die lusten ook bier....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:21 schreef Incantrix het volgende:
HOI.
Een incarnatie van Sherlock Holmes kunnen ze je in ieder geval niet noemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:29 schreef Pharox het volgende:
[..]
Je klinkt als een Belg.... en die lusten ook bier....
Ja weet ik... maar in andere dingen ben ik weer heel goedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een incarnatie van Sherlock Holmes kunnen ze je in ieder geval niet noemen.
Ik kom uit Den Haag
Blauwe chicks zijn tofquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:21 schreef Incantrix het volgende:
HOI.
Heej. Nieuw hier? Ik ook.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hoi, ik ben mirjam, hoe pas ik mijn profiel aan
oh, leuk zegquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Heej. Nieuw hier? Ik ook.
Nee. Ik ben nog bezig te checken hoe ik tekst bij mijn avotor kan zetten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh, leuk zeg
weet jij hoe je een plaatje bij je naam kan zetten
Euh... Ja... Tenminste, wel op de main-page; voor het forum een ander accountquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:54 schreef super-muffin het volgende:
jah zit je ook op GoT
Is dat goed of slecht nieuws?? Mijn specs leverden ook aardig wat hulp-topics op...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat dacht ik al met je specs in je sig
.. werd eens tijd dus...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:14 schreef Nyluzzz het volgende:
yo
/Nyluzzz stelt zich na 6 maanden eindelijk voor
Ze weten niet allemaal in 1 keer de goede weg te vindenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:49 schreef Pharox het volgende:
Geen nieuwe newbies meer?? Het wordt stil zo hier...
Gegroet terug...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:44 schreef jonbongoof het volgende:
Helleu ik ook nieuw hier, dus groet u allen ....
Het is net 00:59; hoe kan het nou laat worden?? De dag heeft nog goed 23 uur te gaan??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef jonbongoof het volgende:
Dank u, kan ik met gerust hart mijn pc afsluiten gaat weer veel te laat worden op deze manier.
Nog steeds wakker??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:02 schreef jonbongoof het volgende:
Als we het op die manier gaan bekijken komen we nooit meer achter de pc vandaan .
Het grote ik heb XXXXX-posts topic.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef Angeren het volgende:
Hoi. Ben ook recentelijk nieuw hier op FOk!
Dit wordt mijn 100 reactie
Ja lekker, doe er nog maar eentje...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:30 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Het grote ik heb XXXXX-posts topic.
Hebben we een geweldig topic voor
Hoi iedereen, ik voel me goed geaccepteerd door iedereen en wil iedereen daar hartelijk voor bedanken.
Daarom dus B4A [afbeelding]
Zij die behoefte hebben aan andere dranken naar keuze is uiteraard ook uitstekend!
Proost! [afbeelding]
Dank je...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:57 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
*catch* [afbeelding]
Ken je nagaan: ik ben zo newbie, dat ik gewoon vergeten ben om te zeggen dat ik al zoveel posts had...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:30 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Het grote ik heb XXXXX-posts topic.
Hebben we een geweldig topic voor
quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef Angeren het volgende:
Hoi. Ben ook recentelijk nieuw hier op FOk!
Dit wordt mijn 100 reactie
Toch welkom op Fok!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:25 schreef Shaolin_p het volgende:
Iow,
Vrij nieuw hier, allee toch als regged user. Ervoor alleen maar wat lezen op de frontpage.
Greetz
Niet de fakemod uithangen hequote:Op zondag 23 mei 2004 20:28 schreef Shaolin_p het volgende:
Aight, tnx
Jij ook welkomquote:Op zondag 23 mei 2004 20:30 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Niet de fakemod uithangen he
Je nickname, wat doe je?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:28 schreef Shaolin_p het volgende:
Aight, tnx
Begint haast een sport te worden...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:30 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Niet de fakemod uithangen he
Ik deed kung fu, maar komt mijn nick niet vandaan hoor. Heeft een andere oorsprong.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:11 schreef ShaoliN het volgende:
Je nickname, wat doe je?
Zie 2 posts boven jequote:Op maandag 24 mei 2004 14:05 schreef Shaolin_p het volgende:
[..]
Ik deed kung fu, maar komt mijn nick niet vandaan hoor. Heeft een andere oorsprong.
en wat is dat van die fakemod ?
Hoi Cutie, welkomquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef Cutie het volgende:
hoihoi,
ik ben ook nog nieuw!
hallo allemaal!:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Na twee jaar alleen lezen toch maar eens de moeite genomen om te registreren, dus:
Hoi![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:20 schreef martinuhhh het volgende:
Oe yeah!
Bij deze verwelkom ik iedereenOe yeah!
Quake2, uit een ver ver verleden.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:11 schreef Shaolin_p het volgende:
Ah vandaar ... wel bon mijn excuses wist niet dat er al iemand al een naam had die lijkt op die van mij.
Shaolin, vanwaar komt jou naam ?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Na twee jaar alleen lezen toch maar eens de moeite genomen om te registreren, dus:
Hoi![]()
Probeer je nieuwe vriendjes te makenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]![]()
BMWM3 verwelkomt alle nieuwe Users
![]()
Ja, ik probeer mijn leven te verbeterenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Probeer je nieuwe vriendjes te maken
Hoi en welkom.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:39 schreef _Drake_ het volgende:
ehhh hallo![]()
Precies! Eerst eens even de boel verkennen en kijken wat en hoe hier allemaal gebeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:04 schreef YubYub het volgende:
Dat dacht ik alFf beetje rondneuzen hier nu....
je bent alleen nog iets te enthousiast met de reply knopquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:10 schreef YubYub het volgende:
Dank u allen!
Wel een relaxte site dit zeg, alles is bespreekbaar zie ik wel. Mooi, snap alleen niet dat ik nog nooit eerder van fok.nl gehoord had?
ja..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:10 schreef Beach het volgende:
Ben ik newbie volgens julllie met mijn profiel en aantal posts en mijn geweldige humor?![]()
De site accepteert wel .gifquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:14 schreef le_lucas het volgende:
Nog effe een vraagje. Ik wil nu ook een avatar uploaden, maar de site accepteert geen .GIF en .bmp files. Welk bestandstype accepteert de site wel?
dhuhuu, je zit hier dan ook in't Newbie voorstel Topicquote:
bestand moet kleiner dan 10kb zijn, en geen spaties in de bestandsnaamquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:20 schreef le_lucas het volgende:
Fout bestandstype: het bestand met type '.GIF' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Ok, dit krijg ik dus steeds te zien. Voor .GIF kun je ook .bmp of.JPEG invullen want dat accepteert de server ook niet.
jij bent een lieve newbiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:58 schreef YubYub het volgende:
Hoi iedereen,
ik had me al voorgesteld in een nieuwe topic maar dat werd direct daarna gesloten omdat er al een voorsteltopic bestond. Ff zoeken, maar dan toch gevonden. Ik ben man, 25 jaar en woon in Hengelo in Overijssel. Ik weet niet hoe vrij iedereen is in het geven van zijn/haar echte naam, dus daar wacht ik dan nog maar ff mee. Gisteren had ik ff een vriend van me op bezoek en onder het genot van een jointje vertelde hij over fok.nl. Ff wezen kijken en het zag er allemaal leuk en gezellig uit, dus vandaar dat ik me ff aanmeld. Wat ik verder doe? Ben afgestudeerd in Zwolle, heb daar journalistiek gestudeerd, woon nu al een tijdje hier in Hengelo, ga vaak stappen, luister veel naar muziek (vooral trance en lounge!), zo af en toe eens naar feesten zoals Sensation of Dancevalley, autorijden en pfff ja nog wel veel meer, films etc. Hoop dat iedereen hier een beetje gezellig is! Tot later dan maar!
YubYub
hai newbiequote:Op zondag 4 juli 2004 14:46 schreef CosmoNut het volgende:
Ik ben wel nieuw, maar ik voel me niet echt newbie. Ben wel bekend met forums enzo![]()
![]()
Hoi fok!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:45 schreef woutabest het volgende:
Zijn er nou een heleboel posts verwijderd?
waarom heet jij niet gewoon de gelaarsde katquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:00 schreef Puss-In-Boots het volgende:
Hoi, 'k ben ook nieuw.![]()
owwww heeft shrek 2 gezien wat leukquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom heet jij niet gewoon de gelaarsde kat![]()
Ja zoals ik al vroeg heb je vrienden?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef DJ_WB het volgende:
nieuw hier op ut forum
ik ben wesley 20 lentes jong
woon in haarlem
werk in naarden
lees al wat langer fok.nl
ben een forum - junkie
hobbies zijn muziek (techno)
vraag maar raak
Hoiquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef DJ_WB het volgende:
nieuw hier op ut forum
ik ben wesley 20 lentes jong
woon in haarlem
werk in naarden
lees al wat langer fok.nl
ben een forum - junkie
hobbies zijn muziek (techno)
vraag maar raak
zoals ik al zeiquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:02 schreef Swi3rRules het volgende:
[..]
Ja zoals ik al vroeg heb je vrienden?
Welkom Siggquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:45 schreef Sigg het volgende:
En weer een nieuwe newbie meldt zich, hoi Fok!![]()
Heb ik ook alleen las ik steeds het forum bij een vriend.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:28 schreef PirE het volgende:
ben ook nieuw hier.
Lees al iets van 4 jaar berichten op Frontpage en dacht dat het nu wel eens tijd is om mij te registreren.
gewoon een moeke van 28 met een kid van bijna 5.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:08 schreef Klonk het volgende:
28 jaar en 5 kids, holy shit, geen condooms in friesland
Bedankt.. Jammer dan over mijn naam.. Maar ik vind de titel en de game erg gaaf!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:21 schreef Klonk het volgende:
Hoi, wedden dat je over een tijdje spijt krijgt van die naam
Maar toch welkom
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:26 schreef UncleFunk het volgende:
Hoi. Ik kom hier de boel eens even lekker volspammen. Hopelijk tot snel!![]()
Teringjantje, jij hebt gewoon een postgemiddelde van 45 per dag.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:53 schreef kipnuggetje het volgende:
[..]
![]()
Dusss.. nog maar een keer... Welkom..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:26 schreef lunaludde het volgende:
nou goed haha ik begin opnieuw..had dit bericht eerst ergens anders gepost..maar die heeft NU aleen slotje..(ik kan dat )
![]()
Heej hallo iedereen,![]()
Wat een boel onderwerpen ..gezellie
Ik dacht, laat ik me eerst ff snel voorstellen.
Mijn naam is lotte..ook wel lotje, ludde of lunaludde..
ik ben hier via bert (mien-moeke) eigenlijk vooral omdat t hier zo lekker druk is
en omdat ik momenteel nogal werkloos ben hihi
Kijk en zo heb ik dus wat te doen...
wil je meer over me weten dan kun je natuurlijk altijd vragen maar je kunt ook naar :
www.bullsht.tk (mijn website) - word nog aan gewerkt..
of een van mijn cu2's
www.cu2.nl/ludde
www.cu2.nl/lunaludde
Nice to be here..
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:07 schreef hellmondunited het volgende:
hoi
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:21 schreef NiX2004 het volgende:
[..]
kom ook uit Helmond hoor [afbeelding]
jij ook hequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey Stelletje Newbie's!!
Welkom op FOK!
En veel plezier hier!
Gr GJ
Zoek een willekeurig plaatje wat redelijk vierkant is en schaal het naar 60 x60.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:57 schreef Vision_Master het volgende:
Andere tips qua avatar. Maakt me eigelijk niet zo heel veel uit wat er staat, maar zo kaal vind ik het niet mooi![]()
Je hebt er nog niet eens 190quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:43 schreef ReadMe het volgende:
Ik word hier zeker ook nog als newbie gezien met 190 posts?![]()
hahahahah stomme newbiequote:Op zondag 19 september 2004 20:55 schreef SvG het volgende:
Heey
Kben hier ook nieuw enne kom hellmondunited maar bietje ondersteuenn met HS![]()
Dus tot spreeks
HELMOND SPORT
![]()
Dat ken ik, ik voel me ook nieuw hiero, en mij bevalt het verders ook wel prima hier enzoquote:Op maandag 20 september 2004 10:59 schreef m44rt3n het volgende:
Goeiemorgen, ik ben ook nieuw hierzo, maar bevalt me prima ;-)
Hallo newbie!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef yvonne het volgende:
Hoi, welkom, veel plezier hier
Wie is je broer?quote:Op zondag 26 september 2004 21:26 schreef wendy4ever het volgende:
hoi allemaal ik ben ook nieuw
ik ben wendy en ben hier gekomen via mijn broer die komt hier al een tijd...
![]()
Hoi hoiquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:00 schreef spark_flint het volgende:
Oh ik kan me beter hier melden
Hoi allemaal
Hoi zusje!quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:11 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:27 schreef Gwendolyn het volgende:
Zou ik me ook maar eens voorstellen dan? Ik ben Anne, 17 jaar en ik volg een een lerarenopleiding nederlands.
Ik zal niet veel posten denk ik, ik ben meer een lezer
Dat posten komt vanzelf neem dat maar van mij aan!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:27 schreef Gwendolyn het volgende:
Zou ik me ook maar eens voorstellen dan? Ik ben Anne, 17 jaar en ik volg een een lerarenopleiding nederlands.
Klik hier maar en dan onderaanquote:Op woensdag 17 november 2004 10:45 schreef iamredleader het volgende:
Iamredleader aka Michael meldt zich als Newbie op Forum.fok.nl, alhoewel ik inmiddels een aardig handjevol reacties op de frontpage heb geschreven. Waar kan ik zien hoeveel posts ik heb?
Groetjes uit Londen
Heeft vi ook al een forum?quote:Op maandag 13 december 2004 21:59 schreef Undisputted het volgende:
Oi!Kben dus ook nieuw hier,maar las wel vaker mee en ben actief op forums als ClubCharts en Vi.
Je zal je hier wel thuis voelen, asociaal zijn is wel een beetje de norm. Erg gezellig dus wel.quote:Ik ben dus Bas van der Linden en ben bijna 18 jaar oud.Woon in Limburg,ben geboren in Gelderland en heb een brede interesse.Hou van muziek,sport,fylosofie,culturen,landen,steden,mensen,sociaal doen,asociaal doen,internetten etc. etc.
quote:De rest komen jullie wel te weten via topics denk ik.
(ps. tip :'t Newbe topic is vrij moeilijk te vinden,mss btr sticky maken?)
Alleen als jij t goed vind hequote:Op dinsdag 14 december 2004 00:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heeft vi ook al een forum?![]()
[..]
Je zal je hier wel thuis voelen, asociaal zijn is wel een beetje de norm. Erg gezellig dus wel.
[..]
![]()
En dan nog meteer tips geven ook.![]()
quote:
Veel plezier op het forumquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:13 schreef Ambrozin het volgende:
Ja dan is het voor mij ook tijd om mezelf hier even voor te stellen. Ik ben 23 uit Eindhoven eerstejaars HBO verpleegkunde. Hebben we dat ook weer gedaanGroetjes
Ah, een toekomstige collega.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:27 schreef Gwendolyn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |