Ik heb een fotografisch geheugen, dus pas maar op!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]niet iedereen leest een andermans sig
Maar dat jij je dat nog kan herrinnenrenenrennen!
Ik vraag Arty wel om je geheugen te deletenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een fotografisch geheugen, dus pas maar op!![]()
Bonbons uit een winkeltje in Baarle-Nasau/Baarle-Hertog of de bonbons van Olivier in Maastricht zijn inderdaad lekkerder, maar die hou je in een snik-hete auto niet een dag lang goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar Leonidas pralines zijn zelfs helemaal niet lekker(vind ik dan weer.... ofwel komt het omdat ze me er vroeger zo mee hebben gepest
)
Ik bén morgen bij CS....quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Er is nog veel te veel dat ik niet weet. Toch binnenkort maar eens die lunch plannen Dude!
Of komt dit ook gewoon in 'Het Grote BBQ Boek'?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:03 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Bonbons uit een winkeltje in Baarle-Nasau/Baarle-Hertog of de bonbons van Olivier in Maastricht zijn inderdaad lekkerder, maar die hou je in een snik-hete auto niet een dag lang goed
anders mss evt. maandagavond voor dat Sharky arriveert? Btw, ze zijn nog driftig aan het zoeken naar andere oppas...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bén morgen bij CS....
Maar dat is al om 10 uur... niet echt lunchtijd...![]()
Ik praat je graag eens bij hoor, maar inderdaad zal je veel duidelijk worden uit het Grote BBQ-Boek.
Best een leuke titel trouwens.... andere ideeën zijn ook van harte welkom!
Nee, daarvoor heeft ze je niet uitgenodigd... Maar je MagLite heeft wel indruk gemaakt... En je lacht zo lief...quote:Op donderdag 29 juli 2004 @ 13:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeft Lula mij dan uitgenodigd om te neucken?? Maar ik wilde alleen maar haar kip proberen
Een man kan mij veel ontnemen: mijn deugdelijkheid, mijn reserves, mijn gêne, mijn beschaafdheid, mijn maagdelijkheid... maar nimmer mijn geheugenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vraag Arty wel om je geheugen te deleten
YO ARTY!!! VOLGENDE NEUK DATE ZOEK EN GEBRUK JE DE D-SPOT!!!!!
Goed hequote:Op donderdag 29 juli 2004 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen om de stoicijnsheid van Patrick om gewoone en serieus gesprek te gaan zitten houden dwars tussen alle onzin heen!
Ja, ik las in Sharky's fotoboek dat dat een plaat voor je kop heet... Ter grote van de Chinese Muur...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen om de stoicijnsheid van Patrick om gewoone en serieus gesprek te gaan zitten houden dwars tussen alle onzin heen!
Voldoende gewicht om standvastig te zijn in ieder geval...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed heOnze rots in de branding
Als het lukt met die oppas: wees dan een beetje op tijd hier, kunnen we inderdaad even bijpratenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
anders mss evt. maandagavond voor dat Sharky arriveert? Btw, ze zijn nog driftig aan het zoeken naar andere oppas...
Oh... Is Lula dan alweer terugquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef PPL het volgende:
Ik zie dat ik net op tijd ben voor het sex-praatje van vandaag
Bofkont!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef PPL het volgende:
WAAROM FLUISTEREN JULLIE NU ZOquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als het lukt met die oppas: wees dan een beetje op tijd hier, kunnen we inderdaad even bijpraten
De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daarquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed heOnze rots in de branding
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef PPL het volgende:
Hoe op tijd is op tijd? Hoe laat zou Shark bij jou zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als het lukt met die oppas: wees dan een beetje op tijd hier, kunnen we inderdaad even bijpraten
Arty Alzheimerquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Een man kan mij veel ontnemen: mijn deugdelijkheid, mijn reserves, mijn gêne, mijn beschaafdheid, mijn maagdelijkheid... maar nimmer mijn geheugen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |