Unofficial Clan Server:quote:De geschiedenis van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
quote:Dacide, mail even je postadres naar me voor een AA schijfje. Je krijgt Beluga's exemplaar omdat hij hem toch te snel zou kwijtraken zei ie.(bij een volgende keer staat Beluga bovenaan de lijst voor een schijfje
)
Sterf het lekker af met je database-problemen, hoerensoftware!!quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Je kunt em bookmarken tegenwoordiggquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:34 schreef Fronsertje het volgende:
tvptje
Voor bezoekers is het wel handig?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:07 schreef webfreaky het volgende:
ik ga mijne dan denk ik ook maar offline gooien.
Zet em achter slot en grendelquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:13 schreef webfreaky het volgende:
Zo'n 100 forum's maken nu al melding van mijn site, ik zie waar de bezoekers vandaan komen. Zelfs een paar van beta.americasarmy.com, dat vertrouw ik dus niet...
maar het werkt nog wel gewoonquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:20 schreef webfreaky het volgende:
http://www.webdesigntools.nl/aa
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:34 schreef Fillipe het volgende:
Was echt te lekker weer vandaag om ook maar één stap richting het grote AA forum te zetten
Freaky, ooit zul je nog eens een grote web developer wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:21 schreef webfreaky het volgende:
[..]
maar het werkt nog wel gewoon![]()
http://www.webdesigntools.nl/aa/image.php?i=1
Ok wel met mijjn noob accountquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:19 schreef ROG het volgende:
Mountain Ambush @ (-n00b-) Squad Official Server (AANOOB.COM)|189ms|64.74.136.150:1716
Kom op freggels!
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:14 schreef GotenSSJ het volgende:
En ik wacht op 2.1 voordat ik weer ga fraggen mappen worden beetje saai...
Wat is je email adres? Check je mailquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:18 schreef ROG het volgende:
Wie kan er voor mij even een lapje tekst uit die .ini geven wat er voor zorgt dat ik tegelijk het handsignaal voor Move Out! maak als ik de radiocommando ervoor gebruik? En idem voor Take Cover, etc etc. Een voorbeeldje zou me helpen, dan fix ik zelf de rest wel.
Weet zeker dat jij niet alle mappen volledig hebt gespeeld!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:14 schreef GotenSSJ het volgende:
En ik wacht op 2.1 voordat ik weer ga fraggen mappen worden beetje saai...
Heb jij goed geweten maar de mappen die ik leuk ind(Mout,IC,Sandstorm)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:51 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij niet alle mappen volledig hebt gespeeld!
Probeer anders SF Hospital of Pipeline eens!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb jij goed geweten maar de mappen die ik leuk ind(Mout,IC,Sandstorm)
Gaan gewoon vervelen.
Pipeline ken ik ook uit me hoofd en vroeger veel gespeeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:05 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Probeer anders SF Hospital of Pipeline eens!![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:36 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Honor lost: 36
Thank you!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:39 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Wat is je email adres? Check je mail
De patch is nog niet uit, die screens en filmpjes zijn van een uitgelekte betatesters-patch.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:36 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Hey! Ik zie opeens overal filmpjes met ragdoll physics ??? Waar is de patch te downloaden???
En voor degene die denken dat ze veel honor verneukt hebben door ROE.. probeer me maar te overtreffen:
Honor lost: 36
En ik ben nog maar honor 15![]()
![]()
Precies, ik ben zelf ook voor. Heel veel clans hebben dit al, dus waarom FOK! niet ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:03 schreef Dacide het volgende:
o, weet je toevallig al of er sprake is van een server leasen met de clan?
Want als we met zijn allen betalen ben je volgens mijn voor een eurootje of 8,9,10 klaar.
Ach typisch Nederlandersquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:19 schreef Dacide het volgende:
inflatie?
hehe,
Weet jij niet hoe het zit met de clanleden? Hebben ze interesse?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:48 schreef rattaplan het volgende:
iemand nog lekker fraggen vanavond? Ik ga er lang tegenaan! Met de hele clan hospitallen of bridgen!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond om een uurtje of 20u Bridge, de klassieker?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:48 schreef Fillipe het volgende:, vanmiddag/vanavond even met zoveel mogelijk mensen van de clan op Brigde Crossing spelen? Ik heb wel zin in een good-old brigde
Thanx.. nog 9 minuten en ik heb de patch binnenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:06 schreef ROG het volgende:
http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blamericasarmy.htm
Kloptquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:49 schreef Dacide het volgende:
Ik zou zowieso iedereen eenmalig voor 2 of 3 maanden vooruit laten betalen. Dan weet je zeker dat het goed zit.
Mocht iemand overhoopt (tussendoor) zoiets hebben van.... Nee dank je! Dan heb je altijd nog een maandje speling, qua kosten.
Zijn er meerdere mensen die er geen zin meer in hebben, dan kan je altijd nog met de overige clanleden afpsreken wat de verdere bedoelingen zijn.
snappie![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:50 schreef ROG het volgende:
[..]
[..]
Vanavond om een uurtje of 20u Bridge, de klassieker?![]()
Nu al zin in, dus mensen verzamelen vanavond 20.00quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:30 schreef ROG het volgende:
[..]
Assault! Hooah!
Lijkt me duidelijk, dat laatstequote:Op woensdag 19 mei 2004 15:41 schreef Flex82 het volgende:
Waar verzamelen? Hoe verzamelen?
Ik kan kiezen: trainen en doodop thuis komen en allerlei vermoeiende dingen doen..... of fraggen met jullie.
Hmmm, what to do...?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:04 schreef Flex82 het volgende:
Ten eerste leren typen. 1 Vraagteken is meer dan genoeg en je moet ook je caps lock ff schoonmaken. Hij blijft namelijk heel irritant hangen blijkbaar.....
- Bij deployment Punkbuster aangevinkt?
- Bij deployment als eens op refresh of F5 gedrukt?
- Internetverbinding goed?
- Punkbuster ge-update? (Zie OP)
- Al eens wat anders geprobeert om te connecten, bijv. ASE? (Zie OP)
quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:10 schreef ROG het volgende:
Squad, attention!! [afbeelding] De zes AA discs zijn net op de post gedaan, overmorgen in jullie brievenbusjes!
(de porto bleef gelukkig nét onder de 50 gram/2 zegels, te weten zo'n 47 á 49 heheh)
Gewoon dus met je RPG een muurtje opblazen om die ene kutsniper te grazen te kunnen nemen.quote:Proud to Serve
Innovations abound in America's Army
The U.S. Army continues to deliver with America's Army--the game simply broadens and deepens with every new addition. In the latest iteration, the U.S. Army is making the jump from dismounted to mounted, adding vehicles to the gameplay.
You'll be able to drive the Stryker, the Army's Interim Armored Vehicle currently being utilized in Iraq, and deploy its weapons or ride as a passenger to the site of operations. The game will also feature the Javelin missile system, which will demonstrate its effects on battles in historically based settings.
The recent Special Forces add-on to America's Army will also be further expanded, with intel, communication, and survival skills added to the list of what a Green Beret learns. For example, you'll study how to read enemy documents and use the information you glean. Employable minefields and damage to structures will also be incorporated into the game.
The U.S. Army is also introducing middleware software, so in addition to using the game's 300 official servers, users will be able to set up servers anywhere in the world.
During E3, the U.S. Army is displaying a Blackhawk helicopter and holding air assault demonstrations outside the convention center.
Game trailers courtesy of gametrailers.com
BY JOEL STRAUCH
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:39 schreef Dacide het volgende:
Bridge briefing @ 8pm![]()
Yeah Fraggen![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:51 schreef Eitjes het volgende:
Ik ook
Install TS en dan luister je toch?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb geen mic/TS
Hoe ? Ik bedoel dus waar ik TS kan downloaden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:58 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Install TS en dan luister je toch?
ftp://webpost.teamspeak.org/releases/ts2_client_rc2_2032.exequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe ? Ik bedoel dus waar ik TS kan downloaden.
Oke haal maar wegquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:00 schreef Eitjes het volgende:
[..]
ftp://webpost.teamspeak.org/releases/ts2_client_rc2_2032.exe
Installeren.
En hier naar connecten : *piep*
IP haal ik over 5 minuten weer weg.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oke haal maar weg
Hooah!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:03 schreef ROG het volgende:
Bridge @ U.S. Army Official E 090|157ms|69.25.17.69:1716
leeg momenteel
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:47 schreef Fillipe het volgende:
Oke met zn allen weer op:
SBCT STRYKER BRIGADE COMPANY - HOSPITAL - 0/16 !! ALLEMAAL KOMEN EN FRAGGEN !!!
Lees alsjeblieft de OP eens of UTFS, want dat is PB waarschijnlijk, of een brakke verbinding.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:43 schreef Keromane69 het volgende:
Wat is dat 'connection failed' gedonder nou de hele tijd? Ik heb gisteren met veel geluk op welgeteld 1 server kunnen spelen, nog wel via de ingame browser en veel geluk. Met All Seeying Eye krijg ik overal 'connection failed'. Ook nagenoeg lege servers met lage ping.
Was maar geintje flexquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:25 schreef Flex82 het volgende:
Lekker, Flip, ga vaker voor me staan en mij dan de schuld geven.
En de server zit toch vol, connecten gaat niet.
Mjah, ik blijf wel buiten TS voortaan. Leuker zo en bevordelijk voor de duur van mijn aanwezigheid in de clan vrees ik. En dan kunnen jullie lekker beppen over mij, anders kan ik nog meeluisteren ook nog.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:45 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Was maar geintje flex![]()
En ging lekker net zeg, wel na een 10 minuten warmlopen
Denk aan je hart Lex.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:27 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft de OP eens of UTFS, want dat is PB waarschijnlijk, of een brakke verbinding.
Achja, ben vanmorgen weer bij de dokter geweest, mijn hart is het laatste waar ik me nu zorgen om moet gaan maken. maarja ik zal een clanlid quoten: "Shit Happens" .quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:59 schreef ROG het volgende:
[..]
Denk aan je hart Lex.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:09 schreef ROG het volgende:
Hey Lex, di's niet R&P he.Vrijdag je AA schijf in de bus, overigens zit er voor iedereen een leaflet bij van de E3 met daarop het programma van de AA stand en de demo's, leuk voor de art die erop staat.
Weet ik, daarom stop ik ook. Ik heb al veels te veel mensen de standaard woorden, "Het komt wel goed" horen zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:09 schreef ROG het volgende:
Hey Lex, di's niet R&P he.Vrijdag je AA schijf in de bus, overigens zit er voor iedereen een leaflet bij van de E3 met daarop het programma van de AA stand en de demo's, leuk voor de art die erop staat.
Ik weet het niet Lex, ik denk dat iedereen wel zijn/haar portie shit op 't bordje krijgt, de ene wat erger dan de ander, en hoe je daar uit komt als persoon hangt voor een groot deel van jezelf en je instelling af meen ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:23 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom stop ik ook. Ik heb al veels te veel mensen de standaard woorden, "Het komt wel goed" horen zeggen.
Als mensen dingen niet kennen of meegemaakt hebben weten ze op een of andere manier altijd wel dat het goed komt... allemaal Jomanda's ofzo.
Hmm ja.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:27 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft de OP eens of UTFS, want dat is PB waarschijnlijk, of een brakke verbinding.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:48 schreef webfreaky het volgende:
*gaat de plaatjes ff voor een lichte achtergrond photoshoppen
Ze komen van http://login.americasarmy.com, wellicht zijn er ergens iets grotere?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:48 schreef webfreaky het volgende:
*gaat de plaatjes ff voor een lichte achtergrond photoshoppen
Kheb ze allemaalquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:54 schreef webfreaky het volgende:
[afbeelding] basic training
[afbeelding] markmanship training
[afbeelding] airbone school
[afbeelding] medic training
[afbeelding] special forces training
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:57 schreef Beluga het volgende:
[..]
Kheb ze allemaalaaaaaaallemaal
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:57 schreef Beluga het volgende:
[..]
weet ikquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:57 schreef Eitjes het volgende:
Freaky is een held.
Same.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:57 schreef Beluga het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:04 schreef Eitjes het volgende:
Ik heb ze ook allemaal. Uiteraard.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:58 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Eg niet!
Die had ik ook noooooit moeten nemen. Medic zijn is zo kut.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:13 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb gelukkig medic training niet [afbeelding]
Falerquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:13 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb gelukkig medic training niet [afbeelding]
nope, aant klussenquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:32 schreef Eitjes het volgende:
Nog iemand knallen?
Stryker Turret mensen neerknallen is lievvvquote:Op donderdag 20 mei 2004 05:51 schreef Eitjes het volgende:
Build 44 is lievv. Arctic is tof in multiplayer hehe.![]()
![]()
I know, zal voorlopig mijn mond houden. okay?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:50 schreef ROG het volgende:
By the way Lex, stop eens met het edit'en van je berichten, na iedere edit wordt de toon grilliger en grilliger en dát is pas funest voor de sfeer in de clan. Gewoon even een gratis tip van mij.
Idd. tnxquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:04 schreef Dacide het volgende:
Meer kan ik natuurlijk ook niet doen lijkt me zo
quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:08 schreef Beluga het volgende:
woei! algehele server crash. Misschien zijn ze ze aant updaten om de patch te installeren!
Hoe heb je dat klaar gekregen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 05:51 schreef Eitjes het volgende:
Build 44 is lievv. Arctic is tof in multiplayer hehe.![]()
![]()
Ey flip jij had toch ook PGR2 heb jij XBOX Live ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:01 schreef Fillipe het volgende:
Mensen ik ga jullie zo een mailtje sturen over .44 (ofterwel de nieuwere beta versie) hoe die online te kunnen spelen e.d, jullie vinden hem in je postvakje van de aaotracker
En Rat je kan op mij rekenen hoor ! Ik frag gezellig mee. En goedemorge trouwens.
Met de nadruk op "had"quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ey flip jij had toch ook PGR2 heb jij XBOX Live ?
Zo ja heb jij de DC al ? Ik heb geen Xbox Live dus
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:33 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Met de nadruk op "had", heb hem verkocht aan Eitjes. Ik als arme student geef liever geld uit aan biertjes ipv spelletjes voor op de xbox. Opzich jammer, want het was een lekker kreng.
Dat was ikquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Op die server werdt ik gek de hele tijd zoon gast die alles in de toren vol rook gooide
Toen heb ik hem maar ge-TKilled
Jep.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Eitjuhhhhsss heb jij xbox live ?
Nee vergeten gister, maar ik ga zo weer met Eitjes en dan maken we wel watquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:01 schreef Hammerbee het volgende:
Heb je screenshots van dat online arctic?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:03 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee vergeten gister, maar ik ga zo weer met Eitjes en dan maken we wel wat
Download nou maar dan kunenn we vanavond/straks met z'n allen op de nieuwe map spelenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:05 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
![]()
Jup, lees maar even bovenstaande en het werkt voor de 100%. Ik en Ei gaan nu even SfVillage spelenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:09 schreef Dacide het volgende:
is deze patch ook gelekt?
dus andere account aanmaken zeker?
Boeiequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:49 schreef Beluga het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Ongeveer de hele server liep je te narren
Gaat na 10 minuten flink omhoogquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:25 schreef Dacide het volgende:
1,5 kb p/sec?
Euhhh ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:42 schreef webfreaky het volgende:
mail dan via fokclan.com
Dat kan je wel stellen, patch in nog geen 10 minuten binnenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gaat na 10 minuten flink omhoog
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:58 schreef Fillipe het volgende:
Mensen er komen zo wat screens van SF Village!!
Ik deed er 8 minuten over hehe. Van 8 KB/ps naar 250 KB/ps.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:51 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen, patch in nog geen 10 minuten binnen
Ben der vanavond ook bij op Arctic!!!!
Ik heb Fil in rare positie shots. Lang leve Ragdoll.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:58 schreef Fillipe het volgende:
Mensen er komen zo wat screens van SF Village!!
Egghead at home punt nl voor msn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
En Eitjes : Heb jij die DC al ? (Heb je MSN ? praat wat makkelijker adres staat in me profiel)
Vreemd, hij deedt het vanacht nog prima @ suprnova. Ik denk dat iemand zo wel een mirrortje voor je heeft. Misschien toad weer, even wachtenquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:34 schreef rattaplan het volgende:
inderdaad suprnova werkt niet, supernova wel, maar moet je daar eerst aanmelden?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:56 schreef Fillipe het volgende:
Oke mail via aaotracker duurt te lang, er is een nieuwere beta verschenen de zogenaamde .44 :
1) Download een bittorent client (bv Azureus*)
2) Ga naar suprnova.org > games > download patch .44* (125 mb).
3) Gooi de patch.exe naar je C:\Program Files\AA\System\
4) Runnen.
5) Ok, geinstalleerd nu start je AA op en heb je de nieuwste beta versie, ga naar deployment en daar zie je 2 of 3 servers verschijnen.
6) Eén daarvan is zonder password, joinen.
Klaar, nu kan je SF Arctic (daar staat de server op) online spelen!
*http://prdownloads.sourceforge.net/azureus/Azureus_2.0.8.4_Win32.setup.exe?download :: Kies je locatie!
*http://66.90.75.92/suprnova//torrents/1763/aao_patch_200to2044.torrent :: Dubbelklik, en hij verschijnt automatisch in je downloadclient (Azureus bv)
ALS JE ONLINE SPEELT MET DE GELEAKTE PATCH WORD JE ACCOUNT VOORGOED GEWISTquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:53 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik hoop het niet dan moeten ik en EI van 64 honor naar 10 gaanquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:55 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
ALS JE ONLINE SPEELT MET DE GELEAKTE PATCH WORD JE ACCOUNT VOORGOED GEWIST
Dat heb ik ten minste gehoord.
Zeg niet dat ik het niet gezegd heb.
Precies. Er waren al enkele 80-honor accounts weg hierdoor.. Als ik het me goed herriner stond dat zelfs in een van deze topics..quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik hoop het niet dan moeten ik en EI van 64 honor naar 10 gaan![]()
open je bittorent programmaquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:51 schreef rattaplan het volgende:
maar is inderdaad bittorent file, en dan?
quote:http://www.teamwarfare.co(...)d=25&threadid=138739
Quote:
Today, 4 of {1staffs} members played the leaked version. 30 minutes ago, they discovered their account had been reset to zero.
I urge all of you not to go online with this patch if you have it. You will loose your account.
The registry part is BS imho, but if they do find out you have the patch, they will reset your account.
4 80+ honor accounts down the drain...
Dat is dreigen. Gister speelde er een beta tester mee, die zei dat onze accounts per direct op non actief werden gezet. Nioet gebeurd en dat kunnen ze ook niet "maken'.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:03 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Precies. Er waren al enkele 80-honor accounts weg hierdoor.. Als ik het me goed herriner stond dat zelfs in een van deze topics..
Als ik jou was zal ik een n00b accountje pakken
In het begin Arctic. Assault. Maar nu ik Village een beetje goed ken ben ik daar helemaal verliefd op.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:08 schreef Dacide het volgende:
welke map vinden jullie het leukst op het eerste gezicht?
village of arctic?
ass of def?
edittquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:48 schreef Dacide het volgende:
weet je zeker dat dat bestand niet het bittorent filetje is?
Hoeft ook niet, deze werkt gelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:24 schreef webfreaky het volgende:
ik ga um niet weer opneiuw installeren hoor, ik wacht wel op de release, duurt toch niet lang meer lijkt me
Je hebt JAVA nodig om Azureus te draaien.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:29 schreef rattaplan het volgende:
godver, ik heb dat bittorent program azeus, dat opent niks. Het enige wat ik heb is nu dat programmatje azureus, wat niet opent. En die patch 0.44.exe. Kan geen van beide openen!!!!!!
ok thanks, heb ff geinstalleerd en nu ff opnieuw!!!!!!! Merci, ik wist wel dat er iets niet oged was, want zon snelle verbinding heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:31 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Je hebt JAVA nodig om Azureus te draaien.
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:41 schreef rattaplan het volgende:
[..]
ok thanks, heb ff geinstalleerd en nu ff opnieuw!!!!!!! Merci, ik wist wel dat er iets niet oged was, want zon snelle verbinding heb ik nou ook weer niet![]()
HAHAHA MC chicken, hele vette nickname!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:21 schreef webfreaky het volgende:
ik ga hem toch wél spelenik speel op deze versie onder mijn zusjes nickname (10 honor
) mc_chicken
Bedanktquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:54 schreef rattaplan het volgende:
Theeuwen komt trouwens om 22:10 ned 3
Moet je ff naar configuratiescherm -> software gaan, en daar alles van AAO verwijderen. Dan opnieuw installeren. Het is wel handig als je ff je user.ini, keybindings.ini, weaponmods.ini en de pb map bewaart, dan hoef je niet alles opnieuw in te stellenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:42 schreef Dacide het volgende:
hoe kan ik eigenlijk de patch uninstallen?
Foto's!? Of kan ik het schijfje ook ergens op het wereldwijdeweb bewonderen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:16 schreef Dacide het volgende:
HOOAH,
Heb zojuist het cd'tje ontvangen.
Rog hartelijk dank hiervoor.![]()
Zodra mijn nieuwe slaapkamer in gebruik is, komt hij mooi ingelijst aan de muur te hangen boven mijn draaitafeltjes.
Volgens mij zijn er weinig mensen in nederland die zo'n cd'tje hebben.
Ach ik zet er wel is 1 online ooitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:20 schreef Dacide het volgende:
dan leg ik mij daar bij neer
Sexy Groninger!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:43 schreef Fillipe het volgende:
Zal der maar geen posten anders worden jullie ook weer zo onzeker
Sambal! Goed geregeld, pindaatjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
He boys!
Binnen 2 weken heb ik internet op mijn nieuwe adres, dan kan ik eindelijk weer een beetje fraggen. Ik kan bijna niet wachten! Ik heb waarschijnlijk heel veel gemist en ik ben te lui (halve pinda) om alle topics door te lezen. Dus wat heb ik gemist? Hebben jullie nog clanwars gehad? Is er al een nieuwe patch uit? Heeft iemand mijn ROE highscore ingehaald?
In ieder geval hoop ik jullie weer snel te zien op het slagveld.
Groetjes Dirty
Ik heb je gedubbeldquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Heeft iemand mijn ROE highscore ingehaald?
Als je Special Forces mappen speelt, speel je SF en als je 'oudere' mappen speelt speel je Operations. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:00 schreef Dacide het volgende:
welke versie spelen wij dan?
operations of SF
Merson! Speel je nou nog steeds niet de SF mappen? Je kon net zo goed versie 1.9 houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:23 schreef Merson het volgende:
[..]
Als je Special Forces mappen speelt, speel je SF en als je 'oudere' mappen speelt speel je Operations. Vind ik dan.![]()
M-m-maar mijn computer!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Merson! Speel je nou nog steeds niet de SF mappen? Je kon net zo goed versie 1.9 houden :') . Je weet niet wat je mist "pipeline campert!"
Cool. Daar hou ik je (ook) aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:43 schreef Dacide het volgende:
beschouw me maar als een soort mascotte. En mocht je je ergeren/irriteren ingame, dan mag je me best een rpg in mijn gat schieten![]()
Van mijn teamkill zekersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:46 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Cool. Daar hou ik je (ook) aan.![]()
Een foto moet ik ff zoeken.
Gister was leuk man. Fil danst om kogels te ontwijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:47 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Van mijn teamkill zekers?
Ik ben weer thuis-thuis dus op deze pc kan ik alleen brigde met 5 vs 5 ofzo, anders trekt die het nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:50 schreef ROG het volgende:
Wat een compleet rukweer zeg, zometeen maar eens een potje knallen na 't eten. Iemand meedoen?
Post hem maar, dan join ik je!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:08 schreef Dacide het volgende:
ik ga ook bridgen nu.
Ik zal wel een server met weinig slots pakken
Dat is sf oasis en sf tiagraquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:32 schreef Dacide het volgende:
leuke foto's, maar wat kunnen we ermee?
Top!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:31 schreef Hammerbee het volgende:
http://img33.photobucket.com/albums/v99/dlinkwit27/AAO/?![]()
?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:43 schreef Inquistor87 het volgende:
Eindelijk het spel ook maar is gedownload. Ziet er goed uit, ik heb alleen het probleem dat mn PC zomaar opnieuw opstart en ik krijg de melding (systeem is herstelt van een kritieke fout).....
What to do?
EEh, geen idee. Zegt ie iets specifieks verder over die kritieke fout? Als systemen zomaar rebooten begin ik meestal snel aan hardware fouten te denken. Of je moet nog met windows 98 werkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
?
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:30 schreef Fronsertje het volgende:
tis toch bedtijd helaas.
Je kan AA dus wel compleet spelen e.d.? Dan wordt je pc misschien te heet van de graphics en reboot ie veiligheidshalve?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:43 schreef Inquistor87 het volgende:
Eindelijk het spel ook maar is gedownload. Ziet er goed uit, ik heb alleen het probleem dat mn PC zomaar opnieuw opstart en ik krijg de melding (systeem is herstelt van een kritieke fout).....
What to do?
Dont fuck with my matt, hij is inmiddels in de nek beland en krult lekker opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef Beluga het volgende:
taiga bedoel je.
Foto's? Dan worden we wel heel persoonlijk![]()
Zowiezo wil je Flip niet zien. Die gast heeft een onwijze mat!!!
(ow? ik ook? serieus? gadverdamme)
Het lijkt mij een gebruiksvoorwerp, het staat boven je verrekijker tenslotte. Een opvouwbare satelietschotel o.i.d. voor de communications officer? Een soort kniptang/wirecutter? Een soort mortier? Maar een mortier zou linksonderin staan.. hmmm..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:29 schreef Beluga het volgende:
Een nieuwe klasse! Communications officer?
Merson en AA, de amateur..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:23 schreef Merson het volgende:
[..]
Als je Special Forces mappen speelt, speel je SF en als je 'oudere' mappen speelt speel je Operations. Vind ik dan.![]()
bron: http://www.americasarmy.com/intel/features.phpquote:America’s Army: Special Forces is the follow-up to America’s Army: Operations, which was released on July 4, 2002.
een radardetector?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:12 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Top!![]()
[afbeelding]
WTF is dat ding rechts?
Er staat een drietje bij, net zoals je als medic met medickits hebt. Dus je kunt er een actie mee uitvoeren. Misschien comm. devices plaatsen, of auto's repareren ofzow.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:24 schreef ROG het volgende:
[..]
Het lijkt mij een gebruiksvoorwerp, het staat boven je verrekijker tenslotte. Een opvouwbare satelietschotel o.i.d. voor de communications officer? Een soort kniptang/wirecutter? Een soort mortier? Maar een mortier zou linksonderin staan.. hmmm..
* Merson heeft al 63 eerpunten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:32 schreef ROG het volgende:
[..]
Merson en AA, de amateur..
Ik ben écht een amateur. Ik heb er al meer dan 2 weken over gedaan om van 5300 naar 5000 te gaan.quote:Experience Required For Next Level 5000
Nee ik kan het opstarten en dan crashed als ik even speel. Maar van graphics wordt ie niet te heet, speel andere spellen die mooier zijn. En klokje geeft ook aan dat mn pc gewoon 35 graden is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:59 schreef ROG het volgende:
[..]
Je kan AA dus wel compleet spelen e.d.? Dan wordt je pc misschien te heet van de graphics en reboot ie veiligheidshalve?
Die gast die valtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:12 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Top!![]()
[afbeelding]
WTF is dat ding rechts?
Hij blijft het doen... ik had het "herstarten na kritieke problemen" uitgezet in de hoop dat ik de foutmelding te zien kreeg.... dat viel dus tegen nu krijg ik een blauw schermquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:56 schreef Fronsertje het volgende:
He mijn patch!!!
Waar blijf je?
Laat even weten wat het probleem was Inquisitor, altijd benieuwd naar oplossingen.
Dat had ik allemaal al gedaan, hij doet het nu goed (heb het spel opnieuw geinstalleerd)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef Fronsertje het volgende:
Hmm, denk ik toch aan de standaard dingetjes....
Update je DX, vidkaart drivers, loop je systeem even na op hardware fouten (devicemanager uitroeptekentjes).Blijft het raAR DAT ANDERE SPELLEN WEL GEWOON WERKENBTW...
advanced markmanship: kun je doen als je bij die schietbaan (de allereerste training) 36 uit de 40 hebt gehaald.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:11 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dat had ik allemaal al gedaan, hij doet het nu goed (heb het spel opnieuw geinstalleerd)
Heb de trainingen goed voltooid(die medic was saaaaaaai)
Maar een paar dingen kan ik niet. Live jump met parachute (hoe doe je dat?!?!) en die adv markmanship en special forces, wanneer kan je die?
Ik richt gewoon goed met zoom op zoon ding schiet en ik mis...... terwijl ik rustig de tijd neem om te richtenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:32 schreef webfreaky het volgende:
[..]
advanced markmanship: kun je doen als je bij die schietbaan (de allereerste training) 36 uit de 40 hebt gehaald.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:58 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik richt gewoon goed met zoom op zoon ding schiet en ik mis...... terwijl ik rustig de tijd neem om te richten.
Let op de ademhaling, ieder keer als je in of uit ademt, pauzeert hij even, dan moet je schieten, verder 1 doel 1 schot, niet meerdere op hetzelfde doelwit, dan kom je kogels tekort.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:58 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik richt gewoon goed met zoom op zoon ding schiet en ik mis...... terwijl ik rustig de tijd neem om te richten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |