lijkt er wel opquote:Op maandag 17 mei 2004 21:42 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn het Ingame screenshots? of gewoon tekeningen van een kunstenaar/vormgever?
vind de mannetjes wel een beetje uit proportie lijkenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef PlaagGeest het volgende:
Dit is iig wel een in game shot lijkt me...
[afbeelding]
![]()
Dat verhaal doet je denken aan de oorlog, zo ging het immersquote:Op maandag 17 mei 2004 22:29 schreef Nato het volgende:
De makers zijn UBISoft
Het verhaal doet me sterk denken aan MOHAA .. ook de landing bij Normandië , Frankrijk, ect.ect.
<<----------------quote:Op maandag 17 mei 2004 23:08 schreef Grumpey het volgende:
hebben ze ook liedje van Dire straits als tune?
Lijkt op een scene in Day of Days (ep2 band of brothers) waar beide het van gejat hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:06 schreef Internationalist het volgende:
Damn die kerel die opgehangen is aan die boom, lijkt op het 1e level van Call of Duty
hoee haa sniping..quote:Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef PlaagGeest het volgende:
Dit is iig wel een in game shot lijkt me...
[afbeelding]
![]()
en zij hebben het weer ergens anders vandaan en die ook weer totdat je bij de soldaten zelf uit komt (ow wacht BoB had al uitvoerige gesprekken met de veteratenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Lijkt op een scene in Day of Days (ep2 band of brothers) waar beide het van gejat hebben
je ziet vanzelf in het filmpje hoe dat werkt.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:56 schreef vannilesoep het volgende:
word wel phat spel alleen jammer dat je de leader bent, dat vinnik minder fijn
Iemand nog info over hoe je je team moet leiden? owh nog 10 % download
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Keromane69 het volgende:
Wellicht komt er een tijd dat consoles worden geleverd met toetsenbord en muis. Ook zal het mogelijk worden nieuwe videokaarten erin te proppen, meer geheugen, grotere HDD, netwerkkaart, geluidskaart etc. Die console noemen we dan 'PC'.
OT: Er is nu een console op komst met een keyboard/muis combi, ipv een gamepad, weet alleen zo snel de naam niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Keromane69 het volgende:
Wellicht komt er een tijd dat consoles worden geleverd met toetsenbord en muis. Ook zal het mogelijk worden nieuwe videokaarten erin te proppen, meer geheugen, grotere HDD, netwerkkaart, geluidskaart etc. Die console noemen we dan 'PC'.
Phantom, veel mensen op de E3 beviel de speciaal ontworpen keyboard/muis combi.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:54 schreef Pun het volgende:
[..]
OT: Er is nu een console op komst met een keyboard/muis combi, ipv een gamepad, weet alleen zo snel de naam niet meer.
Kijk eens op gamespy bij de opkomende consoles daar staat ie geloof ik tussen.
Nooit van Battlefield 1942 gehoordquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:56 schreef Bio_Bastard het volgende:
mooi spel en zeer realistisch, ik heb de e3 trailer gezien en vind het nagenoeg bagger dat je 'WEER' niet met de Duitsers kan spelen, echt een spel waarbij je een 'soldat' in de wehrmacht of waffen-ss kan zijn zou echt lopen als een gek.
Dat bedoel ik toch niet, ik bedoel een game volledig gebasseerd op het spelen van de Duitsers. Bijvoorbeeld ook nog is met de graphics van BiAquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nooit van Battlefield 1942 gehoord
Nooit van Panzers gehoord? Het is wel geen FPS game, maar toch.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:05 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch niet, ik bedoel een game volledig gebasseerd op het spelen van de Duitsers. Bijvoorbeeld ook nog is met de graphics van BiA
Daar heb je gelijk in, je hebt wel zo ongelooflijk veel geld nodig voor een marketing campagne om tussen de grote 3 te komen, dat maar weinig bedrijven het halen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Phantom, veel mensen op de E3 beviel de speciaal ontworpen keyboard/muis combi.
Maar ik ga er niet vanuit dat die console een succes wordt, zo'n combi wordt pas een succes wanneer het geintroduceerd wordt door Microsoft, Sony of Nintendo.
En daarbij heeft iedereen die van FPS, RTS, simulatie etc. games houdt toch al een PC dus er is zowieso geen markt voor een console die pc games afspeelt, ook al heb je zo'n abbonnementservice waarbij je onbeperkt games kunt downloaden. Maar zeg eens eerlijk, je koopt toch liever een game (waar je weken zo niet maanden plezier van hebt), krijg je er een boekje bij en soms zelfs meer. Veel beter imo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Pun het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, je hebt wel zo ongelooflijk veel geld nodig voor een marketing campagne om tussen de grote 3 te komen, dat maar weinig bedrijven het halen.
jeez, zeg mij niks over games , Panzers is ook met alliesquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nooit van Panzers gehoord? Het is wel geen FPS game, maar toch.
In de demo heb ik anders met de moffen wat poolse ass gekicked hoor :/quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:49 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
jeez, zeg mij niks over games , Panzers is ook met allies. ik bedoel gewoon een FPS.
DEMO! waar?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In de demo heb ik anders met de moffen wat poolse ass gekicked hoor :/
uhm.........wat is dit voor kulquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op xbox is beterquote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als het goede revieuws krijgt haal ik hem blindMoHaa & CoD blijven mijn favo pc games, kan niet genoeg krijgen van WO2 shooters.
Op Gamekings zag het deze week er erg mooi uit
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Op xbox is beter
Je wil ook een flamewar starten of niet?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Op xbox is beter
Meer lezen kan hier.quote:You're including multiplayer...?
The Xbox and PC versions of Brothers in Arms have multiplayer. Multiplayer is really exciting because I carry a squad with me online as well, I have a fire team that I can command online. The whole goal is... With tactics, it's not just a twitch shooter, it's not just a game of skill it's also a game of wits; and I can use my fire team to out-manoeuvre the enemy online like in single-player missions - it's pretty neat. At Gearbox me and another will play split-screen against other people so that we can see each other's squads and really communicate about our tactics. It's really great to do that, it's very co-operative gameplay.
What are the multiplayer mode types?
Pitchford: There are twelve multiplayer missions, and each mission is kind of like a single-player mission in the sense that each side has an objective and they have to accomplish that objective, a lot like they'd have to accomplish an objective in single-player. Each one mission is almost like it's own game mode because of the unique objectives in the missions.
Could we get an example of one of the multiplayer missions?
Pitchford: In one of the missions the Allies have to take out an AA gun and the German team is trying to shoot down bombers - so the Germans have to use the AA gun to do that. Each side has competing objectives that cross over but they're unique objectives. The other thing about multiplayer is it turns over very quickly, kind of like Counter-Strike.
It's especially important that this is a tactical game. I'll make decisions about tactical manoeuvres at the beginning that'll affect how well I do. It's a bit like in RTS games where you make decisions about your build order and it screws you an hour later if you've made bad decisions. But we didn't want that to screw you an hour later so we've made multiplayer rounds really fast - no round is longer than 10 minutes.
How many players is multiplayer going to support?
Pitchford: Right now on Xbox Live we're able to simulate 16 characters, a combination of AI characters and human characters, so it really depends on how you set up the game. We have a lot of options for setting multiplayer games up, like I can play me versus you and we could be on Live or we could be on LAN or we could be playing on split-screen and I could have me and you versus other people... You can set it up however you want to, any combination of split-screen and LAN together. Maximum number of players on split-screen is four.
On PC we haven't yet done our bandwidth test but we're thinking we're going to be able to support a lot more players.
En die hebben het weer van de longest day..ga zo door.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Lijkt op een scene in Day of Days (ep2 band of brothers) waar beide het van gejat hebben
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:46 schreef Retuobak het volgende:
Vooruit, laten we het daar op houden Atreidez.
Dat klinkt heeeeeeel coolquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:09 schreef Joralf het volgende:
Volgens mij wel...
Multiplayer is overigens wel 2 vs 2, waarbij alle 4 de spelers een squad van 3 mensen hebben. De bedoeling is dan ook om goed samen te werken met je teammaat, d.w.z. dat je communiceert over wie wat onder druk zet en wie er over de flank gaat aanvallen e.d.
Er komen dus veel tactieken bij kijken en waarschijnlijk ga je dit spel dus niet winnen als je alleen maar heel goed kan schieten (het helpt wel natuurlijk)
Nee ik wil hem voor de SP maar als MP leuk is is het mooi meegenomen !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:27 schreef DinoPK het volgende:
Meer info over de Multiplayer maps:
http://xbox.ign.com/articles/583/583224p1.html
Het lijkt mij nou niet echt de leukste titel op live, maar wie weet.
Kutsitequote:Op maandag 31 januari 2005 00:39 schreef Nick_BiA.nl het volgende:
Dit weekend is de officiële Nederlandse Brothers in Arms site online gegaan op www.brothersinarms.nl
[afbeelding]
En besteldquote:Op zondag 30 januari 2005 12:31 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen met een creditcard, bij play.com heb je voor 3GBP extra een Limited Edition in een tinnen doos
Deze versie is beschikbaar voor PC/PS2/XBOX, voor zover ik heb kunnen achterhalen komt hij alleen in de UK uit (speciale preorder actie UbiSoft UK)
thnx!quote:Op zondag 30 januari 2005 12:31 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen met een creditcard, bij play.com heb je voor 3GBP extra een Limited Edition in een tinnen doos
Deze versie is beschikbaar voor PC/PS2/XBOX, voor zover ik heb kunnen achterhalen komt hij alleen in de UK uit (speciale preorder actie UbiSoft UK)
Erg coolquote:Op zondag 30 januari 2005 12:31 schreef Kremers het volgende:
Besteldquote:Op zondag 30 januari 2005 12:31 schreef Kremers het volgende:
Jawel.. Vandaag uitgekomen!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:01 schreef H.Flick het volgende:
Hij is toch nog helemaal niet uit?!
Op Xbox is hij al een paar dagen uit..quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:02 schreef logisnack het volgende:
[..]
Op Xbox is hij al een paar dagen uit..
Op pc nog niet.. ook vandaag nog niet.. ga niet lopen lullen
zowel ntsc en pal zijn al uit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ga ervan uit dat ie dan PAL is.
En niet een Bittorrent file of uit de US.
Want de release van deze game is pas de 17e.
17e pas officieel, smerige warezhoer.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
zowel ntsc en pal zijn al uit.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
17e pas officieel, smerige warezhoer.
De enige reden dat eikels zoals jij deze game überhaupt kunnen spelen is doordat “moraalridders” zoals ik wel bereid zijn de ontwikkelaars te belonen voor al het werk wat ze in een spel steken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[afbeelding]
Laat ons lekker over deze spellen praten, inplaats van de moraalkneus uit te hangen.
wees trots op jezelf. Maar ga niet als een kneus in elk gametopic iedereen die een iligaal spelletje heeft voor hoer lopen uitmaken. Ik laat jou ook in je waarde.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De enige reden dat eikels zoals jij deze game überhaupt kunnen spelen is doordat “moraalridders” zoals ik wel bereid zijn de ontwikkelaars te belonen voor al het werk wat ze in een spel steken.
En nu mag je sterven.
GCshop... lekker goedkoopquote:Geachte *******,
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Uw bestelling is als volgt opgenomen:
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Brothers in Arms: Road to Hill 30 PC CD-Rom 1 ¤ 34,50 ¤ 34,50
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 36,50
Ik heb een idee! We gaan moordenaars, verkrachters en pedofielen ook in hun waarde laten!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
wees trots op jezelf. Maar ga niet als een kneus in elk gametopic iedereen die een iligaal spelletje heeft voor hoer lopen uitmaken. Ik laat jou ook in je waarde.
Ik heb een idee! jij houdt je bek of zegt zinnige dingen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb een idee! We gaan moordenaars, verkrachters en pedofielen ook in hun waarde laten!
Heb je hem voor console?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Tof spel zeg, speelt lekker weg.
Ja daar ben ik ook bang voor, dat t hele weekend er nog tussen zitquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Met een beetje geluk krijgt play hem al eerder binnen en kunnen ze hem al voor de 18 de versturen. Ik hoop het wel anders moet we nog zolang wachten
Ja idd dan moeten we nog langer wachten en ik wil graag in dat weekend al gamen. Maar we zullen het wel merken. Regelmatig in je inbox kijken of er een mailtje van play in zitquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:43 schreef Atreidez het volgende:
Ja daar ben ik ook bang voor, dat t hele weekend er nog tussen zit
Tis ook een van de grootste eikels die hier op dit forum rondloopt, moet ik helaas vaststellen nadat ik een erg warezgeil en arrogant mannetje ongevraagd op MSN had zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef twi het volgende:
Ik vraag me altijd af wat figuren als die MrUber bezielt om dat soort dingen hier op een forum te posten waar niet over illegale warez gesproken mag worden?
en helaas doen ze dat niet voor pc spellenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:34 schreef peristilius het volgende:
Ik koop hem zodra hij bij de FRS ligt, kan ik wat oude baggerspelletjes inruilen voor korting
Ja, discusieren over de game. Niet hoe je hem heb gekregen of hoe stoer je ben dat je em heb, want dat kan zelfs een blinde nog wel vinden. Ik zag niet dat ik nooit illegaal doe, maar ga daar ff lekker niet mee "pronken"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:39 schreef MrUber het volgende:
wat is er illegaal aan een beetje tekst... Ik zet de game niet op internet.
Ga me niet zeggen dat jij en niet van bittorent ofzo vandaan aan het trekken bent.
De game is nu uit dus kan er over gediscuceerd worden.
Ik heb gehoord ergens dat je geen mes hebt .:Dquote:Op zondag 6 maart 2005 12:55 schreef Il_M0nc0 het volgende:
Iets wat deze game echt de beste game ever kan gaan laten worden is voor mij de mate waarin men tactische snufjes heeft toegepast. Om het hoekje kijken hebben we al gezien bij de voorgangers maar wat ik nu wil is je verstoppen achter struiken zonder gezien te worden, vervolgens de vijand voorbij laten lopen en hoppa backstab ! Dat kon in Vietcong bijvoorbeeld heel goed. Ik hoop dat het erin zit.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:14 schreef DinoPK het volgende:
Leuk voor de pc warez gastjes, maar hou het gewoon lekker voor je en post niet meer dan je mening over het spel.
Vandaag gehaald als hij morgen uit is ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef gijsje79 het volgende:
Heb het spel vandaag gehaald.
Wachten tot het avond is en dan maar gamen.
Geluid hard, ja ik ga vanavond genieten.
tsjah.. net als tegen je buddies zeggen van.. schiet op dat muurtje.. CANT DO THAT SIR!... nee duh.. je moet nog wel een paar stappen zetten voordat het muurtje WEL in sight is.. (da's wel klote.. moet je ze eerst ook nog een positie aangeven)quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:03 schreef neggix het volgende:
Zo, net weer een tijdje gespeeld, en het valt me toch wel op dat er een zooi vage dingen inzitten. Ten eerste het richten/schieten op je tegenstanders is echt heel kut. Je kan ze heel moeilijk raken als je gewoon cross-haar gebruikt. Dmv je middelste muisknop schiet je zoals met COD, maar dat vind ik zuigen. Verder is de AI van tegenstanders en teammates niet zo, zoals ze gezegd hebben. Soms ook zijn de graphics stukken minder dan dat het hoort te zijn.
Ik ga er nog wel mee spelen, maar denk niet dat ik em lang blijf spelen, zoals MOHAA
Dat is wel droogquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:57 schreef gijsje79 het volgende:
Of als je iemand neerschiet blijft zijn wapen nog ff in de lucht hangen.
is het de moeite waard vind je? Want als ik zo deze berichten lees dan wacht ik ook nog wel even...quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:57 schreef gijsje79 het volgende:
Ik heb net de xbox versie gespeeld, vond het schieten opzich niet slecht gaan.
Zit nu in chapter 7 gaat wel erg hard zo, speel hem nu op normal.
Ik vermaak me nog wel effen met de game.
Leuke game, soms wel wat vertragingen als het te druk word.
Of als je iemand neerschiet blijft zijn wapen nog ff in de lucht hangen.
Nee gaat per team.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:20 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb hem binnen en heb hem gespeeld.. met je team spelen is wel wennen.. Op internet is wel iritant want ik zie alleen dat je met je team kan spelenEn niet free for all of iets anders?
![]()
Ow ja en ik had uitgevonden hoe je iemand ergens neer kon zetten maar als je 3 mannetjes heb kan ze dan ook alle 3 ergens anders zetten?![]()
Op easyquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:21 schreef Vaatdoek het volgende:
Probleem!
Ik heb t spel zojuist geinstalleerd (PC) en ben begonnen met missie 1 op easy.
Echter, na ongeveer 20 seconden spelen start de computer opnieuw op
Specs:
-AMD Athlon 1800+
-ATI Radeon 8500 64mb
-512 MB DDR
Ik speel op 800x600
Wie helpt?
Denk dat het eerder aan je videokaart ligt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:21 schreef Vaatdoek het volgende:
Probleem!
Ik heb t spel zojuist geinstalleerd (PC) en ben begonnen met missie 1 op easy.
Echter, na ongeveer 20 seconden spelen start de computer opnieuw op
Specs:
-AMD Athlon 1800+
-ATI Radeon 8500 64mb
-512 MB DDR
Ik speel op 800x600
Wie helpt?
Bedankt voor je nuttige inbrengquote:
Maar in de handleiding staat dat het spel getest is op deze videokaart, dus daar kan het toch niet aan liggen?quote:Denk dat het eerder aan je videokaart ligt.
probeer eens nieuwe driversquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige inbreng
[..]
Maar in de handleiding staat dat het spel getest is op deze videokaart, dus daar kan het toch niet aan liggen?![]()
quote:Your order for Brothers In Arms: Road To Hill 30 (Limited Edition Tin) has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
Ik ga het in ieder geval op live spelenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:18 schreef peristilius het volgende:
Die van mij is vandaag verzonden door gcshop dus ik heb m morgen.
Wordt hij een beetje gespeeld op live? Daar heb ik namelijk wel zin in
Met die unreal engine kan veel betere prestaties gehaald worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:33 schreef Frasier het volgende:
Wat een kut-engine is die Unreal 2004-engine zeg. Met weinig kwaliteit en dan zo slecht draaien. En ook rare gekleurde banden langs het scherm. Was bij splinter cell enm dergelijke ook al.
Ik ben benieuwd naar je oordeel Gijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:55 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Limited Edition besteld voor Xbox bij play.com dus ik zal hem volgende week gaan gamen !
Yepquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef gigant het volgende:
Is het normaal dat je geen crosshiar hebt?
Kun je bij de opties in het menu aan of uitzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef gigant het volgende:
Sorry, dat ik wel een leven heb, en niet weet hoe alles werkt.quote:
Welke sfeer?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:19 schreef Frasier het volgende:
Ik begin het spel nu toch wel te waarderen. Ben nu wat verder en moet zeggen dat de sfeer het tekort aan graphics behoorlijk goed maakt.
Alleen heb ik nog geen oplossing voor die rare gekleurde randen langs het scherm.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef gigant het volgende:
[..]
Sorry, dat ik wel een leven heb, en niet weet hoe alles werkt.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef gigant het volgende:
Maar dat was toen ook zo..... dat heeft met de trekrichting van je schot te maken. Dat is verteld in een interview.... trekrichting en afstand. Erg realistisch !quote:Op zondag 20 maart 2005 08:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Schiet een stukje rechts van je slachtoffer en hij gaat nog dood.
Jaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
Speel hem maar es op hard.
Ga ervan uit dat je alles wilt unlocken.
Klopt.. Heb ik ook gehad ik gaf een bevel en "red" ging door zichzelf dood! omdat hij niet naar me bevel had geluisterdquote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft het überhaupt nog iets toe te voegen op COD of MOH
Ik vind die "Giving orders" optie echt ruk werken... wordt in de tutorial beetje gezegd, dat ze mannetjes slim genoeg zijn om dekking te zoeken, loopt het mannetje recht in het spervuur van een MG42
Als je het bevel geeft een MG42 van vooraf te assaulten, lopen ze inderdaad allemaal de dood in. Maar dat heeft niet zo veel met dommigheid van hen te maken.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:14 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik ook gehad ik gaf een bevel en "red" ging door zichzelf dood! omdat hij niet naar me bevel had geluisterd![]()
Misschien, maar ik vind het gewoon niet zo'n geweldige game, en dat heeft niet per se te maken met de manier van spelen.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik krijg het spel volgende week dus misschien heb ik het mis, maar als ik hier zo de reacties lees en dat vergelijk met de reviewscores krijg ik het idee dat veel mensen of het spel verkeerd spelen of de opzet gewoon niet begrijpen... misschien is het wel geen mainstream game ondanks de ontzettende hype, een beetje het Black&White idee.
Daarom krijg je ook nog een assault teamquote:Op maandag 21 maart 2005 17:28 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Ook de taktische commando's, het idee is leuk, maar de mogelijkheden zijn erg beperkt. Als ik bijvoorbeeld met 2 man van mijn 4 man tellende fireteam wil aanvallen en de andere 2 supressing fire wil laten doen dan kan dit niet.
Stel dan dat ik meerdere stellingen tegelijkertijd aan wil vallen, dan heb ik aan 2 ook niet genoeg...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom krijg je ook nog een assault team![]()
Nee maar het is niet de bedoeling dat het een rts wordtquote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Stel dan dat ik meerdere stellingen tegelijkertijd aan wil vallen, dan heb ik aan 2 ook niet genoeg...
Nee maar dat deed ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2005 17:09 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Als je het bevel geeft een MG42 van vooraf te assaulten, lopen ze inderdaad allemaal de dood in. Maar dat heeft niet zo veel met dommigheid van hen te maken.
Cho; als je hem hebt, post je ervaringen dan even in dit of het Xbox topic wil jequote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat was toen ook zo..... dat heeft met de trekrichting van je schot te maken. Dat is verteld in een interview.... trekrichting en afstand. Erg realistisch !
Kleine week en dan speel ik eigenlijk alleen s'avonds.quote:
Neem je hem Vrijdag of Zaterdag mee danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kleine week en dan speel ik eigenlijk alleen s'avonds.
Ben alweer bezig op difficulty en zit in chapter 6.
Om eerlijk te zijn verwacht ik hem ook niet maar play.com levert vaak bij mij op dinsdag.... ach wie weet. Het is meer hoop denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:37 schreef Kremers het volgende:
Zijn wel bij jouw zo snel dan? Bij mij doet een pakje vanuit play.com er toch gemid een week over, ik verwacht hem zo rond zaterdag, is de 17e verstuurd,
Het word alleen maar beter.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem vanmiddag even gespeeld en ik ben aangenaam verrast. Ik heb nu nog niet echt controle over teams, maar met 1 mannetje in mn fire team gaat het fixen, flanken en finishen al best aardig. Qua controls is het orders geven ook heel makkelijk, dus dat is wel fijn.
Het voelt allemaal veel realistischer en echter aan dan een 'normale' FPS en dat is precies waar ik op gehoopt had.
Tot nu toe zijn mijn bevindingen dus zeer postief!
Ik heb vandaag ook mijn bestelling van Play.com gekregenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem vanmiddag even gespeeld en ik ben aangenaam verrast. Ik heb nu nog niet echt controle over teams, maar met 1 mannetje in mn fire team gaat het fixen, flanken en finishen al best aardig. Qua controls is het orders geven ook heel makkelijk, dus dat is wel fijn.
Het voelt allemaal veel realistischer en echter aan dan een 'normale' FPS en dat is precies waar ik op gehoopt had.
Tot nu toe zijn mijn bevindingen dus zeer postief!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Wat heeft het nut van bestellen bij play.com, als je de spellen een week na de release nog niet hebt?
Kan je beter naar bart smit lopen
Het ging mij ook idd om de Limited Editionquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Wat heeft het nut van bestellen bij play.com, als je de spellen een week na de release nog niet hebt?
Wat dacht je van de prijs? Die verschilt gem. ¤15 met de NL prijs.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Ik geef toe, ik heb hem toch gekochtquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:49 schreef gijsje79 het volgende:
Waar ik me soms wel aan irriteerde met FSW is dat je team de vijand niet kon raken.
Nu loop je tenminste zelf met een wapen en kan je de vijand onder schot nemen.
En wat moet je met al die ongein? Het gaat toch om het spel ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was vast niet deze, bij de bart smit... En tot ie binnen was heb ik de bart smit versie gewoon geleent lama zeggen
Uiteraard maar de Limited Edition in de UK is goedkoper dan het standaard spel hierquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:22 schreef Markster het volgende:
[..]
En wat moet je met al die ongein? Het gaat toch om het spel ?
Het knapste vind ik wel de wapens. Ze hebben heel mooi gecamoufleerd dat je vaak misschiet. De triggerhappy pc fanaten hebben zich vast kapot ge-irriteerd. Als de crosshair er opstaat gaat ie ook raak is hun idee, als je het mij vraagt. Ik vind het juist wel speciaal dat je niet constant clearshots hebt, dat als je rent je al helemaal weinig raakt, enzovoorts. Het maakt het spel hectisch en dat is wat oorlog is. 3 man in 1 keer uitschakelen wil vaak niet, je word tenminste hard geraakt. Ja, ik kan het spel wel waarderen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Al die andere WW2 spellen vind ik allemaal zo ontzettend "look at me, i'm killing germans" aanvoelen. Je voelt je als een of andere Arnold of Rambo die even heel het derde rijk af gaat slachten.
Bij BiA heb ik veel meer het Saving Privat Ryan gevoel, veel realistischer. En dat van die medals enzo weet ik niet, dus dat maakt me ook niet uit
Heb je hem al Gijs?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uiteraard maar de Limited Edition in de UK is goedkoper dan het standaard spel hier
en als je verzamelaar van games bent is het wel leuk natuurlijk
Ja gisteren kreeg ik hem binnen. Heb net de trainings missies doorlopen en heb net denk ik 3 man onder mijn command. Het laatste stuk wat ik gamede was dat er 2 gasten met een bazooka op een huis aan het schieten waren. Dat was mijn laatste missie.quote:
Jep, heb ik dus ook, CoD is een leuk spel, maar niet erg realistisch, sommige missies schoot je in je eentje weet ik hoeveel duitsers naar de helquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Al die andere WW2 spellen vind ik allemaal zo ontzettend "look at me, i'm killing germans" aanvoelen. Je voelt je als een of andere Arnold of Rambo die even heel het derde rijk af gaat slachten.
Bij BiA heb ik veel meer het Saving Privat Ryan gevoel, veel realistischer. En dat van die medals enzo weet ik niet, dus dat maakt me ook niet uit
Vooral die immense frenzy als je met dat ding gaat schieten. Er gaat nauwelijks iets raak, maar je hebt het gevoel ubermachtig te zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jep, heb ik dus ook, CoD is een leuk spel, maar niet erg realistisch, sommige missies schoot je in je eentje weet ik hoeveel duitsers naar de hel
Ben nog niet zo heel ver, heb nu nog 1man onder mijn commando, maar het feit dat als je achter zo'n zware machine geweer gaat zitten en dat die duitsers gewoon blijven zitten terwijl jouw mannetje via de flanken die Duitsers neerschiet is erg goed gedaan.
Er 1 missie dat je een kerk moet verdedigen, dan komen ze wel op je afquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:27 schreef Kremers het volgende:
Precies, je raakt geen malle moer, want die nazi's blijven gewoon verscholen zitten, is nog eens wat anrs dat dat ze op je af komen rennen als een stel lemmings
dat is prijsschieten idd met sniperquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Er 1 missie dat je een kerk moet verdedigen, dan komen ze wel op je af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jepquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef rattaplan het volgende:
zou ie draaien op een Athlon 1800+ ?
CALL OF DUTY!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:41 schreef rattaplan het volgende:
Welk van de 2 spellen is meer de moeite waard? Brother in Arms of Call of Duty.
Vooral met het oog op online gamen via de PC...
als je difficult het spel uitspeelt komt idd autenthic mode beschikbaar..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Als je hem hebt uitgespeeld unlock je toch de Authentic mode? Dat lijkt me helemaal geweldig!
Ik speel hem nu op Difficult, maar het kan mij niet moeilijk genoeg zijn.
De intro is ergens wel leuk, maar het spel zelf slaat op poep.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef multilul het volgende:
ben net begonnen in het spel... ik vind het wel leuk, beetje maaien
Het zijn idd voornamelijk pc gamers die het niks vinden. Snap het niet... ik vind het een prima gamequote:
dat zeggt gelukkig dus ook genoeg over de kwaliteit van de console spellenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn idd voornamelijk pc gamers die het niks vinden. Snap het niet... ik vind het een prima game
En door hout schieten is heel normaalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:21 schreef Kremers het volgende:
Met de kwaliteit van cosole games is niets mis hoor, PC gamers kunnen schijnbaar alleen maar als een kip zonder kop rondrennen
daarom heb ik zo een DIKKE schijthekel aan die tering consoles. Kutlamers die een vet spel niet normaal kunnen converten naar een pc spel... ja het ziet er vet uit, dus het zit wel goed... *zucht*quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:39 schreef H.Flick het volgende:
Waarom klaagt iedereen over de AI van je squadmembers?! Bij mij doen ze exact wat ze moeten doen...
Ik krijg inderdaad het vermoeden dat de Xbox versie beter gelukt is dan de PC versie.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef dartbord het volgende:
[..]
daarom heb ik zo een DIKKE schijthekel aan die tering consoles. Kutlamers die een vet spel niet normaal kunnen converten naar een pc spel... ja het ziet er vet uit, dus het zit wel goed... *zucht*
Daar word ik ook niet goed van idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:44 schreef alsem het volgende:
ik vind het klote dat die tanks de helft van de tijd niet naar me luisteren!
Ik heb em even gespeeld op live. Idee daarvan is dat je met zn vieren speelt, waarbij 2 de kant van de allies en 2 de kant van de germans nemen. Iedereen krijgt een team met zich mee en vervolgens is het de bedoeling een objectie te voltooien.quote:Op zondag 27 maart 2005 10:54 schreef DinoPK het volgende:
Waarom hoor ik hier zoweinig over de multiplayer, terwijl dit 1 van de sterkste punten van het spel schijnt te zijn?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dit gedeelte grotendeels genegeerd wordt.
Denk je nou echt dat men nog moeite wil doen om een console spel goed te converteren naar de PC als het overgrote merendeel van alle PC spellen toch gekopieerd en gedownload wordt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef dartbord het volgende:
[..]
daarom heb ik zo een DIKKE schijthekel aan die tering consoles. Kutlamers die een vet spel niet normaal kunnen converten naar een pc spel... ja het ziet er vet uit, dus het zit wel goed... *zucht*
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:54 schreef rattaplan het volgende:
ik heb Hidden and Dangerous voor de Pc gekocht.
Wat een waardeloze multiplayer optie zeg. De singel player is wel tof, als van ouds.
Wat ik wil weten is welke call of duty versie moet ik hebben als ik online wil.
De 1e versie heb ik al uitgespeeld namelijk (bij iemand anders). Nu is er toch finest hour? Of is dat enkel een uitbreidingspack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |