Kleine week en dan speel ik eigenlijk alleen s'avonds.quote:
Neem je hem Vrijdag of Zaterdag mee danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kleine week en dan speel ik eigenlijk alleen s'avonds.
Ben alweer bezig op difficulty en zit in chapter 6.
Om eerlijk te zijn verwacht ik hem ook niet maar play.com levert vaak bij mij op dinsdag.... ach wie weet. Het is meer hoop denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:37 schreef Kremers het volgende:
Zijn wel bij jouw zo snel dan? Bij mij doet een pakje vanuit play.com er toch gemid een week over, ik verwacht hem zo rond zaterdag, is de 17e verstuurd,
Het word alleen maar beter.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem vanmiddag even gespeeld en ik ben aangenaam verrast. Ik heb nu nog niet echt controle over teams, maar met 1 mannetje in mn fire team gaat het fixen, flanken en finishen al best aardig. Qua controls is het orders geven ook heel makkelijk, dus dat is wel fijn.
Het voelt allemaal veel realistischer en echter aan dan een 'normale' FPS en dat is precies waar ik op gehoopt had.
Tot nu toe zijn mijn bevindingen dus zeer postief!
Ik heb vandaag ook mijn bestelling van Play.com gekregenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem vanmiddag even gespeeld en ik ben aangenaam verrast. Ik heb nu nog niet echt controle over teams, maar met 1 mannetje in mn fire team gaat het fixen, flanken en finishen al best aardig. Qua controls is het orders geven ook heel makkelijk, dus dat is wel fijn.
Het voelt allemaal veel realistischer en echter aan dan een 'normale' FPS en dat is precies waar ik op gehoopt had.
Tot nu toe zijn mijn bevindingen dus zeer postief!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Wat heeft het nut van bestellen bij play.com, als je de spellen een week na de release nog niet hebt?
Kan je beter naar bart smit lopen
Het ging mij ook idd om de Limited Editionquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Wat heeft het nut van bestellen bij play.com, als je de spellen een week na de release nog niet hebt?
Wat dacht je van de prijs? Die verschilt gem. ¤15 met de NL prijs.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Ik geef toe, ik heb hem toch gekochtquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:49 schreef gijsje79 het volgende:
Waar ik me soms wel aan irriteerde met FSW is dat je team de vijand niet kon raken.
Nu loop je tenminste zelf met een wapen en kan je de vijand onder schot nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |