GCshop... lekker goedkoopquote:Geachte *******,
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Uw bestelling is als volgt opgenomen:
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Brothers in Arms: Road to Hill 30 PC CD-Rom 1 ¤ 34,50 ¤ 34,50
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 36,50
Ik heb een idee! We gaan moordenaars, verkrachters en pedofielen ook in hun waarde laten!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
wees trots op jezelf. Maar ga niet als een kneus in elk gametopic iedereen die een iligaal spelletje heeft voor hoer lopen uitmaken. Ik laat jou ook in je waarde.
Ik heb een idee! jij houdt je bek of zegt zinnige dingen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb een idee! We gaan moordenaars, verkrachters en pedofielen ook in hun waarde laten!
Heb je hem voor console?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Tof spel zeg, speelt lekker weg.
Ja daar ben ik ook bang voor, dat t hele weekend er nog tussen zitquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Met een beetje geluk krijgt play hem al eerder binnen en kunnen ze hem al voor de 18 de versturen. Ik hoop het wel anders moet we nog zolang wachten
Ja idd dan moeten we nog langer wachten en ik wil graag in dat weekend al gamen. Maar we zullen het wel merken. Regelmatig in je inbox kijken of er een mailtje van play in zitquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:43 schreef Atreidez het volgende:
Ja daar ben ik ook bang voor, dat t hele weekend er nog tussen zit
Tis ook een van de grootste eikels die hier op dit forum rondloopt, moet ik helaas vaststellen nadat ik een erg warezgeil en arrogant mannetje ongevraagd op MSN had zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef twi het volgende:
Ik vraag me altijd af wat figuren als die MrUber bezielt om dat soort dingen hier op een forum te posten waar niet over illegale warez gesproken mag worden?
en helaas doen ze dat niet voor pc spellenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:34 schreef peristilius het volgende:
Ik koop hem zodra hij bij de FRS ligt, kan ik wat oude baggerspelletjes inruilen voor korting
Ja, discusieren over de game. Niet hoe je hem heb gekregen of hoe stoer je ben dat je em heb, want dat kan zelfs een blinde nog wel vinden. Ik zag niet dat ik nooit illegaal doe, maar ga daar ff lekker niet mee "pronken"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:39 schreef MrUber het volgende:
wat is er illegaal aan een beetje tekst... Ik zet de game niet op internet.
Ga me niet zeggen dat jij en niet van bittorent ofzo vandaan aan het trekken bent.
De game is nu uit dus kan er over gediscuceerd worden.
Ik heb gehoord ergens dat je geen mes hebt .:Dquote:Op zondag 6 maart 2005 12:55 schreef Il_M0nc0 het volgende:
Iets wat deze game echt de beste game ever kan gaan laten worden is voor mij de mate waarin men tactische snufjes heeft toegepast. Om het hoekje kijken hebben we al gezien bij de voorgangers maar wat ik nu wil is je verstoppen achter struiken zonder gezien te worden, vervolgens de vijand voorbij laten lopen en hoppa backstab ! Dat kon in Vietcong bijvoorbeeld heel goed. Ik hoop dat het erin zit.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:14 schreef DinoPK het volgende:
Leuk voor de pc warez gastjes, maar hou het gewoon lekker voor je en post niet meer dan je mening over het spel.
Vandaag gehaald als hij morgen uit is ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef gijsje79 het volgende:
Heb het spel vandaag gehaald.
Wachten tot het avond is en dan maar gamen.
Geluid hard, ja ik ga vanavond genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |