Welke sfeer?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:19 schreef Frasier het volgende:
Ik begin het spel nu toch wel te waarderen. Ben nu wat verder en moet zeggen dat de sfeer het tekort aan graphics behoorlijk goed maakt.
Alleen heb ik nog geen oplossing voor die rare gekleurde randen langs het scherm.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef gigant het volgende:
[..]
Sorry, dat ik wel een leven heb, en niet weet hoe alles werkt.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef gigant het volgende:
Is het normaal dat je geen crosshiar hebt?
Maar dat was toen ook zo..... dat heeft met de trekrichting van je schot te maken. Dat is verteld in een interview.... trekrichting en afstand. Erg realistisch !quote:Op zondag 20 maart 2005 08:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Schiet een stukje rechts van je slachtoffer en hij gaat nog dood.
Jaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
Speel hem maar es op hard.
Ga ervan uit dat je alles wilt unlocken.
Klopt.. Heb ik ook gehad ik gaf een bevel en "red" ging door zichzelf dood! omdat hij niet naar me bevel had geluisterdquote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft het überhaupt nog iets toe te voegen op COD of MOH
Ik vind die "Giving orders" optie echt ruk werken... wordt in de tutorial beetje gezegd, dat ze mannetjes slim genoeg zijn om dekking te zoeken, loopt het mannetje recht in het spervuur van een MG42
Als je het bevel geeft een MG42 van vooraf te assaulten, lopen ze inderdaad allemaal de dood in. Maar dat heeft niet zo veel met dommigheid van hen te maken.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:14 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik ook gehad ik gaf een bevel en "red" ging door zichzelf dood! omdat hij niet naar me bevel had geluisterd![]()
Misschien, maar ik vind het gewoon niet zo'n geweldige game, en dat heeft niet per se te maken met de manier van spelen.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik krijg het spel volgende week dus misschien heb ik het mis, maar als ik hier zo de reacties lees en dat vergelijk met de reviewscores krijg ik het idee dat veel mensen of het spel verkeerd spelen of de opzet gewoon niet begrijpen... misschien is het wel geen mainstream game ondanks de ontzettende hype, een beetje het Black&White idee.
Daarom krijg je ook nog een assault teamquote:Op maandag 21 maart 2005 17:28 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Ook de taktische commando's, het idee is leuk, maar de mogelijkheden zijn erg beperkt. Als ik bijvoorbeeld met 2 man van mijn 4 man tellende fireteam wil aanvallen en de andere 2 supressing fire wil laten doen dan kan dit niet.
Stel dan dat ik meerdere stellingen tegelijkertijd aan wil vallen, dan heb ik aan 2 ook niet genoeg...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom krijg je ook nog een assault team![]()
Nee maar het is niet de bedoeling dat het een rts wordtquote:Op maandag 21 maart 2005 17:47 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Stel dan dat ik meerdere stellingen tegelijkertijd aan wil vallen, dan heb ik aan 2 ook niet genoeg...
Nee maar dat deed ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2005 17:09 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Als je het bevel geeft een MG42 van vooraf te assaulten, lopen ze inderdaad allemaal de dood in. Maar dat heeft niet zo veel met dommigheid van hen te maken.
Cho; als je hem hebt, post je ervaringen dan even in dit of het Xbox topic wil jequote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat was toen ook zo..... dat heeft met de trekrichting van je schot te maken. Dat is verteld in een interview.... trekrichting en afstand. Erg realistisch !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |