tsjah.. net als tegen je buddies zeggen van.. schiet op dat muurtje.. CANT DO THAT SIR!... nee duh.. je moet nog wel een paar stappen zetten voordat het muurtje WEL in sight is.. (da's wel klote.. moet je ze eerst ook nog een positie aangeven)quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:03 schreef neggix het volgende:
Zo, net weer een tijdje gespeeld, en het valt me toch wel op dat er een zooi vage dingen inzitten. Ten eerste het richten/schieten op je tegenstanders is echt heel kut. Je kan ze heel moeilijk raken als je gewoon cross-haar gebruikt. Dmv je middelste muisknop schiet je zoals met COD, maar dat vind ik zuigen. Verder is de AI van tegenstanders en teammates niet zo, zoals ze gezegd hebben. Soms ook zijn de graphics stukken minder dan dat het hoort te zijn.
Ik ga er nog wel mee spelen, maar denk niet dat ik em lang blijf spelen, zoals MOHAA
Dat is wel droogquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:57 schreef gijsje79 het volgende:
Of als je iemand neerschiet blijft zijn wapen nog ff in de lucht hangen.
is het de moeite waard vind je? Want als ik zo deze berichten lees dan wacht ik ook nog wel even...quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:57 schreef gijsje79 het volgende:
Ik heb net de xbox versie gespeeld, vond het schieten opzich niet slecht gaan.
Zit nu in chapter 7 gaat wel erg hard zo, speel hem nu op normal.
Ik vermaak me nog wel effen met de game.
Leuke game, soms wel wat vertragingen als het te druk word.
Of als je iemand neerschiet blijft zijn wapen nog ff in de lucht hangen.
Nee gaat per team.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:20 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb hem binnen en heb hem gespeeld.. met je team spelen is wel wennen.. Op internet is wel iritant want ik zie alleen dat je met je team kan spelenEn niet free for all of iets anders?
![]()
Ow ja en ik had uitgevonden hoe je iemand ergens neer kon zetten maar als je 3 mannetjes heb kan ze dan ook alle 3 ergens anders zetten?![]()
Op easyquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:21 schreef Vaatdoek het volgende:
Probleem!
Ik heb t spel zojuist geinstalleerd (PC) en ben begonnen met missie 1 op easy.
Echter, na ongeveer 20 seconden spelen start de computer opnieuw op
Specs:
-AMD Athlon 1800+
-ATI Radeon 8500 64mb
-512 MB DDR
Ik speel op 800x600
Wie helpt?
Denk dat het eerder aan je videokaart ligt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:21 schreef Vaatdoek het volgende:
Probleem!
Ik heb t spel zojuist geinstalleerd (PC) en ben begonnen met missie 1 op easy.
Echter, na ongeveer 20 seconden spelen start de computer opnieuw op
Specs:
-AMD Athlon 1800+
-ATI Radeon 8500 64mb
-512 MB DDR
Ik speel op 800x600
Wie helpt?
Bedankt voor je nuttige inbrengquote:
Maar in de handleiding staat dat het spel getest is op deze videokaart, dus daar kan het toch niet aan liggen?quote:Denk dat het eerder aan je videokaart ligt.
probeer eens nieuwe driversquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige inbreng
[..]
Maar in de handleiding staat dat het spel getest is op deze videokaart, dus daar kan het toch niet aan liggen?![]()
quote:Your order for Brothers In Arms: Road To Hill 30 (Limited Edition Tin) has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
Ik ga het in ieder geval op live spelenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:18 schreef peristilius het volgende:
Die van mij is vandaag verzonden door gcshop dus ik heb m morgen.
Wordt hij een beetje gespeeld op live? Daar heb ik namelijk wel zin in
Met die unreal engine kan veel betere prestaties gehaald worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:33 schreef Frasier het volgende:
Wat een kut-engine is die Unreal 2004-engine zeg. Met weinig kwaliteit en dan zo slecht draaien. En ook rare gekleurde banden langs het scherm. Was bij splinter cell enm dergelijke ook al.
Ik ben benieuwd naar je oordeel Gijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:55 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Limited Edition besteld voor Xbox bij play.com dus ik zal hem volgende week gaan gamen !
Yepquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef gigant het volgende:
Is het normaal dat je geen crosshiar hebt?
Kun je bij de opties in het menu aan of uitzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef gigant het volgende:
Is het normaal dat je geen crosshiar hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |