abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25714000
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:02 schreef Atreidez het volgende:

[..]

[afbeelding]
Was vast niet deze, bij de bart smit... En tot ie binnen was heb ik de bart smit versie gewoon geleent lama zeggen
En wat moet je met al die ongein? Het gaat toch om het spel ?
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:39:38 #252
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25714404
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:22 schreef Markster het volgende:

[..]

En wat moet je met al die ongein? Het gaat toch om het spel ?
Uiteraard maar de Limited Edition in de UK is goedkoper dan het standaard spel hier

en als je verzamelaar van games bent is het wel leuk natuurlijk
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_25715174
Ik koop ook veel spellen puur om het verzamelen, dan speel ik ze vervolgens amper... maar ik vind het wel leuk ze te hebben. Dit komt ook door tijdgebrek, als ik ooit maanden ziek thuis zit heb ik in ieder geval genoeg te doen

Dan zijn limited editions altijd leuk .
pi_25716649
Goed, tot zover Brothers in Arms. Heb 'm uitgespeeld.

Al met al vondt ik het erg tegenvallen. Als je het vergelijkt met een game als Call of Duty, die ik laatst nog een keer opnieuw heb uitgespeeld dan valt Brothers in Arms daar toch erg bij in het niet. Al dat gezever over de band van broers en hoe familiar dhr. Baker zich richting zijn medesoldaten voelt vind ik niet echt in de game tot uiting komen.

Verder vind ik het alles, zoals ik al eerder zei, wat slordig. Net de een na laatste missie, missie uitgespeeld, 'Meet up with Mac', dus ik zoek Mac, vindt 'm, maar van upmeeten is weinig sprake, hij loopt daar maar trillerig rond te lopen, uiteindelijk lukte het me met een MG42 ervoor te zorgen dat ie stil bleef staan, toen kon ik de missie beindigen. Ook dingen als het oppakken van wapens of de mounted machine gun van een tank pakken willen nog wel eens haperen.
Ook de afwerking qua bijvoorbeeld objectives en fonts vind ik nogal onuitgewerkt. Per missie krijg je ongeveer een objective, tot maximaal 3 dan, daar zijn die dingen naar mijn mening niet voor bedoeld. In CoD heb je bijvoorbeeld een mooi lijstje met het aantal AA guns wat je nog op moet blazen.

-edit-
Vergat ik het medal-gedeelte. Ik heb alleen maar die WW2 Service Medal gekregen, beetje jammer. Want volgens mij was het zo dat als je geraakt werd je een purple-heart kreeg, en zo meer medailles, maar niet in dit spel dus.

Als ik het op Singleplayer niveau bekijk vindt ik dit spel geen ¤50 waard. Als ik het vergelijk met Batllefield 1942, Call of Duty, en eventueel Far Cry vindt ik het gewoon totaal niet in die orde van grote vallen.

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchBlood op 24-03-2005 21:28:04 ]
pi_25718161
Al die andere WW2 spellen vind ik allemaal zo ontzettend "look at me, i'm killing germans" aanvoelen. Je voelt je als een of andere Arnold of Rambo die even heel het derde rijk af gaat slachten.

Bij BiA heb ik veel meer het Saving Privat Ryan gevoel, veel realistischer. En dat van die medals enzo weet ik niet, dus dat maakt me ook niet uit
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:40:54 #256
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25719036
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Al die andere WW2 spellen vind ik allemaal zo ontzettend "look at me, i'm killing germans" aanvoelen. Je voelt je als een of andere Arnold of Rambo die even heel het derde rijk af gaat slachten.

Bij BiA heb ik veel meer het Saving Privat Ryan gevoel, veel realistischer. En dat van die medals enzo weet ik niet, dus dat maakt me ook niet uit
Het knapste vind ik wel de wapens. Ze hebben heel mooi gecamoufleerd dat je vaak misschiet. De triggerhappy pc fanaten hebben zich vast kapot ge-irriteerd. Als de crosshair er opstaat gaat ie ook raak is hun idee, als je het mij vraagt. Ik vind het juist wel speciaal dat je niet constant clearshots hebt, dat als je rent je al helemaal weinig raakt, enzovoorts. Het maakt het spel hectisch en dat is wat oorlog is. 3 man in 1 keer uitschakelen wil vaak niet, je word tenminste hard geraakt. Ja, ik kan het spel wel waarderen.

Overigens wel heel goedkoop dat het beginfilmpje in de dropplane echt 100% gekopieerd is van Band Of Brothers. Alles is hetzelfde tot aan het kotsende soldaatje toe
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 25 maart 2005 @ 01:49:14 #257
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25723118
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Uiteraard maar de Limited Edition in de UK is goedkoper dan het standaard spel hier

en als je verzamelaar van games bent is het wel leuk natuurlijk
Heb je hem al Gijs?
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:44:59 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25724629
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 01:49 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb je hem al Gijs?
Ja gisteren kreeg ik hem binnen. Heb net de trainings missies doorlopen en heb net denk ik 3 man onder mijn command. Het laatste stuk wat ik gamede was dat er 2 gasten met een bazooka op een huis aan het schieten waren. Dat was mijn laatste missie.

Het spel is cool maar ik heb nog geen gevoel van wow !! Ik denk dat ik even verder moet gamen dit weekend !
pi_25725115
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:

Jep, heb ik dus ook, CoD is een leuk spel, maar niet erg realistisch, sommige missies schoot je in je eentje weet ik hoeveel duitsers naar de hel

Ben nog niet zo heel ver, heb nu nog 1man onder mijn commando, maar het feit dat als je achter zo'n zware machine geweer gaat zitten en dat die duitsers gewoon blijven zitten terwijl jouw mannetje via de flanken die Duitsers neerschiet is erg goed gedaan.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:24:20 #260
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25726122
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 09:27 schreef Kremers het volgende:

[..]

Jep, heb ik dus ook, CoD is een leuk spel, maar niet erg realistisch, sommige missies schoot je in je eentje weet ik hoeveel duitsers naar de hel

Ben nog niet zo heel ver, heb nu nog 1man onder mijn commando, maar het feit dat als je achter zo'n zware machine geweer gaat zitten en dat die duitsers gewoon blijven zitten terwijl jouw mannetje via de flanken die Duitsers neerschiet is erg goed gedaan.
Vooral die immense frenzy als je met dat ding gaat schieten. Er gaat nauwelijks iets raak, maar je hebt het gevoel ubermachtig te zijn
pi_25726194
Precies, je raakt geen malle moer, want die nazi's blijven gewoon verscholen zitten , is nog eens wat anrs dat dat ze op je af komen rennen als een stel lemmings
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:34:19 #262
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25726374
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 10:27 schreef Kremers het volgende:
Precies, je raakt geen malle moer, want die nazi's blijven gewoon verscholen zitten , is nog eens wat anrs dat dat ze op je af komen rennen als een stel lemmings
Er 1 missie dat je een kerk moet verdedigen, dan komen ze wel op je af
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:35:19 #263
79423 Metal_drums
Metal Militia
pi_25727734
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 10:34 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Er 1 missie dat je een kerk moet verdedigen, dan komen ze wel op je af
dat is prijsschieten idd met sniper
You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:56:11 #264
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25728328
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halo Stats
360 Blog
pi_25728426
zou ie draaien op een Athlon 1800+ ?
pi_25729206
Nu ben ik aanbeland bij het gedeelte dat je 3 mannen hebt, weet niet wat iedereen loopt te zeiken over het spel, vind het zeer goed

En dat je mis schiet ook al zit de vijand in het midden van de iron sight: Duh, het zijn geweren uit WOII.... Die waren nou eenmaal niet zo heel accuraat
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:40:07 #267
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25729561
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef rattaplan het volgende:
zou ie draaien op een Athlon 1800+ ?
Jep
Kijk hier maar es.
http://www.brothersinarms.nl/roadtohill30/systeemeisen
Halo Stats
360 Blog
pi_25739231
uitgespeeld, vond em erg kort...
maar die sniper missies zijn leuk
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:23:27 #269
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25741031
Als je hem hebt uitgespeeld unlock je toch de Authentic mode? Dat lijkt me helemaal geweldig!

Ik speel hem nu op Difficult, maar het kan mij niet moeilijk genoeg zijn .
pi_25742321
Wat een ongelofelijk kutspel. Echt enorm zuigend.

De graphics vallen echt zwaar tegen, vooral als je weet hoe zwaar die game is. Ik denk toch echt dat mijn 9800Pro wel wat betere graphics aankan met een goede framerate als de engine goed geschreven zou zijn. Verder is het enorm irritant dat het net is alsof je constant 'zoomed' beeld hebt. Het aimen slaat echt nergens, maar dan ook helemaal nergens op en het tactische aspect slaat ook op poep. De AI is om te huilen, de tegenstanderds zijn om te huilen, en het geluid is ook al om te huilen (waar is mijn 5.1).

Ik zou me flink belazerd voelen als ik deze game gekocht had .

Het enige positieve aan de game is dat de sfeer wel leuk is tijdens de intro's, in het vliegtuig bijvoorbeeld.

/edit

De bugs in het spel zijn ook zo leuk, ik had laatst een enorm vreemd ragdoll effect. Stel jezelf een spin voor die 100 rondjes per seconde draait, 2/3 van je beeld in beslag neemt en virtueel zo groot is als 4 vrachtauto's.

Zo zag laatst mijn tegenstander eruit toen ik hem neerschoot.
Soms vliegen die apen ook enorm hoog de lucht in als je ze neerschiet. .
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:40:12 #271
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25743482
Games moet je ook op een console spelen en niet op een PC
pi_25745277
Welk van de 2 spellen is meer de moeite waard? Brother in Arms of Call of Duty.
Vooral met het oog op online gamen via de PC...
pi_25745606
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:41 schreef rattaplan het volgende:
Welk van de 2 spellen is meer de moeite waard? Brother in Arms of Call of Duty.
Vooral met het oog op online gamen via de PC...
CALL OF DUTY!
pi_25749502
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Als je hem hebt uitgespeeld unlock je toch de Authentic mode? Dat lijkt me helemaal geweldig!

Ik speel hem nu op Difficult, maar het kan mij niet moeilijk genoeg zijn .
als je difficult het spel uitspeelt komt idd autenthic mode beschikbaar..
en als je die klaar hebt komt de super squad cheat beschikbaar, ben benieuwd wat dat doet...
pi_25749507
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:54 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

CALL OF DUTY!
pi_25749554
ben net begonnen in het spel... ik vind het wel leuk, beetje maaien
pi_25749565
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef multilul het volgende:
ben net begonnen in het spel... ik vind het wel leuk, beetje maaien
De intro is ergens wel leuk, maar het spel zelf slaat op poep.
pi_25749595
Vandaag weer een tijdje gespeeld, en wat viel mij op:

• De tank luistert niet altijd, dat ventje zit lekker uit zijn tank te kijken en doet geen flikker.
  • Je squad is zo achterlijk als het achtereinde van een tandenborstel; logische paden kiezen zit er niet in voor ze.
  • Je wapens zijn veel te inaccuraat, zelfs op twee meter afstand mis ik 30% van de tijd.

Dit spel had 3 jaar geleden interessant geweest, nu is het verschrikkelijk.
    Kijk maar naar HL-2, wat die heeft kunnen doen met AI, Graphics én soepel lopen op veel systemen terwijl het er 10 x beter uitziet dan dit spel.
  • We'll keep on whispering our mantras.
    pi_25750296
    Pfff ok hier mijn mening en wat redenen om mn mening te ondersteunen:

HET IS EEN KUTSPEL! (zo, duidelijk he )

de redenen (ja meerdere)

1. Het ziet er minder mooi uit dan ik verwacht had. ( niet echt heel erg maar toch jammer )
    2. De missie dat je met die bar moet gaan lopen blazen is hard kansloos.
    Je hoeft niet te reloaden? (dit is zeker weer nieuw ofzo?)
    3. Iets verder als je die mg moet uitschakelen kan je gewoon lekker achter een houten wagen gaan zitten, want .... wat blijkt nou, HIJ KAN NIET DOOR HOUT HEEN SCHIETEN!! (LAME)
    4. door bovenstaande probleem van hout dat op titanium lijkt, wordt je door de makers gedwongen om mensen te flanken (vinden ze erg geil in dit spel) waardoor je dus ALTIJD MOET flanken, wat ik zwaar kansloos vind.
    5. Zelfs op hard vragen ze nog of je mannetjes gehealed moeten worden (wtf dan had ik wel easy gekozen???)
    6. die awareness mode is HARD kansloos, wtf waarom zou ik in godsnaam willen weten waar ie zit :S ik kom er vanzelf wel achter...
    7. lekkere team ai.... ik zeg tegen mn teamgenoot dat ie achter een muurtje moet gaan zitten (want ja er komen van die vervelende duitsers aan...) wat doet ie... hij gaat naast mij staan kijken van tja...dat is een mooi muurtje... Neutraal *ergernis ergernis*

ziehier dus waarom ik het een kutspel vind.
    pi_25750762
    Inderdaad ja, je kan niet door houten constructies heen schieten. Zelfs niet met een fucking MG42 !
      zaterdag 26 maart 2005 @ 08:23:29 #281
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_25751263
    BiA is cool Spannende tactische FPS game met een geweldige setting. Je voelt je echt aanwezig in een Band of Brothers sfeer.... en dat geluid Heerlijke game....
      zaterdag 26 maart 2005 @ 10:55:39 #282
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_25752644
    Dat huilen hier van die pc mensen
    The truth was in here.
      zaterdag 26 maart 2005 @ 11:00:13 #283
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_25752733
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 10:55 schreef Bastard het volgende:
    Dat huilen hier van die pc mensen
    Het zijn idd voornamelijk pc gamers die het niks vinden. Snap het niet... ik vind het een prima game
    pi_25753624
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het zijn idd voornamelijk pc gamers die het niks vinden. Snap het niet... ik vind het een prima game
    dat zeggt gelukkig dus ook genoeg over de kwaliteit van de console spellen
    en wat de console gamers gewend zijn..

Call of duty is niet mooier maar wel 10x beter AI imho en de ewapens zijn in bia echt om te huilen..
    ik schiet een duitser van 1 m afstand door z'n kop en nog loopt ie door en zegt: "sheize ich bin getroffen" oid
    pi_25754339
    Met de kwaliteit van cosole games is niets mis hoor, PC gamers kunnen schijnbaar alleen maar als een kip zonder kop rondrennen

En misschien is de xbox versie van dit spel gewoon een stuk beter dan de PC versie, daar wel eens aan gedacht

Ik heb zelf ook de xbox versie, ik vind het een geweldig spel met dat suppresing fire.
      zaterdag 26 maart 2005 @ 12:34:11 #286
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_25754625
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:21 schreef Kremers het volgende:
    Met de kwaliteit van cosole games is niets mis hoor, PC gamers kunnen schijnbaar alleen maar als een kip zonder kop rondrennen
    En door hout schieten is heel normaal
    The truth was in here.
      zaterdag 26 maart 2005 @ 13:39:47 #287
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_25756052
    Waarom klaagt iedereen over de AI van je squadmembers?! Bij mij doen ze exact wat ze moeten doen...

Ik krijg inderdaad het vermoeden dat de Xbox versie beter gelukt is dan de PC versie.
    pi_25768283
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 13:39 schreef H.Flick het volgende:
    Waarom klaagt iedereen over de AI van je squadmembers?! Bij mij doen ze exact wat ze moeten doen...

Ik krijg inderdaad het vermoeden dat de Xbox versie beter gelukt is dan de PC versie.
    daarom heb ik zo een DIKKE schijthekel aan die tering consoles. Kutlamers die een vet spel niet normaal kunnen converten naar een pc spel... ja het ziet er vet uit, dus het zit wel goed... *zucht*
    pi_25768435
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef dartbord het volgende:

[..]

daarom heb ik zo een DIKKE schijthekel aan die tering consoles. Kutlamers die een vet spel niet normaal kunnen converten naar een pc spel... ja het ziet er vet uit, dus het zit wel goed... *zucht*

* mschol totally argree's
    pi_25768999
    ik vind het klote dat die tanks de helft van de tijd niet naar me luisteren!
    verder vind ik het spel wel vet..
      zaterdag 26 maart 2005 @ 22:49:05 #291
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_25769080
    ik ben zo te lezen gelukkig niet de enige is die enigzins teleurgesteld is in dit spel, grote hype, maar niet terecht, ik kan me goed vinden in de kritiek van Nitespeed en Darbord, het is het allemaal net niet.
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_25769551
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 22:44 schreef alsem het volgende:
    ik vind het klote dat die tanks de helft van de tijd niet naar me luisteren!
    Daar word ik ook niet goed van idd.
    Verder kan ik soms opeens geen commando's geven aan mijn team, lijkt ook een vreemde bug.
      zondag 27 maart 2005 @ 08:45:22 #293
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_25775126
    Ik heb hetzelfde,... geen bugs en mijn squad luistert altijd
    pi_25775705
    Mss haal ik het wel ff voor Xbox, als dat echt beter is (kan iemand dit verifieren). Daarbij, ik heb het op pc en ik vind het best speelbaar. Het is echt eens iets anders dan gewoon volledig ledigen van ammo op je enemy (cfr. Call of Duty). Je moet zorgen dat je squad save zit en toch suppressing fire kan geven. En dan nog, als er al S.F. is dan moet je nog altijd over een veld rennen en voor't zelfde geld zit er achter een bosje nog een mofje of twee waardoor je halverwege wordt neergemaaid zoals gras in de lente. Zalig maar frustrerend . Het is wel de goede soort van frustrerend... niet dat je zegt... OMG HAXORZ AI CHEATORZZZZZ, maar eerder de frustratie waarvan je zegt: "GVD, waarom ben ik over dat veld gaan lopen gelijk a kieke zonder kop

I (l) it. Alleen spijtig dat je pc vaak crashed als je het spel afsluit of op alt tab zet
    pi_25775820
    Waarom hoor ik hier zoweinig over de multiplayer, terwijl dit 1 van de sterkste punten van het spel schijnt te zijn?
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dit gedeelte grotendeels genegeerd wordt.
      zondag 27 maart 2005 @ 11:21:42 #296
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_25776122
    quote:
    Op zondag 27 maart 2005 10:54 schreef DinoPK het volgende:
    Waarom hoor ik hier zoweinig over de multiplayer, terwijl dit 1 van de sterkste punten van het spel schijnt te zijn?
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dit gedeelte grotendeels genegeerd wordt.
    Ik heb em even gespeeld op live. Idee daarvan is dat je met zn vieren speelt, waarbij 2 de kant van de allies en 2 de kant van de germans nemen. Iedereen krijgt een team met zich mee en vervolgens is het de bedoeling een objectie te voltooien.

De potjes die ik speelde waren laggerig van aard, maar het was zeker wel leuk. Overigens kent de MP een imo groot nadeel en dat is dat de laadtijden laaaaaaang zijn. Wil je terug naar het menu, minuutje laden. Game joinen? Minuutje wachten. Heel irriterend en imo compleet onnodig. Verwacht iig niet zo goede MP interface als in bv Halo.
      zondag 27 maart 2005 @ 13:36:03 #297
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_25778629
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef dartbord het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat men nog moeite wil doen om een console spel goed te converteren naar de PC als het overgrote merendeel van alle PC spellen toch gekopieerd en gedownload wordt?
    pi_25783125
    ik heb Hidden and Dangerous voor de Pc gekocht.
    Wat een waardeloze multiplayer optie zeg. De singel player is wel tof, als van ouds.

Wat ik wil weten is welke call of duty versie moet ik hebben als ik online wil.
    De 1e versie heb ik al uitgespeeld namelijk (bij iemand anders). Nu is er toch finest hour? Of is dat enkel een uitbreidingspack?
    pi_25783405
    quote:
    Op zondag 27 maart 2005 16:54 schreef rattaplan het volgende:
    ik heb Hidden and Dangerous voor de Pc gekocht.
    Wat een waardeloze multiplayer optie zeg. De singel player is wel tof, als van ouds.

Wat ik wil weten is welke call of duty versie moet ik hebben als ik online wil.
    De 1e versie heb ik al uitgespeeld namelijk (bij iemand anders). Nu is er toch finest hour? Of is dat enkel een uitbreidingspack?

verkeerde topic????

call of duty en dan heb je ook call of duty united offence (uitbreiding)

finest hour is volgens mij medal of honor...
    pi_25790251
    Finest hour is voor de consoles, en offence is voor de PC.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')