Unofficial Clan Server:quote:De geschiedenis van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
Mmm vreemd, naja wat maakt het uit, we zien mooie screensquote:Op zondag 16 mei 2004 13:54 schreef Hammerbee het volgende:
Mmh ze zijn helemaal geen betatesters
Hee die wil ik ook zien. Waar kan ik ze vinden?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:49 schreef Fillipe het volgende:
Ragdoll zit er dus ook in
Squad, check uw inbox @ aaotracker voor wat leuke screens!
http://www.cobra-squad.com/new_aa/quote:Op zondag 16 mei 2004 14:15 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Hee die wil ik ook zien. Waar kan ik ze vinden?
Mja, maak [FOK!] beroemdquote:Op zondag 16 mei 2004 14:26 schreef webfreaky het volgende:
zal ik ze ff gaan mirrorren voor het te laat is?
http://www.webdesigntools.nl/aa/quote:Op zondag 16 mei 2004 14:26 schreef webfreaky het volgende:
als het niet mag zullen ze zo wel weer weg zijnzal ik ze ff gaan mirrorren voor het te laat is?
Tnx, Web.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:57 schreef webfreaky het volgende:
Verzonden ROG, superbedankt
Flex vindt ik er toch ook wel bijhoren, maar het zijn natuulijk niet mijn cd's
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:21 schreef Flex82 het volgende:
Ondanks dat Rog mij niet als vol-clanlid ziet blijkbaar.
Alcohol zorgt er juist meestal voor dat je sneller zegt/schrijft wat je denkt/vindt. Nu weet ik tenminste hoe je over mij denkt/wordt gedacht.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:25 schreef ROG het volgende:
[..]
Nee, grapje heheh.
Ik ben nog niet zo helder na gisteravond/-nacht, je staat er inmiddels bij.
Betekent dit dat je er nu zelf niet één hebt?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:05 schreef ROG het volgende:
Mja, het zijn er zes geworden, m'n koerier had zelf ook nog wat gegadigden.
quote:Op zondag 16 mei 2004 16:11 schreef webfreaky het volgende:
hospital 64.74.136.24:1716
Nope, no candy for me, 't was minder dat 't er maar zes bleken te zijn maar ik regel wel weer iets een keer. Ik kopieer 1 van de discs gewoon als backup, 2.0 is toch oud binnenkort.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:17 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Betekent dit dat je er nu zelf niet één hebt?
Stuur mij anders maar een kopie en hou zelf een orgineel, wel zo leuk sinds jij ze geregeld hebt imho.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:21 schreef ROG het volgende:
Ik heb even een mailtje de deur uitgedaan richting America's Army, eens kijken of dat helpt.
Hmnee, hoeft nie joht. Zo speciaal zijn ze ook weer niet, ik heb ze nou wel weer gezienquote:Op zondag 16 mei 2004 17:32 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Stuur mij anders maar een kopie en hou zelf een orgineel, wel zo leuk sinds jij ze geregeld hebt imho.
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:41 schreef Hammerbee het volgende:
webfreaky
Recruit
Forum ROE: 100
quote:Op zondag 16 mei 2004 19:53 schreef ROG het volgende:
http://www.cobra-squad.com/new_aa/ en weg waren ze.
18Z is de saw ja. Die zit ook in pipeline SF.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:02 schreef Eitjes het volgende:
18Z? Is dat de saw?
IF VSS? :/
Waaaah! Een moderator in het FOK! team!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:06 schreef gelly het volgende:
I k!
Are you sure? Dan speel ik hem door naar Dacide.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:05 schreef Beluga het volgende:
Maar hou die van mij maar zelfIk ben hem toch binnen een maand kwijt in de teringzooi die mijn kamer heet
![]()
Bek houden pauperquote:Op zondag 16 mei 2004 21:45 schreef Flex82 het volgende:
Stomme Hockey-balletjes...
Hehe, ik vind maar één ding leuk aan hockey... en dat zijn die sletjes die er altijd rondlopen.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bek houden pauper
Wel eens van generaliseren gehoordquote:Op zondag 16 mei 2004 22:21 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Hehe, ik vind maar één ding leuk aan hockey... en dat zijn die sletjes die er altijd rondlopen.
Die gozers zijn altijd maar schriele ventjes, de mietjes...![]()
Whehehhequote:Op zondag 16 mei 2004 22:21 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Die gozers zijn altijd maar schriele ventjes, de mietjes...![]()
Je hebt geeneens een matje manquote:Op maandag 17 mei 2004 00:00 schreef Flex82 het volgende:
Hehehe, weet ik Flip. Daarom komen die hockey meiden altijd naar de echte sporters (ik). Omdat die hockey lui er niks van snappen/bakken. hehehe
Hij heeft vast zo'n kort, mismaakt, sportievelingen kepjequote:Op maandag 17 mei 2004 00:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je hebt geeneens een matje man
Oeh, dat valt tegen hoor. Ik had tot 2 weken geleden vrij lang haar (middellang). Nu heb ik gewoon een standaard kapsel. Zijkanten kort.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:17 schreef Beluga het volgende:
[..]
Hij heeft vast zo'n kort, mismaakt, sportievelingen kepje![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:02 schreef Eitjes het volgende:
IF VSS? :/
Kan niet! Ze nemen mijn brabo accent in de zeik!quote:Op maandag 17 mei 2004 04:46 schreef thefella het volgende:
Gewoon terugpesten
Dat is zo saai.quote:Op maandag 17 mei 2004 04:53 schreef thefella het volgende:
Hehe dan zeg je toch niks meer... Tik je alleen nog maar
En terecht. Mijn broer woont tussen die lui. Alleen al hoe ze Cola zeggen.....quote:Op maandag 17 mei 2004 04:48 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Kan niet! Ze nemen mijn brabo accent in de zeik!![]()
![]()
Nee, Rotterdamquote:Op maandag 17 mei 2004 10:55 schreef Dacide het volgende:
amsterdam?
![]()
Hahaha, R'dam? Nee dank je, daar hoef ik niet te wonen. Ik ben weltevree in mijn kleine dorpke.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:59 schreef Beluga het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam
En dat stelletje uit de klei gerukte prutsers moet hun muil houden![]()
Welk dorpje? Misschien ken ik hetquote:Op maandag 17 mei 2004 12:32 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Hahaha, R'dam? Nee dank je, daar hoef ik niet te wonen. Ik ben weltevree in mijn kleine dorpke.
Ver van R'dam iig....quote:Op maandag 17 mei 2004 13:04 schreef Beluga het volgende:
[..]
Welk dorpje? Misschien ken ik het![]()
Dit is toch de hospital sniper van opfor?quote:Op maandag 17 mei 2004 01:56 schreef ROG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een Russische sniper rifle, tegenhanger van de M82 geloof ik. Ook al te vinden op Mountain Pass e.d.
indeedquote:Op maandag 17 mei 2004 15:24 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Dit is toch de hospital sniper van opfor?
Ja, maar welk dorpje, ik kom ook uit die buurtquote:Op maandag 17 mei 2004 15:11 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ver van R'dam iig....(Uurtje ong.)
Kost je wel een hoop traffic=geldquote:Op maandag 17 mei 2004 15:59 schreef webfreaky het volgende:
pff ik mirror ook een keertje iets voor de clan
http://www.4c-squad.co.yu/forum/viewtopic.php?t=1735
http://www.aaohq.com/
http://75thrangers.us/portal/postt9539.html
http://www.gamerzhaven.us/forum/portal.php
http://www.aasos.net/
http://www.aaohq.com/forum/viewtopic.php?t=366
http://www.sw-ger.de/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=231
en zo gaat het nog een tijdje door, al meer dan 30 sites (zie de nedstat statestieken) pffff dit kost mij bandbreedte
Slaat eik nergens op maar is wel grappig. Thnx Winter, eindelijk mensen die op een site van mij komen
Pas maar op dat je de CIA niet achter je aan krijgtquote:Op maandag 17 mei 2004 15:59 schreef webfreaky het volgende:
pff ik mirror ook een keertje iets voor de clan
http://www.aaohq.com/
http://75thrangers.us/portal/postt9539.html
http://www.gamerzhaven.us/forum/portal.php
http://www.aasos.net/
http://www.aaohq.com/forum/viewtopic.php?t=366
http://www.sw-ger.de/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=231
en zo gaat het nog een tijdje door, al meer dan 30 sites (zie de nedstat statestieken) pffff dit kost mij bandbreedte
Slaat eik nergens op maar is wel grappig. Thnx Winter, eindelijk mensen die op een site van mij komen
Ik heb al eens 0 gehadquote:Op maandag 17 mei 2004 16:51 schreef Fillipe het volgende:
Grappig, experience point required for next level: 1
Ik heb zelf een domein met 100mb.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:31 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Kost je wel een hoop traffic=geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
Top.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:58 schreef Hammerbee het volgende:
Je kunt hem trouwens met bittorent downloaden. Moet je ff naar die site gaan waar een hoop torrents staan die hier buiten de policy valt :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik host de 2.1 server wel.
Edit : nog 1 uurtje. Het gata niet echt snel.
[ Bericht 7% gewijzigd door Eitjes op 17-05-2004 18:08:43 ]Of toch niet?
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:03 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Top.:') Als je hem hebt moet je wel ff alles backuppen en niet je eigen account gaan gebruiken :'). Gewoon singleplayer doen. Dan kan er niks met je account gebeuren :')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik host de 2.1 server wel. :')
Edit : nog 1 uurtje. Het gata niet echt snel.
1 uur? Ik nog 9 :') Welke client gebruik je?
Azureus. De beste Bit client die in omloop is. Je kan je upload cappen. En ja, bij Azureus werkt dat ook echt.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:09 schreef Hammerbee het volgende:
[..]Als je hem hebt moet je wel ff alles backuppen en niet je eigen account gaan gebruiken
. Gewoon singleplayer doen. Dan kan er niks met je account gebeuren
1 uur? Ik nog 9Welke client gebruik je?
Ah dat verklaart een hoopquote:Op maandag 17 mei 2004 18:11 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Azureus. De beste Bit client die in omloop is. Je kan je upload cappen. En ja, bij Azureus werkt dat ook echt.![]()
Goed plan. Een uitermate goed plan zelfs.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:13 schreef rattaplan het volgende:
Lieve clanleden, wie gaat er vanavond mee hospitallen. Gezellig met zijn allen!! Scholieren hebben nu vakantie toch? Ik ben aan het afsturderen en heb dus geen vakantie!!
Zal ik jullie eens lekker over hoop knallen!![]()
wat een liefde allemaal hier!quote:Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Ps; wie kan straks de beta-patch uploaden zodat wij hem kunnen downloaden ? (Zonder bittorent gezeik dus)
Ofterwel; wie heeft er 100 mb space vrij ?
Ik denk dat EI hem binnenheeft straks, ik weet niet hoe dat Bittorent werkt maar we zullen even kijkenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:24 schreef rattaplan het volgende:
[..]
wat een liefde allemaal hier!
Maar flipke, voor jouw doe ik dat wel, als jij een link plaatst
Eerst een kilo lasagne naar binnen werken!want op een lege maag kan ik niet fraggen
Mooi, het eten kan nu wel even wachten.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:26 schreef Eitjes het volgende:
Binnen.![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mooi, het eten kan nu wel even wachten.
Let me know als je de .exe ergens online hebt staanquote:Op maandag 17 mei 2004 18:28 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
ff een stryker opblazen.
Goed zoeken, hij staat er toch echt.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:27 schreef Fronsertje het volgende:
Kan geen bittorrent file vinden, supr. heeft em niet.
EI, ga godverdomme eens spelen en uploadenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:28 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Goed zoeken, hij staat er toch echt.
Na 14:30 uur laat hi nog neit zien hier, hopen dat het daaraan ligt anders moet ik naar de opticien.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:28 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Goed zoeken, hij staat er toch echt.
games -> pc, dan bij de aquote:Op maandag 17 mei 2004 18:35 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Na 14:30 uur laat hi nog neit zien hier, hopen dat het daaraan ligt anders moet ik naar de opticien.![]()
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:36 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
games -> pc, dan bij de a![]()
Geduld, de mirror met de exe zal wanneer online doorgegeven worden of via hier of via aaotracker mail systeemquote:Op maandag 17 mei 2004 18:54 schreef rattaplan het volgende:
ok, en hoe kom ik er nu aan?
Haha, hoerenspel.quote:No Label
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2011 MHz with 767MB RAM
Video: RADEON 9700 PRO (6414)
General protection fault!
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Geduld, de mirror met de exe zal wanneer online doorgegeven worden of via hier of via aaotrackerfokclan.com mail systeem
ROG, wat krijgen we nou?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:43 schreef ROG het volgende:
Oh trouwens squad, ik heb 10 6 originele AA 2.0 cd's.
Te verdelen onder en de waarom:
1) mezelf![]()
2) Flip (loyaal clanlid)
3) Toad (loyaal clanlid)
4) Beluga (loyaal clanlid)
5) Webfreaky (loyaal clanlid plus de site geregeld)
6) Eitjes (minder loyaal lid maar een goede bekende)
7) Flex (loyaal clanlid)
Bovenstaande mensen mogen hun postadres even mailen naar [afbeelding]
Overige geinteresseerden moeten zich maar melden in het topic? Dan bekijken we het even.
edit: 't zijn er minder geworden, zie m'n post verderop
edit2: Ei's AA exemplaar is vrij. Ei krijgt al een exemplaar via iemand anders.
got this 2 at the beginning try running cleaner.exe then start it and if you here the menu sounds dont press mouse key just press escape. and then console key, so you can load the map. y didnt c the 2 maps at deployment at all.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:55 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Haha, hoerenspel.
iig, als je het spel opstart dan staat er een lap tekst dat je een soldata bent enzo. Verder ben ik nog niet gekomen.![]()
Werkt. Maar ik wil het menu zien.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:57 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
got this 2 at the beginning try running cleaner.exe then start it and if you here the menu sounds dont press mouse key just press escape. and then console key, so you can load the map. y didnt c the 2 maps at deployment at all.
doe es
Ik upload niet neequote:Op maandag 17 mei 2004 19:10 schreef webfreaky het volgende:
Eitjes ben jij aan het uploaden? want anders gaan er 3 mensen tegelijk uploaden en ik kreeg net mail van dragon
'quote:Op maandag 17 mei 2004 19:13 schreef Fillipe het volgende:
Rat had ook nog wel wat ruimte vrij
De gratis versie heeft 50 mb (ik heb zo'n account.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:23 schreef Hammerbee het volgende:
Hoeveel space heeft zo'n lycos ding? Ik had daar voor m'n site msn 6.2 opgezet en die heeft het toch een paardagen volgehouden. Dat was zeker 5gb traffic.
Ik heb je mail nietquote:Op maandag 17 mei 2004 19:23 schreef Fronsertje het volgende:
Fillipe stuur even een mailtje.
Webfreaky, je moet bittorrent installeren + een managerprogje, hierna kan je op een torrentsite op een link klikken wardoor je een torrent file download, hiermee kan je manager de echte file binnenhalen. (hoop dat ik niet te verwarrend ben)
AAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGGGGGGGGGG, ik wordt gek!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 19:28 schreef Eitjes het volgende:
Arctic is mooi. Ik kan de stryker alleen niet vinden.!
Wat hij zegt in het kwadraat.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:29 schreef rattaplan het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGGGGGGGGGG, ik wordt gek!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Via mail straks, we downloaden het in stapjesquote:Op maandag 17 mei 2004 19:34 schreef rattaplan het volgende:
waar komt die patch nu? Op dit forum, of via de mail?
Maar je kunt het toch gewoon downloaden? Waarom dan geen link hier?
Doe mij maar, ik had deze hele zooi ook geregeldquote:Op maandag 17 mei 2004 19:41 schreef Flex82 het volgende:
Als ie zo door gaat hoeft ie bij mij nog maar 6 minuten.... dus nog ff en iemand anders kan.
Ja ik! zeg maar wat en waar en hoe!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 19:41 schreef Flex82 het volgende:
Als ie zo door gaat hoeft ie bij mij nog maar 6 minuten.... dus nog ff en iemand anders kan.
Toad : http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=127quote:Op maandag 17 mei 2004 19:48 schreef Fillipe het volgende:
open sfarctic of sfvillage
Wie zit er nu op mijn ftp dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:46 schreef rattaplan het volgende:
kan aan mij liggen, maar waar moet ik dan downloaden? heb nu een ip adres en een port.
Ik, sorry hij was corrupt bij mij dus nog een keer overnieuw downloadenquote:Op maandag 17 mei 2004 20:48 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Wie zit er nu op mijn ftp dan?
quote:Op maandag 17 mei 2004 20:57 schreef Flex82 het volgende:
Check wat ik net in arctic gevonden heb in de bergjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mpcheat class AT4quote:Op maandag 17 mei 2004 21:02 schreef webfreaky het volgende:
ei hoe krijg je die wapen in hospital?
Heb ik nu ook gedaan, nu nog even wachten tot ik de patch binnen hebquote:Op maandag 17 mei 2004 21:01 schreef Fronsertje het volgende:
Ik heb verse aao geinstalleerd, 0 problemen menu alles werkt.
Zie je het menu met de patch? Dan is alles goed en zou ik cleaner mooi vergeten.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:08 schreef Fillipe het volgende:
Ja als ik cleaner.exe wil runnen kan die één dll bestand niet vindenMaar moet je die persee runnen dan? Ik bedoel aa is al helemaal normaal als ik hem opnieuw geinstalleerd heb
Taiga? Is er een 3de map dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:10 schreef Fronsertje het volgende:
Nee hoeft niet perse met verse install. die map taiga krijg ik niet aan de praat trouwens.
Kijk anders in je ./map dir of daar een bestand staat met een dergelijke naam en pleur die in console. Misschien heeft die map een andere naam.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:13 schreef Fronsertje het volgende:
Hij staat wel onder filter in deployment...
Ik weet niet hoe maar je logged 2x in, dat mocht niet, heb ik veranderd.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:14 schreef rattaplan het volgende:
kom er niet in, krijg wel dat schermpje, maarlogin en password werkt niet samen>..
Speciaal om de 100mb accounts te pesten is de patch 117quote:Op maandag 17 mei 2004 21:22 schreef neffu het volgende:
Wow relax dat jullie die patch hebben. Ik heb nog een 100mb vrije ruimte op lycos (nog in de goeie tijden) Dus stuur maar ff een mailtje naar nteweb @ hotmail.com
Hmm, een test accountje aanmaken. even proberen.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens iemand al geprobeerd om met deze versie online te spelen? Dus gewoon hospital ?
maar ik heb nog een 50 mb ruimte op lycos dus als ik hem ff zip en dan verdeel over 2 accouts dan zal het misschien helpen.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:24 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Speciaal om de 100mb accounts te pesten is de patch 117
Hoop het wel, tering irritant als ik vanavond nog even Hospital wil spelenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:24 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Hmm, een test accountje aanmaken. even proberen.
Ik ga het nu even testen, ik heb trouwens nu een gewone en een gepatchde versie op comp.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Hoop het wel, tering irritant als ik vanavond nog even Hospital wil spelen
Ok dat wordt dus vanavond even in OFFLINE modus de mapjes bekijken en dan maar weer de normale installerenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:40 schreef Fronsertje het volgende:
Nope Fillipe, dat gaat niet werken, hij zoekt op servers met dezelfde versie. Even kijken of ik een arctic server kan joinen.
edit, overal zit passwords op.
Je kan ook nu deze aao map kopieeren naar een andere schijf, dan deze deinstalleren en de gewone erweer op zetten. Dan heb je ze allebei op je comp staan, kan je nog wat langer met de verse maps spelen.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ok dat wordt dus vanavond even in OFFLINE modus de mapjes bekijken en dan maar weer de normale installeren
Achterdeur van dat ding, dan op de actie-button raggen.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:54 schreef Eitjes het volgende:
Hoe stap je in de stryker?
Merci.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:57 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Achterdeur van dat ding, dan op de actie-button raggen.
Niks rijdt, hopelijk is dat met de echte update anders.....quote:Op maandag 17 mei 2004 21:59 schreef webfreaky het volgende:
die stryker is coolik kan alleen niet rijden
Je moet ook niet online gaan met de patch nee. En als de echte uitkomt moet je eerst alles van deze helemaal verwijderen.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:40 schreef neffu het volgende:
En trouwens ook in het officiele forum van aa.
Een bericht van iemand, is wel hendig om te weten. just a little piece of info from this post o nthe twl site
http://www.teamwarfare.co(...)d=25&threadid=138739
Quote:
Today, 4 of {1staffs} members played the leaked version. 30 minutes ago, they discovered their account had been reset to zero.
I urge all of you not to go online with this patch if you have it. You will loose your account.
The registry part is BS imho, but if they do find out you have the patch, they will reset your account.
4 80+ honor accounts down the drain...
![]()
![]()
Waar haal je al die info vandaan joh? :')quote:Op maandag 17 mei 2004 22:35 schreef Hammerbee het volgende:
HKEY_Local Machine>Software>US Army>Americas Army>Operations
(Default) REG_SZ
InstallDir REG_SZ "CProgram Files\Americas Army"
Version REG_SZ 2.0.0
DIe zou je moeten verwijderen
Nadat je cleaner runt flikkert ie Ragdoll weg. Dus je moet cleaner niet runnen.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:54 schreef Hammerbee het volgende:
Waar is die rag doll
Ik ken het gevoel min of meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:03 schreef Beluga het volgende:
Relaxed. Ben even biertjes drinken en jullie raggen er een complete versie doorheen
Kut, dat was ik dus vergeten!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:03 schreef Beluga het volgende:
Relaxed. Ben even biertjes drinken en jullie raggen er een complete versie doorheen
Jep, tof ding.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:03 schreef VoodooChild het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat die AT4 wel heel erg stabiel is. Bij mij kreeg geen enkele granaat een rare afwijking zoals bij de RPG.
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:20 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Nadat je cleaner runt flikkert ie Ragdoll weg. Dus je moet cleaner niet runnen.
Leuk. Maar niet subliem of vernieuwend zoals Hospital toen wasquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:19 schreef Dacide het volgende:
Wat is nu, kort samengevat, jullie conclusie over de twee maps?
ook al hebben jullie hem alleen maar singleplayer gespeeld (verkend)
Euhm de enige overeenkomst is de sneeuw, maar voor de rest valt het wel mee. Veel kleiner op elkaar, en veel verticale actie strak. Plus de stryker, en het convooi wat je moet verdedigen/vernietigen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:41 schreef Dacide het volgende:
is die arctic een beetje mountain pass achtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |