quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Laat je de eer aan Ype, komt hij met zo'n titel op de proppen.
Zoals Middas Dekkers al zei: "Er is iig. één grote verliezer bij dat festival en dat is de muziek".quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:44 schreef Tuana het volgende:
Oh my God! Heb net het Songfestival "gekeken" De inzending van Turkije is gewoon lachwekkend.... maar ze zullen ongetwijfeld 12 punten krijgen van Nederland en Duitsland
idd... ik denk zelfs dat ze gaan winnen ..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:44 schreef Tuana het volgende:
Oh my God! Heb net het Songfestival "gekeken" De inzending van Turkije is gewoon lachwekkend.... maar ze zullen ongetwijfeld 12 punten krijgen van Nederland en Duitsland
Walgelijk EU reclame filmpje? Ik vond dat juist het leukste van de hele showquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:52 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
idd... ik denk zelfs dat ze gaan winnen ..![]()
(het is 1 groot walgelijk EU reclame filmpje..)
Verdorie man, blijf van mijn topics af.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:54 schreef Sidekick het volgende:
Titel ietsje verduidelijkt....
Wees blij dat hij alleen aan je topics zitquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Verdorie man, blijf van mijn topics af.
Is dat licht erotiserend?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:57 schreef Tuana het volgende:
En nu gaan we orientaals dansenwie doen er mee?
Hangt compleet af van diegene die er naar kijkt... De een vindt van wel, de ander weer niet...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Is dat licht erotiserend?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:57 schreef Tuana het volgende:
En nu gaan we orientaals dansenwie doen er mee?
Doe eens foto's.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:59 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hangt compleet af van diegene die er naar kijkt... De een vindt van wel, de ander weer niet...
Halfzwaar erotiserend.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:07 schreef Tuana het volgende:
Ik geloof dat je de foto´s van het orieentaals dansen al hebt gevonden![]()
En wat is uw mening....?
Helaas niet in overeenkomst met de realiteitquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Halfzwaar erotiserend.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:12 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Helaas niet in overeenkomst met de realiteit
[afbeelding]
Lijkt me sterk dat zij aan orientaals dansen doetquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:12 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Helaas niet in overeenkomst met de realiteit
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:52 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
idd... ik denk zelfs dat ze gaan winnen ..![]()
(het is 1 groot walgelijk EU reclame filmpje..)
Ze gaan niet winnen... Mijn stem telt namelijk niet meequote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vannacht weer toeterende Turken met vlaggen door de stad.![]()
Dat jij dat sowieso kijkt.quote:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:25 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat jij dat sowieso kijkt.
ahum.. mijn vrouw blabla ect. ( ik kijk naar Alienquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:25 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat jij dat sowieso kijkt.
WK voetbal 2010 niet in Marokkoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:42 schreef X-Ray het volgende:
Wie krijgt WK 2010 ( A.S ZA is het zover )
http://forum.fok.nl/topic/541330/4/50#19159219quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:46 schreef X-Ray het volgende:
Wie krijgt WK 2010 ( A.S ZA is het zover )
Ik snap sowieso niet dat we nog aan die onzin meedoen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:56 schreef Maerycke het volgende:
Ach... Turkije krijgt tenminste nog ergens punten voor (en veel ook). De Nederlanders moeten het weer doen met een magere 11 punten
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Het aantal en dichtheid van vermeende activiteiten van terreur-organisaties.
Na dit drama zou ik als organisatie er ook mee ophouden ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat we nog aan die onzin meedoen.
Ik heb helemaal nix ervan gezien... ik vind alleen de puntentelling altijd wel aardigquote:Op zondag 16 mei 2004 00:02 schreef kLowJow het volgende:
Wie heeft de deelname van Bosnië en Herzegovina gezien?![]()
Jammer.. die heb ik toevallig wel gezien.. Erg komisch.. Wat een relnicht!!quote:Op zondag 16 mei 2004 00:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nix ervan gezien... ik vind alleen de puntentelling altijd wel aardig
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:46 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wie krijgt WK 2010 ( A.S ZA is het zover ) .
He verdorie, moet je weer een andere reden zoeken om ze te haten.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:08 schreef Strolie75 het volgende:
Flauw, geen toeterende Turken in de straat.
Dat hoeft al lang niet meer hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:09 schreef Ype het volgende:
He verdorie, moet je weer een andere reden zoeken om ze te haten.![]()
Dan had je deze erbij kunnen voegen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hoeft al lang niet meer hoor.
Zo mag ik het zien.. love conquers allquote:Op zondag 16 mei 2004 00:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hoeft al lang niet meer hoor.
Ga eens studeren jijquote:Op zondag 16 mei 2004 00:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Was dat maar waar
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:11 schreef Ype het volgende:
Dan had je deze erbij kunnen voegen. :'(
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:12 schreef Ype het volgende:
Ik ruik een godvergeten slachtofferrol.
Klaar?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:11 schreef Ype het volgende:
Huillie.
En dan die rechts-radikalen maar blèren dat het Nederlandse softe beleid terrorisme bevoordeeld en dat we een voorbeeld moeten nemen aan die Amerikanen met hun zero-tolerance.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Neuken?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klaar?
Het is weekend, s'avonds + drank. Niet de ideale omstandigheden dusquote:Op zondag 16 mei 2004 00:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ga eens studeren jij![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:19 schreef kLowJow het volgende:
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=26326
Ik verveelde me en deed een (google) search op "geitenneuker"quote:Op zondag 16 mei 2004 00:20 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat doe jij op zo'n radikale site?
Als je wilt (uit)lachen, bekijk dan dit topic: Wie krijgt WK 2010 ( A.S ZA is het zover ) .quote:Op zondag 16 mei 2004 00:21 schreef George-Butters het volgende:
yoh yoh yoh, Na een dagje flink vernegeren, ben ik wel toe aan een potje slowchat
Ze is iig geen moslim, want ze heeft het over varkens.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/94976
De eerste reactie van mijn zusje is niet van de hoogste kwaliteit
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou, om deze zin uit te gaan pluizen gaat me te ver, maar ik heb nu wel een beter beeld van de omstandigheden waarin jij bent opgevoed.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:09 schreef sonywolff het volgende:
ik droom altijd over varkens maar die kom ik als ik op straat loop ook tegen duzz...![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:41 schreef BZ het volgende:
Alleen al door Meki hoop ik dat Zuid Afrika het WK krijgt.
Bij elk onderwerp wordt die kut islam er weer bij gehaald.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als je wilt (uit)lachen, bekijk dan dit topic: Wie krijgt WK 2010 ( A.S ZA is het zover ) .
Wie is jequote:Op zondag 16 mei 2004 00:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
... maar dan weer opeens HET voet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef Meki het volgende:
Wat vind je van de filmpje
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:25 schreef Meki het volgende:
ik volg het nieuws op het voet
I take all the blamequote:Op zondag 16 mei 2004 00:25 schreef Ype het volgende:
Nou, om deze zin uit te gaan pluizen gaat me te ver, maar ik heb nu wel een beter beeld van de omstandigheden waarin jij bent opgevoed.
Guilty of being Dutch.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:19 schreef kLowJow het volgende:
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=26326
Wat heb jij een lekker kontje gekregen trouwens.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Guilty of being Dutch.
Zoiets kun je natuurlijk niet in het Nederlands zeggen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:29 schreef sonywolff het volgende:
top 5 van hunks
1.orlando bloom
2. johnny depp
3. elijah wood
4. joey van dr velden
5 . boris ( van idols die niet eens kan zingen'
![]()
Dank je. Veel slaag gehad.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat heb jij een lekker kontje gekregen trouwens.
Dat mag best. Ze is zo vervelend als ..... (vul hier een naar woord in) ....quote:Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef Maerycke het volgende:
Arm zusje... wordt ze hier een beetje in de maling genomen
Ik doe nooit wilde dingen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Daar moet je ook geen wilde dingen op doen, Ype
Haar broer.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat mag best. Ze is zo vervelend als ..... (vul hier een naar woord in) ....
Hou nou eens op over die arme jongen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Naast het onderhouden van een website, het verlichten van Fok! en het volgen van een opleiding fungeert Meki ook nog eens als denktank voor gans een land:
Ik denk persoonlijk voor Marokko
Jij stemt GL?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
Wie is hier PvdA-lid?
Dat schijnen landverraders te zijn....
Wat doen we nu met die lui ?
In kamp Vught zetten ?
Wouter Bos executeren ?
Bah...maar goed dat ik geen PvdA-stemmer ben..Nooit geweest
En dan is de PvDA nog de minst kwade.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
Wie is hier PvdA-lid?
In kamp Vught zetten ?
Wouter Bos executeren ?
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
Wie is hier PvdA-lid?
In kamp Vught zetten ?
Wouter Bos executeren ?
Moslims afzeiken...is de nieuwe vrijheid.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Hou nou eens op over die arme jongen.
Nee, overdrijven is ook een vak apart.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Haar broer.
Nou, niet zo bescheiden.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie is hier racist?
Dat schijnen slechte mensen te zijn....
In kamp Vught zetten ?
NordCore executeren ?
Bah...maar goed dat ik geen racist ben..Nooit geweest
Zodra hij eens NLs leert houd ik op over hem.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Hou nou eens op over die arme jongen.
Wat boeit het?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zodra hij eens NLs leert houd ik op over hem.
Nee, lamstralen afzeiken is een oud Hollands recht. Nordcore werd er ook het slachtoffer van.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Moslims afzeiken...is de nieuwe vrijheid.
Bluesduede, dat heeft NIETS met zijn geloof te maken. Als Meki een domme atheist was zou ik hem ook afzeiken.,quote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Integreren moet die, met zijn grafkop.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat boeit het?
Je liegt ..ik heb je nooit jezelf zien afzeiken.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bluesduede, dat heeft NIETS met zijn geloof te maken. Als Meki een domme atheist was zou ik hem ook afzeiken.,
Pcies, integreren Bluesduedequote:Op zondag 16 mei 2004 00:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, lamstralen afzeiken is een oud Hollands recht.
Als hij een grafkop heeft, hoeft dat van mij niet zo.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Integreren moet die, met zijn grafkop.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je liegt ..ik heb je nooit jezelf zien afzeiken.
Dat ligt misschien ook aan het feit dat ik de intelligentse, beste en geweldigste ben. Incomprehensible by lesser men.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je liegt ..ik heb je nooit jezelf zien afzeiken.
En zijn redeneerkunst is ook om over naar je tweede huis te schrijven.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:41 schreef Ype het volgende:
Op een paar grammaticale foutjes na, spreekt hij prima Nederlands.
Dan zal iedere aard- en Marsbewoner wel volgens jouw maatstaven 'prima Nederlands' sprekenquote:Op zondag 16 mei 2004 00:41 schreef Ype het volgende:
Op een paar grammaticale foutjes na, spreekt hij prima Nederlands.
Incomprehensible to lesser men.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat ligt misschien ook aan het feit dat ik de intelligentse, beste en geweldigste ben. Incomprehensible by lesser men.
Nu je argumenten afbrokkelen, hoef je niet hopeloos naar andere te zoeken hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En zijn redeneerkunst is ook om over naar je tweede huis te schrijven.
Uiteraard.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan zal iedere aard- en Marsbewoner wel volgens jouw maatstaven 'prima Nederlands' spreken
Ik maak mij sterk dat ik nog nooit enig argument heb gebruikt.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Nu je argumenten afbrokkelen, hoef je niet hopeloos naar andere te zoeken hoor.
Voor jou niet dus.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Incomprehensible to lesser men.
Dat vind ik een goed argument tegen de mijne.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik maak mij sterk dat ik nog nooit enig argument heb gebruikt.
Nee, andersom.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef George-Butters het volgende:
Het is altijd makkelijk het domste jongetje van de klas te pesten
Persoonlijk prefereer ik mishandeling, maar als dat niet kan...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef George-Butters het volgende:
Het is altijd makkelijk het domste jongetje van de klas te pesten
Nee, het mag natuurlijk niet ten koste van mij gaan he.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
daarom moet je ze ook negeren
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
VPRO-gids het stukje op mijn broek![]()
![]()
Hij rukt op de brieven van dertienjarige meisjes in Achterwerk.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Israel wel, toch? Ik vond dat liedje erg goed. The Herald of Free Palestine.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:50 schreef Sidekick het volgende:
Marokko heeft niet gewonnen bij het Eurovisiesongfestival. De racisten!
Duh. Daar hebben ze weinig homo's die dmv het Songfestival durven 'out' te komen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:50 schreef Sidekick het volgende:
Marokko heeft niet gewonnen bij het Eurovisiesongfestival.
Vind je te terecht dat Marokko heeft verloren?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:50 schreef Sidekick het volgende:
Marokko heeft niet gewonnen bij het Eurovisiesongfestival. De racisten!
Uit de Kastablanca.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Duh. Daar hebben ze weinig homo's die dmv het Songfestival durven 'out' te komen.
Een man loopt een bar in en gaat naast een bloedmooie vrouw zitten.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Alledaagse dromen.
Straks gooit ze mijn adres op het internet![]()
Dan zou ik mijn woonplaats uit mijn profiel verwijderen, als ik jou was.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Alledaagse dromen.
Straks gooit ze mijn adres op het internet![]()
Jongens plagen, zoentjes vragen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:58 schreef Johan_de_With het volgende:
. Je moet je vrienden vast van haar af slaan.
Ja, vooral die eerste is ontoelaatbaar.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:58 schreef George-Butters het volgende:
Peiling: PvdA wint fors![]()
![]()
FP
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik trouwens klagen over het nivo van de reacties op FP?
Vieze CDA'er.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, vooral die eerste is ontoelaatbaar.
Doordat de seculiere grondwet het niet verbiedt?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:02 schreef George-Butters het volgende:
CDA, ontoelaarbaar.
Misschien een domme vraag, maar hoe kan een partij gestoeld op een godsdienst deelnemen in een seculiere overheid?
Zo zie je maar weer dat zelfs jij nog een beetje verschilt vh CDA.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo gestoeld op de godsdienst is het CDA ook weer niet.
Ik ben gestoeld op IKEA.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat zelfs jij nog een beetje verschilt vh CDA.
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo gestoeld op de godsdienst is het CDA ook weer niet.
Ga *hier* met X-Ray naar de IKEA.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben gestoeld op IKEA.
Nou, ik vond het nogal een gedurfde uitspraak. De partij die de bede weer in de troonrede heeft gebracht en waarvan het politiek program gebaseerd is op de Bijbel. Maar goed, wie weet zie ik spoken.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees welkom ende elaboreer.
Nu ja, gebaseerd op de Bijbel zou ik het niet noemen. Ik heb meerdere malen CDAers hun program in een minuut uit horen leggen en daar kwam geen God, Jezus, Maria, Heilige Geest, oordeel, Opstanding, tweede dood of Pinksteren in voor.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, ik vond het nogal een gedurfde uitspraak. De partij die de bede weer in de troonrede heeft gebracht en waarvan het politiek program gebaseerd is op de Bijbel. Maar goed, wie weet zie ik spoken.
Maar het CDA stemde wel tegen het homohuwelijk (wat Wijn erg teleurstellend vond), terwijl de Belgische gristen-democraten voor stemden.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ja, gebaseerd op de Bijbel zou ik het niet noemen. Ik heb meerdere malen CDAers hun program in een minuut uit horen leggen en daar kwam geen God, Jezus, Maria, Heilige Geest, oordeel, Opstanding, tweede dood of Pinksteren in voor.
Ze hebben niet voor niets vier a vijf homo's in de fractie.
Omdat we met zijn allen hebben afgesproken die overheid niet te misbruiken voor godsdienstonderdrukking.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:02 schreef George-Butters het volgende:
CDA, ontoelaatbaar.
Misschien een domme vraag, maar hoe kan een partij gestoeld op een godsdienst deelnemen in een seculiere overheid?
Stemde de VVD niet ook tegen?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Maar het CDA stemde wel tegen het homohuwelijk (wat Wijn erg teleurstellend vond), terwijl de Belgische gristen-democraten voor stemden.
De meeste VVD'ers stemden gewoon voor. Alleen enkele conservatieven in de fractie niet, onder wie Bolkestein.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Stemde de VVD niet ook tegen?
Een homohuwelijk is natuurlijk iets anders dan homosexuele fractieleden, daar zal de lieve achterban geen stemmen voor over hebben.
Maar als je vraagt aan de gemiddelde CDA'er waarom hij ( of zij) de politieke standpunten ondersteunt, dan krijg je als antwoord dat de Bijbel het fundament van de maatschappij is of hoort te zijn. De standpunten zijn dus gebaseerd op bijbelse normen en waarden. Je hoeft dan als CDA'er ook niet in elke zin met bijbelse termen te strooien, dat is algemeen bekend. Christen Democratisch Appèl.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ja, gebaseerd op de Bijbel zou ik het niet noemen. Ik heb meerdere malen CDAers hun program in een minuut uit horen leggen en daar kwam geen God, Jezus, Maria, Heilige Geest, oordeel, Opstanding, tweede dood of Pinksteren in voor.
He, we gaan niet mierenneuken he?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:55 schreef Nuoro het volgende:
Lila..?
Gatverdamme, net iets te vaak gewassen paars is dat gewoon hoor.
quote:Op zondag 16 mei 2004 02:42 schreef RichardQuest het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2004 02:46 schreef RichardQuest het volgende:
Ben jij nou de hele zaterdagavond thuis gebleven?
Welk spel?quote:Op zondag 16 mei 2004 03:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vrakas
Ik zit tegen je te praten op IRCquote:Op zondag 16 mei 2004 03:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welk spel?
Wat vind je van Fracas? Ik wil wel een spel sp[elen. Fracas ofMijnenveger!
Liever AEL?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
Wie is hier PvdA-lid?
In kamp Vught zetten ?
Wouter Bos executeren ?
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
We hebben er een nieuwe verslaafde bij?quote:Op zondag 16 mei 2004 03:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vrakas
Ik weet niet of de gemiddelde CDAer dat zal zeggen, daarvoor is de coalitie waaruit die partij is opgetrokken te groot.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar als je vraagt aan de gemiddelde CDA'er waarom hij ( of zij) de politieke standpunten ondersteunt, dan krijg je als antwoord dat de Bijbel het fundament van de maatschappij is of hoort te zijn. De standpunten zijn dus gebaseerd op bijbelse normen en waarden. Je hoeft dan als CDA'er ook niet in elke zin met bijbelse termen te strooien, dat is algemeen bekend. Christen Democratisch Appèl.
Een stom spel dat wel met knokken te maken zal hebben.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
wat is vrakas/fracas?
oh ja goedemorgen![]()
Nou, die kont van jou mag er anders ook best zijn!quote:Op zondag 16 mei 2004 11:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Zionists rule the Netherlands!quote:Op zondag 16 mei 2004 11:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Je gelooft het toch niet?
http://www.maroc.nl/nieuw(...)3d696&threadid=96998
Hans Wiegel grootste bral- en blaataap van Nederland.quote:Op zondag 16 mei 2004 12:49 schreef Koos Voos het volgende:
Prins Maurits, Hans Wiegel, Frans Bauer en Rob de Nijs bleken ook op veel sympathie van het Nederlandse volk te kunnen rekenen. Toch meent de jury dat goede argumenten ontbreken om deze namen toe te voegen aan de lijst met genomineerden.
Wat.. Frans Bauer niet op die lijst![]()
![]()
En hoe is de verhouding mannen-vrouwen op die lijst, voor we daar weer gezeik over krijgen...quote:Op zondag 16 mei 2004 12:49 schreef Koos Voos het volgende:
HILVERSUM - De commissie die de genomineerden voor het televisieprogramma De Grootste Nederlander selecteerde, heeft prins Bernhard toch toegevoegd aan de tweehonderd kandidaten op de 'longlist'.
De jury passeerde de prins vorige week nog, omdat hij "niet onomstreden" is, onder meer wegens zijn rol in de Lockheed-affaire en zijn reputatie als fervent jager.
Prins Maurits, Hans Wiegel, Frans Bauer en Rob de Nijs bleken ook op veel sympathie van het Nederlandse volk te kunnen rekenen. Toch meent de jury dat goede argumenten ontbreken om deze namen toe te voegen aan de lijst met genomineerden.
Wat.. Frans Bauer niet op die lijst![]()
![]()
Cool.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:29 schreef Monidique het volgende:
De afgelopen tien uur:
Bier, kots, appelsap met schimmel, soep.
Hier is een gejatte GSM. Call someone who cares.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:29 schreef Monidique het volgende:
De afgelopen tien uur:
Bier, kots, appelsap met schimmel, soep.
En dit is een moderator,quote:Op zondag 16 mei 2004 13:03 schreef Schorpioen het volgende:
Wat het met de evolutietheorie is dat deze wordt overschat. En de theorie heeft gaten. Zo is al genoemd dat het vrijwel onmogelijk is dat de hele verscheidenheid aan soorten ontstaan zijn uit elementaire eencellige organismes, alleen maar door ongestuurde kopieer"foutjes" en invloeden van de omgeving. Dat betekent dus dat die eencellige protoorganismes al het genetisch materiaal in zich hadden, en dat wij en alle andere dieren en planten en andere levensvormen slechts mutaties van deze oerbeestjes zijn. Vanuit zeer simpele organismes is dus steeds meer complexiteit ontstaan, en de complexiteit wordt nog steeds groter. Het is op geen enkele manier vol te houden dat dit "zomaar" kan gebeuren, onder invloed van zinloos toeval. Evolutie tot steeds groeiende complexiteit en diversiteit is alleen maar te verklaren als je er een extra kracht bij denkt, noem deze de levenskracht ofzo, het sturende lot, of noem deze God, wat voor etiket je er aan hang maakt niet uit. "Survival of the fittest" als grondprincipe van evolutie klinkt ook leuk en klopt ook wel, maar de kernvraag is: waarom zou iets ueberhaupt (moeten) overleven? Waar komt de overlevingsdrang van het leven dan vandaan? Is dit ook "toevallig" ontstaan?
De evolutietheorie geeft hierover geen antwoorden, verklaart niks, maar verplaatst het probleem alleen maar. En in die zin is het een zinloze en incomplete theorie.
Geef hem aan.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dit is een moderator,.
WFL dient eens gezuiverd te worden.
Ben je niet meer boos?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:32 schreef Tuana het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zal maar niet over de Tweede Wereldoorlog beginnen,quote:Op zondag 16 mei 2004 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geef hem aan.
Zuiveringen zijn not donequote:Op zondag 16 mei 2004 13:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom niet ?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over de Tweede Wereldoorlog beginnen,!
Op wie zou ik boos moeten zijn?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je niet meer boos?
Op mij. En op je computer.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
Op wie zou ik boos moeten zijn?
Te beknopt.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:35 schreef Monidique het volgende:
München 1938, Bin Laden, Spanje, Irak.
Prachtigquote:Op zondag 16 mei 2004 13:24 schreef millwall het volgende:
maar vorig jaar deden er ook niet zoveel oost europese landen mee.. echt absurt ze moeten dat vriendjes politiek verbieden..
en nederland heeft gewoon geen vrienden da's wel duidelijk wat doen we verkeerd in europa.. zelfs duitsland gaf ons geen punt en over turkije maar te zwijgen wij vangen al dat uitschot op en we krijgen er niks voor terug
Dus een grotere kracht moet ons influisteren om ervoor te zorgen dat wij willen overleven??quote:Op zondag 16 mei 2004 13:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hehehe. Wat een slet.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
echt absurt ze moeten dat vriendjes politiek verbieden..
Meki maakt school.
Dat niet helemaal, hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:39 schreef George-Butters het volgende:
Zo kan je door een virus geinfecteerd worden en diens genetisch materiaal overnemen. En huppakee evolutie!
Tuurlijk ben ik niet boos op jou, waarom zou ik?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op mij. En op je computer.
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
echt absurt ze moeten dat vriendjes politiek verbieden..
Meki maakt school.
Het feit dat ze toeval niet kunnen begrijpen is ook al behoorlijk engquote:Op zondag 16 mei 2004 13:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan niet helemaal, hoor.
Maar het is gewoon walgelijk, de arrogantie waarmee die zweeftevende TRU-ers hun smerig eigengelijk doen voorstellen als de waarheid en wanneer je een theorie hebt die gewoon klopt, ben je een gore vieze close-minded fascist.
Hubris.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent voor Terrorisme![]()
Jij bent voor verkrachting van Palestijnse vrouwen
Jij bent voor Duivel Sharon
Zionistische Staten van Amerika.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sharon is tegenwoordig de Grote Satan en niet Amerika.
[..]
Hier staat, in verschillende bewoordingen, tweemaal precies hetzelfde.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik snap niet dat iemand zich druk kan maken om die mini playbackshow voor mensen met een iq onder de 70
Ik heb de eed afgelegd, dat ik het niet expliciet zal gaan vertellen. Maar zoek eens in Google op "het"quote:Op zondag 16 mei 2004 13:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag, over het
Na vijf bier? Mijn moeder drinkt nog meer.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:44 schreef Monidique het volgende:
Nee, ik heb in mijn kamer gekotst.
Mja, en toen ging ik maar uit het raam hangen. Ik hoop dat de buren niet al teveel daar zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zionistische Staten van Amerika.
Een pot nat, Dora, één pot kleddernat.
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na vijf bier? Mijn moeder drinkt nog meer.
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hitler.
En moslims.
Daarom mikte ik met masturberen ook altijd op het tapijt. Daarna maakte ik er een Rorschach-test van.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ER gaat nix boven een goede kledder zurige shit op je vloerbedekking
Is goed voor je haar hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 13:49 schreef RichardQuest het volgende:
Bier is dan ook slecht voor je.
Nee, helaas... het is van de Vliegende Pantersquote:Op zondag 16 mei 2004 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Zelf gemaakt?
Morele overwinning, RichardQuest, vergeet dat niet!quote:Op zondag 16 mei 2004 13:51 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga even Redalerten en de historische overwinning van Russia op het kapitalistische kwaad naspelen
Nee, van de Vliegende Panters.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Zelf gemaakt?
Ik wil wel even wat bier naar je gooien hoor, lichte pik.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gaat er een beetje van stinken he
Het ruikt wel beter dan kersenlikuur o.i.d in je haarquote:Op zondag 16 mei 2004 13:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gaat er een beetje van stinken he
Dat zeg ikquote:Op zondag 16 mei 2004 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, van de Vliegende Panters.
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
geweldig leven heb jij tog
Ik heb het meteen even gevraagd. Ik had toch al veel te lang niets tot de voorpagina bijgedragen.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:53 schreef Monidique het volgende:
Demonstratie tegen martelingen VS
De AEL, waar is 'ie?.
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:58 schreef Monidique het volgende:
Ze moeten, wat mij betreft, nu gewoon uit Irak, hoor, de Nederlanders. Althans, na 30 juni. Laat de Amerikanen de rotzooi die ze hebben geschapen maar opruimen...
Bah, dat ik ooit zo links zou zijn.
Wanneer de volgende Hamas-troonopvolger wordt verpulverd en de AEL hem weer herdenken gaat bij een museum ter nagedachtenis aan burgers die zich dood hebben moeten werken, met de geweerkolf hebben gekregen of vergast zijn, dan mag de IS daar doorheen banjeren.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:57 schreef Monidique het volgende:
Maar, ja, ach, de IS, he...
Het is gewoon leuk om de VS te pesten, jammer dat de ghoede burgers van Irak het bokje daarvan zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 13:58 schreef Monidique het volgende:
Ze moeten, wat mij betreft, nu gewoon uit Irak, hoor, de Nederlanders. Althans, na 30 juni. Laat de Amerikanen de rotzooi die ze hebben geschapen maar opruimen...
Dat Marokko het WK had moeten krijgen.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wad secht Mekie?
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:58 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, de burgers van Irak zijn er niet de dupe van, Amerika zal alleen meer troepen moeten leveren. Dat is de prijs van hun hoogmoed.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om de VS te pesten, jammer dat de ghoede burgers van Irak het bokje daarvan zijn
Het is verdomme geen strandvoetbal. Zodra ze instaat zijn fatsoenlijke velden neer te leggen en moderne stadions praten we wel verderquote:Op zondag 16 mei 2004 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat Marokko het WK had moeten krijgen..
Ik heb zo mijn connecties.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Oei, nu zitten we onder het mom van de nieuwe vrijheid moslims af te zeiken.
Over vrijheid gesproken; waarom is Dominique nog steeds niet verwijderd voor het plaatsen van een naaktfoto van Brad Pitt ?!
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is verdomme geen strandvoetbal.
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:58 schreef Monidique het volgende:
Nee.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
Hoge Raad; Israel mag Palestijnse huizen verwoestenquote:Op zondag 16 mei 2004 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
dus ook het opblazen van gehandicpaten kan hiermee gerechtvaardigd wordt.
Fok verwelkomt de volgende zwakzinnige...quote:Op zondag 16 mei 2004 14:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoge Raad; Israel mag Palestijnse huizen verwoesten
Mja.
Na een bezoek aan de voorpagina reageer ik alweer simplistisch.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
.
.
IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.
Doei
Stem Partij vh Noorden 2004!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
-
* Monidique|zionist is playing Fear Factory - H-K (Hunter-Killer) (MP3@192kbps, 7.85mb, 0:29/5:17)quote:Op zondag 16 mei 2004 14:12 schreef Monidique het volgende:
Monidique|zionist is playing Machine Head - Supercharger (MP3@192kbps, 5.18mb, 3:10/3:46)
Ook niet door met extremistisch gewauwel aan te komen.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
schreeuwen is altijd mooi natuurlijkMaar een discussie win je niet met schreeuwen
Ik vind die lijsttrekker een grappige kop hebben. Maar ik stem zelf niet daarop hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:11 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Stem Partij vh Noorden 2004!
Say what?
Ja, 90% vd Fok-moslims dus, waaronder:quote:Op zondag 16 mei 2004 14:15 schreef Monidique het volgende:
Die rare gekke moslims zijn gewoon eng. Niet alle moslims, nee, die gekke raren of rare gekken. De indoctrineerde Islam is eng. Bah.
Daar zit een flink aantal klonen en relusers tussen, hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ja, 90% vd Fok-moslims dus, waaronder:
Alaqsaa
DeltaOne
Binas
BansheeBoy
Youssef
Deadre
skunkator
There_is_only_one
KomMaar
Umm-Qasr
onschuldig
Ik vrees het nietquote:Op zondag 16 mei 2004 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar zit een flink aantal klonen en relusers tussen, hoor.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik vrees het niet.
Volgens Sidekick is BSB lid vd X-Ray clan, klopt dat?
Nou even kijken hoor. Ook goedendag trouwens!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Bovendien zijn de moslims op forum.marokko.nl minstens net zo fundamentalistisch.
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:21 schreef Flumina het volgende:
[..]
Nou even kijken hoor. Ook goedendag trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |