quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
In een slachtofferrol kruipen zit bij die mensen echt in de volksaard geloof ik.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
In een slachtofferrol kruipen zit bij die mensen echt in de volksaard geloof ik.
Ze kijken naar meerdere dingen, bijvoorbeeld de faciliteiten en hoeverre men is qua voetbalstadions etc.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:59 schreef TechXP het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels van toewijzing van het WK naar een land? Dan moet Marokka toch iets fout hebben gedaan ofzo toch? Of vind men het daar niet veilig?
Inderdaad. Die knakker begon een hele tirade dat de FIFA niet van Marokko houdt en dat het oneerlijk was enz...belachelijk.. Hoe ze je jezelf en je land voor lul zegquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
Oh god, nu op het RTL4 nieuws. WK voetbal gaat in 2010 naar Zuid-Afrika en niet naar Marokko (die hadden zich ook kandidaat gesteld). Is die woordvoerder van Marokko op TV en hij begin meteen of discriminatie en te huilen dat de FIFA Marokko blijkbaar niet moet.
Honderd en vijftig duizend banenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:02 schreef Adelante het volgende:
voor Zuid-Afrika zou het ongeveer 150.000 extra banen opleveren
en Marokko....misschien dat ze daar wél werken
plus een financiele injectie van ¤ 400.000.000,-quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:04 schreef xman het volgende:
Honderd en vijftig duizend banen
![]()
Ze hebben vaker op een WK gespeeld dan ZA.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:03 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik snap het best hoor van die Marokanen dat ze kwaad zijn, is de enige manier voor ze om ooit op een WK te spelen
Wie had Marokko eigenlijk gestuurd? Murad?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:04 schreef Putin het volgende:
Tja Zuid-Afrika had ook een erg zware delegatie naar de FIFA gestuurd: Nelson Mandela, President M'beki en er werd ook nog gesproken over Charlize Theron. Het was dus wel duidelijk dat Zuid-Afrika erg graag het wk wilde hebben.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
plus een financiele injectie van ¤ 400.000.000,-![]()
Serieus, schatte ZA toch wel hoger inquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben vaker op een WK gespeeld dan ZA.
Murat Dquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie had Marokko eigenlijk gestuurd? Murad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |