check je micromatica mailquote:Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef sonywolff het volgende:
[..]
he heb jij een hotmail adress want dan kan ik wat foto's overzenden
quote:Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij bent net een vent, dat je daarover valt...
Wie, jij en Shin?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
?
Neuh.....quote:Op zondag 16 mei 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet wel zo zijn, wat is het nut anders om erover te dromen...
Nee past ook al niet....quote:Op zondag 16 mei 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie, jij en Shin?
Ik bedoel het is toch niet moeilijk om als beetje droomvrouw liederlijker te zijn dan om het even welke IRL-vrouw...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Neuh.....![]()
Mm, hij verschijnt ook niet in je nachtmerries, samen met Eddie Murphy...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:22 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee past ook al niet....![]()
Nee, heel makkelijk om te roepen.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel het is toch niet moeilijk om als beetje droomvrouw liederlijker te zijn dan om het even welke IRL-vrouw...
2e serieuze post dan.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, hij verschijnt ook niet in je nachtmerries, samen met Eddie Murphy...
Een alledaagse droom... eens even zien..quote:Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds, maar een bepaalde dame in deze topic beschikt niet bepaald over de gave om on topic te blijven in elk topic waarin ze post...
Ben benieuwd...
neej geen reponse .. LOLquote:
Ojaa dit zijn typisch dagelijkse beslommeringen, net afwassen ja toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een alledaagse droom... eens even zien..
Ik stapte op een zonnige dag in de auto om op familiebezoek te gaan. Op mijn plaats van bestemming aangekomen, begroette ik mijn moeder en broertje die mij (uiteraard verheugd) verwelkomden.
Na wat geklets over hoe het met ieder van ons ging, stapten wij de (inmiddels twee) auto's in en reden over de snelweg naar een onbestemd doel.
Na niet al te lange tijd ontstond rechts van ons een ongeluk. Tot mijn verbazing bleek een vriend van mij in volle vaart een politieauto geramd te hebben. Mijn broertje parkeerde zijn auto naast het wrak van de politie, en stapte uit. Ik parkeerde mijn auto in de berm aan de andere kant van de (wat inmiddels verworden was tot een) provinciale weg, en liep naar hem toe.
De politieagenten bleken nog in leven en stapten uit. Zij bleken nogal ontstemd door het gebeuren, waarop zowel mijn broertje als ikzelf (waarom is mij tot op de dag van vandaag onbekend) beiden een pistool trokken, en hiermee voorgoed afrekenden met het humeur dezer agenten.
Hierop vervolgden wij met grote spoed onze weg, over wat nu weer een driebaans snelweg was geworden. Enkele uren later begonnen zowel onze benzinetanks als onze magen behoorlijk leeg te raken, waardoor wij ons genoodzaakt zagen bij een Shellstation te stoppen om beiden te vullen.
Terwijl mijn broertje ging tanken, liep ik het station binnen, waar een drukke tappas-bar in gevestigd bleek. Ik bleef bij de deur staan, keek naar binnen, en zag dat iedereen naar de televisie zat te kijken. Op deze televisie zag ik het gehele voorval (door mij hierboven zojuist beschreven) zich nogmaals afspelen, waarbij wij allen duidelijk herkenbaar in beeld kwamen.
Voordat iemand de kans kreeg mij gewaar te worden, haastte ik me naar buiten om mijn broertje en moeder te waarschuwen. Het station bleek inmiddels omsingeld door collega's van de door ons geliquideerde agenten, en ook hun humeur was niet als zonnig te omschrijven.
Wij sprongen in onze auto's en probeerden te vluchten. Mijn broertje werd echter al spoedig klem gereden, waarop mij niets anders restte dan in volle vaart op de politiewagens die hem omsingelden in te rijden. Zover heeft het niet mogen komen, want terwijl ik mij op de klap voorbereidde en nog maar enkele seconden van de politiewagens verwijderd was, trad ik uit mijn lichaam, en zweefde rustig mijn droom uit.
Het is een alledaagse droom in de zin dat ik vrij regelmatig dit soort dromen hebquote:Op zondag 16 mei 2004 02:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ojaa dit zijn typisch dagelijkse beslommeringen, net afwassen ja toch?![]()
![]()
Maar leuk om te lezen trouwens.
Goed, nog één droom dan en dan ga ik slapen.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee, heel makkelijk om te roepen.![]()
Maar vertel eens? Ik vind het leuk om dromen te lezen.![]()
Dan hebben wij beiden alledaags niet alledaagse dromen en posten toch dit topic wel vol.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is een alledaagse droom in de zin dat ik vrij regelmatig dit soort dromen heb
Hoe romantischquote:Op zondag 16 mei 2004 02:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dan hebben wij beiden alledaags niet alledaagse dromen en posten toch dit topic wel vol.![]()
Lieverd, ik heb zoveel respect voor je! Want toen je wakker werd ging je weer op de fiets waarvan je eerst de band moest plakken wéér richting een volle Appie en etc.... Jij doet alles dubbelop.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed, nog één droom dan en dan ga ik slapen.
Ik droomde laatst dat ik geen brillo pannensponsjes meer had en dus ging ik op de fiets naar de Appie Hein toe. Eenmaal daar aangekomen kocht meteen maar een 6 pack Heineken. En bedacht me dat het ook wel lekker was om wat croissantjes mee te nemen en een slaatje om 's avonds te midnight snacken. En toen ik langs de suiker kwam herinnerde ik me dat ik nog een pak suikerklontjes moest meenemen. De koffiemelk was ook bijna op, evenals het wc-papier, dus die verdwenen ook in mijn mandje. Bij de schappen met procucten voor airmiles bleef ik een geruime tijd staan bij een oranje metalen hapjespan. Ik liep even naar zo'n scanapparaatje om te scannen hoeveel airmiles ik had en zag dat ik net te weinig airmiles had om de korting op de hapjespan te behalen. Ik besloot dus maar af te rekenen en daana reed ik terug naar huis. Ik pakte mijn rugzak uit en ineens kwam het in me op dat ik wat vergeten was. Ik wist alleen niet meer wat.
Nou, ik ga slapies doen, morgen feest...
Dacht dat je een vrouw was...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe romantisch
Ik ben nu eenmaal vaak in de weer met mijn fiets in mijn dromen, gek is dat...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb zoveel respect voor je! Want toen je wakker werd ging je weer op de fiets waarvan je eerst de band moest plakken wéér richting een volle Appie en etc.... Jij doet alles dubbelop.
Ik neem dit mee wanneer ik het eens een keertje zwaar denk te hebben.![]()
You too...quote:Ps. Slaap lekker.
Bij broer...quote:Ps.II morgen feest?
Nou dat duurt niet zo lang meer nee. Rond 11 uur word ik verwacht, zal wel later worden...quote:Ps.III vier je het zometeen dan al?
Vrouwen kunnen samen ook romances beleven had ik begrepen, maar ik ben inderdaad een man, en hou er als zodanig van wanneer er (lekker) voor me gekookt wordtquote:Op zondag 16 mei 2004 02:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dacht dat je een vrouw was...
Maar een man die lekker kan koken?![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:50 schreef Luukzor het volgende:
Ik heb wel eens dromen die ik zelf nooit had kunnen verzinnen, en waar ik zelfs de dagen erna versteld van sta. Ik droomde een keer dat ik over straat liep en m'n vader tegenkwam. Hij herkende me niet maar keek me wel aan. Gekwetst liep ik verder. Even later kwam ik hem weer tegen maar toen sprak ik hem aan, en vroeg hem waarom hij me niet zag. Op dat moment porde hij met z'n duimen op dat gevoelige plaatsje bij je zwevende ribben. Toen switchte het beeld opeens naar een kraakhelder plaatje van een planeet tegen de achtergrond van een pikzwart heelal, zo helder als een foto van een 6 megapixel camera, zoals je de aarde vanaf een paarhonderd kilometer afstand zou zien. Ik kon alle details zien, en het was niet de aarde. Ik zag oceanen die hoogstens 1 a 2 km diep konden zijn en het land was als een woestijnlandschap met hier en daar wat begroeing. Toen werd ik wakker.
In mijn ogen is dat een absurde droom, die opeens totaal van onderwerp veranderd zonder enige aanleiding.
cool toch? ik wou dat ik me die dromen zo levendig kon herrinneren! wel humor, kan je eigenlijk wel een band plakken????
Ook droomde ik laatst dat ik de hele stad door rende, terwijl ik op dat moment een gipsen poot had. M'n onderbewuste spot graag met me geloof ik
Ik vraag me af of je altijd mooi weer hebt in je dromen dat daarom de fiets pakt?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal vaak in de weer met mijn fiets in mijn dromen, gek is dat...
Goedemorgen niet-vrouw, niet kok.quote:Op zondag 16 mei 2004 03:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen samen ook romances beleven had ik begrepen, maar ik ben inderdaad een man, en hou er als zodanig van wanneer er (lekker) voor me gekookt wordt
Dus die kleine del heeft mij mijn jeugdige onschuld reeds op mijn zesde ontnomen?!quote:Op zondag 16 mei 2004 09:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Goedemorgen niet-vrouw, niet kok.
Grappig om je droom te lezen! Vraag me af of dat meisje erin niet het afscheid van je jeugd symboliseert? En alles erna een gevecht om het afscheid ervan niet te laten gebeuren?
Is er nou een dromenexpert op Fok! of niet??
Tuig! Ik dacht te hebben geweten wie je bent. Blijk je het niet te zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:51 schreef sonywolff het volgende:
hoi ben ik weer![]()
Ben je benieuwd of hoop je het?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
Vannacht ga ik ook maar eens naar de AH.. ben benieuwd of ik je nog tegenkom Ryan3
Over de Appie Hein gesproken, ik heb wel een droom gehad dat ik bij de Zeeduizend was en dat ik daar de bedrijfsleider van onze plaatselijke Appie Hein tegenkwam. Stond half verdekt opgesteld tussen de wijnen en de port. Ik zeg zo tegen hem: zo ben jij aan het bespioneren. Ssst, sst, zegt-ie, niets zeggen, maar ik moet natuurlijk wel weten wat mijn concurrenten rekenen voor een pot witte bonen in tomatensaus.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
Vannacht ga ik ook maar eens naar de AH.. ben benieuwd of ik je nog tegenkom Ryan3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |