abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19164297
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet.
Jawel, want vrouwen in een droom zijn altijd een stuk liederlijker dan in het echt.
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:18:17 #252
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164309
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef sonywolff het volgende:

[..]

he heb jij een hotmail adress want dan kan ik wat foto's overzenden
check je micromatica mail
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
pi_19164314
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef sonywolff het volgende:

[..]

he heb jij een hotmail adress want dan kan ik wat foto's overzenden
Langzaam posten hier nu hoor, dan lijkt het warempel alsof je echt heel druk bezig bent met foto's mailen enzo.
pi_19164320
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, want vrouwen in een droom zijn altijd een stuk liederlijker dan in het echt.
Dat weet jij niet.
pi_19164326
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En jij bent net een vent, dat je daarover valt...
?
pi_19164330
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dat weet jij niet.
Moet wel zo zijn, wat is het nut anders om erover te dromen...
I´m back.
pi_19164340
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

?
Wie, jij en Shin?
I´m back.
pi_19164349
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet wel zo zijn, wat is het nut anders om erover te dromen...
Neuh.....
pi_19164359
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie, jij en Shin?
Nee past ook al niet....
pi_19164374
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Neuh.....
Ik bedoel het is toch niet moeilijk om als beetje droomvrouw liederlijker te zijn dan om het even welke IRL-vrouw...
I´m back.
pi_19164383
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:22 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee past ook al niet....
Mm, hij verschijnt ook niet in je nachtmerries, samen met Eddie Murphy...
I´m back.
pi_19164408
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik bedoel het is toch niet moeilijk om als beetje droomvrouw liederlijker te zijn dan om het even welke IRL-vrouw...
Nee, heel makkelijk om te roepen.

Maar vertel eens? Ik vind het leuk om dromen te lezen.
pi_19164434
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, hij verschijnt ook niet in je nachtmerries, samen met Eddie Murphy...
2e serieuze post dan.

Die droom was gaaf joh! Ik werd echt badend in het zweet wakker maar vroeg me tegelijkertijd af of hij niet al in mijn film gespeeld had. Echt doodeng maar heel bizar tegelijkertijd.
Heb jij dan echt nooit nachtmerries?
  zondag 16 mei 2004 @ 02:28:12 #264
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164446
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eigenlijk nog steeds, maar een bepaalde dame in deze topic beschikt niet bepaald over de gave om on topic te blijven in elk topic waarin ze post...

Ben benieuwd...
Een alledaagse droom... eens even zien..

Ik stapte op een zonnige dag in de auto om op familiebezoek te gaan. Op mijn plaats van bestemming aangekomen, begroette ik mijn moeder en broertje die mij (uiteraard verheugd) verwelkomden.

Na wat geklets over hoe het met ieder van ons ging, stapten wij de (inmiddels twee) auto's in en reden over de snelweg naar een onbestemd doel.

Na niet al te lange tijd ontstond rechts van ons een ongeluk. Tot mijn verbazing bleek een vriend van mij in volle vaart een politieauto geramd te hebben. Mijn broertje parkeerde zijn auto naast het wrak van de politie, en stapte uit. Ik parkeerde mijn auto in de berm aan de andere kant van de (wat inmiddels verworden was tot een) provinciale weg, en liep naar hem toe.

De politieagenten bleken nog in leven en stapten uit. Zij bleken nogal ontstemd door het gebeuren, waarop zowel mijn broertje als ikzelf (waarom is mij tot op de dag van vandaag onbekend) beiden een pistool trokken, en hiermee voorgoed afrekenden met het humeur dezer agenten.

Hierop vervolgden wij met grote spoed onze weg, over wat nu weer een driebaans snelweg was geworden. Enkele uren later begonnen zowel onze benzinetanks als onze magen behoorlijk leeg te raken, waardoor wij ons genoodzaakt zagen bij een Shellstation te stoppen om beiden te vullen.

Terwijl mijn broertje ging tanken, liep ik het station binnen, waar een drukke tappas-bar in gevestigd bleek. Ik bleef bij de deur staan, keek naar binnen, en zag dat iedereen naar de televisie zat te kijken. Op deze televisie zag ik het gehele voorval (door mij hierboven zojuist beschreven) zich nogmaals afspelen, waarbij wij allen duidelijk herkenbaar in beeld kwamen.

Voordat iemand de kans kreeg mij gewaar te worden, haastte ik me naar buiten om mijn broertje en moeder te waarschuwen. Het station bleek inmiddels omsingeld door collega's van de door ons geliquideerde agenten, en ook hun humeur was niet als zonnig te omschrijven.

Wij sprongen in onze auto's en probeerden te vluchten. Mijn broertje werd echter al spoedig klem gereden, waarop mij niets anders restte dan in volle vaart op de politiewagens die hem omsingelden in te rijden. Zover heeft het niet mogen komen, want terwijl ik mij op de klap voorbereidde en nog maar enkele seconden van de politiewagens verwijderd was, trad ik uit mijn lichaam, en zweefde rustig mijn droom uit.
pi_19164453
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:18 schreef NickNEC het volgende:

[..]

check je micromatica mail
Ehm... tegen beter weten in.... Lukt het?
  zondag 16 mei 2004 @ 02:30:04 #266
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164470
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ehm... tegen beter weten in.... Lukt het?
neej geen reponse .. LOL
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
pi_19164477
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Een alledaagse droom... eens even zien..

Ik stapte op een zonnige dag in de auto om op familiebezoek te gaan. Op mijn plaats van bestemming aangekomen, begroette ik mijn moeder en broertje die mij (uiteraard verheugd) verwelkomden.

Na wat geklets over hoe het met ieder van ons ging, stapten wij de (inmiddels twee) auto's in en reden over de snelweg naar een onbestemd doel.

Na niet al te lange tijd ontstond rechts van ons een ongeluk. Tot mijn verbazing bleek een vriend van mij in volle vaart een politieauto geramd te hebben. Mijn broertje parkeerde zijn auto naast het wrak van de politie, en stapte uit. Ik parkeerde mijn auto in de berm aan de andere kant van de (wat inmiddels verworden was tot een) provinciale weg, en liep naar hem toe.

De politieagenten bleken nog in leven en stapten uit. Zij bleken nogal ontstemd door het gebeuren, waarop zowel mijn broertje als ikzelf (waarom is mij tot op de dag van vandaag onbekend) beiden een pistool trokken, en hiermee voorgoed afrekenden met het humeur dezer agenten.

Hierop vervolgden wij met grote spoed onze weg, over wat nu weer een driebaans snelweg was geworden. Enkele uren later begonnen zowel onze benzinetanks als onze magen behoorlijk leeg te raken, waardoor wij ons genoodzaakt zagen bij een Shellstation te stoppen om beiden te vullen.

Terwijl mijn broertje ging tanken, liep ik het station binnen, waar een drukke tappas-bar in gevestigd bleek. Ik bleef bij de deur staan, keek naar binnen, en zag dat iedereen naar de televisie zat te kijken. Op deze televisie zag ik het gehele voorval (door mij hierboven zojuist beschreven) zich nogmaals afspelen, waarbij wij allen duidelijk herkenbaar in beeld kwamen.

Voordat iemand de kans kreeg mij gewaar te worden, haastte ik me naar buiten om mijn broertje en moeder te waarschuwen. Het station bleek inmiddels omsingeld door collega's van de door ons geliquideerde agenten, en ook hun humeur was niet als zonnig te omschrijven.

Wij sprongen in onze auto's en probeerden te vluchten. Mijn broertje werd echter al spoedig klem gereden, waarop mij niets anders restte dan in volle vaart op de politiewagens die hem omsingelden in te rijden. Zover heeft het niet mogen komen, want terwijl ik mij op de klap voorbereidde en nog maar enkele seconden van de politiewagens verwijderd was, trad ik uit mijn lichaam, en zweefde rustig mijn droom uit.
Ojaa dit zijn typisch dagelijkse beslommeringen, net afwassen ja toch?

Maar leuk om te lezen trouwens.
pi_19164485
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:30 schreef NickNEC het volgende:

[..]

neej geen reponse .. LOL
  zondag 16 mei 2004 @ 02:32:14 #269
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164491
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ojaa dit zijn typisch dagelijkse beslommeringen, net afwassen ja toch?

Maar leuk om te lezen trouwens.
Het is een alledaagse droom in de zin dat ik vrij regelmatig dit soort dromen heb
pi_19164517
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee, heel makkelijk om te roepen.

Maar vertel eens? Ik vind het leuk om dromen te lezen.
Goed, nog één droom dan en dan ga ik slapen.

Ik droomde laatst dat ik geen brillo pannensponsjes meer had en dus ging ik op de fiets naar de Appie Hein toe. Eenmaal daar aangekomen kocht meteen maar een 6 pack Heineken. En bedacht me dat het ook wel lekker was om wat croissantjes mee te nemen en een slaatje om 's avonds te midnight snacken. En toen ik langs de suiker kwam herinnerde ik me dat ik nog een pak suikerklontjes moest meenemen. De koffiemelk was ook bijna op, evenals het wc-papier, dus die verdwenen ook in mijn mandje. Bij de schappen met procucten voor airmiles bleef ik een geruime tijd staan bij een oranje metalen hapjespan. Ik liep even naar zo'n scanapparaatje om te scannen hoeveel airmiles ik had en zag dat ik net te weinig airmiles had om de korting op de hapjespan te behalen. Ik besloot dus maar af te rekenen en daana reed ik terug naar huis. Ik pakte mijn rugzak uit en ineens kwam het in me op dat ik wat vergeten was. Ik wist alleen niet meer wat.

Nou, ik ga slapies doen, morgen feest...
I´m back.
pi_19164533
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:32 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is een alledaagse droom in de zin dat ik vrij regelmatig dit soort dromen heb
Dan hebben wij beiden alledaags niet alledaagse dromen en posten toch dit topic wel vol.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:38:09 #272
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164561
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dan hebben wij beiden alledaags niet alledaagse dromen en posten toch dit topic wel vol.
Hoe romantisch
pi_19164571
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goed, nog één droom dan en dan ga ik slapen.

Ik droomde laatst dat ik geen brillo pannensponsjes meer had en dus ging ik op de fiets naar de Appie Hein toe. Eenmaal daar aangekomen kocht meteen maar een 6 pack Heineken. En bedacht me dat het ook wel lekker was om wat croissantjes mee te nemen en een slaatje om 's avonds te midnight snacken. En toen ik langs de suiker kwam herinnerde ik me dat ik nog een pak suikerklontjes moest meenemen. De koffiemelk was ook bijna op, evenals het wc-papier, dus die verdwenen ook in mijn mandje. Bij de schappen met procucten voor airmiles bleef ik een geruime tijd staan bij een oranje metalen hapjespan. Ik liep even naar zo'n scanapparaatje om te scannen hoeveel airmiles ik had en zag dat ik net te weinig airmiles had om de korting op de hapjespan te behalen. Ik besloot dus maar af te rekenen en daana reed ik terug naar huis. Ik pakte mijn rugzak uit en ineens kwam het in me op dat ik wat vergeten was. Ik wist alleen niet meer wat.

Nou, ik ga slapies doen, morgen feest...
Lieverd, ik heb zoveel respect voor je! Want toen je wakker werd ging je weer op de fiets waarvan je eerst de band moest plakken wéér richting een volle Appie en etc.... Jij doet alles dubbelop.
Ik neem dit mee wanneer ik het eens een keertje zwaar denk te hebben.

Ps. Slaap lekker.
Ps.II morgen feest?
Ps.III vier je het zometeen dan al?
pi_19164584
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe romantisch
Dacht dat je een vrouw was...

Maar een man die lekker kan koken?
pi_19164610
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Lieverd, ik heb zoveel respect voor je! Want toen je wakker werd ging je weer op de fiets waarvan je eerst de band moest plakken wéér richting een volle Appie en etc.... Jij doet alles dubbelop.
Ik neem dit mee wanneer ik het eens een keertje zwaar denk te hebben.
Ik ben nu eenmaal vaak in de weer met mijn fiets in mijn dromen, gek is dat...
quote:
Ps. Slaap lekker.
You too...
quote:
Ps.II morgen feest?
Bij broer...
quote:
Ps.III vier je het zometeen dan al?
Nou dat duurt niet zo lang meer nee. Rond 11 uur word ik verwacht, zal wel later worden...

Toedels.
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 03:13:27 #276
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164876
Nog een 'alledaagse' droom die mij zojuist te binnenschiet...

Ik herinner mij nog levendig dat ik als kleine jongen van een jaar of zes, gedurende een periode van ongeveer een half jaar, vrijwel dagelijks dezelfde droom had. De droom begint wanneer ik ontwaak in de donkere kelders van een groot kasteel. Er hangen ketenen aan de muren en door scheuren in het plafond lopen druppels water via de muren naar grote plassen op de betonnen vloer.

Versuft kijk ik om me heen en merk op dat ik in een plas water zit. Terwijl ik mij probeer te herinneren hoe ik hier terecht gekomen ben, bekruipt mij het gevoel dat ik door iets of iemand ik in de gaten gehouden, of zelfs bespied word. Ik kijk vluchtig om me heen, maar zie nergens schilderijen met bewegende ogen hangen, en kom tot de conclusie dat het mijn verbeelding moet zijn.

Enkele minutenlang probeer ik verwoed mijn geheugen weer te activeren, maar tevergeefs. Totdat ik in mijn ooghoek iets zie bewegen... Verschikt spring ik op, klaar om het monster dat mij op (s)linkse wijze probeert te besluipen, het hart uit te rukken.

Om een of andere mysterieuze reden ben ik echter totaal niet verbaasd wanneer ik mijn belager in zijn volle glorie gewaar word. Het blijkt een klein donzig geel eendenkuikentje te zijn. Alsof hij langs de oever van een met gras omzoomd Hollands slootje achter zijn moeder, broertjes en zusjes aanloopt om weldra zijn eerste zwemles te krijgen, waggelt hij rustig voort.

Plots komt mijn geheugen (gedeeltelijk) weer terug... ik was met een wonderschoon meisje in een met bloembedden bedekt heuvellandschap aan het rondrennen (ja, ik was nog erg jong, onschuldig en volstrekt onbekend met die geneugten van het leven, dewelke mijn droom nu tot een - aangezien het hier erg jonge kinderen betreft - voor pedoseksuelen, danwel -fielen, ware traktatie zouden kunnen maken)

Wij renden dus vrolijk door de heuvels, zij al bloemenplukkend en met een schaterlach, ik stoer en enigszins verliefd, wanneer een enorme dreun op mijn hoofd plotseling het licht uit doet gaan.

Ik moet haar redden, denk ik heldhaftig. Wie weet wat een gruwelheden haar te wachten staan, of zelfs op dit moment reeds te beurt vallen. Paniekerig begin ik door de kelders te rennen, en roep ik haar naam (die mij nu even onschoten is :') ).

Ik blijf rennen en roepen, maar alles tevergeefs. De kelders lijken een doolhof, en ik kom almaar terug op de plaats waarvan ik vertrokken was. De moed zinkt mij in de schoenen en tranen springen in mijn ogen. Mijn prinses!

Dan komt daar Mickey Mouse de hoek om rennen. Terwijl hij rent kijkt hij angstig achterom, waardoor hij mij niet ziet staan en in volle vaart tegen mij aan rent. Mickey schrikt zich dood en schreeuwt het uit. Nadat ik hem met veel moeite tot bedaren heb weten te brengen, vertelt hij zijn verhaal.

We blijken ons in het kasteel van een reus te bevinden. (Het kasteel van Jaap en de bonenstaak ). Mickey is op de vlucht voor de reus die hem op wil eten. Ik vertel hem over mijn prinses, die naar alle waarschijnlijkheid in de handen van de reus is gevallen, en na veel wikken en wegen blijkt Mickey bereid mij te helpen haar te vinden.

Via een luik in het plafond komen wij in het woongedeelte van het kasteel. Wat we hier allemaal tegenkomen, en hoe het eruit ziet zal ik jullie besparen, aangezien ik ervan uitga dat jullie redelijk bekend zijn met dit verhaal.

Het loopt als volgt af... Al snel ziet de reus ons lopen, en komt op ons af. Wij proberen weg te rennen, maar hij is uiteraard veel sneller. Op het moment dat hij met zijn enorme (stink)voet op het punt staat ons (of in ieder geval mijn) leven voortijdig te beeindigen, kom ik met de schrik vrij en ben ik gelukkig wakker..

[ Bericht 0% gewijzigd door kLowJow op 16-05-2004 03:20:01 ]
  zondag 16 mei 2004 @ 03:14:33 #277
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164886
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dacht dat je een vrouw was...

Maar een man die lekker kan koken?
Vrouwen kunnen samen ook romances beleven had ik begrepen, maar ik ben inderdaad een man, en hou er als zodanig van wanneer er (lekker) voor me gekookt wordt
  zondag 16 mei 2004 @ 03:54:36 #278
84708 Outcaster
het houdt een keer op
pi_19165156
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:50 schreef Luukzor het volgende:
Ik heb wel eens dromen die ik zelf nooit had kunnen verzinnen, en waar ik zelfs de dagen erna versteld van sta. Ik droomde een keer dat ik over straat liep en m'n vader tegenkwam. Hij herkende me niet maar keek me wel aan. Gekwetst liep ik verder. Even later kwam ik hem weer tegen maar toen sprak ik hem aan, en vroeg hem waarom hij me niet zag. Op dat moment porde hij met z'n duimen op dat gevoelige plaatsje bij je zwevende ribben. Toen switchte het beeld opeens naar een kraakhelder plaatje van een planeet tegen de achtergrond van een pikzwart heelal, zo helder als een foto van een 6 megapixel camera, zoals je de aarde vanaf een paarhonderd kilometer afstand zou zien. Ik kon alle details zien, en het was niet de aarde. Ik zag oceanen die hoogstens 1 a 2 km diep konden zijn en het land was als een woestijnlandschap met hier en daar wat begroeing. Toen werd ik wakker.

In mijn ogen is dat een absurde droom, die opeens totaal van onderwerp veranderd zonder enige aanleiding.

cool toch? ik wou dat ik me die dromen zo levendig kon herrinneren! wel humor, kan je eigenlijk wel een band plakken????

Ook droomde ik laatst dat ik de hele stad door rende, terwijl ik op dat moment een gipsen poot had. M'n onderbewuste spot graag met me geloof ik
pi_19165686
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben nu eenmaal vaak in de weer met mijn fiets in mijn dromen, gek is dat...
Ik vraag me af of je altijd mooi weer hebt in je dromen dat daarom de fiets pakt?
Dan zou ik nameljk iets niet alledaags gevonden hebben!

Goedemorgen trouwens, wens je een gezellige dag toe.
pi_19165705
quote:
Op zondag 16 mei 2004 03:14 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen samen ook romances beleven had ik begrepen, maar ik ben inderdaad een man, en hou er als zodanig van wanneer er (lekker) voor me gekookt wordt
Goedemorgen niet-vrouw, niet kok.

Grappig om je droom te lezen! Vraag me af of dat meisje erin niet het afscheid van je jeugd symboliseert? En alles erna een gevecht om het afscheid ervan niet te laten gebeuren?

Is er nou een dromenexpert op Fok! of niet??
pi_19178094
hoi ben ik weer
  zondag 16 mei 2004 @ 20:06:59 #282
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19178506
quote:
Op zondag 16 mei 2004 09:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Goedemorgen niet-vrouw, niet kok.

Grappig om je droom te lezen! Vraag me af of dat meisje erin niet het afscheid van je jeugd symboliseert? En alles erna een gevecht om het afscheid ervan niet te laten gebeuren?

Is er nou een dromenexpert op Fok! of niet??
Dus die kleine del heeft mij mijn jeugdige onschuld reeds op mijn zesde ontnomen?!
Zo had ik het nog nooit bekeken.. en ik altijd maar denken dat het zo'n schattig prinsesje was
pi_19179008
Hoi!

Nee ik bedoel dat ze symbool staat voor je jeugd, zei het verkeerd. Was ook veel te vroeg weer wakker.
pi_19179035
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:51 schreef sonywolff het volgende:
hoi ben ik weer
Tuig! Ik dacht te hebben geweten wie je bent. Blijk je het niet te zijn.

Ik ga eten trouwens.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 00:11:25 #285
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19207107
Vannacht ga ik ook maar eens naar de AH.. ben benieuwd of ik je nog tegenkom Ryan3
pi_19207585
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
Vannacht ga ik ook maar eens naar de AH.. ben benieuwd of ik je nog tegenkom Ryan3
Ben je benieuwd of hoop je het?
pi_19207706
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
Over de Appie Hein gesproken, ik heb wel een droom gehad dat ik bij de Zeeduizend was en dat ik daar de bedrijfsleider van onze plaatselijke Appie Hein tegenkwam. Stond half verdekt opgesteld tussen de wijnen en de port. Ik zeg zo tegen hem: zo ben jij aan het bespioneren. Ssst, sst, zegt-ie, niets zeggen, maar ik moet natuurlijk wel weten wat mijn concurrenten rekenen voor een pot witte bonen in tomatensaus.
I´m back.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:09:18 #288
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19208268
?
...dass wir fliegen.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 08:03:25 #289
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_19210238
ik droomde vroeger als kind zijnde altijd over dat het gezin in een auto zat en dat we altijd percies op het spoor reden en dat we vaak ook achter volgd werden door een trein.

en ik ben er nu nog niet achter wat het zou kunnen beteken.
hebben jullie meschien een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')