quote:Op zondag 16 mei 2004 00:39 schreef sonywolff het volgende:
ben roxanne wolff ben voor het eerst op fok
![]()
Welja, ik ben melig sorry. Ook leuk na een dag bloedsaggerijnig te zijn geweest.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja eh ik bedoel eh, niet waar?
O, ja?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Welja, ik ben melig sorry. Ook leuk na een dag bloedsaggerijnig te zijn geweest.
Ja jij bent het koudste ijskonijn die ik ken.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dat verwacht je bij mij niet? En waarom dan wel niet? Ben ik zo'n ijskonijn dan?
Nou ja zeg, ik dacht altijd dat ik overkwam als een brok ingehouden passie...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja jij bent het koudste ijskonijn die ik ken.![]()
Oh my god.....quote:Op zondag 16 mei 2004 00:43 schreef sonywolff het volgende:
Een man loopt een bar in en gaat naast een bloedmooie vrouw zitten.
Hij kijkt haar kort aan en bekijkt vervolgens zijn horloge.
De vrouw ziet dit gebeuren en vraagt: "Is je afspraakje niet op tijd?"
Nee, zegt de man "ik heb vanmorgen dit 'nieuwste van het nieuwste' horloge gekocht en ik was het even aan het testen"
De vrouw vraagt geinteresseerd: "Hoezo 'nieuwste van het nieuwste', wat is er zo speciaal aan?"
Nou, dit klokje gebruikt alfa golven waarmee het telepathisch met mij praat legt de man uit.
En wat vertelt het je nu? wil de vrouw weten.
Nou, het zegt dat jij geen slipje draagt! antwoordt de man.
De vrouw giechelt en zegt: "Ik denk dat jouw mooie horloge kapot is, want ik draag wel een slipje hoor"
De man kijkt weer naar zijn horloge en zegt: "Nee, ik zie het al, hij is niet kapot maar loopt een uur voor!"
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef sonywolff het volgende:
hebben juliie ruzie ofzo doe dat erngens ander en niet hier![]()
Was het toch bijna weer een Stali en Ryan topic.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg, sonywolff en Stali hebben jullie ruzie of zo? Ga dat dan in POL uitvechten of zo.
Ja maar niet bij jou toch? Maaien die vleeseters!quote:Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wel passie toch?
Oh je bent echt vreselijk!quote:Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef sonywolff het volgende:
als we gaan schelden dan doe ik oook mee maar nu heb ik effe geen zienals het liedsverdriet is ga dan effe bij iemand ander uit lopen janken
![]()
Toch wel? Ik bedoel het is toch verrassend dat ik niet over liederlijke naakte vrouwen droom. Ik heb geloof 1 x zo'n droom gehad. Ging er een dame op mijn gezicht zitten en riep ze dat ik moest likken. Ik begon daar vervolgens mee, maar gaandeweg kon ik moeilijk meer asem krijgen en dus duwde ik haar van mijn hoofd af. Daarna hebben we nog even recht toe, recht aan geneukt geloof ik, maar echt passievol was het allemaal niet meer...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja maar niet bij jou toch? Maaien die vleeseters!![]()
heb je dr problemen mee oke ik ben een beetje asoquote:Op zondag 16 mei 2004 00:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Oh je bent echt vreselijk!![]()
Hee, je vergeet je knipoog!quote:Op zondag 16 mei 2004 00:52 schreef sonywolff het volgende:
wat is er mis met vleeseters dan![]()
lekker puhquote:Op zondag 16 mei 2004 00:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hee, je vergeet je knipoog!
Vals dit hoor.![]()
Dit is een killer van een droom, Ryan.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch wel? Ik bedoel het is toch verrassend dat ik niet over liederlijke naakte vrouwen droom. Ik heb geloof 1 x zo'n droom gehad. Ging er een dame op mijn gezicht zitten en riep ze dat ik moest likken. Ik begon daar vervolgens mee, maar gaandeweg kon ik moeilijk meer asem krijgen en dus duwde ik haar van mijn hoofd af. Daarna hebben we nog even recht toe, recht aan geneukt geloof ik, maar echt passievol was het allemaal niet meer...
Ja, ze was ook blond en ik proefde wat van urine terwijl ik haar bafde...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dit is een killer van een droom, Ryan.![]()
GRRRRRRR......quote:Op zondag 16 mei 2004 00:56 schreef sonywolff het volgende:
Een man klopt op het raam van een hoer, en vraagt: "Wat kost dat?"
"25 Euro" antwoordt de hoer.
Zegt die vent: "Ook niet duur .. voor dubbel glas!"
![]()
Ja blond en geschoren.....quote:Op zondag 16 mei 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze was ook blond en ik proefde wat van urine terwijl ik haar bafde...
Rotzak!quote:Op zondag 16 mei 2004 01:00 schreef sonywolff het volgende:
Ook Quasimodo heeft een moeder gehad. Als zij aan haar gebochelde zoontje vraagt, om de wok uit de kelder te halen, begint het ventje helemaal te stralen. 'Ga je nasi maken?'
'Nee jongen' antwoordt zijn moeder 'ik ga je overhemden strijken'
![]()
waarom ben je boos dan??quote:Op zondag 16 mei 2004 00:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
GRRRRRRR......![]()
Heb je verdorie nog heel aardig welkom geheten ook.![]()
Omdat je niet consequent bent met je knipoog!!quote:Op zondag 16 mei 2004 01:02 schreef sonywolff het volgende:
[..]
waarom ben je boos dan??![]()
Ja, blond en geschoren ja. Is dat zo gek???quote:Op zondag 16 mei 2004 01:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja blond en geschoren.....
Hee!! Je hebt tussen je saaie dromen best een nachtmerrie zo nu en dan![]()
(ps. Baffen en happen naar asem!! Ryan!!)
Nee zo gewoon....quote:Op zondag 16 mei 2004 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, blond en geschoren ja. Is dat zo gek???
Nou ja, ik was echt even in asemnood.
Ja. Jij hebt nog nooit een naakte vrouw op je hoofd gehad zeker.
Ga eens even ontopic dan. Straks ben je de nieuweling die heel snel van het forum word gebannedquote:Op zondag 16 mei 2004 00:39 schreef sonywolff het volgende:
ben roxanne wolff ben voor het eerst op fok
![]()
Komt vaker voor hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:04 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee zo gewoon....
Ademnood!!![]()
![]()
ga huilen zegquote:Op zondag 16 mei 2004 01:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Omdat je niet consequent bent met je knipoog!!![]()
he broertje waarom moet ik daar dan heen danquote:Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga eens even ontopic dan. Straks ben je de nieuweling die heel snel van het forum word gebanned
Neuh.... daar geloof ik niks van.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga eens even ontopic dan. Straks ben je de nieuweling die heel snel van het forum word gebanned
nou ik zou mn broer maar gewoon geloven hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 01:07 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Neuh.... daar geloof ik niks van.![]()
ja heel gewoon....quote:Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komt vaker voor hoor.
Bij jullie misschien, hier niet.
Ja, zegt u het maar...
--> onzin dusquote:Op zondag 16 mei 2004 01:07 schreef sonywolff het volgende:
he broertje waarom moet ik daar dan heen dan![]()
Tuurlijk schat.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:08 schreef sonywolff het volgende:
[..]
nou ik zou mn broer maar gewoon geloven hoor![]()
De berichten hierover lezend althans...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
ja heel gewoon....![]()
Nee. ABN enzo.
Ze was iig niet blond.![]()
sonywolff, Dr.Wolffenstein... Tja...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:07 schreef sonywolff het volgende:
[..]
he broertje waarom moet ik daar dan heen dan![]()
jah wij zijn zusje en broer dus vandaarquote:Op zondag 16 mei 2004 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
sonywolff, Dr.Wolffenstein... Tja...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |